Johan Dersken vindt het een goede zaak dat Arne Slot zijn contract bij Feyenoord heeft verlengd. De trainer maakt op de journalist een uitstekende indruk. Derksen is in gesprek met Vandaag Inside dan ook lovend.
''Voor Feyenoord is het geweldig dat Slot blijft'', begint Derksen. ''Heel verstandig van die jongen ook. Hij moet nu nog niet de sprong maken. Eventjes ook een tegenslag krijgen in zijn carrière, dat heeft hij nog niet gehad. Dat je kan zien hoe hij dat verwerkt. Het is een persoon die ook als mens goed bij de spelers ligt. Geen schreeuwlelijk en heel beschaafd in de interviews.''
Gaat Feyenoord tot het einde meedoen om het kampioenschap? ''Als je naar de budgetten kijkt kan het haast niet. Dan weet je dat daar onder voorlopig niemand serieus mee gaat doen om het kampioenschap, maar Feyenoord heeft natuurlijk iets magisch. Ze hebben de beste aanhang van Nederland en als Feyenoord thuis speelt, dan spelen ze altijd met twaalf man. Iedereen gaat met angst en beven naar De Kuip. Dat is het meest indrukwekkende stadion van Nederland wanneer je uit de tunnel komt.''
Derksen gaat niet mee in de stemming die de afgelopen weken heerst en verwacht dat de Rotterdammers FC Twente, Vitesse en en AZ ruim voor zullen blijven op de ranglijst. ''Feyenoord gaat meedoen, maar ze zullen wel derde worden. Als supporters daardoor gefrustreerd raken moeten ze gewoon kijken naar de begrotingen want dat is de wet van het topvoetbal. Als je de hoogste begroting hebt en je voert geen wanbeleid, dan eindig je bovenaan.''
Topreactie
switzer +10987
Magie is net als geloof ontstaan uit zaken die we ondoorgrondelijk vinden, niet kunnen bevatten of kunnen uitleggen.
Ik denk niet dat dat bij ons het geval is. Naar mijn idee is de liefde, saamhorigheid en gelijkgestemdheid die ons bindt. Dat idee van doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Niet naast je schoenen lopen of je hautain gedragen (daar zijn anderen beter in). Dat typische, altijd aanwezige geklaag van de 'normale' Nederlander, waar een Rotterdammer in excelleert. Je wordt er soms gek van, maar bij tijd en wijlen is het heerlijk. We zijn die club mensen waar je even samen kan ontsnappen aan de dagelijkse sores. Waar je die nieuwe gast naast je even een proost geeft met je biertje. We zijn van niet lullen, maar poetsen, geen woorden maar daden. Al die eigenschappen slaan niet zo zeer op de organisatie maar juist op ons, de supporters en daarom zijn we als club niet klein te krijgen als het tegenzit. Want juist dan laten we ons gelden. We hebben genoeg slechte jaren achter de rug waar het stadion volbleef. We zijn daarin zelfs stabieler geworden dan vroeger, de hcs periode is me niet onbekend. Iedereen kent de reactie na de 10-0 nederlaag tegen psv. Dat zijn de zaken die me trots maken als Feyenoorder, nog meer dan een kampioenschap dat kan doen.
Beste Johan, we zijn geen gloryhunters, we zijn geen magie. Wij zijn wij. Wij zijn Feyenoord.
Plaats reactie
FeyenoordSunderlandLoyal +512
Derksen juist gesproken
JDN1987 +22925
Derksen: Feyenoord heeft het ergste asociale publiek. Derksen: Feyenoord is een middelmatig clubje met spelers van niveautje Fortuna . Derksen zonder de kuip en de aanhang is Feyenoord maar een matig clubje. Derksen. Sparta is een veel leukere club dan Feyenoord Derksen: Feyenoord gaat mee doen om olek 5 6 7 met clubs als twente en Heerenveen. En dat wordt nog moeilijk.
Derksen: Feyenoord heeft iets magisch… Derksen Feyenoord heeft het beste publiek….
Weird!!!!
platvoet81 +1031
Op een bepaalde leeftijd roep je af en toe hele rare dingen… blijkt bij deze man wel vaker hè hahaha. Laten we hopen dat z’n meest recente uitspraken de juiste zijn 😁
fynwa89 +2706
Derksen jij hebt ook iets magische.
Ferrynoord +134
Wat een uitspraak van meneer Derksen!!
Heeft hij een spoedcursus over voetbal gehad!!
Normaal gezien heeft hij nooit verstand van voetballen gehad!
Waarschijnlijk op z'n oude dag plotseling het licht gezien.
Probeer dit lang vast te houden Johan, ik vond je een oetlul maar misschien komt daar verandering in voor de toekomst!!!
EIJK1969 +4282
Maar zelfs mn moeder kreeg verstand van voetbal als je het over Feyenoord had. Zei geen verkeerd over Feyenoord tegen haar! Ook nier toen ze dement was. Feyenoord denk wel top 5 unieke clubs op de wereld. Dat heet " die hebben iets aan zich hangen'. Rotterdam als stad en inwoners speelt ook een belanrijke rol bij dit imago.
jack98 +46899
Mooie woorden van Derksen al gaan wij natuurlijk voor het allerhoogste!
1908forever +18248
Wat verbazend positief dit keer.
Normaal kunnen wij er geen klote van.
En is ons stadion niet meer van deze tijd.
Zolang we lang mee kunnen doen om het kampioenschap en we in de Europa League overwinteren is het gewoon een goed jaar.
Dan komende zomer weer 2 spelers voor een goed bod verkopen.
Dan duurt het niet lang meer voordat we de aansluiting een beetje hebben gemaakt.
Zover ligt dat Pisv niet voor op ons.
En qua potentië hebben wij een grotere kans om dichterbij 020 te komen dan wie dan ook in Nederland.
Ik hoop echt dat wij het voor elkaar krijgen om tweede te worden.
Want dan kunnen we voor de champions League gaan.
En met dat geld maken wij reuze stappen zetten.
FRANKIEBOY +649
Als je een man als Dennis Te Kloese hebt, die ook bij Ajax heeft gezeten, dan gaat dat zeker lukken en komt er een nieuwe top 2 Ajax/Feyenoord.
1908forever +18248
Dat denk ik ook.
En dat kan sneller gaan dan we eerder hadden mogelijk gehouden.
Kijk niet in 1 of 2 jaar.
Maar met de potentie die onze club heeft kan dat echt snel gaan.
En goed beleid natuurlijk.
Maar dat zie ik wel goed komen.
Ok we hebben geen nieuw stadion maar als we spelers verkopen voor een mooi bedrag en we goed scouten kunnen we ver komen.
Je ziet ook al dat spelers graag naar De Kuip komen.
Neem Timber.
Die had 2 jaar geleden gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil .
FR1987 +2015
Als psv gakpo verkoopt voor het bedrag dat rond gaat (45m)
Maken ze wel weer een flinke stap financieel
1908forever +18248
Die jongen is de enige speler van Pisv die zoveel waarde vertegenwoordigt.
Daarom is het ook belangrijk om de champions League te halen volgend seizoen.
Dat levert voor de groepsfase al 60 miljoen op.
En ik denk dat wij dit jaar niet onder doen.
FR1987 +2015
Yup, alleen met cl kunnen we de aansluiting vinden
EIJK1969 +4282
Til kon zo belabgrijk zijn gister tegen Ajax door Gakoo. Berwijn vond ik meer Bergwein gister. 1 mooie actie en doepunt. Maar weer voor de rest niet veel van hem meer te herinnereb
EIJK1969 +4282
Hij heeft wel altijd een soort zwak voor Feyenoord gehad.
Tapiaz +28531
Johan heeft zo zijn stokpaardjes zal ik maar zeggen, en spaart overigens 020 en Pisvee ook niet in zijn vaak negatieve beschouwingen. Is dit keer eigenlijk best wel positief.
(ik moet eigenlijk nog steeds wel lachen om het verhaal dat van der Sar meneer Derksen liet wachten omdat ie eerst ff een pot moest schijten haha)
Tapiaz +28531
De magie van Derksen is er al eeuwenlang vanaf.
pendejo1908 +5653
Is het relevant dan wat die klootviool vindt??
Oenke Boenke +20691
Nee die ouwe seniele stofdoek is al sinds jaren niet meer ruluhvant
FRANKIEBOY +649
Ik denk dat Derksen jouw niet relevant vind, want wat voor nitwit ben jij, Oenke Boenke? Aldus De Snor.
Baksteen +3678
Is het relevant wat jij van hem vindt?
pendejo1908 +5653
Denk dat 90% dat hier vindt stoeptegel!uhh baksteen 🧱
No-one-likes-us +11134
Als Derksen gelijk heeft moet PSG dan niet elk jaar de CL winnen
Baksteen +3678
Zouden ze wel moeten ja.
Feyenoord1 +102602
Ik ben het een keertje met hem eens
Willem07 +8478
Vind alles onzin wat hij roept, dus dit ook. Een beetje populair scoren.
reinhardt_arua +1011
Volgens mij is de kans groot dat als de Nederlandse clubs dit jaar een beetje goed presteren Europees dat er volgend seizoen zoizo de nr 1 en 2 naar groepsfase championsleuage mogen. Dit jaar is 3e nog prima en dan volgend seizoen met een goed ingespeeld team voor kampioenschap gaan om minimaal Champions league te halen. Ik teken er voor 😎✌🏾
FR4evah +164
"minimaal Champions League"? Wat is daar boven dan nog te doen?
Vateau +3257
Kaars
Feijenoord +5495
Nou he. Hij is gewoon een keer positief, dat moet in de krant!
fr12deguzman +244
nou hij is eens niet negatief, we worden tweede.
Waakvlam1989 +17480
Fan van Derksen. Vooral op sociaal vlak heeft hij het vaak bij het rechte eind en durft gewoon dingen te benoemen.
js +1671
Iedereen mag een mening hebben, ook Derksen.
Feyenoord is en blijft onze club in goeie en slechte tijden.
mellosfey +1162
Houdt toch je muil joh kutsnor. Stiekem ben je gwn Feyenoordfan
FRColliejFR +6676
Derksen is al jaren NEC'er
feybra78 +4394
Niet zo kinderachtig reageren; hij zegt toch niets raars?
FR4evah +164
Derksen zegt in mijn ogen zelden iets écht raars. Het is geen exacte wetenschap, voetbal, dus al die gasten zitten er wel eens faliekant naast (Driessen voorop), maar hij onderbouwt het wel altijd goed.
keescf +26359
Je zet jezelf zo ontzettend voor lul met deze reactie..
Gers +12865
Heel veel media gaan in op de in de hun ogen top twee...ergens wel begrijplijk maar dan slingeren we er nog maar even een cliché in:
Waar twee honden vechten om ...etc
FR4evah +164
Dan doe ik ook een cliché, want waar het natuurlijk écht altijd om gaat, zeker nu met een WK in het midden, is een brede selectie, niet alleen kwantitatief, maar ook kwalitatief, zodat je bij blessures en schorsingen niet per se in z'n achteruit gaat. Vandaar dat de clubs met de grootste begroting in de regel het hoogst eindigen. Dat staat los van twee die vechten om een been, want die 'derde' die houdt het wellicht niet eens vol tot het eind.
Hans Manse +46
Geen haast! Dat is altijd slecht……evenwichtig kijken naar een goede back.
Fabian +63588
Als deze 11 mensen in form
Raken die in onze basis staan dan is mijn mening dat we oprecht groot kans maken om kampioen te worden (met nog de spelers die komen)
klompus88 +20272
Kunnen we van jou niet zeggen imbeciel
VPFR12 +1283
Doe jij eens ff normaal over Johan. Heeft geen vals woord over Feyenoord gezegd joh
Feyenoord4Ever +3268
3e worden is een verplichting. Ver komen in Europa is cashen.
KeyFey +3076
Derksen is realistisch hoor, als hij dan wat zegt wat wij niet willen horen is hij gelijk weer een ouwe lul.
Ik denk dat hij gelijk heeft met de 3e plaats en hoop dat het niet zo is.
dndave +454
Je hebt helemaal gelijk. Met een reële blik kijken zorgt er voor dat grote teleurstellingen uitblijven!
feyenoordgazza +4012
Wat hij zegt over dat we 3e worden geloof ik ook wel.
Hopelijk dat en groepfase overleven el ,met leuk spel en je kan volgend jaar weer een stap maken
robbie1951 +423
Moeten eerst maar eens zien wat nieuwe trainers bij concurrenten gaan presteren. Maar ook wij niet veel tijd om met ingespeeld team te komen maar dat geldt voor bijna alle clubs. Dus met zo’n selectie optimistisch zijn.
Danny.V68 +4478
Ouwe stomme lul
frakp +722
Elke keer als ik de Kuip binnen stap ben ik onder de indruk van de mooiste voetbaltempel van Nederland. Derksen kan zeuren wat hij wil, maar in dit stadion gaan wij voor plek 1.
VakjeTT +4702
Die Derksen waait ook met alle winden mee. Nu zijn de Feyenoordsupporters, Arne Slot en de Kuip ineens weer fantastisch….
keescf +26359
Want hij heeft altijd gezegd dat De Kuip een saai kut stadion is en Het Legioen een stel ouwe wijven?
Wat een gelul zeg.
VakjeTT +4702
Rustuuughhhh
keescf +26359
Tuurlijk, niks persoonlijks
keescf +26359
Ik hoor Johan Derksen zoveel cynische dingen roepen. Zowel over Feyenoord, als psv ajaks en zelfs zijn eigen club NEC.
beppie172 +65704
Periode tot het WK is het belangrijkste. We hebben zeker geen ongunstig speelschema en zouden eigenlijk op ruim 30 punten moeten staan als de WK/winterstopperiode ingaat. Dan doe je ook nog mee met de top 2 en kan je in november/december nog finetunen.
Daarvoor moeten komende weken het op elkaar ingespeeld raken gecombineerd worden met resultaten in de competitie.
Solida +37328
De wet van het topvoetbal is nog immer het creëren van het beste team en niet dat van de duurste individuen.
Afgelopen seizoen is ajax alleen door knjb kampioen geworden, niet omdat ze zo geweldig waren.
Wij hebben nog altijd de beste trainer én de beste aanhang in de meest imponerende voetbaltempel, dat zijn niet te onderschatten argumenten.
Als Arne de boel weer goed op de rit krijgt zijn wij een serieuze outsider voor de titel.
Maar de knjb zal daar dan wel weer een stokje voor steken...
VakjeTT +4702
Daar hoor je vrij weinig over in de media maar je hebt helemaal gelijk
Myekel +1274
Derksen heeft gelijk. Als je kijkt naar grotere competities dan is het zo dat het vrij zeldzaam is dat er bijvoorbeeld een team in de hoofdcompetitie blijft terwijl zij het minste salarisbudget heeft. hetzelfde geld voor de top van de competitie. je ziet ook geen arsenal meer winnen in de pl. of een spurs, die hebben de budgetten niet om in te kopen en soms de hogere teams af te troeven qua spelers. atletico is de enige die met een lager budget in een grote league soms nog is een kampioenschap pakt en dan hebben real en barca echt een kut seizoen gedraait.
Iedereen wordt hier altijd helemaal gek als derksen iets zegt maar als hij een keer iets zegt dat waar is kunnen we t alsnog niet pakken? stelletje kinderen dat we zijn hier. er gaat in de komende tijd vrij weinig veranderen behalve dat we hopelijk qua budgetten dichterbij psv gaan zitten en dat gaat nog een jaar of 3-4 duren. dus het wordt weer een strakke plek 3 :)
DwightSchrute +1324
Derksen bek houden, waarom krijgt deze man nog een podium?
Frank23 +902
Zo negatief is het niet, eerder realistisch. Ik zie het liever ook anders, maar statistieken liegen niet. Feyenoord mag pas over het kampioenschap praten als ze ergens in maart nog bovenin meedraaien.
DwightSchrute +1324
Oh had het niet eens inhoudelijk over dit artikel hoor. Ben gewoon net als heel veel mensen helemaal klaar met deze nare boomer
Frank23 +902
Dat snap ik helemaal en gelijk heb je. Ik ben zelf helemaal klaar met iedereen die het altijd maar over het kampioenschap heeft en dat begint al voordat er 1 minuut gespeeld is. Er kan er maar 1 kampioen worden en als dat niet lukt (wat helaas is veruit het overgrote geval gebeurd) dan kan niemand er iets van, inclusief trainer, staf en bestuur.
90% weet niet waar ze het over hebben en kan zelf niet eens een ei bakken.
Zo, dat moest er even uit. AMEN!
keescf +26359
Wat moet hij dan zeggen? Feyenoord wordt met 2 vingers in de neus kampioen? Doe niet zo naief man en zet die Feyenoord bril af. Wat hij hier zegt is gewoon terecht.
jbutcher +1967
Hehe eindelijk gewoon weer een wijs en nuchtere reactie van jou keesch...
Word zo moe soms van dat hersenloze gelul hier
FR-negenenzestig +3145
Omdat hij 2 miljoen aanhangers heeft. Hulde aan Derksen.
DwightSchrute +1324
En nog meer mensen die het een nare man vinden
FR-negenenzestig +3145
Dat vind ik nu al van jou. Dus ja.. meningen zijn nogal subjectief.
Gers +12865
Waarom.... omdat ie een andere mening heeft gelijk persoonlijk worden?
Nabbie +4059
Budget is heel belangrijk maar teamspirit kan, soms, doorslaggevend zijn. De absolute wil om te winnen moet vanaf de 1e wedstrijd in het team zitten. En met dan wat mazzel kunnen we heel ver komen. Maar gewoon 3e worden en de EL pakken is ook goed. We moeten in elk geval zo snel als mogelijk de CL in. Dan kunnen we pas echt aanhaken. De alle Nederlandse ploegen graag Europees overwinteren.
YNWA
FRANKIEBOY +649
Vermogen maken is voor Feyenoord nu het belangrijkste. Daar heeft Feyenoord het de laatste jaren laten liggen. En natuurlijk komt er nog wel eens een moeilijke periode, maar ook daar komt Feyenoord ook weer bovenop. Juist goed. Feyenoord gaat het Ajax en PSV zeker moeilijk maken dit seizoen. Daar zijn ze toe in staat. Ben het dus met De Snor eens. Positief voor zijn doen.
VakjeTT +4702
Laatste jaren?? Zeg maar laatste 40 jaar. Feyenoord heeft nog nooit structureel aan trasnfers verdient terwijl de rest van de top/subtop daar de hoofdinkomsten uit halen. Draaien we dit structureel, dan ziet de wereld er ineens veel rooskleuriger uit. ( tenzij we de boot allang gemist hebben)
Gers +12865
Tja en dat zonder eerst honderden miljoenen in een FC plan te hoeven steken
willememsland +492
Ook in het laatste kampioensjaar was de begroting in Amsterdam en Eindhoven een stuk hoger.
RicoFR36 +26646
Heel sporadisch - eens in de 17 jaar of zo - gebeuren er weleens gekke dingen.
1970hetjaarvan +7461
beide gelijk
VakjeTT +4702
Ja, was een samenloop van omstandigheden. Feyenoord had een goed team ( dankzij Kuyt) en die jeaden hadden een zwaar europees jaar
FRfan67 +6794
Geld is helaas het enige wat telt. De CL heeft al veel nationale competities verziekt (kijk naar Duitsland bijv.), en de onze is de volgende die eraan gaat, of al is. Maarrrrrr we blijven dromen en blijven gaan, want onze club is veruit de mooiste club 👍
FR_Domingo +14873
Dat “iedereen” welkom is denken sommige groeperingen binnen het legioen anders over. Valt mij trouwens wel vies tegen want ik dacht dat Feyenoord altijd een club van en voor iedereen was (met een rood/wit/zwart hart)
FRfan67 +6794
Hoop geschreeuw van pubers en frusto’s hier. Ik zou me er niks van aantrekken.
putdeksel +6539
Hij heeft zeker de laatste wedstrijden gekeken als hij praat over de 12e man? Zelfs in de kerk is er meer geluid dan bij "onze 12e man"
Paar pyro minuten herrie en daarna crematorium geluiden
FR_Domingo +14873
Eens met Johan!
helfeije_xii +817
Oh nu is hij een fan van ons
Vince78 +11595
Dat vlaggetje waait in de richting dat de meeste kijkers oplevert of wat de meeste reuring veroorzaakt. Niets nieuws.
Dekaaar +522
@helfeije_xii Lul niet zo, gast, Derksen is altijd positief over het legioen, heeft geen clubvoorkeur (buiten NEC) en benoemt over het algemeen man en paard. Dat huilen met de wolven als hij iets zegt dat de fans niet aanstaat, en gelijk moet zijn kop eraf, is enorm vermoeiend. Vind je niet? Beetje zelfkritiek is geen sinecure.
Vince78 +11595
Als je mijn eerdere reactie had gelezen 3 regels lager geef ik juist aan dat hij vaak gelijk heeft.
Maar dat het toch ook bij hem net zo is zoals zijn pet staat. De ene keer is hij vol lof over ons cluppie en de andere keer deugt er niets. En de omstandigheden zijn in de tussentijd dan niet wezenlijk veranderd. Waardoor het de waan van de dag lijkt.
Over het legioen (het rauwe randje buiten beschouwing gelaten) is hij inderdaad altijd positief. Maar het artikel gaat niet alleen over het legioen.
Overigens hoeft zijn kop er van mij helemaal niet af. Kan juist regelmatig heerlijk van hem genieten en soms ook enorm ergereren. Maar ik kies er zelf voor om dat programma te gaan kijken. Dus daar zul je me niet over horen.
Vince78 +11595
In essentie heeft hij gelijk natuurlijk. Alles meer dan derde is pure winst.
Het is aan Slot en zijn staf en elftal om te bewijzen, dat ze meer zijn dan de som der delen. Doordat ze als team opererend boven hunzelf uit kunnen stijgen. Dat hebben ze afgelopen jaar laten zien. En als ze dat weer lukt, is er van alles mogelijk.
Maar dat zal opnieuw een prestatie van formaat zijn. Zeker zo zonder voorbereiding. En aanpassing van veel buitenlandse spelers vergen. Die toch maar opeens in zo'n raar koud kikkerlandje komen spelen.
In Slot we trust!
wilbert17 +23476
Compleet de waarheid in alles wat hij zegt. Er wordt hier heel negatief over Johan gesproken maar hij roemt het legioen ( ons dus )e De Kuip voortdurend. En als hij zegt dat Jens te traag is en eigenlijk niet meer kan is dat misschien niet leuk om te horen maar het wordt ook hier regenmatig gezegd. En wat hij zegt over dat de begroting de ranglijst bepaald klopt dat. Er is soms eens een verrasing maar dat gebeurt zelden.
Kuytblessure +10418
Je slaat de spijker op de kop. Er zijn natuurlijk bepaalde dingen die wij "mogen zeggen", maar we liever niet van anderen horen.
Gers +12865
Lepelt wel weer een heel cliche matig verhaal op
Spijksupporter +6550
Helaas zitten in cliché s weinig feitelijke onjuistheden.
Is misschien geen verrassende mening maar wel realistisch.
mosfet86 +1918
Opzich heeft die geen ongelijk. Maar team spirit kan ook een rol spelen. Maar we gaan het zien. Ik denk persoonlijk dat we aardig mee kunnen draaien met deze selectie maar we gaan het zien.
NielsFR95 +826
Kwaliteit en budget bepalen daarnaast is teamspirit, denk ik, de grootste/belangrijkste variabelen die bepaald wie kampioen word.
VREEG +1298
Afgelopen seizoen helaas een heel tamme Kuip gezien. Moet beter komend seizoen.
jacc010 +2721
Naar welke Kuip ben jij geweest?
Zelfs bij radiocommentaar raakte onze Europese tegenstanders al in paniek.
VREEG +1298
Europees ja. Competitie niet.
HumbleFR +1676
......Doorselecteren van een aantal toeschouwers in de Kuip?
Oeps ...sorry...💥💥💥..was maar een grap ..auw..🤜💢💥. Laat maar ..iedereen is welkom..💩
jack.f +5029
Dit zeg me niks.eerst even tot de winterstop kijken zeg ik altijd maar.maar Johan zit er gelukkig altijd naast,en pist ook nog altijd naast de pot.
Michiel.v72 +8472
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen.
FTIDJ +2075
Ik denk dat vorig seizoen veel spelers boven zichzelf uit stegen door de goede sfeer binnen de selectie.
Ik denk dat wanneer we een goeie LB halen we er misschien kwalitatief wel op vooruit zijn gegaan. Met dezelfde teamspirit kunnen we best een goeie underdog zijn en voor verrassingen zorgen.
Brambino +20519
Boven jezelf uitstijgen bestaat niet. Dat is het niveau wat je kunt halen. Je kunt alleen boven jezelf (op valse wijze) uitstijgen met prestatiebevorderende middelen.
Kaloe +9509
Ja Snor die magie is er bij jou al jaren van af of is er zelfs nooit geweest . Het is weer wachten op het zoveelste ruzietje of foute uitspraak. Dat die Snor nog op de buis mag komen is veelzeggend.
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties