Derksen: ''Feyenoord is de gevaarlijkste club van Nederland''

Derksen: ''Feyenoord is de gevaarlijkste club van Nederland''

Feyenoord - Ajax is volgens de politie rustig verlopen. Johan Derksen ging maandagavond echter helemaal los in het praatprogramma Vandaag Inside. De analist haalt fel uit naar de supporters van de Rotterdamse club en hekelt de clubleiding omdat er nauwelijks wordt ingegrepen.

''Ik wil nog even wat zeggen over de Feyenoord-leiding'', begint Derksen zijn verhaal in het programma. ''Hoe lang laten die mensen zich nog terroriseren door gepeupel dat doorlopend voor boetes en wanorde zorgt? Ik heb iedereen in de voorbeschouwingen gehoord en gelezen behalve bij Feyenoord. Geen kwaad woord over de supporters."

De clubleiding van Feyenoord gaf aan dat schuimbekken wel mag, maar niet te erg. ''Dat betekent dat ze alles doen wat God verboden heeft. Het is gewoon structureel bij Feyenoord. Het kost ze tonnen per jaar aan boetes. Heel Nederland klaagt omdat de beelden lijken op een video spelletje. De Feyenoord-leiding bijt niet van zich af omdat ze ook doodsbang zijn voor die gasten.''

Derksen vraagt zich af waarom er niet harder wordt ingegrepen. ''Als je daar zit en je bent verantwoordelijk, dan moet je keiharde maatregelen nemen. Je moet als clubleiding in ieder geval het gedrag veroordelen. Het wordt allemaal met de mantel der liefde bedekt, nooit een kritisch woord erover. Ze gaan maandagavond weer naar de clubavond en dan staan ze daar vrolijk te babbelen.''

''Er wordt niks opgelost, maar die groep supporters kan je missen als kiespijn. Feyenoord is gewoon de ergste club van Nederland'', concludeert de 73-jarige analist, die jaren als journalist heeft gewerkt voor Voetbal International. ''Ik heb 39 jaar bij die clubs gelopen. Feyenoord is altijd de gevaarlijkste club van Nederland geweest. Bij PSV en Ajax was het dan een oase van rust.''

Lees meer over
Johan Derksen
Plaats reactie
666

FRintelligentsia +2308

Derksen heeft last van verbale incontinentie... daar heb je helaas geen luiers voor.

25-01-2023 16:03

sk1969 +506

Hij heeft gewoon gelijk voor wat betreft de slappe houding van de feyenoord leiding ten aanzien van de hooligans die het met hun gewelddadige acties jaar in jaar uit, keer op keer de boel verpesten.

25-01-2023 13:34

de_helm +435

Tja, wie neemt Derksen nou nog serieus? Hier loopt hij Maurizio Sarri weer na te pruttelen.

24-01-2023 22:45

Jakkie +9125

Feyenoord is de mooiste club van Nederland, de kuip het meest intimiderende stadion met de meest fanatieke supporters van Europa. Het is maar hoe je het bekijkt.

24-01-2023 22:40

veldhoen +3280

Ik weet wat: Feyenoord moet een eigen opsporingsdienst hebben. We noemen het Feyenoord Inlichtingen en Opsporing Dienst, oftewel FIOD.

24-01-2023 18:56

PG70 +1608

Het is een schreeuwende droeftoeter

24-01-2023 18:49

BizonTahamatha +612

Aan de titel dacht ik dat ie het over het voetbal van feyenoord had 😁🤣

24-01-2023 18:45

HetLegioen12Since1908 +3466

Mooie woorden, hier moeten we trots op zijn

24-01-2023 18:22

OkkerseHansweert +1699

De gevaarlijkste club van Nederland.
Daarom hoor je nooit wat over grote vechtpartijen of confrontaties met Politie e. d.
Bij kleinere clubs willen ze schijnbaar op Feyenoord lijken, en daar gaat het spaak.....
Wat die snor verder te melden heeft moet ie maar lekker op de seniorenavond in het plaatselijke bejaardentehuis doen, onder het genot van een (te) hete bitterbal....

24-01-2023 18:17

AurelioVidmar +3268

Zegt de man die met Henk Kuipers in de gevangenis chilt. Nog nooit zo’n hypocriete lul meegemaakt.

24-01-2023 17:58

opajan +258

Ik heb Derksen nog nooit echt nog nooit iets positiefs overFeyenoord horen zeggen of zien schrijven dus de haat moet heel diep zitten waarom?

24-01-2023 17:49

Hatsikidee +1298

Helaas helaas nergens iets over de groep "supporters" van Ajax in de media die de bus hebben opgewacht afgelopen zondag.... maar Feyenoord wordt breed besproken.

Maar waar praat deksen nu over? Over fanatisme in de Kuip van de supporters richting de tegenstander?
Boetes zijn van zitten op de trap, vuurwerk en spreekkoren.... of over de boete van de bekende banaan?
Snap niet wat dat te maken heeft met gevaarlijk?

Ja, er zijn er genoeg bekend waar tegen opgetreden moet worden, voetbalwet een keer goed invoeren??

Het bekogelen van spelers of bussen van de tegenstander is walgelijk, het opzettelijk willen beschadigen van een speler vd tegenstander ook abnormaal.

Maar dat is een taak van Justitie, dit kun je niet op het conto van Feyenoord alleen leggen.

Als ik in Mongolia een feyenoord shirt aantrek en iemand op z'n muil sla is Feyenoord toch ook niet verantwoordelijk? Bij de media direct wel uiteraard.

Kortom, beetje kort door de bocht van mevrouw derksen. Meerdere partijen zijn hier bij betrokken, niet alleen Feyenoord.

24-01-2023 17:31

petje +10662

Derksen is n leeghoofd die meelult met de wind ...
DAT is pas gevaarlijk

24-01-2023 17:05

sebastiaan1980 +1687

hij heeft met sommige dingen echt wel gelijk.
gelukkig loopt hij rondt in media Nederland zonder dat hij verkeerde dingen doet.
meneer derksen is geloof ik wel eens verbannen van de buis.
en nog kan hij bepaalde uitspraken maken misschien gaat daar ook vaak de mantel van de liefde overheen

24-01-2023 16:55

FeyenoordLeen +1008

Eerlijk is eerlijk: het is gewoon zo. Kijk de tv beelden van 020 en 040, die gaan toch wel relaxter om richting tegenstander en scheids. We slaan weleens wat door.

En het klopt overigens dat je in 020 gewoon met ons mooie shirt kan lopen. Af en toe zo’n Mokum ‘grap’ maar verder ook niet.

24-01-2023 16:04

Kuipstra +207

Helemaal gelijk Leen. Ik heb daar nooit last gehad

29-01-2023 23:00

GO1984 +4815

Je krijgt ze pas weg met camera toezicht in het stadion en levenslange stadion verboden. Dus zsm die cameras installeren en dit kleutervolk het stadion uit pleuren.

24-01-2023 15:23

cluepon +3832

Ik heb toch het idee dat ik daar de nodige camera's zie hangen in het stadion. Achter spandoeken je sjaal en muts op, en dan je gang gaan. Hoe zou je dat in beeld willen krijgen? Ik denk dat het minder makkelijk is dan wat jij schetst.

24-01-2023 15:43

Ravage +100

Ik hoop toch dat jij ze dit even gaat vertellen?? En nu je muil houden pleurisjoch !!

24-01-2023 19:30

GO1984 +4815

Jij bent zeker 1 van die mongooltjes?

25-01-2023 15:49

Ton65 +1657

Ach gut, dus jij ben in de veronderstelling dat er in t stadion geen camera's hangen, ben bang dat je nog niet vaak in t stadion ben geweest . Ze kunnen met de huidige camera's zelf op je sigaret t merk zien. Ik zou je adviseren om eens n wedstrijd te bezoeken en erna pas te oordelen

24-01-2023 21:18

GO1984 +4815

Dan moeten ze actie ondernemen en dat inteeltvolk het stadion uit pleuren. Meteen lik op stuk. Daarnaast moet je een verbod op gezichts bedekking doen. Bij overtreden meteen verwijderen.

25-01-2023 15:50

Kuipstra +207

Kom jij ook uit Zeeland?

29-01-2023 23:01

Ton65 +1657

Jep Terneuzen, van oorsprong uit Vlaardingen

11-02-2023 12:00

jepe1949 +6716

Johan Derksen...
Pfff.
Spuit 11 doet ook een duit in het zakje.
Zo ongeveer nog dommer als zijn vriendje Gijp.
Snel vergeten deze gassies.

24-01-2023 15:21

Ladinksy +2340

Johan slaat de spijker op zijn kop, zoals wel vaker als het om voetbal gaat.

24-01-2023 13:36

Kaloe +9509

Verkeerde kop : De Snor is de meeste seniele oude gek van Drente .

24-01-2023 13:33

rinusderots +1580

Het valt weer op dat Derksen weer anti Feyenoord meninkjes heeft ,

Hij word niet op zijn wenken bediend met info van binnen Feyenoord en dan gaat hij de club afkraken . een beetje chanteren voor info ,,,

24-01-2023 13:30

Kuipstra +207

Hij is zeker anti Feyenoord bah

29-01-2023 23:04

Joszef69 +2060

Keur dit alles af .begrijp me goed . Maar dit is momenteel helaas het gedrag van onze maatschapij

24-01-2023 13:10

ricky2207 +1

Steek nog eens een kaarsje op bromsnor.

24-01-2023 13:09

Joszef69 +2060

Nou de media zorgt er wel voor dat deze gasten een podium krijgen.

24-01-2023 13:08

bonakalou7 +68904

Derksen heeft gelijk en de nepsupporters om wie het gaat vinden dit prachtig om te lezen. Die willen terroriseren en gevreesd worden. Wat het voor de club doet interesseert ze geen reet, Feyenoord is hun excuus, hun dekmantel om te kunnen doen wat ze doen. Ben het er ook mee eens dat Feyenoord er niks aan doet. Zo'n Slot weet dat ie een passant is, die brandt er zijn handen niet aan. Heeft geen zin in mensen in zijn tuin. En dat snap ik ook nog. Zal voor Te Kloese ook gelden. Je gaat dit nooit uitbannen omdat clubmensen privé geen ellende willen.

24-01-2023 13:05

Ferrynoord +134

Johan Derksen is ongeloofwaardig!
Hij waait met alle winden mee en praat alleen maar om er persoonlijk beter van te worden. Is gewoon een "PENIS AQUA ROSA" en een LUL in optima forma!!
Hij heeft gewoon nergens verstand van en zeker niet van Voetbal. Hij is nog erger dan die zogenaamde supporters van Feyenoord die onze Club, en niet als AJAX een vereniging, volledig kapot maken!!! Johan Derksen, breek me de bek niet open...

24-01-2023 13:04

Kuipstra +207

Een vereniging hij is zo erg bah

29-01-2023 23:05

marrecos +30907

Als je het maar weet , Johan

24-01-2023 13:00

Kwintsheul +14590

En zo probeert Derksen uit alle macht iedereen af te leiden van het verhaal Berghuis-Van der Gijp. Een oude beproefde tactiek.

24-01-2023 12:50

Kuipstra +207

Ja, dat doet ie hé. Kom jij echt uit dat dorp? Kwintsheul

29-01-2023 23:06

kcg4cq9vq8 +4810

Dan heb je fc Boszoom nog niet meegemaakt zeker😂

24-01-2023 12:48

BesottedOrb +4730

Derksen is seniel

24-01-2023 12:46

Alex1908FR +191

Er is geen ene voetballer of club die zegt dat het gevaarlijk is en dat ze graag in de kuip spelen de sfeer het is.
De 12e man die achter Feyenoord staat zijn ook de snor zijn eigen woorden.
Hij is zelf gevaarlijk speel niet alleen met kaarsen maar ook met een dildo van 23 cm die hij krijg van easytoys.

24-01-2023 12:38

Joszef69 +2060

Journalisten, social media en sommige droeftoeters kloppen alles op. Dat er mensen zijn die zich niet kunnen gedragen zijn er overal in deze maatschapij . Stemmings makerij kunnen de Heren van VI trouwens ook wat van . Was het niet Van der Gijp die met dartpijlen op de proppen kwam . Dat aan zulke uitspraken gehoor wordt gegeven door een paar idioten kan dan niet uitblijven . Helaas is dit nu de norm in ons land . Iedereen heeft een mening via de social media . En je kunt er de gekste dingen mee teweeg brengen. Als iedereen gewoon deed en sommige droeftoeters niet alles ophitsen met hun uitspraken zou dit ook helpen.

24-01-2023 12:02

lv56 +1750

Even voor alle duidelijkheid... de echte supporters veroorzaken deze ellende niet. Die zadelen deze mooie club niet met torenhoge boetes op. Het ligt niet aan de media maar aan de zaagselhoofden van je club.

24-01-2023 12:09

De-Witte-Socrates +6861

Nou onderschat VVV niet

24-01-2023 12:01

Gerdekaleklets +10943

Dat lijkt me een compliment.

24-01-2023 11:51

dexter1908 +9612

Ouwe lul is niet helemaal barkie

24-01-2023 11:30

Tootski +944

Wat een vent en komt duidelijk nooit in de Kuip. Er zijn veel gekkere versie van Feyenoord - neuzen geweest. Hou op man. Het was niet heel vijandig.

Maar effe wat anders, wanneer wordt Hartman verlengd tot 2027/2028? Dat contract zo snel mogelijk opwaarderen!!! Doorpakken nu!

24-01-2023 11:17

lv56 +1750

Huhh..? Waarom konden de spelers van de uitspelende ploeg niet met hun clubbus verschijnen ? Waarom zijn er hekken geplaatst ? Waarom moesten de netten opgehangen worden ? Waarom werd er gevraagd met darts of knikkers te gooien? Is dit allemaal normaal of mis ik iets ?

24-01-2023 11:32

Tootski +944

Je mist heel veel! Denk je niet dat heel veel gewoon is geplaatst om de boel op stelten te zetten. Ook met de netten kan je veel gooien behalve glazen bier. Dus wellicht was het daar wel om te doen ;). Effe nadenken is je niet gegeven he, maar vooral achter die media nalopen die iets geprobeerd hebben te "creëren".

24-01-2023 11:44

Breakdown +10809

En uiteraard is het weer een groot complot.

24-01-2023 11:45

lv56 +1750

Tootski....Die media gooit niet met troep naar het veld. De media gooien geen zakken urine tegen een dug-out van de tegenstander. De media gooien geen stenen of andere troep tegen een spelersbus van de tegenstander. De media zorgen niet voor de torenhoge boetes voor onze mooie club. Echte supporters doen dat ook niet. Die maken hun club niet kapot. FF nadenken slimpie.

24-01-2023 12:39

Kuipstra +207

Tootski lik an me hootski.

24-01-2023 13:37

Kuipstra +207

Waarom die netten dan. Ik kon geen fuck zien

29-01-2023 23:08

Djk1 +5696

Goed dat Derksen dit probleem benoemt. Er is geen club waar netten of zelfs lege vakken noodzakelijk zijn en waar zoveel boetes betaald worden door het wangedrag van een relatief kleine groep raddraaiers. Daar moet nog veel meer op gefocust worden.

Met camera's zie je wie voorwerpen op het veld gooien of zich anderszins misdragen. Pak die lui dan op en geef ze een stadionverbod! Maar zoals de Snor zegt, iedereen is bang voor die aso's dus is het al decennia lang pappen en nathouden.

24-01-2023 11:07

you_never_walk_alone +8617

Derksen is de gevaarlijkste snor van nederland....

24-01-2023 11:01

Kromme038 +1421

Alles ging goed en hij wil dat de club harder ingrijpt? Wil hij dan dat de politie gezinnen van de tribunes gaat slaan? debiel

24-01-2023 10:58

Breakdown +10809

Als je de tekst leest zie je dat hij in de context van de klassieker doelt op het aanhoudende gezeik met een kleine groep die voor boetes en schade zorgt.

24-01-2023 11:02

jazekert54 +1022

Hij die strontvlieg eerste klas heb een tering hekel aan Feyenoord

24-01-2023 10:51

Kuipstra +207

Ik ken er wel meer

24-01-2023 13:39

lou +1927

Hij heeft op een bepaald punt gelijk. Maar hij is zelf de grootste demagoog en hypocriet en is daarom de laatste die zoiets kan zeggen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

24-01-2023 10:30

Breakdown +10809

Want Derksen staat vooraan met fakkels, vuurwerk, spreekkoren, gooit spullen op het veld en bedreigd mensen?

24-01-2023 11:03

lou +1927

Als bekend mediafiguur gaat het niet erom wat je doet, maar wat je zegt,

24-01-2023 11:41

Breakdown +10809

Dus omdat Derksen wel eens wat raars zegt op tv mag hij geen kritiek hebben op dat deel van de aanhang wat al jaren voor tonnen en tonnen aan boetes en schades zorgt en bestuurders en spelers bedreigd?

24-01-2023 11:43

GO1984 +4815

Maar iets zeggen is toch ook iets doen? Lul niet zo dom man.

25-01-2023 15:55

Falosk8 +154

Door de titel dacht ik dat Johan een keertje positief was over Feyenoord, toen las ik het artikel😅

24-01-2023 10:20

Ger alhier +2485

Derksen heeft over letterlijk alles een afwijkende mening, soms zelfs - zoals in het geval over Feyenoord - maniakaal! Al heeft hij over dat vuurwerk wel gelijk.

24-01-2023 10:19

Lucky Luciano.H +672

Ohja neuzen doen dit niet natuurlijk. .
Derksen je bent gewoon een mongool
Stop lekker een kaars in je arie

24-01-2023 10:17

lv56 +1750

Kijk eens in de spiegel

24-01-2023 10:20

Breakdown +10809

Ja maar hunnie doen het ook hoor, wheee.

24-01-2023 11:04

Voetbalgek123 +6956

Als 020 mensen Alfred Schreuder aanvallen moeten wij Slot dan ook gaan bekogelen?

24-01-2023 15:04

GO1984 +4815

Bhuhu zij zijn groot en ik is klein kleuter niveau

25-01-2023 15:55

rien_van_dongen +43

Volledig met Derksen eens. Verbazingwekkend dat ze het elke weer laten gebeuren. Het lijkt wel alsof ze de boetes en en de wedstrijden zonder of met minder publiek incalculeren. Wel eens nagedacht over de effecten op supporters die hier helemaal niets mee hebben.

24-01-2023 10:16

mfr23 +6166

Heel Nederland klaagt vanwege de camerahoek omdat heel Nederland een cultuur heeft van 'wijk maar niet af van de norm'. Zodra dat wel gebeurt is het net alsof het hele land in brand staat. We zijn gewend aan een bepaalde camerahoek, oh wee als daar van afgeweken wordt. Als psycholoog mag ik zeggen dat de hele Nederlandse cultuur naar autisme neigt. We mogen ons wel eens druk gaan maken om zaken die ertoe doen.

Verder moet er wel gewoon worden ingegrepen natuurlijk, maar volgens mij verliep het zondag allemaal prima? Dan heeft zo'n korte termijn oplossing misschien toch nog wat geholpen. Je snijdt zo'n kloppende tumor niet 1, 2, 3 weg, en misschien hebben ze als clubleiding ook wel zoiets van 'laten we er maar mee leven, die terminale diagnose' en gewoon zoveel mogelijk pijnstillers slikken en pleisters plakken. Het is namelijk niet enkel de clubcultuur, maar de cultuur van de hele stad (en regio) (op een aantal wijken/plaatsen na). Het is wat rauwer, het is een wat lager IQ/EQ, dat leidt tot wangedrag en al helemaal met eensgezinden om je heen.

Waar het op neer komt is dat ik de kritiek op de clubleiding DEZE keer onterecht vind. In het interview van Te Kloese sprak hij zich uit tegen wangedrag zonder de cultuur uit het oog te verliezen. Naast één van z'n eerste interviews is dit in mijn ogen één van de sterkste mediaoptredens van de afgelopen jaren rond deze club. De rest wil dat het AZ klappertjes worden, en dat gaat het natuurlijk nooit worden.

Dat betekent niet dat je het gelaten moet accepteren, maar je moet ook inzien dat sommige pleisters nu eenmaal nodig zijn. Een primitief kleutertje met een zware leerachterstand, geestelijke problemen en moeite met de regulatie van emoties zal nu eenmaal wat vaker z'n beker op de grond gooien en z'n hoofd stoten. Het is jammer, het doet pijn, het zorgt voor ongemak bij mensen die er niks mee te maken hebben. Zoveel mogelijk inperken, maar je gaat er ook weinig aan kunnen veranderen.

24-01-2023 10:11

ph4ge +1874

Mee eens, gezien de situatie doet Te Kloese dit helemaal niet verkeerd. Hij spreekt zich uit, pakt ze aan, maar heeft tevens respect voor de clubcultuur en dat je de negatieve uitschieters niet zomaar oplost. De Klassieker is rustig verlopen dus niks te zeuren deze keer.

24-01-2023 10:36

InSlotwetrust +359

Ik ben blij dat ik niet bij jou in behandeling ben meneer de psycholoog 🍿

24-01-2023 10:41

XxRdammertjexX +109

"Het is wat rauwer, het is een wat lager IQ/EQ, dat leidt tot wangedrag en al helemaal met eensgezinden om je heen". Dit is nou precies wat je noemt alles over een kam scheren. (Heb je hele stuk gelezen dus ook dat je zegt dat het ongemak veroorzaakt bij mensen die er niks mee te maken hebben). Dit is nou hetzelfde als zeggen dat alle Marokkanen criminelen zijn. Ik ben geboren in Rotterdam maar ik doe toch een HBO bachelor opleiding. Je hebt bij iedere club in NL - en de rest v/d wereld nou eenmaal van die raddraaiers. Dat ligt niet aan de stadscultuur of wat dan ook. Dit zijn gewoon mensen die iets missen in hun leven, bepaalde kik krijgen van iets, en 9/10 hebben geen oprechte liefde voor de club. Net zoals in 2011 toen de blauw met getrokken pistolen op moesten komen draven voor het maasgebouw waar "zogenaamde" supporters het maasgebouw wilden bestormen. Tuurlijk, wie niet wil luisterne om weg te gaan moet maar voelen, maar dat kan ook op andere manieren.

24-01-2023 12:24

mfr23 +6166

Ik zeg niet dat iedereen dat is. Het is een algemene samenvatting van de regio Rijnmond.

24-01-2023 14:06

FRlegend +17008

Het debiele randje verziekt het al decennia voor de gewone supporters. Hoog tijd dat die inderdaad verwijderd worden uit de Kuip. Kunnen we éindelijk weer een normaal naar uitwedstrijden en zonder alle restricties onze club volgen.

24-01-2023 09:58

BrilletjevanvanDaele +5855

Misschien toch eens profesionele hulp gaan inroepen.
Elke club heeft een groep . Maar bij ons wordt er altijd enorm op gefocussed.
De media kan lekker de tiefus genieten.

24-01-2023 10:04

sykoofox +87517

Dus dit! HELD!

24-01-2023 10:07

lv56 +1750

En lekker niets doen zeker. We krijgen boete na boete na boete vanwege die dwazen. Het ligt niet aan de media, maar wel aan die zaagselhoofden die zich ook nog supporter durven te noemen.

24-01-2023 10:21

Djk1 +5696

Heb het idee dat die groep bij ons toch net iets groter is dan bij al die andere clubs. Er is geen club waar netten of zelfs lege vakken noodzakelijk zijn en zoveel boetes betaald worden voor het wangedrag van die groep. Daar moet nog veel meer op gefocust worden. Maar zoals de Snor zegt, iedereen is bang voor die groep dus het is al decennia lang pappen en nathouden.

24-01-2023 10:47

BrilletjevanvanDaele +5855

Trek je grote muil dan eens open in het stadio maar daar houd jij je koest achter een sjaaltje en een petje.

Dus wat doe jij dan ??
Niets alleen op FR12 en sociale media je bek opentrekken

Want daar kennen ze je niet.

Jij bent al helemaal geen supporter pleur op naar Rotterdam west

24-01-2023 13:48

BrilletjevanvanDaele +5855

Komt door de media dat die groep groter lijkt.

Denk je dat het in neuzen city anders is.

Godverdomme ADO had een van de meest beruchte groepen net als Utrecht
Niemand hoor je er over

Je moet dus geen idee hebben en die graf media niet volgen.

Ga eens mee naar een reis binnen Europa enz.

24-01-2023 13:50

GO1984 +4815

Nee het komt idd door de media dat we totaal
Mongool zijn. Wat een dom volk

25-01-2023 15:57

dekuiper +1094

Die seniele ouwe gek maar eens met pensioen sturen, anderen verwijten dat ze geen ruggegraat hebben en zelf als heintje davids steeds terugkomen terwijl hij al een paar keer heeft gezegd dat hij nooit meer op tv komt omdat meneer beledigd was. natte scheet derksen.

24-01-2023 09:55

XxRdammertjexX +109

*Gaap* *gaap*… Dit is al zo lang dat mensen de Feyenoord supporter zo bestempelen. Blijkbaar is elke Feyenoord supporter een raddraaier. Nou boehoe, ik zal je verklappen, dat is niet waar. Ik drink graag een lekker pilsje in de kuip, kijk naar het voetbal, scheld een keer, en daarna weer lekker naar huis om daar te peinzen over het gelijkspel of verlies en bij winst rijd ik met een heerlijke glimlach terug naar huis. Samen met mijn pa of met vrienden kijken is het beste wat er is. Samen met 47.500 anderen.

Tot woensdag (NEC thuis) weer.

24-01-2023 09:53

mib2001 +4760

Een lekker pilsje in de Kuip? Vertel je geheim, waar is dat te krijgen?

24-01-2023 10:18

XxRdammertjexX +109

Ja... Daar zeg je me wat... Maar je snapt de context wel haha. :P

24-01-2023 11:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties