''Deze week wordt het ja of nee voor Bazoer''

''Deze week wordt het ja of nee voor Bazoer''

Deze week moet duidelijk worden of Riechedly Bazoer naar Feyenoord komt. De Rotterdammers hebben, na een aantal dagen geen contact, de gesprekken met Vitesse hervat.

Dit meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. Technisch directeur Frank Arnesen bespreekt een mogelijke overgang van Bazoer met clubeigenaar Valeri Oyf. De Rus is een goede bekende van de Deen. De twee werkten met elkaar samen bij Chelsea. Oyf heeft eerder aangegeven dat een verkoop van de middenvelder bespreekbaar is.

Bazoer heeft vorige week een uitgebreid gesprek gehad met trainer Arne Slot en Arnesen. De middenvelder staat open voor een overgang naar De Kuip. Hij hoopt zich bij de Rotterdammers verder te ontwikkelen en weer in de kijker te spelen van het Nederlands Elftal.

Lees meer over
Riechedly Bazoer
Plaats reactie
666

Iwan Riri +26

Wees vooral welkom Riechedly!

12-01-2022 17:02

Immers Flex +2482

ja zuster, nee zuster

12-01-2022 02:22

Riogio +3955

Waar zijn die 4 miljoen die we voor Veerman overhadden? Daar kunnen we toch gerust die 2 miljoen voor Bazoer van betalen? Straks wordt Sangare verkocht en komt PSV met een bod van 3 miljoen, en wij weer huilie huilie.

11-01-2022 23:43

FeyRot010 +23208

Of nufc haalt m op

12-01-2022 00:41

Perry DS +174

Nee... ze weten niet wat ze zich op de nek halen.

Overal weg getrapt vanwege zijn gedrag..

11-01-2022 23:17

Cluip +5845

ach ja ik was vroeger ook niet de makkelijkste, wel uniek in hoe ik t deed

12-01-2022 02:27

SEYVEN +14021

Heeft bij Vitesse echt een meer dan prima indruk achtergelaten. Denk dat Slot deze jongen wel maximaal kan laten renderen. Laat maar komen

11-01-2022 22:54

speedy68 +3239

Deze transfer wordt gewoon over het weekend heen getild.

11-01-2022 22:45

Miranda Sikking +50

RAAR ,je kan toch gewoon afspreken dat hij tegen vitesse niet op gesteld
als verkopende partij zeg je dan zo en niet anders

11-01-2022 23:04

fr_brabant2015-2018 +1229

RAAR, feyenoord kan ook zeggen dat die zaterdag niet mee mag doen tegen ons denk alleen niet dat ze daar iets mee doen

11-01-2022 23:17

botje +886

Als dat al min of meer gaat gebeuren, gaat Vitesse hem zaterdag niet opstellen daar kun je wel van uit gaan.

12-01-2022 00:16

Exit +527

Nog steeds geen bod bij Vitesse neergelegd…

Apart, wel 5 miljoen voor Veerman bieden maar niet 2 miljoen op tafel leggen voor een speler die kwalitatief een klasse beter is dan Veerman.

Pak nou eens door…

Exit Arnesen

11-01-2022 22:32

Kwintsheul +14610

Word je nooit eens moe van jezelf?
Ik denk velen hier wel van jou.

11-01-2022 22:52

Exit +527

Soms is het zwaar om mezelf te zijn

12-01-2022 08:18

KAWS +185440

Eigenlijk is het wel sip he. Precies wat je zegt, Veerman moest het dubbele kosten… Geen idee wat ze allemaal sjouwen bij ons. Waarom moet alles zo fucking lang duren????

11-01-2022 22:54

pcb58 +228

is er nog een plan C ?

11-01-2022 22:31

KAWS +185440

Natuurlijk, Seuntjes!

11-01-2022 22:48

ferdi30 +5233

Krabbendam bij VI over transfer Bazoer

11-01-2022 22:29

VineFeye +8593

Dat het een goede speler is lijkt mij duidelijk maar op een of andere manier heb ik toch een naar gevoel maar dat komt vooral doordat hij jaren geleden van afstand de 2-1 voor 020 tegen ons maakte. Dat beeld blijft me wel bij maar ook ik hoop dat hij komt. Hoe mooi zou het zijn als het het weer flikt maar dan tegen 020.

11-01-2022 22:22

Kevinm84 +122

goeie speler alleen opvoeden

11-01-2022 22:18

MichyB +1864

In Slut We Trost!

11-01-2022 22:08

jonaathn +14734

Waarom zou je deze transfer over komend weekend heentillen? Wat als hij er 3 scoort tegen ons?

11-01-2022 22:02

stefanus +1098

Feyenoord heeft niks te willen he. Vitesse bepaald nog zolang hij daar onder contract staat, en ja als ik Vitesse was dan deed ik dat ook

11-01-2022 22:06

FR08pjotr +20423

Doe maar nee.

11-01-2022 21:41

RdamNoord +203699

Beter van wel.
Wie zie jij liever komen?
Ik ben juist blij dat Veerman niet kwam, maar hoop wel op Bazoer.

11-01-2022 21:53

stefanus +1098

Zeker te weten dat Bazoer beter dan Veerman is, dat is voor mij 100% duidelijk, alleen zijn mentaliteit is niet die van een topspeler, hij doet te vaak domme ondoordachtige dingen en heeft op zijn tijd schijt aan iedereen en dat is nu niet bepaald fijn voor de sfeer in de groep

11-01-2022 22:08

FR08pjotr +20423

Jij haalt liever ellende dan degelijkheid in huis. Jij wil onze club kapot.

11-01-2022 22:08

RdamNoord +203699

Ik vertrouw Slot wel in deze. Daarbuiten zijn we allemaal een keer jong geweest, en de één is eerder volwassen dan de ander. Ik vertrouw erop dat Slot dit goed weet te managen.

11-01-2022 22:14

SEYVEN +14021

Veerman en Bazoer kan je onmogelijk vergelijken

11-01-2022 22:57

SimonStokvis +10249

Denk dat hij niet bij Feyenoord past.
Maar we zullen zien. Hoop dat ik er naast zit

11-01-2022 21:06

stefanus +1098

https://www.psvfans.nl/psv-lijkt-komst-opgeleefde-riechedly-bazoer-te-kunnen-vergeten/


Feyenoord werd door PSV afgetroefd in de strijd om Joey Veerman, maar bij Riechedly Bazoer lijken de Rotterdammers de winnaar te worden. De deal komt alleen niet deze week rond.

Dat heeft alles te maken met de hervatting van de competitie, waar Feyenoord het opneemt tegen Vitesse. De Arnhemmers willen niet dat hun sterkhouder dan al tegen ze speelt, waardoor de club op dit moment de transfer nog even tegenhoudt.

Toch lijkt niets een transfer meer in de weg te staan. Het Algemeen Dagblad weet dat Bazoer al met Slot gesproken heeft en ook het bedrag van twee miljoen euro lijkt geen probleem te zijn, nu er wat geld is met behulp van investeerders.

Bazoer stond te boek als moeilijke jongen en verruilde in het verleden de jeugdopleiding van PSV voor die van Ajax. Via meerdere omzwervingen kwam hij uiteindelijk bij Vitesse terecht, waar Thomas Letsch hem als centrale verdediger neerzette in een driemansdefensie. Dat pakte uitstekend uit, waardoor hij nu kan rekenen op interesse van meerdere clubs.

11-01-2022 20:53

Adrie De Bruijn +93

Kunnen niet aan zijn salariseisen voldoen. Gaat liever elders cashen

11-01-2022 21:34

stefanus +1098

Ik zie hem toch wel komen, dacht je dat het bij Vitesse zo een vetpot is? Hij speelt daar altijd voor en half leeg stadion, bij Feyenoord voor een vol stadion, dat speelt ook mee

11-01-2022 21:50

Adrie De Bruijn +93

Die kijkt alleen naar salarisstrookje. En dat is bij Feyenoord maar voor de helft gevuld

16-01-2022 13:46

Tapiaz +28541

En Eriksen!! Hebben we een topelftal wat echt mee kan gaan doen om het kampioenschap!!

11-01-2022 20:40

Tapiaz +28541

En nou stoppen met dat geouwehoer, pak doorrr met die Bazoer!!

11-01-2022 20:39

Nabbie +4059

Eriksen halen is trouwens ook goed voor de uitstraling van Feyenoord.

YNWA

11-01-2022 20:26

Nabbie +4059

Gewoon 22 miljoen voor Senesi pakken, we Geertruida ook nog, en dan Bazoer halen. Verder aan het einde van seizoen Doekhi halen, Malacia verlengen,Kokcu verkopen en proberen Zierkzee te halen.
Ook zou het niet verkeerd zijn om Eriksen te halen (Gewoon goed, ook met defibrillator) voor de creativiteit in de 2e helft van dit seizoen.
En op zoek naar jonge spelers, leeftijd 17 tm 20 jaar, uit Zuid-Amerika en Scandinavië.
Misschien is het mogelijk om met -21 toch naar de KeKaDi of 2e divisie te gaan(dromen mag).

YNWA

11-01-2022 20:25

Danny 91 +61437

Bazoer Gaat naar Roda hebben ook geel.

11-01-2022 19:57

sjaarloos52h +21764

Ja, dán pas speelt hij zich in de kijkert voor NL11tal

11-01-2022 19:58

Danny 91 +61437

Ja daarm komt hij naar Roda. Hij wil samen met Vente spelen,

11-01-2022 19:59

sjaarloos52h +21764

Ik denk het ook!

11-01-2022 20:11

Akelo010 +1078

Dan ligt het toch aan Vitesse?

11-01-2022 19:56

Tapiaz +28541

Dit bericht is weer een heel ander geluid dan gisteren, toen werd gemeld dat er wat Bazoer betreft zeker voor het weekend (en dus voor Feyenoord-Vitesse) geen zaken worden gedaan.
Waar zou het nu nog op hangen? De persoonlijke eisen van Bazoer? Ik kan eigenlijk niets anders bedenken......

11-01-2022 19:52

klompus88 +20272

Is op weg naar psv

11-01-2022 19:52

RemcoFR +26833

Waar is dat te lezen ?

11-01-2022 19:53

klompus88 +20272

Op internet

11-01-2022 19:54

RemcoFR +26833

Waar ? niet op vp!

11-01-2022 19:54

Kuytblessure +10422

Als ik dat gelul over die investeerders hoor dan heb ik begrepen dat het een vage constructie betreft. Tenminste, die Gouka snapte er zelf ook geen reet van. Lijkt me dat dat goed uitgepluist en uitonderhandeld moet worden, meer dan bij een normale transfer.

11-01-2022 21:39

debreker +6444

#bazoer moe, teveel berichten nu.

11-01-2022 19:51

Gio_ole_ole +330

Prima spelertje, ondanks zn verleden. Maartoch, wie gaat er banken als deze jongen komt?

11-01-2022 19:43

Rotterdammer +11230

Senesi word overgenomen door de rijke Arabieren van Newcaste voor 22 mil. Bazoertje kan dan centraal samen met Trauner.

11-01-2022 19:49

lexiooo +9258

Mag hopen dat Geertruida daar gewoon gaat spelen dan

11-01-2022 19:56

Danny 91 +61437

Als je 22 Miljoen krijg zul je nog 16 a 17 miljoen over houden. Kun je toch nog wel wat gaan halen.

11-01-2022 19:57

Persia +1861

Denk dat dat tegen valt . Veel partijen krijgen geld . Door de corona shit zal meer geld voor opvulling gebruikt worden .
Daarbij word vast niet in 1 keer over gemaakt

11-01-2022 20:05

Kuytblessure +10422

Ik denk niemand. Als Senesi verkocht wordt is hij de eerste die van de bank komt bij een blessure/schorsing van de twee CVs, twee controleurs, of rechtsback.

Kortom die gaat meer spelen dan niet.

Denk ook dat hij in bepaalde wedstrijden tegen geparkeerde bussen de voorkeur krijgt naast Trauner. Dat deed Slot ook met Koopmeiners.

11-01-2022 21:43

Grasspriet +2037

Kokcu? Geertruida?

11-01-2022 23:32

hetslotopdedeur +13122

Hij heeft zijn profielfoto op insta gewijzigd.... die gaat niet komen dus, dan had hij wel een weekje gewacht want elke voetballer wijzigt zijn profielfoto als hij naar een nieuwe club gaat...

11-01-2022 19:42

coenf99 +4745

Je bent je ervan bewust dat bazoer geen instagram heeft?

11-01-2022 20:52

hetslotopdedeur +13122

Heeft hij wel

11-01-2022 21:09

flip12 +996

maar hij is niet bepalend voor de club die onder ons staat. hij mag wel wat aan zijn mentaliteit en gedrag gaan doen wil hij een uitstekende prof worden, hogerop willen en geselecteerd willen worden voor Oranje...

11-01-2022 19:40

klompus88 +20272

Waar water is is vuur;

Bazoer gesignaleerd in Aidshoven. Dag dag

11-01-2022 19:40

frankyboy +6802

Hij woont in Eindhoven

11-01-2022 19:56

kazan +1459

dat heb je wel met meer mensen als die daar wonen

11-01-2022 19:54

mel_gibson_the_first +441

duurt te lang ....kans dat het gaat lukken wordt steeds kleiner

11-01-2022 19:39

amqze +10695

DOOR HET VUUR Official Trailer #FeyenoordV1

https://youtu.be/QUxDTX4UILc

11-01-2022 19:38

mdgrdam +12854

Even wat historisch besef voor degenen met meer Ajax-haat dan Feyenoord-liefde:
1970: Wij wonnen van de EC-finale van Celtic met de ex-Ajacieden Eddy PG en Theo van Duivenbode in de basis.
1984: Laatste keer dat we de dubbel wonnen. Dat was met Cruijff.
1993: Met liefst vier ex-Ajacieden (Witschge, Trustfull, Scholten en Van Loen) werden we kampioen.
1999: Kampioen met ex-Ajacied Van Vossen
2017: Kampioen met ex-Ajacieden Jan-Scharie, Elia en Vermeer
Is het nou zo onoverkomelijk als er straks weer één speler met een Ajax-verleden meedoet?
Het doet sommigen kennelijk pijn dat van de laatste vijf grote prijzen alleen de UEFA Cup in 2002 zonder ex-Ajacieden werd gewonnen. Leonardo wist toen nog niet dat hij ooit bij de rivaal zou gaan spelen.

11-01-2022 19:37

Sandap +4494

Waar blijven de reacties van die kortzichtige lui hierop dan? Of zijn dit net iets teveel feiten om te bevatten.

11-01-2022 19:44

jellert +221331

Joh hij speelt 1 bal naar de goede kleur en hij is geaccepteerd

11-01-2022 19:44

Rotterdammer +11230

Vermeer en Angelos Charisteas werden ook snel geacepteerd.

11-01-2022 19:50

jellert +221331

Je noemt nu 2 spelers die rechtstreeks van die club kwamen..

11-01-2022 20:10

Jordan84 +1995

Helemaal eens! 👊
In 2002 liep er wel ene Carlo l'Ami rond. Zware 020 gozer vanaf zijn jeugd.

11-01-2022 19:50

mdgrdam +12854

Ik heb hem niet genoemd omdat hij net als Leonardo pas na 2002 naar de rivaal is gegaan. Verder kwam hij niet in actie. Hij is opgegroeid in Leiden en Wassenaar en werd bekend bij Excelsior waar hij vele seizoenen eerste doelman was. Hij keepte tussendoor ook nog bij Heerenveen.

11-01-2022 20:39

elniekos +378

Elia kwam ook nooit in actie bij de neuzen

16-01-2022 11:24

klompus88 +20272

Ik beschouw die prijzen dan ook als niet gewonnen

11-01-2022 19:52

FrNiels2017 +156370

Kut dan houden we er niet veel over

13-01-2022 20:10

DoubleSpy +8275

Ben de strekking van je verhaal met je eens hoor maar Van Vossen kwam natuurlijk niet uit de jeugd van Ajax of zo. Voordat die naar Ajax kwam had hij al 100+ wedstrijden in België gespeeld. Verder maakte hij dat seizoen maar een doelpunt of 5. En John van Loen (uit de jeugd van FC Utrecht) had in 1993 sowieso een bijrol achter Joszef Kiprich. En Elia is wel ex-Ajax maar HAAT Ajax sinds hij daar weggestuurd werd, dus zijn motivatie was alleen maar anti-Ajax.

11-01-2022 19:53

pipapaauwe +7627

Jones was keepert, want Vermeer was blessa het hele jaar

11-01-2022 19:56

DoubleSpy +8275

Klopt ook. Heeft volgens mij nul wedstrijden voor Feyenoord gekeept het kampioensseizoen.
Het verhaal van mdgrdam is al met al leuk qua bedoeling maar nogal overdreven.

11-01-2022 20:01

mdgrdam +12854

Vermeer keepte om precies te zijn slechts één wedstrijd.

11-01-2022 20:35

Waakvlam1989 +17495

Het gaat om de strekking van het verhaal. Liever geen kwaliteit halen omdat men een keer bij Ajax heeft gespeeld is van de gekke. En dan te bedenken dat spelers onderling het allemaal geen bal uitmaakt, die gaan gewoon prima met elkaar om.

12-01-2022 10:56

TactvolleTacticus +3792

wil je op z'n minst het niet met een hoofdletter schrijven? :)

11-01-2022 20:33

supportervanhetspelletje +1747

Jezus man doe niet kinderachtig , eens een Calimero altijd een Calimero, droeftoeter

14-01-2022 11:41

TactvolleTacticus +3792

Hahah lekker op tijd ook.
Ik verwacht ook niet anders van "supportervanhetspelletje" zeg dan gewoon dat je ontzettend geilt op de aartsrivaal ipv dit undercover gedoe.

14-01-2022 13:18

Waakvlam1989 +17495

Neee, dat mag je hier allemaal niet zeggen joh! Ze staan liever 5e in de competitie met alleen maar spelers die de stad kennen, dan 1e met een aantal ex-Ajacieden.

12-01-2022 10:53

elniekos +378

3 kwart van de namen die je noemt kun je geen neus noemen hè, meeste hebben heel ff bij de neuzen gezeten en kwamen er al gauw achter dat het daar helemaal niks is. Die jongens kun je daar niet voor gaan haten, die zijn niet zo zielig als jij bent

16-01-2022 11:24

mdgrdam +12854

Ik heb dit geschreven omdat spelers al gauw als Ajacied worden gezien. Ik heb elf namen genoemd:
Eddy PG: Komt uit een echte Ajax-familie maar besloot naar acht seizoenen te verkassen naar Feyenoord.
Theo van Duivenbode: Na vijf seizoenen direct na Feyenoord gegaan.
Johan Cruijff: Na ruzie met het Ajax-bestuur door zijn grote vriend Wim Jansen naar Feyenoord gekomen.
Rob Witschge: Na vier jaar seizoenen als jeugdproduct via Saint-Etienne bij ons terechtgekomen.
Arnold Scholten: Hij is weliswaar een echte Bosschenaar maar hij kwam na drie seizoenen Ajax wel direct naar Feyenoord en is daarna voor twee seizoenen teruggegaan.
John van Loen: Hij kwam na twee seizoenen Ajax ook direct naar Feyenoord. Dat zou nu heel gevoelig bij ons hebben gelegen.
Dat zijn er al zes van de elf. Ik ben het ermee eens dat die andere vijf wel discutabel zijn. Dat is net geen 2 kwart.
Trustfull en Elia hebben alleen maar een deel van de Ajax-jeugd doorlopen. Jan-Scharie ook en heeft slechts twee wedstrijden in de hoofdmacht gestaan. Van Vossen speelde toch twee seizoenen bij Ajax maar speelde tussendoor nog bij andere clubs voordat hij Feyenoorder werd. Vermeer is wel een echte Ajacied die vele wedstrijden heeft gekeept maar Jones was vanwege een blessure eerste keus dat kampioensjaar. Maar voor en na dat seizoen stond Vermeer erin en daar hadden sommigen moeite mee.
Ik haat geen van de elf genoemde spelers. Sterker nog, ik heb ooit tijdens de Coen Moulijn Memorial Cup een half uur staan te praten met Eddy PG over de unieke opnames die hij heeft gemaakt van de buitenlandse Feijenoord-trips. Beide clubs zaten in zijn hart en daar is in zijn geval niets mis mee.

16-01-2022 13:13

Frans538 +649

bazoer is goed hoor

11-01-2022 19:34

Sandhawk +1598

Deze site gaat me steeds minder interesseren. Eigenlijk meer de reacties. Jammer dat er zulke reacties geplaatst worden over eigenlijk ieder onderwerp. Ik begrijp best dat het bij vrijheid van meningsuiting hoort, maar sommigen maken het wel heel bont met uitspraken over huidskleur, geloof en ziektes. Vreemd genoeg wordt dit alles toegestaan door de beheerders van deze app. Helaas, maar ik ga op zoek naar een app die iets minder tolerant is wat betreft het plaatsen teksten in een reactie.

11-01-2022 19:30

Jammerjoh +490

Je hoeft de reacties natuurlijk niet te lezen.

11-01-2022 19:31

klompus88 +20272

Eens. Ik word hier ook vak belaggelyk gemaakt op niets af

11-01-2022 19:32

klompus88 +20272

Maatjeeeee

11-01-2022 19:38

Kris-Feyenoord +14244

Heb ik ook een kerr gehad

11-01-2022 19:38

p13t +23679

Ja, ongehoord. Mensen met een beperkt intellect moeten we hier juist beschermen. Sterkte kameraad.

11-01-2022 19:53

Sleepie +11948

Ieder figuur dat begeleid zou moeten wonen heeft toegang tot internet. Dit zul je op andere fora ook ervaren. Tip: maak je niet druk, lees eroverheen.

11-01-2022 19:32

Andone +1557

Klopt wel maar soms staat er zoveel onzin over zaken die niks meer met voetbal te maken hebben en dat is dan jammer

11-01-2022 19:59

Bumonmygum +8696

Toedeloe Blanke katholieke schimmelinfectie

11-01-2022 19:32

Korkiekarel18 +48184

Joden lopen altijd weg

11-01-2022 19:33

Korkiekarel18 +48184

Wat een verstand

11-01-2022 19:44

JoeJoe +9208

Overigens vind ik dat het juist afgenomen is de laatste tijd. We hebben hier gewoon te maken met een afspiegeling van de samenleving, dus het is niet gek dat er rotte appels bij zitten. Gewoon structureel rapporteren en dan hopen dat de Crew zijn werk doet.

11-01-2022 19:34

baldjkf +2907

Vergeleken met zo'n tien jaar geleden is het contrast best groot hoor.

11-01-2022 20:21

Sleepie +11948

Je krijgt hier wel meteen een uitzwaai comité. Dat is wel kameraadschap

11-01-2022 19:35

Kris-Feyenoord +14244

Eens! De crew zou eens in moeten grijpen. Vooral dat gespuis van dat zwakzinnige cafe topic moeten ze eens aanpakken, geen zinnig woord komt daar uit. Hooguit dat ze gescheten hebben in de baas zijn tijd.

11-01-2022 19:38

Napoleonfr +908

Sandhawk je slaat de spijker op zijn kop!!
Ben het helemaal met je eens.
Mensen denken maar van alles te kunnen plaatsen hiero. 1 grote irritatie bron. En maar denken dat ze hier mee de trend zetten. Hoop dat deze pubers genoeg ruggengraat hebben om deze corona crisis door te komen.

11-01-2022 19:38

flip12 +996

doeidoeiiiiiiiiiiiii

11-01-2022 19:41

Andone +1557

Helemaal mee eens. Als er beledigd wordt gwn ban uitschrijven van 1 week en vervolgens helemaal verwijderen

11-01-2022 19:58

Solida +37388

Ten dele eensch, ten anderen dele errug woke. Tegenwoordig mag niets meer (gezegd worden) zonder dat het overdreven op een weegschaal gelegd wordt door mensen die wegens bepaalde frustraties op iedere slak zout leggen en van iedere mug een olifant maken.
Zolang je niemand bedreigt of persoonlijk kwaad doet mag je toch wel grappen / opmerkingen maken?

Wees blij dat het NOG mogelijk is hier, we gaan steeds meer richting maatschappij waarin de vrijheid van meningsuiting verleden tijd is en je niets meer kunt zeggen zonder (angst voor) evt sancties.

Dat sommigen hier te ver gaan staat buiten kijf, maar ik vind bijvoorbeeld wel dat ik de term 'zieke negerspits' moet kunnen blijven bezigen als zich een gepaste gelegenheid voordoet.

11-01-2022 20:02

baldjkf +2907

Mee eens, de inhoud van de reacties is om te huilen. Het wordt met de dag triester.

11-01-2022 20:19

1234567890 +173611

@debreker ,Als ik het 100%zou weten ,dan zal ik het zeker doorgeven aan de mensen in het Maasgebouw ,maar bij de 1 doe je het goed en bij de ander weer niet

11-01-2022 19:29

Andre010 +4640

Duurt heel lang, kan bijna niet anders dan dat hij naar een andere club gaat.

11-01-2022 19:26

klompus88 +20272

Gaat naar psv. Was vandaag in Aidshoven.

11-01-2022 19:29

klompus88 +20272

Gewoon ff googlen

11-01-2022 19:35

hetslotopdedeur +13122

Ik kan het niet vinden hoor

11-01-2022 19:39

Edje +5349

Krabby had het erover dat Feyenoord heel de week contact had gehad met Kamp-Bazoer,maar dat ze nu opeens helemaal geen reactiemeer kregen, daar krijg ik toch een beetje stress van....

11-01-2022 19:26

theo_de_tokkie +13011

zo goed is die bazoer nou ook weer niet. Heb hem er graag bij maar als ie nie komt ook best.

11-01-2022 19:30

hetslotopdedeur +13122

Waar zie je dat?

11-01-2022 19:33

Edje +5349

Luister de podcast

11-01-2022 19:49

Andone +1557

Dan maar niet. Ik krijg er geen stress van. Ook niet van Veerman. Het belangrijkste is dat Slot en Arnesen verlengen maar vooral Slot.

Vergeet niet dat we Heerenveen en Vitesse helemaal zoek speelden zonder die spelers

11-01-2022 20:03

klompus88 +20272

Jullie maken je eigen belaggelyk zeg. Hele dag janken om Bazoer

11-01-2022 19:26

Alex1908 +4661

Jij met je nietszeggende teksten...

11-01-2022 19:30

klompus88 +20272

Ben juist zeer welbespraakd

11-01-2022 19:31

sjaarloos52h +21764

ikook…van woede!

11-01-2022 20:08

Patron010 +2264

Announce Bazoer

11-01-2022 19:32

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Hoop dat hij komt. Denk dat hij voetballend niet goed genoeg is voor de eerste 11, maar je kan hem altijd op de bank zetten en hem elke keer rond minuut 60 inwisselen. Denk dat hij zich prima in die rol kan schikken, en dat hij ondanks gebrek aan speeltijd zorgt voor een goede sfeer in de groep. Is gewoon een makkelijke, vrolijke jongen. Iemand in de kleedkamer die de sfeer erin houdt is ook belangrijk, daar zou hij dan uitermate geschikt voor zijn

11-01-2022 19:25

Eddepeddy +2294

is inderdaad een hele sociale jongen...

11-01-2022 19:26

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Ooit van sarcasme gehoord?😉

11-01-2022 20:17

schippertje +3286

Ik denk dat hij voetballend één van de besten in de selectie word

11-01-2022 19:32

lexiooo +9258

Mocht t gerucht over Senesi waar zijn, kunnen we dan niet beter gelijk voor een niveautje hoger en misschien jonger dan Bazoer gaan, of zouden onze scouts dit soort spelers niet op hun lijstje hebben staan?

11-01-2022 19:25

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Bazoer wordt ook helemaal niet gehaald als opvolger Senesi

11-01-2022 19:26

lexiooo +9258

Waar lees je dat ik dat schrijf?

11-01-2022 19:28

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Schrijf je niet, maar dan is je verhaal dus helemaal irrelevant. Jij legt de link Senesi verkopen, andere speler dan Bazoer terug kopen, want je wil voor een klasse hoger gaan. Daarmee insinueer je dus dat Bazoer de vervanger van Senesi wordy

11-01-2022 19:30

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Goh ChandanHx, nooit gedacht dat ik hier nog iemand zou tegenkomen met een normaal iq. Hulde!

11-01-2022 19:31

lexiooo +9258

Nee ik insinueer dat wanneer er meer geld beschikbaar is door de verkoop van Senesi, dat er misschien gekeken kan worden in hogere prijsklasse dan waar bazoer inzit. Vervanger van Senesi hebben we namelijk al in Geertruida.

11-01-2022 19:31

lexiooo +9258

Ik impliceer het niet. Dit topic gaat over de aankoop van bazoer en dat doen we klaarblijkelijk met geld van buitenaf. Wanneer je Senesi verkoopt, heb je meer eigen vermogen, waardoor je meer geld te besteden hebt voor je hele selectie. Het betekent namelijk niet dat t geld wat je aan Senesi verdient alleen maar uit mag geven aan een verdediger.

11-01-2022 19:34

Patron010 +2264

Als Senesi weggaat hebben we straks 4 optionele cv’s. Trauner, Geertruida, Hendriks en Bazoer. Prima joh.

11-01-2022 19:33

lexiooo +9258

Ik zou toch wel kijken of er ergens nog een buitenkansje voor de verdediging te halen valt. Was hier laatst een gerucht over die jonge verdediger van Twente. Weet niet hoe welwillend die tegenover een overstap naar de Kuip is.

11-01-2022 19:37

schippertje +3286

Ook al heb je geld genoeg dan is bazoer voor 2 miljoen nog een koopje

11-01-2022 19:33

Ui +913

Helemaal mee-eens. En ook nog een leeftijd dat verkoop na 1,5 jaar best interessant zou kunnen zijn.

11-01-2022 19:37

Fhasil +1877

Bazoer zal voor benfica kiezen

11-01-2022 19:24

standyourground1908 +775

Bazoer is misschien niet de ideale schoonzoon, maar moet dat dan? Is het niet juist lekker om er een teringlijertje tussen te hebben die net iets verder gaat?

11-01-2022 19:23

Cor.H +779

zal wel na dit weekend rond komen

11-01-2022 19:17

beppie172 +65799

Ligt eraan of het korting oplevert na dit weekend. Als het rond komt gaat hij zaterdag niet spelen.

11-01-2022 19:22

Marinus Snijder +42

Ik hoop dat bazoer komt omdat ie gewoon een hele goede speler is die je op meerdere plekken kunt zetten.hij kan zeker een moeilijke jongen zijn maar hij moet wel een kans krijgen en niet gelijk afbranden want daar zijn we goed in.

11-01-2022 19:16

jazekert54 +1022

De HOODIES en bankhangers
zijn ook weer wakker

11-01-2022 19:15

Feyenoord078 +107916

Lekker heel de nacht filmpjes kijken over schaduw overheden die bestaan uit reptielen.

11-01-2022 19:18

DoubleSpy +8275

Als je ver wilt komen in de Conference League + mee wil blijven doen om de bovenste plaatsen in de Eredivisie is een speler als Bazoer een prima en zeer welkome kwaliteitsimpuls. Je ziet hoe kwetsbaar we zijn als 1 van de beste 11 bij ons niet meedoet. Bazoer kan zowel op het middenveld als in de verdediging spelen, heeft een goede mentaliteit (tegenwoordig, vroeger inderdaad niet, was vroeger een arrogant pestventje, dat klopt volledig maar is nu volwassen), kan hard in de duels zijn en kan goed een man vrij zetten met een pass tussendoor. Voor mij welkom en zijn verleden interesseert me niet. Als hij maar knoerthard zijn best doet voor Feyenoord, dan hoor je mij niet klagen.

11-01-2022 19:14

beppie172 +65799

Welke 1 van de beste 11 bedoel je? Volgens mij zorgt alleen de afwezigheid Bijlow direct voor een verzwakking. In alle andere gevallen is er een optie beschikbaar.

11-01-2022 19:25

Ui +913

Malacia is ook moeilijk te vervangen.

11-01-2022 19:38

beppie172 +65799

Verdedigend wel te vervangen, maar je hebt geen echte kopie van m. Dan moet je de spelwijze iets aanpassen. Maar je levert niet persé kwaliteit in, maar krijgt andere kwaliteit op het veld.

11-01-2022 19:49

haai79 +10600

Bazoer gaat de goede sfeer in de groep verzieken.

11-01-2022 19:12

angelfr +3629

Als er weer supporters gaan zijn die hem gaan uitfluiten en dan gaat dat zeker ten kosten van de goede sfeer in de groep.

Iedereen is nu tevreden met Feyenoord en laten we dat niet gaan verzieken.

11-01-2022 19:14

feyenoord1980 +2744

Heeft hij ook bij Vitesse gedaan.

Ohhh wacht

11-01-2022 19:14

Napoleonfr +908

Oja en dat heb jij in je glazen bol gezien??

11-01-2022 19:16

Sleepie +11948

Onze huis- tuin- en keukenpsycholoog hoor.

11-01-2022 19:22

FRQQ93 +20371

Dit is geen like post (dus like maar niet), maar wat ben ik klaar met die Mongolen die hier alleen maar opmerkingen maken voor de likes, het is hier geen fucking Instagram.

11-01-2022 19:12

Feyenoord078 +107916

Dat is het nadeel van iedereen in zijn of haar waarde laten.

11-01-2022 19:14

JoeJoe +9208

Ah slim, zeggen dat je geen likes wilt voor de likes, omgekeerde psychologie, I like it

11-01-2022 19:21

theWizzardOfTatabanya +1909

Ik wil dat Bazoer komt, en ik sla jullie allemaal de tyfus!

11-01-2022 19:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties