"Dit is een schandalige beslissing en nooit een rode kaart"

"Dit is een schandalige beslissing en nooit een rode kaart"

Het laatste deel van de wedstrijd moest Feyenoord met tien spelers uitspelen, nadat Chris Kevin Nadje zijn invalbeurt met een rode kaart moest beëindigen. Hoewel de scheidsrechter eerst een gele kaart als straf gaf, zag de VAR er toch iets meer in. Een onbegrijpelijke en schandalige beslissing, zo vonden de analisten bij Ziggo Sport.

"Dit is een moment wat je niet heel vaak ziet, want meestal is het precies andersom", begint Van Hooijdonk met uitleggen. "Dan is de tegenstander in balbezit en ben je eigenlijk te laat, maar nu is Nadje aan de bal. Het is bijna lachwekkend om het uit te leggen, maar er zit dan weer iemand naar een tv'tje te kijken. Als je zelf een klein beetje gevoetbald hebt, roep je hier nooit een scheidsrechter voor naar het scherm."

Royston Drenthe haakt in: "Diegene heeft er geen kaas van gegeten." Van Hooijdonk kan er met zijn hoofd niet bij en vervolgt zijn verhaal. "Als hij naar het scherm loopt, kijkt hij alleen maar naar de voet van Nadje op de enkel. Dat is de impact, maar je moet dan wel kijken wat er gebeurt in de actie. Nadje is in balbezit en speelt hem door de benen van de tegenstander. Dan komt hij daar op de enkel, dit is een schandalige beslissing en nooit een rode kaart."

Toch heeft de rode kaart volgens beide oud-Feyenoorders weinig verschil gemaakt. "Uiteindelijk is Feyenoord weggespeeld door Salzburg en misschien wel op alle fronten. De beste spelers van Feyenoord hebben we helemaal niet gezien. Er stonden een paar beren tegenover deze jongens, waardoor ze niet in het spel kwamen. Dan kijk je naar de voorhoede die al gemankeerd was, maar die hebben vandaag helemaal niets gebracht. Nieuwkoop was veel beter als rechtsback, Ivanusec niets van gezien en ook Paixão had het ontzettend moeilijk. Hoe denk je dan aan een goal te komen?"

Lees meer over
Chris-Kévin Nadje
Plaats reactie
666

FRANKIEBOY9 +310

En dan doet niet terzake dat het een tweede team van Red Bull Salzburg was. Feyenoord was ook een beetje niet helemaal een tweede team.

07-11-2024 21:16

Feyenoord4ever1908 +68117

Tyfus Scheids

07-11-2024 18:35

chrike +255

Schandalige vertoning idd

07-11-2024 23:33

KaleCler +705

Ivanusec mag samen met Zerrouki in de uitverkoop. Deze winter nieuwe krachtimpulsen halen die er direct kunnen staan

07-11-2024 15:37

echtemannenkomenuitCuracao +790

Hebben geen geld😅

07-11-2024 17:50

John.D21 +58

En die Smal /Zerrouki Twentse tering -zooi gauw weg

07-11-2024 18:46

taco_mundo +54046

Iedereen die van ons wint, speelt ons helemaal weg 😅 wat een onzin.

07-11-2024 12:49

jozef72 +2491

Als iemand na de pit van gisteren van zijn twee seizoenskaarten afwil. Ik neem ze graag over als ze op mijn naam kunnen worden gezet.

07-11-2024 10:53

Huut +24

We zijn hier niet op 020 showtime lijkenpikker. In goede en slechte tijden staan we er!

07-11-2024 15:45

sman +1332

Juist , die oostenrijkse argentijnen zijn kutjanussen met de gehele tijd na t vallen dat vierkant tekentje voor hun gezicht te maken en te zwaaien met hun handje om kaarten voor tegenstanders zo ook die bruine Kanape of zo dat ie heet.
Scheidsrechters moeten opdracht krijgen om bij t maken van zo'n vierkantje door n speler om dan gelijk met hun vuist door t denkbeeldige scherm n stoot te geven zo op zun ogen.
Die scheids was echt kut ook met die kaart voor Osman's zogenaamde Schwalbe, hij gleed gewoon uit omdat ie naar links moest bewegen door hor die tegenstander zijn been ala n blok bij kickboksen bewoog, imo bewust, want waarom zou hypersonic Osman zich anders op weg naar leeg doel laten vallen want binnen 2meter rennen loopt die verdediger er al 4meter achter.

07-11-2024 09:41

Suri +9244

Ik ben nog steeds totaal de weg kwijt door die rode kaart .feyenoorders moeten in dit soort duels ook meer duikelen en gillen van de pijn...

07-11-2024 10:22

Reetkever +5591

Alsof Paixao dat nooit doet

07-11-2024 12:21

Suri +9244

Ja heerlijk dus zouden we meer doen inclusief theater en meer met zijn allen alles eraan doen om te winnen

07-11-2024 21:14

FRANKIEBOY9 +310

Dat vond ik ook. Het was duidelijk geen bewuste Schwalbe. Hij struikelde per ongeluk. Dacht ik meteen toen ik dat zag. Volgens mij was die scheidsrechter het broertje van Turpin. Jakkie bah!

07-11-2024 21:20

Keesouwerkerk +3132

Natuurlijk zag Wellenreuther er in de extra tijd van de 1e helft slecht uit. Maar onze vriend Paixao liep na de afgeslagen aanval van de Oostenrijkers met oogkleppen op naar zijn positie in de aanval.
Voetballen doe je natuurlijk met je voeten, maar zoals trainers in het jeugdvoetbal op hun pupillen proberen over te brengen moet je vooral goed om je heen kijken. En dat was wat Paixao niet deed. Dat is een pupillen fout, misschien nog wel groter dan de dubieuze spelhervatting van Wellenreuther!

07-11-2024 09:32

Suri +9244

Tijd uitspelen en niet snel hervatten ,dat het Wellereuter moeten weten.

07-11-2024 10:21

Pontiacgto +1175

Ik dacht eigenlijk dat hij die gele gewoon terug zou draaien. Schandalig, net als het spel.

07-11-2024 08:42

jack98 +47415

Allemaal leuk en aardig of het nu wel of niet een rode kaart was, maar dat had geen invloed op het verloop van de wedstrijd want ook met 11 in het veld had je niet gewonnen....

Het is vooral sneu voor Nadje dat hij nu rood krijgt en wedstrijd(en) moet missen...

07-11-2024 08:18

PicobelloBV +831

Ja dat staat in de tekst

07-11-2024 08:36

JKTB +21302

En fijn voor ons dat hij wedstrijden moet missen.

07-11-2024 09:25

FRANKIEBOY9 +310

Wedstrijden missen? Ik zou er gewoon tegenin beroep gaan. Schandalige beslissing. Er werd vantevoren zo makkelijk gedaan door de Nederlandse sportpers, dat ik er geen goed gevoel over had. Zo daar gaan we even overheen walsen. Zo kleinerend naar de tegenstander toe. Daar moet eens mee gestopt worden. Dat helpt Feyenoord nooit. Ik denk dat de spelers van Feyenoord daar teveel naar geluisterd hebben, waardoor taken op het veld veronachtzaamd werden. Feyenoordspelers moeten nooit meer naar die onzin van de Nederlandse sportpers luisteren. Er zijn geen makkelijke wedstrijden. Vroeger misschien, maar tegenwoordig niet meer.

07-11-2024 21:23

Lowbel +1270

Die Nadje en Ivanusec kunnen toch echt niet.

07-11-2024 07:46

Fien Janssens +1506

Het seizoen is afgelopen

07-11-2024 06:47

FRedS +2529

Fijne vakantie maat

07-11-2024 07:05

PG70 +1631

Altijd maar wijzen naar andere
We waren Feyenoord onwaardig zo slecht

07-11-2024 06:36

Tuinstoel +12893

gaat het niet om buiten dat was het een belachelijke kaart en dat is nog zacht uitgedrukt

07-11-2024 07:26

Fhasil +1888

Het voetbal , het zijn dagkoersen. De ene dag wordt een Hwang bij wijze van vergeleken met pakweg niveau Zidane om een week later tot de knietjes te worden afgezaagd. Kort geleden werd Feyenoord het verwijt gemaakt waarom bij een huurling geen optie tot koop is bedongen en een week later bakte de speler er niks van.
Het centrale duo werd gebombardeerd tot topverdedigers van CL niveau en zie het gestuntel gisteravond. Timber en Paixao idem dito.
Ik zat gisteravond naar hooguit conference League niveau te kijken. In de nieuwe opzet van de CL horen trouwens veel ploegen helemaal niet thuis. Deze competitie was bedoeld als een elite competitie maar is sterk gedevalueerd. Ik heb trouwens een slordige 250.- betaald voor drie potjes voetbal. Behoorlijk schandalig

07-11-2024 06:00

FR08pjotr +20465

Janken op de scheidsrechter is echt het laatste waar je recht op hebt als je zelf zo schandalig speelt

07-11-2024 02:32

FR_Barendrecht12 +3051

Rood slaat nergens op en heeft ook gevolgen voor later. Deze zal wel, maar die rode kaart is volkomen onzin

07-11-2024 02:48

JKTB +21302

Eens. Alleen maar positief voor ons. We scoorden ook gelijk toen hij eraf was.

07-11-2024 09:26

FRANKIEBOY9 +310

Nee, want scheidsrechters zijn heilige boontjes? Feyenoord had weldegelijk last van de warrige manier van fluiten van deze scheidsrechter. Dat staat los van de wanprestatie. Je ziet toch een uitgeblust elftal? Almere City denkt zondagmiddag lekker zo'n gehavend elftal. Ik vrees met grote vreze voor zondagmiddag 12:15

07-11-2024 21:35

lacdegeus +2739

UEFA maffia. Feyenoord mag niet door. Heb er echt de P in.

07-11-2024 02:21

TerAar1908 +15954

Met of zonder rooie kaart, Uefa heeft geen rol gespeeld in de wanprestatie van Feyenoord!!!

07-11-2024 05:14

Edje +5393

Ja we misten Ueda..

07-11-2024 06:33

bollano82 +1717

Niet alleen Ueda

07-11-2024 07:35

Robbery +600

Zonder echte spits is t gewoon kut…..

07-11-2024 01:30

C1908 +8195

Lekker met z’n alle Nadje afzeiken.. die jonge komt er wel

07-11-2024 00:45

kuurie69 +13183

Mensen die spelers afzeiken zijn geen supporters, terechte kritiek leveren mag afzeiken nooit

07-11-2024 06:12

JKTB +21302

Waar komt hij? Die jongen is 23. Als hij goed kon voetballen had hij er al geweest.

07-11-2024 09:27

C1908 +8195

En onze vriend uit Korea dan? Je spreek jezelf tegen slimpie

07-11-2024 16:59

JKTB +21302

Die was op zn 23e ook al goed. En zoek even op wat jezelf tegen spreken betekent.

07-11-2024 20:17

C1908 +8195

Jij kende hem al 5 jaar geleden of heb je dat ooit ergens gelezen? Slimpie

08-11-2024 16:33

Jelle2001 +1879

Deze is op Priske man, wat een ongekend rare opstelling de eerste helft, ik zat er (cool hè) en ik zat met mensen om me heen nog steeds te praten in de rust hoe ze nou stonden. Soort 41212 met paksoi en osman als spitsen en Nieuwkoop en ivanusec kregen een soort vrije rol waardoor Ivanusec ook wel is op 6 uitkwam. Het zag er oprecht niet uit, veldbezetting klopte voor geen meter echt bizar

07-11-2024 00:32

Mario-1been +431

PAKSOOOIIIII

07-11-2024 00:34

FR-EDDY-FR +404

1 like omdat je er was!
Kom net terug thuis

07-11-2024 00:49

FFL +11013

Ik begrijp die opstelling nu nóg niet!
Hij weet dat Osman en Lotomba niet fit zijn. Dan houd je Nieuwkoop toch achter de hand? Zet dan Redmond in de spits en Osman rechtsbuiten. En hoezo die Ivanusec? Die kan helemaal niet 'op 10' spelen. Zet daar Zechiël neer met Hwang als controleur! Dan is je elftal tenminste in balans.
Ik,en niet alleen ik,vraag me ook serieus af of Priske Salzburg überhaupt heeft geanalyseerd . Daar geloof ik eerlijk gezegd geen reet van.

07-11-2024 16:17

Jelle2001 +1879

Ja middenveld was totaaaaal uit balans, veldbezetting klopte van geen kant. Hwang en timber op 6 en 8 en idd ervoor Zechiel. Osman rechts paxaio links en idd desnoods redmond in de spits en je had m 100% gewonnen. Je had die gasten vanaf seconde 1 af moeten jagen ze hadden nul vertrouwen tot ze mochten voetballen in de Kuip……..

07-11-2024 16:55

FFL +11013

Zakken Osman en Lotomba door hun hoeven heb je Hadj Moussa en Nieuwkoop achter de hand en is Redmond 'op' en zit je zonder spitsen dan breng je een aanvallende middenvelder (Ivanusec) en speel je 4-4-2. Bovendien moet je tegen die tijd die wedstrijd allang 'in de knip hebben', want dat Salzburg is gewoon een hele matige ploeg. En als die Deense nitwit ze had geanalyseerd dan had 'ie dat geweten.

07-11-2024 17:13

FRANKIEBOY9 +310

Allemaal mogen jullie azen op de positie van Brian Priske!

07-11-2024 21:38

FFL +11013

Nee, zeker niet. Maar u ziet toch wel de logica van deze gedachte?
Één voorbeeld: als je weet dat zowel Lotomba als zijn back up niet 100% fit
zijn, dan zet je ze toch niet allebei in de basis? Al helemaal niet Nieuwkoop als rechtsbuiten met een fitte jonge centrumspits op de bank

08-11-2024 12:43

Jelle2001 +1879

Ik heb eigenlijk nooit kritiek op een trainer omdat ze 24/7 met de spelers zijn maar dit keer had je beter mij langs de lijn kunnen hebben ja 😂

08-11-2024 15:01

FC1956 +16532

Klopt maar had voor de rest niets uitgemaakt , ze speelde kloten

07-11-2024 00:18

ibmebudh +3347

Wel een paar middelgrote mogelijkheden in het eerste kwartier. Valt er daarvan één, speel je deze wedstrijd simpel uit. Maar toen ze in de buurt van de eigen goal gingen klooien kon je het al aan zien komen.

07-11-2024 00:42

you_never_walk_alone +8733

Het was niet eens een fout! Speelt duidelijk eerst de bal en daarna komt de tegenstander ongelukkig onder zijn voet terecht.... Never nooit een fout!

07-11-2024 00:16

Kasper.C +73

Onzin. Eris geen oogcontact. Piaxao had geen idee er van dat die bal in zijn richting kwam. Gewoon een absurde keuze van Wellenreuther.

07-11-2024 00:15

freekycalvo +61

We hebben jammergenoeg een om de haverklap geblesseerde (kind vd club) Justin , die wel fit was maar helaas nog géén wedstrijd in de benen had dus was hij helemaal NIET wedstrijdfit .
Wat ik niet begrijp is waarom ze hem niet één of twee wedstrijden in het 2e team hebben laten mee spelen.
Ook dàn had hij die reactie vd stijve spieren na de wedstrijd gehad maar was dat o.a. nièt zo aangedikt in de media verschenen en had hij dat in alle rust kunnen verwerken .
Wellenruiter zit in duidelijk in een psychisch moeilijke periode waarin hij gespannen veel druk ervaart en die duidelijk niet aankan .
Zet daar aanstaand weekend wat mij betreft een jonge talentvolle doelman in de goal tegen een zwakke tegenstander .
Met een goede Trainer , Hancko , Bueno en Nieuwkoop er voor en dan moet het goed goedkomen .
Dus Plamen Andreev debuut aanstaand weekend and fingers 🙏 crossed ,
💪 KATCHING💪
Plamen Andreev is een Bulgaarse voetballer die als doelman voor Feyenoord uitkomt. Hij maakte zijn professionele debuut op 16-jarige leeftijd als doelman van Levski Sofia. Vanaf het seizoen 2022/2023 was hij de vaste doelman van het eerste elftal. Op 31 augustus 2024 tekende Plamen Andreev een contract bij Feyenoord. Hij heeft hier een contract getekend tot medio 2029.

07-11-2024 01:09

JefCumps +5420

Welk 2de team?

07-11-2024 06:31

mout10051981 +4805

De beste was toch weer Wellenreuther, 1 assist en een zuivere goal gemaakt.

07-11-2024 00:14

Wisselspeler +7872

Ja die keuze begint ondertussen miljoenen te kosten op de begroting van Feyenoord..
Best slimme zet van het technisch hart.

07-11-2024 03:14

JKTB +21302

Er is hierbij één ding schandalig en dat is dat Chris Kevin fucking Nadje in een Feyenoord shirt speelt. Man wat is die gozer dramatisch slecht. Hij zal zelf ook niet geloven dat hij vanuit 3e divisie Frankrijk nu in de CL speelt. Wij hebben deze 23 jarige briljant daar ontdekt!!! Hulde.

07-11-2024 00:02

freekycalvo +61

Helemaal juist ☝️

07-11-2024 00:26

Qlink +923

Waar is al ons geld heen gegaan, wil je overgaan tot zulke aankopen?

07-11-2024 07:39

JKTB +21302

Deze jongen is gewoon voor Dordrecht gehaald, maar door het gebrek aan middenvelders wou Priske hem bij Feyenoord houden.

07-11-2024 09:25

Qlink +923

Ik denk dat iedereen hier liever een speler uit eigen jeugd ziet.

07-11-2024 10:07

FRbockum +6168

Ik neem aan dat deze geseponeerd gaat worden. Deze moeten we aanvechten, alleen maar om aan te geven wat voor debielen er bij de UEFA zitten.....

06-11-2024 23:55

StalenBonk +2593

Daar hebben we echt wat aan. Zijn nu al genaaid en tegen Benfica ook

07-11-2024 00:14

sterkerdoorstrijd2021 +937

Wellenreuter weer met een discutabele fout, gelijk was het geloof weg net als tegen de joden.

06-11-2024 23:51

LarsFR1908 +5643

Hij gooit hem prima uit maar Paixao vertikt het om maar de bal te lopen en nieuwkoop vertikt het om terug te lopen

06-11-2024 23:53

michiel2424 +29264

Hij mag hem nooit naar hem gooien als hij zich omdraait. Echt een domme fout. Daarna wel kut gedekt door iedereen ook.

06-11-2024 23:56

Fortuintje +940

Nog even terugkijken, want het klopt niet wat je zegt. Wellenreuter gooit te hard en ruim een meter naast Paixao. De bal schiet door en komt bij een tegenstander terecht. Hier kon Paixao niets aan doen en Nieuwkoop stond veel verder. Fout van Wellenreuter.

06-11-2024 23:57

LarsFR1908 +5643

Omdat paixao stopt met lopen als hij gewoon doorloopt krikgt ie hem zo in zinn voeten

07-11-2024 00:04

Jusapart +2783

Op slag van rust mag ie hem nooit zo gooien joh

07-11-2024 00:04

FRschaafijs +220

Als hij een beetje slim was en de wedstrijd aanvoelde had hij gewoon zijn tijd moeten nemen, wellicht volmaken en dan kijken wat er de tweede helft te halen valt. Dit was gewoon ontzettend dom van de keeper

07-11-2024 00:07

Yorampaar +4127

Paixao loopt de andere kant op voordat hij die bal gooit. Gewoon een ongelooflijk domme beslissing

07-11-2024 00:08

you_never_walk_alone +8733

1e minuut ook niet.... maar goed gaan er na hem nog in de fout maar keeper is de pineut....

07-11-2024 00:20

Zidane +131

Zal Wellenreuter toch beter moeten communiceren bij het gooien v d bal naar Paixao. Pas als Paixo een signaal geeft, kan de bal naar hem gegooid worden door de keeper. Wellenreuter nam onnodig veel risico aan het einde v d eerste helft.

07-11-2024 00:40

mikai +61

Paixao verdedigd daarna ook op 20%. Evenveel inzet als de andere 10 spelers. Het was dra ma tisch

07-11-2024 01:21

you_never_walk_alone +8733

Eens dat het een blunder van wellenreuter is, maar word ook gewoon slap verdedigd.... 1 aanvaller tussen 3 feyenoorders kom op he....

07-11-2024 00:18

SanFR1908 +9584

Hoe laat je ook een scheidsrechter uit Litouwen werken met een var? Dit is die toch niet gewend innse thuisland?

06-11-2024 23:44

TGW +6584

Ik verbaas me echt over het niveau van de scheidsrechters in de grootste Europese bekercompetitie.
Lost van de Var-momenten en de rode kaart, wordt er zo raar gefloten. Voor pietluttigheden wordt er afgefloten.

Er is veel kritiek op onze Nederlnadse scheidsrechters, maar ik vind die een stuk beter fluiten dan deze mensen. Ook als ze tegen ons fluiten is het nooit zo belabberd als de wedstrijden in de Chmapions League.

06-11-2024 23:44

FRgio1908 +6847

Mag hopen dat Feyenoord in bezwaar gaat bij de UEFA tegen deze schorsing. Al krijgt hij maar 1 wedstrijd, gewoon in bezwaar gaan. Laat ze dit maar uitleggen. We hebben verdomme iedere wedstrijd zowel de scheids als de VAR tegen.

06-11-2024 23:44

JKTB +21302

Dan zou ik bezwaar maken dat één wedstrijd te weinig is. Wil deze gozer niet meer in de CL zien.

07-11-2024 00:03

FRgio1908 +6847

Dat is een ander verhaal, hahaha! Ik vind het ook helemaal niets. Zou bij Dordt niet eens alles spelen denk ik

07-11-2024 00:26

Santiagotto1961 +5257

Paixao ligt vast t/m 2029. Die te Kloese is ook de weg kwijt. Paixao kan alleen balletjes breed en naar achteren spelen. Komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Wat een drama.

06-11-2024 23:43

Obiku-in-de-spits +17070

Die is prima in een vlot lopend team..... daar heb je het al

06-11-2024 23:43

Mr-T +2009

Het is prima als je die op de bank hebt zitten en af en toe nog 20 minuten mag invallen. Als dit basis materiaal is dan is het niet top

06-11-2024 23:52

GoudvisFR +2062

Gelukkig lacht die er leuk bij

06-11-2024 23:49

FRneil +503

Hij kan ook goed ballen vanaf elke plek op het veld richting goal schieten ipv ballen aan medespelers geven

07-11-2024 00:05

DonDennis +1949

Je zin klopt alleen moet het woordje goed verwijderd worden.

07-11-2024 00:12

Gers +13083

Met 11 man kan je nog best een puntje stelen ...snap niet dat men hier roept dat het niks uitmaakt

06-11-2024 23:42

Bema777 +1031

Precies. Je zag het bij die 1-2 die kwam ook uit het niets. Je weet nooit wat er was gebeurd als die rode kaart niet was gegeven.

06-11-2024 23:44

alexnultien +6095

Veel te laat in actie gekomen man, allemaal loze putten

06-11-2024 23:44

Gers +13083

Te laat in actie klopt.maar is niet mn punt

07-11-2024 09:02

N2daB +8541

- Een keeper die je er eigenlijk niet in wil hebben
- ⁠Middenvelders die je af kan schrijven
- ⁠Jeugd die het niveau niet kunnen halen/vasthouden
- ⁠3 (!) spitsen geblesseerd
- ⁠Vleugelspeler die je passeert voor een back.
- ⁠Hartman, Stengs etc geblesseerd

Geen doen zo. Je mag blij zijn met een 4e plaats aan het einde vh seizoen op deze manier.

06-11-2024 23:42

Ruck +11328

En dan nog moet je er als trainer meer uit zien te halen dan dit

06-11-2024 23:43

grazianogyan +8307

2 mensen bij de var en de scheidsrechter vonden het blijkbaar rood terwijl ze het in alle rust een paar keer terug konden kijken. Zal dus wel kloppen maar dan gaat het qua regelgeving gewoon fout bij de Uefa. Net zoals ze het zichzelf zo moeilijk maken met nieuwe buitenspelregels en handballen wat maar blijft veranderen.

06-11-2024 23:42

8maart1995Obiku +1852

Scheids was kut
VAR was kut
Commentaar was kut
Blessures zijn kut
Maar wat was Priske dan zeg..zelfde voetval als tegen scum en AZ (tot de eigen goal). Je zit te hopen op een klutsbal of eigen goal. Kansloos.

06-11-2024 23:41

Don Pablo +9042

Nooooooit meer Priske

06-11-2024 23:42

FR_Domingo +14939

Rood was onterecht maar deze man kan niet voetballen

06-11-2024 23:41

kamrad +1691

Wat een kut scheids was dit joh. Alles vloot hij in ons nadeel.

06-11-2024 23:41

Obiku-in-de-spits +17070

scheids ging gewoon mee met het niveau en dat was heel slecht

06-11-2024 23:41

ReturnoftheMac +28121

Ik zet mijn sonic hertz app aan op delta frequentie en ga heerlijk ontspannen in slaap vallen.

06-11-2024 23:41

DagjesmensOpVakS +191031

Ik mijn youjizz app aan

06-11-2024 23:41

ReturnoftheMac +28121

Die spant meer aan bij mij, maar is wel weer extra ontspannend daarna

06-11-2024 23:42

FRgio1908 +6847

Actie van Nadje was niet eens een gele kaart. Je hebt balbezit vanuit een omschakeling, speelt op hoog tempo een bal door, terwijl een tegenstander op je in komt lopen. Dan gebeuren dit soort dingen. Kan je helemaal niets aan doen. De bal wordt gespeeld en er was nul intentie om de speler te raken.

06-11-2024 23:41

ZoonVanDeMelkboer +67374

Als Timber zich niet afmeld voor NL blijft die maar lekker daar hoor.

06-11-2024 23:40

charlaykc +9601

Alles was schandalig vandaag.

06-11-2024 23:40

Bas.W +6430

Je zou maar hancko en timber verliezen in de wintertrans.

06-11-2024 23:40

FR_Domingo +14939

Hancko laatste weken ook matig hoor

06-11-2024 23:41

leofric +4531

Maakt niet uit of het wel of niet terecht was. Geen moment had je het idee dat ze dit zouden rechttrekken. Gewoon niks gecreëerd, met 11 man had je ook verloren

06-11-2024 23:40

FR_Domingo +14939

Klopt maar je had die 0-1 nooit zo kort voor rust weg mogen geven. Salzburg had 0 punten en moest dan op een gegeven moment komen….

06-11-2024 23:42

jordi85 +6455

Hoe kan je dat been ooit wegtrekken nadat je de bal gespeeld hebt? We leven niet in de matrix! Schandalige beslissing

06-11-2024 23:39

TGW +6584

Gewoon een voetbalactie, dus geen rood. Maar kan me voorstellen dat een scheidsrechter die nooit zelf heeft gevoetbald dat niet kan begrijpen.

06-11-2024 23:39

Obiku-in-de-spits +17070

De nederlaag ligt vandaag bij 2 personen: Priske met zijn leipe opstelling en wellenreuther die de wedstrijd in het slot gooit.

Nieuwkoop nooit laten starten en als back up achter lotomba
Hadj Moussa gewoon laten beginnen
Hwang op 6, Timber of Zechiel op 8, Nadje op 10
Igor Osman ook voorin.

Hoe kan je Ivanusec opstellen? Op basis van wat mag hij spelen?

06-11-2024 23:39

Obiku-in-de-spits +17070

En als Osman moe is gewoon Redmond er in. Positie voor positie. Je hebt 3 elftallen tot je beschikking. Waarom Smal op RB?

06-11-2024 23:40

Danny_FR12 +2398

Benfica was een incident. Tegen Ajax, Az en Salzburg is gewoon zeer slecht gevoetbald.

Begin toch echt te twijfelen aan Priske. Op naar zondag..

06-11-2024 23:39

jordi85 +6455

Ook tegen Girona en Benfica wist Priske het nog bijna te verneuken met zn wissels

06-11-2024 23:43

Danny_FR12 +2398

Die was ik al even vergeten, inderdaad!

06-11-2024 23:44

GerseGer +7271

Weer het ouderwetse Feyenoord gevoel vanavond. Begint helaas alweer te wennen.

06-11-2024 23:39

vatoslocosss +10523

Even een dikke joint roken en mijn verdriet weg roken

06-11-2024 23:39

Twan.V52 +8247

Waarom weer verkloten

06-11-2024 23:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties