"Dit was een examen voor Timber en dat heeft hij niet gehaald"

"Dit was een examen voor Timber en dat heeft hij niet gehaald"

Het ontbreken van Orkun Kökcü heeft Feyenoord zaterdag geen schade opgeleverd. Toch wil dat niet zeggen dat de aanvoerder tegen AZ niet gemist werd. In de voetbalpodcast van de NOS werd namelijk de conclusie getrokken dat Quinten Timber geen waardige vervanger is gebleken.

Verslaggever Jeroen Grueter stelde dat Kökcü erg gemist werd door zijn ploeg. "Zeker, want de speler die hem moest vervangen, vind ik de grootste tegenvaller binnen het hele aankoopbeleid van Feyenoord", doelde hij op Quinten Timber, die afgelopen zomer met een transfersom van ruim zeven miljoen euro de duurste Feyenoord-aankoop ooit werd.

"Daar hebben ze serieus veel geld voor uitgegeven. Nu hebben we hem door het hele seizoen heen veel in actie gezien, en eigenlijk behoort hij nooit tot de beteren. Eerder tot de slechteren. Hij werd ook van het veld gehaald en vervangen door nota bene Taabouni. Dit was wel een examen voor Timber en dat heeft hij niet gehaald. Hij moest eigenlijk Kökcü doen vergeten." Met die laatste opmerking leek hij ook te doelen op het feit dat Timber Kökcü bij een eventuele transfer komende zomer zou moeten vervangen.

Lees meer over
Quinten Timber
Plaats reactie
666

henkietenkie +5874

Timber loopt te veel met de bal, dat moet hij eruit zien te gaan halen

22-02-2023 12:24

bmfrz +462

Je ben een baas Timber als je meer gaat scoren en assist gaat geven krijg je een hele mooie carrière. Fuck de overheid & de belastingdienst. Vrijheid voor altijd

22-02-2023 12:08

Jan.d +102

Zou hem maar verkopen,dit is geen versterking voor Feyenoord is gebleken.

22-02-2023 09:00

Arneblijft +5816

Wat ik goed vind zijn de momenten dat hij zijn lichaam tussen de bal en de speler beweegt en dan gaat versnellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voor zijn blessure meer zag dan daarna. Hopelijk keert dat gauw weer terug.

22-02-2023 08:32

goldendick +7110

Zsm verkopen

21-02-2023 22:07

dehelvandeurne +4146

Hij was niet tevreden toen hij er uit ging. Kwam dat door zijn eigen spel of omdat hij er uit werd gehaald?

21-02-2023 15:58

bo.k +315

Dat zeg ik al vanaf het begin van de competitie dat Timber kut is. Hij mag de veters van Wieffer nog niet strikken laat staan van Kukcu.
🤣🤣🤣🤣

21-02-2023 15:20

Feijenoord1908 +3593

Zodra Szymanski fit is, zal Timber verdwijnen uit de basis. Wieffer speelt veel beter dan hem. Tot nu toe heeft Timber zijn dure prijskaartje nog niet waargemaakt, wat toch wel een beetje zorgwekkend is. Maar ik weet zeker dat het er nog wel van komt, hij heeft potentie. Volgend seizoen zal hij wel moeten, want hij is de natuurlijke opvolger van Kökcü.

21-02-2023 15:14

Goofy1973 +3080

Het nadeel van een dure aankoop: die gaat altijd speeltijd krijgen...ook als een ander beter is. Dit zie je bij ons al jaren bij jeugdspelers...aankopen staan bij voorbaat 0-2 voor als het gaat om speeltijd en kansen

21-02-2023 17:12

Feyenoordforbetterorworse +426

Hartman Lopez???

21-02-2023 22:29

bmfrz +462

Als timber gaat scoren is die gelijk 40 miljoen waard

21-02-2023 15:05

FRVDG01 +3815

Mwah ik vind Timber op zich steeds beter spelen. Nu moest hij in een topper de captain vervangen. Tja, dat is misschien niet de beste rol geweest. Maar hij kan in het elftal zeker zijn plek vinden. Voetballend is hij namelijk niet slecht. Oogt nog wat flegmatiek soms. Mag wat feller zijn in de duels. Wat dat betreft is de ontwikkeling van Kokcü over de afgelopen twee jaar echt een voorbeeld.

21-02-2023 12:26

ML010 +6280

flegmatiek is niet B1

21-02-2023 18:50

Obiku-in-de-spits +16928

Ik zie in Timber alleen een middenvelder die bij de subtop erg nuttig kan zijn, een beetje een Fer.

Hij is gewoon geen 6. Daar heeft hij alleen het lichaam (verdedigend) voor.
Is hij een 8? Ik vond het verschil met Kokcu schrijnend.
Hij is zeker geen 10. Echt 0 creativiteit en totaal geen scorend vermogen.

21-02-2023 11:12

bmfrz +462

Dachten ze van Kuyt ook dat die niet goed genoeg was. Hij moet gewoon gaan scoren en assist geven en dan is hij zeker wel goed genoeg. Quinten heeuuuh

22-02-2023 12:11

simplysteef +6309

Het kan niet altijd raak zijn. Prima aankopen gedaan de laatste jaren. Daarnaast heb ik nog alle vertrouwen erin dat Timber gaat shinen.

21-02-2023 11:09

Mujeriego +667

Geef die jongen wat tijd. Het is geen hoogvlieger maar bij Kokcu duurde het ook 5 jaar voordat hij een acceptabel niveau haalde.

21-02-2023 11:05

fayanoord +477

Sorry maar Timber hoort in de rijtje Charisteas wat een miskoop is geen type Feyenoord speler

21-02-2023 10:34

hakuna +2065

Kokcu werjt hard. Dat is zijn verdienste. Ook Kokcu brengt geen snelheid in het spel. Eerst balletje aannemen en dan passen of voiral lopen. Dit in tegenstelling van Wiefers. Dat gaat de grote man van Feyenoord worden. Due gaat weg voor vele miljoenen als hij dit ook Europeesch gaat laten zien!

21-02-2023 10:20

LM +7665

Wat een onzin.

21-02-2023 14:28

hakuna +2065

super onderbouwing!

22-02-2023 08:10

Riogio +3955

Eerst over de transfersom beginnen om vervolgens te stellen dat Timber Kokcu moet doen vergeten. Kokcu is een paar klasse beter maar vertegenwoordigd ook een 4x hogere transfersom. (minimaal) Daarbij komt Timber terug van een blessure en heeft hij vooral op de 10 en 6 gespeeld wat niet zijn positie is. Om hem goed te kunnen beoordelen zal ie een langere tijd op de 8 positie moeten spelen. Ik denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.

21-02-2023 09:07

Schoutjewoffel +327

Timber was heel teleurstellend. Speelde verstoppertje, nooit aanspeelbaar, laat zijn man lopen , geeft ze over zonder te kijken. Aan de bal geen durf, weinig naar voren veel naar achteren. Geen diepgang, geen versnelling, alles wandelend en alles in 1 tempo. Ook op de 8 positie viel ie dus door de mand, nadat ie vorige week ook op de 10-positie het liet afweten. Die 7 miljoen snel afschrijven. Wat een verschil met die Wiefer. Die heeft alles, wat Timber niet heeft....

21-02-2023 07:29

LarzFR12 +4808

Vergeleken met Kokcu veel minder, maar ik schrijf hem nog niet af. Ondanks het trage handelen en zn balverlies zie ik toch wel potentie. Ik hoop dat hij wat tijd nodig heeft, net als Kokcu eigenlijk.

21-02-2023 07:04

JoopGort +568

Wat zie je dan precies? Want dit is zijn favoriete positie. Ik heb hem nog nooit meer dan 45 minuten fatsoenlijk zien voetballen. Als Szymanski en Kokcu terug zijn moet Timber lekker naar de bank.

21-02-2023 08:27

LarzFR12 +4808

Ik vind m sterk aan de bal, draait goed open en wint duels, vooral op de grond. Ik ben het met je eens dat hij niet bij de beste 3 middenvelders can Feyenoord hoort, ik hoop gewoon dat hij wat tijd nodig heeft.

21-02-2023 14:08

JoopGort +568

Ik hoop het uiteraard ook, maar ik merk ook dat we niet dezelfde mening delen. Ik vind hem namelijk echt waardeloos aan de bal. Ik zou hem lekker een jaartje verhuren in de zomer.

21-02-2023 14:50

Tistogwa +50599

Zo slecht als sommigen Timber bestempelen is hij niet.
Het oogt allemaal wat geblokt maar dat komt door zijn manier van spelen.
Altijd dat lichaam erin draaien om tegenstanders te blokken in duels . Het werkt maar het is tegelijkertijd vragen om blessures trouwens.
Gozer is nog jong en kan nog flinke stappen zetten.

21-02-2023 06:15

Struukangeren +8089

Geleuter. Hij handeld veel te traag, kijkt altijd naar de grond en loopt zichzelf structureel vast.

Neem Wieffer; direct goede aanname, oplossing vooruit en speelt op de juiste snelheid in

21-02-2023 06:50

tinuskiprich +3200

Vorig jaar was bij velen Kokcu de gebeten hond. Nu is dat Timber.

21-02-2023 06:10

Paulus98 +149712

We zullen het maar aan Slot overlaten.

21-02-2023 04:31

Hanegem +4341

Hoe de fuck is die Jeroen Grueter ?? Die weet geeneens het verschil tussen een pingpongbal en een voetbal ! Want anders had die loser zelf wel op het veld gestaan #jatognitan
Bah Bah

21-02-2023 04:29

bd +1197

Probleem is zijn extreem slechte trap, zie ook niet hoe dit nog veel gaat verbeteren

21-02-2023 03:03

FRRMS +26132

Kokcu vergeten?

21-02-2023 03:34

Robbie +128

Die Timber brengt nou echt helemaal niets op het middenveld, Taboner tja dat kan echt niet mee bij de amateurs alle 2 zsm bij Dordrecht plaatsen, alle 2 helemaal 3 x niks.
Ook zsm. De keeper van N.E.C. halen en die 2 kut keepers Wellenreuter en Marciano asfcheid van nemen

21-02-2023 02:18

Hopsakeee +1374

Lekker positief man.

21-02-2023 06:56

LM +7665

Ga zelf aub naar Dordt.

21-02-2023 14:29

Flinkevleugel +3224

Onze Timber is een geweldenaar van 21 voor wie Ajax een veelvoud overhad van de 7 miljoen die onze penningmeester betaald heeft. Maar Q. wou naar ons en daar gaan we de komende jaren geen spijt van krijgen als hij weer helemaal hersteld is van z'n blessureleed. Bij FC Utrecht was hij met afstand de beste. Lutsha Geertruida was dolgelukkig toen zijn Curaçaose vriend liet weten dat hij terugkwam naar Feyenoord, waar hij altijd naar terugverlangd heeft, nadat zijn moeder voor de betere faciliteiten van Ajax had gekozen voor haar 13-jarige tweeling. Zonde dat tweelingbroer Jurriën nu nog steeds voor Ajax speelt. Aan de andere kant: hoe had Geertruida zich bij ons ontwikkeld als Jurriën Timber gebleven was?
Nog nooit eerder vertoond: een tweeling van wie de ene helft bij Feyenoord speelt en de andere bij Ajax. Hopelijk krijgen we op 19 maart , na onze overwinning in de J.C. Arena nog een paar mooie shots van de Timbers voorgeschoteld. Onze lachende en hun huilende.

21-02-2023 01:53

berberis +2020

Familie? Iedereen ziet denk ik wel dat Timber vooralsnog een grote miskoop is. Ben begin van het seizoen nog wedstrijden van Utrecht terug gaan kijken, omdat hij mij nooit in positieve zin was opgevallen en wat bleek: was ook bij Utrecht middelmaat. Ik heb geen idee waarom we hier zoveel geld voor over hadden en ik vrees nu al voor het moment dat Orkun gaat (en Szymanski ook, want optie tot koop veel te duur en ongetwijfeld daarbij nog geen salaris afgesproken met Sebastian, dus optie zonder waarde). Vervolgens Mijnans laten lopen. Taabouni (gelukkig geen transfersom voor betaald en hopelijk ook geen euro tekengeld) en Bullaude (gelukkig niet zo duur als toen werd geschreven) waren gokjes, maar Timber had men toch genoeg kunnen bekijken om te weten dat de man geen miljoenen waard is. Nou, eerst alle ballen maar op dit seizoen, als we CL spelen zijn we ook wat interessanter voor spelers met wat meer talent.

21-02-2023 09:10

Reetkever +5591

Timber, probeer eerst eens tussen de palen te schieten en dan niet op die kerel met handschoenen aan.

21-02-2023 01:42

Bobiku +8562

Timber doet het toch ook weer niet zo slecht?

21-02-2023 00:41

feybra78 +4394

Timber is niet de krijger die je nodig hebt op die positie. Verliest teveel duels.

21-02-2023 00:38

Pavelichenco +2535

Inderdaad. Loopt er ook altijd wat onverschillig bij vind ik.

21-02-2023 00:49

Echte_Fan +24659

Helaas gunnen we spelers weinig tijd om te wennen aan Feyenoord. Dat is andere koek dan de subtop. Ja, er hangt een flink prijskaartje om zijn nek. Het is een jonge gast, het gaat echt wel komen.

20-02-2023 23:54

eppo +71944

Gaat het bij Taabouni ook komen dan?

20-02-2023 23:59

Bg86 +719

Zeker, maar of dat bij Feyenoord is weet ik niet.

21-02-2023 01:39

FeyRot010 +23220

Kijk eens dom? Ja ho, stop maar.

20-02-2023 23:52

fey82 +2782

Gelul allemaal, mede Timber doen we met alles mee ondanks zijn blessure.
Beetje respect voor de vervanger van Kökçu die jaren bagger speelde en nog steeds kut speelt.

Media he.... klasse legioen.

Zou gwm steunen want die is er komende seizoenen nog.

Szymanski loopt ook te kutten en opeens wilt niemand 10 miljoen voor hem neerleggen.
Kut beleid of kut fans

Zegt u het maar

20-02-2023 23:44

Echte_Fan +24659

Kut fey82?

20-02-2023 23:51

LM +7665

Kokcu kut? Dan snap je er niks van.

21-02-2023 14:30

fey82 +2782

Nooit fan hem geweest en zal het nooit worden, mijn mening. Hij doet het aardig, blijft overhyped voor mij.
Maar is goed voor de kas straks dus blij voor hem

21-02-2023 20:02

Moreno Sager +1490

Timber moet iets minder lui worden, je ziet aan alles dat hij wel goed kan voetballen. Hij moet alleen de arbeid verzetten die orkun ook verzet, dan kan hij een grote worden.

20-02-2023 23:39

Japio +5701

Klopt. Timber tot nu toe de transfersom helemaal niet waard. Nou ja. Staat pakweg Aursness vorig jaar en Wiefer dit jaar tegenover. De balans van het aankoopbeleid is nog altijd dik positief. Ik leg dan maar liever de nadruk op de successen. Op naar het kampioenschap. Maar dan beter geen schorsing van Kokcu meer. Dan wordt het wel heel erg moeilijk voetballen.

20-02-2023 23:30

MSFR12 +156

Ik wil 'm nog wel even de tijd geven die een aankoop van 7 miljoen eigenlijk niet zou moeten krijgen. Ik hoop dat hij volgend seizoen z'n belofte gaat inlossen want als iedereen fit is zou ik altijd kiezen voor een middenveld met Wieffer, Kokcu en Szymanski

20-02-2023 23:23

FRlegend +17026

Timber is dan ook de enige die niet via de scouting werd aangedragen. Die hadden een goedkopere jongen uit het buitenland op het oog. Maar Troost zat er mede op te duwen. Laat Schuiteman er maar weer eentje zoeken.

Heb hem nog niet afgeschreven. Maar het prijskaartje is momenteel absurd.

20-02-2023 23:17

FeyRot010 +23220

Zou zelfs bij Utrecht op de bank zitten

20-02-2023 23:33

Gyros +74522

Sjaak troost enorme sukkel.

20-02-2023 23:42

Wollahmark +15681

En wie was deze speler die het scoutingsapparaat op het oog had?

21-02-2023 06:30

FRlegend +17026

Ik weet dat ze lang naar Imeri hebben gekeken van Servette. Die is voor 3M naar Young Boys gegaan.

21-02-2023 11:54

Animism +6294

Heeft geen lange pass in huis, zoals Kökcu. Doet alles vanuit stilstand en wil de raarste dingen op gevaarlijke posities doen...

Z'n grote kracht is dat korte wegdraaien en z'n schijnbeweging, maar vervolgens is z'n rendement heel laag...

Hij komt wel pas net terug van een blessure en is een compleet andere speler, dan Kökcu en we moeten dus ook een andere invulling verwachten.

Had liever Veerman gehad

20-02-2023 23:10

FR-JJN +12867

Veel te kort door de bocht.
De jongen komt net terug van een blessure en was daarvoor bezig om langzaam in z'n nieuwe rol te groeien naast kokcu, in een tactiek waarin slot enorm veel vraagt van z'n middenveld.

In deze wedstrijd, onder hoogspanning, tussen momenteel de 2 sterkste teams, haalde bijna niemand van de 22 spelers zijn niveau.
Timber had bovendien de zware last om het gemis van Kokcu te verbloemen.

Gaan we dan, met name wij (het legioen) die jongen afrekenen na een wedstrijd waarin we collectief een enorme prestatie hebben neergezet, waar de meeste feyenoorders, individueel, allemaal minder waren dan ze konden?

Timber is sterk, enorm balvast, altijd op zoek naar het risico nemen om iets te forceren alleen is het soms nog grillig. Hier zit gewoon een enorme potentie in en hij gaat z'n transfersom meer dan waard maken.

Denk (bijna) allemaal even terug aan hoe je 2 jaar geleden over Kokcü sprak......

Timber nu al bestempelen als miskoop terwijl we voor 3 bekers spelen en op ramkoers liggen?

Ga niet mee in het zagen van de media. Blijf er tot de laatste seconde voor zomerstop als 1 blok achter staan en kom dan pas met je oordeel....

20-02-2023 22:49

Rene1981 +1468

Voor zijn blessure deed hij het zeker niet slecht, maar je bent zo goed als je laatste wedstrijd..
Ik ben het grotendeels met je eens, hij heeft nog zat verbeter punten maar het lijkt wel of hij niet helemaal lekker in zijn vel zit, dat zie je aan zijn lichaamstaal.
Het zelfde zie je bij Dilrosun..
Ik heb gisteren een post geplaatst over hancko, dat ik hem tot nu toe vanaf het begin de enige topaankoop vond die er vanaf dag 1 staat, dit zorgde nogal voor wat reacties, maar ik blijf er bij.
Neemt niet weg dat wieffer en gimenez dit ook zeker nog kunnen worden...

20-02-2023 23:37

FR-JJN +12867

Volledig met je eens.
Stoor me soms ook aan de houding van deze 2 maar geloof niet dat het gaat helpen als wij ze afserveren.

Daarnaast stoor ik me aan de media die er alles aan doen om het een gelukje te laten lijken. Ik moest terug gaan zoeken wie er eigenlijk, naast clasie, op het middenveld stond bij hun en had totaal een ander wedstrijdbeeld dan er geschreven werd.

Ik hield mn hart vast voor zaterdag door enkel de schorsing van Kokcü maar we hebben veelal gedomineerd en az het voetballen onmogelijk gemaakt. Daarnaast was er maar een team dat speelde om te winnen en met volle overgave.

Ik denk dat Timber het meer dan naar behoren heeft ingevuld ondanks dat niet het niveau was dat we mogen verwachten.
En snap de negatieve tendens onder ons hier gewoon niet zo.

Durf van Timber, Wieffer en Gimenez wel te stellen dat het allemaal winst op gaat leveren mits ze fit blijven en speeltijd krijgen.

21-02-2023 00:05

Djk1 +5696

Wieffer IS een topaankoop en niet zo'n beetje ook. Kostte een fractie van Hancko en gaat nòg meer opbrengen. Stond er niet vanaf het begin door een blessure in de voorbereiding. En moest vervolgens wennen aan de intensiteit. En omdat we een veelvoud voor Timber hadden betaald kreeg hij ook nauwelijks kansen voor de winterstop. Is sinds zijn eerste basisplaats dit jaar onomstreden. Dus als Szymanski straks terug is, gaat Timber naar de bank.

21-02-2023 08:38

OmeGijs +23

Ik heb dikwijls de indruk dat er geforceerd snel wordt gespeeld ofwel doordat wellicht de spelpositie niet vooruit goed in beeld is danwel te weinig zekerheid aan de bal waardoor snel en te gehaast afspelen de oplossing voor die speler is. In het begin had Jahanbakhsh daar ogenschijnlijk veel last van maar de laatste wedstrijden lijkt hij zijn vorm te vinden.
Kortom aan de bal wat meer rust en uitstraling zonder overmoed... maar alles moet groeien! We hebben een heerlijk jonge groep die nog enorm kan groeien.

24-02-2023 17:28

FR-JJN +12867

Ik snap wat je bedoelt denk ik. Soms ff temporiseren en de aanval de tijd gunnen in positie te komen. Dan zal inderdaad de onervarenheid zijn. Ik vind kokcu op dat aspect ook enorm gegroeid. Hij toont daarmee ook echt fysiek leiderschap.
Hebben we zeker al is.het vreselijk zuur nieuws vandaag voor Timber, Slot en ons.

24-02-2023 17:34

Drkokosnoot +514

Ik zou liken, maar het aantal likes is zo'n mooi rond getal.

20-02-2023 23:45

klick44 +18112

Over het zagen mee eens. Maar timber valt mee nog tegen

21-02-2023 17:39

FR-JJN +12867

Het moet uiteraard beter en vooral volwassener. Maar het is toch wel enigzins te verklaren dat zo'n jong ventje er niet direct staat. Andere club, andere trainer, andere positie, andere intensiteit en nog een blessure tussendoor.

Ik geloof echt dat hij een enorme meerwaarde gaat hebben en ons uiteindelijk ook geld gaat opleveren.

21-02-2023 19:24

klick44 +18112

Ik denk dat hij pas meer tot zijn recht komt op de plek van kokcu. Maar 8 miljoen mag je iets voor verwachten toch

21-02-2023 20:49

FR-JJN +12867

Vond m voor z'n blessure echt steeds beter. Hij leek langzaam te wennen aan de rol naast Kokcü.
Misschien wel ja. Maar kijk waar we staan, grotendeels met Timber gespeeld he...

21-02-2023 22:04

klick44 +18112

Klopt. Maar zou lekker zijn als we eens overtuigend winnen. Blijft een zijden draad

21-02-2023 22:46

FR-JJN +12867

Mee eens. Maar we zijn momenteel veel verder dan ik van de zomer had durven dromen na die leegloop.

21-02-2023 22:58

klick44 +18112

Zeker weten maar al we zo dicht bij zijn wil je die titel gewoon pakken en geen as roma scenario

21-02-2023 23:02

FR-JJN +12867

Eens. We gaan zien of we ervan geleerd hebben.

22-02-2023 20:43

klick44 +18112

Inderdaad. We gaan hier zien

22-02-2023 21:09

zekerteweten +114959

Middenveld moet bij fitheid bestaan uit Kökcü, Wieffer en Szymanski. Timber is niet goed genoeg nu.

20-02-2023 22:46

Jackpot +1356

Erg blij dat de schorsing van ons held geen punten heeft gekost. De rust zal hem even goed doen.

20-02-2023 23:35

sterkerdoorstrijd2021 +905

loopt veelste lang met de bal als die dat nou afleert en een beetje leren schieten.

20-02-2023 22:35

cipolini +13963

Voor hetzelfde geld samen ( 6 + 0,5 ) kochten we Hancko en Wieffer en die zijn allebei beter.

20-02-2023 22:31

Puiflijk49 +575

Indeyde grootste miskoop

20-02-2023 22:24

BesottedOrb +4736

7 miljoen belachelijk dat we nog zoveel voor Nederlandse spelers betalen

20-02-2023 22:21

jellert +221433

Greuther die gaat analyseren. Laat dan maar

20-02-2023 22:10

jack98 +46950

Iedereen had meer gehoopt en verwacht van Timber dit seizoen, Quinten zelf nog wel het meest.

Hij oogt wat flegmatiek en weinig passievol. Dit mag wat verbeterd worden.

Volgend seizoen zal het beter gaan!

20-02-2023 22:08

gerard1951 +1325

Ja,die Timber had een Wandelkaart afgelopen zondag, en verstoppen kan hij ook goed wat was die slecht.

20-02-2023 22:08

FeyRot010 +23220

Een 3/10 is nog te hoog obv wedstrijd AZ. Heb me dood lopen ergeren aan hem. Zwakste schakel Feyenoord en duurste aankoop, bijzonder pijnlijk.

20-02-2023 23:36

syrius010 +1076

Het is toeval voetbal wat we spelen mensen. Met de nadruk op toeval. Zo heerlijk dat ze het ons niet gunnen!

20-02-2023 22:05

Reinaldo16 +20925

Hij speelt in een te laag tempo, elke pot, hij heeft wel het talent

20-02-2023 22:04

Wesss_ +15

020 had het van de zomer misschien helemaal niet verkeerd gezien dat het een goede RB zou kunnen zijn, maar voor op het middenveld komt hij op dit niveau op dit moment te kort.

20-02-2023 22:02

marwas +499

Echt waar. Al die journalisten vallen over elkaar heen om oneliners te maken en interessante opmerkingen. Dat krijg je met tig verschillende voetbalpodcasts. Alles voor de clicks. Het is pas zijn eerste jaar bij Feyenoord. Heeft 1 volledig seizoen daarvoor gevoetbald bij Utrecht. Geef het even de tijd, dan komt het denk ik allemaal wel.

20-02-2023 22:01

Frank90 +668

Op basis van wat denk je dat?

20-02-2023 22:04

marwas +499

Je ziet toch aan hoe hij soms wegdraait van een speler, zijn techniek en hoe snel hij het spel ziet dat het een speler is met heel veel potentie. Het komt er echt nog niet uit dit jaar. Helemaal eens, maar gun het even de tijd.

20-02-2023 22:05

Frank90 +668

Ik zie dat niet bij hem. Ja wegdraaien kan hij wel. Het overige niet. Blijf het hopen, maar heb er geen vertrouwen in.

20-02-2023 22:07

GernotKokcu +3963

Inderdaad. Hij heeft echt wel heel veel kwaliteit alleen komt er nog maar sporadisch uit. Geef die jongen nog even de tijd want dit wordt een grote speler (screen maar)

20-02-2023 22:18

rz1973 +2932

We gaan volgend seizoen de Champions League in. Kökcü blijft met een verbeterd contract. En er komen serieuze versterkingen bij. Na dat seizoen wordt Kökcü verkocht voor € 80 miljoen.

Ik ga nu naar bed…. verder dromen 😊

20-02-2023 22:01

syrius010 +1076

Welterusten maat.

20-02-2023 22:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties