''Doorslaan in negativiteit slaat nergens op''

Feyenoord-watcher Dennis van Eersel zag de Rotterdammers van dichtbij met 0-2 onderuit gaan in De Klassieker. De teleurstelling bij Feyenoord was na afloop groot. In de ogen van de journalist moeten we ook weer niet te ver doorslaan.

''Om nu helemaal door te slaan in de negativiteit, dat slaat nergens op'', begint Van Eersel in gesprek met RTV Rijnmond. ''Feyenoord staat halverwege de competitie misschien wel hoger dan menig kenner had verwacht. Het gat met Ajax groeit wel naar drie punten en vier met PSV, maar als Feyenoord gewoon afsluit met een zege tegen Heerenveen, dan is er nog steeds een prachtige eerste seizoenhelft geweest.''

Marcos Senesi krijgt veel kritiek te verwerken vanwege zijn eigen doelpunt. Van Eersel zag hem verdediger een goede wedstrijd spelen. ''Feyenoord verdedigt goed en met name Marcos Senesi speelde een prima partij. Dan is het vervelend voor hem dat juist hij de schlemiel is met een eigen doelpunt. Het was balverlies van Toornstra op het middenveld en Ajax slaat dan keihard toe. Het ziet er dan erg lullig uit hoe Senesi zijn eigen doelman Bijlow passeert.''

Tamme Klassieker
''Het was een matte en tamme Klassieker tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip. Ook de winnende ploeg maakte maar erg weinig indruk. Er gebeurde weinig, dat komt ook omdat de sfeer er niet was in het stadion. De tweede helft werd Feyenoord wel sterker zonder echt kansen te creëren. Dan opeens was het 0-2 uit een strafschop na een overtreding van Nelson, die niet al te best inviel. Daarvoor was er wel een discutabel momenten: de bal raakte de hand van Schuurs en die zit niet in een natuurlijke positie, maar omdat hij eerst via de knie gaat schijnt het volgens de regels zo te zijn dat het dan geen hands is.''

Plaats reactie
666

roel_visser +1

Dit stukje is een understatement, Feyenoord moet zich, na Groningen, Twente en nu verliezen van het slechtste Ajax van de laatste 10 jaar, juist wel zorgen maken! Het is tenslotte niet hun verdienste dat het gat met nr. 1 pas 4 punten in overweging nemende dat Ajax met hun begroting van 160 miljoen op de helft van onze Mickey Mouse competitie al 12 verliespunten heeft waar ze ongeslagen bovenaan hadden moeten staan!

21-12-2021 08:43

rijnvogels1 +1602

Als die Toornstra de bal goed speelt is er niets senesi de schuld geven is makelijk maar Toornstra was boosdoener met ze fouten pass

20-12-2021 22:18

FrNiels2017 +157083

'Mocht Feyenoord over twee wedstrijden winnen van ajax, komt er dan ook nog een derde en eventueel vierde wedstrijd, oftewel: spelen we net zolang door totdat ajax wint?'

20-12-2021 15:12

foreverfey +26587

Gaan wij ooit weer eens een serie in de kuip neerzetten dat we achter elkaar winnen van die stinkneuzen. bizar dat we de afgelopen 10 jaar het zo slecht doen tegen ze

20-12-2021 10:22

realistisch1953 +14209

Te negatief blijven reageren is ook niet nodig maar wanneer 020 de slechtste wedstrijd van 2021 speelt en Feyenoord weet dan nog niet te winnen of minimaal gelijk te spelen is positief blijven moeilijk(er)...

20-12-2021 09:19

Mensini +14616

Dat ajax alleen met veel geluk van een (net zo) slecht Feyenoord weet te winnen klinkt iets positiever?

20-12-2021 09:33

radikale +6862

Het feit dat 020 zijn ‘slechtste’ wedstrijd speelde had ook met feyenoord te maken hè

20-12-2021 10:15

CoMulder +16625

Nelson die niet goed inviel, hahahaha. Hij speelde juist met veel flair. Er ging er veel dreiging vanuit als hij aan de bal was. Overtreding in de 16 natuurlijk heel dom. Om hem daar op af te rekenen vind ik te ver gaan.

20-12-2021 08:40

Snoek1974 +1827

Omschakelen en op naar woensdag , want we moeten wel met winst afsluiten , hier zit wel druk op anders staan we binnen paar weken op 7 punten en uit de beker .

Al zijn we nog steeds in de opbouw en dit vergeten we omdat de eerste ontwikkeling en speelwijze heel snel is gerealiseerd en dan willen we terecht ook meer .
Gisteren jammer genoeg door 2 foute momenten de wedstrijd verspeelt , maar voor de rest alles goed ontregeld, alleen jammer genoeg ontregelde we ook onze eigen spel , maar deze hadden we kunnen pakken .

20-12-2021 08:01

JM28 +1347

De Feyenoord - Ajax bingokaart was weer vol
- Scheids met een aantal discutabele momenten in het nadeel van Feyenoord
- Eigen doelpunt
- Paniekerig spelen
- Toch beter zijn dan ajax maar verliezen

20-12-2021 06:53

1970hetjaarvan +7463

Klopt maar zijn kaart was al vol….;)

20-12-2021 08:25

Bram +5236

Waar blijft die investeerders zouden volgens hans kraai komen of toch weer niet

20-12-2021 06:12

4pp4czjkn9 +703

ik hoop snel want dit drama voetbal wordt steeds erger.
Nu nog punten verspelen tegen Heerenveen

20-12-2021 07:24

Luuk12 +6720

Schei uit man met je drama voetbal! Jij bent hoe het zo mooi heet een echte succes supporter.

20-12-2021 07:46

Suri +9101

Tegen dat hoerenveen gewoon zelfde beginnen in tactiek.Laat ze de bal hebben en counteren

20-12-2021 09:02

jack98 +47224

Doorslaan in negativiteit hoeft zeker niet, maar je moet wel de dingen kunnen benoemen die slecht gaan.

20-12-2021 05:28

CPP +3523

Mag best iets kritischer hoor. Krijgen gewoon goed betaald en dan mogen we best verwachten dat er beter gespeeld wordt dan vandaag. De lat moet omhoog en niet te snel tevreden zijn. We kunnen echt veel beter!

20-12-2021 02:06

Harderwijk +239

ik zeg het wel vaker: blij dat Cor Pot geen belangrijke functie meer bekleedt binnen Feyenoord. Zo'n vastgeroeste dikzak. ik hekel Berghuis om zijn overgang, maar geloof hem direct eigenlijk

20-12-2021 01:28

CPP +3523

Ja hoor. Pot liegt en Heuvelneus was erg geliefd bij zijn medespelers😏. Daarom heeft Kokcu hem om zijn bek geslagen en heeft hij ook serieus ruzie gehad met Bijlow en Jorgensen.

20-12-2021 02:08

Ronskk +22795

In de catacombe voor wedstrijd en erna zag je dat totaal niet terug

20-12-2021 02:24

Suri +9101

Ja en Cor gaf hem de rode kaarten voor de overtredingen...dat was wel heel vervelend Cor

20-12-2021 09:03

Harderwijk +239

Daarom was het zo vriendschappelijk voor en na de wedstrijd op het veld en in de catacombe?

Je ziet het nu toch bij heel Feyenoord, sinds slot er is? Nu Advocaat en Cor Pot weg zijn, is het veel chiller!

20-12-2021 14:09

Dommeloempia1 +19932

Als je Irak vreedzaam land vind aldus pot, ben je behoorlijk de weg kwijt

20-12-2021 07:20

Luuk12 +6720

Die man denkt alleen aan geld joh. Voetbal interesseert hem helemaal niets, laat staan mensenrechten.

20-12-2021 07:48

Anthony.A +974

supporters op de parkeerplaats moeten zich schamen.

20-12-2021 01:06

Nabbie +4059

Van Eerdel heeft gelijk. Senesi had gewoon pech. Verder is het vooral jammer dat we,in deze zeer slechte, wedstrijd weer beter waren maar het zelf niet afmaken. Bovendien floot er een enorme lafaard, die het paradepaardje van de KNVB de hand boven het hoofd hield. Hij was zelfs de slechtste man op het veld. Tel daarbij een nog laffere VAR op en het plaatje is kompleet. Nu zo snel als mogelijk het vizier op Heerenveen richten en daar 3 punten pakken. Tot deze week toe was het een prima seizoen dus ga zo door.
En wat die neusjes betreft, die pakken we wel in die UFO die ze een stadion durven te noemen.

YNWA

20-12-2021 00:47

CPP +3523

Pech? Gemakzucht of zelfoverschatting is heel wat anders dan pech. Was gewoon een verschrikkelijke fout. Speelde verder een prima wedstrijd, maar zo een fout in de klassieker bij 0-0 mag echt niet. Dan snap je het niet.

20-12-2021 02:11

Kalouless +12693

Groningen-uit, Twente-uit, 020-thuis. De zwaarste reeks in de (verder uitstekende) eerste seizoenshelft. Tegen Groningen ben je de bovenliggende partij, schiet je 15 keer op doel tegen zij 2 maar op schlemielige manier slepen ze er een gelijkspel uit. Tegen Twente heers je maar je verliest door persoonlijke fouten. Tegen Ajax is er geen vuiltje aan de lucht, je geeft niks weg maar opnieuw verlies je enkel door persoonlijke fouten.

We zijn in vrijwel elke wedstrijd de bovenliggende partij. Zelfs tegen ajax houden we voetballend stand. Er staan drie Feyenoorders bij de top-5 topscorers van de Eredivisie. In Europa zijn we ver boven onszelf uitgestegen en stijf bovenaan geëindigd inde poule.

Kritiek mag, maar schei asjeblieft uit met dat eeuwige gejank jongens. Het is zo des Feyenoords om je eigen club omlaag te praten. Kap daar nou een keer mee.

20-12-2021 00:39

Doeidoei +39927

Dat komt door jarenlange vernederingen en teleurstellingen.

Nu zie je het ook weer, we begonnen aan de week van de waarheid en hebben keihard GEFAALD.

Alles wat je zegt klopt hoor....maar wat kopen we er uiteindelijk voor?

De bittere realiteit is dat we straks nog moeten knokken voor die 3e plaats en bij een pittige loting in Europa is dat sprookje ook afgelopen.

20-12-2021 00:46

Kalouless +12693

Het probleem is: als je in sprookjes gelooft (met een lege portemonnee en een extreem smalle selectie kampioen worden) is alles bittere realiteit.

20-12-2021 00:47

Doeidoei +39927

En dan zelf zeggen dat we onze eigen club zo omlaag praten....juist dit seizoen zie je dat geld niet belangrijk hoeft te zijn en die smalle selectie valt ook wel mee.

20-12-2021 00:57

jepe1949 +6728

Doeidoei - Kalouless
Heren, heren.
Welke echte Feyenoorder heeft na een nederlaag in een Klassieker er nu niet de pest in?
Maar even de realiteit bekijkend.
Seizoen 2020-2021 na 17 wedstrijden 35 punten en dit seizoen 36 punten.
Seizoen 2020-2021 is Feyenoord met 59 punten geëindigd.
Dat is 24 punten in de 2e seizoenshelft, of anders gezegd met 30 verliespunten.
Het wil er bij mij niet in dat ook dit seizoen zo gaat verlopen.
Er is dus niets aan de hand als er woensdag maar van Heerenveen gewonnen wordt.
Het seizoen gaat nu pas echt beginnen.

20-12-2021 06:43

karkop +6635

Probleem is dat we uit de beker geknald zijn. Als we nu geen 1e of 2e worden spelen we op z'n best weer de Conference League volgend jaar, en daar verdienen we bijna niks aan. Leuk toernooi wel, maar de knaken zijn gewoon keihard nodig en sneller dan goeie verkoop gaat lukken.

20-12-2021 01:34

jepe1949 +6728

Karkop.
De beker hebben we vorig seizoen ook niet gewonnen.
Deze 1e seizoenshelft kunnen we, als er van Heerenveen gewonnen wordt, met 4 punten meer afsluiten terwijl toen pas de inzinking kwam.
Niks aan het handje dus.

20-12-2021 06:48

ndroock1 +2443

Om in wielertermen te spreken: we zijn deze week gelost.

20-12-2021 07:54

Willem07 +8531

Helemaal eens, ik word er ook doodziek. Dat negatieve gelul zorgt er gewoon voor dat het ook slecht gaat met Feyenoord. Dan kan die weer opk********, dan is het het die zijn schuld en als die weg is, naar de bank en verkopen...... Er is echt wel perspectief, maar mensen die dachten dat we Ajax na jarenlange, structurele verliezen wel even van de mat zouden vegen moeten echt bij zichzelf te rade gaan. Dan begrijp je er helemaal niks van. Ajax (wat alles gewonnen heeft in de CL) heeft één keer op doel geschoten en dat is de verdienste van Feyenoord. Dat het beter zou moeten? Ja, maar we hebben het hier over een proces en je kan ook zien dat Slot weet waar de verbeterpunten liggen. Daarnaast heeft Feyenoord afgelopen week 120 minuten gespeeld tegen Twente, jong Ajax 90 minuten tegen Barendrecht en misten we onze leider en belangrijkste speler op het veld en spelen we al vanaf half juli wedstrijden die ergens om gaan. Ja, we zijn teleurgesteld, maar nog steeds ben ik zeer positief over hjet proces en zie ik de tweede seizoenshelft met veel vertrouwen tegemoet. We hebben dan van het linkerrijtje al uitgspeeld bij PSV, Twente, Groningen, Heerenveen, Vitesse, Utrecht en Cambuur en moeten alleen uit naar AZ en Ajax. Winst tegen Heerenveen is dan natuurlijk wel erg gewenst, maar we blijven niet onterecht punten verliezen. In Slot we trust!

20-12-2021 08:18

Suri +9101

Vitesse was ook onnodig ...RKC ook.

20-12-2021 09:04

guc75 +11000

Ik wil geen Calimero zijn maar dat Anthony geen rood heeft gekregen voor zijn slaan tegen Malacia slaat helemaal nergens op. Niet eens een actie van de VAR... Valt die rode kaart dan is het toch echt een heel andere wedstrijd. Dus voor alle azijn zeikers, verman je, we staan 4 punten achter PSV en maar drie achter Ajax. Wat is het probleem?

20-12-2021 00:18

Brambino +20619

Geen probleem. Woensdag rollen we dat Kut Heerenveen op en na de winterstop pakken we alles.

20-12-2021 00:41

guc75 +11000

En zo zit het.

20-12-2021 16:56

guykroudikorsou +8245

Woensdag gewoon winnen van Heerenveen. Ajax en PSV gaan echt nog wel meer punten verliezen.
Wij worden kampioen. Slot zal deze zomer wel naar Ajax gaan, maar dan gaan we gewoon verder met Kees van Wonderen.

20-12-2021 00:15

wilbert17 +23477

Gewoon winnen?
Ja is een eitje. Zeker gezien de recente resultaten.

20-12-2021 00:19

Stanley.A +2306

wat praat jij voor onzin slot zal wel naar ajax gaan???

20-12-2021 00:21

wilbert17 +23477

Hij is te lang wakker. Hersenen zwaken af!!

20-12-2021 00:25

Kalouless +12693

Slot: "geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt"

20-12-2021 00:44

Suri +9101

Zijn brain is wefgesnoven

20-12-2021 09:06

lion63 +14012

Alles wat je zegt gaat niet gebeuren....

20-12-2021 00:39

fr12_blyat +6945

Laten we inderdaad een aanvallende trainer voor een defensieve inwisellen....

20-12-2021 00:57

Marco van Zutphen +4532

Mijn suggestie. Verkoop senesi voor een leuk bedrag en ga door met een centrum: trauner - Geertruida. Geertuida heeft alles om echt extreem goed te worden als centrale verdediger

20-12-2021 00:12

wilbert17 +23477

Niet omdat het een " topper " was. Maar een voetbal wedstrijd op het " hoogste " niveau zonder publiek?
NEEN niet meer, nooit meer!!

20-12-2021 00:10

beppie172 +66279

Doorslaan? Gaat dit over die Kuifeend?

20-12-2021 00:08

NicoletteJorgensen +4434

Nelson viel echt niet zo slecht in. Die pingel is gewoon een typische aanvallersfout die bij een 5-1 winst tegen RKC niet eens benoemd wordt. Hij was de drive achter de dreiging in de tweede helft en bracht beweging en looplijnen die ik in de eerste helft niet gezien heb.

20-12-2021 00:04

Andre010 +4673

Helaas worden alle topwedstrijden beslist door details. Onze huurling had 3 leuke acties, maar daar kijkt niemand naar, alleen deze doldwaze actie waarbij hij zijn ploeg in de steek laat

20-12-2021 00:09

guc75 +11000

Dat zijn dan ook onze azijn drinkende kameraden die alleen maar dat nog zien...

20-12-2021 00:12

wilbert17 +23477

Ik nou niet van azijn om te drinken. Het is prima in een salade of bijv rundvlees wat malser te maken in een stoofpotje. Maar sorry guc75.?.??....jij vond dit prettig om aan te kijken??

20-12-2021 00:15

Andre010 +4673

Je verliest verdomme in een kansloze wedstrijd van je aartsrivaal en je noemt me een azijnzeiker. Moet ik blij zijn of trots na zo’n wanprestatie zonder passie en strijd? Als dat het geval is dan betekent deze wedstrijd meer voor mij dan voor jou.
@guc75

20-12-2021 00:21

wilbert17 +23477

Hoho, niet mijn woorden gast!!

20-12-2021 00:23

Andre010 +4673

Hahaha nee niet jij kameraad! 😂

20-12-2021 00:25

ETSVL +17373

Objectief gezien hadden we moeten winnen

20-12-2021 00:02

flowerpower +3048

Je mag toch gewoon realistisch zijn. Dit was gewoon een kut prestatie. Neuzen waren niet best en wij ploeteren maar wat. Toornstra kan echt niet meer. Senesi met zijn wekelijkse cruciale fout. Geen gif in het team, niemand die het voortouw neemt en even vervelend doet of tegen die lil van een scheidsrechter ouwehoert. Nee we moeten het allemaal eens zijn met de goednieuws show van Dennis van Iersel. Die is nog nooit kritisch geweest op Feyenoord.

20-12-2021 00:00

wilbert17 +23477

Helder en eens! Jens kan ( op die plek niet meer ) en het terugkeerende " foutje" va Senesi hoort er blijkbaar bij. Maar A hoort dat natuurlijk niet, B kost het je inmiddels serieus veel punten en C wees blij als je bij een transfer je 7 miljoen terugkrijgt.

20-12-2021 00:03

Andre010 +4673

Helemaal eens. Fijn om te lezen dat er iemand is die ook zo over Van Eersel denkt, wat een clown. Sinclair heeft zijn toon al wat gematigd en dat bevalt me een stuk beter bij Rijnmond

20-12-2021 00:10

Kuiptrots +4895

Godverdomme, zelfs bij Studiovoetbal is men unaniem : Antony rood en Feyenoord had een strafschop moeten krijgen. Godverdomme Higler !

19-12-2021 23:57

wilbert17 +23477

En wat heb je daaraan? En waarom kastij je jezelf

20-12-2021 00:00

Kuiptrots +4895

Omdat ik godverdomne nog steeds van teen tot kruin gefrustreerd ben over het verloop van deze wedstrijd. En ik ga er de hele week last van houden. Ik ben hier zo godvergeten ziek van.

20-12-2021 00:02

wilbert17 +23477

Pff, er is meer hoor!!

20-12-2021 00:05

jazekert54 +1025

iedereen de rust en voor de azijn zeikers niet te veel zuipen

19-12-2021 23:48

.:Feyenoord1908!:. +3621

Hoezo viel Nelson niet al te best in? Naast die domme overtreding, was het de enige met een beetje creativiteit en dreiging.

19-12-2021 23:46

FC Apendrecht.nl +29789

Domagoj Bradarić [linksback van LOSC, 22] en Amad Diallo [rechtsbuiten van Manchester United, 19] blijven de maintargets voor #Feyenoord om te huren. Bij eerstgenoemde probeert men een optie tot koop te bedwingen. Beide kansen worden momenteel ‘om het even’ ingeschat. 🎖

19-12-2021 23:42

guc75 +11000

Benieuwd welke domme dingen Van der Vaart nu weer gaat zeggen

19-12-2021 23:41

fr_1993 +78634

Zo lang Senesi niet op zijn niveau kan spelen en Trauner in de ziekenboeg zit moet je iets verzinnen wat ongemakkelijk gaat zijn. Welnu, een keer met Hendriks proberen dan? ;/

Nelson - Dessers - Alireza
Til
Kökcu - Fredrik
Malacia - Hendriks - Geertruida - Pedersen
Bijlow

Geertruida heeft ook vandaag een prima indruk op mij achtergelaten. Bijlow wordt nerveus van Senesi voor hem. Kan er momenteel niet op bouwen. Hendriks is normaal gesproken een niveau achteruit, maar voor de rust achterin wellicht nu het moment hem te brengen.

19-12-2021 23:41

Djim +8224

Feyenoord is het 1e team wat ajax niet laat shinen en gelijkwaardig was dit seizoen (misschien AZ vorige week ook, al is motivatie ook een punt)

19-12-2021 23:40

wilbert17 +23477

Haha gelijkwaardig in enorm onder de middelmaat ja. Dit was geen wedstrijd, dit was 90 minuten op het veld staan.

20-12-2021 00:07

Gernot +51151

Studio Raiola

19-12-2021 23:39

giel079 +805

Ik kijk studio voetbal.. gelukkig zijn ze de klassieker vergeten. Blijkbaar is die dikke kop van mini ravioli belangrijker. :/

19-12-2021 23:39

giel079 +805

Oh nee… toch niet

19-12-2021 23:39

Solida +37764

En dat binnen één minuut :)

19-12-2021 23:49

wilbert17 +23477

Waarom kijk je in godsnaam naar dat programma

19-12-2021 23:57

Arend Quist +643

Senesi gaf ook een bal naar achteren die nergens op sloeg. Daar kan zomaar gevaar uit komen. Het gemis van Trauner en Jens op rechts sta je eigenlijk al met 0-1 achter!

19-12-2021 23:37

FRQQ93 +20384

Die tiefus berghuis had zoveel geluk dat er geen publiek was

19-12-2021 23:28

TrummekeTweePuntNul +12760

Nu hoefde hij niet te faken dat hij lekker relaxt aan het ballen was.

19-12-2021 23:39

Solida +37764

Niemand zo blij met de lockdown als hij

19-12-2021 23:46

wilbert17 +23477

Gelul natuurlijk

19-12-2021 23:58

Pat82 +5110

Geen publiek, uit de beker, klassieker weer op schandalige wijze verloren, nee, geen reden tot doorslaan hoor. Alles komt goed.

19-12-2021 23:28

Zuidbewonert +414740

Ik zag vandaag weer behoorlijk wat aanknopingspunten om door te slaan in negativiteit als het gaat om de klassieker. Van de scheidsrechter tot de spelers...de enige die niet veel te verwijten valt is Slot: die prepte zijn team om 020 te saboteren, dat is knap met dwazen als Malacia en nul invallers die je niet acuut ernstig verzwakken. Tot Senesi en Toornstra lijp gingen doen was dat mooi....

19-12-2021 23:22

DeVlaggendief +4068

Je slaat een beetje door in de negertyvustijd vriend.

19-12-2021 23:32

Azzurri +12571

Winnen van Heerenveen, van Vitesse en Nec en dan zien we wel weer waar we staan in januari. Het schema van Psv na de winterstop is vrij moeilijk te noemen. Ajax heeft ook wat zwaarder dan ons na de winterstop. Ondanks dat ik er voor vandaag de pest in heb staan we er echt niet zo verkeerd voor. Vanuit de underdogpositie moeten we maar kijken hoever we kunnen komen.

19-12-2021 23:15

S.A.F +5600

Terecht dat we nu allemaal huilie huilie doen, maar feitelijk gezien staan we gewoon derde en had hier iedereen van tevoren voor getekend.
We kunnen lang en breed lullen, maar zo slecht is het ook weer niet.

19-12-2021 23:12

Fr_88 +15865

Helemaal eens. We liggen ruim voor op schema. Slot doet het geweldig en met het materiaal wat we hebben gaat het uitstekend.

Kokcu en Aursnes zijn pareltjes. Trauner een beest en we hebben uitzicht om wat spelers met winst te verkopen.

19-12-2021 23:15

PaulusBosvelt +829

Waarschijnlijk wordt mij deze comment niet in dank afgenomen hier, maar ik vond Berghuis vandaag erg netjes en reëel in zijn interview met ESPN. Merkt wel aan hem dat hij Feyenoord echt nog een warm hart toedraagt, ondanks alle shit die hij over zich heen heeft gekregen afgelopen tijd.

19-12-2021 23:10

Fr_88 +15865

Ik heb meer met berghuis dan met die zwakzinnigen met die spandoeken. Berghuis heeft veel meer goeds voor de club gedaan dan die halve gare idioten.

19-12-2021 23:13

S.A.F +5600

“Die niet al te best inviel.”. OK, prima, maar dan heb je dus echt totáál geen kijk op voetbal. Hij was bijna de gehele tweede helft, zeker aan het begin, de gevaarlijkste man op het veld. Had twee aardige doelpogingen en was erg dreigend. Dat hij die domme overtreding maakt is erg jammer, maar ik heb alsnog meer dreiging van hem gezien dan van Sinisterra en alle andere aanvallers. Dat je het dan een slechte invalbeurt noemt, begrijp ik niet.

19-12-2021 23:09

Fr_88 +15865

10 minuten aardig gespeeld en toen was het op.

19-12-2021 23:09

Spiderpig +175915

Dat is al meer dan de meesten op het veld

19-12-2021 23:11

Fr_88 +15865

Tot hij een penalty veroorzaakte.

19-12-2021 23:12

S.A.F +5600

Dat is 10 minuten meer dan de meesten.

19-12-2021 23:13

NelisHoe +4177

Behoorlijk gechargeerd, maar het was wel ongelooflijk dom en behoorlijk cruciaal dat hij zomaar een penalty weg geeft.

19-12-2021 23:18

karkop +6635

Leuk, als ie nou ook nog eens een voorzet of een normaal schot op doel kan nemen heb je er ook nog wat aan. Knul kan mooi met de bal lopen, maar daar houdt het ook helemaal op.

20-12-2021 00:06

Wietse +24259

Bij afwezigheid van Sini aub de volgende 11:

Nelson - Dessers - Ali

Kokcu - Til - Aursnes

Malacia - Geertruida - Trauner - Pedersen

Bijlow

Laat Toornstra en Senesi hun plek maar weer terug verdienen.

19-12-2021 23:07

Fr_88 +15865

Ik kan hier mee leven.

19-12-2021 23:08

jjjjjj +5203

alleen trauner is er woensdag niet bij

19-12-2021 23:11

Wietse +24259

Oh helaas. Flinke tegenvaller.

19-12-2021 23:12

Sodom +2846

Sorry maar met zo'n actie speel je geen prima partij..

19-12-2021 23:03

klaas2222 +4539

Helemaal eens met Dennis

19-12-2021 23:01

kkhahsdedhkdh +44462

Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat we het in de tweede seizoenshelft beter gaan doen doordat we ons in de winter versterken. Van de 4 ploegen die normaal gesproken bovenaan staan aan het eind, hebben wij met enorme afstand het minste te besteden. Die andere drie gaan allemaal met een goed gevulde portemonnee de markt op en gaan zich versterken waar nodig. Wij moeten hopen op een huurling.

Een beetje zoals Lewis die ineens een veel betere auto heeft. Misschien kunnen we ons licht versterken maar vergeleken met de rest gaan we erop achteruit en dus zal de 2e seizoenshelft moeilijker worden dan de eerste.

Mits er goed beleid wordt gevoerd kunnen we volgend jaar misschien naar boven kijken. Dit seizoen moeten we proberen de aanvallers achter ons te houden en plek 3 vast te houden.

19-12-2021 22:52

wawwaa +3925

Ja inderdaad, Lewis die in eens een veel betere auto heeft maar geen kampioen wordt. Wat is je punt?

19-12-2021 23:00

kkhahsdedhkdh +44462

Dat als je zelf een klein beetje vooruitgaat maar je concurrentie gaat met grote stappen vooruit, dat je er netto op achteruit gaat

20-12-2021 07:22

Skeptic +13647

De 4 die normaal gesproken bovenaan staan? AZ doet een paar jaar leuk mee (er van uitgaande dat je hen bedoelt) en je hebt het ineens over 4 ipv 3 hahaha

20-12-2021 07:53

kkhahsdedhkdh +44462

Tja, welkom in de jaren '20. Sinds 2017/2018 staan ze erbij, en 3 van die 4 seizoenen zijn ze boven ons geëindigd. Zeker met het geld dat zij hebben verdiend verwacht ik niet dat ze daar snel weer uit zullen vallen. Ik denk ook niet dat ze structureel boven ons blijven eindigen, maar wel dat ze structureel minimaal vierde moeten kunnen worden.

20-12-2021 09:49

wawwaa +3925

Nelson, die niet al te best inviel?

19-12-2021 22:52

JDLFEY +1307

We moeten beseffen dat Arne nog aan t bouwen is met dit team. Dat het nu al zo gaat hadden wij aan het begin van dit seizoen nooit verwacht. We komen er wel!

19-12-2021 22:52

Adrie De Bruijn +93

Ja en straks de huurlingen weer weg en kan weer gaan bouwen. Kansloos daar tov Ajax

19-12-2021 23:05

Spiderpig +175915

Je moet toch ergens beginnen... Of je moet rijke investeerders hebben dan kan het sneller... Maar ja dat sprookje horen we al 20 jaar

19-12-2021 23:10

huissie79 +20143

het probleem is dat Senesi voetballend aardig uit de voeten kan. Wil daar nog wel eens in overdrijven, waardoor hij zich vastloopt en balverlies lijdt.
Daarnaast beschikt hij over een vlijmscherpe sliding, vrijwel altijd op de bal.
Helaas is hij vrij traag en laat hij zich geregeld in de 1 tegen 1 duels te makkelijk aftroeven. Is hierdoor vaak op negatieve wijze bij tegendoelpunten betrokken.
Dit maakt hem een middelmatige verdediger.

19-12-2021 22:48

wawwaa +3925

Ja het is inderdaad een groot probleem dat we een cv hebben die goed kan voetballen.

Jan-Arie kan ook heel goed voetballen en is hier ook altijd met de grond gelijk gemaakt. Toch werden we er kampioen mee.

19-12-2021 23:01

huissie79 +20143

Vd Heijden was verdedigend wel een stuk degelijker. Ook geen gladiator, maar hij maakte een stuk minder fouten dan senesi.

20-12-2021 07:32

Artycuno +7613

Oke dus voortaan als de bal via de knie gaat mag je hem vangen met 2 handen en een rondje draaien.

19-12-2021 22:42

Skeptic +13647

Haha snap je, wat een belachelijke regel.

20-12-2021 07:54

Artycuno +7613

Ze hadden er voordeel aan,want de aanval werd eruit gehaald door die handsbal,dan moet hij ALTIJD op de stip. Maar het feit dat hij niet eens op het scherm gaat kijken zegt mij genoeg

20-12-2021 07:59

wilbert17 +23477

Wegens omstandigheden was ik afhankelijk van Radio Rijnmond. Nog geen seconde van de wedstrijd gezien. Dat moet dan zo een bevlogen comnentaar zijn. Nou tering echt niet. De eerste 45 minuten ging enkel ove; wat als er nu publiek had gezeten 45 minuten lang. Na 7 minuten reclame was er een analyse van 70 seconde voordat er weer 7 minuten reclame kwam. De analist ( spartaan) kon maar niet begrijpen waarom Sinistera dat eigen doelpunt maakte......tja..? Begin van de 2e helft begon met 10 minuten smakken en eetrestanten uit hun kiezen slikken dat ik naar Npo1 ben gegaan met Hugo Fucking Borst.
Bevlogen commentaar.......my ass!!!!

19-12-2021 22:42

Painer1 +9794

Normaal gesproken maken ze van een schaakwedstrijd nog een spannend verslag.
Je kan dus nagaan hoe fucking saai en slecht deze wedstrijd live was....

19-12-2021 23:00

julio54 +3130

Veel hangt nu af van een goed resultaat (lees overwinning) in Heerenveen. Dan kan je met goed gevoel de winterstop in. Bij ander resultaat resteert kater. 🐈

19-12-2021 22:42

wilbert17 +23477

Gezien de recente resultaten zit dat er dik in ja

19-12-2021 22:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties