''Een kleine groep lijkt de boel te willen vergallen''

''Een kleine groep lijkt de boel te willen vergallen''

Feyenoord wil officieel niet reageren op de incidenten van de afgelopen maanden, maar de maat is nu echt vol bij de Rotterdamse club. De directie dringt al een tijd aan op een gesprek met de burgemeester, de politie en het openbaar ministerie.

Dit meldt RTV Rijnmond. Investeerders en verantwoordelijken van Feyenoord City werden al bedreigd. Vandaag zijn de ramen van algemeen directeur Mark Koevermans ook nog eens ingegooid. Het Openbaar Ministerie van Rotterdam reageert en neemt maatregelen.

"Maar om wat voor maatregelen dat gaat, houden we voor ons. Daar communiceren we nooit over. Er is regulier overleg tussen de club en de driehoek, de zogenoemde vierhoek, maar vanwege de vakantieperiode is die de laatste keer verschoven naar een later tijdstip. De 'vierhoek' komt twee keer per jaar bij elkaar."

Het einde is zoek
Ook bij de gemeente kijken ze met verbazing naar de ontwikkelingen. "Een kleine groep lijkt de boel te willen vergallen", zo vertelt PvdA'er Dennis Tak. "Ze doen blijkbaar alles om dat nieuwe stadion om zeep te helpen. Maar zo werkt het niet in Nederland. Ik hoop dat supporters die iets meekrijgen over wie dit heeft gedaan, dit melden bij de politie."

Robert Simons van Leefbaar Rotterdam vindt dat er keihard ingegrepen moet worden. "Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Je mag elkaar voor rotte vis uitmaken. Maar dit... Doe eens even normaal! Het einde is zoek. Ik hoop dat de politie die gasten eens pakt en dat ze een goede straf krijgen."

Plaats reactie
666

fb010 +1522

als seizoenskaarthouder hou ik van de Kuip maar vind ik persoonlijk dat er ook wel een prachtig groot mooi nieuw stadion aan de Maas mag komen! horen we qua stadion ook weer een beetje bij de Europese / wereldtop.

en gasten die geweld gebruiken om het nieuwe stadion zogenaamd tegen te houden…. doe es ff normaal… dat is al lang en breed beslist dat dat stadion er komt, het gaat hier over zoveel geld en vastgoed etc.. da ga gewoon door alleen de vraag is wanneer.

is toch leuk een geweldig groot nieuw modern stadion!!

🔴⚪️ 💙

21-09-2021 11:29

Zidane +131

Ben je wel goed op de hoogte van het verdienmodel voor de BVO Feyenoord? Bij geringe tegenslag zal Feyenoord BVO beperkte spelersbudget uit de exploitatie v h stadion halen.

Verder zijn er bij het nieuwe project niet alle risico's goed afgedekt. Alternatief plan ontbreekt als de bouwsom/aanneemsom stijgt of financieringen niet in orde zijn.

21-09-2021 13:12

Kuytblessure +10418

Ik ben tegen deze malloten, maar het gevaar is inderdaad dat de manier waarop het nieuwe stadion er komt in niet Feyenoords voordeel is, puur omdat door de debielen, fatsoenlijke tegengeluiden niet serieus genomen worden.

21-09-2021 17:09

fb010 +1522

risico’s moet je soms nemen, nu doen we het ook met bijna niks, komt vast wel goed in het nieuwe stadion. en nee ik heb me niet verdiept in het dossier is mijn taak ook niet vind ik, ik geniet van me cluppie in de Kuip en zal dat blijven doen ook in het nieuwe stadion.

🔴⚪️ 💙

21-09-2021 19:30

Zidane +131

Feyenoord directie nam financiële risico's in de periode 2007-2011. Denk aan het opzetten van investeringsfondsen, talenten pool en beloftenpool. Dit heeft geleid tot hoge rentelasten, verpanding van het spelerskapitaal en licentie categorie 1 (onvoldoende) voor de BVO. Herstelperiode na 2011 duurde vijf jaar. Dan laat ik de HCS affaire begin jaren negentig buiten beschouwing.

Lijkt mij niet te negeren signalen uit het verleden die Feyenoord moeten behoeden voor
het nemen van foutieve beslissingen m.b.t. het bouwen van een nieuw stadion .

22-09-2021 15:02

Ratfield +3566

"Ze doen blijkbaar alles om dat nieuwe stadion om zeep te helpen. Maar zo werkt het niet in Nederland."


Maar doordouwen op politiek niveau terwijl er geen geld, geen draagvlak en geen enkele andere basis is dan dat gemeentelijke bestemmingsplan (dat er letterlijk doorgepusht wordt) mag wel???

'Zij' doen alles om die wijk in waarde te laten stijgen, ten koste van de huidige bewoners en de BvO.

21-09-2021 10:40

like-a-pen +3454

RJK, vind het altijd klinken als een clubje padvinders. Van die Vrijmetselaars die elkaar in het weekend af zitten te trekken. Niemand vindt ze stoer en iedereen lacht ze uit maar zelf denken ze de hele wereld aan te kunnen alleen omdat ze af en toe in een stadion liedjes mogen zingen.

21-09-2021 08:15

Dordtse-Feyenoorder +2106

Lach jij ze een keer uit in hun gezicht dan, eens kijken of je dan nog een grote mond hebt.

21-09-2021 08:53

like-a-pen +3454

Ik heb helemaal geen zin deze gasten in hun gezicht aan te kijken, terwijl ze elkaars piemels staan vast te houden. En laten we wel zijn, zelf staan ze in het holst van de nacht ruitjes in te gooien in plaats van mensen recht in hun gezicht te vertellen wat ze vinden. Het moet wel van twee kanten komen.

21-09-2021 09:15

devliegendehollander +1652

Kleine groep??? RJK heeft nu al meer dan 10000 actieve leden en er komen per dag 500 bij.

21-09-2021 01:24

BloedZuiger +947

En jij bent daar trots op? Schaam je jezelf niet dat onze club zo de vernieling in word geholpen door dit soort kneusjes?

21-09-2021 03:20

devliegendehollander +1652

Apeneuker kan jij niet lezen.... Staat hier ergens dat ik hier trots op ben? Dat zijn jouw woorden, ik geef slechts aan wat de omvang van het probleem is.

21-09-2021 08:04

jepe1949 +6718

Deze RJK moet heel snel tot criminele organisatie verklaard worden.
Dan is lidmaatschap ervan strafbaar.
Ik geloof er trouwens geen bal van dat deze groep zo groot is.
Hoe groot deze groep ook is, hij bedreigt intussen wel het voortbestaan van Feyenoord.
En daar word ik, op mijn oude dag, heel heel erg kwaad van.
En met mij denk een veelvoud van het aantal van dit criminele groepje.
Dat gaat matten worden vrees ik als er namen van dit groepje op internet gaan verschijnen.

21-09-2021 04:23

djahdjahcity +10687

criminele organisatie? hahahah een echte NSB'er jij

23-09-2021 20:20

jepe1949 +6718

Je weet niet eens wat dat betekent naar knulletje.
Daar ben je te jong voor.
In ieder geval;
Op een voor jou heel erg kwade dag loop je tegen andere, echte, Feyenoorders aan.
En dan loopt het heel slecht af met je.
Jouw soort kan men wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken.

23-09-2021 22:04

FrNiels2017 +156350

Zijn dat leden die zijn vergeten dat ze al lid waren?

21-09-2021 04:39

djahdjahcity +10687

Wat lul jij nou dom hahahaha RJK met 10k leden hahahahah

23-09-2021 20:21

devliegendehollander +1652

je moet ook niet alles serieus nemen, ik was de zaak alleen maar aan het opstoken

23-09-2021 22:14

SVR +395

Driehoek wordt vierhoek. Mooi man.

21-09-2021 00:00

MarcosCuracao +53005

Vergallen klinkt zo Brabandsch

20-09-2021 23:18

jack98 +46915

Jammer dat eerst iets moet gebeuren voordat er echt serieus wordt ingegrepen. Ja, de vakantieperiode is er, maar de signalen waren ernstig.

20-09-2021 22:29

Kralingen-Crooswijk +800

Feyenoord City boven op hun wijk bouwen aub!

20-09-2021 22:26

FRtmn +382

Dit is absoluut niet goed te praten, alleen wel benieuwd hoe we als supporters nog door kunnen dringen tot het bestuur. Trekken zich nergens wat van aan. Demonstraties worden met harde hand weggeslagen, spandoeken worden gecensureerd en een open gesprek over het nieuwe stadion durven ze niet aan te gaan met supporters.

20-09-2021 22:16

FR010FRDAM +43128

Hoezo doordringen? Ze hebben echt wel alles afgewogen over het nieuwe stadion, daar hebben ze echt de mening van de supporters die geen zak verstand hebben van zo'n project en het leiden van een club voor nodig

20-09-2021 22:27

VakW010 +1947

Die kleine groep 'supporters' is juist wat de club klein houdt. Daar moeten we vanaf, anders ga je nooit aanhaken bij de top. Grootheidswaanzin hebben ze last van. Denken dat de club draait om wat vuurwerkjes van ze.

20-09-2021 23:00

klick44 +18107

Jij hebt wel een hele hoge pet op van de RJK. Bestuurders willen niet komen, geldschieters weg, 2 deling bij legioen, sfeer is grotendeels weg. En maar vol blijven houden dat jullie Feyenoord zijn. Geloof me nou het gaat veel beter zonder de hele RJK

20-09-2021 23:02

MarcoG +11312

Dus al die andere supporters stellen niets voor wil je zeggen? Je zit nogal vol van jezelf dat je durft te zeggen dat zonder jullie de club niets voorsteld.

20-09-2021 23:06

SVR +395

Nee joh gekkie. Ze zitten compleet in de tang. Enerzijds al te veel kosten gemaakt aan de ontwikkeling, klem gezet door heel veel stakeholders buiten de bvo die er wijzer van gaan worden en anderzijds een deel van de supporters die op basis van de stukken heel goed doorhebben dat Feyenoord hier een heel risicovolproject wordt ingenaaid waarbij de risico's groter zijn dan voorgespiegeld door de verkopende partij en de opbrengsten lager.

21-09-2021 00:03

Nabbie +4059

Oprotten met die hersenloze die onze club in diskrediet brengen. Hopelijk hebben deze foetussen wel door dat investeerders hier NIET op zitten te wachten. Bedankt gasten zo komen we nooit vooruit en blijven we heeeeel ver achter bij PSV en die andere club,en moeten we blijven teren op incidenteel succes.
NOGMAALS BEDANKT.

STELLETJE EIKELTJES

YNWA

20-09-2021 22:08

SVR +395

Voor de hoeveelste keer deze eeuw hebben we PSV nu afgedroogd? PSV heeft overigens wel structureel beter beleid. Stadion gekoesterd en stapje voor stapje vooral kwalitatief uitgebouwd, passend in hun eigen groeitempo. Niet met een half miljard een alles of niets gok gedaan.

21-09-2021 00:05

jepe1949 +6718

Laat de leden van RJK aub wel alleen verder door het leven gaan.
En voor de rest v/h Legioen.
ynwa.

21-09-2021 04:27

Painer1 +9759

Of je nu voor of tegen feyenoord city bent...

Je gaat geen mensen bedreigen en of intimideren , al helemaal niet in hun prive omgeving !

Je schiet er nl geen ene pleuris mee op..

Wat denken jullie nu? Koevermans neemt ontslag en dan??
Denken jullie nu echt dat er dan ook maar iemand van niveau of macht deze functie wil gaan uitoefenen met deze bedreiging in het achterhoofd van zijn voorganger?

De broodnodige investeerders Denken nu ook wel 4x na voordat ze ook maar een euro in feyenoord steken..

Kortom jullie maken de club nu kapot!

20-09-2021 22:07

dre82 +5731

Verbod op voortplanting geven

20-09-2021 22:06

DeWitt +1188

Gewoon vastbinden op de paal en lekker de bal tegen die kutkoppen knallen. Dit is gewoon je eigen club omzeep helpen! Oppleuren!

20-09-2021 22:03

guc75 +10984

RJK = Rotterdamse Jankerds Kern

20-09-2021 22:00

luke010 +760

ik ben normaal tegen snitchen maar snitch aub deze zielige figuurtjes

20-09-2021 21:59

guc75 +10984

Feyenoord supporter = grensverleggend

20-09-2021 22:00

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +11027

Kan iemand mij noemenswaardige prestaties van onze RJK vertellen? Of gooien ze alleen maar een paar ruitjes in en rennen ze snel weg.

#rjk #besjesschieten

20-09-2021 21:57

guc75 +10984

Ze doen iedere derde donderdag van de maand elkaar aftrekken, onlangs langste ruk estafette ter wereld gedaan.

20-09-2021 22:02

Robin76 +4453

Dit is wel een hele vreemde fantasie....

Je hebt Jezus nodig of een therapeut...

Sterkte Guc

20-09-2021 22:15

Robin76 +4453

Trieste ontwikkelingen.... dat een stel hersenloze kansloze ventjes macht krijgen door geweld...

Het lukt hun waarschijnlijk niet eens hun eigen spaarrekening beheren laat staan snappen dat er geïnvesteerd moet worden om in te lopen op die twee andere clubs.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut geen fan van koevermans en hoe ze in het maasgebouw omgaan met ons supporters en het nieuwe stadion is ronduit idioot...

Maar als het mij geld zou zijn, dan vertrouw ik dat eerder toe aan het maasgebouw dan aan die ventjes van rjk

20-09-2021 21:52

Jerrycan +850

niet zo janken joh met ze alle

20-09-2021 21:48

guc75 +10984

Enige die hier aan het janken is ben je zelf...

20-09-2021 21:52

sjaarloos52h +21764

Je jankt zelf! Schijn je een jerrycan voor nodig te hebben….!

20-09-2021 22:01

poehhee +3983

Helemaal mee eens, hoop dat de politie veel anonieme tips krijgt van maten van de daders die dit ook veel te ver vonden gaan.

20-09-2021 21:46

Feijenoorder95 +22563

Gewoon eenhoorn halen en zo lang z’n ramen ingooien tot tie wel wil komen

20-09-2021 21:42

guc75 +10984

Kijk, jij kan er een positieve draai aan geven 🤦

20-09-2021 21:55

BJfeyenoord +1495

De mensen die het willen vergallen zitten in het bestuur

20-09-2021 21:37

guc75 +10984

Moet jij je huiswerk niet doen? Of eigenlijk naar bed gaan?

20-09-2021 21:56

Bannisisdebasis +5117

Over welke rellen heeft die Woerts het in vredesnaam. Alleen maar stoken die eng nek

20-09-2021 21:35

Persia +1859

Hahahaha alleen je naam zegt al genoeg wahahaha

20-09-2021 21:44

NicFR08 +5876

Over die heftige rellen dat de suppoerters 5 minuten binnen waren om de spelers te bedanken voor het seizoen. En de week er op dat dat tuig die onschuldige mensen onder spoten met hun waterkanon.

20-09-2021 21:48

Bannisisdebasis +5117

Welke rellen dan? Beantwoord mijn vraag gewoon ipv zo makkelijk proberen te scoren

20-09-2021 21:57

klick44 +18107

Utrecht gekkie

20-09-2021 22:09

Den-Fan1975 +320

Toch jammer dat er altijd van die gekken zijn. Hun wil opleggen (van een kleine groep) op deze wijze. Hun wil wordt opgedrongen, los van wat een ander wil.

Oprotten met die eikels

20-09-2021 21:32

NicFR08 +5876

Helemaal met je eens. Weg met dat bestuur. Red de Kuip

20-09-2021 21:52

Den-Fan1975 +320

Ben ik nou net voor een ander stadion...

20-09-2021 22:48

NicFR08 +5876

Het kleine groepje zijn de voorstanders dus dan snap ik je post niet.

20-09-2021 22:57

NicFR08 +5876

Een mooi gerenoveerde Kuip kan je ook als anders stadion zien. ;-)

20-09-2021 23:32

Den-Fan1975 +320

Volgens mij zijn er net zoveel voor als tegen. Alleen helaas gebruiken de tegenstanders deze belachelijke methodes voor aandacht.

22-09-2021 20:26

Den-Fan1975 +320

En dat is ook zeker een optie. Ik ben absoluut voor een nieuw stadion (of verbouw kuip).

Nieuwbouw kan goed uitpakken, maar de kosten vind ik wel vreselijk hoog.

22-09-2021 20:28

Blackmamba834 +329

ieuwe stadion 🏟 gaat echt niet door.

20-09-2021 21:29

MarcoG +11312

Droom lekker verder, die gaat er echt komen hoor.

20-09-2021 23:12

Feyenoorder +2364

Die sukkels van RJK zijn nog conservatiever dan de president van Zimbabwe.

20-09-2021 21:24

adfen +2552

zielig Wees trots en steun je ploeg wees trots op jou Feyenoord en zet het niet voor schut door deze domme zinloze acties

20-09-2021 21:20

Aidan_Exclusive +7786

Kansloos...net als denken dat ze er nog wat aan kunnen veranderen

20-09-2021 21:19

klompus88 +20272

Viersporenbeleid pakt goed uit

20-09-2021 21:18

klick44 +18107

Heb je je onliner boekje er bijgepakt 🤣

20-09-2021 21:22

Mark.O +277

supporters kom om voetbal te kijken deze halve zolen komen om problemen te maken

20-09-2021 21:17

sancti +375

Dit zijn allemaal speldenprikjes en gaat niks opleveren voor de RJK.

20-09-2021 21:14

klick44 +18107

Alleen negatief nieuws rondom feyenoord, waardoor er geen sponsor en bestuur meer instapt

20-09-2021 21:17

beppie172 +65736

Helaas zo waar.

20-09-2021 21:20

DeNieuweSpits +638

Huilie Huilie

20-09-2021 21:08

klick44 +18107

Je hoeft niet te huilen hoor

20-09-2021 21:09

DeNieuweSpits +638

Kameraad ik heb het niet over mezelf! Maar die kleuters daar in het Maasgebouw

20-09-2021 21:14

klick44 +18107

Zou het ook niet prettig vinden als ze bij je thuis bij je kids stenen door de ramen gooien denk ik.

20-09-2021 21:15

MarcoG +11312

Is er een crèche dan in het maasgebouw, dat er ook kleuters zijn door de weeks?

20-09-2021 23:15

klick44 +18107

Ga nou 1 x iets zinnigs zeggen

20-09-2021 21:09

Feijenoorder95 +22563

Ja dat zie je toch schele of zijn jouw brilglazen ook doorgegooid met stenen?

20-09-2021 21:11

klick44 +18107

Hahaga gaat ie weer hoor. Wil je frustratie kwijt elke avond? 1 x normaal probeer het nou eens. Lucht op.

20-09-2021 21:13

Feijenoorder95 +22563

Hahaha schele dag dag

20-09-2021 21:13

klick44 +18107

Jammer, morgen weer proberen!

20-09-2021 21:17

Gers +12874

Naar mens ben jij

20-09-2021 21:50

GerrieFR +7635

Ik snap niet hoe jij aan 6800 likes komt met zo'n reactie

20-09-2021 21:18

Feijenoorder95 +22563

Veel mensen zijn het blijkbaar wel met mij eens

20-09-2021 21:29

Bobs Rosewood +726

Je bent een vuilgat

21-09-2021 02:26

svds +33449

Sukkeltje jij bent zo'n kindje van 16 dat thuis op zijn kamer met zijn pik zit te spelen. En hier een beetje stoer doet omdat je verder geen aandacht krijgt zielig figuur bah

20-09-2021 21:19

Feijenoorder95 +22563

Hahahaha lik m’n ondergescheten reet af

20-09-2021 21:29

Bobs Rosewood +726

Gespuis als jij zouden simpelweg als onkruid weggehaald moeten worden

21-09-2021 02:28

Jaeger +1666

als je scheel bent hoef je nog niet brildragend te zijn.....met die domme opmerkingen van jou laat je in ieder geval zien dat je geen hoogvlieger bent

20-09-2021 23:01

NicFR08 +5876

Laten we eerlijk zijn. Het heeft nog lang geduurd

20-09-2021 21:06

klick44 +18107

Voor bavianen wel idd

20-09-2021 21:10

NicFR08 +5876

Je bent nog niet zo lang betrokken bij de club?

20-09-2021 21:11

klick44 +18107

Hoezo.? Je kan het verwachten idd. Daarom deze gasten ruimen

20-09-2021 21:14

NicFR08 +5876

Deze ruimen staat er weer een nieuwe generatie op. Is iets van jaar en dag dit dus stel je niet zo aan. Van dat klapvee die braaf dr mondje houden zijn we liever kwijt dan rijk.

20-09-2021 21:18

svds +33449

Helemaal met je eens. Maar met sommige gasten hier hoef je niet te discussiëren is geen beginnen aan

20-09-2021 21:20

klick44 +18107

Wat denk je dat er gebeurd als er continu geïntimideerd wordt? Dat het stadion niet doorgaat ? Of mensen geen homo supporter meer zijn? Dit werkt alleen maar averechts,. Geen goeie bestuurder wil.meer komen. Wordt alleen maar slechter dan.

20-09-2021 21:22

NicFR08 +5876

En toch word de club al sinds 1908 bestuurd dus. Maar als je niet eens wilt luisteren naar je eigen supporters (en dan zeg ik niet dat je er direct gehoor aan moet geven) maar je eigen zin door trapt als marionet pop moet je ook de consequenties dragen.

20-09-2021 21:38

NicFR08 +5876

Ja. Helaas had ze het jaar daar op kogel werend glas aangeschaft. Was geen doorkomen aan.

20-09-2021 21:56

Edje +5347

Je helpt je club naar de kloote en straks weer janken dat er geen investeerders komen, lekker stoer doen met z'n allen opzouten!!!

20-09-2021 22:03

klick44 +18107

let nou maar op, als het klopt wat ik zeg, ga jij dan de consequenties dragen?

20-09-2021 22:05

NicFR08 +5876

Het enige wat de club kapot gaat maken is heel dat FR Shitty wat je door de strot geduwd word en niemand op zit te wachten.

20-09-2021 22:09

klick44 +18107

Dus je denkt door iedereen te bedreigen dat het dan beter wordt?

20-09-2021 22:11

NicFR08 +5876

Kijk wat de post is waar je op reageerd. Er is zo lang om op een normale manier het gesprek aan te gaan maar er word niet geluisterd naar de supporters. En dan bedoel ik niet van die muppets hier op FR12. Kijk heel simpel naar de laatste inspraak avond. Er had zich 1 voorstander aangemeld. Verder alleen maar tegenstanders uit verschillende lage uit onze bevolking. Dus wat lul je nou dom.

20-09-2021 22:21

klick44 +18107

Ten eerste is het geen antwoordt op de vraag. Ten tweede ben ik het er wel mee eens dat de communicatie beroerd is bij feyenoord. Ten derde bereik je hier geen reet mee, alleen het tegenovergestelde. Maar dat ga je wel zien als het zo doorgaat. Je krijgt nog slechtere bestuurders meer losse groepjes en meer chaos. Als je wilt aanhaken met de top moet je risico's nemen die je nooit 100% kan afdekken en alles is gebasseerd op aannamen en dat is Red de Kuip ook. Die 200 miljoen is nooit goed doorgerekend!

20-09-2021 22:26

NicFR08 +5876

Dus wat je zegt is dat je koevermans en consorten cart blange moet geven en ze geen stro breedte in de weg moet liggen en er komen gouden bergen aan. Keep dreaming

20-09-2021 22:55

klick44 +18107

Neehoor je kan ook gewoon protesteren, spandoeken, social media onderbouwen met feiten, overleggen bijwonen. zelf enquette maken met FSV.

20-09-2021 22:59

NicFR08 +5876

SV
SV
Geen normale discussie te voeren
Kritische vragen blijven onbeantwoord
Enquête van FSV en van FRFC1908 worden naast zich neer gegooid en als niet realistisch beschouwd. Dus wat blijft er dan nog over??

20-09-2021 23:07

klick44 +18107

Enquette van FRFC was echt slecht hoor. Je kon eigenlijk alleen maar tegen stemmen, niet neutraal. Zet maar wekelijks 10.000 man voor het maasgebouw. Op een gegeven moment moeten ze overstag.

FSV moet zich ook meer gaan mengen en serieus advies aan achterban vragen. Meeste stemmen gelden

20-09-2021 23:11

MarcoG +11312

Omdat voorstanders weten dat het toch wel doorgaat, dus hoeven ze niet naar een inspraak avond te gaan.

20-09-2021 23:19

NicFR08 +5876

De vraagstelling was misschien niet geheel serieus maar je kon gewoon je keuze kwijt. Kijk heel simpel naar de inspreek avond van de gemeente. 1 inschrijving van een voorstander. Dus zeg nou niet dat er enige normale manier is dat er naar de bewoners van de Kuip geluisterd word.

20-09-2021 23:21

NicFR08 +5876

Overigens petje af dat ondanks we het niet eens zijn er normaal gediscussieerd word. Zeldzaam op FR12.

20-09-2021 23:25

klick44 +18107

Ik bekijk het wat anders. 1 voorstander due durft omdat vlak daarvoor mensen bedreigd zijn. En communicatie is idd slecht bij feyenoord. Maar voor een topclub moeten supporters en bestuur toch elkaar accepteren of je nu wilt of niet.

20-09-2021 23:25

NicFR08 +5876

Er is door fsv een enquête gehouden en in de beginnen op een ledenvergadering gestemd. Beide tegen. Ook waren ze duidelijk aanwezig op de inspreek avond

20-09-2021 23:27

NicFR08 +5876

Dan had je je toch in kunnen schijven en aan geven dat je niet durft te komen ivm veiligheid. Dan liet je toch je stem horen als voorstander. Dus kan je aannemen dat die interesse er niet.

20-09-2021 23:30

klick44 +18107

Zeker, vond ze helaas een van de weinige met inhoud ipv emotie. Zoiets zou bij feyenoord moeten gebeuren.

20-09-2021 23:32

klick44 +18107

Weet niet of dat anoniem kon gebeuren. In beide kampen zitten natuurlijk mensen die er te diep inzitten

20-09-2021 23:34

NicFR08 +5876

Maar zouden ze vanuit Feyenoord zelf niet eens een duidelijke enquête moeten houden om zou een duidelijk beeld te schetsen onder hun geregistreerde supporters. Waarom wil de club daar zelf niet aan?

20-09-2021 23:53

Bobs Rosewood +726

Je, kan wel al je maatjes optrommelen, maar zonder argument komen ze nergens. Ook niet met 1099 van hen.

21-09-2021 02:33

Bobs Rosewood +726

Nee. Want er IS geen andere optie.

21-09-2021 02:34

Dwightx +745

Die klaagzangen bij de raad zijn niet representatief voor de hele Feyenoord aanhang. 1 was daarom al verrassend aangezien voorstanders in het algemeen tevreden zijn. Het project verloopt immers in grote lijnen nog op schema waardoor ze weinig tot geen reden hebben op de voorgrond te treden.
Prototype targets van eventuele gezichtsherkenning en andere technische ontwikkelingen in het nieuwe stadion, dat zijn dit soort gastjes. Ik weet niet of ze dat beseffen met die 1,5 hersencel maar de wal keert vanzelf het schip.

21-09-2021 06:50

klick44 +18107

Begreep dat ze dezelfde weer hadden gestuurd om te peilen hoeveel je wil betalen. Ook deze enquête zat niet goed in mekaar

21-09-2021 07:24

klick44 +18107

Daar ben ik het niet mee eens dwight er is immers openheid en transparantie beloofd en een zetel in de RVC voor de supportersgroep die 1 miljoen heeft opgehaald. Waarom moet alles zo schimmig gaan als je niks te verbergen hebt. Het bestuur is ook gebaat bij een goeie relatie tussen directie en supporters alleen hebben ze niet het lef om dit te doen. Als je maar net doet of supporters inspraak hebben is al voldoende.

21-09-2021 07:29

NicFR08 +5876

Het project loopt nog op schema? Dat lucht kasteel had er al moeten staan. En dan praat je over ander halve cel.

21-09-2021 09:56

NicFR08 +5876

Voorlopig moet nog een besluit genomen worden en hebben ze de financiën niet op orde. Het gaat toch wel door is dan best een domme opmerking. En geeft aan hoever je je er in verdiept hebt.

21-09-2021 10:06

NicFR08 +5876

Opties genoeg maar als je oren alleen laat hangen naar directie is er maar 1 optie idd. Waarschijnlijk hangt bij jou de gedachte van metaal moeheid en betonrot nog.

21-09-2021 10:07

NicFR08 +5876

Waarom is dat niet representatief als de FSV daar zit als vertegenwoordiger van de supporters?

21-09-2021 10:09

klick44 +18107

volgens mij, heeft de gemeente een positief advies gegeven, alle bouwkundige obstakels zijn uitgekocht of verholpen. Het globale plan is zo goed als klaar. Alleen de financiering moet nog rond komen en de bouwkosten opnieuw berekend (dit zou nog wel een tegenvaller kunnen zijn)


Zo werd er een deadline gesteld op 31 december van dit jaar, berichtte RTV Rijnmond. Voor die datum moet Feyenoord de bouwkosten en financiering van het project rond hebben en moet de business case op orde zijn. Het voorstel van Leefbaar Rotterdam, PvdA en GroenLinks om onder deze voorwaarden akkoord te gaan met het project werd met 34 stemmen voor en zeven tegen aangenomen.

De financiering bevindt zich in een afrondende fase, laat Smorenburg weten via het YouTube-kanaal Nieuw Stadion Feyenoord. "Voor ongeveer 85 procent van de financieringen zijn intenties ontvangen, dat betekent dat partijen geïnteresseerd zijn. Voor de laatste vijftien procent moeten we nog de laatste voorstellen bekijken." Dit jaar nog moeten de plannen vorm krijgen: volgens het schema moet er in 2022 begonnen worden met de bouw.

21-09-2021 12:32

klick44 +18107

Kort samengevat is er volgens mij geen weg meer terug!
Er is te veel geïnvesteerd om hiermee te stoppen. dan ben je weer op 0 en gaat het stadion failliet! komt de kuip in handen van Goldman

21-09-2021 12:33

NicFR08 +5876

En bij de gemeente zit voor mij juist het grootste probleem die fr ook in deze richting hebben geduwd en machtsbeluste bestuursleden. De gemeente zit voor een dubbeltje op de eerste rij en zien half Rotterdam zuid verbouwd worden(wat ze zelf verwaarloosd hebben) voor een minimale bijdrage. En de bestuursleden zijn overal mee akkoord gegaan om maar een stadion te bouwen. En ja de Kuip is verwaarloosd maar de m ensen die het nieuwe stadion gaan beheren zijn hier voor verantwoordelijk. En het feit dat je niet meer terug kan omdat je je blind in de schulden gewerkt hebt maakt dit dus een goed plan??

21-09-2021 16:10

klick44 +18107

Er zitten wat haken en ogen aan Ja, maar of dit echt een goed plan is moet de toekomst uitwijzen net als bij verbouw. Want als je gaat verbouwen ben je over 20 jaar weer aan de beurt voor heel groot onderhoud

21-09-2021 16:42

Jaeger +1666

dus als jij een fout maakt op je werk of een andere visie hebt, vind je het normaal dat je klanten bij je thuis de ramen ingooien?

20-09-2021 23:04

NicFR08 +5876

Als je dat een vergelijk vind kan je je beter niet mengen in de discussie

20-09-2021 23:23

maximouse +592

De emotionele hunkering naar ooit weer een kampioenschap en een goeie beurt maken in de Champions League.....dat zit er achter.

20-09-2021 20:55

Reinbo +17591

Onzin, we zijn 3,5 jaar geleden nog kampioen geworden. Voorheen moesten we veel langer wachten. Laat ze lekker voor Ajax worden als ze geen geduld hebben.

20-09-2021 21:00

maximouse +592

Het is ook onzin...voor jou, voor mij, voor nog velen, maar voor die eikels niet.

20-09-2021 21:05

Reintjuh +5317

Waarom kan het hier niet gewoon over Feyenoord en voetbal gaan ipv een stel klootzakken een podium geven ? Snap daar geen donder van . YNWA

20-09-2021 20:55

klick44 +18107

Slecht nieuws scoort

20-09-2021 21:11

putdeksel +6539

tyfus volk is het.
kots er van
echte Feyenoorders doen dat niet

20-09-2021 20:54

NelisHoe +4167

Inderdaad, echte Feyenoorders doen dat niet.

20-09-2021 21:13

Kellsss +6477

Dit gaat echt veel te ver. Ik wil ook geen nieuw stadion. Maar om iemand thuis op te zoeken en ramen in te gooien gaat te ver

20-09-2021 20:54

Liser +19866

Stelletje rotte vissen

20-09-2021 20:46

FRlegend +17020

Strontdomme amoebes die hun zin niet krijgen en ruiten ingooien. Nee naar zulk volk moet je luisteren als je een mooie toekomst wil voor de club. Het gezwel van de club die groei in de weg zit.

20-09-2021 20:43

NielsFR95 +826

Dit is een zeer kwalijke ontwikkeling. Echter vind ik het wel spijtig dat nog niemand is aangehouden, want nu blijft het speculeren uit welke hoek het komt. Tuurlijk kunnen we het raden maar ik houd ergens de hoop dat het toch uit een andere hoek komt (ik denk dat dit gevoel bij mij heerst door vooral héél véél schaamte).

20-09-2021 20:42

Reinbo +17591

Dit zijn gewoon zwakzinnige aangemoedigd door een clubje terroristen die al jaren onze club een slechte naam bezorgen.

20-09-2021 21:02

NielsFR95 +826

Helaas verwacht ik het ook, maar ook dan is het jammer dat er nog niemand is aangehouden. Aanpakken!

20-09-2021 21:18

010dragert +4952

Djeez... Gijpie... 5e x in 5weken zelfde overhemd joh?! Rolex gejat zeker

20-09-2021 20:37

petje +10670

Zolang er niemand gepakt is weiger ik te geloven dat dit feyenoorders zijn.
Iedereen kan wat neer kwaken en we weten ook allemaal dat als je niet populair bent moet je slachtoffer worden om meer aan zien te krijgen.
Er worden vieze spelletjes gespeeld want het gaat nogal om iets, 440 miljoen en dan is alles mogelijk en toegestaan
Ik dacht dat z'n huis beveiligd werd, k zou maar us 'n babbel maken met securutas oid hoe dit mogelijk was
Blijf erbij dat deze strijd eerlijk gestreden moet worden maar ik kan niet zeggen dat de dwazen van het dwaasgebouw open en eerlijk zijn, dat ligt aan hun
Het rauwe kantje van feyenoord wordt niet kleiner door je zielig en afstandelijk op te stellen, 't groeit enkel
Ik vind 't enkel erg dat er genoemd wordt dat 't feyenoorders zijn, zij slopen jouw huis terwijl jij de kuip sloopt.....daar hoor je ff niemand over

Dit is mijn mening, meer niet

20-09-2021 20:35

FRlegend +17020

Jij denkt dat iemand van Goldman een ruit intikt? Of iemand die boos is dat Koef zijn kinderpostzegels niet heeft gekocht? Dat RJK staat gewoon voor Rotterdamse Jank Kinderen die niet kunnen argumenteren en dan maar met geweld proberen te communiceren. Gesteund door die idioten van FRFC die lekker villa kopen en zwembad bouwen in hun tuin over de rug van supporters. Rijk door zogenaamd clubbelang te vertegenwoordigen maar ondertussen kosten ze de onze club alleen maar geld.

20-09-2021 20:47

Fany +1471

Dit dus. Ik heb het al eerder gezegd maar FRFC wordt rijk door op al hun producten De Kuip te plakken. Dat terwijl het ten eerste nog geen eens hun intellectueel eigendom is. Gesteund door die agressievelingen genaamd de RJK die tevens ook nog eens nazigebaren maken met een Feyenoord vlag. Maar ondertussen wel het ‘beste’ voor de club denken te zijn.

Wordt tijd dat zulke groepen opgedoekt worden aangezien de een geen afstand wilt nemen van de ander.

20-09-2021 22:01

FRlegend +17020

Het zijn parasieten van de club die hele groepen supporters zand in de ogen strooien. Trekken hun portemonnee leeg en inmiddels woont Alwin er royaal van buiten Rotterdam. De ironie, de echte Rotterdammer woont niet eens in Rotterdam.

21-09-2021 16:40

MarcoG +11312

Ze slopen de Kuip niet, we gaan alleen ergens anders spelen, gelukkig wel.

20-09-2021 23:23

troy +2274

F12 is een platform is voor supporters maar als ik lees dat sommige z.g. supporters geweld en allerlei misdragingen goed praten, soms zelfs toejuichen en er toe oproepen dan vraag ik me af waarom F12 dat allemaal accepteert. Ik kan er prima mee even dat er supporters zijn die zaken vanuit een anders perspectief benaderen en proberen te verklaren, we kunnen ook best tegen een stootje, maar ook F12 heeft een verantwoordelijkheid als platform en zou moeten optreden tegen een aantal randdebielen. Ook als platform heb je een verantwoordelijkheid voor wat je toestaat en met alleen maar stellen dat een platform bent waar alle meningen kunnen worden geuit onttrek je je bewust aan je verantwoordelijkheid en dat is laakbaar. Dus graag actie!

20-09-2021 20:33

petje +10670

Dat is nu democratie
Iedereen aan het woord laten, ook jouw reactie mag.

20-09-2021 20:44

troy +2274

Ik geloof echt niet dat jij begrijpt wat democratie is.

20-09-2021 22:21

Linksbuiten010 +1283

dit soort zijn gewoon raddraaiers willen het verstieren voor een hele boel goede supporters ik walg van dit soort tuig .
en dag je nu ook dat er inversteerders ene euro in onze mooie club wil steken kun je rekenen reken er maar niet op komt alleen maar door dit tuig als ze iets niet zint dan gaan ze ruiten in gooien bij koevermans en zijn huis bekladden waar gaat dit heen allemaal.
ik hoop dat ze die gasten pakken maar ik denk niet dat ze dat durven ik denk dat ze weten wie het zijn maar ze durven ze niet aan te pakken ik hoop dat deze gasten tot inkeer komen en er mee op houden ze maken ons Feyenoord kapot ik hou er maar over op we zien het wel

20-09-2021 20:32

JanKebab +6015

Als ik mijn blauwe parkeerschijf vergeet krijg ik nog een zwaardere straf dan deze gasten. Als ze al hebben kunnen bewijzen wie de steen gooide.

20-09-2021 20:31

crashtestdummy +21881

Nu we toch bezig zijn om van dit land een politiestaat te maken ... over een poosje mag je zonder vaccinatie in je donder niet eens meer schijten ... pak dan ook dit soort debielen aan. Scheelt zó veel ergernis.

20-09-2021 20:30

KalePik +155

Voor dit soort gasten gelijk levenslang gevangenis,ipv van stadion verbod en dat soort geintjes.

20-09-2021 20:25

JDN1987 +22940

Waar is de tijd van de heren gebleven. Mannen in pak naar Stadion Feijenoord ongeacht op welk vak je zat. Flesje drank op zak voor de smaak. En een sigaartje. En dan prachtig in koor. Het lied van Feyenoord.

20-09-2021 20:19

crashtestdummy +21881

U loopt achter, mijnheer.
Heden ten dage spoelt men een sloot pillen weg met drank om vervolgens bij God niet meer te weten wat men doet.

20-09-2021 20:21

JDN1987 +22940

Ik kijk wel eens oude foto’s can rond de jaren 60 van mijn grootvader ooms en vader. Het was gewoon allemaal onder controle leek het wel. Ook als ze naar het stadion gingen. Maargoed mijn grootvader ging dan ook zelfs in pak naar Hoek van Holland strand en zijn strand zomer huisje. de Wolf stond daar later trouwens ook

20-09-2021 20:26

Grover +5262

En André Hazes, als we dan toch aan het name-droppen zijn ;-)

20-09-2021 20:33

JDN1987 +22940

Klopt heb ik ook zien lopen

20-09-2021 20:35

JDN1987 +22940

Heb je daar een huisje?

20-09-2021 20:36

crashtestdummy +21881

Ik ben supporter van de mooiste club van de wereld, helaas hebben sommige 'medesupporters ' niet begrepen wat het woord ' support ' betekent.

Beste eenhersencellige tokkies: support betekent ondersteunen of helpen.

Jullie ondersteunen de club bepaald niet en helpen? Naar de verdommenis, ja.

Stelletje misselijke klootzakken.

20-09-2021 20:16

ernst H +4998

Eigenlijk moeten wij nu met zijn allen opstaan tegen die gasten, maar ja hoe krijg je dat voor elkaar.

20-09-2021 20:09

NelisHoe +4167

Laat de film Kickass je inspireren.

20-09-2021 20:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties