Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord

Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord

Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn. De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde direct een omzetrecord op.

De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek wel hoe zeer er door het legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd.

Recordomzet
Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Nu al is duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club.

Assortiment & voorraden
De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding snel weer zijn weggewerkt.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties