El Ahmadi: ''Ik denk dat je straks met één van de twee moet spelen''

El Ahmadi: ''Ik denk dat je straks met één van de twee moet spelen''

Trainer Arne Slot vertelde voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Emmen dat hij een dynamisch middenveld wilde zien. Vooral in de eerste helft was daar weinig van terug te zien. Het middenveld van Feyenoord moet nog op elkaar afgestemd raken, zo ziet ook Karim El Ahmadi.

''Ik vind dat ze nog een probleem hebben op het middenveld'', vertelt de oud-middenvelder in Studio Voetbal. ''Ze missen een type speler dat meer achter de linies speelt. Timber en Kökcü zijn dezelfde spelers die de hele tijd in de bal komen. Dan mis je iemand die daar net achter speelt. Er is niemand die diepgaat'', vertelt El Ahmadi wanneer er beelden worden getoond van de wedstrijd tegen FC Emmen. ''Til was bij Feyenoord geen wereldspeler aan de bal, maar je zag wel dat hij meters maakte en dat hielp Feyenoord. Je ziet achter de spits helemaal geen bezetting.''

''Hoe ik het zou neerzetten? Je kan ook tegen Timber en Kökcü zeggen dat ze wél moeten diepgaan, maar ik denk niet dat ze het type spelers zijn dat op de tien-positie uit de voeten kan. Ik denk dat je straks met één van de twee moet spelen: Kökcü of Timber. Slot wil sowieso met de punt naar achteren spelen. Ik denk dat als je die twee voor de verdediging naast elkaar zet, dat het dan tegen de kleine clubs nog wel gaat. Of je moet zorgen dat een van de twee meer achterin moet blijven.'' Beide spelers hebben echter een drang naar voren en dus wordt het interessant om te zien hoe het middenveld er uiteindelijk uit komt te zien.

Lees meer over
Orkun Kökcü Quinten Timber
Plaats reactie
666

mataglap +7633

Waarom heeft deze man nog geen functie binnen onze club?

29-08-2022 22:57

benikben +245

Timber heeft veel meer loopvermogen en inhoud . Dus kokcu gaat er dus uit dus verkoop in de winter.

29-08-2022 17:59

JoopGort +569

Kokcu is veel beter dan Timber.

29-08-2022 18:26

Ron.O +1348

Dat denk ik ook
Kokcu is een.postbode
Veel onnodig bal verlies

31-08-2022 18:31

RamonFEY +5765

Heeft hij geen functie binnen de club. Sympathieke gozer en weer ook het een en ander van het spelletje af. Zou toch behouden moeten zijn binnen de club.

29-08-2022 17:52

Snoek1974 +1827

Hij loopt wel mee met de Feyenoord jeugd zei die bij studio voetbal .

Timber en Kokcu kunnen samen spelen alleen moeten ze elkaar in de gaten houden dat er altijd 1 in controle blijft .

29-08-2022 19:01

RamonFEY +5765

Bedankt Snoek. Goede zaak en misschien dat er meer mogelijk is in de toekomst.

Dat lijkt mij trainbaar en zal wel goed komen uiteindelijk.

29-08-2022 19:11

Fries77 +1319

Als die Grilitsch erbij komt wordt de keus nog lastiger. Die gaat sws op 6 spelen. Hou je Kökcü, Timber, Szymanski en Ballaude over voor maar 2 plekken.

29-08-2022 17:06

Sarpedon +332

De man achter de spits, dat zal Bullaude worden.

29-08-2022 14:53

RamonFEY +5765

Het invullen van posities is wel te doen maar wie zitten er dadelijk allemaal op de bank en hoe gaan zij daarmee om.

29-08-2022 17:53

guykroudikorsou +8304

Met al die aankopen is er nog steeds geen balans op het middenveld.
Ik zou nu gaan voor Szymanski, Timber en Geertruida. Maar er moet dus echt nog een vervanger worden gehaald voor Geertruida, want ik zie Geertruida liever achter op de plek van Trauner, samen met Hancko in het cenrtrum van de verdediging.
Probeer Kokcu alsnog voor 1 september te verkopen.

29-08-2022 13:27

FR010FRDAM +44798

Kokcu blijft gewoon en Slot gaat hem vrijwel altijd opstellen

29-08-2022 14:16

FR010FRDAM +44798

Kan een keer gebeuren. Net terug van een blessure

29-08-2022 15:13

RamonFEY +5765

Goede speler maar gezien de breedte van de selectie zou je bij een bod van 25m toch moeten gaan nadenken ben ik bang.

29-08-2022 17:54

matcho08 +1240

Dus Kökcu en Trauner op de bank. Dat zijn je 2 beste spelers

29-08-2022 16:12

Liser +19916

Kocku heeft fan toch een streep(je) voor lijkt me

29-08-2022 11:51

FR010FRDAM +44798

Niet bij de aanhang van Feyenoord helaas..Waarom niet? Ik weet het niet

29-08-2022 14:13

RamonFEY +5765

Als dat eenmaal rondgaat… Onbegrijpelijk ja.

29-08-2022 17:55

ramsteijn +5015

Eens met El Ahmadi, daar zit momenteel wel verbetering in.

29-08-2022 11:33

FR08pjotr +20475

Verwachten we nog een 1-op-1 vervanger van Aursnes dames en heren? Blijft angstvallig stil imo. Die Grillitsch zou een werelddeal zijn maar heb wel het gevoel alsof dit het enige paard is waarop gewed wordt, en dat lijkt me geen degelijk beleid dat je de kwaliteit van je selectie laat afhangen van 1 speler die wel/niet komt. En daarbij schat ik de kans eerder 40/60 want zo'n speler kan naar grotere clubs en competities dan wij.

29-08-2022 11:29

Inworp +3431

Ik sluit niet uit dat er ook nog met Twente over Zerrouki wordt onderhandeld.

29-08-2022 11:57

wilbert17 +23477

DE Kampioensheld voor mij!

29-08-2022 10:52

roodwitgekleurd +1353

Heeft gelijk.. we missen dat loopvermogen/die diepgang van een Till.. Bullaude zal dat misschien gaan brengen. En misschien kan je Szymanski nog zo kneden/vormen, dat hij dat ook aanleert. Beiden namelijk aanvallende middenvelders. Basset had dat naar mijns inziens ook prima kunnen invullen..

29-08-2022 10:43

Dani.D +2252

Timber en kokcu als blok en als 10 stel je szymanski op,eerst hard en schuwt geen duels en is een echte top voetballer,moet wel zeggen dat ik geen fan bent van kokcu,veel bal verlies en slechte vrije trappen en corners

29-08-2022 10:40

RicoFR36 +27103

Ik bent ook geen fan van je Nederlandse taalgebruik.

29-08-2022 10:52

KeithMoon +5297

Ben jij de broer van taalkundige Wim Daniels

29-08-2022 11:05

RicoFR36 +27103

Het is Wim Daniëls.

29-08-2022 11:06

RicoFR36 +27103

Als je iemand wil corrigeren, let dan ook even op cynisme.

29-08-2022 14:01

DutchVenitian +2320

Ironie is ook een taal stijl, grammaticaal onjuist

29-08-2022 15:42

RicoFR36 +27103

* Taalstijl.

29-08-2022 15:44

Wisselspeler +7889

Kokcu is de beste Feyenoorder by far en wordt hier veel verguist. Hij leidt soms balverlies en komt soms wat loom over, maar de dingen die hij wel doet zijn enorm. Hij komt uit onze eigen opleiding en staat er al 4 jaar in. Vreemde instelling dus.

29-08-2022 10:56

mout10051981 +4805

Kökcü was zaterdag in de tweede helft erg goed. Wat mij betreft maken we hem ook aanvoerder.

29-08-2022 11:02

corfr1912 +8860

Een beste speler by far met de slechtste traptechniek en spelinzicht by far. Het Hypen gaat eindigen. Als je het in 10 min 6x naar de verkeerde kleur speelt ben je meer de minste speler by far. Jij hypt en denkt dat hij voor veel geld vertrekt maar ik kijk wat wel en niet goed gaat. Daarom zie ik de dingen misschien wat klaarde dat zou jij ook eens moeten doen. En Geert is ook niet sterk op het middenveld en als Petersen zo blijft spelen als nu krijgt hij het ook moeilijk en dat is mijn favoriete speler.

29-08-2022 11:18

RicoFR36 +27103

Laat me raden: en je was wel fan van Toornstra die 7 van de 10 ballen naar de tegenstander schoot?

Mensen die niet zien dat Kokcu vorig jaar een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt en bijna het hele seizoen fantastische ballen gaf, zijn geen voetbalkenners.

29-08-2022 11:22

NelisHoe +4184

Een speler uit eigen opleiding, die 4 jaar in het eerste staat, is totaal geen referentiekader (Zie Fer).
Kan altijd vervangen worden door een betere speler.

29-08-2022 12:55

FR010FRDAM +44798

Ja Cor, slechte trap en slecht spelinzicht maar bij de top 5 van Europa qua keypasses. Hoe verklaar je dat? Of heb jij misschien een slechte spelinzicht?

29-08-2022 14:15

Dani.D +2252

Ieder zijn ding,ik ben totaal geen fan van hem,weinig rendement,klote trap techniek,is mijn mening sorry vind szymanski beter timber beter zelfs tabounni

29-08-2022 20:53

corfr1912 +8860

Maar je stelt hem wel op. Orrie gaat deze strijd verliezen en Die Bullaude wordt de Til positie. Scoort ook makkelijk en veel.

29-08-2022 11:10

FR010FRDAM +44798

Correctie: jij hoopt dat hij de strijd verliest. En je hebt er totaal geen kijk op

29-08-2022 14:16

FR010FRDAM +44798

Veel balverlies...bijzonder dat dat niet blijkt uit zijn statistieken van afgelopen seizoen. Maar jouw onderbuikgevoel zal het wel beter wetennnn

29-08-2022 11:26

Dani.D +2252

Ik zie het toch. Maar als jij het niet moet je echt een bril kopen

31-08-2022 21:44

fr1908roy +1024

Lastig wie nu onze nummer 10 moet worden achter de spits. Kokcu en timber zijn duidelijk een 8 en/of 6 . Wellicht dat szymanski op 10 uit de voeten kan

29-08-2022 10:39

sykoofox +87621

Eens met onze held!

Kokcu ———-- Symanski
————Timber

Dit moet het worden, Timber vertellen dat die idd moet blijven staan, misschien kan die het afwisselen met Kokcu dat ze rouleren tijdens de wedstrijd!

29-08-2022 10:39

SuperIceCube +1090

mag hopen van niet timber is aanvallend beter dat orkun. Als je met die 3 zou spelen zou ik als ik slot was orkun en timber switchen. Laat orrie maar lekker stofzuigen en steekpasjes geven aan de andere 2 zodat die kunnen scoren

29-08-2022 13:36

Inworp +3431

Op dit moment is er geen geschikte 6 alhoewel Wieffer nog zijn kans moet pakken. Timber zou een wat vrijere rol naar voren kunnen krijgen waardoor hij meer zijn gevoel kan volgen. Hij is nu nog te afwachtend. Kokcu maakt te vaak foutjes terwijl Szymanski en Taabouni elkaar niet veel ontlopen.

29-08-2022 10:32

Qwertykeyboar +4321

Missen ze iemand met diepgang, vuile meters maakt en scorend vermogen heeft? Dan mis je in principe Jensie

29-08-2022 10:08

Kremix010 +198

Weg is weg en das nu maar beter ook.

29-08-2022 10:15

Wisselspeler +7889

Maar Timber is toch een box to box player. Dan moet je hem toch voor die diepgang gebruiken. Kokcu naar de 6..
en idd Wieffer, Ballaude, Taabouni en later dermane. Arme Slot...

29-08-2022 10:58

RamonFEY +5765

Jensie kon dat nog 30-45 minuten

29-08-2022 17:56

aartinho +34933

Aan Timber zijn wel enkele beloftes gedaan

29-08-2022 09:59

delangemuur +11778

Ja, dat ze elke maand zijn salaris overmaken ja

29-08-2022 10:21

corfr1912 +8860

Gelul jongen dat doet niemand. En een td al helemaal niet.

29-08-2022 11:21

RamonFEY +5765

Doet het ook prima

29-08-2022 17:57

rene1952 +1007

Dan kies ik voor Timber, de manier hoe hij een bal onder controle heeft en plotseling versnelt , dat spreekt mij aan

29-08-2022 09:59

RotterdamFeyenoord110 +2169

Buurtvader Karim heeft wel een punt

29-08-2022 09:53

Huu1 +2411

El Ahmadi scoort deugpunten bij de notoire Feyenoord -haters, de NOS. Dan mag hij weer aanschuiven volgende keer 🤮

29-08-2022 09:46

delangemuur +11778

Ok, Calimero

29-08-2022 10:07

Huu1 +2411

Dat werkt niet meer. Verzin 'ns iets anders

29-08-2022 12:12

ZiekeKoolmees +35256

Je weet dat je berichten kan verwijderen he?

29-08-2022 10:09

corfr1912 +8860

Ik heb dat gisteren nog eens gekeken wat een waardeloos programma. Die kampneus weet niets en zecht telkens dat hij iets denkt. Ps El Amadi is in gesprek met Feijenoord om jeugd te gaan trainen.

29-08-2022 11:24

FeyUU +2315

Ik hoop dat je ooit gelukkig wordt.

29-08-2022 11:35

RamonFEY +5765

Prima analyse zoals hij deze gaf.

29-08-2022 17:57

Huu1 +2411

El Ahmadi scoort deugpunten bij de notoire Feyenoord -haters, de NOS. Dan mag hij weer aanschuiven volgende keer 🤮

29-08-2022 09:46

bloed_zweet_tranen +1975

Onzin. Gewoon interessante analyse

29-08-2022 09:48

Huu1 +2411

Bij de omroep die het Ajaxshirt in hun logo hebben verwerkt

29-08-2022 09:49

Dee-010 +3982

Stel je niet aan gast.

29-08-2022 10:07

FR4everandalways +126707

Hahaha hoe dan?

29-08-2022 10:10

delangemuur +11778

Hey, Willem Engel!

29-08-2022 10:21

RamonFEY +5765

Dat zouden we allang moeten zijn ontgroeid ja gezien hoe we er vandaag de dag voorstaan. Ooit leken we stiekem jaloers naar onze directe concurrentie. Vandaag de dag geen enkele redenen toe.

29-08-2022 17:59

Huu1 +2411

Slaap rustig verder #gast

30-08-2022 05:29

010ert +19711

Ik snap KEA zijn punt op zich wel. Maar tegen zulke clubs is het in de 16 al zo druk dat het voor een middenvelder gewoon lastig wordt om ook nog de 16 in te duiken

29-08-2022 09:44

corfr1912 +8860

Dat is gelul. Hij liet het prima zien. Ze stonden telkens op 1 lein zonder beweging en ja Orrie was daarin de slechtste en stond vaak verkeerd.

29-08-2022 11:27

FRVDG01 +3820

Kokcu geniet bij mij op dit moment echt nog de voorkeur. Vind hem gewoon sterker en feller. Timber is nog wat te frivool.

29-08-2022 09:34

corfr1912 +8860

Ogen open doen zou jou kunnen helpen og geen blindengeleidehond dragen zou ook een tip kunnen zijn. En Timber scoort Kötcü bijna nooit dus onzin wat je zegt

29-08-2022 11:29

Evanola +4719

Over onzin gesproken: Q. Timber heeft 3 eredivisie doelpunten in totaal, Kokcu in totaal 15. (vorig seizoen 7 wat prima is voor een nummer 8).

Leuk weetje: Kokcu heeft in zijn eentje meer dan 2x zoveel eredivisie goals gescoord dan de broertjes Timber bij mekaar opgeteld.

Kap nou eens met die Kokcu-haat jongens, tuurlijk kan er nog heel veel beter, maar hij is echt een hele goede voor Feyenoord, zijn statistieken spreken voor zich.

29-08-2022 11:50

ery66 +1979

Ahja dat is lekker de zorg van Slot

29-08-2022 09:34

Weef +9092

Tja, tweederde van de wedstrijden in een seizoen zijn tegen kleine clubs. Verder vond ik Timber prima spelen op 10 afgelopen zondag en verder vind ik het wel bijzonder dat Szymanski bij een groot deel van het legioen zoveel krediet krijgt. Goede invalbeurt zondag tegen een murw gebeukt Emmen, maar tegen RKC en Heerenveen toen hij mocht starten was hij gewoon erg matig. Ik snap wel dat hij creativiteit brengt, maar ook hij heeft geen diepte in zijn spel en ik vind het wel een beetje een slapjanus in de duels. Kokcu wordt wel erg snel afgeschreven terwijl dat gewoon je grote regisseur was vorig seizoen. Tuurlijk is hij nog niet helemaal op niveau, maar hij loopt ook weken achter op de rest.
Verder heb ik er geen probleem mee om een beetje te rouleren met deze gasten. Je ziet gewoon dat wanneer ze invallen ze gelijk iets extra's brengen. Je speelt ploegen gewoon kapot, doordat de starters een uur vol gaan en de invallers komen er dan fris in tegen een vermoeide tegenstander die niet dezelfde kwaliteit op de bank heeft.

Mand!

29-08-2022 09:26

corfr1912 +8860

Pardon de grote regisseur onder welke steen heb jij gelegen? Ik heb laatst nog eens Psv Feijenoord terug gekeken maar de echte regisseur was overduidelijk Arsnes

29-08-2022 11:32

Weef +9092

Dus jij hebt maar één wedstrijd gezien vorig jaar? Kokcu had vorig seizoen in de eredivisie 2246 passes (86% accuraat) en 101 kansen gecreëerd. Aursnes had 2008 passes (84% accuraat) en 37 kansen gecreëerd. Zonder de waarde van Aurnes te bagatelliseren, denk ik niet dat je kunt stellen dat hij de grote regisseur was...

En je kan ook gewoon lekker normaal reageren als je het ergens niet mee eens bent.

29-08-2022 14:32

Verlosser_Dirk +3602

Hoeft niet hoor.

Als Grillitsch binnenkomt voor de controlerende rol dan moet je daarnaast kiezen tussen twee spelers van: Timber, Kökcü, Szymanski en Bullaude.

Mocht er niemand bij komen dan hoef je alleen maar te kiezen tussen Szymanski en Bullaude als derde man op het middenveld.

29-08-2022 09:25

stamplust +24725

We hebben straks zo'n brede selectie dat we geen keuzes meer kunnen maken en er een psychose door oplopen.

Veelvoorkomende symptomen van schizofrenie zijn wanen, hallucinaties en denkstoornissen, verstoring van aandacht, gebrek aan emoties, en geheugenstoornissen. Daarnaast komt ook depressie veel voor en is het risico op zelfdoding zo’n 10%. Wanneer twee of meer van deze verschijnselen in een bepaalde periode samenkomen, spreken we van een psychose.

29-08-2022 09:22

ShinjiUno +52261

Wat een lulverhaal.

29-08-2022 09:23

goldendick +7200

Denk dat slot dat wel in zn overwegingen heeft meegenomen. Geeetruida speelt er natuurlijk ook niet naast gewoonlijk

29-08-2022 09:21

ShinjiUno +52261

Jongens misschien handig om samenvatingkjes van interviews eerst te lezen voordat je het plaatst? Baas/held/legende Karim klinkt tegenstrijdig in dit verhaal, ish nie goet!

29-08-2022 09:21

Tapiaz +28566

Toch wel een hoop nietszeggend geneuzel en open deuren

29-08-2022 09:21

ScheleJopie +17616

Karim ga alsjeblieft niet allemaal onzin lopen te verkondigen. Je zet jezelf voor schut.

29-08-2022 09:20

maakmegek +326

Karim laat dit nu aan Arne Slot over. Bemoei je er niet mee. En kom niet meer bij die zielige mannetjes van Studio Voetbal.

29-08-2022 17:26

HenkVos +166

Het is niet zo zeer de samenstelling van het middenveld dat het probleem is. Bij aanvallendere tegenstanders kan dit prima, maar als je tegenover een vijfmansverdediging staat met middenvelders die vlak daarvoor gepositioneerd staan moet je ervoor zorgen dat je als middenvelder met een lopende actie vaak in de zestien komt (zo kwam de eerste goal met Timber en Hancko ook tot stand). Zo maak je ook meer kans om een eventuele voorzet af te maken. Nu staat Danilo vaak als enige in de 16 als de vleugelspeler de bal heeft en een voorzet geeft. De snelle combinatie door het midden is vaak het moeilijkste te verdedigen voor zeer verdedigende ploegen en daar hebben we dus onze middenvelders voor nodig. Timber lijkt dit prima te kunnen en zal dit vaker moeten doen.

29-08-2022 09:20

Merik +10

Off topic: gaat er nog iemand vertrekken de komende dagen?

29-08-2022 09:19

Criticus +21944

12 wedstrijden
1 goal
1 assist
2 gele kaarten

Dat zijn de cijfers van Gnonto op dit moment....

29-08-2022 09:18

Tapiaz +28566

Snurk snurk

29-08-2022 09:19

MarcoG +11383

Daarom moet hij ook nog maar 4 miljoen kosten denk ik.

29-08-2022 09:22

KeithMoon +5297

3 teveel nog

29-08-2022 11:13

KeithMoon +5297

Slot was niet voor niks matig geinteresseerd in Gnoto

29-08-2022 11:15

Tapiaz +28566

Kees Schroothoop

ja kom maar met je U

29-08-2022 09:19

Keienkop010 +71464

Wat een dis-respect , tegen deze Ijzeren Held.

29-08-2022 09:34

Azzurri +12650

Szymanski kan dat prima invullen achter de spits. Het is eerder dat je een type controleur op dit moment mist nu Aursnes weg is. Timber moet zich dan ook denk ik meer gaan bemoeien met de opbouw, maar zal zich ook voorin moeten gaan melden. Dus echt een beetje een dynamische rol wat wel bij hem past denk ik.

29-08-2022 09:15

Maluka01 +1787

Ik zou Ali wel weer in de basis willen zien. Vind hem goed invallen de laatste wedstrijden. Dilrosun een keer banken.

29-08-2022 09:15

frcabral +876

Gewoon beetje rouleren met grilitisch timber kokcu en szymanski. We krijgen nog genoeg wedstrijden.

29-08-2022 09:13

medtown +5961

Ja, Kokcu achterin blijven en 3x per week bellen met El Ahmadi hoe je ballen afpakt.

29-08-2022 09:11

Gus12 +11764

Luister naar buurtvader oulehhh

29-08-2022 09:11

Ronaldinho +6823

- 6 = Timber; voor de verdediging, passing van de tegenstander onderscheppen + spel voortzetten. Rendement heeft hij toch vrijwel niet en hem dus lekker voor de verdediging laten spelen.
- 8 = Kokcu; heeft rendement + loopvermogen/uithoudingsvermogen, kan als box-to-box speler spelen en heeft zowel aanvallend als verdedigend zijn bijdrage.
- 10 = Szymanski; heeft de creativiteit en is heel sterk in de passing. Beschikt ook nog eens over rendement met goals en assists.

Prima middenveld zo wat elkaar aanvult in de tekortkomingen.

29-08-2022 09:10

Zuidbewonert +415206

Timzinho is geen 6. Dat is het hele punt.

29-08-2022 09:11

McLovin +11207

Like voor Timzinho.

29-08-2022 09:14

Ronaldinho +6823

El Ahmadi was vroeger een aanvaller, Karsdorp was vroeger een tien.
Beiden hebben het uiteindelijk toch aardig gedaan op de positie waar ze uiteindelijk hebben gespeeld. Als Timer als 8 wordt gezien, zie ik persoonlijk graag rendement. En hij heeft niet echt laten zien dat hij daarover beschikt.

29-08-2022 09:20

Zuidbewonert +415206

Heb je ook weer gelijk in.

29-08-2022 09:21

FR010FRDAM +44798

Ik zou Kokcu naar 6 zetten en Timber naar 8. Gewoon Kokcu het spel laten maken voor de verdediging.

29-08-2022 09:18

teauvenoir +78422

Szymanski is de beste middenvelder, dat is evident. Als Grillitsch komt is hij de gedoodverfde nummer 6, dus ja, dan zullen Timber en Kokcu met elkaar moeten concurreren, kapitaalvernietiging wellicht, maar tis niet anders. En als dadelijk blijkt dat Bullaude zowel scorend vermogen als diepgang heeft moeten Timber en Kokcu zich allebei zorgen gaan maken. Feyenoord begint trekjes van een topclub te vertonen.

29-08-2022 09:08

WvH +15544

Eebs. Alleen beetje jammer dan dat we Kokcu niet voor die 25+ miljoen verkocht hebben. Dit zal zijn waarde geen goed doen.

29-08-2022 09:10

40jaarfrustratie +41727

Is er een officieel bod geweest dan?

29-08-2022 09:11

WvH +15544

Weet ik niet. Zat geinformeerd. Maar dit werd geroepen door Feyenoord.

29-08-2022 09:14

FR010FRDAM +44798

Szymanski heeft 1 hele goede wedstrijd gespeeld en is een totaal ander type dan Kokcu en Timber. Hij mag het eerst wel even wat vaker en wat langer laten zien voordat we hem boven Kokcu plaatsen, die vorig seizoen gewoon geweldig was.

29-08-2022 09:15

Sebastiaan.F +499

Waarom zouden ze zich zorgen moeten maken? Dit is juist wat nodig is. Er komen genoeg wedstrijden en zo kun je veel makkelijker schakelen en verzwak je niet wanneer er schorsingen en blessures zijn.

29-08-2022 12:59

appelstroop +268682

Wat je vooral ziet is dat Danilo niet kan meevoetballen en dat daar iedere omschakeling stokt. Middenvelders moeten steeds weer inhouden omdat die gozer het tempo eruit haalt en steeds weer balverlies lijdt.

29-08-2022 09:08

mdgrdam +12870

Het is jammer dat Szymański de laatste twee wedstrijden niet fit genoeg was. Hij heeft wel die diepgang. Verder moet Geertruida voorlopig de plaats van Aursnes innemen en dat deed hij met een passnauwkeurigheid van 96% en 9 balveroveringen uitstekend. Pedersen is een uitstekende rechtsback die alleen maar beter wordt als hij mag blijven staan. Dan blijft er voor nu inderdaad maar één positie over voor Kökçü en Timber. Afgaande op de laatste wedstrijd is die plaats voor Timber.

29-08-2022 09:05

KireH +19236

Geertruida moet helemaal niet op het middenveld gaan spelen. Szymanski moet daar spelen; kijk eens naar zijn snelheid en balbehandeling. Timber en Kokcu (speelt heel matig overigens) doen precies hetzelfde. Hier zien we nu al hoe belangrijk Aursnes op het middenveld was!
En het is juist zo’n speler die ze nu niet hebben.

29-08-2022 09:14

mdgrdam +12870

Ik geef toe niet heel expliciet te hebben geschreven dat Szymański mits fit op het middenveld moet spelen. Zolang er nog geen echte vervanger voor Aursnes is, kan Geertruida zijn positie het beste invullen. Vandaar dat er nog één plek vrij is voor Kökçü en Timber.
Posities op middenveld van Geertruida en Szymański zijn overigens niet te vergelijken. Slot hoeft echt niet een keuze tussen die twee te maken.

29-08-2022 10:00

Wietse +24392

Als Slot nou gewoon roept dat Kokcu vaker moet gaan scoren, dan zijn we er al.. bij Timber lijkt het al te werken en Balde is natuurlijk het prachtigste voorbeeld

29-08-2022 09:04

1234567890 +177674

Vind dat Timber nog te veel denk ,moet me bewijzen voor wat ik gekost heb .Moet dat los laten en gewoon lekker voetballen.

29-08-2022 09:12

StalenBonk +2596

Had vorig seizoen toch 7 goals + 9 assists in de eredivisie. Scoorde toen dus vaak genoeg

29-08-2022 09:12

FR010FRDAM +44798

Totale onzin. Vorig seizoen heeft Kokcu ook in bepaalde wedstrijden de 6 positie goed ingevuld.
Nu speel je met een vrijwel nieuw elftal, spelers moeten aan elkaar wennen en de afstemming is nog niet daar. Vervolgens win je met 4-0, moet je nagaan als het straks wel gaat lopen.
En aan al dat gejank dat er een van de middenvelders op de bank moet kan je zien dat Feyenoord al 20 jaar geen echte topclub is geweest. Wen er maar aan mensen, we kruipen weer terug naar de top en daar hoort ook bij dat goede spelers op de bank komen.....gelukkig, liever dit dan Diemers of Hendrix als invaller als er een blessure of schorsing is.

29-08-2022 09:04

mdgrdam +12870

Dat is zeker wennen. Zelfs begin deze eeuw onder Van Marwijk hadden we niet zo'n brede selectie als nu.

29-08-2022 09:09

Luuk12 +6825

Grillitsch is de naam.

29-08-2022 09:04

Bartve90 +160

Goedemorgen strijders, weer een dagje strijden in de Havens!

29-08-2022 09:03

1234567890 +177674

Containers ,Stukgoed is er niet meer zo veel

29-08-2022 09:13

1234567890 +177674

Werkse ben nog 1 week vrij

29-08-2022 09:13

Zuidbewonert +415206

Ouwe uithaler!

29-08-2022 09:14

Kieboom +40460

Timber gewoon voor de verdediging.

29-08-2022 09:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties