Eredivisie: Feyenoord moet in achtervolging op top twee

Eredivisie: Feyenoord moet in achtervolging op top twee

Feyenoord heeft zichzelf een enorm slechte dienst bewezen. De Rotterdammers verloren zaterdagavond van de nummer vier van de Eredivisie. De ploeg van trainer Arne Slot ziet de Arnhemmers daardoor tot op drie punten naderen op de ranglijst.

PSV (0-1 tegen FC Groningen) en Ajax (0-3 tegen FC Utrecht) wisten beide hun wedstrijden wel te winnen en slaan nu respectievelijk een gat van zeven en zes punten met Feyenoord.

De komende vier wedstrijden zijn cruciaal voor het verdere verloop van het seizoen. NEC, Sparta Rotterdam, RKC Waalwijk en SC Cambuur moeten verslagen worden om aansluiting te houden bij de top van de Eredivisie.

Speelronde 19
2-0 | PEC Zwolle - Willem II
0-0 | NEC - Heracles
0-1 | Feyenoord - Vitesse
2-0 | FC Twente - Heerenven
0-2 | Go Ahead Eagles- RKC Waalwijk
0-3 | FC Utrecht - Ajax
0-1 | FC Groningen - PSV
1-1 | Cambuur - Sparta Rotterdam
1-2 | Fortuna - AZ

Speelronde 20
Zaterdag 22 januari
18:45 | Vitesse - FC Groningen
20:00 | AZ - Cambuur
20:00 | Heerenveen - PEC Zwolle
21:00 | Willem II - FC Twente

Zondag 23 januari
12:15 | NEC - Feyenoord
14:30 | PSV - Ajax
14:30 | Heracles - Go Ahead Eagles
16:45 | Sparta - FC Utrecht
20:00 | RKC - Fortuna

Eredivisie STAND
# Club G W G V P
2
PSV
26 18 4 4 58
3
FC Utrecht
26 14 7 5 49
4
Feyenoord
25 13 8 4 47
5
FC Twente
26 13 7 6 46
6
AZ
25 13 5 7 44
Bekijk alle
Plaats reactie
666

RobinHunter +247

Ach...het waren 3 leuke maanden. Nu weer als vanouds omhoog kijken en hopen op betere tijden.

17-01-2022 11:13

ron1872 +8153

Feyenoord moet in achtervolging op top twee???

We moeten voorkomen dat we 4, 5 of lager eindigen.

17-01-2022 08:54

Doellat +5427

Zonder Toornstra wordt het eerder naar onder kijken.
Die man doet zoveel meer dan alleen voetballen voor het team.
Zo oliedom geweest om hem gisteren op de bank te zetten. Dan roep je de ellende zelf op.

17-01-2022 03:06

kkhahsdedhkdh +43243

Achtervolgen op top 2, alsjeblieft zeg. We staan dichter bij Twente dan bij PSV

16-01-2022 20:52

jacktale +154

Laten we vanaf nu alles op alles zetten om alles te winnen.

16-01-2022 20:37

Theo52 +124

Effe reëel blijven denk ik. Feyenoord moet proberen Vitesse, AZ en Twente achter zich te houden.

16-01-2022 20:22

feyenoordfanboy +334

Feyenoord moet niet naar boven kijken nu.

16-01-2022 19:12

Danny 91 +61402

Alles winnen en we zijn kampioen.

16-01-2022 19:09

JDN1987 +22862

Wat hebben die spermanen gedaan?

16-01-2022 19:02

svanw84 +11059

Boeit dat dan

16-01-2022 23:10

debreker +6444

Shit az ook gewonnen die staan nog maar op 4 punten. Plek 3 is zo weg als feyenoord niet beter gaat spelen

16-01-2022 18:54

PG70 +1603

Tegen nec en Sparta hebben we het ook altijd lastig
nooit meer alireza

16-01-2022 18:19

Bati +39488

Nee lekker Toornstra rechtsbuiten zetten ,dat gaat lekker.
Die Walemark gaat zeker niet gelijk beginnen

16-01-2022 19:15

PG70 +1603

Laat walemark maar starten, dat zie ik wel zitten. Een jonge onbekende speler heerlijk

16-01-2022 22:26

Máxima +262

Wij zijn de jagerT

16-01-2022 18:10

jack98 +46867

Hopen dat de andere twee clubs gelijk spelen volgende week en je kan met de komende vier wedstrijden zeker 12 punten binnenslepen!

16-01-2022 17:57

Woeke +8624

De vorige wedstrijd kon je er ook 3 pakken en lag er één voor het oprapen…

16-01-2022 20:06

Nelompie +513

net chinees besteld zit er geen Sambal bij gvd

16-01-2022 17:56

stefanus +1098

potje peper doet ook wonderen

16-01-2022 19:53

Woeke +8624

Moet je zelf gewoon altijd in huis hebben. Voor bij de roti, als je saté maakt, of op je boterham met pindakaas.

16-01-2022 20:07

martien snellen +590

In paar weken van een punt achter naar zes punten.
Das mooi.

16-01-2022 17:43

JDN1987 +22862

Hopsen dat az ook verliest.

16-01-2022 17:28

fr12_blyat +6945

Wat een kut weekend dit.

16-01-2022 17:27

Nol +3139

Alsof wij de illusie hebben dat we kampioen zouden worden. Ajaks wordt gewoon kampioen, met nog een straatlengte voorsprong op psv. En zo zal het de komende jaren ook nog steeds zijn. Zolang wij de financiën niet hebben om bij te benen bij die twee zullen we de komende jaren gewoon met de subtop om de derde plek vechten. Dat is niet erg, dat is gewoon zoals het is. Geld maakt het voetbal kapot en ajaks loopt hierin voorop in Nederland, die helpen alles naar de klote in onze competitie. Het is straks gewoon niet leuk meer om te kijken.

16-01-2022 17:26

Bati +39488

Hoor dat al jaren het Bayern van Nederland, zie dat nog steeds niet en mag de KNJB zelfs zelfs bedanken voor het vroegtijdig beëindigen van de competitie.
Ben het met je eens dat het CL geld teveel is in vergelijking met EL / ConL, aardige kloof krijg je dan.

16-01-2022 17:51

fmd21 +1149

ajax heeft zelf afgedwongen dat ze in die luxe positie zitten

16-01-2022 18:53

elgardinero1993 +8311

Ik denk dat dit alleen te overbruggen is, als er iemand met een zak geld eens op staat. Ook al verkopen we komende zomer voor 30 a 40 miljoen dan is het maar afwachten wat je kan terug investeren in deze tijd. Als je de berichten mag geloven zijn de meeste potjes aardig leeg en die zullen eerst aangevuld moeten worden. Het zal een hele klus worden voor Frank of wellicht een nieuwe TD.

16-01-2022 20:26

leefdebeef +24089

Ik vind het wel erg ook al is het zoals het is.

16-01-2022 19:24

kkhahsdedhkdh +43243

Dat 'geld maakt het voetbal kapot' is ik dit geval natuurlijk flauwekul. Als er een oliesjeik komt die er een fortuin in pompt voelt dat als valsspelen ja. Maar als je je positie uitbuit zoals zij dat doen is dat eerlijk verdiend.

Je hoort ons toch ook niet over oneerlijke budgets klagen als we tegen Fortuna Sittard spelen.

16-01-2022 20:55

fr-4-life +841

Als je de reacties hier leest is het net alaof ze het altijd expres doen om de supporters te pesten. Waarom altijd zo hoog inzetten als supporter? We draaien een goede 1ste seizoenshelft. Boven verwachting van alles en iedereen. De komende 4 wedstrijden kun je winnen, moet je eigenlijk winnen. Kijk niet naar de rest maar enkel naar jezelf.

16-01-2022 17:07

debreker +6444

Ik wil een succesvol elftal zien wat prijzen wint door goed of slecht voetbal, dat is wat ik verwacht, dat is wat feyenoord als club ook zelf graag wil en wat het uit draagt

16-01-2022 17:11

fr-4-life +841

Klopt maar je moet ook realistisch blijven. Je bent een team in opbouw. Doen het beter dan verwacht en zit nog in europa. Prijzen winnen is lastig voor feyenoord als je geen inkomstem uit transfers genereerd waarmee je jezelf kan verbeteren.

16-01-2022 18:46

ringostar1 +2653

Top 2 ? We worden met dit elftal gewoon derde

16-01-2022 16:56

Zenn +11355

Moet het wel meezitten

16-01-2022 17:15

JDN1987 +22862

Zelfs dat is onzeker. Achteraf staan we eigenlijk niet eens ver van twente.

16-01-2022 17:30

henkiehenk +3564

nouja we staan nog derde en dat was ook wel het maximaal haalbare voor dit seizoen dusja. Mensen die dachten dat we serieus om te titel mee zouden doen zijn echt niet serieus te nemen

16-01-2022 16:51

MathijsFR95 +6539

Classic Feyenoord: in januari alweer uitgeschakeld zijn voor de titel...

16-01-2022 16:17

feyenoordgazza +4012

Volg jij de club ,en uberhaupt de eredivisie wel

16-01-2022 16:32

Zenn +11355

Wat is er niet waar aan dan ?

16-01-2022 17:15

feyenoordgazza +4012

Als je onze club volgt en je weet welke clubs er nog verder in deze competitie zitten .
Is het logisch dat we niet in aanmerking komen voor het kampioenschap.

16-01-2022 17:42

MathijsFR95 +6539

Dat begrijp ik wel, maar je mag toch wel wat langer meedoen. Beker idem.

16-01-2022 17:59

feyenoordgazza +4012

Een club veranderen duurt langer dan een half seizoen .
Gaat met vallen en opstaan .
We zijn nog steeds bezig met het doorselecteren van de selectie .
Op sommige posities nog steeds spelers die eigenlijk niet echt passen in het nieuwe systeem.
Verder ook nog een te kleine selectie ,waardoor elke blessure/schorsing/corona van een basisspeler extra hard aan komt.
Dit alles in ogenschouw doen we het goed.
En is langer meedoen alleen ook niet reeel.
Het verschil tussen 020/psv en de rest is dusdanig dat zij bijna niks meer laten liggen.
De beker was ook gewoon pech

16-01-2022 19:15

royeboy +7970

Wij gaan helemaal niet in de achtervolging. 3e plek hoogst haalbare

16-01-2022 16:10

Jordan84 +1995

Achtervolging op plek 1-2. Eerder nummer 4-5-6 achter je laten. Meer zit er niet in.

16-01-2022 15:37

nl14215 +512

Ze missen gewoon de twaalfde man. Sinds er geen supporters meer welkom zijn is er maar 1 wedstrijd van de laatste vijf gewonnen. Niet dominant gespeeld en een paar denken dat ze echt heel goed zijn. Virtueel boven aan gestaan en dan denken dat het wel op halve kracht kan. Maar Feyenoord heeft nog een lange weg tegaan voor we echt mee kunnen doen.

16-01-2022 15:32

PapaKevin83 +15289

Dat wisten we toch al. Laat ze rustig bouwen

16-01-2022 16:11

FeyRot +1173

Bouwen aan wat?

16-01-2022 16:47

Zenn +11355

Precies ! Er valt niets te bouwen zeker niet wanneer je constant spelers moet verkopen.

16-01-2022 17:16

PapaKevin83 +15289

Bouwen aan waarde op het veld, zodat je nieuwe spelers kunt kopen ipv huren. De jeugd door laten stromen kost tijd. We weten allemaal waar Ajax stond. Ervaren in Europa van kutclubjes en zijn ook begonnen op deze manier. Dat doe je niet in 6 maanden

16-01-2022 19:47

PabloOno1908 +137231

Niks in de achtervolging gewoon de realiteit plek 3 proberen vast te houden…die nieuwe cl beker winnen! ;-)

16-01-2022 15:28

FR08pjotr +20408

Idiote nederlang, typisch en kansloos. Zeker met psv/ajax volgende week op de planning, maar nee hoor onze jongens krijgen 't weerk voor elkaar het te verkrachten.

16-01-2022 15:16

abfab5300 +2680

Het is ieder jaar zo na de winterstop. Vorig jaar, wat iedereen zich nu herinnert als rampjaar, vochten we in de eerste wedstrijd na de winterstop tegen 020 om de koppositie. Ik heb die hele hosanna-sfeer nooit begrepen. Voor de winterstop hebben we een aantal keer op schandalige wijze punten laten laten liggen en we liggen uit de beker. Nog twee keer verliezen en het is gewoon weer terug bij af, kan de Slot-polonaise ook weer even de kast in.

16-01-2022 14:49

maaartijn +15740

Let op:

Feyenoord komt de komende weken gewoon weer in het ritme en gaat veel wedstrijden winnen. Zeker als er weer publiek in de stadions welkom is (ik hoop vanaf 1 februari).

16-01-2022 14:48

RonFeyy +12484

Geloof je het zelf? Ieder jaar gaat het na de winterstop faliekant mis.

16-01-2022 15:01

debreker +6444

Simpele ziel

16-01-2022 17:02

maaartijn +15740

Ga even weg met je onnozele kutreacties.

16-01-2022 17:34

Goofy1973 +3078

Kansloos verhaal, blik weer naar beneden en strijden voor plek 3

16-01-2022 14:47

Solida +37328

Wordt niet makkelijk ondanks de makkelijkere 1e seizoenshelft. Zo frivool en vanzelfsprekend als het eerste kwart vh seizoen is het al lang niet meer. Overwinningen kosten steeds meer moeite, hopelijk brengt nieuw elan nieuwe geestdrift en flow.
Aan Slot de evidente taak de rust te bewaren en er weer een lopend geheel van te maken waarin het er, zoals het er nu uitziet, eerder op aankomt nr 4 van je af te houden dan nr 2 in te halen, hoewel dat laatste op termijn ook nog wel tot de mogelijkheden behoort.

Come on Feyenoord!

16-01-2022 14:31

feyenoordgazza +4012

Veel mensen reageren uit emotie en zijn totaal niet reeel.
Denken dat je in een seizoen aan gaat haken bij 020 en pisvee is gewoon belachelijk
De realiteit is helemaal niet zo slecht .
We waren vorig seizoen ook geen 3e maar gewoon nr 5 op afstand van nr3
Met slecht statisch spel en een selectie met veel spelers die bij sparta niet zouden opvallen .
Nu we doorselecteren ,een nieuwe spelopvatting hebben en gewoon 3e staan is het na een wedstrijd na de winterstop ineens crisis .
Terwijl het vrijdag nog hosanna was volgens veel mensen !?.
Ik zie gewoon dat we met pieken dalen vooruit gaan .
Verandering heeft ook gewoon tijd nodig ,wat voorafgaand ook is gezegd.
Dankzij de goede 1e helft is iedereen gewoon iets gaan geloven wat niet kan ,gevoedt door ook de media.
Vandaar nu de teleurstelling en negatief gelul

16-01-2022 14:27

opajan +258

We hebben dit seizoen wel het beste al gezien het is januari en ze doen al niet meer mee voor een prijs

16-01-2022 14:19

beppie172 +65695

Mot je die n niet in een x veranderen?

16-01-2022 14:25

Solida +37328

Beetje kort door de bocht, maar leuk opgemerkt :)

16-01-2022 14:33

beppie172 +65695

Niet echt kort door de bocht. Kijk naar zijn posts. Alleen maar azijn.

16-01-2022 14:39

HarryenGerard +2666

Je vergeet de Conference league.

16-01-2022 15:25

debreker +6444

Enige redding feyenoord is dat een buitenlandse investeerder de club koopt, er een paar honderd miljoen in pompt voor ch league kwaliteit spelers zodat het hele eerste elftal een upgrade krijgt....het is een droom helaas dus dan maar aan modderen

16-01-2022 14:09

onno +15996

Nepsupporter

16-01-2022 14:39

RonFeyy +12484

Ik hoop er toch ook op. Waarom ben je dan een neppert? Geld regeert nou eenmaal in het voetbal. Wil je nog een aantal kutjaren dan? Ben er toch doodziek van dat het ieder jaar hetzelfde liedje is.

16-01-2022 14:49

onno +15996

Kijk zijn andere commentaren maar eens. Dan snap je waarschijnlijk wel waarom ik dat zeg. Zo iemand kan ik met de beste wil geen normale supporter noemen. Misschien zelfs wel een troll.

16-01-2022 15:27

debreker +6444

Simpleton jij ziet feyenoord dus liever failliet gaan?

16-01-2022 17:03

debreker +6444

Gast ik heb al eerder gezegd ik ga al naar feyenoord, volg feyenoord lang voordat bij jouw de ballen waren ingedaald. Iemand met kinderachtige benamingen als trol benoemen getuigt van je geestelijke onvolwassenheid.

16-01-2022 17:07

onno +15996

Waarschijnlijk moest jij nog geboren worden toen ik al supporter was. Maar het is geen wedstrijdje verpissen hoor. Jouw commentaren getuigen in ieder geval niet van volwassengedrag en relativeringsvermogen, kameraadje spelbreker. Wellicht kun je het niet helpen en ben je van nature gewoon een enorme azijnpisser. In dat geval mijn excuses en verdien je medelijden..

16-01-2022 17:42

TactvolleTacticus +3792

"....ik het er uiteraard mee eens dat fouten eruit moeten. Ik ergerde me groen en geel aan het spelbeeld. Justin Bijlow was de speler met zowat de meeste balcontacten in de eerste helft. Hij gaat ook niet helemaal vrijuit. Gaat altijd veel te gretig zijn doel uit en laatste paar partijen heeft ie bijna geen bal gehouden. Hij kan de bal eerder een peer naar voren geven en zijn verdediging coachen."

-Tactvolle Tacticus

Justin had gisteren ook beter kunnen coachen.

16-01-2022 13:58

Animism +6260

Til een waardeloze speler, als hij niet scoort. Jahanbakhs kan helemaal niks meer, Malacia moet écht een concurrent hebben...

16-01-2022 13:47

DoubleSpy +8275

Malacia haalde echt wel een voldoende hoor gisteren. Heb je überhaupt wel gekeken?
Aan hem lag het niet. Was misschien wel de beste van heel Feyenoord gisteravond.

16-01-2022 13:51

Animism +6260

Rennen en draaien, om vervolgens weer terug te rennen en passen. Amper voorzetten en anders komen ze niet aan

16-01-2022 14:20

Goofy1973 +3078

Ff srs? Malacia beoordelen als een aanvaller, waar hij linksback is. Malacia is een echte verdediger, fel met snelheid. Veel beter vindt je ze niet verdedigend. Aanvallend is het een stuk minder, maar is dat gek voor een linksback?

16-01-2022 14:52

mariano14 +3116

We moeten gewoon voor de derde plek gaan, goed voetbal blijven spelen. En waarde creëren op het veld, als dat lukt hebben we het gewoon goed gedaan! Niet in de negativiteit blijven hangen kameraden

16-01-2022 13:39

debreker +6444

3e plek is niets, geen prijs of succes, kun je net zo goed 4,5e worden. Je moet 3 voorrondes conf league spelen. Tevreden zijn met plek 3 is als een zwolle supporter blij zijn met degradatie. Als je tevreden bent met telkens plek 3 of 4 kun je geen echte supporter zijn.

16-01-2022 13:58

wilbert17 +23476

Ik denk dat er verdomd weinig zwolle supporters zijn die blij zouden zijn met degradatie maar dat kan aan mijn liggen.

16-01-2022 14:05

debreker +6444

Daarom zeg ik het ook je kunt dus niet blij zijn met plek 3

16-01-2022 14:11

beppie172 +65695

De kans dat de ajax of psv de beker wint is gezien het krachtsverschil best groot. Dan is plek 3 één voorronde EL en zekerheid van Europese poulefase. En anders is plek 3 geen drie maar twee voorronden ECL.

16-01-2022 14:30

Goofy1973 +3078

Mss niet heel realistisch....maar wat nou als wij de ECL winnen dit seizoen?

16-01-2022 14:53

HarryenGerard +2666

Kan je verzekeren dat we die niet gaan winnen dit seizoen.

16-01-2022 15:28

JDN1987 +22862

Aan de andere kant wisten we dat dit zou gebeuren. De hele eerste helft van het seizoen al. We deden het naar boven verwachting. Misschien boven onze stoute verwachtingen. Maar ook onder dat we het zo goed deden en natuurlijk zaten er ook dingen mee, wisten we ook dat er een mindere periode kwam. Omdat we ook wel zagen dat het een leuk team was maar ook best kwetsbaar. Als het mee zit is het top maar als er tegenslagen kwamen zouden we die ook extra voelen dat wisten we. In mijn ogen is er maar een echte schandalige wedstrijd en dat is thuis tegen rkc. We verliezen van Utrecht uit ( met publiek). We verliezen van vitesse uit ( met pech en publiek) we verliezen van ajax. ( heel normaal). En dan thuis van Vitesse ( dat is jammer maar het is ook weer niet de minste club) 4 x verloren en 4x niet wereld vreemd. Zeker niet voor Feyenoord. Wij zijn geen ajax en psv. Die 2 zijn gewoon verder. En vitesse az en utrecht verschillen niet zo gek veel met ons. Als we sparta nec cambuur en rkc verslaan. ( en dat moeten we). Dan worden we 3e. En 3e is waar we horen te staan.

16-01-2022 13:35

debreker +6444

We deden/doen het helemaal niet goed, in 18 wedstrijden 4x verliezen, en 3x gelijk spelen is slecht, dat is subtop niveau, geen top club niveau. Blijkbaar zijn de meeste supporters dus tevreden met een plek in de subtop voor feyenoord.

16-01-2022 14:00

beppie172 +65695

Wat had jij begin van het seizoen dan verwacht?

16-01-2022 14:31

Goofy1973 +3078

Gezien de situatie dit seizoen niet heel gek dat we 3e staan. We hebben fors doorgeselecteerd afgelopen zomer en daar weinig voor gevangen, dus grote aankopen, waarbij je een zeker niveau mag verwachten zaten er niet in. Tel daarbij op dat je een heel andere speelstijl hanteert onder een nieuwe coach, dan is t alleen maar bonus dat je zo lang hebt meegedaan, maar niet realistisch om te verwachten dat je dit het hele seizoen volhoud

16-01-2022 14:56

JDN1987 +22862

Een topclub ( in mijn ogen) is vaste speler van CL of EL ieder jaar weer en pakt daar in punten voor zijn land. Een topclub speelt zeker in nederland altijd vast top 3. Een topclub wordt regelmatig ( in een land als Nederland) kampioen. In mijn ogen is Feyenoord een grote club met veel supporters Met een leuke historie en een oud historisch stadion in een grote stad. Is dat een topclub?

16-01-2022 15:21

the-crow +4061

koeman terug naar feyenoord

16-01-2022 13:26

ezechiel +2222

Feyenoord echt een fc knudde club met bijlow etc man man man

16-01-2022 13:23

the-crow +4061

hadden we marsman nog maar.

16-01-2022 13:25

FeyRot +1173

Hadden we Ed de Goeij nog maar .

16-01-2022 13:27

dkuh013 +2078

plek 3 is een mooinrezultaat , lekker zo laten en je niet laten opjagen . lekker bij je zelf blijven gaan er wel komen , plus 040 en 020 gaan ook nog wel punten laten liggen

16-01-2022 13:22

FeyRot +1173

3e plek is een normaal resultaat vriend,niet mooi.Leg gvd die lat eens wat hoger .

16-01-2022 13:25

dkuh013 +2078

de lat ligt al hoger , zorg je plek 3 behoud en de cl wint . heb je een top jaar komt er geld binnen kan je volgend jaar de lat idd hoger leggen .

16-01-2022 13:28

debreker +6444

Gast ga weg echt hoor, met je conf league winnen, met dit b team overleef je een ronde nog en dan is het gedaan. Wat heb jij voor simpleton gedachtes met je de conf league winnen....

16-01-2022 14:03

debreker +6444

Ga weg je hoort niet hier als je tevreden bent met een 3e plek. Supporter zijn van een topclub betekend naar het hoogste streven

16-01-2022 14:02

onno +15996

Jij hoort hier niet met al je negativisme. Ik zou hulp zoeken als ik jou was.

16-01-2022 14:46

RonFeyy +12484

Ajax gaat weinig punten laten liggen hoor, die worden wederom met twee vingers in de neus kampioen. Zwaar jaloers om te zien hoe daar beleid gevoerd wordt en het uitbetaald wordt op het veld.

16-01-2022 14:53

Goofy1973 +3078

040 en 020 moet je niet naar kijken, je moet kijken naar Vitesse, Twente en AZ, dat zijn onze concurrenten.

16-01-2022 15:01

FeyRot +1173

De 1 miljoen vraag is,wie is deze speler op de foto?

16-01-2022 13:21

debreker +6444

15 verlies punten in 18 wedstrijden dat is veel , TEVEEL....

16-01-2022 13:21

JKTB +21205

Die top 2 kun je na 1 punt uit de laatste 3 competitiewedstrijden uit je hoofd zetten. We richten ons maar weer op plek 3.
En uiteraard op het winnen van de Conference League 🤪

16-01-2022 13:13

FRRMS +26121

Feyenoord moet naar beneden kijken ja

16-01-2022 13:09

wilbert17 +23476

Je moet je niet richten op de top 2. Dat is gewoon niet realistisch. Leg de begrotingen gewoon naast elkaar.

16-01-2022 12:57

FeyRot +1173

Fuck begrotingen,Vitesse heeft een grotere begroting dan ons?

16-01-2022 13:14

michiel2424 +29048

Die staan toch ook niet boven ons?

Begrotingen zeggen niks over een specifieke wedstrijd, wel over de lange termijn

16-01-2022 13:18

FeyRot +1173

Vorig jaar wel anders.

16-01-2022 13:20

karkop +6635

Vitesse heeft eindeloze roebels uit rusland, dus ja. En vorig seizoen doet er gewoon niet meer toe, Dickie en zn beleid zijn verlede tijd. Vooruit kijken kameraad.

16-01-2022 13:40

debreker +6444

Over 2 wedstrijden staan vitesse en az, misschien zelfs twente boven ons. Als door gewinterde feyenoord supporter herken je de signalen. De magie tussen slot en spelers begint weg te ebben,zie je al weken lang. De speelstijl is achterhaald na 18 wedstrijden, je ziet vertrouwen spelers weg ebben. Die gaan ook niet van nec winnen....

16-01-2022 14:06

FeyRot +1173

Ja,zo denk ik er ook over.

16-01-2022 14:08

Nawien +544

020 heeft alles mee was geen buitenspel hoor ik net die doelpunt van Utrecht. Pfff rare scheidsrechter en grensrechter

16-01-2022 12:52

de12evrouw +1650

Ajax is gewoon te sterk die hebben die hulp niet nodig helaas, maar goed we moeten vooral naar ons zelf kijken en niet zo naar 020

16-01-2022 12:56

FeyRot +1173

4 tegendoelpunten is gwn belachelijk,ken enkel in Holland.

16-01-2022 13:16

Casder +14087

Hoor ik net? Niet alles geloven wat je hoort. En ze hebben niet alles mee. Ze zijn gewoon de sterkste.

16-01-2022 12:57

Lorde +772

Het was niet eens een doelpunt. Misschien zou je moeten kijken voordat je dit soort troep post.

16-01-2022 13:10

Nawien +544

https://www.vi.nl/nieuws/te-vroeg-gevlagd-fc-utrecht-flink-benadeeld-tegen-ajax hier gaat het om als je mij begrijpt. Is geen troep! Het gaat mij meer om de buitenspel moment. En die speler werd onterecht terug gevloten.

16-01-2022 13:46

gitiro +719

neuzen al op 0-2 ....wat een verschil in kwaliteit vergeleken met ons gisteravond.

16-01-2022 12:39

feyenoordgazza +4012

Tuurlijk met zo'n budget joh .
Komt bij dat vitesse beter is in anti voetbal dan utreg.
En dat team op elke positie een speler heeft die in het systeem past .
Daarom ook in wedstrijden waar men wel moet spelen punten verspeeld .

16-01-2022 12:44

Jdc81 +1728

Neuzen hebben met 5-0 gewonnen van Vitesse... dus die vlieger gaat niet op.

16-01-2022 12:50

Casder +14087

De neuzen staan aan het eind van het seizoen weer ver boven de rest. De komende jaren idem.

16-01-2022 12:52

feyenoordgazza +4012

Ja thuis met publiek
Verder heeft 020 10x meer budget dan alle clubs bij elkaar

16-01-2022 14:09

Casder +14087

Ze worden gewoon kampioen hoor. Ze zijn de sterkste.

16-01-2022 12:45

wilbert17 +23476

Zit iedereen hier ajax te kijken ofzo? Wat een onzin.

16-01-2022 12:58

Casder +14087

Wil ook wel eens echt voetbal zien. Dan kijk je naar hun ipv de calimero uithangen

16-01-2022 13:12

ezechiel +2222

Ik niet, lees voetbalsites, jammer dat bijlow geen punten pakt

16-01-2022 13:17

radikale +6846

Andere wedstrijd andere dynamiek

16-01-2022 13:00

karkop +6635

Gok dat wij die kwaliteit ook wel zoude hebbe met een budget van 100 miljoen joh.

Je mot et zo bekijke: 10 jaar gelede ofzo stelden die neuzen heel lang geen ene zak voor. Toen zijn ze gaan bouwen voor de lange termijn en das helaas gelukt. Dat doen wij nu ook, bouwen voor de lamge termijn. Als dat lukt hebbe we goud, maar motte we ze wel een jaar of 2-3 geven

16-01-2022 13:08

Mrunterwijst +10611

Plek 3 wordt de doelstelling, is ook niet erg na vorig seizoen. Nu is het zaak om te bouwen aan een selectie waar we volgend jaar op minimaal plek 2 mikken

16-01-2022 12:35

Spektakel +3558

Plus ver komen in Europa.

16-01-2022 12:45

debreker +6444

Vorig seizoen was plek 3 ook de doelstelling en vorig seizoen verliep nog beter dan onder slot toen zat feyenoord namelijk nog in de beker

16-01-2022 13:26

Mrunterwijst +10611

Maar overwinteren we Europees niet, in een makkelijkere poule dan dit jaar

16-01-2022 13:48

Scurenzio +293

En zoals gewoonlijk vergooien we de redelijke eerste seiezoenshelft in een paar wedstrijden na de winterstop gelijk zodat het seizoen weer uitgezongen kan worden zonder ergens voor te spelen. Al draaien we nog een rondje CL mee. Dat dan weer wel. Hopelijk herpakken ze zich de komende wedstrijden.

16-01-2022 12:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties