Eredivisie: Feyenoord ziet PSV uitlopen; ook Ajax verliest

Eredivisie: Feyenoord ziet PSV uitlopen; ook Ajax verliest

Feyenoord verloor vandaag met 2-1 van AZ en zag door de overwinning van PSV het gat met de Eindhovenaren oplopen tot vier punten.

Ajax verloor met 2-1 van Go Ahead Eagles en daardoor blijft het verschil tussen de koploper en Feyenoord zes punten. Nummer vier AZ liep wel drie punten in op de Rotterdammers.

Uitslagen

Vrijdag 25 februari
1-2 | RKC - FC Twente

Zaterdag 26 februari

2-0 | Heracles - PEC Zwolle
1-0 | FC Groningen - Willem II
2-1 | SC Cambuur - Fortuna Sittard

Zondag 27 februari

4-1 | Vitesse - NEC
2-1 | AZ - Feyenoord
1-2 | Sparta - PSV
2-1 | Go Ahead Eagles - Ajax
20:00 | sc Heerenveen - FC Utrecht

Programma

Vrijdag 4 maart
20:00 | Vitesse - Sparta

Zaterdag 5 maart

16:30 | Willem II - sc Heerenveen
18:45 | Go Ahead Eagles - FC Utrecht
21:00 | Feyenoord - FC Groningen

Zondag 6 maart

12:15 | PSV - Heracles
14:30 | FC Twente - SC Cambuur
16:45 | Ajax - RKC
16:45 | NEC - AZ
20:00 | Fortuna Sittard - PEC Zwolle

Eredivisie STAND
# Club G W G V P
2
PSV
26 18 4 4 58
3
FC Utrecht
26 14 7 5 49
4
Feyenoord
25 13 8 4 47
5
FC Twente
26 13 7 6 46
6
AZ
25 13 5 7 44
Bekijk alle
Plaats reactie
666

MscSanchez +2209

En mensen maar zeggen dat Ajax geen punten meer gaat verspillen😅

28-02-2022 02:21

Danny 91 +61579

Ik hoop echt in de zomer normalen spits gehaald Word. Want Linssen ken echt niet meer. Buitenspeler goeie zou ook niet verkeerd zijn. Word een drukke zomer voor Frank.

28-02-2022 00:51

ferdi30 +5248

Sam Lammers

28-02-2022 07:04

Technicus +18712

Hoe is het toch mogelijk dat we met Slot de meest aanvallende trainer hebben van de afgelopen 25 jaar maar dat we tegen az toch weer speelden met ‘werkertjes’ als Linssen, til, toornsta en Hendrix? Altijd komen dit soort beperkte voetballer weer terug. Met Linssen waren de meeste mensen zelfs nog blij ook omdat hij zo lekker irritant kon zijn en tegenstanders af kon jagen, maar we hebben het hier toch over een spits? De reden dat we wedstrijden als az, Groningen, Twente, Vitesse en Utrecht uit niet winnen is omdat we zoals altijd individuele klasse missen. Zo’n Til heeft natuurlijk qua goals een heel goed jaar maar als je ziet wat die allemaal uitvreet wanneer hij de bal heeft dan springen de tranen in je ogen. We hebben volgend jaar echt meer echt goede voetballers nodig, spelers die specifieke kwaliteiten hebben zoals sinisterra. Wanneer hij z’n dag niet heeft wordt het iedere keer een moeilijk verhaal tegen dit soort ploegen.

27-02-2022 23:28

beppie172 +65926

Met Toornstra, Til en Linssen heb je de basis gelegd voor het dominante en aanvallende spel dat we dit seizoen zijn gaan spelen. Of ben je dat alweer vergeten?

27-02-2022 23:40

appelstroop +264857

Toornstra reken ik niet in dat rijtje hoor. Heeft vandaag ook weer bewezen niet echt in het tempo meer mee te kunnen. Til en Linssen hebben wel die basis gelegd maar kunnen dat opjagen helaas niet iedere keer opbrengen. We mogen blij zijn met een goede verdediging en een prima middenveld met Kokcu en Aursnes. De aanval is wat beter kan op dit moment. We moeten meer kunnen creëren en goals maken met zo'n sterke basis op het middenveld en in de verdediging. Sinisterra is degene die ons vaak moet redden wat creativiteit en wedstrijden openbreken betreft.

28-02-2022 00:59

Technicus +18712

Hier gaat het dus fout. Ja die spelers zijn van waarde geweest maar in wedstrijden waar de verschillen klein zijn en je een een goede tegenstander treft heb je klasse nodig en dat hebben zij te weinig, daarom winnen we zelden van een subtopper.

28-02-2022 01:22

IJzerenKees +130734

higler zorgt ervoor dat we niet inlopen op de snavels en dat die boeren uitlopen op ons

27-02-2022 23:11

beppie172 +65926

Die rode kaart voor sparta was de redding voor psv. Anders hadden die ook punten gemorst.

27-02-2022 23:44

Danny 91 +61579

Dat wel maar als trainer van Sparta zou ik toch boos zijn. Op de middenlijn.

28-02-2022 00:51

beppie172 +65926

Sloeg inderdaad nergens op. Maar ja, de tactiek was om fel te spelen n daarmee psv uit het spel te halen. Deze speler had niet begrepen waar de grens tussen fel en lomp lag.
Dat hebben wij ook ooit gehad in de arena.

28-02-2022 08:22

SYDNEYFR +578

Laten we trouwens ook niet vergeten hoe onzichtbaar Til eigenlijk is. Vind hem echt heel overschat. Kokcu vond ik de enige met een voldoende op het middenveld.

27-02-2022 22:56

Jordan84 +1995

Kökcü ook matig vandaag

27-02-2022 23:05

SYDNEYFR +578

Ik vond kokcu erg meevallen. Moest alles doen op het middenveld en voorin kan je eigenlijk alleen aan Sini een bal kwijt en tevens enige speler die voorin in de basis stond waarvan je weet dat hij er iets leuks mee kan doen. Voor mij Kokcu een 6 en Hendrix en Til zwaar ondermaats.

28-02-2022 10:21

onno +16068

Het zou mij niet verbazen als Til niet volledig gefocust was. Zou niet vreemd zijn toch met een Russische werkgever op dit moment.

28-02-2022 00:37

Danny 91 +61579

Sinisterra Kokcu Till zag je allemaal vandaag niet met als Tegen 020 zag ze ook niet. Leuk allemaal tegen RKC en Cambuur maar in top wedstrijden heb ze nog niet gezien. Beste vandaag waren Trauner Senesi.

28-02-2022 00:53

Castorefr1908 +294

Jammer slot van je foute tactiek 🤫

27-02-2022 22:37

Martino11 +2904

Waar ik trouwens bijna niemand over hoor is dat de eerste penalty niet alleen onterecht was, maar voorafgaand was er ook gewoon 100% buitenspel van Pavlidis

27-02-2022 22:12

Jordan84 +1995

Maar de bal ging niet naar hem

27-02-2022 23:06

[FR]Thomas +227603

Stel je bent Heerenveen fan. Hahahaha

27-02-2022 21:25

fr12_blyat +6945

Higler joef

27-02-2022 21:22

lobbie +4985

Geweldige keeper die Mulder

27-02-2022 21:19

Casder +14092

Toevallig blunder Erwin Mulder.

27-02-2022 21:19

gwmd1 +4096

Die spits hebben we nog steeds niet na het kampioenschap van 2017 maar dit terzijde. Maar de echte wil om te winnen ontbreekt bij deze club in de nationale competitie. Een chronisch probleem bij Feyenoord.

27-02-2022 21:17

Cena +556

Wij maken ook nooooooit gebruik van puntenverlies

27-02-2022 21:17

karkop +6635

Pffff, aan de hand natuurlijk blij dat die snavels verliezen, maar aan de andere hand nóg kutter dat we zelf genaaid worden en verliezen... Kees van Wonderen natuurlijk wel een absolute held

27-02-2022 21:17

rovo +9401

Neem aan dat de zoektocht naar een echte spits begonnen is trouwens

27-02-2022 21:10

stamplust +24665

Jorgensen? Die heeft weer gescoord:)

27-02-2022 21:17

karkop +6635

Eerst de zoektocht naar geld voor een echte spits... Kosten klauwen met geld

27-02-2022 21:18

Don Pablo +8861

mag toch hopen dat ze daar al maanden geleden mee gestart zijn.. Linssen heeft het nooit waargemaakt 《alleen scoren tegen de kleintjes hoofdzakelijk 》

27-02-2022 21:18

eppo +72171

Het is toch goddomme niet te geloven ook he

27-02-2022 21:08

Willem10 +11982

De FIFA heeft ook wat maatregelen aangekondigd. Het is niet alleen dat ze door en door corrupt zijn....ze zijn ook nog eens ultra laf en hypocriet. Mijn God wat een zeldzame hufters.

27-02-2022 21:07

theone +10372

Ja las t net, een maatregel van niks. Maar had niks anders verwacht van die corrupte bende daar.

27-02-2022 21:30

Zuidbewonert +412234

Hahahahah die match van AZ was gewoon lokaal carneval vieren van Higler. Zonde dat we niets fatsoenlijks voorin hebben behalve Sini, dan win je alsnog. Voor ju vooral genieten dat die snolletjes uit de hoofstad met 780 miljoen gewoon maar op twee punten koploper zijn.

27-02-2022 21:05

MarioFR +11917

Nicolai Jorgensen heeft gescoord, misschien wat voor ons?

27-02-2022 21:02

rovo +9401

Of kramer

27-02-2022 21:05

teauvenoir +78186

Eigenlijk moeten we 2 spitsen halen: een makkelijk scorende met ervaring die er meteen staat en een jong supertalent die klaargestoomd wordt. Iemand interessante namen in gedachten? En belangrijker nog: iemand wat geld?

27-02-2022 21:02

Bobiku +8570

Jordan Larsson. Die wil vast weg uit Moskou

27-02-2022 21:03

teauvenoir +78186

inderdaad, paar spelers uit het oosten moet nu wel lukken. Neres en Promes voor op de tribune.

27-02-2022 21:04

Breakdown +10814

Die Neres is ook een mongool. In en rond Donetsk is het al jaren oorlog en nu peert hij hem ineens.

27-02-2022 21:12

Bobiku +8570

'Ineens', haha

27-02-2022 21:15

hassan2 +43796

Voetballen daar al jaren niet meer

27-02-2022 22:01

rovo +9401

We evenaren de 59 punten van vorig seizoen wel , maak je daar maar geen zorgen om

27-02-2022 21:01

frRijnsaar +3269

Vitesse, AZ, Utrect

Ja we verliezen hier en daar een keer van ploegen bovenaan in het rechterrijtje. Meestal nog onterecht ook.

Ik maak me geen grote zorgen. Vandaag miste je wel duidelijk een targetman in de spits

27-02-2022 20:57

speedy68 +3239

Daar heb je helemaal gelijk in. Missen een echte spits. Met die Zweed hebben we wel een goede speler gehaald.

27-02-2022 20:59

FRQQ93 +20377

Konvooi van 5km onderweg naar kiev. TIEFUS PUTIN.

27-02-2022 20:51

Kwintsheul +14690

Waarom tiefus putin?
Ik vind dat zo'n onzin van iedereen.
Als we dat vinden als EU burgers moeten we Oekraïne gaan helpen. Maar daar zijn we toch te laf voor?
Dan moet je verder ook niet zeiken.

27-02-2022 20:54

FRQQ93 +20377

Hahahaha wat een kansloze reactie. Andere tijden pik

27-02-2022 21:02

Willem10 +11982

Sommigen moeten ze echt het toetsenbord afpakken. B.v. dat van jou. Wat een in en in domme stelling.

27-02-2022 21:05

Suri +8979

Was kuweit ergens lid van in de golf oorlog.?

27-02-2022 21:15

Likmereet +2244

Hersenloze westlander, te dom om te poepen. Beter hou je het bij je tomaten.

27-02-2022 21:22

CoMulder +16625

Doe normaal gek. Jij wilt blijkbaar of niets doen of ww3.

27-02-2022 21:24

CoMulder +16625

Doe even normaal.

27-02-2022 21:25

Wolter-FEY +456

Waar lees je dat?

27-02-2022 21:01

Engelbert Bakker +16330

Ja die lul dreigt met nucleaire wapens. Smerige lafaard is het. Nou....ben niet bang hoor.

27-02-2022 21:02

feyenoord0101 +9108

Ze zoeken nog mensen voor het vreemdenlegioen,misschien iets voor jou?

27-02-2022 21:10

Suri +8979

Dat zijn de wit Russen die Zich erin gaan mengen...pleuris land ook

27-02-2022 21:14

foreverfey +26570

Ik ben blij als we derde worden. Gaat al lastig zat worden.

27-02-2022 20:50

SanFR1908 +9567

normaal verlies je kampioenschal tegen de kleintjee, maar nu verlies je de grootste punten tegen de subtoppers, FC twente, groningen. az, vitesse 2x en meeste nog onnodig door eigen fouten/dode spelmomenten.

27-02-2022 20:45

JDN1987 +22965

Dus gezegdes kampioen worden doe je tegen de kleintjes is dus eigenlijk onzin. Dat heeft Feyenoord nu wel bewezen

27-02-2022 20:51

Bal-Bal +5065

Maar ajax wint in 1 seizoen niet van GAE en speelt ook thuis tegen heracles 0-0. Die 7 punten haddrn ze ook gewoon geteld

27-02-2022 20:53

FR-Arnhem +50393

Nog steeds ziek van deze nederlaag. Wat een bullshit die pingels

27-02-2022 20:45

Van_Geel +18482

Moeten ook naar onszelf kijken.

27-02-2022 20:46

Danishweirdo +3683

hoezo? als die belachelijke penalty's niet gegeven worden zouden we gewonnen hebben en dat doen niet veel clubs in Alkmaar maar nee......die Hufter zou en moest ons naaien en zo geschiedde!

27-02-2022 20:49

realistisch1953 +14171

Plek 2 nog altijd mogelijk, PSV laat nog zat punten liggen en AZ gaat ons echt niet voorbij, zo bijzonder speelde AZ vandaag niet. Had wel alles mee en dan voornamelijk de scheidsrechter en de VAR.

27-02-2022 20:33

Casder +14092

Wij gaan ook niet alles winnen

27-02-2022 20:35

feyenoord0101 +9108

Misschien wel,Misschien niet? Maar hun winnen ook niet alles dusssss!!

27-02-2022 21:17

NelisHoe +4168

In theorie zeker mogelijk, mits wij wel alles winnen. Gaat niet gebeuren en zeker de wedstrijd in de ufo te Duivendrecht kan je alvast schriftelijk af doen.
Vandaag werd maar weer eens pijnlijk duidelijk dat er alles behalve bruikbare alternatieven op de bank zitten bij uitval. En een behoorlijke spits missen we sowieso.
Bovendien even afwachten of we Higler nog een keer treffen.....

3e plaats, meer niet.

27-02-2022 20:48

Mrunterwijst +10615

Plek 3 behouden gaat een hels karwei worden

27-02-2022 20:28

CoMulder +16625

AZ gaat echt nog wel een mindere periode beleven.

27-02-2022 21:27

defeyenoordsjaal +2262

Het had zo’n mooie zondag kunnen zijn…

27-02-2022 20:28

amarellovai +3275

Was lekker weer toch ?

27-02-2022 20:29

Spektakel +3643

Lekker uit de wind, in de zon gezeten op een terras. Die nare na smaak wegspoelen

27-02-2022 21:50

Zenn +11388

Zoals gewoonlijk

27-02-2022 20:27

guc75 +10993

Zoals gewoonlijk bakt onze centrumspits er weer niks van. Maar gewoon laten staan want hij doet zo goed....

27-02-2022 20:29

Casder +14092

Ja, hij werkt zo lekker hard. Hij kan alleen niet voetballen.

27-02-2022 20:31

mooiweervoetballer +2594

Probleem is dat je geen goed alternatief hebt.

27-02-2022 20:37

Bobiku +8570

Wie wil je er neerzetten grote vriend?

27-02-2022 20:43

feyenoord0101 +9108

We hebben toch niemand anders nu,want Dessers is geblesseerd en er voor deed Linssen het echt niet zo slecht,anders ga jij toch ff in de spits staan,als je het beter kunt Meneertje Guc75?!

27-02-2022 20:44

Danishweirdo +3683

zoals gewoonlijk? heeft er volgens mij 11 inliggen terwijl het van oorsprong geen centrumspits is en om even een goede spits aan te trekken...nou daar is simpelweg geen geld voor en hij doet het samen met Til gewoon goed, samen 24 doelpunten. Je eigen spelers steunen is hier vaak teveel gevraagd!

27-02-2022 20:54

Casder +14092

Wat is dit nou weer voor onzin. Guc75 heeft toch gewoon gelijk. Hij kan er niks van. Zet dan Alireza in de spits. Slechter gaat hij het niet doen

27-02-2022 20:58

guc75 +10993

Dus omdat hij het "zo fuckig goed" doet mag ik er geen kritiek op hebben, dan steun Ik mijn spelers niet meer, wat een gelul. Ik snap heus wel dat we geen geld hebben voor een top spits maar keer op keer Linssen blind laten staan slaat nergens op. Dessers mag best meer minuten maken (als hij niet geblesseerd is). En er had best meer werk van worden gemaakt van het zoeken naar een centrumspits afgelopen zomer en winterstop.

27-02-2022 21:41

JDJ +17972

Ook een kut tijd om 1215 uur een uitwedstrijd te moeten spelen.

27-02-2022 20:27

Casder +14092

Wat is dit nou weer voor onzin.

27-02-2022 20:30

Rood-Wit1908 +2623

gaat zelden goed

27-02-2022 20:45

JDJ +17972

Precies! Ben wel benieuwd naar de stats.

27-02-2022 21:11

feyenoord0101 +9108

Ik heb ook 2 weken nachtdienst in een maand en 1 week 6 uur in de ochtend beginnen en 1 week om 14 uur in de middag en hun verdienen tig keer meer,dus wat wil je daarmee zeggen van 12:15 is een kut tijd?? Werk = werk man!!

27-02-2022 20:54

Taksi +3957

Jammer, cruciale puntjes. Dan hadden we op 3 punten van plek 1 gestaan, en 9 punten los van plek 4

27-02-2022 20:23

Vateau +3276

Ik verlies liever uit bij AZ dan bij Go Ahead. Met deze gedachte kan ik weer slapen. Hoop jullie ook. Dag vrienden

27-02-2022 20:19

Casder +14092

Ik verlies liever niet.

27-02-2022 20:21

Diongouda +36055

Liever nergens

27-02-2022 20:21

Solida +37438

Je kan het leuk brengen, maar de zure appel blijft. Welterusten kameraad.

27-02-2022 20:24

doellijntechnologie +9504

Niet op deze manier, als AZ duidelijk de betere is kan ik er mee leven. Zoals utrecht uit in het begin van dit seizoen. Maar een nederlaag als deze gaat er bij mij niet in, compleet gestorde scheids!

27-02-2022 20:35

GerrieFR +7636

Wij moeten toch ook nog naar Deventer?

27-02-2022 20:38

jaapb +18082

2 maten meten...PSV moet een pingel tegenkrijgen...wij krijgen ze onnodig tegen. Hands van BMI. Achja...doorpakken en de laatste wedstrijden knallen als een finale

27-02-2022 20:16

Bobiku +8570

Go Ahead, mooi cluppie

27-02-2022 20:13

Dimikleine +693

Mee eens. Ons mooie cluppie in t klein en veel Feyenoorders op de tribune altijd!

27-02-2022 20:19

Bobiku +8570

En ook nog eens veel Feyenoorders aan het roer

27-02-2022 20:22

FrNiels2017 +156831

Keesie held

27-02-2022 20:22

Casder +14092

Psv laat niet zoveel punten meer liggen gezien het programma

27-02-2022 20:12

tussenjaar +6212

programma maakt niet uit

27-02-2022 20:16

Casder +14092

Hoezo niet? Ik speel liever tegen pec dan tegen ajax

27-02-2022 20:19

Solida +37438

Zij hebben Schmidt

27-02-2022 20:25

Mrunterwijst +10615

Ook met Schmidt aan het roer winnen ze zowat alles tegen de 'kleintjes'

27-02-2022 20:27

beppie172 +65926

Dan had Sparta ook geen probleem moeten zijn. Maar ze hadden een rode kaart nodig om uiteindelijk met moeite een overwinning uit het vuur te slepen.

28-02-2022 00:16

Castorefr1908 +294

Schuld van Slot. Ah nee dat mag je hier niet zeggen.

27-02-2022 20:10

FrNiels2017 +156831

Tot je een fatsoenlijk aantal likes hebt mag jij sowieso niks zeggen

27-02-2022 20:12

Breakdown +10814

Wat is fatsoenlijk?

27-02-2022 20:19

FrNiels2017 +156831

In ieder geval niet 34

27-02-2022 20:19

Solida +37438

Hoe krijg je dan een fatsoenlijk aantal likes?

27-02-2022 20:26

GerrieFR +7636

Sommigen met veel likes plaatsen hier ook veel onzin hoor.

27-02-2022 20:41

Bobiku +8570

Je mag het best zeggen. Het slaat alleen nergens op

27-02-2022 20:12

FR12John +3128 editor

Haha. Volgens mij zitten wij op 1 lijn

27-02-2022 20:14

Bobiku +8570

Haha, ongekend dit

27-02-2022 20:16

FR12John +3128 editor

Mag je best zeggen . Maar het slaat nergens op .

27-02-2022 20:13

fr--opa +110658

Jens op rechtsvoor, Lutsharel Geertruida op rechtsachter, Jorrit Hendrix op de plek van Fredrik Aursnes waar Jens Toornstra had moeten staan. Hierdoor had Påtrik Woolemark als rechtsvoor kunnen starten of anders Alireza Jahanbakhsh...

27-02-2022 20:13

jaapb +18082

Ja behouden en ingesteld op de tegenstander. Walmark was ook nog niet fit genoeg voor hele wedstrijd. Laten we doorbouwen en hopelijk dat we volgend seizoen onze tegenstanders onze wil nog meer kunnen opleggen. Iedereen zou vooraf tekenen voor plek 4 en we doen nu nog vol mee voor plekkie 2 (en misschien 1?)

27-02-2022 20:15

Bobiku +8570

Opa, hoe vaak wil jij horen dat Wålemark niet fit genoeg is om te starten?

27-02-2022 20:16

fr--opa +110658

Eens met wat u schrijft, Jaap. Maar plek 4 is de play-offs... Dat wil niemand nog een keer meemaken. Ik teken voor plek 3 en de kwartfinale/halve finale van de Conference League.

Met Arne Slot in zijn eerste seizoen zijn wij compleet veranderd. We gaan helaas wel de sterspelers Sinisterra, Köckcü en Seneesi missen na de zomer. Dat wordt dus helemaal opnieuw opbouwen...

27-02-2022 20:17

fr--opa +110658

Dat heb ik toch nog NOOIT gehoord?? Ik wist dat helemaal niet... vandaar mijn commentaar.. Had ik dit wel geweten, zou ik dit niet roepen

27-02-2022 20:18

Peterk +34894

Het is hier net Rusland. Alleen maar goede verhalen over grote leider Slot vertellen en zeggen dat hij alles goed ziet. Maar elk weldenkend mens weet wel beter....

27-02-2022 20:14

Alex1908 +4661

Daar is ie weer....nog geen onderbouwing gevonden van je.

27-02-2022 20:19

Diongouda +36055

Oke! Slot is waardeloos. We willen dick terug

27-02-2022 20:22

porto1908fr +10503

Zucht, Petertje Petertje……

27-02-2022 20:45

Alex1908 +4661

Mag wel......maar onderbouw het even. Kom op je kan het.

27-02-2022 20:18

svds +33511

Was het in de eerste zeker domme tactiek

27-02-2022 20:18

Solida +37438

Slaat nergens op, jij had liever Dickie?

27-02-2022 20:27

porto1908fr +10503

Je naam klinkt als catastrofe dus een opmerking als deze past wel.

27-02-2022 20:42

mdgrdam +12854

Higler zag in twee kleine duwtjes twee strafschoppen. Manschot wuifde een enorme duw tegen Engels bij Sparta-PSV weg waardoor Sparta geen strafschop kreeg voor 2-0.

Dat is het weekend samengevat. In de woorden can Schmidt: Geef die plek voor voorronde CL maar gelijk aan PSV.

27-02-2022 20:09

Bobiku +8570

Joe mait azwell gif ze schpot to PSV

27-02-2022 20:14

dean_1901fr12 +18304

Higler heeft deze dag verneukt voor ons, bedankt.

27-02-2022 20:08

rensrotterdam +3971

Een club als GAE met een minimale begroting haalt 4 punten tegen Ajax. Feyenoord moet zijn handen dicht knijpen als ze een punt halen per seizoen tegen Ajax. Ieder seizoen weer die grote woorden en loze beloftes,
Volgens seizoen, volgend seizoen, dat is het mantra van Feyenoord.

27-02-2022 20:07

Breakdown +10814

Dat komt ook omdat wij als supporters die wedstrijd zo beladen maken dat de spelers mer knikkende knieën het veld op lopen.

27-02-2022 20:22

fr--opa +110658

HADDEN wij RKC thuis, Groningen uit en Twente uit gewonnen dan hadden wij 6 punten meer gehad en stonden wij gedeeld 1e... En als wij van dat rot Vitesse in eigen huis wonnen (dankzij die domme blunder) dan stonden wij zelfs 1e met 3 punten los....

Heeel erg jammer dit.. AZ had niet mogen winnen, dankzij Higler werd de wedstrijd kapot gefloten. Hij blunderde 2x en gaf geen rood aan BMI...

Ook AZ uit had je minimaal gelijk gespeeld als het dus niet zo vroeg al tegen zat (door Higler)

27-02-2022 20:05

mdgrdam +12854

Als Ajax Overijsselse tegenstanders serieuzer had genomen, dan was de achterstand nog veel groter geweest. Ik schrijf zomaar even wat. Ik wil er alleen mee zeggen dat als niet telt.

27-02-2022 20:07

fr--opa +110658

Ik snap uw punt, maar mijn punt is dat wij het in uitwedstrijden keer op keer vergooiden om in te lopen op OOK puntenmorsend Ajax en in het begin nog PSV.

PSV zie ik nu nog weinig punten laten liggen ben ik bang voor

27-02-2022 20:09

mdgrdam +12854

PSV wint over het algemeen moeilijk maar er gebeurt elke wedstrijd iets waardoor het ook maar net goed gaat. Vanmiddag had PSV het geluk dat de duw op Engels niet werd bestraft en dat er zomaar een onnodige overtreding van achteren in de middencirkel werd gemaakt en dan nog wordt het maar 1-2.

27-02-2022 21:12

Gerwin.S +1

als als telt niet,maar ik geef je wel gelijk dat Hitler de weg kwijt was,wat een een eikel

27-02-2022 20:08

Bobiku +8570

Zo verspelen de concurrenten ook punten. Als Ajax thuis van Go Ahead had gewonnen... Als PSV bij Heerenveen had gewonnen..

27-02-2022 20:18

fr--opa +110658

Eens, zo maakt iedere topploeg fouten. Daardoor ligt de top 3 dus nog dicht op elkaar

27-02-2022 20:19

FeyDev +20288

Toch wel weer een wrange nasmaak als je ajax ziet verliezen. Doodzonde weer dit. Hoop nog steeds op de 2e plek.

27-02-2022 20:02

svds +33511

Mag blij zijn als je 3e blijft met az die in je nek zit

27-02-2022 20:19

Tapiaz +28543

Het is zo jammer dat we buiten Sini geen klasse hebben lopen in de voorhoede: Linssen, Toornstra, Jahanbaksh, Dessers, allemaal 13 in een dozijn: niet goed genoeg of hopeloos uit vorm. Laten we hopen dat we in de zomer daar echt gericht gaan versterken!! Anders blijft het sappelen.

Maar het is nog niet gespeeld hoor mensen, we spelen zelf gewoon nog tegen de nrs. 1 en 2!

27-02-2022 19:58

feyen00rd23 +5233

Walmark heeft klasse maar moet nog inkomen

27-02-2022 20:00

zekerteweten +115238

Gebaseerd op een half uurtje tegen Cambuur?

27-02-2022 20:07

Alex1908 +4661

Er is meer dan cambuur

27-02-2022 20:08

Peterk +34894

Sinisterra is momenteel je enige klasbak en dat was vandaag weer duidelijk zichtbaar....

27-02-2022 20:08

Casder +14092

Feyenoord beslist de titelstrijd. 32e wedstrijd van het seizoen Feyenoord-psv

27-02-2022 19:57

fr--opa +110658

Heeft AZ nog moeilijke wedstrijden op het programma?

Volgens mij moeten ze nog thuis tegen PSV en uit naar Vitesse?

27-02-2022 20:07

dean_1901fr12 +18304

Ze moeten nog Ajax, maar psv niet

27-02-2022 20:08

Casder +14092

Psv al 2x gehad. Wel utrecht uit en ajax thuis

27-02-2022 20:09

Casder +14092

Vitesse thuis

27-02-2022 20:10

fr--opa +110658

Dank Casder, Utrecht uit hopen op een goede dag van Utrecht. Ajax thuis weet ik nog niet wie daar moet winnen. We kunnen nog altijd kampioen worden maar als wij het weer vergooien loopt AZ meer in

EDIT: Vitesse thuis zullen zij wel winnen, vooral in deze 'flow'.. Als Openda het maar tegen ze op de heupen krijgt, vervelende speler

27-02-2022 20:11

fr--opa +110658

Dank Dean

27-02-2022 20:11

elgardinero1993 +8330

Plek 2 ligt echt nog wel open, maar je had vandaag echt gouden zaken kunnen doen.

27-02-2022 20:14

fr--opa +110658

Eens Julio.. We hadden nu kunnen inlopen EN nog kunnen meedoen om het kampioenschap.


Heel erg zonde

27-02-2022 20:15

svds +33511

Ajax in Alkmaar ook nog. PSV in Alkmaar, in Eindhoven hebben ze gewonnen. Vitesse is een makkie voor ze.

27-02-2022 20:21

Casder +14092

In alkmaar heeft psv al gewonnen

27-02-2022 20:22

GerrieFR +7636

Keesie Wonderboy

27-02-2022 19:56

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +11053

HIGLER is een SCHANDE!

27-02-2022 19:55

Casder +14092

Ach, aan het eind van het seizoen is alles weer bij het oude. Joden met de schaal in hun handen.

27-02-2022 19:53

Spiderpig +175242

Brrrrr hou op

27-02-2022 19:54

Casder +14092

Twijfel je daar aan?

27-02-2022 19:55

Edje +5354

Jammer, had meer in gezeten,minimaal een punt,maar aanvallend kwamen we tekort, mannen die zo graag een transfer willen maken, hebben het niet laten zien. Volgende week Groningen pakken rug rechten en keihard werken, tweede plaats moet mogelijk zijn..

27-02-2022 19:51

De blonde pijl +2741

Het is toch ongelofelijk, verliezen de neuzen, wij dus ook weer! Maar wij leven nog, alhoewel ik niet echt blij werd van ons spel tegen AZ. Met name aanvallend was het niet echt goed.

27-02-2022 19:51

JDN1987 +22965

Ik vraag me af wat ze het meest aandacht gaan geven bij vi en studio voetbal. Dat psv zo zwak was tegen sparta maar toch de grote winnaar was van het weekend . dat wij verloren van az door die strafschoppen cadeautjes en daar door de derde plek in gevaar komt . Of zou het eigenlijk 80% van de programma’s over hoe het kan dat het grote ajax verliest van go ahead en het zal toch niet zo zijn dan het kampioenschap in gevaar komt….

27-02-2022 19:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties