Europa League: Cruciaal duel in De Kuip volgende week

Europa League: Cruciaal duel in De Kuip volgende week

Het was een hele slechte avond voor Feyenoord. De Rotterdammers verloren zelf met 1-0 van Sturm Graz en zagen Lazio een paar uur eerder in eigen huis met 2-1 van FC Midtjylland winnen.

De Italianen gaan daardoor nu met Sturm Graz aan kop in Groep F van de Europa League. Feyenoord staat nu derde en moet volgende week donderdag (aftrap 18.45 uur) in eigen huis winnen van Lazio om kans te blijven maken op Europese overwintering.

Programma donderdag 3 november

18.45 | Feyenoord - Lazio
18.45 | FC Midtjylland - Sturm Graz

Lees meer over
Feyenoord Europa League
Plaats reactie
666

ramsteijn +4916

Laat het maar eens zien of je wel als speler in dit elftal thuis hoort. Europees sla je een modder figuur hoe momenteel gespeeld wordt. Strijd en nog eens strijd moeten ze leveren, en als een team spelen met druk op de bal, en alles geven voor een goed resultaat tegen Lazio.

28-10-2022 15:44

gerard1951 +1320

Je word gewoon 4de jammer maar dit zijn andere spelers als vorig jaar .Linzen Torrenstra hadden ze moeten houden beetje geld erbij en dan dat buitenlandse legioen begeleiden dit word niks er is geen leider ze doen maar wat.

28-10-2022 15:28

jack.f +5029

Woord weer niet niks over en sluiten er mee

28-10-2022 14:14

Pieter.D +279

Word helemaal niks

28-10-2022 13:55

Pieter.D +279

Word helemaal niks

28-10-2022 13:55

Arthur +1067

Met deze selectie hebben wij niet te zoeken in Europa

28-10-2022 13:31

Michel.V +4686

Gaat hem niet worden

28-10-2022 12:05

dannygoalie31 +663

Mogen dadelijk niet eens meer verder meedoen na alles wat gisteren weer gebeurd is. We worden uitgesloten van deelname, Bedankt en tot ziens.

28-10-2022 12:04

ElPanzeFr +21324

Nou.... Nee. Het is gewoon klaar nu. Lazio verslaan we echt niet meer

28-10-2022 11:57

kuipie12 +706

De opdracht aan ons is ook duidelijk, zoals zovaak. Het moet komende donderdag op een ongekende manier gaan kolken

28-10-2022 10:09

SR010F +5

schei toch uit man... sentiment van de koude grond. Ze moeten gewoon beter spelen, dat je nu allang (2-2, 2 x en verloren) binnen geweest. #schaam je kapot

28-10-2022 12:05

Rumble +6763

Gaat nie door. Feyenoord gediskwalificeerd. Morgen officieel bericht. Zonde.

28-10-2022 10:02

NicoJansen +3244

gaan we behoudend starten balletje terug balletje breed en wat volgt is terechte uitschakeling

28-10-2022 09:29

SR010F +5

lekker getikt maat!

28-10-2022 12:05

FC1956 +15873

Dit gaat het niet worden, we zijn gewoon verslagen en hebben niets te zoeken in Europa.

28-10-2022 09:10

danny-p +16572

Laat ons lekker 3e worden, kunnen we acteren op ons niveau, EL is duidelijk een niveau te hoog

28-10-2022 08:53

Liser +19864

Europa League duidelijk een niveau te hoog

28-10-2022 08:32

SR010F +5

fijn dat t duidelijk is

28-10-2022 12:06

holmanjd +316

Wat een bullshit. Midjetland en sturen graz zijn minder in mijn ogen dan slavia Praag en union berlin

28-10-2022 23:59

Dommeloempia1 +19792

Dilrosun.....OUT....

28-10-2022 08:25

Linksbuiten010 +1283

goed gezien zo slecht dat ventje

28-10-2022 08:55

SR010F +5

loempie .... AAAA.....

28-10-2022 12:06

Dommeloempia1 +19792

Gisteren was het cruciaal.....

28-10-2022 08:21

FR08pjotr +20419

Met een punt had je gewoon overwintering veilig gesteld…

Ongekend

Echt ongekend

Wat hebben die gasten het weer weggegeven.

Mag hopen dat ze zich de ogen uit de kop schamen

28-10-2022 08:13

SR010F +5

met een puntje?? je had gewoon moeten winnen suflul.... en uit en thuis tegen de Denen ook.....

28-10-2022 12:07

gerrit_ +1864

Bij winst (met 2 doelpunten verschil) kun je 1ste 2de of 3de worden. Bij gelijkspel max 3de en bij verlies max 3de. Wat een gekke poule.

28-10-2022 06:52

kuipie12 +706

Bij winst met 1 doelpunt verschil en winst van die Denen ben je ook 1ste

28-10-2022 10:04

MarkFR +257

Nee hoor, onderling resultaat gaat tegenwoorden voor doelsaldo..

28-10-2022 10:19

kuipie12 +706

Als die Denen en wij winnen staat iedereen op 8 punten. Dan gaat het weer op doelsaldo

28-10-2022 10:58

FRmikoman +2297

Waarom stonden we dan afgelopen 2 rondes bovenaan in de poule?

28-10-2022 13:54

SR010F +5

heey gerrit, heb jij de wedstrijd van gister niet gezien. Bij winst.... ze kunnen niet eens winnen van Sturm en van die dwergen.... winnen van Lazio thuis..... halve gare

28-10-2022 12:10

gerrit_ +1864

Feyenoord is zo wisselvallig als het weer hele gare, tegen az waren ze ook prima. Snap dat je het somber inziet, maar je kan ook te pessimistisch zijn.

28-10-2022 12:45

dEADER20 +2650

Laat ons alsjeblieft 3e worden!

28-10-2022 06:33

gerrit_ +1864

Voor de financiën kan je beter blijven

28-10-2022 06:53

dEADER20 +2650

Waar blijven? Direct eruit bij de volgende ronde. Als je in de CL al 1 ronde verder bent dan EL heb je meer inkomsten

28-10-2022 07:22

SR010F +5

weer iemand die 3de wil worden. Ik wil gewoon eerste worden hoor. Niet meer dan logisch manmanman wat een dommigheid.

28-10-2022 12:10

Janjaapie010 +3066

Allee losssssss!!!

28-10-2022 06:10

Thekingg +2899

Ik baal als een stekker
En heb gemengde gevoelens richting volgende week
Mochten we winnen maar sturm graz ook dan zijn we 3e en vind ik het kut
Maar als we niet weten te winnen en sturm graz wel ben ik blij met conference league volgende week🙈

28-10-2022 01:17

NinoFR +1140

Als wij winnen zijn we geen 3e

28-10-2022 05:17

j0eyv +948

Als wij winnen gaan we volgens mij op doelsaldo naar groepswinnaar.

28-10-2022 07:47

Pritstift +1158

Dacht dat onderling resultaat telt

28-10-2022 08:48

Estudiantes70 +2630

Nope ,alleen bij 2-0 winst en dan moet midgetland niet uithalen tegen Sturm.

28-10-2022 08:59

feyenoordjob +920

Er was 1 regel en dat was niet verliezen, maarja. Nu lekker einde europese seizoen

28-10-2022 00:23

heiden6 +1993

Feyenoord verliest van Lazio
Midtjylland wint van Sturm Graz
–> 4e

Feyenoord verliest van Lazio
Midtjylland - Sturm Graz gelijkspel
–> 4e

Feyenoord verliest van Lazio
Sturm Graz wint van Midtjylland
–> 3e of 4e - afhankelijk van doelsaldo Feyenoord vs doelsaldo Midtjylland

Feyenoord speelt gelijk tegen Lazio
Midtjylland wint van Sturm Graz
–> 4e

Feyenoord speelt gelijk tegen Lazio
Midtjylland - Sturm Graz gelijkspel
–> 3e

Feyenoord speelt gelijk tegen Lazio
Sturm Graz wint van Midtjylland
–> 3e

Feyenoord wint van Lazio
Midtjylland wint van Sturm Graz
–> 1e of 2e – afhankelijk van doelsaldo Feyenoord vs doelsaldo Midtjylland

Feyenoord wint van Lazio
Midtjylland - Sturm Graz gelijkspel
Als Feyenoord wint met 3 doelpunten verschil –> 2e
Als Feyenoord wint met 2 doelpunten verschil –> 2e
Als Feyenoord wint met 1 doelpunt verschil –> 3e

Feyenoord wint van Lazio
Sturm Graz wint van Midtjylland
Als Feyenoord wint met 3 doelpunten verschil –> 2e
Als Feyenoord wint met 2 doelpunten verschil –> 2e
Als Feyenoord wint met 1 doelpunt verschil –> 3e

Officiële regels:

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied in the order given to determine their rankings:

a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;

b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question;

c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question;

d) if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to k) apply in the order given to the two or more teams still equal;

e) superior goal difference in all group matches;

f) higher number of goals scored in all group matches;

g) higher number of away goals scored in all group matches;

h) higher number of wins in all group matches;

i) higher number of away wins in all group matches;

j) lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);

k) higher club coefficient (see Annex D).

Bron:
https://documents.uefa.com/r/Regulations-of-the-UEFA-Europa-League-2022/23/Article-16-Equality-of-points-group-stage-Online

28-10-2022 00:21

bar +3889

Als Feyenoord wint van Lazio en Sturn verliest eindig je boven Sturm Graz. 6-0 thuis onderling doelsaldo

28-10-2022 00:24

heiden6 +1993

Als Feyenoord wint van Lazio en Sturm Graz verliest eindigen alle 4 de clubs op 8 punten. Onderling resultaat tussen deze 4 ploegen is dan uiteraard hetzelfde, dus telt het doelsaldo. Feyenoord heeft nu al een beter doelsaldo dan Lazio en Sturm Graz, dus als Feyenoord wint + Lazio en Sturm Graz verliezen, heeft Feyenoord sowieso een beter doelsaldo dan Lazio en Sturm Graz. Op dit moment heeft Feyenoord ook een beter doelsaldo dan Midtjylland, maar dat kan veranderen als Midtjylland een grotere overwinning boekt dan Feyenoord.

Het zou overigens een bijzonder interessante situatie opleveren als Feyenoord met 1-0 zou winnen en Midtjylland met 3-1. Dan zouden alle clubs op 8 punten uitkomen, waarbij Feyenoord en Midtjylland een beter doelsaldo zouden hebben dan Lazio en Sturm Graz maar precies gelijk (13 voor, 9 tegen) en het onderling resultaat ook nog precies gelijk. Dan telt het aantal uitdoelpunten in alle 6 de wedstrijden (Feyenoord 4, Midtjylland 3) en wordt Feyenoord groepswinnaar. Zeer onwaarschijnlijk natuurlijk maar je weet het nooit in deze groep...

Officiële regels:

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied in the order given to determine their rankings:

a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;

b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question;

c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question;

d) if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to k) apply in the order given to the two or more teams still equal;

e) superior goal difference in all group matches;

f) higher number of goals scored in all group matches;

g) higher number of away goals scored in all group matches;

h) higher number of wins in all group matches;

i) higher number of away wins in all group matches;

j) lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);

k) higher club coefficient (see Annex D).

Bron:
https://documents.uefa.com/r/Regulations-of-the-UEFA-Europa-League-2022/23/Article-16-Equality-of-points-group-stage-Online

28-10-2022 00:41

heiden6 +1993

https://www.vi.nl/nieuws/hoe-benfica-groepswinnaar-werd-en-wat-de-uefa-doet-in-het-uiterste-geval

03-11-2022 01:45

feyenoordjob +920

Met winst kunnen we geen 4e worden, dus dat klopt niet

28-10-2022 00:24

heiden6 +1993

Het klopt dat we met winst geen 4e kunnen worden

28-10-2022 00:42

Senior +2743

hehe, eindelijk eens iemand die iets onderbouwd.

28-10-2022 15:47

petje +10662

maar ik mis de reactie van slot....

28-10-2022 00:18

petje +10662

al win je maar met 1-0 dan hebt je een beter doelsaldo dan lazio
t moet weer van ons afkomen , das duidelijk

28-10-2022 00:15

010NATE +1515

Dan sta je onder Lazio ivm onderling resultaat

28-10-2022 07:26

Danny 91 +61432

Dit Feyenoord WinNT niet van Lazio moeten zich schamen 2se helf.

28-10-2022 00:13

tvbfr +451

Volgende week met een volle Kuip erachter klappen we over die Romeinen heen!
Weet nog niet hoe, maarja Feyenoord till I die!

28-10-2022 00:10

SR010F +5

geweldig uitgedacht plan hoor ik hier.....

28-10-2022 12:12

bar +3889

Met 1 goal verschil winnen us 3e, met 2 goals verschil winnen is 2e.

28-10-2022 00:07

aw_vakj +5667

Onzin, is volledig afhankelijk van de andere wedstrijd.

28-10-2022 00:10

Ricardo.L +2913

Als je met 2-0 wint ben je door

28-10-2022 00:11

bar +3889

Met 1-0 eindig je achter Roma en wordt je 2e als mydt met 1 goal verschil wint.

28-10-2022 00:18

petje +10662

1-0 is al genoeg
je hebt een beter doelsaldo

28-10-2022 00:18

bar +3889

Eerst telt het onderling doelsaldo, uit was 4-2

28-10-2022 00:19

aw_vakj +5667

Als iedereen op 8 komt maakt dat niet meer uit. Daarom stonden wij voorafgaand aan deze ronde ook eerste

28-10-2022 00:20

SR010F +5

0-1 sturm graz..... scoren?

28-10-2022 12:13

aw_vakj +5667

Als midjyland en wij met 1-0 winnen, zijn we eerste op doelsaldo. Als we met 2 goals verschil winnen maar Sturm speelt gelijk zijn we tweede. Een ding is zeker, winst is overwinteren in Europa.

28-10-2022 00:14

bar +3889

Nee hoor, dan eindigt Roma boven ons , het onderling doelsaldo gaat voor. Uit 4-2 verloren.

28-10-2022 00:16

aw_vakj +5667

Wij boven Sturm, midjyland boven Rome, Rome boven ons. Doelsaldo dus. Bovenste 2 nu hebben negatief doelsaldo dus gaan Feyenoord en midjyland door

28-10-2022 00:18

SR010F +5

0-1 sturm graz..... scoren?

28-10-2022 12:13

NitroxPH +4648

Tegen Lazio gaan we ook verliezen met deze incapabele trainer.
Hij zal wederom met een andere selectie starten en hopen dat het kwartje zijn kant op zal vallen.
Vervolgens krijgen we weer een lul verhaal in de media over de spelers die niet fit zijn, geen Engels kunnen of weet ik het wat.

Speel gewoon het type spel wat bij je spelers past, dus niet hetzelfde als vorig zijn.

28-10-2022 00:07

Feynstein +427

De trainer is incapabel. Haha. Kan iemand deze onnozel hulp bieden?

28-10-2022 00:28

Rene-FR1908 +12472

Niks te verliezen volgende week in De Kuip. Ik kan me niet voorstellen dat we met deze kutjes een resultaat gaan halen tegen de geslepen vossen van Lazio. Vol er op vanaf de 1e minuut met een volle kuip er achter.

Er zijn wel grotere wonderen gebeurd in de Kuip.

28-10-2022 00:06

RickH99 +5013

Geloof je er nou wel of niet in?

28-10-2022 00:39

Stanko89 +1026

Is net als badr hari die dacht steeds dat hij kan winnen maar puntje bij paaltje, kent hij zijn plek! Zo ookbij feyenoord ze gaan jammer genoeg verliezen. Op naar focus om.3de plek te behouden

28-10-2022 00:01

lion63 +13797

We kunnen ons misschien nog enigszins vastklampen aan het feit dat Feyenoord wel een verrassend uit de hoek kan komen als niemand dat verwacht, zoals tegen AZ. Maar het vertrouwen heeft wel een behoorlijke deuk opgelopen vandaag....

28-10-2022 00:00

Djim +8199

Deze nederlaag zat er aan te komen. Als je als trainer na ruim 2 maanden nog steeds geen idee hebt wie je beste spelers zijn en wat je beste opstelling is, dan maak je je hele selectie onzeker, onsamenhangend en dus slecht. Ook blijven zeuren over gebrek aan conditie, na langer in competitie dan de vooebereiding duurt , is belachelijk.

28-10-2022 00:00

HarryenGerard +2666

De opstelling vonden we prima, maar de wissels waardeloos.

28-10-2022 00:08

Pedersen +502

In slaap laten sussen door tussenstanden in de poule (steeds 1e) terwijl het zo dichtbij elkaar lag. Nu ligt 4e worden voor de hand terwijl Sturm en Midtjylland beide echt kapot slecht zijn. Schande!

27-10-2022 23:59

aw_vakj +5667

Graag nu toe gaan werken naar een vast team. De buitenspelers zijn wisselvallig maar het middenveld had nu wel moeten staan. Geertruida is afgekeurd en Timber naast kokcu in de controle ook.
Voor nu zou ik gaan voor wieffer en Kokcu achter bullaude. Van wieffer weet je gewoon 100% zeker dat hij betrouwbaar is en taakbewust en zich weg cijfert. Van Timber weet je nooit of hij zijn man een keer laat lopen of terug wandelt.
Szymanski en taabouni van rechts en links, heb je een voetballende voorhoede met Danilo in de punt. Kun je van alles van Danilo vinden maar vind dat we met hem beter voetbal spelen als met gimenez.

27-10-2022 23:56

Bobbiebop +2816

Misschien wel even helemaal kappen met die kutjes van buitenspelers en 5-3-2 gaan spelen waarbij de backs op kunnen komen.

28-10-2022 00:01

radikale +6847

Hebben we nog buiten spelers bij het damesteam over? Misschien die opstellen

27-10-2022 23:56

frtikkieterug +6701

Nu ga je te ver

28-10-2022 00:07

Pedersen +502

Nu helemaal verneukt. Alleen bij winst red je het. Verlies + salonremise ander duel en het seizoen is klaar. Dat zou een hele bittere pil zijn. Ongelooflijk hoe je hier punten verliest na de heenwedstrijd.

27-10-2022 23:56

Bobbiebop +2816

Tyfuszooi… je had het al twee keer af kunnen maken. Vooraf was het hopen dat Lazio al lang en breed door was, zodat ze met een tweede team zouden komen. Kan alsnog, maar heb er weinig vertrouwen in.

27-10-2022 23:54

aw_vakj +5667

Had ik ook gehoopt , en verwacht na onze oorwassing daar. Zij hebben met hun basis ook niet gewonnen in Denemarken en Graz dus die gaan zeker niet met reserves naar de kuip aangezien zij ook gewoon derde worden als wij met 3-0 van ze winnen

28-10-2022 00:09

Alsvartr1908 +7062

Alvast een tip: vraag aan je vriendin, vrouw, man, hond, vriend, cavia of ze heel de week gaan rollen, traineren, tijdrekken, tergen, uitlokken, jennen, klieren, provoceren, irriteren, uitdagen, liggen. want dat gaan we volgende week 90 minuten te zien krijgen in De Kuip. En onze huppelkutjes gaan er uiteraard vrolijk in mee.

27-10-2022 23:54

FRbockum +6023

Feyenoord moet winnen tegen een Italiaanse club, die genoeg heeft aan een gelijkspel.
Wat voor wedstrijd zullen we te zien krijgen denk je.....
Ze hebben kansen genoeg gehad om zichzelf al eerder veilig te spelen en nu komt het weer op het laatste moment aan wat gaat mislukken. En dan weer krokodillentranen....

27-10-2022 23:53

MaartenTwijffels +10354

Het klassieke recept. Álles gaat tegen zitten inclusief scheids. Maar ook het besef dat je het gewoon zelf verneukt hebt in eerdere wedstrijden.

27-10-2022 23:55

beppie172 +65704

Die gaan niet gokken op een gelijkspel, want dan kunnen ze ook 2e worden. En ik denk dat ze die tussenronde graag over willen slaan.

27-10-2022 23:57

alsje +8694

Bijlow,

Verdediging: Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman
Middenveld: Hartjes (winter terughalen) als voetballende 6, Timber, Kokcu

Aanval: Szymanski, Giminez, Danilo

Szymanski in balbezit hangend spelen met een aanvallend gezien spelverdelende rol samen met Kokcu daar. Balbezit tegen gewoon rechtsbuiten.

Danilo kruipt in balbezit richting Giminez. Zwerf er maar omheen. In balbezit tegen gewoon linksbuiten.

Timber box to box rol.
Hartjes als voetballende 6, een Frenkie de Jong rol. Is dit niks, probeer je iemand anders uit de jeugd. Erger dan dit kan het toch niet. Zit niks in.

Hebbie m.

27-10-2022 23:53

beppie172 +65704

Je hebt Wieffer en Dermane, Hartjes lekker in Limburg laten.

27-10-2022 23:58

rich_fr +3092

Gelukkig ben jij geen trainer.

28-10-2022 00:00

mdgrdam +12850

Als Midtjylland van Sturm wint met één doelpunt verschil, dan zijn we bij winst op Lazio alsnog 1ste en anders druipen we af met een 4de plaats. Eén geluk: die immobiele spits van Lazio doet niet mee en bij Lazio ligt de focus al op de derby tegen AS. Wij hebben een week de tijd voor een goed strijdplan nu Cambuur thuis op een doordeweekse avond is.

27-10-2022 23:51

panache +7872

Lazio moet tegen de ploeg van dessers

27-10-2022 23:53

beppie172 +65704

Als we winnen dan overwinteren we. Je kan bij winst nooit 4e worden.

27-10-2022 23:59

mdgrdam +12850

Als we gelijk spelen, is de kans op de vierde plaats heel groot. Maar omdat ik een kleine winst van Midtjylland verwacht op Sturm, zie ik Feyenoord alsnog 1ste worden gezien de volle Kuip en een hopelijk minder gemotiveerd Lazio.

28-10-2022 00:05

beppie172 +65704

Het wordt volgende week vooral ook kijken naar de andere tussenstand, vooral in de 2e helft. Maar eerste opdracht is als een wervelwind het veld op en binnen 20 minuten voorstaan in een kolkende Kuip. Dan heb je kansen. Bij 2 doelpunten verschil ben je Lazio sowieso voorbij en worden die helemaal leip, want dan worden ze 3e in de poule. Ik hoop op een nieuwe legendarische avond in positieve zin.

28-10-2022 00:24

mdgrdam +12850

Zoals AC Milan in 1969, Juve 1997 en het begin van Inter in 2002.

28-10-2022 06:37

beppie172 +65704

Dan pak je alleen Italiaanse tegenstanders. Ik dacht ook aan de legendarische wedstrijden tegen Sevilla en Marseille.

28-10-2022 07:10

dEADER20 +2650

Laat ons lekker 3e worden. In de EL hebben we niks te zoeken

28-10-2022 06:42

FRKKW +1794

Het is ook onverklaarbaar dat er zoveel niveau verschil zit tussen wedstrijden maar vooral als team, vorig jaar had je af en toe een natte krant ertussen lopen maar het hele team verzaakte zelden.

27-10-2022 23:51

beppie172 +65704

Daar was de basis redelijk vast. Hier is er nog erg veel los zand aanwezig.

28-10-2022 00:00

sziep +8748

Die ga je never winnen!

27-10-2022 23:51

FRKKW +1794

Slot heeft geen zin meer joh die wil naar 020 als die Adolf Jodokus Schreuder ontslagen wordt. Hij komt bij mij echt over alsof hij aan 20 dode paarden aan het trekken is. Ook hier blijkt maar weer dat Aursnes voor veel te weinig is verkocht, want God wat mis ik zijn kwaliteit bij Feyenoord!

27-10-2022 23:48

wilbert17 +23476

Hij oogt idd ongeinterispeerd.

27-10-2022 23:49

crashtestdummy +21878

ongeinterispeerd. Echt?

27-10-2022 23:51

FRKKW +1794

Ja betekent ongeïnteresseerd en inspiratieloos in 1, stond onder het woord liquideren in de dikke van dale

27-10-2022 23:53

wilbert17 +23476

Helaas, ja.

27-10-2022 23:54

Octotrauner +1390

Volgende wordt je Europa uit gekieperd, en breekt de pleuris uit vrees ik.

27-10-2022 23:47

beppie172 +65704

Augustus: dit jaar is een tussenjaar. We moeten Slot de tijd geven met al die nieuwe spelers die ook nog zo laat binnenkomen. Na de winterstop zien we de contouren van het nieuwe Feyenoord pas echt.

Oktober: als we volgende week uit Europa worden gekieperd breekt de pleuris uit.

28-10-2022 00:04

MaartenTwijffels +10354

Ga je gewoon verliezen.

27-10-2022 23:47

wilbert17 +23476

Je vliegt uit een poule waar er 3 doorgaan. Dat is slecht hoor!

27-10-2022 23:48

MaartenTwijffels +10354

Met twee hele matige clubs erbij. Pijnlijk

27-10-2022 23:50

Luuk12 +6715

Wij zijn dit jaar ook heel matig helaas.

27-10-2022 23:56

Snelterugnaardetop +36185

Iedereen kan nu kosten wat t kost weldoor willen maar je ligt er in de tussenronde of de volgende ronde 100% uit.. dit team heeft t niveau gewoon niet..

k denk dat t voor feyenoord juist goed is om weer de Conference league in te gaan. Met 2 directe versterkingen erbij in de winter, voor de finale gaan.

Dat is ons niveau nu gewoon. Maar daardoor kunnen we wel groeien als team en in waarde. Dan met die 2 versterkingen zo veel mogelijk vertrouwen kweken in de conference league en het team klaarstomen voor volgend jaar..

Volgende zomer ipv iedereen wel, gewoon geen ENKELE topspeler verkopen en juist in de zomer nog een keer versterken met 1 of 2 spelers.

Dan kan je volgend jaar echt mee doen om het kampioenschap en in de europa league wat potten breken..

27-10-2022 23:46

rickbo14 +411

Gaat ook om geld en coefficientiepunten he

27-10-2022 23:46

Snelterugnaardetop +36185

De Conference league finale levert 3 x meer op als er na de poule in 1 x uitgegooid te worden in de europa league

27-10-2022 23:47

rickbo14 +411

Ja klopt. Is misschien beter. Maarja speel je wel weer tegen FC Bal op t dak 2

27-10-2022 23:49

Snelterugnaardetop +36185

Om en roma waren alles behalve bal op t dak 2

27-10-2022 23:49

wilbert17 +23476

WTF kunnen mij die punten schelen ik wil na het WK nog Europees actief zijn.
Lukt niet met deze trainer.

27-10-2022 23:53

panache +7872

Volgende week verliezen en conference League is voor bij.

27-10-2022 23:50

mellie +7538

Kijk daar ben ik het helemaal mee eens. We worden nu al uitgelachen. Nee doe mij maar 3de

27-10-2022 23:50

Casder +14087

Voor de finale gaan? Met dit zooitje?

27-10-2022 23:51

Casder +14087

Meedoen voor het kampioenschap? Over een jaar of 12/13 misschien

27-10-2022 23:52

beppie172 +65704

Die versterkingen in de winter zijn niet zo eenvoudig in te passen. Die kunnen namelijk pas vanaf 3 januari gehaald worden, maar ben je net klaar na een maand voorbereiding, en je hebt vanaf dan een super druk (en lastig) programma.

28-10-2022 00:10

dEADER20 +2650

Finale conference league halen we echt niet

28-10-2022 06:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties