"Fascinerend om te zien dat Dessers zoveel brengt"

"Fascinerend om te zien dat Dessers zoveel brengt"

Zelfs zonder te scoren oogstte Cyriel Dessers dit weekend weer complimenten met zijn optreden. In de wedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord gebeurde er maar weinig, tot de supersub zo'n twintig minuten voor tijd in de ploeg kwam. Dit keer dus zonder heldenrol, maar voor Sjoerd Mossou was hij nog steeds het hoogtepunt van de wedstrijd.

"Hij had er eentje af moeten geven", begon Mossou in de AD Voetbal Podcast met het enige minpuntje. "Maar het is wel fascinerend om te zien dat die jongen zoveel brengt. Voetballend natuurlijk, maar er ontstaat ook echt iets iedere keer dat hij aan de bal komt. Dat heeft ook met vertrouwen te maken."

Dat vertrouwen zag Mossou ook in zijn invalbeurt tegen Twente terug. "Hij gelooft in iedere bal die hij krijgt en geeft opeens schwung aan een wedstrijd. Dat is ook zijn rol, maar hij brengt het op zo'n manier dat het toch opvallend is. Het was een suffe wedstrijd, er gebeurde niet zoveel en toch voegt hij dan meteen iets toe."

"Het is een soort selffulfilling prophecy", stelde Maarten Wijffels. "Hij komt erin een denkt zelf: 'Daar ga ik weer'. En die verdedigers van Twente denken: 'ik geef hem geen metertje ruimte, want je weet maar nooit.' Dat speelt ook een rol. Hij had weer het verschil kunnen maken. Het is een van de leukere zaken dit seizoen."

Lees meer over
Cyriel Dessers
Plaats reactie
666

FF13 +609

Zou Dessers sowieso kopen voor die
2,8 miljoen. Dat kan Feyenoord nu wel betalen gezien de inkomsten van Conference League. Die gozer heeft gewoon iets wat de meesten niet hebben ;)

30-11-2021 16:09

A Lion Mosselinie Jacko +878

Laat het maar aan slot over die weet wel hoe je een team moet maken spelers vertrouwen geven en eerlijk zijn kijk maar naar ali gewoon op de bank ik heb veel vertrouwen in slot hij weet precies wat hij doet want ja je kan dessers nu wel erin doen vanaf het begin maar hij weet ook dat hij niet om lindsen heen kan en wij ook niet en het gaat goed zo dus kijk hij liever naar andere dingen en zo zie ik het graag dick was niet slecht maar je moet met de tijd mee gaan spelers van nu hebben meer aandacht nodig kijk naar kokcu wat een speler dat heeft ook te maken met vertrouwen

30-11-2021 11:35

jack98 +46881

Dessers brengt veel, maar helaas zondag geen doelpunt. Nu morgen maar!

30-11-2021 06:40

feyenoord_Freak +14031

En toch hoop ik echt dat Feyenoord hem gewoon blijven nemen haalt eind dit seizoen 💪🏻💪🏻

30-11-2021 05:29

Jigsaw +10044

De kans geven… Voelt zich lekker in z’n vel en is voetballend beter dan Linssen… Linssen had die bal, waarbij de verdediging van Twente de bal verspeelde in de 16-meter, gewoon rustig moeten aannemen en een hoek uitkiezen…

29-11-2021 15:14

Bergnosso +98

Laat dessers nou is starten, geef hem 3 lijntjes voordat de wedstrijd begint en hij schiet er 4 in!

29-11-2021 14:24

dkuh013 +2079

zo start jij elke dag zeker , een snuif in de morgen geeft een club vol kopzorgen

29-11-2021 14:28

Mark.O +277

ik las dat de club die dessers aan feyenoord verhuurd m terug wil omdat hij t zo goed doet ,niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!

29-11-2021 14:19

dkuh013 +2079

geef je 3 ton meer , kost ie nog 3 mil maar je heb hem nodig anders zijn weer terug bij af waar de spelers vergeten de scoren

29-11-2021 14:30

wilbert17 +23476

Als daar afspraken over gemaakt zijn is het niet aan Feyenoord om daar een keuze in te hebben.

29-11-2021 14:54

Tistogwa +50462

Voorlopig zal Slot niet snel veel veranderen.
Naast vertrouwen geven door niet bij de eerste de beste tegenvaller te gaan wisselen,
kijkt hij met name naar de balans in het team en invulling van de veldbezetting.
Journalisten, annalisten en wij supporters kunnen van alles verzinnen en daar is niks mis mee.
Die ideeën zijn vaak gebaseerd op individuele kwaliteiten.
Arne kijkt verder en heeft maar 1 doel. Het beste TEAM opstellen.
Gisteren Twente 1 klein kansje dus die veldbezetting was gewoon top.
Vergeet niet dat we nog steeds in opbouw zijn en dat het creëren van kansen in hoog tempo, het moeilijkste onderdeel is om erin te krijgen.
Hij geeft iedereen voorin minuten en is heus ook zoekende om het team nog beter te laten presteren.
Maar hij kiest tegelijkertijd ook voor zekerheid omdat resultaat nou eenmaal, nog altijd de beste motivator is.
Het is een fascinerende coach.

29-11-2021 12:47

Peterk +34812

wat Slot moet doen is al die "voorzeggers" in krant en op tv die het allemaal beter denken te weten negeren en zijn eigen plan blijven trekken....

29-11-2021 13:11

Tistogwa +50462

Ik heb zo'n vermoeden dat dat precies is wat hij doet ;)

29-11-2021 13:17

frgoaltjesdief +3524

Erg Vaccinerend

Groetjes Hugo

29-11-2021 12:39

Frankster +20955

Hugo is een Feyenoorder

29-11-2021 12:42

ezechiel +2222

Hugo is een mafkees...houdt ook wel van een snuifje heeft ie ook wel nodig met al dat gelieg en gedraai

29-11-2021 13:44

Frankster +20955

Wat dat betreft past hij er prima tussen als ik jou zo hoor. Als het op middelengebruik aan komt.

29-11-2021 13:46

Heyplaat +1292

Er gebeurd met een d...., ik hoop toch dat Sjoerd hier verkeerd is geciteerd.

29-11-2021 12:25

Patrick.v +1407

Ik vindt eigenlijk zonder t dat het gewoon om het artikel gaat maar dat is persoonlijk

29-11-2021 12:28

Themas +426

Maar als schrijven je baan is, dan is na de inhoud je schrijfwijze toch wel van zeker belang.

Misschien geen struikelblok, wel een beetje slordig.

29-11-2021 13:45

Solida +37328

Aangezien hij steeds 'maar' invalt kan hij zich steeds 110pct geven, dan is er ook meteen dreiging.
Voor veel anderen denk ik dat ze een beetje winterstoprijp worden, ook wel begrijpelijk.

29-11-2021 12:22

Lazarus +63

Ze hebben het allemaal over dat afgeven van die bal, ik zag dat toch anders denk ik

29-11-2021 12:20

Painer1 +9759

Ik zie het ook niet

29-11-2021 12:22

zoowiezo +2636

Ik ook niet, want ik heb de wedstrijd niet gezien.

29-11-2021 12:26

No-one-likes-us +11131

Als je de wedstrijd niet hebt gezien hoef je nooit meer te kijken

29-11-2021 12:48

Waakvlam1989 +17478

Zie de goal van Heerenveen tegen PSV. Dit geeft toch aan dat Bijlow op eenzame hoogte staat vwb eerste keeper in Nederland

29-11-2021 12:13

YogimeI +3161

Voorlopig is die weer afwezig.

29-11-2021 12:16

Waakvlam1989 +17478

Tja, 23000 besmettingen per dag, de hele wereld op z'n kop, maar dit is natuurlijk de fout van Bijlow...

29-11-2021 12:18

Frankster +20955

Toch ben ik wel van mening dat je jezelf best kan beschermen als je er wat beter op let.

29-11-2021 12:43

FRSebbie +37647

Van mij mag hij wel een keer starten. En graag beginnen met een echte rechtsbuiten is misschien ook een idee.

29-11-2021 12:12

Roytterdam +1853

Ligt er natuurlijk wel aan welke tegenstander…

29-11-2021 12:28

elgardinero1993 +8325

Woensdag zou ik sowieso beginnen met Alireza of Nelson ipv Toornstra op rechts

29-11-2021 12:40

Fr055 +3292

Wat vonden we van Nelson?

29-11-2021 12:06

MMFeyenoord30 +7955

speelde prima, niet bijzonder gewoon goed

29-11-2021 12:08

Roytterdam +1853

Wel een rappe gozer geloof ik.

29-11-2021 12:29

Frankster +20955

Heeft mij nog niet kunnen imponeren maar heeft daarvoor de kansen nog niet gehad.

29-11-2021 12:43

Djim +8198

Linssen komt gewoon te kort als spits van Feyenoord.
Leuk dat hij hard werkt, maar niet goed genoeg.

En Dessers is ook geen Pelle, Kuyt of van Persie. Dus dat gelul over een luxe probleem zie ik niet zo.
Wel is Dessers op dit moment de beste optie.

Til doet ook veel te weinig. Heeft best een paar goals gemaakt, maar dat was vooral in het begin. Komt nu niet meer uit de verf, dus ik zou hem uit de basis halen.

Ander groot probleem is de rechtsbuiten positie. Volgens mij moet Alireza gewoon daar spelen. Dan komt de vorm wel terug en is het gewoon een prima rechtsbuiten. (Ook met een voorzet, wat met Dessers helpt, itt met Linssen)

29-11-2021 11:55

grazianogyan +8277

In dit systeem moet iedereen hard werken. Daar hebben ze van de zomer keihard voor getraind, om dat op te kunnen brengen. Na de wissels zag je toch dat Twente wat meer over de middenlijn kwam.

29-11-2021 12:11

delacruz +5601

Linssen springt zelfs bij een onmogelijke voorzet.
Kleinste man van 't veld, toch veel kopduels winnen.

29-11-2021 12:15

Roytterdam +1853

Til doet niet te weinig, maar er komt te weinig voort uit zn daden behoudens het opjagen. Overigens wel eens dat Jens misschien een x op Guus zn plek moet en Ali of Nelson op rechtsbuiten

29-11-2021 12:31

Bobiku +8562

Die stem van Maarten Wijffels.. nagels over een krijtbord

29-11-2021 11:50

Frankster +20955

Jij hoort m praten als je dit leest? Das niet prettig nee

29-11-2021 12:44

Bobiku +8562

Als je hem ooit hebt gehoord, achtervolgt het je ja

29-11-2021 16:12

abfab5300 +2680

Je kan niet aan de gang blijven met wedstrijden in de 92e minuut pas winnen, het is zuur wat er gisteren is gebeurd, maar die wedstrijden zitten ertussen. Dessers zijn optreden was wederom hoopgevend, nu hopen dat hij niet hetzelfde vormverval als Til gaat krijgen.

29-11-2021 11:44

Nabbie +4059

Indien mogelijk deze gozert kopen. Torenstra kan op de plaats van Til spelen. Borjan op de plaats van Malacia (20 miljoen +) J. Veerman op de plaats van Kokcu(25 a 30 miljoen) en Dhoeki op de plaats van Senesi (25 miljoen). Verder een extra CV en misschien nog een extra aanvallende middenvelder. Verder selecteren en doorschuiven. En zeker deze trainer behouden. En dan op naar 22/23.

YNWA

29-11-2021 11:41

Frankster +20955

Zet bij de bedragen overal maar een komma tussen.

29-11-2021 11:42

stamplust +24653

Sommigen hebben geen benul van waarde. Behalve ingeval Doekhi want die is transfervrij.

29-11-2021 11:46

Feyenoord_R +11289

Prijzen gaan nergens over maat. Malacia 13-15 mil, Kokcu 15-18 en Senesi zelfde lijkt me.

29-11-2021 11:45

Bati +39515

Lang leve fifa

29-11-2021 11:48

slimspelen +4197

Weet je. Ik gun het beiden. Linssen en Dessers. Beiden verdienen het...

Maar de realiteit is dat er maar één kan spelen.

29-11-2021 11:41

Ronskk +22282

4-4-2 kennen ze beide spelen

29-11-2021 11:49

IJzerenKees +129373

we moeten niet zo op deze jongen af geven

29-11-2021 11:36

Tuinstoel +12875

de bal afgeven?

29-11-2021 11:43

Sleepie +11911

Wat ben ik blij dat Slot hierheen is gekomen en niet, zoals veel hier al tijden roepen, Henk Fraser. Dat Sparta is niet om aan te gluren

29-11-2021 11:25

Peterk +34812

Wat een onzin, Fraser moet het met degradatiemateriaal doen, hij mag al blij zijn als hij er in blijft. Mag je niet met de selectie van ons vergelijken....

29-11-2021 11:31

Wietse +24006

Henk de Jong moet het ook met degradatiemateriaal doen.

29-11-2021 11:34

Sleepie +11911

Is het niet ook de taak van de trainer om spelers beter te maken? Talent herkennen? Je kan het altijd wel op gebrek aan materiaal gooien, maar uiteindelijk is de trainer verantwoordelijk en kun je heel goed zien met welke intentie en spelopvatting een trainer zijn team neerzet. Excelsior deed het bijvoorbeeld ook jaren verrassend goed met “degradatiemateriaal” en bescheiden middelen. Tenzij je een team met spelers als Ronaldinho, Eto’o, Messi en Deco hebt, dan kan je er een trainer zetten die met Sparta gedegradeerd is. Als je voor Beugelsdijk en Vriends kiest achterin vraag je er ook wel om.

29-11-2021 11:42

Frankster +20955

Dat je van Vitesse naar Sparta gaat zegt toch ook iets?

29-11-2021 11:43

Sleepie +11911

Precies dit. Sommigen willen dat niet zien omdat Fraser een Feyenoorder is.

29-11-2021 11:45

Sleepie +11911

Dat is absoluut een knappe prestatie. Maar vind hem in het algemeen, alle seizoenen bijeen gezien, geen trainer voor Feyenoord. Mario Been deed het ook fantastisch met Excelsior en een jaar NEC. Slot en Ten Hag zijn echt trainers die perfectionisten zijn en hun visie spreekt mij veel meer aan. Slot liet ook bij Cambuur zien wat een type trainer hij is hè. In samenwerking met de TD en de staff is de trainer verantwoordelijk voor het materiaal waarmee hij werkt.

29-11-2021 11:58

.:Feyenoord1908!:. +3609

Fraser doet het altijd wel prima met de middelen die hij heeft. Maar ik ben ook zeer zeker blijer met Slot. Gelukkig is Arnesen onze TD en niet de mensen hier.

29-11-2021 11:31

Peterk +34812

Tsja, als Dessers af en toe geen minpuntjes zou hebben dan had hij niet bij ons gespeeld of destijds bij Heracles en zat hij bij die Belgische club ook niet gewoon op de bank. Laten wij realistisch zijn, geen enkele club had serieuze belangstelling voor hem of had er geld voor over. Ook wij niet die niet verder wilden gaan als huur. Arnesen kwam pas bij hem terecht omdat er niks anders was dat betaalbaar was. Dat alles afwegend mogen wij nu in op onze handen knijpen hoe het loopt met hem. En hij zal best een keertje iemand over het hoofd zien maar daar kan ik er nog wel bosjes van opnoemen...Deze knaap springt er gewoon positief boven uit net als Linssen trouwens wat wel een heel ander type spits is. Slot kan prima met deze 2 spelers het seizoen doorkomen....ik heb in de meer dan de 50 jaar dat ik in de Kuip kom hele hordes spitsen gezien die veel slechter waren...

29-11-2021 11:24

.:Feyenoord1908!:. +3609

Hoezo geen serieuze interesse, hij had al bijna in Spanje getekend en er was ook interesse vanuit Engeland. Het probleem dat hij bij Genk op de bank zit, is omdat hij een fenomenale spits voor zich heeft in de pikorde. Die zal deze winter wel vertrekken.

29-11-2021 11:33

gogo9Q +1501

Je ziet de hand van van Persie, hoe die de ballen die die krijgt vast kan houden en ruimte weet te vinden.

Van Persie was ook niet altijd de meest scorende speler, maar wel altijd belangrijk qua opbouw en drukzetten.
Dat zie je nu ook terug bij hem.

29-11-2021 11:23

ernst H +4998

Topscorer aller tijden bij Oranje, topscorer geweest in Engeland.
In de jeugd schoot hij al de ene na de andere vrije trap erin....

29-11-2021 11:30

gogo9Q +1501

Ik zeg niet dat nooit scoorde, maar hij heeft niet altijd 30 goals gemaakt. Zonder de goals was die ook erg belangrijk

29-11-2021 13:06

ernst H +4998

Ik snap je punt niet.

29-11-2021 19:12

gogo9Q +1501

Ja jij begint een lul verhaal over hoeveel goals die heeft gemaakt, terwijl ik gewoon aangeeft wat voor geweldig werk die doet met Dessers dus lul niet en ga je focussen op iets nieuws met je lul reacties

29-11-2021 19:48

ernst H +4998

Krijg de tyfus jij reageert
t ch op.mij sukkeltje

29-11-2021 21:29

gogo9Q +1501

Jij op mij hoor neus

30-11-2021 17:11

ernst H +4998

Neus , je bent nog dom ook.

30-11-2021 17:52

vanpersie-fan +1028

Die man kan zijn kennis zo goed overdragen. Echt bijzonder. Zijn maar weinig spelers van zijn klasse die dat vermogen hebben.

29-11-2021 11:48

cipolini +13928

Spitsen weten niet wat afgeven is. Het is hem vergeven, want hij heeft ons al vaak gered.

29-11-2021 11:19

010dragert +4944

Hij kon m niet eens afgeven als je met je ogen kijkt, dat lijkt alleen zo. Of hij had een soort ninja schijnbewegingen/pass moeten geven. Zie ik m wel voor aan trouwens!

29-11-2021 11:23

Mensini +14568

Soms zijn ze te gehaast, zie ook die kans van Linssen....en schieten ze te snel....

29-11-2021 11:33

stamplust +24653

De enige bij ons in de voorhoede die oog heeft voor medespelers is Toornstra. Dat zegt voldoende.

29-11-2021 11:35

tvdn03 +490

Woensdag:

Bijlow ( mits fit)

Pedersen Trauner Senesi Malacia

Aursens Til Kokcu

Toornstra Dessers Sinisterra

29-11-2021 11:16

The-Bridge +9302

Never change an undefeated team

29-11-2021 11:17

Wery1953 +1399

Waarom niet Jahanbakhsh op rechts? Zoveel brengt Toornstra niet op die rechterkant. Hij laat bovendien vaak zijn man lopen, waardoor Pedersen tegenover 2 man komt te staan. Je kunt ruim winnen van Heracles, maar om dat te halen heb je creativiteit op rechts nodig. Dit mist Toornstra, helaas.

29-11-2021 11:19

Willem07 +8476

Jahanbakhsh is echt een schim van de speler die hij eerst was. Toornstra had tegen Praag nog een geweldig goede assist op Dessers. Alsjeblieft nog geen Alireza.

29-11-2021 11:22

Brambino +20519

Toornstra laat vaak zijn man lopen????

Dat is wel de grootste onzin die ik hier ooit heb gelezen. Die loopt voortdurend mee terug te verdedigen als het nodig is. Je ziet hem zo vaak slidings maken op onze achterlijn om voorzetten te blokken. Dit is gewoon in het luchtledige wat lopen roepen omdat je geen fan bent.

29-11-2021 11:24

Wery1953 +1399

Misschien kijken we beiden anders naar Toornstra en dat heeft er niets mee te maken of je fan bent of niet. Blijkbaar ben jij het in ieder geval wel. Toornstra trekt naar het middenveld, zelfs als hij op rechts staat. Misschien een bewuste keuze van de trainer, dat kan. Maar hij is daardoor vaak te laat bij oprukkende backs. De werklust van Toornstra zal ik nooit bestrijden.

30-11-2021 08:25

botje +886

Wat een onzin weer.
Je speelt zonder rechtsbuiten want die prutser van een Toornstra loopt overal maar niet op rechts.

29-11-2021 11:23

Willem10 +11981

Toornstra een prutser. Oke .... Heb jij een donkere bril en een witte stok met rode bandjes......

29-11-2021 11:38

stamplust +24653

Hij heeft een irritatie bril. Die vertroebelt zijn beeld.

29-11-2021 11:42

botje +886

Kijk maar naar zijn stats maarja bij de meesten hier is hij de grote held Pfffff

29-11-2021 12:59

RicoFR36 +26632

Mensen die Toornstra rechtsbuiten zetten zijn niet serieus te nemen.

Behalve Slot. Maar dat is zo'n beetje zn enige mankement. Samen met z'n veel te late wisselbeleid.

29-11-2021 11:39

yannick-vakkieO +753

Hij is wel bijzonder egoïstisch is me al een paar keer opgevallen. Mag best wat vaker ook hebben voor een medespeler.

29-11-2021 11:08

robertootjuh +350

En zo is er altijd wat te zeiken.

29-11-2021 11:10

Doubled010 +3521

Precies… man man man

29-11-2021 11:12

Murlock +9813

Valt mij ook op; voetbal met het hoofd omlaag.

29-11-2021 11:11

The-Bridge +9302

Als je zelf ooit hebt gevoetbald en het klinkt misschien egoistisch. Heb je dan nooit dat gevoel gehad dat je liever die bal zelf op doel wilde schieten dan de bal afleggen?

Daarnaast waren 2/3 kansen weinig medespelers om die bal uberhaupt af te leggen.

29-11-2021 11:12

Huisman +24804

Een spits hoort egoïstisch te zijn, schiet hij de ballen erin dan is het hosanna, terwijl er natuurlijk ook momenten zijn waarop afgeven misschien een betere optie zou zijn geweest.

29-11-2021 11:16

Willem07 +8476

Aan de andere kant kan hij ook zo veel brengen, omdat hij gewoon zo verschrikkelijk geil is op die goal.

29-11-2021 11:23

botje +886

Dan heb je waarschijnlijk nog nooit andere spitsen gezien.

Dat is normaal bij hun.

29-11-2021 11:24

Bati +39515

Fysiek is Dessers ook aardig sterk moet ik zeggen

29-11-2021 11:05

Roodwitteziel +6079

Die 0-0 is niet zo erg. Waar het om gaat is dat Feyenoord voetballend eindelijk ergens voor staat, dat maakt je trots om ernaar te kijken, ook als die goal niet valt. Zoals Koevermans zei: "Waar staat Feyenoord voor?" daar hebben we nu wel eindelijk een antwoord op, eindelijk een voetbalfilosofie, in de 40 jaar dat ik de club volg heb ik die nooit echt kunnen ontdekken, de trainer die op dat moment verantwoordelijk was bepaalde altijd de manier van voetballen. Ik hoop echt dat we na Slot hierop verder borduren want dit maakt trots.

29-11-2021 11:04

NickCuracao +3920

Er zit inderdaad een idee achter.. ook bij hoekschoppen.. spelhervattingen uitgooi ballen. Wat een verademing zeg. Leukste en beste seizoen ooit die ik van Feyenoord heb gezien tot nu toe en ik kijk al 25 jaar.

29-11-2021 11:16

RicoFR36 +26632

Is echt bullshit, je laatste zin.

29-11-2021 11:41

NickCuracao +3920

Ow nee? Wanneer was het leuk atractief voetbal van Feyenoord? Kampioenschap niet hoor.

29-11-2021 22:05

Sandhawk +1598

@ Nick Curaçao: Het is een INWORP, geen uitgooi 😂😂

29-11-2021 11:35

Caszabonita +260

Dessers moest gewoon starten gister.

29-11-2021 11:00

FRQQ93 +20360

Dessers moest er gewoon een maken

29-11-2021 11:03

Cor58 +1375

Dessers had de bal opzij moeten leggen.

29-11-2021 11:08

Chitown-Rivera +15056

Dessers moet belasting betalen

29-11-2021 11:21

Brambino +20519

Dessers moet gewoon lekker blijven invallen en scoren nadat Linssen de verdediging gesloopt heeft met zijn jagen en loopacties. Perfecte formule, waarom aanpassen?

29-11-2021 11:27

Van_Geel +18432

Dessers komt fris in het veld, terwijl zijn directe tegenstanders al 70 minuten in de benen hebben. Vervolgens geeft hij in die 20 minuten alles. Het is niet realistisch om te denken dat hij dit ook 90 minuten kan geven. Als hij straks 2 wedstrijden in de basis start en niet scoort, is de magie ook weer een beetje weg.

29-11-2021 10:59

boefkoeksoep +160

ja maar als je zo presteert moet je eigenlijk wel in de basis starten

29-11-2021 11:01

Tuinstoel +12875

andersom scoort Linssen misschien ook als hij 10 mag spelen

29-11-2021 11:05

Weef +9083

Donderdag in ieder geval 60 minuten

29-11-2021 11:05

grazianogyan +8277

Mee eens, al blijft hij me wel verbazen. Het druk zetten wat Linssen doet, en erg belangrijk is, kost ook zoveel energie. Het is perfect dat ze mekaar kunnen aflossen.

29-11-2021 11:05

Brambino +20519

Precies dit. Dit is de perfecte afwisseling. Waarom aanpassen? Nooit hebben we zoveel rendement gehad uit wissels. Nu werkt het het een keer en willen we de boel weer omgooien. Linssen staat ook gewoon op acht goals terwijl hij standaard maar 60 tot 70 minuten speelt.

29-11-2021 11:29

SanFR1908 +9564

mag zeker weer een kans in de basis! Aangezien Linssen genoeg 100% kansen mist, Dessers ook, maar die maakt ze ook! Lekker Linssen scherp houden!

29-11-2021 10:56

Doeidoei +39621

Linssen maakt ze ook, is met Til gedeeld topscorer.......dat maakt het dus juist een luxe probleem.

29-11-2021 11:10

Doubled010 +3521

Lekker toch :D

29-11-2021 11:13

Doeidoei +39621

Zeker, dus ik zou het lekker zo laten......Linssen begint en Dessers valt in!😎

29-11-2021 11:42

Brambino +20519

Linssen 8 goals eredivisie, 3 CL. Koekoek. Die maakt ze toch ook dan?

29-11-2021 11:30

boefkoeksoep +160

erg goede spits idd. had er gister zeker een mogen maken maar die wedstrijden heb je er wel eens bij zitten

29-11-2021 10:55

Murlock +9813

Maakte er donderdag eentje die je ook niet had verwacht. Die kopbal was technisch zo goed. Echt absurd hoor!

29-11-2021 11:12

klick44 +18099

mag wel ff basis proberen! Held!

29-11-2021 10:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties