Feyenoord boekt vooruitgang op commercieel gebied: ''We zijn nog niet klaar''

Feyenoord boekt vooruitgang op commercieel gebied: ''We zijn nog niet klaar''

Voor Feyenoord is het financieel een uitstekende week. De Rotterdammers ontvangen niet alleen een flinke transfersom voor de verkoop van trainer Arne Slot aan Liverpool FC. De stadionclub heeft zich afgelopen week tegen Go Ahead Eagles ook definitief weten te verzekeren van miljoenen inkomsten uit de Champions League. De tweede plek in Deventer is veiliggesteld en dat levert voor Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord, nieuwe kansen op.

Van der Knaap merkt dat Feyenoord steeds meer naamsbekendheid krijgt waardoor bedrijven sneller willen instappen of de samenwerking willen uitbreiden. Het havenbedrijf QTerminals is daar een goed voorbeeld van. ''QTerminals heeft afgelopen jaar de Kramer Groep overgenomen. Zij waren een Rotterdams bedrijf en al jarenlang verbonden aan de club. QTerminals wil graag zichtbaar zijn in de stad en de omgeving. We hebben gekeken met wie we zaken doen, zij doen alles volgens de regels.''

Supporters van Feyenoord kunnen de komende periode rekening houden met nieuwe deals. ''We zijn nog niet klaar. We kunnen nog een paar verlengingen en nieuwe partners aankondigen binnenkort.'' De sportieve successen zorgen voor een commerciële groei van Feyenoord. ''Deze week betekent een verzekering van Champions League. Een enorme impuls voor de club, de exacte berekening moet nog gemaakt worden. Dat hangt ook een beetje af van welke ploegen zich plaatsen, maar het zal in ieder geval gaan om 35 tot 40 miljoen euro.''

Vertrek Slot
Het vertrek van Slot is financieel goed, maar Van der Knaap ziet daarin wel commerciële mogelijkheden verdwijnen. De trainer van Feyenoord was een graag geziene gast bij belangrijke evenementen met sponsoren. ''Als supporter ben ik enorm trots, alleen als directeur kijk je daar toch anders naar zijn vertrek. Het liefst zou je natuurlijk nog twee jaar met hem doorgaan. Hij heeft een contract getekend tot de zomer van 2026. Wij hebben ook allemaal snode plannen. We willen iedere dag beter worden en hij heeft bewezen dat hij het team beter laat presteren en spelers beter maakt.''

''Af en toe gebruiken we Slot of ook andere stafleden in de samenwerking met sponsoren'', legt Van der Knaap uit in het praatprogramma FC Rijnmond. ''Bijvoorbeeld met reclamefilmpjes of voor bekendmakingen. Laatst hadden we een diner met partners en investeerders waar Slot ook bij aanwezig was. Daar heeft hij een goede indruk gemaakt en was hij heel erg geïnteresseerd en betrokken bij alles wat er speelde. Dat was een leuke avond. Daarin deed hij het fantastisch.''

Lees meer over
UEFA Champions League
Plaats reactie
666

bosvelt010 +3823

Wat een tijd leven we in. De beste commerciële deals zowel nieuwe als ook verlengingen, positief balans op ons boekjaar, prijzen, aantrekkelijk voetbal. Ongekend. Eerstvolgende stap is dat we een keer als club deze lijn doorzetten ipv dat al het geld weer verdampt en het beleid veranderd in negatieve zin

28-04-2024 13:08

Criticus +21960

Ook commercieel zijn we echt nog lang niet moe....

27-04-2024 23:00

kopvannoord +2198

We zijn nog lang niet moeeee!

27-04-2024 21:00

Qlink +925

Is er 0 alternatief voor een stadion in Rotterdam op een andere locatie dan dat afgeschoten plan en de kuip?

Als dat zo is, zou ik als stad Rotterdam, maar heel zuinig zijn op zo'n mooi uithangbord!

Lijkt me een taboe om de kuip 2.0 buiten Rotterdam te hebben toch!?

27-04-2024 20:15

FFL +11130

Eerst moet die smerige, Feyenoord hatende Salafist Aboutaleb weg zijn .

27-04-2024 23:53

jonaathn +14835

Hahaha toch ff pretenderen dat QTerminals een beetje Rotterdams is. Doei doei. Blijft gewoon geld uit het midden oosten.

27-04-2024 19:24

Km010 +5237

Gas erop. Lappen

27-04-2024 18:16

tdetank +12048

Ik blijf er op hameren dat de belangrijkste commerciële stap die gezet moet worden het aankopen van de Kuip is.

27-04-2024 18:09

Wisselspeler +7910

Kan je uitleggen waarom?
De BVO heeft dan een verouderd monument, waar geen andere activiteiten dan de 17 competitiewedstrijden, de beker en wat oefenwedstrijden in mogen gespeeld worden.
De kosten van de renovatie gaan dan direct naar de BVO. Er kunnen na herschikking van de stoeltjes en rekening houden met de vaste plaatsen voor de investeerders uit het verleden niet meer dan 40.000 man in. En die renovatie is niet veel goedkoper dan een nieuw stadion bouwen en de Kuip aan de gemeente te doneren namens stichting Stadion Feyenoord.

Ik ben benieuwd. Ja graag zonder emotie.

27-04-2024 18:53

FFL +11130

Enig idee wat een nieuw stadion kost?
Volgens mij niet

27-04-2024 23:54

tdetank +12048

Uiteraard kan ik dat uitleggen. Als Feyenoord baas in eigen Kuip is kan deze unieke tempel via gerichte investeringen gemoderniseerd worden. En op die manier weer economisch rendabel worden gemaakt, niet alleen voor voetbal maar ook coor Ndere activiteiten. Crux hierbij is dat Feyenoord dan zelf zowel de kosten/investeringen als baten kan genereren.

01-05-2024 22:20

gwmd1 +4127

En de vvf?

27-04-2024 18:57

StaTactics +3275

Goeie zaak. En nu CL is veiliggesteld en we veel geld uit verkopen gaan halen, kan DtK eindelijk gaan doen wat hij als de volgende stap ziet: de kuip kopen en renoveren

27-04-2024 18:05

Becks +140

Ik zie de win niet? Een paar thuiswedstrijden en beker kunnen we dan spelen, geen overige activiteiten. Dit is essentieel om rendabel te zjjn/winst te maken. Flinke investment tegen relatief weinig income.

28-04-2024 05:24

johndebever +17911

Is die Kramer Groep de vaste leverancier van de kroketten in de Kuip?

27-04-2024 18:03

Alvorens +7315

Dat was dan de Media Markt deal effe wachten op de Action deal.

27-04-2024 17:37

Joepie. +10207

Partnership met EASports ?

27-04-2024 17:32

Baksteen +3690

Jammer dat je met zo'n matige mediamarkt deal op de proppen komt.

27-04-2024 17:08

ML010 +6316

Valt wel mee toch?

27-04-2024 17:16

Baksteen +3690

Te weinig er uitgesleept na mijn mening.

27-04-2024 17:47

FRfan67 +6839

Je durft iig voor je mening uit te komen en dat siert je 👍

27-04-2024 18:36

Wisselspeler +7910

Leg dat dan ook maar eens uit.
Welke andere shirtsponsor was er geïnteresseerd en wilde nog meer betalen?
AL sik het hier af en toe lees dan zijn er leden bij FR12 die de beste verkopers ter Wereld zijn, maar zitten over het algemeen thuis achter een toetsenbord.

27-04-2024 18:55

Baksteen +3690

Daar is hij toch de commercieel directeur voor om goede deals te maken? Je vraag me nu dingen welke ik niet kan beantwoorden. Maar als je 8 wilt en je eindigt met 6,3 miljoen per jaar ging er iets duidelijk niet goed. De deal is nauwelijks beter dan met EuroParcs. Maar loop jij maar de polonaise met je schammele tonnetjes meer terwijl we als club flink gegroeid zijn, blijft het hoofdsponsorschap achter.

27-04-2024 22:09

speedy68 +3239

Verschrikkelijk dom gelul. Je verdiept je nergens in. Financieel en commercieel gaat het zoveel beter met de club. En nog is het niet goed.

28-04-2024 09:13

Twan.V52 +8336

Kan slot niet een deel van liverpool's transferbudget aan ons geven ofz

27-04-2024 17:08

0243572 +2485

Het grote verschil tussen ten Hag en Slot is natuurlijk dat Slot van een echte internationale club komt.

27-04-2024 16:43

Peterk +35333

"wij zijn nog niet klaar" aldus deze gladjanus. Maar hij had er bij moeten vertellen "en daarom gaan jullie ook 6 % mèèr betalen voor je stoeltje en krijg je weer een net voor je om doorheen te kijken". Net zoals ik jullie al belazerd heb als trouwe supporter en je een abonnement aan mij mag betalen als je nieuwtjes over de club wil horen en zien.

Maar gelukkig werkt Qterminals helemaal "volgens de regels" maar wat dat is weet niemand. En voor de duidelijkheid: clubs zijn niet roomser dan de paus. Elke persoon/bedrijf wat bereid is veel geld in een club te steken is welkom. Het interesseert ze geen zak van wie of waar het vandaan komt. Dus bespaar mij de gladde verkooppraatje van deze man...

27-04-2024 16:38

Koekwaus +851

Dat net komt door een aantal kameraden die niet goed wijs zijn.

27-04-2024 16:50

FR-Steven +652

Zeker niet elke persoon met geld is welkom voor je het weet ga je Vitesse achterna

27-04-2024 17:17

GerseGer +7290

Dat net is "voor en door" supporters

27-04-2024 19:09

mout10051981 +4825

Het vertrek van Slot is niet het einde van de wereld. We gaan gewoon doorstampen!

27-04-2024 15:38

petje +10741

Juist , niets is sterker dan dat ene woord
Feyenoord.

27-04-2024 16:09

mout10051981 +4825

We mogen hem dankbaar zijn!

27-04-2024 17:37

Heisenberg +6263

Mooi om te zien dat de loyaliteit van het legioen na tientallen jaren eindelijk organisatorisch beloond wordt. Feyenoord was een slapende reus, maar is inmiddels wakker.

27-04-2024 15:33

progress +2364

Ik hoop het dat je gelijk krijgt, maar een nieuw stadion wordt eg wel prio, als we CL blijven spelen.

27-04-2024 17:03

Heisenberg +6263

Neuh, hoogstens vernieuwbouw, eigenaar worden, en gewoon goed transferbeleid voeren.
10.000 extra stoelen voor een half miljard euro lijkt me niet de meest verstandige route.

27-04-2024 17:57

Wisselspeler +7910

Hoeveel stoeltjes zijn er nu in de Kuip> en hoeveel skyboxes en eetgelegenheden ( dan bedoen ik niet de kroketten he, maar diners zoals in het maasgebouw). Daar verdien je het echte geld mee. Dus een nieuwe stadion ga je van de huidige 40.000 naar 63.000 ( ben je ook van die gratis stoelen af) en ga je echt geld aan skyboxes en catering verdienen. Dat is een gezond verdienmodel nog buiten concerten en EK en WK finale.

27-04-2024 18:59

Heisenberg +6263

Nee je verdient het echte geld met transfers. Alle andere zaken zijn voor wat extra inkomsten. Dit alles moet gewoon met een Kuip 2.0 te realiseren zijn.

27-04-2024 19:04

bryhz010 +915

Ben zo tering benieuwd wat er allemaal gaat komen

27-04-2024 15:28

progress +2364

Minimaal 34 wedstrijden waarvan 17 thuis

27-04-2024 17:04

Robert.F71 +265

Goeie zaak.
Heb de indruk dat Feyenoord veel goeie mensen in dienst heeft.
Ook dat is een goede zaak

27-04-2024 14:34

Bossche Bol +7464

En nu zo snel mogelijk een nieuwe trainer, die de zelfde visie heeft als Slot en nieuwe spelers, niet weer wachten tot het laatst, nu heb je geld meteen doorpakken.

27-04-2024 14:12

jack98 +47779

Mooi dat Feyenoord commercieel zo interessant is; we worden ook op commercieel gebied een olifant!
Een vervanger van Slot die ook kan connecten met sponsors, partners en investeerders is dan ook een pluspunt!

27-04-2024 14:12

roadie +3181

De vakken Q en QQ gaan nu extra in de belangstelling komen

27-04-2024 14:11

Paulus98 +159567

En nu maar eens kijken wat we met al die miljoenen gaan doen.

27-04-2024 14:10

JS-FR1 +17569

Ik zou een Feyenoord store in London, Liverpool en Manchester openen

27-04-2024 14:01

RemcoFR +27332

Hoop dat we snel weten wie er de nieuwe trainer gaat worden. Anders gaat dit weer een heel raar verhaal worden.

27-04-2024 14:00

JS-FR1 +17569

Als we aankomend seizoen kampioen worden en ver komen in de CL gaan we echt over ajax en psv heen qua alles.

27-04-2024 13:53

drienulachterniksaandehand +1993

Nou nee hoor ! Zo lang wij in deze Kuip spelen blijven de zakelijke mogelijkheden en horeca uitgifte een schim wat iedere andere serieuze club te bieden heeft. En met die domme deal die Stadion met de gemeente gedaan heeft zijn de commerciële mogelijkheden voor de exploitatie nog verder gedaald.

27-04-2024 14:07

JS-FR1 +17569

Waarschijnlijk heb jij gelijk. Dat is minder goed nieuws.

27-04-2024 14:13

Ferryarthur +1132

In het buitenland ja. In Nederland zijn we sowieso zwak op dat gebied. Bij PSV is het ook allemaal aardig zwak. Maar uiteindelijk tellen prestaties toch het meest.

27-04-2024 14:41

drienulachterniksaandehand +1993

Dan heb jij geen idee hoeveel couverts er b.v. geserveerd worden bij een thuiswedstrijd van PSV. Dat is zoveel meer en zoveel professioneler dan bij ons. Zelfs Twente loopt op dat gebied lichtjaren voor.

27-04-2024 14:51

Josezara11 +938

Heb je daar aanwijzingen voor dan ?

27-04-2024 15:24

ramsteijn +5022

Verkeerde site

27-04-2024 17:23

Wazzup +30985

"Snode plannen" ?

27-04-2024 13:53

Panzerfaust +8455

De spelersbus van Ajax laten "verongelukken"

27-04-2024 15:05

Cologne +53212

Daar zijn we weer

27-04-2024 13:35

sjaarloos52h +22033

Was je weg dan?

27-04-2024 13:52

FRQQ93 +20412

Ben bang voor van Bommel.

27-04-2024 13:35

Cologne +53212

Is een rustige gozer hoor

27-04-2024 13:35

FR_Domingo +15013

Die moest toch een been breken?

27-04-2024 13:41

Nordberg +4845

Hoop het van ganser harte

27-04-2024 13:46

RemcoFR +27332

Niet mijn eerste keuze.

27-04-2024 13:54

Cultheld +4444

'Q terminals doet alles volgens de regels' . Dat is toch niet belangrijk, als ze maar wat knaken aftikken.

27-04-2024 13:33

Belanda +2982

Ze mogen best over de schreef gaan wanneer ze meer dokken, ik kijk wel ff de andere kant op

27-04-2024 13:41

kvdk91 +3080

Iets met moreel kompas?

27-04-2024 16:00

Cees.R82 +9712

Volgens mij zijn we nooit klaar. Zeker nu niet iets mijt ijzer smeden en heet.

27-04-2024 13:31

doellijntechnologie +9507

Geld geld geld geld, we worden net als ajax op deze manier.

27-04-2024 13:30

konabalou7 +54731

Zonder geld geen vooruitgang natuurlijk

27-04-2024 13:31

doellijntechnologie +9507

Ik ben anti kapitalistische mindset van voortdurende vooruitgang

27-04-2024 13:33

konabalou7 +54731

Romantisch zijn is leuk op Valentijnsdag.

27-04-2024 13:34

doellijntechnologie +9507

Oneindige groei in een eindige wereld is onmogelijk

29-04-2024 09:50

ZiertjeTebbenhof +21675

Abcoude-noord spel je niet op deze wijze

27-04-2024 13:35

gravencityfr1908 +3767

Je zou nu makkelijk 50 duizend seizoen kaarten kunnen verkopen

27-04-2024 13:27

FR_Domingo +15013

Gewoon doen dan, ik bedoel de vakken zitten toch al bomvol dus die paar duizend erbij is geen probleem. U kan plaatsnemen op de trap

27-04-2024 13:42

sjaarloos52h +22033

We gaan niet natrappen!

27-04-2024 13:54

gravencityfr1908 +3767

Groter stadion natuurlijk

27-04-2024 15:04

Arcor +185617

Erg rustig op fr12, even pauze tot later.

27-04-2024 13:23

paulus56 +263365

ben er net verdomme

27-04-2024 13:25

Wietse +24408

Stiekem hoop ik dat Van Persie het stokje gaat overnemen. Interview met hem maakte al duidelijk dat hij zich er nog niet klaar voor acht.

27-04-2024 13:21

Arcor +185617

Met je laatste zin zeg je alles gaat dus niet gebeuren

27-04-2024 13:22

Pelleboog1908 +44306

Hopelijk als assistent van Pusic

27-04-2024 13:23

ReturnoftheMac +29295

Zo dat ik daar nog niet aan gedacht had !

27-04-2024 13:26

Wietse +24408

Het uiteindelijk doorschuiven van een assistent trainer naar hoofd trainer wordt ook gezien als een erg grote stap. Hij kan beter starten bij een minder grote club dan Feyenoord

27-04-2024 13:29

Pelleboog1908 +44306

Goed dat ik je er even fijntjes aan herinner!

27-04-2024 13:41

Nordberg +4845

Zou mooi zijn maar lijkt me niet realistisch

27-04-2024 13:47

sjaarloos52h +22033

Waarom niet?

27-04-2024 13:55

Van_Geel +18671

Van Persie zou echt het slechtste idee zijn, heeft nog niks bewezen en geen ervaring. Daarnaast zijn wereldvoetballers 9 van de 10 keer matige trainers. Laat van Persie zich rustig bewijzen bij kleinere clubs, dan zien we daarna wel verder.

27-04-2024 13:24

ReturnoftheMac +29295

Behalve alonso, deschamps, luis Enrique, conte, en andere. Niet zo generaliseren. Maar eens dat Feyenoord aankomend seizoen niet met een te groot probeersel aan kan komen. Johan Cruijff schaal, knvb beker, competitie, champions league. No time to waste !

27-04-2024 13:28

Van_Geel +18671

Van Basten, Gullit, Seedorf, Davids, Van Nistelrooij, Kluivert, Kuyt, de lijst is gigantisch, velen malen groter dan de geslaagde trainers. En waarom? Omdat ze nagenoeg allemaal direct een topclub gingen trainen.

De trainers die jij noemt hebben zich eerst op een lager plan ontwikkeld, dus je bevestigt precies wat ik aan probeer te geven.

27-04-2024 13:34

elgardinero1993 +8395

Alonso is ook gewoon heel laag begonnen, van Persie moet je nu niet voor de groep zetten. Laat hem eerst maar ervaring opdoen.

27-04-2024 14:53

Nordberg +4845

Gaat niet gebeuren maat

27-04-2024 13:46

fr--opa +110979

Dankbaar dat Slot, DtK en ook Arnesen onze club hebben getransformeerd.

MVG verkocht de BESTE verdediger van het WK2014 (werd hij uitgeroepen) voor 7 miljoen Euro aan Lazio.... Triest hoe wij toen altijd spelers voor appeltje eitje wegdeden.

DtK had De Vrij voor zeker 30 miljoen verkocht joh.

27-04-2024 13:21

FeyRot010 +23344

Uiteindelijk hebben we maar 3 gekregen

27-04-2024 13:23

fr--opa +110979

Ja... dik opgelicht joh door die oplichters van dat mailtje

27-04-2024 13:24

RoodWitMaastricht +10079

Aan te Kloese is niet alles koek en ei hè wat dat aangaat. Kockcu ging ook voor te weinig weg.

27-04-2024 13:25

Wietse +24408

Onderhandelingspositie versterkt natuurlijk naarmate je club stabielere resultaten boekt. Vorig jaar verkochten we spelers ook voor te weinig, maar wel voor meer dan de jaren daarvoor. Champions League ervaring, talentvolle en brede selectie en gezonde bankrekening helpen allemaal enorm.

27-04-2024 13:25

Van_Geel +18671

De Vrij wilde niet verlengen, uiteindelijk hebben ze hem zover gekregen, maar wel in ruil voor een gelimiteerd afkoopsom. Feyenoord had op dat moment niet veel in de melk te brokkelen en dat kwam eerder door de jaren van Wotte en Bosz dan door van Geel.

27-04-2024 13:26

Peanut +16711

Mensen die dit nog steeds niet snappen…

27-04-2024 13:28

lion63 +14201

Niet bij de pakken neerzitten en doorpakken. Laat het vertrek van Slot geen eindpunt zijn maar een begin van de aanval op de troon die PSV van ons heeft afgenomen. Financieel kunnen we ons inmiddels steeds beter meten met de top dus come on Dennis....

27-04-2024 13:20

Van_Geel +18671

Precies en ervoor zorgen dat je volledig gezond bent, geen lopende schulden meer, baas in eigen huis worden. Succes is niet oneindig, in de tijden dat het minder gaat moet je jezelf kunnen belonen met opgebouwde reserves.

27-04-2024 13:22

nielsen +2071

We worden echt professioneel
Muis wordt olifant

27-04-2024 13:20

Willem.H +15880

Het stadion belemmert Feyenoord ongelofelijk veel qua commercie. Dat kost de club jaarlijk miljoenen echt vele miljoenen. Als je al hoort dat meer dan 200 bedrijven op een wachtlijst staan omdat het Stadion t niet toelaat. Bizar.

27-04-2024 13:19

Kieboom +40756

Ja dat wisten we nog niet

27-04-2024 13:21

Pelleboog1908 +44306

Die 200 bedrijven zijn succes supporters.
Als het 'vele miljoenen' scheelt, dan is dat in principe nog te overzien. In die zin dat je die 'gemiste inkomsten' altijd kan opvangen met de verkoop van spelers.

Ik ben overigens voorstander van een zware renovatie van de Kuip OF een nieuw, vergelijkbaar stadion.
Waar we nu inzitten; stilstand, dat is achteruitgang.

27-04-2024 13:26

danirotterdam +167

En het daar niet helemaal mee eens
De Kuip als die in handen komt van Feyenoord heeft veel potentie
De horeca 15 miljoen plus
Nu het maasgebouw aanpakken zodat je meer vips en grote bedrijven kan uitnodigen voor lunches en diners
Meer units wat veel oplevert
Als men de Kuip kan moderniseren en met 9000 plaatsen kan uitbreiden praat je over vele miljoenen
De naam van het stadion verkopen voor miljoenen
Dus de Kuip kan financieel van waarde zijn
Een hotel ernaast en meer ruimtes voor meetings
Wat denk je van een echte kroeg op de eerste ring die elke dag open is en de supporters samen kunnen komen en biertje drinken en dergelijke

27-04-2024 14:08

Van_Geel +18671

De beste marketing voor Feyenoord is wanneer Slot slaagt in Liverpool, dan word je als club opeens serieus genomen. Slot gaat in zijn interviews vaak genoeg refereren aan situaties bij Feyenoord, dat de clubnaam valt in de Engelse pers werkt allemaal mee in je marketing.

27-04-2024 13:18

fr--opa +110979

Hmmm heel slim, nog niet gedacht. Slot gaat vaak over ons praten en ook zijn tactiek uitleggen etc. Refereren naar situaties en moeilijke momenten bij ons.

Heerlijk man

27-04-2024 13:22

Pelleboog1908 +44306

Slot gaat dat zeker niet doen, dat deed hij bij ons ook niet over AZ. Dat moet je ook niet doen, refereren aan het verleden. Komt alleen maar onzeker over.

27-04-2024 13:28

Pelleboog1908 +44306

Ok. Dat kan ik me niet herinneren.
Maar als dat zo is: hoop dat hij er mee stopt

27-04-2024 23:14

FeyRot010 +23344

Nog steeds enorm gat met FC Neus, moet hard aan worden getrokken.

Is dit die Staatsloterij vent, of is hij alweer weg

27-04-2024 13:18

Kieboom +40756

Zomaar war roepen en je niet verdiepen

27-04-2024 13:22

FeyRot010 +23344

Kijk wat ziggo betaalt

27-04-2024 13:22

Kieboom +40756

Kijk nooit naar Ziggo

27-04-2024 13:25

vnete +25572

Is dat niet zo dan?

27-04-2024 13:26

Kieboom +40756

Als je niet weet wie de mensen zijn bij Feyenoord, ga dat maar eerst uitzoeken

27-04-2024 13:41

Pelleboog1908 +44306

Deze is toch dit seizoen aangesteld?

27-04-2024 13:28

Snelterugnaardetop +36411

Plaatsing cl 40 mil
Extra inkomsten europa campagne dit seizoen 10 mil
Slot en sypke 15 milj
-------
65 milj inkomsten die onbegroot zijn..

Martin vsn geel verkocht nog niet zo lang geleden een half team dat derde werd op t wk voor ongeveer de helft... het kan verkeren

27-04-2024 13:16

fr--opa +110979

Hahaha Pelle toen voor 11 miljoen naar Saushemden. Flipten we nog om hier op fr12.nl.

Nu zou DtK er 40 voor gevangen 100%

27-04-2024 13:17

Feynoord1 +5715

Saushemden 🤣

27-04-2024 13:18

fr--opa +110979

Ja zo sprak Koeman dat toen uit, wij namen die uitspraak over hahaha

27-04-2024 13:18

Snelterugnaardetop +36411

De vrij 7
Wijnaldum 5
Zirkzee de rhoon janssen chong ake bruma rekik allemaal laten lopen..
Etc etc etc

27-04-2024 13:18

fr--opa +110979

Ja niet normaal he, vroeger verkochten we de BESTE verdediger van het WK2014 aan Lazio voor 7 miljoen, ook nog eens half door opgelicht door die criminelen met dat mailtje

27-04-2024 13:19

Van_Geel +18671

Totaal andere tijd, was allemaal voor de Saudi bubbel.

27-04-2024 13:20

VSNFR +12202

De vrij was wel heel erg absurd laag als beste verdediger van het WK

27-04-2024 13:21

fr--opa +110979

Ja ok.. Toen ging een Maguire ook nog niet voor 85 naar Utd. Die zou toen 35 zijn geweest voor die Saudi/China/MLS gekte

27-04-2024 13:23

smashmouth +660

en een algemeen directeur verkocht de helft van de club voor 30 miljoen

27-04-2024 13:20

Kieboom +40756

Ja en sinds die vrienden zich er mee bemoeien, zijn we 2x kampioen geworden .
Ze hebben V.Bodegom aangesteld en die Arnesen en die Arne , en ook nog Te Kloese
Dus dat verhaal word ik ook moe van

27-04-2024 13:24

smashmouth +660

Los van of je het een goede deal vindt of niet, is het meer schetsend voor de situatie waar we in zaten.

Daarnaast was de deal op zich prima. Alleen Dividend uitkering als we bepaald eigen vermogen hadden/winst maakten. Aan ons dan de zaak om ze zo snel mogelijk uit te kopen dat je daar niet teveel geld aan kwijt bent.

27-04-2024 13:26

KevinFRsweepteam +3375

Gnonto schijnt in gesprek te zijn met Don Kloesoe om de nieuwe trainer van feyenoord te worden.

27-04-2024 13:16

schoonschip +5252

Niet?! Fucking hell, dat zou echt te gek zijn

27-04-2024 13:21

Pelleboog1908 +44306

Speler-manager.

27-04-2024 13:30

Arcor +185617

Ben benieuwd naar komende transferperiode wat mij betreft maximaal 3 sterkhouders laten gaan ( Gimenez, Wieffer en Geertruida) en echte toppers die er meteen staan halen, bij aanvang competitie 100% op sterkte zijn.

27-04-2024 13:15

[FR]Thomas +227603

Ik denk dat Gimenez, Hancko, Geertruida en Wellenreuther vertrekken. Ik denk dat Wieffer, Timber en Hartman blijven, behalve als er voor die laatste twee belachelijke bedragen op tafel komen

27-04-2024 13:17

Arcor +185617

Eebs Wellereuther was ik vergeten en Voor Wieffer was al afgelopen winter interesse vandaar dat ik verwacht dat hij vertrekt. Gezien contract tot 2028 verwacht ik dat Hancko nog een jaar blijft.

27-04-2024 13:20

schoonschip +5252

Die drie moeten je gewoon minimaal 90 miljoen opbrengen. En dan kan je met de 55/60 die je krijgt voor slot en CL aardig shoppen

27-04-2024 13:22

ReturnoftheMac +29295

Ik hoop het zo Thomas ! Houdt ze scherp daarzo

27-04-2024 13:33

FeyRot010 +23344

Vagner Love en Timochuck

27-04-2024 13:19

Cees.R82 +9712

Met 3 versterkingen schiet je niet op. Debreedtoet versterkt worden met gelijkwaardige spelers.je hebt op iedere positie minimaal 2 spelers nodig en dan zijn er posities die 3 dubbel bezet moeten worden. En een paar multifunctionele spelers zoals een Geert zou ook prettig zijn.

Echte topper halen gaat hem ook niet worden want daar hangt een meervoudig miljoenen salaris aan en ondanks de vele miljoenen die binnen stromen kunnen wij ons dat niet veroorloven. Kijk naar 020 die gingen ook spelers halen met een salaris van rond de 5mln en nu moeten ze eerst verkopen om te kunnen kopen dat moet Feijenoord zeker niet doen.

27-04-2024 13:29

MansoryFR +3350

Ik zie Timber ook wel verrassend vertrekken zeker als hij minuten maakt tijdens het EK. Zijn naam kan, door zijn broer bij Arsenal, ook een rol spelen.

27-04-2024 22:27

RdamNoord +221192

Nog lang niet moe.

27-04-2024 13:15

Arcor +185617

Onvermoeibaar RN.

27-04-2024 13:16

[FR]Thomas +227603

Niet voor niets dat Slot graag bij Feyenoord mee wilde draaien met een bepaalde betrokkenheid op technisch vlak. In Engeland is dat heel normaal, dat de manager een grote hand heeft in het halen van spelers. Heeft hier een uitstekende voorbereiding op gehad

27-04-2024 13:14

Wietse +24408

Ik vind het hele idee van het halen van voornamelijk talentvolle spelers en talentvolle internationals uit (soms A maar vooral) B-competities ook een geweldige keuze. Voor spelers als Gimenez, Hancko, Beelen en Geertruida ga je waarschijnlijk veel geld vangen. Met oud gedienden heb je die luxe niet.

27-04-2024 13:20

Pelleboog1908 +44306

Trauner voor €1 miljoen was ook een schot in de roos.

27-04-2024 13:34

Wietse +24408

Precies. Aangevuld met toppers uit eigen jeugd Hartman, Geertruida en Timber.. en talentvolle KKD spelers Wieffer en Beelen.. helemaal mooi

27-04-2024 13:36

Frank.T +105105

We zijn niet te stoppen,we blijven nu gaan!

27-04-2024 13:14

Generaalspankee +9852

Straks mijn verdriet maar wegdrinken in de stad

27-04-2024 13:13

dorst +3041

Goed plan....

27-04-2024 13:13

ReturnoftheMac +29295

En dan daarna opnieuw beginnen ? Geen goed idee. Let it burn

27-04-2024 13:35

ramsteijn +5022

Voor Feyenoord is het een uistekende week? Het is een trieste week en niks anders. De goudklomp Slot heeft ons verlaten ,ik ben er kapot van.

27-04-2024 13:13

fr--opa +110979

Hand in hand, voor IJzer 1!

27-04-2024 13:13

ReturnoftheMac +29295

Eerste paar grote stappen naar professionalisering zijn gezet. Nu doorpakken. Feyenoord heeft meer potentie dan het de afgelopen 50 jaar gehad heeft.

27-04-2024 13:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties