'Feyenoord denkt aan bod van 6 miljoen euro plus bonussen'

'Feyenoord denkt aan bod van 6 miljoen euro plus bonussen'

Ramiz Zerrouki blijft onderwerp van gesprek bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij FC Twente en hopen dit keer wel succes te hebben. Afgelopen zomer is Feyenoord er niet in geslaagd om de 24-jarige middenvelder los te weken bij de Tukkers.

Feyenoord heeft afgelopen zomer een bod gedaan van rond de 5 miljoen euro met extra’s als bonussen en een doorverkooppercentage. De Telegraaf meldt dat de stadionclub een verhoogd bod heeft neergelegd: ''Insiders schatten dat de Rotterdammers nu richting 6 miljoen euro plus extra’s willen gaan.''

FC Twente is zoals bekend niet blij met de hernieuwde interesse van Feyenoord. Trainer Ron Jans sloot een transfer van Zerrouki in de winterstop zo goed als uit. ''Een seizoen loopt van juni tot juni en dan willen we niet in januari een van onze basisspelers verkopen. We willen voor Europees voetbal gaan en het kriebelt ook om weer iets heel moois te presteren in de KNVB-beker.''

''Natuurlijk staat Feyenoord bovenaan, maar zo groot is de achterstand niet'', vervolgt de trainer. ''Waarom zouden we nu onze concurrentie sterker maken door een van onze beste spelers te laten gaan? Het is ons uitgangspunt om met Zerrouki het seizoen af te maken. Daar staat iedereen bij de club achter. Ik gun Ramiz een mooie transfer, maar dan in de zomer.''

Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

jack98 +47635

Komt dan toch de maandenlange soap ten einde? :)

06-01-2023 16:36

rensrotterdam +3971

Het is wel off topic maar in deze tijd laat van Hanegem zijn beste kant zien. Veel mensen hebben het zwaar zowel financieel als in andere delen van Europa fysiek. Dat sommige voetballers schaamteloos de miljoenen zonder enig moreel besef bijeen harken is stuitend. Ze hebben een ego zo groot als de Euromast maar hun sociale intelligentie is daar precies tegenovergesteld aan

06-01-2023 16:00

Pixeltje +2715

Voor de meeste voetballers in de Eredivisie is voetballen echt geen gigantische vetpot. Voor de meeste spelers zal hun salaris zo tussen de 100 en 170 duizend euro zijn per jaar, wat een goed salaris is natuurlijk. Daar moet je je echter wel bij bedenken dat slechts heel weinig van die jongens na ongeveer hun 34ste als ze zijn gestopt ooit nog bij zo een salaris in de buurt komen, helemaal omdat ze voor de rest geen praktische of wetenschappelijke opleiding hebben, en ook geen echte werkervaring hebben. Dit in tegenstelling tot de mensen die als ze in de twintig zijn hun salaris, hoe meer ervaring ze hebben, met de jaren alleen maar zullen zien stijgen.

06-01-2023 17:00

beppie172 +66597

Ik heb die laatste alinea's ergens eerder gelezen.

06-01-2023 15:42

eppo +73321

Ja,,, komt me ook bekend voor.

06-01-2023 15:57

Paulus98 +158226

Veel te veel.

06-01-2023 15:08

rich_fr +3110

Zerrouki ophalen en daarna nooit meer aankloppen bij die Duitsers.

06-01-2023 14:44

Joost.V91 +7343

Er is simpelweg gewoon versterking nodig na het wegvallen van twee basisjongens. . Als ' lord' Arno vind dat Zeroukki een versterking, is vind ik dat ook.

06-01-2023 13:40

Janzoad +1314

Concurrentie hahaha wat een cabratier die Ron

06-01-2023 13:28

Ventilator +117489

Voor nog geen 6 miljoen roepi

06-01-2023 13:24

Rumble +6955

Ik weet het niet hoor, wat ik hiervan moet vinden.

06-01-2023 13:22

Inworp +3442

Even naar de Euromast dan kan je het overzien.

06-01-2023 13:59

JefCumps +5420

Bijna rond!

06-01-2023 13:08

6069960 +5355

Weetje wat het is 6 Mil voor Zerrouki is bestwel on point en 7,5 zou ook niet overdreven zijn het is gewoon vermoeiend dat Twente zo popie jopie moeilijk moet doen constant

06-01-2023 13:05

Steven_Seagal +28001

Dat zijn aardig wat vuurwerkboetes

06-01-2023 13:01

Matthy +1840

Zerouki prima speler en zal prima vervanger zijn voor aursnes en nu dan timber. Maar toch denk ik ook wel dat we met wiefer en dermane karim het hadden gered. En dit geld dan in szymanski had gestopt

06-01-2023 12:58

Sasss +54163

eebs met deze held

06-01-2023 13:02

Alex1908 +4678

Vergeet je het salaris van Szymanski niet, die moet dan echt een hoop inleveren plus de vraag is of je mag onderhandelen met de Russen.

06-01-2023 13:21

Wisselspeler +7897

Maar blijkbaar is Slot niet tevreden genoeg over Dermane. Ik ga ervan uit dat hij Wieffer RCV en dan zerrouki daarvoor wil gaan spelen. Ik hoop alleen dat Zerrouki nu volgende week komt en dat deze soap niet tot eind Jan, oftewel na Ajax, Az en PSV komt.. Je moet hem snel inpassen.

06-01-2023 13:22

Schiedam34 +1

Komt uit de jeugdd van afc ajax beter een andere speler

06-01-2023 12:58

Eef1908 +220417

Ze gaan lappen

06-01-2023 12:58

randdebielvanzuid +3824

Gaan we ook nog een centrale verdediger halen of is dat niet meer belangrijk ineens? Hoor alleen maar zerrouki

06-01-2023 12:56

Andje33 +5096

Die komt er ook nog wel

06-01-2023 12:57

willem-feyenoord +2753

Idk, zou een geiser kunnen zijn.

06-01-2023 12:56

FC Apendrecht.nl +29789

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/01/05/soms-slaat-arne-slot-door-in-zijn-drang-naar-perfectie-a4153475

Wat een geil stuk
Pohhhh

06-01-2023 12:55

vlo +7114

Slot is/wordt Pep 2.0

06-01-2023 13:05

beppie172 +66597

Mag hopen dat hij net zolang bij ons blijft als Pep bij Man City.

06-01-2023 15:46

vlo +7114

Die hou je niet ... gaat naar de Europese top

06-01-2023 16:10

Reinaldo16 +21112

Hij komt eraan lees ik net

06-01-2023 12:54

willem-feyenoord +2753

Zouden Algerijnen graag doodschoppen verkopen? Zo ja, graag halen voor 22 januari

06-01-2023 12:51

beppie172 +66597

Remember Marseille

06-01-2023 15:47

Reinbo +17753

Vette letters!

06-01-2023 12:50

willem-feyenoord +2753

𝐂𝐎𝐍𝐅𝐈𝐑𝐌𝐄𝐃: 𝐑𝐚𝐦𝐢𝐳 𝐙𝐞𝐫𝐫𝐨𝐮𝐤𝐢 𝐢𝐬 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐞𝐞𝐥 𝐞𝐞𝐧 𝐀𝐥𝐠𝐞𝐫𝐢𝐣𝐧

06-01-2023 12:52

Sasss +54163

chocolade letters zijn vet zat

06-01-2023 12:52

Dezwartetulp +77655

Ik snap niet dat iedereen in Szymanski de ideale 10 ziet. Prima speler, begrijp me niet verkeerd. Maar een 10 moet wel wat meer hebben dan een retegoed (dat wel) schot. Die moet de spil zijn van korte combinaties door het midden, inzicht hebben, het aanvalsspel vorm geven, etc. Kan iemand mij concrete situaties geven waarin Szymanski dit liet zien? Want ik heb alleen rushes en afvuren op m'n netvlies.

Timber heeft overigens wel veel van die kwaliteiten voor op 10.

06-01-2023 12:49

Steven_Seagal +28001

Gooi opstelling

06-01-2023 12:50

doellijntechnologie +9507

Aahja Timber de meeester van de 1-2, met een ongekende techniek, een steekpass waar de bruyne nog jaloers op is en het overzicht van Modric...
Timber is een ali express Leroy Fer.

06-01-2023 12:52

Dezwartetulp +77655

Zo dik durfde ik het niet aan te zetten, maar kan me hier helemaal in vinden.

06-01-2023 12:53

Mrunterwijst +10648

Hij is wel wat verfijnder dan Fer hoor, maar ik begrijp je punt. Zijn handelingssnelheid mag wel wat hoger liggen

06-01-2023 12:54

willem-feyenoord +2753

Jaja maar Dark Miemers was wel dat talent hè

06-01-2023 12:52

Dezwartetulp +77655

Niet goed opgelet.
Diemers was de ideale passer, dus meer een controleur/spelverdeler.
Zucht....

06-01-2023 12:54

willem-feyenoord +2753

Nou ja, ‘ideale’ vind ik een beetje vergezocht. Maar je hebt gelijk, Diemers is geen 10.

06-01-2023 12:55

RdamNoord +217960

Szymanski speelt hier net in een nieuwe omgeving.
Als je het in Szymanski niet ziet maar in Diemers wel gaat er toch iets goed mis.
Overigens zie ik in Timber ook echt totaal geen nummer 10, eerder een 8(plek Orrie).

06-01-2023 12:53

Dezwartetulp +77655

Ja, lekker de groepsmening verkondigen.
Standaard gelul dus.
Ga 's zelf nadenken.

06-01-2023 12:55

RdamNoord +217960

Kom jij wel in De Kuip, of kijk je überhaupt wel eens wedstrijden?
Wat een dwarse en zeer overdreven afwijkende mening weet je er altijd uit te gooien.
En als iemand iets anders beweert is het weer onder de noemer populistisch gelul.

Netjes hoor pik.

06-01-2023 12:58

Dezwartetulp +77655

Ik kijk gewoon een stuk minder oppervlakkig naar spelers dan jij en de rest hier. Ik ben veel beter in staat om op detail kwaliteiten van spelers en op welke positie die het beste tot hun recht komen, te beoordelen. Sorry, maar zo heeft iedereen z'n talenten. Jij bent vast ook ergens goed in.

06-01-2023 13:07

RdamNoord +217960

Hahaha, dan zal ik je vanaf nu een heel stuk serieuzer gaan nemen...

Overigens zie ik zelf in Dilrosun meer een 10(als Szymanski er niet is) en volgend jaar Bullaude.
Maar zeker geen Timber.
Als 10 moet je ook kunnen scoren en dat kan ie (nog) niet.

06-01-2023 13:09

Dezwartetulp +77655

Dilrosun is (net als Szymanski) te druistig en heeft te weinig overzicht voor op 10.
Bullaude heeft potentie, maar valt nog wat tegen tot nu toe (ok, ff wennen mag).
Maar Timber is vooralsnog natuurlijk de beste optie.

Maar waar ben je nou wel goed in?

06-01-2023 13:12

RdamNoord +217960

Duidelijk betere spelling dan jij ;)
En zeer zeker meer verstand van het spelletje, maar meningen mogen verschillen.

06-01-2023 13:16

Dezwartetulp +77655

Waar spel ik verkeerd dan?

Maar vooruit, jij mag ook iets hebben waar je beter in bent.
Jij beter in spellen, ik in het spelletje.

06-01-2023 13:22

RdamNoord +217960

Maak er maar wat van, kameraad ;)

06-01-2023 14:00

RicoFR36 +27118

Eens. Op de laatste zin na. Die is lachwekkend.

06-01-2023 12:54

9ball +1504

Ik geloof er helemaal niet in.

06-01-2023 12:49

Warface +3210

Lekker je man laten lopen vanavond Zerrouki en prik er ééntje achter Unnerstal. Enof Steuer dan akkoord gaat!

06-01-2023 12:47

keesvwonderen +5070

Tijd dat Zerrouki zelf stennis gaat schoppen

06-01-2023 12:47

Fabian +63588

Precies wat ik zei ze kijken mee verdomme

06-01-2023 12:45

doellijntechnologie +9507

Wat er ook gebeurt omtrent Zerrouki, Noppert is zo lekker gewoon gebleven!!

06-01-2023 12:44

Sasss +54163

Wat heeft die eendagsvlieg ermee te maken?

06-01-2023 12:48

Eef1908 +220417

Hahahaha mooi

06-01-2023 12:51

JanDeSpecht +91852

Het zou wel geniaal zijn wanneer de hele transfersoap rondom Zerrouki één groot rookgordijn is en dat Slot vanmiddag een concrete versterking aankondigt die niemand had zien aankomen.

06-01-2023 12:42

sykoofox +87621

Laten we het hopen haha! En hoop ook dat Zerrouki daar de pleuris laat uitbreken!

06-01-2023 12:44

Broodjeaap +49482

Jan grote held!

06-01-2023 12:48

campie010 +3685

Laat die fucking tukkers kijken naar de ploegen die dichter bij hen staan, 020 en 040. Wij zijn geen concurrent, wij zijn de kampioenen👊

06-01-2023 12:40

ShinjiUno +52388

6mln take it or leave it. Wat?? More munnie?

06-01-2023 12:38

JimRTM +7000

Hiieeerrrr! Suk a cok!

06-01-2023 12:53

vakkiew3 +2620

How toe pay hier vor?

06-01-2023 12:54

badeend +7870

Concurrentie? Wat een grootheidswaanzin bij fc Duitsland. Gewoon doorschakelen en laat ze lekker fantaseren daar. Er moeten voor dat geld wel spelers te vinden zijn. Ik neem aan dat de scouts niet stil hebben gezeten aangezien we dit allemaal al zagen aankomen toch? Of is dit al de eerste tekenen dat de periode van Arnesen definitief voorbij is en we weer terug gaan naar oude praktijken.

06-01-2023 12:37

corfr1912 +8860

Triest dat je dit post. Vorig jaar was het verschil maar 3 pnt. Je gekleurde bril eens afzetten en een meer realistische blik zou verstandiger zijn.

06-01-2023 12:52

badeend +7870

Hadden ze daar ook Europese wedstrijden? Het zijn zeker geen directe concurrenten en had het eerlijker gevonden als ze waren teruggezet na al dat financiële gesteggel. Maar zij hebben wel geluk dat Enschede ze meerder malen heeft geholpen en financieel hebben bij gesprongen. Ik heb dus geen brilletje op maar heb absoluut niets met deze Tokkies

06-01-2023 13:06

wilbert17 +23477

Waarom zoveel topics over een speler die de club niet mag verlaten. Verspeelde energie dit. Ik heb liever een vervanger voor Trauner.

06-01-2023 12:34

Feyenoord1 +102602

Die heb je al

06-01-2023 12:35

wilbert17 +23477

Er moet er nog 1 bij. Deze bezetting is te dun. Daar kan je niet maanden mee vooruit.

06-01-2023 12:37

badeend +7870

Gelijkwaardige bedoeld Wilbert denk ik, niet een stand in voor een wedstrijdje ofzo. Ik neem aan dat jij Rasmussen bedoeld

06-01-2023 12:38

Feyenoord1 +102602

Nee Geertruida

06-01-2023 12:42

corfr1912 +8860

Je komt een 6 en een vervanger voor Trauner nodig. Het is anders te mager. Zeker gezien schorsingen en nog 1 of 2 blessures ons dan echt de das om gaan doen.

06-01-2023 12:57

KAWS +201181

Ik wacht nog op een post over wat Zerrouki vanochtend heeft gegeten.

06-01-2023 12:39

corfr1912 +8860

Eens Wilbert hoe graag ik hem ook zie komen dit is verspilde tijd en moeite.

06-01-2023 12:54

Wisselspeler +7897

Ik denk dat slot de conclusie heeft getrokken dat Wieffer ( geertruida, rasmussen) genoeg zijn voor het vervangen van Trauner en dat hij Zerrouki wil als nr 6 voor dit en komend seizoen. Dan vallen de puzzelstukjes zogezegd.

06-01-2023 13:37

Moesti-010 +3133

https://twitter.com/TheSocialsScene/status/1610379509873934337?cxt=HHwWgoDU-bnom9ksAAAA


Klasse Marcos, zo pak je neuzen aan

06-01-2023 12:33

Ripinpeaceantony +3979

heerlijke tackle

06-01-2023 12:34

jimmyfeyenoord2000 +3283

Tijdens klassieker gaan overal nette geplaatst worden

06-01-2023 12:32

feyen00rd23 +5233

Ene kant wel logisch natuurlijk zeker met bergneus

06-01-2023 12:33

wilbert17 +23477

Komt door de niet zo nette supporters!

06-01-2023 12:34

vakkiew3 +2620

In de netten!

06-01-2023 12:55

FRFissa +733

Was niks, is niks, wordt niks

06-01-2023 12:32

IJzerenKees +134008

als hij nu niet komt hoeft hij nooit meer te komen

06-01-2023 12:29

corfr1912 +8860

Dat bepaal jij niet Kees en die jongen zit tussen 2 brandhaarden in en wil zich netjes opstellen tov de klus die hem geholpen heeft. Twente profiteerd daar van. Daar kan Zerroeki verder alleen maar rebellie tegenover zetten b.v. niet meer trainen of zich ziek melden etc. Als een speler van ons dat zou doen is de kuip te klein luister over 2 weken maar eens al de opstelling van Ajax genoemt wordt en de naam mountenhut genoemt wordt.

06-01-2023 12:37

badeend +7870

Netjes opstellen? In dat wereldje moet je vooral aan jezelf denken, als hij nu zijn knieband afscheurd zal Twente dan zijn contract verlengen en opwaarderen? Nee zo gaat het nu eenmaal. Kortom wil hij de stap maken dan mag hij nu ook wel een beetje rumour maken bij de grensstreek

06-01-2023 12:41

IJzerenKees +134008

cor
heel goed verhaal maarrr
ik ben nogal een invloed rijk persoontje cor dus mijn arm reikt iets verder dan de meeste denken niet zo ver als die van erdogan maar het scheelt niet veel

06-01-2023 12:44

KAWS +201181

Eebs met deze held

06-01-2023 12:39

feyen00rd23 +5233

2 miljoen meer dan genoeg voor zo’n beperkte speler

06-01-2023 12:28

corfr1912 +8860

Of te weinig voor jou beperkte kennis van zo'n speler of liever sie speler.

06-01-2023 12:39

Yalmarr010 +1453

6miljoen incl bonussen is nog 1 miljoen teveel…

06-01-2023 12:27

jack.f +5040

1 miljoen 3 miljoen te veel zeg zo goed is die niet.

06-01-2023 12:31

corfr1912 +8860

En 14 mln voor Arsnes was te weinig grappig jij.

06-01-2023 12:40

ZiertjeTebbenhof +21675

O.T. lees net dat Gianluca Vialli is overleden.......weer een icoon weggevallen, geweldige spits in zijn tijd..............

06-01-2023 12:27

Sasss +54163

RIP
maar heb nog nooit van die beste man gehoord

06-01-2023 12:49

ZiertjeTebbenhof +21675

Echt een legend............vialli-mancini geweldig koppel bij sampdoria

06-01-2023 13:38

Lupin +3435

Jammer dat Jans het moment bepaalt waarop hij zijn spelers een transfer gunt.

Voor Zerrouki is het moment nu. In de zomer heeft Feyenoord veel meer en waarschijnlijk ook betere opties.

Persoonlijk ben ik niet zo overtuigd van Zerrouki.

06-01-2023 12:26

Janjaapie010 +3083

Razzouki > zerrouki

06-01-2023 12:26

Jakule +2125

Je verkoop Aursnes voor 13 mln. Volgens velen hier was dat nog veel te weinig Waarom doen we dan moeilijk over pak hem beet 7,5 mln. voor een speler die 3jaar jonger is en op papier vergelijkbare kwaliteiten heeft?

06-01-2023 12:22

[FR]Thomas +227603

Vergelijkbare kwaliteiten? Heb je data om dat te supporten?

06-01-2023 12:24

FRKEVV +5193

Data zegt juist dat Zerrouki beter is als Aursnes, of dat ook echt het geval is betwijfel ik. Maar de statistieken spreken wel in zijn voordeel (dan vooral het balafpakken en passings percentage)

06-01-2023 12:26

TussenjaarFC +138529

Zerrouki plays an important role at Twente both defensively and offensively. He started the most open-play sequences for FC Twente his season (428), with just three players initiating more sequences in the entire Eredivisie. Zerrouki also attempted 79 tackles this year, winning 51 of those, with only six players recording more successful tackles overall.

In possession, Zerrouki is good at finding the right solutions, with only two team-mates attempting more passes in the opposition half (850), while he also has the second-highest passing accuracy in enemy territory (76%). And these definitely aren’t all risk-free passes either, given the fact that only one Twente player has played more passes into the box than Zerrouki (68, excluding crosses).

06-01-2023 12:27

[FR]Thomas +227603

Interessant, heb je een linkje naar een attikel o.i.d?

06-01-2023 12:27

[FR]Thomas +227603

Dank Tussenjaar. Wel op een wat ander niveatje natuurlijk, Aursnes stond er ook echt in de Europese wedstrijden, maar toch een goed teken.

Overigens is het hele concept om met winsten te verkopen en die winsten dan te herinvesteren in de selectie. Als je 7 miljoen voor Zerrouki betaalt kun je een situatie zoals met Senesi krijgen; je kunt hem wel verkopen maar echt veel winst valt er niet te behalen

06-01-2023 12:29

Gladdeharry +9202

Zie statistieken dit seizoen

06-01-2023 12:32

doellijntechnologie +9507

Dus niet eens de beste in de eredivisie, wat al een middelmatige competitie is...

06-01-2023 12:38

edwdw +7730

Nou verdedigend vond ik hem zwakjes, aan de bal fantastisch.

06-01-2023 12:38

Feyenoord1 +102602

Je hoeft ook niet altijd veel winst uit elke speler te pakken, als Zerrouki gewoon de komende jaren een stabiele/belangrijke middenvelder ( of zelfs beter ) voor ons is en we verkopen hem met een paar miljoen winst, wat is het probleem?

06-01-2023 12:38

FRalways +3855

Je kan niet alleen maar spelers kopen om flinke winst mee te maken.
Soms is het ook gewoon handig om een speler te kopen die er direct kan staan, dan is het ook winst omdat je je elftal versterkt.

06-01-2023 12:49

onbekend +94881

Omdat we ook nog winst willen/moeten maken uiteindelijk op Zerrouki. Daarnaast is Aursnes wel echt een klasse of 3 beter.

06-01-2023 12:26

filosoof12 +1987

Allereerst, Aursnes was 26, 2 jaar jonger. Ten tweede, naar Benfica is een grotere stap (een vermogende club en niveauverschil is er ook qua CL). Ten derde, vergelijkbare kwaliteiten moeten we nog maar zien.

06-01-2023 12:26

Jakule +2125

Ze schelen 2,5 jaar. En als zerrouki positief opvalt in de EL zullen er grotere clubs interesse tonen, waardoor je wellicht weer zo’n 15 mln. kunt ophalen.
En ik zeg inderdaad ‘ op papier dezelfde kwaliteiten ‘. Dat kun je alleen maar ontdekken als je hem haalt.

06-01-2023 12:32

frtikkieterug +6706

Op papier en in de praktijk is hij niet vergelijkbaar

06-01-2023 12:28

nick_feyenoord +3691

Dat geld kun je beter gebruiken voor symanski

06-01-2023 12:22

FRKEVV +5193

Mooi dat Feyenoord geen losse kaartverkoop doet voor de klassieker. Stadion vol met echte supporters ipv al die suffe dagjesmensen.

Heerlijk

06-01-2023 12:22

jimmyfeyenoord2000 +3283

Gaat wel chaos worden natuurlijk met berghuis in de kuip .. benieuwd of de wedstrijd niet gestaakt word

06-01-2023 12:25

filosoof12 +1987

Denk dat wel meevalt. Die wedstrijd in 2021 was toen nog vers en viel op Berghuis zn verjaardag. Ik zie zn naam weinig voorbij komen. We staan bovenaan he, dus we hoeven ons niet op dat soort nutteloze zaken te focussen

06-01-2023 12:28

jimmyfeyenoord2000 +3283

Toen waren er geen supporters in de kuip ..

Ik denk dat dit echt heel heftig gaat worden maar dat ga je pas merken paar dagen voor de wedstrijd

06-01-2023 12:29

Alexbaas +3032

Jezus wat naief

06-01-2023 12:31

dre82 +5773

Volg jij Feyenoord nog niet zo lang? Het gaat een schandalige vertoning worden

06-01-2023 12:42

atavistic1997 +3725

Lijkt wel of ze bij Twente zijn vergeten dat wintertransfers er bij horen. Net zo gek als die Duitser bij Benfica. Roepen dat Chelsea respectloos is om te denken om een afkoop clausule te gaan betalen.......ja maat stop dan niet zn clausule in een contract, hoort er gewoon allemaal bij. En dan niet leuk en moeilijk gaan zitten doen als het even een half seizoen goed gaat. Ken je plek. Wij vangen ook niet de bedragen die ze in amsterdam krijgen. Niet gek lopen doen

06-01-2023 12:22

Technicus +18725

Dat zei schmidt helemaal niet. Hij zei dat wanneer er een clausule instaat, de kopende club weet wat ze moeten betalen en dus niet eerst de speler gek maken om vervolgens te gaan onderhandelen over de prijs terwijl die vaststaat.

06-01-2023 12:26

atavistic1997 +3725

Ik moet je daarin gelijk geven. Maar mijn punt dat ze in de voetbalwereld gaan zeuren dat het lelijk is en respectloos en weet ik veel wat nog meer blijft wel staan. Benfica moet toch eerst toestemming geven aan een club om met Fernandez te praten. Staat nergens dat je hem dan niet een dik salaris mag aanbieden en mag zeggen dat je die 120 mil kan neertikken.

06-01-2023 15:01

FRalways +3855

Ze zijn het niet vergeten, maar hebben gewoon het recht om nee te zeggen.
Als morgen 17 miljoen wordt geboden voor Kokcu zegt Feyenoord ook gewoon nee en wachten ze tot de zomer.

06-01-2023 12:55

atavistic1997 +3725

Als Timber fit was gebleven en ze kwamen met 25-30 mil op de proppen weet ik het nog net zo niet. Tuurlijk heb je het recht om nee te zeggen, maar je kan het dan nogsteeds wel hoog in je bol hebben zitten

06-01-2023 14:49

GoudvisFR +2062

Kans is groter dat ze hun sleutelbos terugvinden dan dat wij 6 miljoen met bonussen gaan betalen hahahaahhah

06-01-2023 12:21

Dezwartetulp +77655

Idrissi….Danilo…Szyman
……..…….Timber…………….
…….Kokcu…..Dermane…
Hart..Hanc..Trau…Geert
…………..Bijlow……………..

Basis als iedereen fit is.
Dit kan een machine worden.
Idrissi en Szymanski die continu naar binnen komen en vuren.
Danilo die z’n goaltjes meepakt
En wat een middenveld…

06-01-2023 12:19

ArendMartijnDeGoat +2210

Fijn dat jij geen trainer bent!

06-01-2023 12:20

Dezwartetulp +77655

Originele reactie man.
Probeer s iets inhoudelijks?

06-01-2023 12:21

sjaarloos52h +21936

Fijn dat je zelf in de gaten hebt dat je een geit bent!

06-01-2023 12:21

ArendMartijnDeGoat +2210

Met idrissi en szymanski op de vleugels, heb je helemaal geen diepte. En dermane? Waarom? Ben erg fan van die jongen maar kom op zeg die is echt nog niet klaar.
En dan heb ik nog niks gezegd over de achterste linie..

06-01-2023 12:27

ArendMartijnDeGoat +2210

Ik zelf niet hè, maar Arend Martijn die is het geitje!

06-01-2023 12:28

lerenbalmetveter +2927

dat kunnen de meeste helaas hier niet.
Roeptoeteren , meer niet

06-01-2023 12:38

sjaarloos52h +21936

Prima, zolang je Dilrosun er maar uitlaat!

06-01-2023 12:23

Bati +40297

Ja haal Dilrosun er maar uit die in 14 wedstrijden 4 goals en 4 assists achter zijn naam heeft, wat een gek ben jij joh.
Eind van het seizoen gwn dubbelde cijfer.

06-01-2023 12:25

sjaarloos52h +21936

Schei uit. Is een waardeloze voetballer!

06-01-2023 12:26

Fey010_015 +96651

En timber die geen 10 is

06-01-2023 12:23

Fakkelbanaaaannn +4661

Ik heb veel opstellingen voorbij zien komen op FR12 maar deze is veruit de slechtste...

06-01-2023 12:26

Dezwartetulp +77655

Kom met inhoud of hou je bek. Groetjes

06-01-2023 12:33

Fakkelbanaaaannn +4661

Inhoud heb jij al gegeven en dat schrikt me eerlijk gezegd zo erg af dat k niet eens met jou in discussie wil want heb t idee dat jij t spelletje niet helemaal begrijpt! Groetjes

06-01-2023 13:19

frtikkieterug +6706

Timber is geen 10 en Szymanski is op 10 veel beter dan aan de zijkant

06-01-2023 12:30

Dezwartetulp +77655

Fakkel en Fikkie, Timber kan juist prima op 10. Is goed in kort combineren, wendbaar, inzicht, steekpass en aardig schot. Dat zijn meer kwaliteiten voor 10 dan Szymanski heeft (alleen dat schot).

06-01-2023 12:46

frtikkieterug +6706

Szymanski heeft beter inzicht, is wendbaarder en heeft een beter schot. Volgens mij ben jij niet helemaal objectief

06-01-2023 13:43

Dezwartetulp +77655

Ik heb geen enkele persoonlijke voorkeur.
Maar ik zie deze dingen meer in Timber dan in Szymanski.
Zo heeft iedereen z'n eigen realiteit he.
Soort metaverse :)

06-01-2023 13:44

onbekend +94881

-------------Danilo
-Idrissi---Bullaude---Szymański
-------Kökçü-----Zerrouki
Hartman-------------Geertruida
------Hancko----Trauner
-------------Bijlow

Het word tijd dat Bullaude zijn minuten gaat maken, ook met het oog op komend seizoen. Ook een ander type speler wat wij zeker kunnen gebruiken. Szymański kan prima hangend op rechts en Idrissi laat tot nu toe de beste indruk achter op links. Dilrosun ipv Idrissi kan ook.

06-01-2023 12:31

Dezwartetulp +77655

Niet verkeerd, hier kan ik ook prima mee leven :)

06-01-2023 12:42

jimmyfeyenoord2000 +3283

Nog 16 dagen dan is het feyenoord ajax ..

Hopen dat we nog wat versterking erbij hebben voor die tijd

Hoop ook dat berghuis nog iets tegen ze kop keijgt gegooid

06-01-2023 12:16

sjaarloos52h +21936

Eerste snap ik, laatste niet.

Waarom wordt die jongen nou niet een keer met rust gelaten. Stelletje zeikerds!

06-01-2023 12:24

FactaNonVerba12 +14719

Dat vuurwerk heeft echt permanente schade toegebracht bij die duitsers hé

06-01-2023 12:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties