Heineken gaat het sponsorcontract met Feyenoord op korte termijn verlengen, zo weet 1908.nl te melden. Omdat het huidige contract medio 2025 afloopt, overwoog de Rotterdamse club te kijken naar alternatieven, maar uiteindelijk verlengen de twee partijen de verbintenis die al sinds 1994 loopt.
De eerste twintig jaar van de samenwerking was het bedrijf in De Kuip als partner verbonden met het merk Amstel. In het seizoen 2014-2015 veranderde de samenwerking en werd Heineken de nieuwe partner op het gebied van bier. De komende seizoenen kunnen de bezoekers van De Kuip dus ook rekenen op een plasticbeker Heineken als men een biertje bestelt.
Wat betreft frisdranken is Feyenoord er nog niet helemaal uit. Pepsi geldt nu als vaste leverancier, maar dat contract loopt ook medio 2025 af. De Rotterdammers gaan dit najaar in gesprek met concurrent Coca-Cola om te kijken of er een betere deal te maken valt.
Lees het artikel op de mobiele website