Feyenoord en Univé zijn met ingang van 1 juli 2024 nog steviger aan elkaar verbonden. De verzekeringscoöperatie heeft een driejarig contract getekend als Strategisch Partner. Sinds 2022 was Univé al als Partner aan Feyenoord verbonden.
Dat de samenwerking een succes kan worden genoemd, werd begin deze maand extra onderstreept. Feyenoord en Univé sleepten gezamenlijk een gouden SponsorRing in de categorie ROI/Business Case in de wacht, wat aantoont dat beide partijen maximaal rendement halen uit het partnership. Volgens de jury ‘hebben Univé en Feyenoord een geweldig mooi resultaat behaald, met merken die iets met elkaar gemeen hebben.’
Breed betrokken
‘Die conclusie van een onafhankelijke jury was voor ons
een extra bevestiging van wat wij al wisten: dat Feyenoord en Univé bij
elkaar passen’, zegt commercieel directeur Ruud van der Knaap namens
Feyenoord. ‘We zijn dan ook blij dat we onze samenwerking voortzetten
met het Strategisch Partnership tot en met medio 2027. Daarbij waarderen
we het ontzettend dat Univé vanuit die rol breed betrokken en verbonden
blijft aan Feyenoord Vrouwen 1 en de Feyenoord Foundation.’
Supporter van Sport
Alex Vreugdenhil, Manager Commercie Univé Het Groene Hart: ‘We
zijn erg trots en blij dat we nog langer en nog inniger met Feyenoord
gaan samenwerken. De afgelopen jaren hebben we samen succesvolle
campagnes en mooie initiatieven ontwikkeld voor supporters. Dat heeft
geleid tot grotere naamsbekendheid, maar wat voor ons minstens zo
belangrijk is: we zijn met ons partnership maatschappelijk van
meerwaarde geweest. Net als Univé stimuleert Feyenoord lokaal en
regionaal sport en beweging. Dat sluit naadloos aan bij onze missie als
Supporter van Sport. Een missie die we de komende jaren blijven
uitvoeren.’
Acties met Blinker en De Wolf
Feyenoord en Univé zetten hun partnership de afgelopen jaren op
meerdere manieren luister bij. Zo werd een selectie van supporters
onderdeel van Regi’s Kameradenteam, waarbij ze een clinic kregen van
Regi Blinker en John de Wolf. Op Valentijnsdag hielpen Feyenoord, Univé
en John de Wolf supporters onder het mom van ‘You’ll never love alone’
met het maken van een Valentijnsvideo voor hun geliefde.
Lees het artikel op de mobiele website