'Feyenoord gaat vanmiddag bod uitbrengen op Mijnans'

'Feyenoord gaat vanmiddag bod uitbrengen op Mijnans'

Sven Mijnans staat concreet in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers hebben de interesse onlangs officieel kenbaar gemaakt bij Sparta, maar een officieel bod is nog niet gedaan op de 22-jarige talentvolle middenvelder.

Bronnen aan RTV Rijnmond melden dat Feyenoord na de uitwedstrijd tegen FC Twente zaken wil doen met de stadsgenoot. Volgens de omroep kan de huidige nummer zes van de Eredivisie dan een officieel bod verwachten.

Trainer Maurice Steijn meldt dat er meerdere clubs zich officieel hebben gemeld. ''Het is afwachten. Tot op heden is er geen witte rook.'' Sparta houdt alle opties open. ''Het kan ook zomaar zo zijn dat hij komend halfjaar nog hier speelt. Al weet ik ook dat we bij Sparta intern hebben afgesproken dat we één of twee spelers per jaar moeten verkopen.''

''Er zijn bepaalde spelers die het prima doen, dan komt er ook belangstelling'', vertelt technisch directeur Gerard Nijkamp over de laatst ontwikkelingen rondom Mijnans. ''Daar lopen wij als club niet voor weg, omdat we weten dat we op dat gebied een opleidingsclub zijn. We wachten de komende 24-48 uur even af hoe dit zich gaat ontwikkelen.''

''Als de top van Nederland zich meldt voor een zeer talentvolle speler moeten we daar trots op zijn, maar we hebben ook een sportieve ambitie waardoor je deze groep bij elkaar wil houden'', vervolgt Nijkamp in gesprek met ESPN. ''Daarin moeten we een keuze maken." De aanvallende middenvelder heeft een contract tot medio 2024 en een marktwaarde dat geschat wordt op één miljoen euro.

Thomas van den Belt
De 21-jarige middenvelder van PEC Zwolle staat ook nog altijd hoog op het lijstje van Feyenoord. De koploper van de Keuken Kampioen Divisie ziet een transfer de komende dagen niet zitten en wil het liefst in de zomer zaken doen met de Rotterdamse club. De komende dagen moet duidelijk worden welke middenvelder de overstap maakt naar De Kuip.

Lees meer over
Sven Mijnans
Plaats reactie
666

Ewajakokcu +2188

Wieffer valt bijna om na 3 wedstrijden in een week vandaag zo traag

29-01-2023 18:27

jepe1949 +6707

Is er al een bod uitgebracht?

29-01-2023 16:12

gerrit66 +286

Gewoon allebij halen.
Over wieffer zeiden ook veel mensen hier dat het niets ging worden.
Je ziet hoe het kan lopen voor weinig geld.

29-01-2023 13:15

FR-Brabant +11011

Wel ja waarom niet allebei……

29-01-2023 14:22

WickedUnitedFC +1912

Onder de voorwaarde: 2 voor de prijs van 1

Hamsteren

29-01-2023 14:24

Afzall.H +2021

Wat een verhaal

29-01-2023 13:14

FRRMS +26032

Had hem al eerder naar Feyenoord zien komen.
Heeft wel wat aan de bal zit zeker veel rek deze jongen.

Heeft die stinkclub in Amsterdam niet de eerste optie op spelers van Sparta?

29-01-2023 13:09

Rick95FR +1003

Maar die halen alleen nog maar spelers van 10 miljoen + die er geen kut van kunnen, dus geen stress om hun

29-01-2023 13:14

Feyenoord_R +11247

Alsof hij daarheen wil. Komt uit Spijkenisse ook dus kent de stad

29-01-2023 13:15

SanFR1908 +9556

Leuke gok weer, maaar zal zich nog wel moeten ontwikkelen. Terugverhuren aan Sparta lijkt me gewoon prima optie

29-01-2023 12:49

NTDFR12 +57

Maar waarom..... Taabouni & Bullaude heb je al voor de 10 positie achter Szymanski. We hebben een extra 6 nodig.

29-01-2023 12:18

Fr12-Rik +937

Beide spelers in dit artikel zijn geen nr 10. Een 8 en een 6, dus prima opties!

29-01-2023 14:41

NTDFR12 +57

Ze kunnen allebei op 8 spelen, maar geen van de twee is een nummer 6? Alleen Wieffer is een speler in deze selectie die in de controle kan spelen toch?

29-01-2023 15:32

Fr12-Rik +937

Vd belt is een 6

29-01-2023 16:03

TrummekeTweePuntNul +12684

Als ze het dubbele bieden dan is het nog niet zo (heel) veel voor een topclub als Feyenoord.

Daar gaan ze dan toch wel mee akkoord?

29-01-2023 12:11

Tegendraads +1486

Prima! Relatief kleine investering. Als Slot het ziet zitten dan halen die jongen. Mochten jongens uit de jeugd beter zijn dan komen ze vanzelf boven drijven. Kijk maar naar Hartman. Selectie verbreden en rustig laten wennen.

29-01-2023 12:09

C1908 +8180

Voordat slot weggaat nog ff aan kapitaalvernietiging doen. Bullaude is echt een topper in wording. Dan heb je nog Taabouni & Dermane. Wieffer is niks minder dan Zeroukki. Voor welke plek op de bank zou je een speler van Sparta kopen die niet overtuigd en bankzitter was. Stel je gaat de CL in, wat moet je in Godsnaam met 2 KKD aankopen. Totaal overbodige aankopen tenzij je de 0/21 probeert te laten promoveren. Leuk voor de toekomst wellicht maar wij hebben het geld niet voor zulke gokjes.

29-01-2023 12:08

FR-Brabant +11011

Op basis waarvan is Bullaude ‘echt een topper in wording’?!

29-01-2023 14:23

C1908 +8180

Weet niet of je hem een beetje volgt, maar jij pijpt liever mijnans?

29-01-2023 14:52

FR-Brabant +11011

Bijzondere reactie, die ik niet serieus kan nemen gezien het puberale gedrag.

29-01-2023 16:37

C1908 +8180

Bijzonder dat je je eigen speler in twijfel trekt. Liever 2 KKD spelers erbij

29-01-2023 16:39

LLRoelJ +1070

Fijn dat we weer kijken naar Nederlandse spelers! Lijkt me goed om ze een half jaar te laten wennen. Na de zomer verkoop je Kokcü, valt een topsalaris van Szymanski weg ene ga je CL voetbal spelen. Pikken we dan Simons nog op bij PSV en kunnen we doorpakken.

29-01-2023 11:47

Limbow1 +3030

Ga er vanuit dat je Simons voor het vrouwen elftal zoekt.

29-01-2023 12:06

FR-Brabant +11011

Simons wil in ieder geval Bij de nummer 1 van Nederland horen

29-01-2023 14:24

Guidettimoetterug +10689

Heden ten dage is het heel simpel. Arne Slot heeft zich bewezen dus als hij het in iemand ziet zitten dan moeten we ze steunen.

29-01-2023 11:46

SteffieFR +6711

Volgens mij kun je beter een verdedigende middenvelder halen. Aanvallende hebben we genoeg.

29-01-2023 11:45

Kritisch +21775

Hopelijk zetten zowel PEC als Sparta een streep door de transfer, we hebben ze niet nodig.

Ga lekker een half jaartje goed scouten om van de zomer kwaliteitsspelers te halen.

Van den Belt bijvoorbeeld is niet beter dan Dermane, dus doe dan Dermane naar het 1e doorschuiven.
En op 10 hebben ze nu in ieder geval Szymanski en Bullaude met eventueel nog een paar alternatieven die daar kunnen spelen.
Voor het komende half jaar is dat prima te overleven. Geef Bullaude maar wat meer speeltijd ipv nu een onzinnige aankoop te doen.

Want wat is de bedoeling met Bullaude? Die jongen stond op het punt naar AZ te gaan, we hebben hem op het laatste moment voor hun neus weggekaapt om hem vervolgens steevast op de bank te zetten en nauwelijks speeltijd te gunnen.

29-01-2023 11:31

Gladdeharry +9061

Waar is de mythe Dermane op gebaseerd? Als ik sommigen hier mag geloven is hij bijna te goed voor het eerste. Hij zou echt wel bij de selectie zitten wanneer hij dat niveau zou hebben.

29-01-2023 11:42

Kritisch +21775

Slot ziet het wel vaker fout...

Vergeet niet dat hij zojuist bijna 9 miljoen aan Zerrouki had weggegooid terwijl we Wieffer hebben rondlopen die niet onder doet voor Zerrouki...

29-01-2023 11:47

GerbMeister +18

Hij heeft ook Bjorkan gehaald (die wilde hij al in zijn AZ tijd) terwijl ene Hartman er liep. Nu verhalen over extra creativiteit op flank terwijl Azarkan zo is terug te halen. Je hebt dus wel degelijk een punt

29-01-2023 12:07

Limbow1 +3030

Heb meer vertrouwen in slot dan in jou meningen kritisch. 9 miljoen voor een van de beste nummers 6 van de competitie is niet veel.

29-01-2023 12:07

LarzFR12 +4808

Alsof Slot verantwoordelijk is voor het technisch beleid, kom nou.

29-01-2023 12:09

Kritisch +21775

Wel als je Wieffer heb lopen en Zerrouki dus op de bank plaats zou nemen, dan is 9 miljoen weggegooid geld...

29-01-2023 12:20

Kritisch +21775

Slot heeft de grootste en laatste stem in het transferbeleid ja, dat is bekend.

29-01-2023 12:21

Guidettimoetterug +10689

Van den Belt is de belangrijkste speler bij de koploper van de JL. Dermane Karim kan het verschil niet maken in 021. Er zit wel degelijk een groot verschil tussen hoe ver ze momenteel zijn.

29-01-2023 11:45

willykment +2143

Dermane is niveau Mokotjo, verder deels eens met je verhaal. Wat mij betreft zoeken we door naar spelers met meer potentie en kwaliteit.

29-01-2023 11:53

erwin.1 +168

Hebben we in de jeugd dan niks lopen of kopen ze die later gewoon terug

29-01-2023 11:27

Jigsaw +9967

We hebben ook nog Taabouni en Balluade…

29-01-2023 11:27

Lenpa +4613

Zou hier heel blij mee zijn. Heb hem een beetje in de gaten gehouden en is een goede voetballer! Benieuwd of hij zich goed genoeg kan doorontwikkelen bij ons, maar zie in hem wel een ruwe diamant

29-01-2023 11:20

SimonStokvis +10147

Ik ook, maar denk dat hij te kort komt. Springt er bij Sparta ook niet echt uit

29-01-2023 11:24

mando14 +1421

wilt slot met 6 nummer 10 spelen

29-01-2023 11:20

Limbow1 +3030

Volgens mij staan we met zijn voetbalvisie bovenaan, dus als hij dat wilt sta ik er wel achter. 😉

29-01-2023 12:12

justrohvt1908 +1335

Als andere NL clubs ze oppikken, heeft Feyenoord zitten slapen….

Als Feyenoord ze oppikt, wordt het hier afgekeurd…

Azijnpissers in 1..2..3:

29-01-2023 11:19

landje +3844

Als Slot zijn akkoord hiervoor heeft gegeven, en daar kun je wel vanuit gaan, dan ziet hij er sowieso potentie in. Dat is wat mij betreft voldoende.

I Trust in Arne Slot!

29-01-2023 11:36

Wazzup +30453

⚽️⚽️⚽️⚽️

29-01-2023 11:19

klick44 +18066

Snap echt niet wat hiermee moeten

29-01-2023 11:16

justrohvt1908 +1335

Als Slot het maar snapt!

29-01-2023 11:17

klick44 +18066

Teveel dezelfde soort middenvelders

29-01-2023 11:17

MichaelLumb +996

Dit vergelijken met Van Geel is grote quatsch. Wat hij deed was Mijnans en Van den Belt naar Utrecht en AZ laten gaan en ze dan voor 6 miljoen (en tegenwoordig zelfs veel meer) kopen.

29-01-2023 11:15

klick44 +18066

Belt snap ik nog omdat we geen extra 6 hebben. Maar aanvallende middenvelders genoeg

29-01-2023 11:17

MichaelLumb +996

Ja wel eens op dat punt, maar niet eens met de populistische Van Geel-vergelijkers

29-01-2023 11:18

Irie010 +938

Na deze zomer is Szymanski weg en Kokcu ook schat ik....

29-01-2023 11:20

GerbMeister +18

Vergeet niet dat Szymanski weggaat aan het einde van het seizoen en Taabouni vind men blijkbaar te licht en zal waarschijnlijk niet heel lang meer blijven. Toch vind ik dat wel een onderschatte speler en mag van mij meer kansen krijgen. Dilrosun kan eventueel ook nog op 10

29-01-2023 12:11

Limbow1 +3030

Nu wel, na de zomer gaan er een paar weg.

29-01-2023 12:14

mruigrok +2892

Ik denk dat Szymanski blijft. Zeker als we Champions League halen.

29-01-2023 13:13

willykment +2143

Het zal inderdaad geld schelen, dus dat is vooruitgang. Of je ze nu koopt of dan, het onderliggende punt blijft hetzelfde. Ze missen de kwaliteit en de doorgroeipotentie voor een topclub. Een van den Belt kan ik nog enigszins in meekomen vanwege zijn positie (al speelt hij in een heel andere rol in het 532 systeem van Zwolle), maar een Mijnans is niet nodig en simpelweg niet goed genoeg. Houd het geld op zak en haal van de zomer uit dezelfde leeftijdscategorie een betere gerichte versterking met meer kwaliteit en doorgroeipotentie. Liever 8 miljoen voor een absolute versterking zoals Hancko dan 4 net-niet gokjes uit de eredivisie/eerste divisie.

29-01-2023 11:58

dekenner91 +1206

Prima om weer wat Nederlandse jongens te scouten en te halen. Afgelopen zomer veel buitenlandse spelers gehaald dus het groepje Nederlanders werd wel erg klein. Prima om binnen de landsgrenzen ook de beste talenten/buitenkansjes op te pikken.

29-01-2023 11:13

Geert-Jan.v +2571

Waarom een middevelder halen beter een verdediger halen je hebt wieffer toch prima gast

29-01-2023 11:08

justrohvt1908 +1335

Tot hij weer geblesseerd raakt.
Binnenkort start EL en beker ook weer.
Wieffer is net terug.

29-01-2023 11:14

Irie010 +938

Ik snap niet dat mensen maar wat roepen over voldoende middenvelders zonder rekening te houden met het zware programma, eventuele blessures of schorsingen...

29-01-2023 11:22

WillemWeetAlles +4324

Ik heb deze jongen te weinig op het netvlies om er een oordeel over te vellen. Hetzelfde geldt voor Van den Belt. En toch heb ik het gevoel dat we in de verkeerde vijver aan het vissen zijn. Of zijn dit groeipareltjes die we voor een paar ton per speler op kunnen halen?

29-01-2023 11:08

parentscounter +1886

Jezus wat zijn dit voor aankopen⛏️, we hebben een td nodig en snel

29-01-2023 11:07

justrohvt1908 +1335

Want het gaat echt kut nu??
We staan er echt slecht voor??

020 koopt gvd voor tientallen miljoenen per speler, en het is 3x niks!!

Laat Slot gewoon zijn ding doen, en ga dadelijk lekker voor de tv zitten..

29-01-2023 11:16

justrohvt1908 +1335

City wilde De Bruyne deze winter niet verkopen!!

29-01-2023 11:04

Bjorn1980 +6041

Je vraagt je af waarom eigenlijk.

29-01-2023 11:04

jimmyfeyenoord2000 +3259

Tavsan , Hilgers , Zerrouki , Van Ewijk , Unnerstal , Booth , Douvikas zijn spelers die Feyenoord zouden versterken in de eredivisie niet Mijnans

29-01-2023 11:01

GeenGezeik +417

Hoe weet jij dat? Heb jij Mijnans gevolgd? Weet je welke specifieke kwaliteiten Feyenoord zoekt en of Mijnans die heeft?

29-01-2023 11:04

mellie +7523

Wieffer was bij voorbaat ook al afgeschreven door iedereen omdat hij van excelsior kwam

29-01-2023 11:07

Limbow1 +3030

Niet door mij🙋🏼‍♂️. Heb vertrouwen in slot.

29-01-2023 12:17

Roffainha +1082

Unnerstal?? Vind je Bijlow niet goed genoeg dan.

Volgens mij noem je de spelers die je de gisteren op Tv hebt gezien, want ik zag ze ook voorbij komen bij de Eredivisie samenvatting op Ned.1 😁

29-01-2023 11:58

ferryjr +1959

laat onze Topper maar schuiven met onze aanstaande aankopen komt allemaal goed Arne weet wat ie doet

29-01-2023 11:01

Freekslangens +5539

Die imponeert minder onder de douche dan Gnonto, beter voor de teamspirit

29-01-2023 10:59

nieuwsgekkie +8979

Eerst Wouter Burger om advies vragen.

29-01-2023 10:57

Michael.D +2591

Mijnans pffff

29-01-2023 10:54

eric55 +115

Alsjeblieft geen Manhoef

29-01-2023 10:54

VluggeJapie +13896

Prima beleid! Goedkope talenten ophalen.

29-01-2023 10:53

Sasss +54162

Ik vind die Manhoef van Vitesse wel een interessante speler. Werkt hard, multi inzetbaar, jong en kan een goaltje maken. Nu nog niet goee genoeg, maar misschien voor over 2 jaar

29-01-2023 10:42

Rumble +6681

Harde werkers is passé. We streven tegenwoordig eindelijk een elftal met voetballende kwaliteiten na. En dat spelers hun stinkende best doen als ze op 't veld staan is daarnaast meer dan logisch.

29-01-2023 10:52

FR_Joel +2798

Mee eens. Of kopen en verhuren

29-01-2023 10:52

pendejo1908 +5599

Opzich wel maar wat kun je die jongen bieden behalve een goed salaris we hebben geen jong Feyenoord in de kkd lopen stagneert wel zijn ontwikkeling.of 4 jr contract en minimaal 1 jr bij Vitesse laten zou misschien kunnen

29-01-2023 10:53

Paulus98 +144691

Ben benieuwd wie van de twee er komt.

29-01-2023 10:41

Reinaldo16 +20612

Sorry ik vind hem echt niet goed genoeg, en spartenen overigens ook niet

29-01-2023 10:41

Snoek1974 +1811

Die Booth van Utrecht speelt lekker en zou prima bij ons kunnen voor de rechtsbuiten positie en ook Manhoef van Vitessse moeten we verder gaan volgen .

Zou het kunnen dat zowel vd Belt en Mijnands gaan komen

29-01-2023 10:41

Sasss +54162

Ja ik vind Manhoef ook erg interessant

29-01-2023 10:43

ElPanzeFr +21037

Allebei hele interessante spelers inderdaad. Booth heeft een prachtige voorzet. Manhoef is juist weer heel goed in de 1-op-1

29-01-2023 10:45

Drie90 +8294

Om eerlijk te zijn acht ik dit soort aankopen verstandiger dan het halen van ver obv filmpjes. Die maken het ook niet zomaar waar en voor spelers uit de Nederlandse competitie maak je er gebruik van dat ze graag naar Feyenoord willen. Ten tweede ervaren ze geen cultuurschok en is de inschatting of ze op dit niveau in een betere ploeg een stap kunnen maken iets eenvoudiger, omdat je de geziene tegenstand beter op waarde kunt schatten. Daarbij denk ik dat het legioen ook wel behoefte heeft aan een bepaald percentage Nederlandse spelers die enige geloofwaardige binding met de club uitstralen. Bij Zwolle en Sparta is die nog te betalen, maar na een tussenstap bij AZ of Twente ben je eigenlijk te laat.

29-01-2023 10:40

karkop +6635

Obv filmpjes? We hebben gewoon scouts die bij die clubs meerdere wedstrijden op de bank zitten he. Die hebben meet van die exotische spelers gezien dan jij van Van den Belt en Mijnans hebt gezien.

29-01-2023 10:42

Drie90 +8294

Dat mag ik hopen. Ik ben dan ook geen scout voor Feyenoord. Punt blijft dat de beoordeling altijd lastiger is ivm andere competitie. Voor de spelers Feyenoord niets meer betekent dan pakweg Stade Rennes. Ze een moeilijkere overstap maken qua cultuur en verhuizing. En ik geen Feyenoord met 11 Brazilianen hoef te zien.

29-01-2023 10:43

Riogio +3949

Ook in andere competities worden spelers van ver gehaald. Of ze slagen hangt af van de vijver waarin je vist, de absolute talenten zoals Ronaldo (de echte dan hè), Vinicius en twee categorieën daaronder zijn voor Feyenoord al niet halen dus moeten we het doen met talenten die wat langer erover doen zoals Sini. Daarnaast zijn er genoeg spelers die we uit de subtop hebben gehaald en het bij ons ook niet gered hebben.

29-01-2023 11:09

Freekslangens +5539

Zou die de stad kennen of alleen het enge gedeelte?

29-01-2023 10:39

RichardT-07 +1417

Mannen, al deze namen zijn niet de vervangers van kokcu of szymanski. Er word een brede selectie neergezet en wanneer orri verkocht wordt komt er circa 30 miljoen vrij. Ga je de CL in, ook nog eens 10 mil. Dan komen er andere namen in beeld.

Ik had ook gehoopt dat bullaude zou aansluiten maar dat zegt ook dat Argentijnse talenten er ook niet gelijk staan.

Te Kloese en Slot weten heus wel dat vd Belt en Mijnans niet de spelers zijn die feyenoord ff dragen.

29-01-2023 10:34

karkop +6635

Voor de breedte moet je ook hoger mikken. Mijnans valt amper op bij Sparta. Dan zou je niet eens goed genoeg voor de bank moeten zijn bij ons. Kan er gewoon echt weinig van.

Niet elke speler bij een mindere club is gelijk de nieuwe Schouten of Wieffer. Voor hetzelfde geld is het de nieuwe Antonucci of Diemers.

29-01-2023 10:39

RichardT-07 +1417

Helemaal eens, maar de budgetten laten het nog niet toe helaas

29-01-2023 12:40

Brambino +20181

Wat ik me wel afvraag, dit is een aanvallende middenvelder. Je hebt Bullaude en Taabouni toch ook nog?

Bullaude is een paar miljoen voor betaald.

29-01-2023 10:34

Joost.v +985

Wie niet 😉

29-01-2023 10:34

hetslotopdedeur +13105

https://twitter.com/hetslotopdedeur/status/1619629579550994432?t=Tzb33D9KqE7NYtl2g-eV6Q&s=19

Binnenhalen dus

29-01-2023 10:33

Brambino +20181

Deze jongen is me nooit echt heel erg opgevallen. Maar goed, ik vertrouw op onze GKL

29-01-2023 10:32

Cowman +1370

Kijkt wel waanzinnig fris uit zijn ogen

29-01-2023 10:32

pindaachris +33

Mijnans lijkt me jammer, leuke speler. Maar niet nodig op t moment en hoop dat Excelsior ook de selectie bij elkaar kan houden. Het is en blijft een directe concurrent van Ajakkes

29-01-2023 10:31

olaf +1494

Spelers voor de bank

29-01-2023 10:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties