'Feyenoord hoopt naast Bassett nog op tweede middenvelder'

'Feyenoord hoopt naast Bassett nog op tweede middenvelder'

Feyenoord is met de aanstaande komst van Cole Bassett en Patrik Walemark nog niet uitgewinkeld op de winterse transfermarkt. De Amerikaanse middenvelder wordt deze week gepresenteerd, maar daarnaast kijkt de club verder naar nog een extra versterking op het middenveld, zo weet Feyenoord Transfermarkt.

Eerder was er interesse voor Joey Veerman, Tonny Vilhena en Riecheldy Bazoer, maar geen van die namen lijkt deze winter naar De Kuip te komen. Volgens het goed geïnformeerde Twitterkanaal kijkt Feyenoord daarom of zich deze winter nog een andere interessante optie voordoet.

Concrete namen worden nog niet genoemd, al zouden er verschillende namen de revue passeren. Het gaat naar verluidt om vooral buitenlandse namen. '(Veelal jonge) spelers met een kortlopend contract die toe zijn aan een vervolgstap in hun carrière gooien momenteel de hoogste ogen.'

Plaats reactie
666

realistisch1953 +14270

Iedereen gaat er maar vanuit dat Senesi verkocht gaat worden maar ik ben bang dat dat helemaal (nog) niet gaat gebeuren, hij speelt namelijk al enige tijd stukken minder....daar gaat geen enkele club miljoenen in investeren.

17-01-2022 19:56

detrotsvanrotterdam +8739

Kent iemand Ivanusec? Ik niet, schijnt belangrijk prospect te zijn.

17-01-2022 18:17

Vincie +1555

Sure contract tot 2025 geschatte waarde 13.5 mio..wat denk je zelf?

17-01-2022 19:36

detrotsvanrotterdam +8739

Zou wel eens iets kunnen zijn.

17-01-2022 20:00

jack98 +47635

Een verdediger kan ook geen kwaad; vooral geen linksback of een rechtsback/cv (Senesi weg=Geertruida centraal>Pedersen geen back-up).

17-01-2022 17:41

detrotsvanrotterdam +8739

Onzin. Niet voor de bank kopen.

17-01-2022 20:01

debreker +6447

Almendra, andersen, kadioglu.....

17-01-2022 14:55

Mcanna +662

Mocht je Twitter hebben dan is dit een mooie om te volgen. https://twitter.com/scoutcharts/status/1467923090529214467?t=ixiyqEqxw3i8FaJ6WFITFg&s=19

Hier kun je de stats van walemark zien.

Tijdje geleden had hij ook een post over Jack McGlynn. https://twitter.com/scoutcharts/status/1467157031849185283?t=l8wFO9aoMFdLMRzW382chQ&s=19

Misschien wel een mooie aankoop voor ons.

17-01-2022 13:55

Mcanna +662

En hier ook zijn post over kökcü
https://twitter.com/scoutcharts/status/1466754199882981383?t=-BdlvGRHclGTIKlRUo57WA&s=19

17-01-2022 13:57

platvoet81 +1031

Hoeveel middenvelders wil je nog hebben? Misschien eerst zorgen dat de spoeling achterin wat ruimer wordt…

17-01-2022 13:46

mitchelfr +442

Diemers en Teixeira zijn (bijna) weg, dan is het wel fijn dat er wat voor terug komt toch?

17-01-2022 14:05

realistisch1953 +14270

Ik zou geen middenvelder zoeken maar een echte spits, hoe hard Linssen ook werkt, je kan zien dat hij geen echte spits is, wel knap hoe hij tot nu toe de spitspositie invult.

17-01-2022 13:43

voetbalotelli +831

nieuwe el ahmadi

21-01-2022 22:35

debreker +6447

https://twitter.com/RobbieLauler/status/1483053071068545027?t=1ZLrmShhvpIdtIDx73jobA&s=19

Presentatie wålemark vanmiddag 16 uur

17-01-2022 13:31

Kaloe +9649

Ik heb de naam Diemers horen vallen 😎😎

17-01-2022 12:56

teauvenoir +78442

Bassett = niks. Lopende speler. Weet je waarom ie zoveel loopt? Ter compensatie voor zijn gebrek aan techniek en creativiteit. Zie Til. Brrrrrr

17-01-2022 12:50

wapper +1079

goed dat je die conclusie al getrokken hebt voordat die jongen een minuut gespeeld heeft.

17-01-2022 13:26

schippertje +3368

Als het een copy van til is dan lijkt het me een goeie zet, die is namelijk eind van het seizoen weer weg en is best belangrijk voor feyenoord😉

17-01-2022 14:44

1908forever +18306

Hij weet waar hij het over heeft.
Hij volgt de MLS al enige tijd dus heeft Basset vaak zien spelen.

17-01-2022 14:54

voetbalotelli +831

waarom een speler meteen afschieten? heb je beelden gezien?
litertje azijn op een dag minder mag ook wel

21-01-2022 22:36

doelpaaltje +4980

Tuurlijk staat die Bassett er niet meteen. Dat er nog mensen zijn die een aankoop van de slechtste td van Europa zo inschatten. Lachwekkend.

17-01-2022 12:37

Huppiehuppie +4461

Slechtste TD van Europa? Wat heb jij gezopen joh?

17-01-2022 12:41

marcuslis +1468

Azijn weer gratis opgehaald bij de dealer bij je op de hoek?

17-01-2022 12:47

switzer +11014

Hier. Heb je aandacht.

17-01-2022 13:11

Kings010 +7760

Maar wel blij zijn met Trauner, Aursnes, Pedersen, Til en Slot

17-01-2022 13:15

MrRobson +389

Accuzuur zuipen is niet goed voor je oordelingsvermogen.

17-01-2022 19:22

Kwintsheul +14897

Middenveld is met Dermane er ook bij nu toch wel bezet? Zie liever een grote zieke negerspits gehaald worden!

17-01-2022 12:28

Kaloe +9649

Clyde Best ?

17-01-2022 12:57

Kaloe +9649

Of Kunta Kinteh ?

17-01-2022 12:57

debreker +6447

Dermane is niet voor feyenoord 1

17-01-2022 13:21

breejedurp +3010

#SteinHuysegemsFanclub. nl

17-01-2022 12:21

Frankster +21254

Was een buitenspeler toch?

17-01-2022 12:59

Aidan_Exclusive +7798

Ik zou eerder denken aan een echte linksback en geen gemaakte.
Candalaria is nog niet fit volgens mij en alhoewel talentvol ook nog erg jong.

Bradaric waren ze mee bezig begreep ik, maar een Joris Kayembe of Rafa Soares zou ook al uitkomst bieden op die positie denk ik, helemaal met het oog op het misschien wel transferen van Malacia aan het einde van het seizoen

17-01-2022 12:18

teauvenoir +78442

Als ie maar creatief, technisch en aanvallend ingesteld is

17-01-2022 12:12

feyenoord@boz +205

Ja, een beetje creativiteit zou wel welkom zijn hee…

17-01-2022 16:58

feyenoord_Freak +14092

Mij maakt geen Hol uit welke speler ze halen mij gaat het erom dat deze speler ontzettend veel creativiteit bezit in zijn spel vooruit met lef durft te voetballen duels durft aan te gaan een man durft te passeren.
En zo nu dan wat goede assist en doelpunten weet te maken en vooral het overzicht weet te bewaren .
Die kwaliteiten worden echt gemist

17-01-2022 11:55

Wingcommanderbell +7021

Met zo'n karig wensenlijstje moet dat toch wel haalbaar zijn.

17-01-2022 13:27

slagervanzuid +888

Xavi Simons ophalen bij PSG? Creativiteit, assists en goals. Is jong en heeft restwaarde

17-01-2022 11:52

woud_van_benen +3655

En wie gaat er dan uit? PSG gaat hem alleen verhuren aan een club waar hij 100% van de speeltijd kan opeisen. Kokcu eruit is capitaal vernietiging, Aursnes is je beste en meest constante speler dus dan hou je alleen Til over, maar Slot speelt met een loper op 10 dus dan zou xavi dat moeten leveren, en daar ligt niet zijn kracht.

17-01-2022 12:52

FRQQ93 +20404

Hij loopt aan het eind vd seizoen uit zijn contract. Maar goed die kan naar tal van clubs en zal niet Feyenoord kiezen. Overigens wel erg goede speler.

17-01-2022 12:53

slagervanzuid +888

Til inderdaad. Soms vraagt een wedstrijd om Til. Maar soms is creativiteit op die positie ook fijn. Zeker bij tegenstanders die de bis parkeren. Dan heb je weinig aan een loper als Til omdat de ruimte er niet is.

17-01-2022 14:07

Spijksupporter +6699

Een loper als Til komt beter tot zijn recht als je daarvoor een spits als aanspeeelpunt hebt.
eentje die een bal kan vasthouden tot er aansluiting is en zelf een actie in huis heeft.
Als je spits ook een loper is ( Linssen) heb je ruimte nodig en kom je tekort in wedstrijden tegen ingegraven tegenstanders zoals tegen vitesse.
Helaas is dessers ook geen spits die je aanspeelpunt kan gebruiken dus wat mij betreft is dat voor volgend seizoen prio 1.

17-01-2022 14:26

slagervanzuid +888

Helemaal met je eens. Zou fijn zijn om hem deze window er al bij te hebben.

17-01-2022 15:49

Dinho80 +6

Openda halen. Voor een meer dan redelijk bedrag op te halen bij Vitesse. Is jong, sterk, snel, kan passeren, scoort makkelijk, kan een bal vasthouden. In mijn optiek de beste optie in de spits bij Feyenoord.

Welke spits er ook staat of komt, er moet toch wel echt een middenvelder bij die goed tussen de linies kan spelen en zichzelf of een teamgenoot vrij voor de keeper kan zetten.

Mijn idee:
- Openda halen
- Touba (RKC) voor verbreding achterhoede
- Bangura voor linksback (backup)
- creatieve middenvelder

17-01-2022 15:49

woud_van_benen +3655

In de toekomst ziet het er naar uit dat we moeten hopen dat Milambo zo goed wordt als gehoopt. Heeft op zich alles wat een 10 in het systeem van slot moet hebben maar is daarnaast technisch ook heel goed. Lijkt qua lichaamsbouw en techniek een beetje op Pogba. Speelt daarnaast volgens mij ook als aanvallend ingestelde speler bij de onder 18 (en daarvoor in de jeugd ook).

Jammer dat hij pas 16 is, maar als hij doorgroeit zou hij zomaar op 10 kunnen komen. Dan kan Hartjes op termijn de creatieve 6 positie van Kokcu overnemen.

17-01-2022 18:13

onraad +5506

de inversteerder .....


wie ....🤑🤑🤑

17-01-2022 11:25

onraad +5506

ik weet wie

k.dermane 😆

17-01-2022 11:22

AntiNeusspray +12620

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat we jarenlang geen adequate scouting hebben gehad als “topclub”.

We hebben nu nog geen jaar een volwaardige scouting en al diverse pareltjes binnen gehengeld (Trauner, Aursnes, Pedersen, Wålemark, Bassett)

17-01-2022 11:12

haai79 +10613

Die laatste 2 moeten het eerst nog laten zien, verder wel eens!

17-01-2022 11:18

jacc010 +2760

Ja vroeger zouden nu de milambo’s en de hartjes de kans krijgen om zich te bewijzen. Nu wordt er kwaliteit ingekocht.
Wat beter is weet ik niet maar het is het een of het ander denk ik.

17-01-2022 11:19

Wesley Pol +7734

Milambo is 16 die kan in 021 meedraaien en als hij 18 a19 is word de 1e verkocht nr 2 neemt de 1 over en milambo word 2. Met goed beleid kun je elk 2a3 jaar doorschuiven en verkopen.

17-01-2022 11:28

Technicus +18725

Ja tis werkelijk lachwekkend. Als je naar de transfercijfers kijkt van de laatste tien jaar doen clubs als groningen en heerenveen het zelfs beter. Gek hè dat we nooit geld hebben?? Scouting was waardeloos en de jeugdopleiding werd verwaarloosd, de twee belangrijkste pijlers van een voetbalclub. Blijkt maar weer hoe slecht Feyenoord geleid werd.

17-01-2022 11:45

doelpaaltje +4980

Voor de laatste keer, die eerste drie komen niet van onze scouting.

17-01-2022 12:38

debreker +6447

Dude trauner is gescout door schuiteman, aursnes en pedersen door hansen

17-01-2022 13:12

Wingcommanderbell +7021

Nergens op gebasseerd.

17-01-2022 13:29

Lucas_010 +6597

Ramiz zerrouki. Vind dat een hele goede speler en heeft een fenomenale trap in zn benen

17-01-2022 11:06

huissie79 +20253

we hebben alleen aursnes al voor zijn positie.

17-01-2022 11:27

Lucas_010 +6597

Ja als back-up. Sowieso elke middenvelder die komt gaat op de bank, want deze 3 haal je er niet uit

17-01-2022 11:29

debreker +6447

Nou aursnes mag wel plaats maken voor een betere. Zo goed is aursnes ook niet

17-01-2022 13:13

huissie79 +20253

Klopt, zeer matige speler. Hebben we niets aan.

18-01-2022 08:31

Komtgoed +1223

die scoorde onlangs zn 1e of 2e doelpunt pas. of zit ik helemaal mis.

17-01-2022 11:52

Lucas_010 +6597

Klopt. Maar dr is niet gezegd dat we een aanvallende middenvelder zoeken. Want dat is die bassett al

17-01-2022 12:58

Jartt +1077

Gewoon Boubacar Kamara halen https://www.transfermarkt.com/boubacar-kamara/profil/spieler/394327

17-01-2022 10:52

Janas +4269

Transfer waarde wordt geschat op 25 miljoen, wordt een beetje moeilijk.

17-01-2022 10:59

Leguaan69 +4334

Maakt niet uit gewoon halen

17-01-2022 11:19

maaartijn +15821

Precies, dat gelul altijd. Gewoon lappen.

17-01-2022 11:51

Jartt +1077

Was ook niet als een hele serieuze reactie bedoeld, loopt wel uit zijn contract

17-01-2022 11:59

Wingcommanderbell +7021

Ja hoor, gelijk weer een excuus waarom het allemaal moeilijk en lastig is. Als Jartt dit aandraagt gewoon doorpakken.

17-01-2022 13:38

FRMatthias +2092

Magnus Kofod Andersen

17-01-2022 10:51

Aproxis +3760

We zoeken doelpunten en assists. Ik denk dat ze vooral een vervanger zoeken voor als Til niet draait.

17-01-2022 11:37

Technicus +18725

Dat is die Bassett dus die hebben ze al.

17-01-2022 11:45

Aproxis +3760

Nee, Bassett wordt meer gezien als back up/vervanger voor Kokcu. Ik denk dat ze een type Til willen nog.

17-01-2022 21:43

Aproxis +3760

Had je toch gelijk ouwe baas

21-01-2022 11:37

RicoFR36 +27118

Snap er niks van. Voor nu heeft een linksback prioriteit.

17-01-2022 10:34

FRQQ93 +20404

Want? Hendriks kan daar prima spelen mocht malacia uitvallen. Middenveld is de spoeling erg dun.

17-01-2022 10:39

Moesti-010 +3133

Hendriks is geen linksback en speelde daar om te experimenteren. Je ziet dat deze jongen geen drang naar voren heeft, wat juist ten goede komt aan ons spel

17-01-2022 10:40

RicoFR36 +27118

Hendriks (een redelijk onervaren talent) is de vervanger voor Malacia én Senesi. Wat als Senesi daarna wegvalt? Geertruida zou je daar neer kunnen zetten, maar dan staan er 2 spelers op de verkeerde positie en je hebt 0 vervangers voor Trauner én Pedersen.

De spoeling achterin is veel dunner. 6 spelers voor 4 posities. Vind het al knap dat we tot nu toe niet echt in de problemen zijn gekomen.

17-01-2022 10:47

Weef +9092

Is de spoeling op het middenveld echt zo dun? Toornstra, Basset, Hartjes, Milambo, Klein. Die laatste drie zijn natuurlijk nog erg jong, maar hebben bewezen best aardig mee te kunnen als de nood aan de man is. Achterin hebben we voor de hele linie maar twee echte backup, waarbij één speler op nominatie staat voor een transfer. Lijkt me dat die linie nu voorrang heeft.

17-01-2022 11:22

RicoFR36 +27118

3 back-ups dan, waarvan Hall weg mag. Dus blijven er maar 2 over. Voor 4 posities. Nog nooit meegemaakt. Enorm risico.

17-01-2022 12:30

debreker +6447

Er zijn meer middenvelders dan verdedigers....op het moment dus hoezo spoeling erg dun?

17-01-2022 12:45

svds +33796

Heel goed dat ze op jonge talentvolle spelers scouten, beter dan dat bord op schoot gelul wat we gewend waren. Linksback en spits zou ook geen overbodige luxe zijn

17-01-2022 10:32

stamplust +24737

Dus spelers waarmee je niet gelijk beter wordt.

17-01-2022 10:27

PapaKevin83 +15410

Dachten we ook bij Aursnes, Trauner en Pedersen. Dus rustig afwachten

17-01-2022 10:29

stamplust +24737

Want dat zijn' (Veelal jonge) spelers met een kortlopend contract die toe zijn aan een vervolgstap in hun carrière gooien momenteel de hoogste ogen.'

17-01-2022 10:31

IJzerenKees +134017

klopt want die kunnen we niet betalen
dus we moeten creatief zijn

17-01-2022 10:33

debreker +6447

Er staat letterlijk men zoekt een jonge speler die een directe versterking is, kom jij met spelers waar je niet gelijk beter van wordt?

17-01-2022 13:17

stamplust +24737

Dan heb jij een ander tekst dan ik. Er staat nergens letterlijk te lezen 'directe versterking' kom jij met je eigen invulling van het artikel.

17-01-2022 14:47

Huisman +26227

Hopen doe je op de pot

17-01-2022 10:26

Sodom +2904

Ik hoop met de deur op slot.

17-01-2022 10:33

Patron010 +2264

Lekker dom. Kunnen Hartjes en Milambo beter vertrekken.

17-01-2022 10:25

Mr-T +2012

Die voldoen nog niet aan het niveau

17-01-2022 10:49

Patron010 +2264

Basset ook niet.

17-01-2022 12:41

debreker +6447

Basset heeft een hoger niveau dan milambo, hartjes, kleijn, bannis, dermane bij elkaar. Die gast is fysiek al zo sterk en qua wedstrijden al zo ervaren...

17-01-2022 12:47

greatminds +458

'(Veelal jonge) spelers met een kortlopend contract die toe zijn aan een vervolgstap in hun carrière gooien momenteel de hoogste ogen.'

Wat is dit ook weer een statement van niks

17-01-2022 10:15

Peterk +35270

Je zou er beter aan doen, als het financieel mogelijk is tenminste, een kwalitatief goede spits te huren. Want ondanks dat Linssen en Dessers het aardig doen, gezien hun verleden bij middelmatige clubs, komen ze uiteindelijk kwaliteit tekort. In mijn ogen net het verschil om kampioen te worden want voor de rest doe je amper iets onder voor Ajax en al helemaal niet voor PSV die ik ondanks het gat van 7 punten met ons lager aan sla.

17-01-2022 10:10

feyenoord18_1993 +1592

Ik denk dat we kampioenschap al kunnen vergeten. Deze zomer is een topspits wel echt prio. Te lang gekwakkeld nu. Alleen is een topspits voor ons zo moeilijk te halen. Je wil dat hij er meteen staat en haalbaar is. Bijna onmogelijk als je ziet dat een Bozenik al 4 mio kost.

17-01-2022 10:19

debreker +6447

Had je echt een kampioenschap in je hoofd dan? Whahaha

17-01-2022 12:48

Dinho80 +6

Openda is betaalbaar en een absolute directe versterking voor Feyenoord

17-01-2022 16:10

Spijksupporter +6699

Als jij echt denkt dat je maar iets onder doet voor ajax moet je eens naar het doelsaldo kijken en met name de tegendoelpunten. Het gemak waarmee ze scoren en vooral niets tegenkrijgen is puur het verschil in kwaliteit en heeft niets met geluk te maken.
Wij liggen- helaas- een straatlengte achter op ze maar gezien de richting die we met deze trainer en Td ingeslagen zijn blijf ik positief dat je de komende jaren het gat in de nationale competitie kan dichten

17-01-2022 14:34

Dinho80 +6

Verfrissend, een realistisch beeld van de situatie!

17-01-2022 17:09

Rvpthemvp +1379

Ik zie liever een extra aanvaller komen, afgelopen weekend zat alleen dessers als aanvaller op de bank. Ik weet dat we sini en walemark nog missen, maar elke aanvaller die meedeed speelde enorm slecht, dan zie ik liever daar versterking komen dan op het middenveld. Met aursnes, kokcu en til staat het middenveld al uitstekend en met bassett, toornstra, hartjes en milambo heb je genoeg back up voor die posities. Voorin versterking heeft wat mij betreft dus echt de prioriteit, dan kan onze engelse puddingtarzan ook vervroegd terug naar engeland.

17-01-2022 10:07

Tapiaz +28566

Ik dacht zelf aan Suslov..!

17-01-2022 10:06

baer_010 +10408

Lekker blijven denken!!

17-01-2022 10:10

Tapiaz +28566

Ja ik ben er ook bang voor. Maar dromen mag toch haha?

17-01-2022 10:24

baer_010 +10408

Niet dat het een slechte spelert is maar niet voldoende voor dit Feyenoord. Hij had een jaar geleden een geweldige aanwinst kunnen zijn maar nu niet in het huidige team.

17-01-2022 10:29

debreker +6447

Suslov heeft bij getekend bij groningen, vragen ze nu 7m voor

17-01-2022 13:18

Fr82 +163

Als er een middenvelder komt, dan hopelijk een creatieve scorende nummer 10. Die kan dan volgend jaar vast de plek van Til overnemen. Op 6 en 8 heb je nu al 4 spelers die op de plek kunnen spelen.

17-01-2022 10:02

Dezwartetulp +77655

Helemaal eens. Al kan Walemark ook als 10, dus die mag van mij meteen Til al vervangen.

17-01-2022 10:13

baer_010 +10408

Ik denk dat slot hoopt op langer verblijf kokcu en met hem op 10 gaat spelen. Waarom haal je nu nog een nummer 6 en buitenspelert. Al vind ik dat kokcu te kort komt op 10 maar goed misschien heeft slot een wonder middel.

17-01-2022 10:31

RicoFR36 +27118

Onze zwakste positie is momenteel rechtsbuiten. Dus liever komt Walemark daar meteen te spelen.

17-01-2022 10:38

feyenoord18_1993 +1592

Kokcu moet echt worden verkocht en gaat ook gebeuren. De middenvelder die je nu nog gaat halen, wordt zijn vervanger.

Zou mooi zijn als Djuricic transfervrij komt voor de 10 positie met Bassett erachter. Dan haal je nu de cm die volgend seizoen naast Aursnes komt te staan. Zo was het ook met Veerman bedoeld.

17-01-2022 10:49

Fr82 +163

Dan heb je 4 middenvelders? Ga je dan met 1 buitenspelen voetballen of zonder spits?

17-01-2022 11:09

feyenoord18_1993 +1592

Nee? 433!
CAM Djuricic (Bassett)
LCM: nieuwe middenvelder (jeugdspeler)
RCM Aurnses (Toornstra).

17-01-2022 11:22

debreker +6447

Kokcü moet weg in de zomer feyenoord heeft geld nodig. Komende zomer is het echt spelers uit verkoop. Senesi, kokcū, malacia, sinisterra allemaal pleite. Ev moet worden aangevuld

17-01-2022 13:20

Dezwartetulp +77655

Rico, ik vind Til ook erg zwak, daarvan weet je dat ie voetballend niet meer gaat verbeteren en de 10 is een belangrijkere positie dan rechtsbuiten.

17-01-2022 13:22

debreker +6447

Daar is die bassett voor gekocht om til te vervangen. Je hebt geen ervaren vervanger voor kokcū vandaar de opmerking jonge speler die er meteen staat

17-01-2022 12:50

Alex1908 +4678

Laat het een zeer creatieve middenvelder zijn
.....liefst aanvallend.

17-01-2022 10:01

debreker +6447

Ik zou als ik die bassett was en dit bericht lees niet meer komen. Jongen heeft 72 wedstrijden in de mls gespeeld, een van de zwaarste competities ter wereld, pas 20 en je weet nu al dat je de rest van het seizoen kan banken. Totaal geen perspectief, dus wat heeft die huur dan voor zin? En welke jonge middenvelder tussen de 20 en 25 die uit contract loopt en er meteen staat wil nu gaan banken bij feyenoord. Tenzij het de opvolger van til is.

17-01-2022 09:56

Peterk +35270

In de USA spelen of spelers uit Europa in min of meer hun nadagen of talentvolle jeugd die nog het nodige moet leren. Van een zware competitie is dan ook geen sprake...

17-01-2022 10:13

debreker +6447

Nee pipo duidelijk dat je geen zak af weet van de huidige mls. Kijk het eens op espn. De spelers in hun na dagen uit europa zijn op een hand te tellen. De mls heeft veel zuid en midden amerika spelers, hoop internationals, die in de ere divisie alleen ajax kan betalen. Verder spelers als een insigne die er naartoe gaan. Spelers als barco, castellanos, vela, brenner om er een paar te noemen kosten 10 tot 20m per stuk. Betere competitie dan de eredivisie

17-01-2022 13:00

Nuance +1193

Ga je die onzin over de MLS nou elke week verkondigen?

17-01-2022 10:28

debreker +6447

Omdat het de realiteit is.

17-01-2022 13:02

-Feyenoord1908- +6396

Hij kan toch nog geen Nederlands, dus maakt niet uit

17-01-2022 10:33

wirie010 +1817

Maar goed ook nog een middenvelder, voorin gebeurde er niks..

17-01-2022 09:51

debreker +6447

Kofod andersen hier al eerder genoemd lijkt een goede optie nog maaalr een half jaar contract, deen, soort aursnes 2.0

17-01-2022 09:52

wirie010 +1817

Zonder stootkracht heeft het weinig zin. We zijn te afhankelijk van Sinisterra.

17-01-2022 10:09

Dinho80 +6

Eens! Tijd voor een degelijke linksbuiten concurrent! Nelson is er nu op huurbasis maar in de toekomst zal dat een positie zijn waar een groot gat wordt achtergelaten. Sinisterra zal uiteindelijk vertrekken, hopelijk tegen eindelijk wel eens een (reële) goede transfersom!
Anthony Limbombe (ex NEC) lijkt me een hele goeie kandidaat voor de linksbuiten positie (als concurrent voor Sinisterra en voor de toekomst)

17-01-2022 17:17

IJzerenKees +134017

het enige wat goed gevoerd is bij ftm is zijn konijn

17-01-2022 09:50

Transfervrij +4210

Even zeiken hoor... Maar zou het persoonlijk wel prettig vinden als er een Nederlandse jongen bijkomt. Straks speel je met een Noor, Oostenrijker, Argentijn, Turk,Noor, Amerikaan, Iraniër en een Colombiaan. Ben niet zo'n fan van een groot vreemdelingenlegioen.

17-01-2022 09:50

IJzerenKees +134017

wat een gezeik

17-01-2022 09:51

Sodom +2904

Platje? Veerman?Seuntjes?

17-01-2022 09:54

Wesley Givens +153

Hebben die nederlanders al geprobeerd. Nog nooit wat geworden en vaak ook zeer verwende gasten die geen stap te veel zetten. En kijk naar het buitenland geen 1 speler die het echt goed doet die uit nl komt

17-01-2022 10:02

Transfervrij +4210

Linssen, Berghuis, Toornstra, Til... Dat zijn toch geen luie verwende spelers (nou ja 1 misschien wel) die geen succes zijn geworden?

17-01-2022 10:06

huissie79 +20253

Helemaal mee eens.
De kern moet wel Nederlands blijven. Ik zou ook groot voorstander zijn van de buitenlandersregeling zoals tot de jaren 90 gold. Dan gaan alleen de absolute topspelers naar het buitenland en kun je als Nederlandse club zijnde nog spelers als Romario, Ronaldo etc halen.
Kan me de opstellingen van ac milan en Barcelona uit die tijd nog zo voor de geest halen. Nu totaal niet meer. Voetbal is naar de klote geholpen.
Maar goed, dat terzijde ;-)

17-01-2022 10:11

doelpaaltje +4980

Hoop is uitgestelde teleurstelling. Zeker voor de Feyenoordsupporters die hun hele ziel en zaligheid aan de slechtste td van Europa verpand hebben. Ik ben benieuwd voor welke kneus hij nu weer te veel zal gaan betalen.

17-01-2022 09:48

MrRobson +389

Tot op heden is het aan- en verkoopbeleid in dit seizoen naar behoren geweest. Dat geeft mij genoeg zekerheid om te zeggen: Laat Frank maar schuiven. Komt wel goed!

17-01-2022 09:48

debreker +6447

Het verkoop beleid is naar behoren geweest? Laagste transfer balans van alle profclubs??!

17-01-2022 09:57

MrRobson +389

Let even op de definitie: 'dit seizoen'. Hoop dure jongens (Jörgenson, Haps, Botteghin, Fer, Narsingh, Kelly) zijn van de balans afgevoerd. Daar staan 8 nieuwe jongens tegenover, waarvan alleen Jahanbakhsh niet aan de verwachtingen voldoet.

Dus ja: Dit seizoen is het aan- en verkoopbeleid naar behoren. Arnesen had de mogelijkheid om financiële ruimte te creëren, dat heeft hij gedaan. Hij heeft de scouting vernieuwd en vervolgens heeft hij met de beperkte middelen prima ingekocht. Zie geen reden waarom dat deze winter niet het geval zou kunnen zijn.

17-01-2022 12:45

Exit +527

Dan weet je al dat er niets meer komt..

Iedere transferperiode hoor je weer ; “Feyenoord hoopt…” en uiteindelijk komt er dan niets.

Dus het is klaar, hier moeten we het mee doen. Succes…

17-01-2022 09:48

guc75 +11014

Probleem ligt voorin Frank en Arne..... Linssen scoort alleen tegen rechter rijtje clubs. Zien jullie dat niet? Haal er anders nog een vleugelspeler bij en nog een middenvelder, mijn god...

17-01-2022 09:47

debreker +6447

Blijft apart die middenveld obsessie, je zou zeggen extra verdediger en betere centrum spits is ook geen overbodige luxe. Plus dit is de doodsteek van slot voor middenvelders uit de jeugd zoals hartjes, milambo, zelfs die nieuwe jongen dermane komt duidelijk niet in de plannen voor gezien de omschrijving in het artikel.

17-01-2022 09:47

maaartijn +15821

Dom gelul.

Als Kokcu en Til deze zomer vertrekken heb je nog over aan middenvelders:

Aursnes, Toornstra, Bassett en eventueel een middenvelder die er nog bij komt.

Hoezo de doodsteek voor de jeugd? Hoezo geen plaats voor Dermane?

17-01-2022 09:54

brian85 +4695

Zou eerder s kijken naar een linksback, overal is concurrentie, behalve voor Malacia. Dat mag er wel zijn ook.

17-01-2022 09:44

Ronskk +22859

eensh sinds haps weg is lijkt hij ook minder te renderen.

17-01-2022 09:46

damanscf +256

En maar vol blijven houden dat er een persoonlijk akkoord was met Bazoer hahahah...

17-01-2022 09:43

Bobiku +8585

Waarom nog een? Houd dat geld even lekker op zak

17-01-2022 09:38

JKTB +21316

Jaaa nog 100 middenvelders!!! Waarom heeft Jens eigenlijk bijgetekend? Gaat hij zich op de rechtsbuiten positie richten?

17-01-2022 09:36

Genius +7161

belangrijk in de kleedkamer

17-01-2022 09:44

Kuytblessure +10444

Ik denk dat hij volgend jaar concurreert met Bassett voor de 10 positie en dat hij eerste back up wordt voor de controlerende posities.

Als je nu een controlerende middenvelder haalt dan verandert dat volgend seizoen niets aan de situatie van Jens wanneer Kokcu vertrekt (het seizoen waar Jens voor bijgetekend heeft).

17-01-2022 09:46

feyenoord18_1993 +1592

Het is simpel toch? Als je transfervrij Djuricic binnenhaalt, heb je voor de 10 positie Djuricic (Bassett), Aursnes blijft, Kokcu gaat en je gaat daar nu dus al een vervanger voor ophalen. Dan heb je Toornstra als backup Aursnes en de beste van: Milambo, Kleijn, Dermane, Hartjes als backup lcm.

17-01-2022 10:56

feyenoordgazza +4012

Oftewel bazoer kom alsnog

17-01-2022 09:36

henkietenkie +6027

WE HEBBEN EEN CREATIEVE SPITS NODIG!!

17-01-2022 09:33

skin +14143

OH JA JOH!! ECHT WAAR!!?? VIND JIJ DAT!!??

17-01-2022 09:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties