Feyenoord O18 speelt gelijk in mini-Klassieker op Varkenoord

Feyenoord O18 speelt gelijk in mini-Klassieker op Varkenoord

Feyenoord Onder 18 heeft de mini-Klassieker op Varkenoord gelijkgespeeld. De ploeg van Melvin Boel kwam na rust nog wel op voorsprong, maar moest niet veel later de gelijkmaker incasseren. Het duel eindigde uiteindelijk in een 2-2 eindstand. Mannou Berger was in de slotfase nog enorm belangrijk. De doelman pakte een penalty.

Slechts enkele weken geleden leverde het duel tussen Feyenoord Onder 18 en Ajax Onder 18 een waar spektakelstuk op, waarin de thuisploeg op sportpark De Toekomst in de absolute slotfase aan het langste eind trok: 4-3. De entertainmentwaarde van de wedstrijd op een kletsnat Varkenoord was wat lager, maar verliep voor de equipe van Boel niet slecht.

Zo opende spits Nesto Groen de score in de twintigste minuut. Zijn vijfde goal van dit competitieseizoen kwam ietwat gelukkig tot stand. Een afgeslagen corner werd opgepikt door Gjivai Zechiël en zijn afzwaaier belandde precies in de voeten van Groen. Die nam aan en schoot beheerst binnen.

Al in de 27ste minuut herstelde Ajax O18 de schade via Eskild Munk Dall. De centrumaanvaller tikte een voorzet binnen, waardoor Feyenoord opnieuw op jacht moest naar de voorsprong. Die kwam er snel na rust, om precies te zijn na 23 seconden in de tweede helft. Jaden Slory rondde een actie buitenom af met een schuiver in de linkerhoek.

Ajax-invaller Yoram Boerhout poetste die treffer weg door na bijna een uur spelen de 2-2 binnen te schieten bij de tweede paal. In de slotseconden van de wedstrijd leek Ajax opnieuw de zege te pakken, nadat de andere invaller Jeppe Jensen een strafschop had versierd en hij zelf achter de bal ging staan. Maar Mannou Berger besliste anders. De Feyenoord-doelman keerde de inzet in de rechterhoek: 2-2.

Scoreverloop
21' | 1-0 | Groen
27' | 1-1 | Dall
46' | 2-1 | Slory
59' | 2-2 | Boerhout

Opstelling Feyenoord Onder 18
Berger; Elmensdorp, Baars, Hokke, Breinburg; Kleijn, Zechiel, Milambo; Slory, Groen, 't Zand.

Opstelling Ajax Onder 18
Kremers; Gooijer, Aertssen, Milovanovic, Van Bohemen; Vos, Chahid, Brandes; Sarfo, Dall, Van Axel Dongen.

Lees meer over
Feyenoord Academy
Plaats reactie
666

wawwaa +3925

Toch apart dat er in de jeugd meestal wordt gewonnen van hunnie terwijl het eerste 9 van de 10 wedstrijden verliest zowel uit als thuis altijd.

30-10-2021 22:55

Km010 +5190

hoezo milambo hier?

30-10-2021 21:14

Hisense +41

Klein en Slory was genieten

30-10-2021 21:11

Hisense +41

die boels lag altijd onder vuur maar laat zijn team wel lekker spelen zeg en dat met zoveel jonkies

30-10-2021 21:04

jack98 +46963

Feyenoord had een mooie stap kunnen zetten!

30-10-2021 18:02

Yorampaar +4108

Dat had mijn naamgenoot nou niet hoeven doen

30-10-2021 16:44

Willem10 +11981

Breinburg, Elmensdorp en Slorry zie ik de stap wel maken. Milambo viel erg tegen.

30-10-2021 16:32

maaartijn +15748

Haha Breinburg.

30-10-2021 17:26

Maurinho +674

Op basis van welke wedstrijden zeg je dit?

30-10-2021 17:55

Willem10 +11981

Op basis van wat ik vanmiddag zag

30-10-2021 18:13

Korneev +5626

Breinburg was echt heel slecht vanmiddag. Dan viel Hokke met zijn lange passes meer op.

30-10-2021 18:48

beppie172 +65818

Breinburg was vanmiddag dramatisch en Elmensdorp ook verdedigend niet best (waren samen voor een groot deel verantwoordelijk voor de 2-2). Op basis van deze wedstrijd ongeschikt voor Feyenoord 1.

30-10-2021 21:48

Willem10 +11981

Als je op momenten afgaat oke. Maar bepaalde dingen bevielen mij zeer en ze zijn nog piepjong hé. Slorry kan zeker een smaakmaker worden, mits hij zijn snelheid aan power kan gaan koppelen. Is vrij klein en tenger. Maar een heerlijke buitenom.

30-10-2021 22:17

beppie172 +65818

Het maakt niet uit of je klein of groot bent en of je 16, 17 of 18 bent, als je zoveel ballen inlevert bij de tegenstander (met name Breinburg), en je man continu teveel ruimte geeft dan is het niet goed. Tuurlijk zaten er leuke momenten aanvallend bij, maar verdedigend was het echt ver onder de maat.

30-10-2021 23:44

tonz +175

Uitslagen zijn helemaal niet belangrijk... 2 spelers doorstromen naar het eerste per seizoen... dat is veel belangrijker ...

30-10-2021 16:20

jeffrey1 +4925

Union Berlin wordt even verkracht

30-10-2021 16:07

svds +33488

Valt ook wel weer mee terug gekomen naar 1-3... kijk je überhaupt....

30-10-2021 16:16

Doeidoei +39743

Zucht, waar is de tijd gebleven dat onze jeugd standaard van die gasten won......?

30-10-2021 15:05

Rijn.1 +2155

En de talenten bij ajax altijd doorstroomde naar het eerste? Winnen van ajax in de jeugd zegt helemaal geen ene reet, het gaat om het handje vol talenten dat je hebt klaar te stomen voor 1.

30-10-2021 15:08

Criticus +21931

Het gaat om de talenten die zich technisch, fysiek en mentaal doorontwikkelen en in het eerste komen. Zoals nu met: Justin, Tyrell en Orkun.

30-10-2021 15:12

Gironimus +3671

Hopen dat er ooit een goeie aanvaller komt die niet al in de jeugd weg wilt

30-10-2021 16:19

beppie172 +65818

Kampioen worden en Youth League spelen helpt ook bij het beter worden.

30-10-2021 21:51

MarioFR +11912

Eerlijk gezegd maakt me dat nu niet zoveel uit, gaat er vooral om dat ze de speelstijl leren dit jaar, dan kunnen ze dat volgend jaar allemaal hopelijk redelijk tot goed uitvoeren

30-10-2021 15:13

feyenoord1980 +2744

Team prestaties is helemaal niet belangrijk bij jeugdelftallen. Daar ga jij al de fout in.

Individuele ontwikkeling is belangrijk. Meer dan de helft gaat het niet redden, dan is het leuk als het team leuk speelt maar je hebt er niks aan.

30-10-2021 15:19

Doeidoei +39743

Ja, behalve als wij winnen.......dan zijn we allemaal super trots......

Uiteraard is het ontwikkelen van talenten het belangrijkste, maar als je alles zou verliezen dan zegt dat ook wel wat.

Het is niet verboden als dat gepaard gaat met goede resultaten.

30-10-2021 16:50

Bati +39599

Daar heb je andere reet aan

30-10-2021 15:35

Varkenoord +697

Ja die stonden even 5e maar dat was natuurlijk zwaar boven hun stand. Is gewoon een ploeg die moet vechten tegen degradatie

30-10-2021 16:12

Solida +37419

Die tijd is toch wel al héél lang voorbij...

30-10-2021 17:11

feyenoord18_1993 +1592

Ik zie hier daadwerkelijk berichten voorbijkomen dat ze geen enkel talent zien. Hoe kan je het talent van Kleijn niet zien? Zeer bijzonder. Jammer van het resultaat, maar qua veldspel zie je wel sprongen. Drukzetten lukt al aardig, levert vaak de bal op, maar voorin moet het scherper. Verder moet er vanuit de verdediging wel meer worden opgebouwd. Je hebt 2 uitstekende cv's aan de bal. Gebeurde te weinig.

Fijn dat Slory deze wedstrijd goed was. Was toch matig laatste wedstrijden. Had wel een mindere back tegenover zich.

Verder is Kleijn zo bizar goed. Zoveel intelligentie. Wint duels van spelers die 2 jaar ouder zijn, ziet het spelletje en heeft de techniek om het uit te voeren.

30-10-2021 15:01

Marco50 +565

Story en Klein goed. Baars en Zandt teleurstellend als dispensaties.

30-10-2021 15:19

feyenoord18_1993 +1592

Ja Baars en t Zand hebben nog wel wat tijd nodig na blessureleed. Daarom zitten ze ook hier en niet bij -21. Baars verdedigend overigens prima. Alleen aan de bal kan die zoveel beter.

30-10-2021 15:20

feyenoord1980 +2744

Als je niet ziet dat Kleijn, Slory, Milambo en zo zijn er nog 2 of 3. Echt veel talent hebben dan zegt dat meer over die persoon dan over de spelers.
Dit is gewoon de top van het Nederlands jeugdvoetbal tegen elkaar heh, niet zomaar een misselijk potje

30-10-2021 15:20

Peterk +34855

Het ligt er aan wat je talent noemt. In mijn ogen noemen ze alles al talent terwijl het gros doorsnee spelers zijn. Ook hier zie ik niemand die wat extra's in huis heeft waar je van op kijkt want om dat soort jongens gaat het en die waren er vanmiddag in ieder geval niet...

30-10-2021 15:29

ernst H +4998

Waar was Lars deBlok eigenlijk?

30-10-2021 14:56

feyenoord18_1993 +1592

Ziek/gebleseeerd.

30-10-2021 15:20

FRfan67 +6797

Eskild Munk Dall en Jeppe Jensen, echte Amsterdammers wrs

30-10-2021 14:43

Grover +5274

Als je een dikke bankrekening hebt kun je voor miljoenen exoten kopen om slechte lichtingen aan te vullen.

30-10-2021 14:47

FRfan67 +6797

Dat is het Grover. Money talks

30-10-2021 16:00

KingKea +767

Snap nog steeds niet waarom ‘t Zand hier speelt. Zou meetrainen met 1 raakte geblesseerd ging naar 021 en zit nu bij O18?

30-10-2021 14:36

Renatooo +7092

Daar meer kans op minuten. Concurrentie is stevig bij o21. Denk ook eerst daar even optrainen en dan weer aansluiten bij o21

30-10-2021 14:38

KingKea +767

Ja want over zijn talent valt niet te twijfelen!

30-10-2021 20:28

Renatooo +7092

3 uur is o21

Wel tegen de nummer 1 almere city die echt dik bovenaan staan, wordt heel lastige pot dus

30-10-2021 14:27

wilbert17 +23477

Almere City is sws altijd lastig.

30-10-2021 14:58

Technicus +18711

Kan iemand mij vertellen wat het unieke talent van Milambo is? Heb hem dit jaar nu een aantal keer zien spelen bij het eerste,o21 en vandaag bij o19 maar behalve z’n fysiek zie ik echt niet wat hem zo goed zou moeten maken. Zit bij o21 en o19 sowieso niet echt iemand die er bovenuit springt.

30-10-2021 14:22

Renatooo +7092

Nja knap dat je op 15/16 al mee maakt, hoeft echt nog niet in alles op te vallen. Is ook niet een echte 10 in mijn ogen, maar meer een 8

Maar goed, heeft nog jaren bij de O18/o21/1ste

30-10-2021 14:26

Frobl +11602

Valt me ook een beetje tegen. Slory is wel een goeie en Baars vond ik vandaag ook goed. T’ Zand trouwens ook wel en Kleijn. Niet vergeten dat Milambo en Kleijn eigenlijk ook maar 16 is eh.

30-10-2021 14:26

Marco50 +565

Weet niet weöke wedstrijd jij hebt gezien

30-10-2021 14:31

CoMulder +16625

Doe je Slory niet tekort? Echt een gosertje met lef.

30-10-2021 14:28

Technicus +18711

Ja die was idd goed.

30-10-2021 15:44

feyenoord18_1993 +1592

Milambo is zeer compleet. Fysiek, techniek, inzicht, scorend vermogen. Kan als middenvelder een man passeren, slim etc. Maar als iemand 3x matig speelt, is die niet meteen helemaal niks. Milambo is 16, speelt bij u18 dus 1 leeftijdscategorie hoger. Traint mee met 1. Vorige keer bij u21 was die trouwens zeer volwassen en speelde die prima.

En als je deze pot Mike Kleijn niet is opgevallen, weet ik het ook niet meer hoor ;).

30-10-2021 14:32

ernst H +4998

Milambo nog nooit iets bijzonders van gezien.

30-10-2021 14:58

Technicus +18711

Ik zeg toch niet dat hij er niets van kan, ik zie alleen al die kwaliteiten die jij benoemt niet. Die Kleijn is idd wel een lekker spelertje net als Slory.

30-10-2021 15:44

remco112 +16288

Sommigen weer roepen hoe kut alles en iedereen is na een mindere wedstrijd.

Zitten pareltjes in dit team!

30-10-2021 14:22

Grover +5274

Zo'n mindere wedstrijd vond ik het niet eens, de backs verzieken een hoop.
Maar de scorebordjournalistiek kennende is Sliti nu ook een enorme prutser.

30-10-2021 14:49

box +89448

Is Slory niet te oud voor onder de 18?

30-10-2021 14:20

CoMulder +16625

Tuurlijk joh, 16 jaar.

30-10-2021 14:29

MaartenTT +19940

Kwartje niet gevallen?

30-10-2021 14:50

Theedoek +17737

Is o21 ook op youtube zo?

30-10-2021 14:19

siebefr +6469

Bij thuiswedstrijden normaliter altijd. Maar nog niks voorbij zien komen.

30-10-2021 14:19

paulus56 +256061

Lekker kut weer iedereen verveeld ze eigen te pletteren dan lekker elkaar afzeiken.
Maar ja je moet wat te doen hebben he.
Denk maar dat ik me middag slaapje gaat doen

30-10-2021 14:17

teauvenoir +78139

Enige die echt een mooie toekomst heeft bij Feyenoord is Slory. Dat is een parel.
Kleijn en Zechiel dicht ik ook wel kansje toe, maar moeten fysiek echt heel veel groeien. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in ‘t Zand en Baars.
Milambo erg overschat. Ik zie de brille gewoon niet bij hem. Is voor zijn leeftijd fysiek heel ver, maar verder?

Rest van dit team gaat hooguit KKD halen als anonieme spelers.

30-10-2021 14:15

Varkenoord +697

Mee eens die was zeer goed net als die nummer 7 van Ajax die was ook erg gevaarlijk. De anderen waren matig

30-10-2021 14:17

feyenoord18_1993 +1592

Niet echt mee-eens. Kleijn is degene met de meeste potentie. Als je ziet hoe volwassen hij speelt, zoveel voetbalintelligentie. Lengte gaat hem niet nekken, want heeft wel de versnelling, felheid en slimmigheid.

Milambo is gewoon zeer compleet. Fysiek, techniek, overzicht, kan 1 op 1 passeren op het middenveld. Ja, vandaag heel matig, vorige week bij u21 weer goed. Omdat het de jongste debutant is, heeft iedereen weer sky high verwachtingen en moet die iedere week alles kapot spelen. Jongen is 16. Lekker laten ontwikkelen. Zal met ups and downs gaan, maar het is gewoon een pareltje.

Je noemt 5 spelers op. Als je dat echt zou kunnen afleveren heb je het absurd goed gedaan. 2 per lichting is vaak prima. Daar wil ik de net omgeschoolde cv Hokke wel aan toevoegen. Die maakt hele grote stappen.

30-10-2021 14:39

Keesouwerkerk +3097

Beide teams erg voorspelbaar in de manier van spelen. Kort opbouwen met als resultaat vaak balverlies al op de eigen helft. Nauwelijks verrassing doordat er geen afwisseling tussen kort en wat langer spel was. Daardoor makkelijk te verdedigen. Aan beide kanten gebeurde dit. Zowel bij Feyenoord vals bij de tegenstander.

30-10-2021 14:12

skin +14003

Ik vind dat de O19 competitie terug moet komen. Gewoon nog ff 1 extra jeugd jaartje voor degenen die dat nog goed kunnen gebruiken. Snap niet dat dat er tussenuit is gehaald.

30-10-2021 14:08

Varkenoord +697

Daar is die 021 competitie nou juist voor. En dan heb je nog de 023 in de eerste divisie dus dat zou te veel worden.

30-10-2021 14:11

skin +14003

Gat van 3 jaar tussen die 2 elftallen. En er is geen O23.

30-10-2021 14:15

Varkenoord +697

Jong teams mogen tot 23 jaar opstellen in de KKD met uitzondering van de keepers als ze tegen elkaar spelen. Laat je beter informeren.

30-10-2021 14:16

skin +14003

Maar hoe zit dat dan? Nu is het de O21, en díe moeten zich zien te plaatsen voor kkd door 2x promoveren. Zodra dat lukt verandert t in O23 en komt er een nieuwe O21?

30-10-2021 14:37

Varkenoord +697

Nee dan verdwijnt 021. Maar daar hoef je niet op te rekenen want Feyenoord dreigt al in de degradatiegroep van deze gepenpoule te raken.

30-10-2021 14:41

Raketenmann +1617

Die klassiekers waren ook altijd mooi

30-10-2021 14:16

Grover +5274

De commentator bij de O17 is ook wel tenenkrommend slecht zeg. Die zou als omroeper in de lokale supermarkt nog tekort komen.

30-10-2021 14:06

anargy +1123

dat gaat boven de 18 niet lukken

30-10-2021 14:05

heldvan23 +808

geen livestream van 021?

30-10-2021 14:03

Kuytblessure +10422

Slory MotM. Milambo mist 4 kansen, echt heel jammer.

30-10-2021 13:57

matthijsFR12 +2563

Apart dat Milambo daar speelt. Is hij zo ver terug gevallen of weet iemand waarom?

30-10-2021 13:57

SanFR1908 +9567

omdat die ook pas 16 is? Hij moet wekelijks spelen en bij de O21 is dat ook niet.

30-10-2021 13:57

klick44 +18112

Is eenmalig, wedstrijdritme

30-10-2021 13:58

matthijsFR12 +2563

Dan zou je toch denken dat ze hem in de 021 of 019 laten spelen, en niet in de O18?

30-10-2021 13:58

Grover +5274

O19 bestaat niet meer, dus dat wordt lastig.

30-10-2021 13:59

klick44 +18112

Omdat het tegen 020 is

30-10-2021 14:07

huissie79 +20078

ventje is 16.

30-10-2021 14:01

beppie172 +65818

Ze wilde persé winnen en schoven Milambo daarom terug naar o18.. Helaas de kansen niet benut waardoor 2-2 uiteindelijk wel een terecht uitslag is. Onze backs waren verdedigend zo matig dat het tegen zo’n tegenstander een wonder is dat je niet verliest.

30-10-2021 14:02

Grover +5274

Denk niet dat het daarom is. Antonucci speelt vandaag bij de O21 mee, denk dat Milambo teruggeschoven is om meer aanspraak op speelminuten te maken.

30-10-2021 14:22

Frobl +11602

Hadden verdiend om te winnen

30-10-2021 13:57

Varkenoord +697

Nee, gelijkspel was terecht. Zeker na hun gemiste pingel.

30-10-2021 14:18

Grover +5274

Klopt, waren op fases na de betere ploeg en hebben te veel grote kansen gemist. Maar je kan hem op het eind ook zomaar verliezen met die makkelijk gegeven penalty. Bijzonder wel aangezien wij in twee vergelijkbare situaties daarna niets krijgen.

30-10-2021 14:20

Peterk +34855

wat een lichting matige spelers....

30-10-2021 13:55

Sleepie +11962

Valt tegen ja. Maar bij Ajax zag ik ook niets bijzonders

30-10-2021 13:56

Peterk +34855

ook van Ajax niks bijzonders

30-10-2021 13:58

DeVlaggendief +4068

Waar heb je het over? Er zit echt veel goeds in deze lichting...

30-10-2021 13:56

klick44 +18112

Valt wel mee hoor. Zeker 4-5 toppers. Maar vandaag niet best

30-10-2021 13:56

Sleepie +11962

Toppers? Welke 4/5?

30-10-2021 13:57

coenf99 +4745

Milambo, Kleijn, Slory, Baars

30-10-2021 13:58

klick44 +18112

Milambo, slory, t zand, baars, kleyn

30-10-2021 13:59

rickz +14894

Vergeet Shiloh t zand niet

30-10-2021 13:59

klick44 +18112

Speelde wel heel matig vandaag

30-10-2021 14:00

feyenoorder89 +3926

Alleen slory gaat t redden, derest verwacht ik niet veel van

30-10-2021 14:16

Grover +5274

Niet mee eens, Kleijn, Slory, Milambo en Zechiël zijn echt wel leuke spelers. Vandaag met name de backs die het elftal er matig uit laten zien. En ik denk dat het vele heen en weer schuiven tussen jeugdelftallen het samenspel ook niet ten goede komt.

30-10-2021 13:57

Peterk +34855

leuk is niet goed genoeg

30-10-2021 13:59

Grover +5274

Moet je geen jeugdwedstrijden kijken, is sowieso geen pijl op te trekken wie de stap naar het eerste kunnen gaan zetten in die fase.

30-10-2021 14:01

klick44 +18112

Hoe vaak kijk je 1x zeker

30-10-2021 14:08

feyenoord18_1993 +1592

Kleijn een matige speler vinden.. Hoe is het mogelijk. Dan wil je het ook niet zien hoor.

30-10-2021 14:42

Varkenoord +697

Een puntje tegen Ajax, dat voelt als winst voor Feyenoord uiteraard. Zeker na die pingel.

30-10-2021 13:55

remco112 +16288

Even gevraagd aan haar, ze vindt jou ook een mongool

30-10-2021 14:15

remco112 +16288

Die vindt jou al helemaal een achterlijke

30-10-2021 14:24

CoMulder +16625

Vorig jaar 2-6, ja dus. Wel veel kansen verprutst.

30-10-2021 13:55

klick44 +18112

Totaal onnodig

30-10-2021 13:57

Wessi +133581

ohwjee de o21 moet ook nog

30-10-2021 13:54

klick44 +18112

Meestal niet best

30-10-2021 13:57

DeVlaggendief +4068

Ja hoor, 3 kk keer een penal niet geven aan Fey. Maar wel die neppe kutpenal geven voor die schwalbe van de neus...

30-10-2021 13:54

mib2001 +4763

Simpele ziel.

30-10-2021 14:00

Taksi +3957

Haha nee joh. We hadden geen penalty verdiend. Die penalty voor hun ziet er twijfelachtig uit, maar ik ga ervan uit dat de scheids het beter kon zien dan wij.

Hebben het gewoon zelf nagelaten om toe te slaan tijdens onze betere periodes en hebben hun te veel ruimte gegeven. Dat is de reden dat je niet wint vandaag, niet de scheids

30-10-2021 14:01

baer_010 +10394

Die scheidsrechter was weer goed vandaag

30-10-2021 13:54

remco112 +16288

Was dat geen penalty voor ons?

30-10-2021 13:54

Grover +5274

Nee, licht contact is alleen aan de andere kant een penalty.

30-10-2021 13:54

klick44 +18112

Dit is gvd al de 3 de keer in een maand tijd dat ze het laatste minuut weggeven

30-10-2021 13:53

doctordesktop +9275

laatste minuut?

30-10-2021 13:54

klick44 +18112

Ja vorige keer ook al 3-4

30-10-2021 13:55

MSDK +3129

Appelmoussaoui.

30-10-2021 13:52

louisvanderploeg +13000

Was volgens mij helemaal geen pingel. Heb het nu 3 keer terug gezien, maar echt niet.

30-10-2021 13:52

doctordesktop +9275

wat een kleuter joh, bal niet teruggeven en tegen de scheidsrechter aanlopen

30-10-2021 13:52

Taksi +3957

Lekker gepakt hoor

30-10-2021 13:51

radikale +6853

Hahahaha toppie

30-10-2021 13:51

MSDK +3129

Lekker Bijlow!

30-10-2021 13:50

soccer4future +1521

Super Keeper
Manu Berger

30-10-2021 13:50

grenzeloos +13987

Nou, de opvolger van Bijlow hebben we al binnen ;-)

30-10-2021 13:50

lexiooo +9274

Aardig gekeept. Scheids zal wel balen.

30-10-2021 13:50

TypischFeyenoord +18060

Was gewoon terechte penal, des te mooier dat de keeper nu meer zelfvertrouwen krijgt.

30-10-2021 13:51

lexiooo +9274

Vond m erg zoeken naar t uitgestoken been en de scheids had zn fluit al klaar.

30-10-2021 13:53

TypischFeyenoord +18060

Laat ik zeggen, het was licht, maar vooral ook heel dom. Aan de andere kant had feyenoord op t eind dan ook een pingel moeten krijgen

30-10-2021 13:56

lexiooo +9274

Klopt, maar toen had de scheids zn fluitje niet al klaar.

30-10-2021 14:32

Andre010 +4640

Hahahahaha

30-10-2021 13:50

rickz +14894

JAAAAAAAAA

30-10-2021 13:50

doctordesktop +9275

haha lekker hoor

30-10-2021 13:50

Wessi +133581

Keepertje !

30-10-2021 13:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties