Feyenoord O21 onderuit op bezoek bij PEC Zwolle O21

Feyenoord O21 onderuit op bezoek bij PEC Zwolle O21

Feyenoord O21 heeft op pijnlijke wijze verloren van koploper PEC Zwolle O21. De Rotterdammers begonnen sterk aan de eerste helft, maar na een gelijkmaker vlak voor rust speelde het een slordige tweede helft en verloor het met 3-2. Tein Troost raakte daarnaast nog zwaar geblesseerd aan zijn pols. Het gat tussen koploper PEC en Feyenoord is nu opgelopen tot negen punten.

Op 151 kilometer rijden van De Kuip, tegenover het MAC3Park stadion, spelen de mannen van Feyenoord O21 hun wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van PEC Zwolle. De Zwollenaren, die deze wedstrijd gesupport werden door tientallen fans, staan voorafgaand aan de wedstrijd eerste in de competitie. De voorsprong op de Rotterdammers bedraagt zes punten.

Voor de beloftenploeg van Feyenoord staat er, met oog op het kampioenschap, maar één ding op het spel. Na het teleurstellende gelijkspel van vorige week in Groningen heeft trainer Melvin Boel zijn basiselftal op vier plekken gewijzigd. Boel heeft een duidelijke boodschap overgedragen in de kleedkamer en zijn elftal begint dan ook sterk aan de wedstrijd. Het is duidelijk dat de ploeg vol voor de overwinning wil gaan. In de eerste tien minuten van de wedstrijd is Feyenoord duidelijk de betere ploeg en is het vooral te vinden op de helft van PEC. Leo Sauer krijgt namens de Rotterdammers meerdere kansen om een goede voorzet af te geven, maar de ballen bereiken geen medespelers.

Hoe verder de wedstrijd vordert, hoe meer kansen er komen voor Feyenoord O21. Na een mooie steekpass van Dermane Karim, weet Slory met een mooie individuele actie zijn man te passeren en de bal richting het doel te krijgen De keeper van PEC Zwolle weet de bal echter te stoppen. De inzet van de ploeg uit Rotterdam wordt in de zestiende minuut beloond met een corner, waaruit spits Nesto Groen de bal beheerst in het doel weet te schieten: 0-1. Na het doelpunt blijft Feyenoord de bovenliggende ploeg. De corners en mooie acties van de aanvallers worden echter niet succesvol afgerond. Na een half uur gespeeld te hebben wordt de ploeg van Boel slordig in het balbezit en weet het de vrije ruimtes niet meer te benutten. Arenchelo Leito, de linksbuiten van PEC Zwolle, zit lekker in de wedstrijd en maakt een aantal goede acties.

Tien minuten voor rust wordt hij zeer dreigend en moet Slory ingrijpen. Dit levert hem een gele kaart op en de Zwollenaren krijgen een vrije trap op zestien meter van het doel. De middenvelder van PEC Zwolle weet de bal net niet langs doelman Troost te krijgen en schiet de bal op de lat. Het gevaar van PEC Zwolle wordt uiteindelijk alsnog beloond met een doelpunt. Na een goede individuele actie van de rechtsbuiten weet hij de bal in de korte hoek langs Troost te schieten: 1-1. Feyenoord begint de tweede helft slordig en weet de inzet uit de eerste helft niet door te zetten. Ondanks een schot van Youssef Amyn lijken de Zwollenaren scherper te zijn begonnen aan de tweede helft om de overwinning binnen te slepen.

Na zes minuten in de tweede helft gaat het dan ook al mis voor de Rotterdammers. Mike Kleijn vergeet de bal over te spelen tijdens het opbouwen en verliest de bal, maar het ingrijpen van Slory mislukt helaas op een knullige manier. De Feyenoorder stift hem net over zijn eigen doelman Troost, waardoor de mannen van PEC op een voorsprong komen: 2-1. Waar Feyenoord zo sterk aan de wedstrijd begon, is het in de tweede helft erg slordig in het veldspel. Er zijn weinig vrije spelers op het middenveld, waardoor het opbouwen van achteruit erg lastig gaat. Vanaf de 65ste minuut begint Feyenoord weer druk te zetten, na een mooie actie van Dermane en een voorzet van Kleijn, weet Shiloh ’t Zand kracht achter de bal te zetten, maar het schot wordt helaas geblokkeerd.

PEC Zwolle weet onder de druk van Feyenoord uit te voetballen, waarna een aanvaller van Zwolle oog in oog komt met Troost. De doelman van Feyenoord weet deze bal tegen te houden, maar kan een voorzet niet voorkomen. Arenchelo Leito schiet deze bal knap binnen namens de mannen uit Zwolle: 3-1. In de slotminuten van de wedstrijd onderneemt de beloftenploeg van Feyenoord nog een laatste poging om een resultaat te behalen, met als gevolg dat Shiloh ’t Zand nog de aansluitingstreffer weet te maken: 3-2. Dit is echter niet genoeg voor een gelijkspel. Feyenoord O21 verliest van koploper PEC Zwolle en lijkt hiermee de kansen op het herfstkampioenschap te verspelen. In de laatste actie van de wedstrijd raakt Troost nog geblesseerd aan zijn pols, iets dat op het eerste oog op een zware blessure lijkt.

Scoreverloop
16’ | 0-1 | Groen
37’ | 1-1 |
51’ | 2-1 | (ED) Slory
70’ | 3-1 |
89’ | 3-2 | ‘T Zand

Feyenoord O21 onderuit op bezoek bij PEC Zwolle O21

Opstelling Feyenoord O21:
Troost, Clarinda, Baars, Hokke, Kleijn, Milambo, Karim, Amyn, Sauer, Groen, Slory.

Wissels Feyenoord O21:
Kroesen, Van der Zeeuw, Van Veldhoven, Zechiel, Toure, 'T Zand, El Moussaoui.

Lees meer over
Feyenoord Academy
Plaats reactie
666

Raymond.K +1488

Gaat hem niet worden ! Grootste talenten uitlenen 2 helft van de competitie aan Excelsior?
Of in de kkd ben ik een passende club

13-11-2022 16:05

K.T +1769

Slordig toch lekker een doelpuntje meegepakt.

13-11-2022 15:13

jayjay49 +7839

Zonder promotie naar de KKD blijft onze jeugdopleiding gehandicapt. Geen enkel toptalent zal naar Feyenoord willen komen, omdat bij Feyenoord de opleiding stagneert vanaf 18 jaar. Dus veel eerder zullen ze naar AZ, PSV oif Ajax gaan, maar zeker niet naar Feyenoord!!!
In en in triest!!
Martin van Geel heeft de basis onder Feyenoord vernietigd. We HADDEN jarenlang de beste jeugdopleiding voor MvG's Blunder!! Een Topclub zonder zinvolle jeugdopleiding is ten dode opgeschreven!! Klinkt heel dramatisch, maar DAT is wel de realiteit.

13-11-2022 14:00

Ladinksy +2340

Dit wordt helaas niets meer. Nu wordt het tijd om de band met FC Dordrecht aan te halen en dat tegen een financiële vergoeding gebruiken als satellietclub. Talentvolle spelers als Dermane, Milambo, Kleijn en Slory in de winterstop verhuren aan Dordrecht. Voorwaarde is wel dat ze aan spelen toekomen.

13-11-2022 12:43

Wisselspeler +7795

Heeft de tweede plek nog ergens nut voor of moest je gewoon eerste worden?
Pec Zwolle wordt kampioen en dan komt er toch nog een kampioenschap en daar gaat de nr 1 van door in een wedstrijd... Iemand?

13-11-2022 12:12

jaap100 +295

tis toch ook hopeloos geval onder 21 totaal geen mentaliteit kost alleen maar geld

13-11-2022 11:03

VakjeTT +4702

Dit schiet toch niet op zo. Zo komen we nooit in die KKD

13-11-2022 09:32

Santiagotto1961 +5216

Melding Boel RAUS.

13-11-2022 06:57

Wisselspeler +7795

De komende wedstrijden staat er een half jong F1. Die zullen de makkelijkere wedstrijden wel winnen. Maar tja dan wordt je tweede en daar heb je niets aan..

12-11-2022 22:38

bonakalou7 +69116

Ik kijk nooit naar de O21 maar hier moeten toch meerdere spelers bij zitten die gewoon niet geschikt zijn voor Feyenoord. Neem daar dan afscheid van. Stel ze niet meer op. Ik snap dat je er genoeg over moet houden maar dit schiet totaal niet op. Deze selectie gaat wedstrijden blijven verliezen en niet ineens een lange serie overwinningen neerzetten.

12-11-2022 22:32

badeend +7751

Nadeel is dat je voor de klasse waarin ze spelen je ook geen dure spelers kan gebruiken.

12-11-2022 22:38

FeyenoordVdam +5817

Klop maar weer bij Dordt aan, want dit schiet niet op.

12-11-2022 21:36

klick44 +18112

Wat raar best beschamend dat we zelden winnen van de reserve spelers van kkd clubs.

12-11-2022 21:31

FeyenoordVdam +5817

Ach zegt weinig over een specifieke lichting bij een club als Zwolle natuurlijk.

12-11-2022 21:36

klick44 +18112

Klopt maar mag toch aannemen dat wij meer kwaliteit hebben

12-11-2022 21:36

FeyenoordVdam +5817

Over het algemeen wel. Van Groningen weet ik dat ze flink geïnvesteerd hebben en een serieuze opleiding beginnen te krijgen. Van Zwolle weet ik het niet, misschien een voor hun doen sterke lichting.

12-11-2022 21:37

klick44 +18112

Vorig jaar was almere dik te sterk

12-11-2022 21:41

FightingTillTheEnd +2754

Moeilijke beslissingen te nemen rond dit team,
je zou misschien even je eigen talenten zelf binnen moeten houden 1 a 2 jaar( azarkan, balde etc)

Dan wel een goede kans dat je promoveert, klote misschien voor hun ontwikkeling, maar dat zou dan 1 a 2 jaar moeten, daar zal de club jaren van gaan profiteren.

Of het tweede extra geld in de onder 21 pompen, want het is echt noodzakelijk dat dit team in de kk d komt.

12-11-2022 21:12

Brambino +20527

Ohh verrassend. Jongens van 1 waren niet nodig toch? Naujoks en Taabouni hebben we morgen nodig. Valk ook. Ik snap het wel waarom we die niet mee laten doen. We kunnen het wel af met deze groep hoor. Daarnaast heeft O21 geen hoge prio toch?

12-11-2022 20:53

Paulus98 +149572

Gaat het weer niet worden dit jaar.

12-11-2022 20:30

DeEijk +92131

Diemers hond

12-11-2022 20:16

Bert.v +582

Deze jeugd blijft spartelen, weer een verloren seizoen, weer geen toegang tot piramide klasse. Deze jeugd houdt groei Feyenoord 1 tegen.

12-11-2022 20:02

Brambino +20527

Dat doet Feyenoord helemaal zelf.

12-11-2022 20:54

Puiflijk49 +575

Kansloos elftal

12-11-2022 19:48

Boerenkool +723

Begin van dit seizoen: dit seizoen hebben we een betere selectie en een betere trainert. Tuurlijk..... Schei toch uit. Spelers en trainert zijn vooral met 1 ding bezig. Met zichzelf !!!!

12-11-2022 19:45

thorbo +647

En dan roepen om dermane in feyenoord 1, flikker toch op man.

12-11-2022 19:44

mruigrok +2961

Hoezo, was die zo slecht?

12-11-2022 21:26

thorbo +647

Geen feyenoord 1 materiaal

13-11-2022 01:11

mruigrok +2961

Gebaseerd op?

13-11-2022 15:14

FrBubba +19415

Waar waren Taabouni, Bullaude, Benita?

12-11-2022 19:32

Brambino +20527

Die hebben we bij 1 nodig. Net als Benita en Valk. Grote kans dat ze invallen morgen.

12-11-2022 20:55

FrBubba +19415

Die vallen nooit in bij 1.
Dus waarom zou dat morgen anders zijn?

12-11-2022 21:06

Brambino +20527

Dat was sarcastisch.

12-11-2022 21:16

FrBubba +19415

Zit met m'n gedachten nog in Emmen.

12-11-2022 21:20

Jossa +4458

De kans dat ik Hélène Hendriks anaal penetreer op de toiletten in de Kuip is 1000 keer groter dan de toetreding van een jong Feyenoord in de KKD.

12-11-2022 19:30

sjaarloos52h +21764

Maar dat komt uitsluitend door de toiletten!

12-11-2022 19:47

Jossa +4458

Hahaha! Grapjas!

12-11-2022 20:43

Kwintsheul +14613

MELVIN OUT

Zet een goede ervaren trainer voor de O21.

12-11-2022 18:51

Tegendraads +1501

Zet eerst eens de beste spelers in het team en geen 16 jarige jongentjes. Laat die lekker in de lagere elftallen zich ontwikkelen en neem dit team nou eens serieus.

12-11-2022 18:54

JKTB +21215

Stond er vorig jaar

12-11-2022 20:24

the-crow +4069

Zolang ze geen kampioen worden, kunnen ze de KKD wel vergeten.

12-11-2022 18:48

GoudvisFR +2062

Volgende keer fakkels en trappen blokkeren, volledig achter je club!!!

12-11-2022 18:47

parentscounter +1886

Spelen toch stukken beter dan vorig gaande seizoenen met jonkies benieuwd naar de 2e helft van t seizoen

12-11-2022 18:40

teauvenoir +78128

Kansloze missie. Kap maar met het O21 KKD-project. Bouw voor 1 dag een standbeeld van Martin van Geel gemaakt van stront, laat op een zondag vlak voor een wedstrijd alle supporters op het voorplein tegen dit fecale kunstwerk aanpissen tot het weggesmolten is en sluit dan dit pijnlijke hoofdstuk af.
Ga intensief met Excelsior en Dordt samenwerken: 18/19 jarige toptalenten spelen eerst jaartje bij Dordt en daarna in de ED jaartje bij Excelsior om daarna te schitteren bij Feyenoird 1.

Dit is huilen met de pet op!

12-11-2022 18:35

Gregor +5267

Aanfluiting. Laat zien dat je het shirt waard bent

12-11-2022 18:18

IJzerenKees +130236

wat een kut elftal

12-11-2022 18:16

Fan-On-Tour +2012

Dit is echt een gebed zonder eind, geen team om te promoveren als je er al 3 verloren heb.

Feyenoord en SC Feyenoord samen voegen en het oude SC Feyenoord gebruiken als O21.

12-11-2022 18:13

SanFR1908 +9567

Vorig jaar miesten Walemark, Basset etc meedoen in de pot tegen Almere. Ons seizoen was al over namelijk. Grote fout

12-11-2022 18:10

SanFR1908 +9567

Leuk man, de O21 van een kkd is gewoon beter…..

12-11-2022 18:10

elgardinero1993 +8329

Bij ons is alles 16, 17 of net 18. Spelend tegen alleen 21 jarige dan is dat verschil gewoon te groot. Ook al speel je bij Feyenoord.

12-11-2022 18:42

ElJardinero +2830

Gewoon Dordt meer gebruiken. Is verreweg de beste oplossing.

12-11-2022 18:08

Renatooo +7092

De achterstand op PEC is met 9 punten niet meer te repareren, daarmee is voor O21 de eerste kans om Play Offs voor Promotie af te dwingen vergooid.

Feyenoord koos zelf voor een dubbel programma, spelers zonder minuten bij 1 op de bank en de verhuur van de beste 4-5 spelers.

@FYW

12-11-2022 18:03

realistisch1953 +14138

Wat een dramatisch resultaat zeg, gaat dit seizoen weer niks worden, best triest eigenlijk.

12-11-2022 18:01

Melvin785 +2980

Waar zijn die haren op de tanden van die gasten joh!

12-11-2022 18:01

Inworp +3393

Alles in het teken van het 1e (dat zei Boels), daar moet Varkenoord het mee doen. Feyenoord 1 presteert wel (creëert waarde) maar de jonge getalenteerde Feyenoorders die momenteel elders spelen, rijpen volgens mij ook onvoldoende. De jeugdspelers raken nu de aansluiting met de selectie van het 1e een beetje kwijt. Dat moet je toch ook niet willen.

12-11-2022 18:00

Danny 91 +61437

Die Conte is ook niet goed wijs.

12-11-2022 17:51

Danny 91 +61437

Hoe gek die doet hoe Spurs de 4-3 maakte. En hoe hij langs de zij lijn staat.

12-11-2022 18:15

marcianorsd +9313

Iedereen doet hier net of het aan de trainer of spelers ligt maar het ligt in eerste instantie gewoon aan Feyenoord. Buiten Kleijn, sauer, karim en slory zitten er gewoon veel ondermaatse spelers in dit elftal. Verder zijn ze nog gewoon te jong zo sauer is bv 16 terwijl de tegenstander wel spelers heeft van 19-21 jaar.

12-11-2022 17:51

baer_010 +10394

Sauer is in kwaliteit hetzelfde maar wat je zegt tegenwoordig zetten ze jongelingen met die kwaliteit gelijk door naar hoger teams… hierdoor gaan we het nooit halen in promotie.

12-11-2022 17:53

marcianorsd +9313

Ik zeg niet dat Sauer minder is maar het is wel een verklaring waardoor het niet loopt hij speelt tegen jonngens die 4 a 5 jaar ouder zijn. Dat die jongens minder potentie hebben maakt in deze niet uit want op die leeftijd gaat fysiek ook meespelen.

12-11-2022 18:54

Artycuno +7553

Want bij Zwolle zitten natuurlijk de nieuwe Ronaldo's en Messi's

12-11-2022 18:01

marcianorsd +9313

Nee maar wel boeren van 19-21 die een 16 17 jarige zo over de bording heen gooien en kopduels winnen

12-11-2022 18:53

Traunerworden +13672

helemaal mee eens, je moet kijken naar de balans in het elftal, deze is helemaal zoek. je hebt een rechtsbuiten maar geen enkele linksbuiten die er iets van kan. deze moet je dan gewoon aanvullen, punt uit. En of dat dan een azarkan is die je dan niet verhuurt of iemand die je koopt maakt niks uit, hier dien je gewoon voor te zorgen. Op de positie van 6 heb je Dermane maar ook Kleijn, nu wordt Kleijn gewoon maa ergens anders neergepleurt in t elftal maar dit is niet de bedoeling. Kleijn dient dan of verhuurt te worden of op de bank te zitten of bij een jonger jeugdteam mee te doen. Maar je moet zorgen dat je de beste linksback in nederland van ongeveer 17/18 jaar daar hebt staan, waar je die ook vandaan haalt. En ik begrijp ook niet dat we gewoon niet 2 nieuwe centrale verdedigers halen, gewoon aankopen van andere clubs

12-11-2022 18:03

AMG +948

jammer maar zij hebben wel een jonge spits net 18 die vrijwel wekelijks scoort, er lopen teveel lieden die voor hun eigen hachje gaan allemaal denken zij een type Dilrosun te zijn, lijken wel postbodes, hou het simpel zoek positie en denk als team, een beetje coaching vanaf de dug-out zou ook weleens kunnen helpen en de coaching onderling is een drama

12-11-2022 19:38

jayjay49 +7839

De BLUNDERS van Martin van Geel blijven ons achtervolgen!

Feyenoord mag dit nu echt weleens keihard ZO benoemen!!😡👎😡j

Deze man was een RAMP voor Feyenoord!!

12-11-2022 17:51

baer_010 +10394

En als ze dat doen wat dan?

12-11-2022 17:51

jayjay49 +7839

De oorzaak onderkennen is een begin naar verbetering!!
We hadden voor van Geel de beste jeugdopleiding van Nederland!!!!@😕😡😡😡😡👎

12-11-2022 17:53

Sabau70 +3292

Ok, het begin is er. En nu?

12-11-2022 17:54

jayjay49 +7839

Helaas mogelijk andere opties overwegen , maar NU is onze jeugdopleiding minder aantrekkelijk voor talenten dan die van AZ , Ajax of PSV.
Diep triest!!👎😡

12-11-2022 17:58

Willem_B +55604

Behalve Sinisterra dan

12-11-2022 17:52

beppie172 +65799

We hadden geen geschikte accommodatie. Oud Varkenoord was niet geschikt. Dat onder MvG is gestart met de vernieuwing die nodig was om op dat niveau te spelen en ook met V1 mee te doen op het hoogste niveau wordt voor het gemak vergeten. Je had dus Woudenstein of de Kuip af moeten huren om die wedstrijden te kunnen spelen. Dat was veel te duur.

Daarnaast kon je bij de start van de piramide instromen in maximaal 2e divisie. Enige keer dat we in de JL hadden kunnen instromen was in één van de eerste seizoenen onder van Geel toen de pilot met Jong teams begon. Maar toen was iedere behoorlijke jeugdspeler nodig in het eerste en was er geen geld voor een extra selectie. We stonden onder curatele van de KNVB en moesten voor iedere uitgave van meer dan 25k toestemming krijgen. Onterecht om zo te blijven zeiken op een TD die juist de basis op orde aan het maken was .

12-11-2022 17:57

appelstroop +263830

Dat van die accomodatie kan niet kloppen want heb je gezien waar jong AZ zijn thuiswedstrijden speelt? Dan hebben ze bij FC Woerden nog een mooier complex.

12-11-2022 18:05

jayjay49 +7839

👎👎👎👎👎👎😡😡😡😡 Gelul!!

12-11-2022 18:18

beppie172 +65799

Accommodatie was schijnbaar wel degelijk een issue. Zie onderstaande link.
Er waren / zijn allerlei eisen aan uitvakken, lichten e.d. Tuurlijk kan je dat aanpassen, maar dat is hetzelfde als het een beetje opknappen van de Kuip. Daarmee voldoe je aan de minimale eisen voor een hoop geld, maar is verre van optimaal. De keuze voor de investering in nieuwbouw was dan ook veel logischer en echt denken aan de lange termijn.

https://www.fr12.nl/nieuws/39443-jong-feyenoord-wellicht-over-een-aantal-jaar-in-de-jupiler-league.html

12-11-2022 19:44

Jdc81 +1728

Ja was idd een ramp. Een landstitel, 2 bekers, 2 fruitschalen en ieder seizoen een positief transferresultaat. Herkenbare aankopen.

Ik kijk idd veel liever naar een vreemdelingenlegioen dat continu in opbouw is.

Dat niet instromen in de voetbalpyramide is niet topclubwaardig. Maar geloof me... Dat was in ons geval weer een hopeloze toestand geworden.

12-11-2022 18:06

langlevelangeleegte +2178

Onzin. Je hebt 2 seizoenen de kans om de schade te repareren maar je stuurt 2x een elftal een competitie in waarin de kwaliteiten en fysieke kracht volledig uit het lood staan. Dat 021 derde staat is de fout van Boel en Rini Coolen

12-11-2022 18:15

appelstroop +263830

Zit Volendam te kijken tegen Utrecht. Bij eerstgenoemde lopen allemaal slappelingen rond die geen goal kunnen maken en dan zie je die Henk Veerman op de bank zitten... Coaches die zo iemand dan niet opstellen zou je toch eigenlijk gewoon de laan uit moeten sturen ook? Wat een onzin. Gewoon een spits die ook bij Heerenveen bijv. had kunnen spelen zet die eigenwijze Jonk op het bankie... En hij heeft gewoon doelpunten nodig.. wat een gek.

Zelfde geldt trouwens ook voor Dost opstellen zonder buitenspelers. Waar ben je dan mee bezig als coach? Verwacht je echt dat Van der Maarel die bal op het voorhoofd van Dost gaat leggen... wat een gek ook die Fraser.

Maakt het niet makkelijker om naar te kijken allemaal.

12-11-2022 17:50

Willem_B +55604

zit ook te kijken, wat een kutwedstrijd

12-11-2022 17:51

Danny 91 +61437

Henk hoort basis.

12-11-2022 17:51

appelstroop +263830

Ze mogen god op hun blote palingknietjes danken dat Veerman daar is teruggekomen en dan ga je er zo mee om... als er één redding voor hun is dit jaar dan is hij het wel want verder hebben ze he le maal niks in te brengen.

Maar ik maal er niet om want vind dat Volendam helemaal kut. Alleen het is zo dom en daarom irriteer ik me wel eraan. Ook niet nodig eigenlijk. Kut dorp, kut club. Lekker degraderen en gauw een beetje.

12-11-2022 17:54

Danny 91 +61437

Eens met je Henk is een wereld speler voor Volendam. Metr ervaring. Benieuwd hoe lang Jonk het volhoud met zo groep. Die vliegen er ook uit.

12-11-2022 17:56

Technicus +18711

Haha wat lul jij nou man, die Veerman is een gigantische zoutzak die nergens iets laat zien. Zwaar overschatte spits die alleen bij Heerenveen in z’n beginperiode iets heeft laten zienl

12-11-2022 17:59

appelstroop +263830

Haha wat lul jij nou man, heb je dit Volendam aan het werk gezien? Die hebben gewoon goals nodig. Veerman heeft al lang bewezen een prima neusje voor de goal te hebben hoor... ook in de tweede Bundesliga bij St. Pauli. En ook inderdaad bij Heerenveen.

Ze hebben best leuke buitenspelers maar missen een afmaker. Dost is zeker ook een gigantische zoutzak volgens jou? Ga fietsen man

12-11-2022 18:03

Technicus +18711

Idd jij houdt kennelijk van hele beperkte spelers. Die veerman is een wandelende zoutzak, vergeleken met hem is zelfs walemark energiek. En ja, ook dost is enorm beperkt. Lantarenpaal die af en toe tegen een bal aanloopt. Lang leve de middelmaat.

12-11-2022 18:10

appelstroop +263830

Nee tuurlijk hou ik daar niet van maar je hebt het wel over FC Volendam hè.. Bij zo'n club kan je een speler als Veerman gewoon heel goed gebruiken. Dat is een ander niveau en die hebben andere types spelers nodig dan waar jij blijkbaar van houdt. Een afmaker. Iemand die de hele wedstrijd niet veel doet maar wel van 2 kansen 1 goal maakt zeg maar.

12-11-2022 18:13

Technicus +18711

Zo’n afmaker is het niet, bij een club als Volendam moet je wel wat meer doen dan alleen in de spits staan.

12-11-2022 18:48

appelstroop +263830

Krijg de indruk van niet hoor

12-11-2022 18:51

Danny 91 +61437

Dit team word ook niet serieus genomen. Zo had Hall. Benita en Balde en Hartjes gewoon moeten houden. en met onder 21 mee laten spelen.

12-11-2022 17:46

The-Bridge +9302

Worden die 4 ook niet beter van. Dan worden ze misbruikt en daarna bedankt voor bewezen diensten.

12-11-2022 17:48

Danny 91 +61437

Nou Hall bij ADO is ook geen succes. En ja ze hadden het wel kunnen proberen. Taabouni er ook nog bij heb je toch al aardig elftal

12-11-2022 17:50

lilmos09 +1656

dan had je er wel iets voor gehad namelijk een hele grote kans op promotie nu worden ze zonder prestaties bedankt voor de bewezen diensten.

12-11-2022 18:34

Km010 +5183

De pot die je moest winnen…. Herhaling2021?

12-11-2022 17:42

EddyHaas +2483

Dat we niet promoveren is triest, maar dat onze onder 21 slechter is dan die van pec is toch wel heeel apart...

12-11-2022 17:41

Danny 91 +61437

Is het nieuwe beleid.

12-11-2022 17:46

CoMulder +16625

Pec heeft gewoon een goede jeugdopleiding. Vorige week -18 ook al verloren van Pec en nog wel thuis.

12-11-2022 17:47

Gebakkie +13622

Voetbal begint bij discipline gedrag en omgangsvormen, met een trainer die deze eigenschappen zelf niet heeft is dit het resultaat.

12-11-2022 17:41

Fey010_015 +94620

Von yellow heeft ons echt geketst
Door hem zitten we hier mee opgescheept

12-11-2022 17:39

karkop +6635

Alsof de O21 wat in de KKD te zoeken heeft als je ziet hoe ze spelen in de O21 competitie

12-11-2022 17:40

Steven_Seagal +27880

Dan was ons jong team wel aantrekkelijker voor goede talenten

12-11-2022 17:41

Renatooo +7092

Precies. Hadden we echt wel een ander team gehad.

12-11-2022 17:43

karkop +6635

Dat is zeker waar. Maar er moet nog veel veranderen aan hoe onze talenten ontwikkeld worden, met name fysiek. Tenzij spelers op eigen houtje naar Kroon gaan blijven het van die soepstengels. Dat kan echt niet in het moderne voetbal, vergelijk het maar met spelers die bij PSV en 020 van de opleiding komen.

12-11-2022 17:44

Traunerworden +13672

jij snapt er echt helemaal niet van he.
Als dit team in de KKD zou komen, zouden er ook andere talenten voor worden aangetrokken.
Dan komen er fysiekere spelers die geinterresseerd zijn in feyenoord vanwege de goede competitie.
Dan zouden bepaalde spelers niet verhuurd worden maar bij dit team blijven.
Dan zouden spelers zich optrekken aan het hogere niveau, wat simpele psychologie is.
Maargoed weet je, we moeten natuurlijk ook geen kampioen worden, het liefst 5e. Want ja volgens jou redenering hebben we niks in de champions league te zoeken dus waarom zou je er dan ooit in willen spelen. Laten we lekker elk jaar 3e of 4e worden. wat een debielen lopen er rond zeg. gewoon een gevaar voor onze club als dit soort teksten breder gedragen worden.

jong az verliest ook het meeste in die competitie, maar de spelers die naar het eerste komen hoeven vooral fysieke een veel kleinere stap te maken en sluiten daardoor makkelijker aan in het eerste. waar bij ons een hartman een half jaar nodig heeft sluit Kerkez bij hun direct in de basis aan. Maargoed, laten we vooral lekker nooit voor de eerste plaats gaan. If you always do the same, you are going to remain the same

12-11-2022 17:50

karkop +6635

Wat een vreselijk dom bericht, Traunerworden, dat zeg ik helemaal niet.

Je wilt het over simpele psychologie hebben? Kijk dan eens de finale tegen Almere City O21 terug van vorig jaar. Met gewoon een solide team met bijvoorbeeld Benita en Hartjes. Ze speelden een finale om te PROMOVEREN en in de voetbalpiramide te komen en toonden 0,0 inzet. Als je jezelf omhoog wil tillen ga je er dan vol voor. Daar was niks van te zien.

Begin maar met kijken waarom dit O21 team al een paar jaar op rij niet kan promoveren. Kijk eens naar de zwakke mentaliteit waarmee ze vaak het veld in komen. De fysieke achterstand van onze toptalenten zoals Hartjes. Je moet dat eerst beter ontwikkelen in spelers voor je gaat promoveren.

Want je kan wel lekker blijven dromen over een situatie waar we betere talenten aantrekken en de goede talenten niet verhuurd hoeven worden. Maar daar zitten we niet in. Dus je lult dan gewoon een eind in de leegte. Je moet kijken naar het materiaal wat we wel hebben, en wat er aan komt, en hoe je daar het maximale uit kan halen.

En ik hoop al jaren dat we weer eens de CL in komen, dus hou dat gelul maar lekker voor je. Maar zoals je nu bij het Eerste ziet kom je daar alleen met een goed plan, en niet door een beetje te janken over het verleden en te dromen over dingen die momenteel niet mogelijk zijn. Dick was daar ook goed in.

Ik vervloek van Geel nog steeds om zijn keuze. Maar vorig jaar hadden we de kans het recht te trekken en hebben we het zelf laten liggen.

12-11-2022 17:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties