Feyenoord past de reclame-uitingen op de eerste en tweede ring aan

Feyenoord past de reclame-uitingen op de eerste en tweede ring aan

Feyenoord is begonnen met het aanpassen van de reclameborden in De Kuip. De Rotterdammers beschikken over een nieuwe hoofdsponsor en maken van de gelegenheid gebruik om meer een geheel van het stadion te maken. De eerste ring is inmiddels aangepast naar de huisstijl van de stadionclub.

De reclame-uitingen in De Kuip worden aangepast naar een rode achtergrond met witte tekst. Feyenoord maakt hiervan al gebruik op het trainingscomplex en voert het nu ook door in het stadion. Naast MediaMarkt is ook Qterminals prominent aanwezig op de sponsoruitingen van Feyenoord.

Het is de bedoeling dat de eerste ring volledig rood van achtergrondkleur gaat worden. De tweede ring wordt naar verluidt voorzien van LED-reclameboarding. In het verleden werden de kleuren van de sponsors gebruikt als achtergrondkleur. Daarnaast wordt het veld op korte termijn vervangen. Feyenoord begint het seizoen met een volledig vernieuwde grasmat.

Feyenoord past de reclame-uitingen op de eerste en tweede ring aan

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties