'Feyenoord rekent op langer aanblijven Hendriks'

'Feyenoord rekent op langer aanblijven Hendriks'

Feyenoord en Ramon Hendriks zijn al enige tijd in gesprek over een nieuw contract. De Rotterdammers verwachten binnen nu en twee weken een akkoord te bereiken over een verlening van zijn in medio 2023 aflopende verbintenis.

Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De 20-jarige Hendriks stond de afgelopen weken in de belangstelling van diverse clubs uit de Eredivisie, maar Feyenoord zag het niet zitten om de verdediger te verhuren. Hendriks wordt gezien als belangrijke back-up voor Tyrell Malacia.

Hendriks begon zijn voetbalcarrière bij ASWH in zijn geboorteplaats Hendrik-Ido-Ambacht. In 2014 werd hij gescout door FC Dordrecht, waarna hij in 2017 de overstap maakte naar de jeugdopleiding van Feyenoord. Sindsdien speelde hij voor diverse jeugdelftallen en kwam hij ook uit op huurbasis voor NAC Breda.

Lees meer over
Ramon Hendriks
Plaats reactie
666

EIJK1969 +4282

Houden die gast. Speelt als linksback en beter centraal voor een jongen van 20 gewoon goed. Heel rust. Nu al. Aan de bal. Goeie timing. En "gratis"

18-03-2022 10:06

FR08pjotr +20408

Held! Komt er wel - met Senesi en Malacia helaas twee toppers voor zich waardoor je weinig kansen krijgt, maar volgende zomer is zeker 1 (en misschien wel beide) weg en gaat deze jongen aan de bak mogen.

04-02-2022 09:16

guc75 +10982

Hendriks wordt het zoveelste talent dat er helaas in trapt om te blijven om vervolgens gedumpt te worden aan FC Dordrecht. Hier kan ik me echt aan ergeren. Als je die jonge graag wilt behouden dan misstaat het niet om hem, als de kans het voordoet, 20 minuten op het einde mee te laten doen. Snap er geen drol van dat dat niet gebeurt.

04-02-2022 09:07

jack98 +46867

Hendriks mag wel zijn minuten maken dan!

03-02-2022 23:49

Keke_Kiko +1589

Onno zegt van niet.

03-02-2022 20:46

Mr-T +1995

Vind het echt jammer dat ze hem niet verhuurd hebben. Is inmiddels al 20 en alleen echt minuten gemaakt bij nac. Zie hem volgend jaar ook niet in het centrum spelen.

03-02-2022 19:25

frcabral +862

deze jongen krijgt z'n minuten nog wel. malacia pakt altijd nog wel een schorsing en een blessure.

03-02-2022 19:07

dkuh013 +2078

als malacia zo door gaat gaat ie op de bank en word ie van zijn plek gestoten , die jonge blijft hangen verbeterd niet en maakt steeds erg domme fatale foute . zou miachien goed zijn voor hem dat ie ff gepaseerd word

03-02-2022 21:04

klick44 +18096

Mmm toch raar dat hij nooit speelminuten krijgt en niet verhuurd mag worden.

03-02-2022 17:35

Arcturian_ +3171

Verhuren zou beter zijn maar helaas is de selectie niet zo breed achterin

03-02-2022 18:07

klick44 +18096

Nu wel toch alleen plek malacia niet. Maar daar kan toornstra ook

03-02-2022 18:10

Arcturian_ +3171

Hendriks is ook de enige directe backup voor linksback. Zo is het hele elftal dubbel bezet

03-02-2022 18:23

klick44 +18096

Dat klopt maar die jongen moet spelen

03-02-2022 18:25

Arcturian_ +3171

Helemaal mee eens, maarja dit is een noodoplossing niet ideaal. Ze wouden een linksback aantrekken en Hendriks verhuren zoals ik heb begrepen maar omdat we nogal krab bij kas zitten helaas niet van gekomen

03-02-2022 18:36

klick44 +18096

Dat klopt. Maar vind het zonde

03-02-2022 18:43

Openruggetje +1216

Gaan we hem dan ook een keer laten spelen of dat dan toch niet?

03-02-2022 15:38

Roodwitteziel +6067

Als Gio Geertruida voor 12 mln oppikt wordt alles wat overzichtelijker

03-02-2022 14:50

Diffa85 +11155

Ja of Hartjes voor 42 mln..

03-02-2022 16:50

beppie172 +65695

Gio had Geertruida, Kokcu, Sinisterra gewoon in zijn selectie, maar maakte er amper gebruik van. Stam heeft ze echt basisplekken gegeven.

04-02-2022 00:49

1908forever +18246

Hij komt van zelf vaker aanbod.
Heeft gewoon nog even geduld nodig.

03-02-2022 14:44

Moesti-010 +3123

Dit is 'n favorietje hoor! Jammer dat hij weinig minuten krijgt, heeft alles in zich om een grote te worden

03-02-2022 14:29

Rvpthemvp +1379

Prima speler, hopen dat hij zich door ontwikkeld en op den duur meer minuten kan gaan maken. In de minuten die hij krijgt oogt ie sterk, hopen dat hij die lijn doortrekt.

03-02-2022 14:06

SanFR1908 +9558

dit kan echt een goede worden. Snel, sterk en goede onderscgappingen. In de jeugd al goed, maar ook in de voorbereiding staat die ze mannetje. Jammer dat die niet verhuurd werd deze winter

03-02-2022 13:47

djahdjahcity +10685

Ik snap de meningen hier wel maar zoals hier staat is hij de back-up van Malacia.
Wat voor nut heeft het dan om te gaan praten over wat hij volgend jaar centraal gaat doen.
We hebben een gozer van ManCity gehaald met een complexe constructie, de club gaat hem zeker laten spelen dus. Malacia doet het goed dit jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk ook weg. Dat is dan mooi het moment om Hendriks zijn kans op links te gunnen. Hij heeft misschien niet de snelheid en techniek van Malacia maar opstomen kon die aardig en hij is daarnaast minimaal zo een goede verdediger als Malacia

03-02-2022 13:40

Paradox +398

Ik heb wel vertrouwen in hem. Viel altijd positief op in de jeugd. Voor een jonge speler lijkt hij ook verrassend sterk in duels en is sneller dan je zou verwachten van een cv. Ook nog eens linksbenig en goed aan de bal. Met Hendriks en Geertruida heb je potentieel twee goede moderne cv’s.

03-02-2022 13:33

djahdjahcity +10685

Denk dat dit met de komst van die Sandler onmogelijk is. Als die jongen fit wordt, gaan ze hem op zeker laten spelen. Hendriks moet zich gewoon focussen op de plek achter Malacia, wat hij een paar keer prima heeft gedaan. Malacia was ook niet gelijk top in zn eerste jaar

03-02-2022 13:42

Tapiaz +28531

Geinig al die reacties hier in de trant van: als die dit en als die dat, als Piet op links en jan op rechts dan kan die doorschuiven naar boven enz enz. Voor Hendriks is er maar één remedie: gewoon zorgen dat je goed genoeg bent en dat de trainer niet om jou heen kan! Ik ben er van overtuigd dat Arne jou een eerlijke kans geeft als dat zo is!

03-02-2022 13:26

huissie79 +20058

Geertruida verkopen.
sandler back up trauner, hendriks opvolger senesi.
over 1,5 jaar, als Trauner nog een transfer kan maken maar Duitsland staat er dan een uitstekend nieuw verdedigingsduo met Sandler en Hendriks.

03-02-2022 12:52

toxicrain +14983

Waarom Geertje verkopen? Die deed het als LCV naast Trauner uitstekend.

03-02-2022 14:04

huissie79 +20058

Met sandler en hendriks heb je 2 betere opties achter de hand

03-02-2022 14:13

jepe1949 +6716

Je weet het hoe het in topsport gaat.
De eerstkomende wedstrijd is de wedstrijd waar het om gaat.
Wil een speler speeltijd krijgen dan moet hij zijn concurrent op de trainingen voorbij streven.
Pas dan gaat een trainer serieus nadenken om hem een keer een kans te geven.
De geluksfactor is een langdurige blessure van de directe concurrent.
Zie hoe Malacia er t.o.v. Haps gekomen is.

03-02-2022 14:37

frtikkieterug +6701

Malacia kwam er in omdat Haps geblesseerd was, niet omdat hij beter was.

03-02-2022 22:51

Daan.R23 +195

Ik snap het aantrekken van Sandler voor komend halfjaar, maar ik mag toch hopen dat er in de zomer een nieuwe linksback gekocht wordt, waardoor Hendriks naar het centrum op mag schuiven.
Deze jongen heeft elke keer dat hij in mocht vallen indruk gemaakt op mij, met zijn felheid, kracht, snelheid en slidings.

Ik hoop eigenlijk dat hij komend seizoen in de basis staat, indien Senesi verkocht wordt, maar weet niet of dat gaat gebeuren

03-02-2022 12:46

DerKeijzer +3635

Dat gaat niet gebeuren helaas. Die plek is gereserveerd voor Sandler nu.....

03-02-2022 13:11

DerKeijzer +3635

als ik Hendriks was zou ik niet bijtekenen...

als Phillip Sandler die 25 jaar oud is 40 wedstrijden gespeeld heeft in het betaald voetbal hoger in de pikorde staat dan Hendriks dan of is Hendriks echt teringslecht of ze vertrouwen hem totaal niet.

Hendriks heeft laten zien een betrouwbare speler te zijn z iets wat Sandler nog absoluut niet gedaan heeft, zelfs niet bij Zwolle.

ik vind dat Feyenoord zichzelf in de voet schiet door zo weinig vertrouwen in Hendriks uit te spreken, ze willen hem alleen verlengen zodat die niet transfervrij weggaat....

als Hendriks niet bijtekent geef ik hem groot gelijk.

03-02-2022 12:43

jostie +7596

Sadler is rechtsbenig

03-02-2022 12:47

Theedoek +17617

Dat snapt Keijzer niet.

03-02-2022 12:50

el_capitano +13916

Dus Hendriks een linkspoot 😉

03-02-2022 12:54

DerKeijzer +3635

Ja Geertruida ook, dus Sandler is de backup voor de backup? Dat is dus een rol voor jeugdspelers .

Sandler is gehaald voor de linkerkant dat hebben ze ook gezegd.

03-02-2022 13:09

RoodWitMaastricht +9969

Je zet Sandler wat simpel weg hier. Geen betrouwbare speler, zelfs niet bij Zwolle? 🙄. City is niet helemaal gek hè, ik denk niet dat zij interesse zouden hebben in Hendriks…

03-02-2022 13:08

DerKeijzer +3635

Is een hoop veranderd sinds ze hem gekocht hebben en nu hea....

03-02-2022 13:10

Django +9565

Nou Malacia had een paar keer met een ruime voorsprong gewoon rust kunnen krijgen en Hendriks erin. Maar bij Feye doen ze altijd traag en moeilijk van vertrouwen hierin

03-02-2022 12:42

paulus56 +254519

De schuld van Slot dus

03-02-2022 12:47

Django +9565

Geen schuld. Meer dat hij het nog niet zo ziet zitten om die Hendriks minuten te geven wanneer het in mijn ogen kan

03-02-2022 17:41

Otis82 +1145

Prima keus

03-02-2022 12:40

Moesti-010 +3123

Je rekent erop, maar gebruikt 'm niet

03-02-2022 12:33

FeyRot +1173

Dan moet je hem ook af en toe minuten laten maken,ook als voorbeeld naar andere talenten

03-02-2022 12:20

mout10051981 +4741

Prima, 2 jaar verlengen minimaal

03-02-2022 12:18

guykroudikorsou +8169

Waarom zou iemand uit de jeugd langer bij dit Feyenoord willen blijven met dit aankoop/huur beleid?

03-02-2022 12:11

NSFR87 +4664

Meen je dit nu serieus?

03-02-2022 12:12

Lucas_010 +6597

Nouja is sandler zoveel beter dan hendriks? Kijk de aankopen die gedaan voegen echt wat toe, hendrix vind ik ook een prima huur met zn ervaring. Maar sandler was helemaal niet nodig want je hebt 4 prima centrale verdedigers en in nood kunnen hall en hendrix daar ook spelen

03-02-2022 12:22

Jaweljoh +26023

Sandler heeft een enorme potentie, en nu kon je hem halen. Als ie uit z’n contract was gelopen waren we kansloos ivm tekengelden die elders hoger zijn. Dus een gevalletje buitenkansje.

Als een van die gokjes goed uitpakt ben je zo 10mio verder en kun je fatsoenlijk bouwen, terwijl het relatief goedkope gokjes zijn

03-02-2022 12:46

doelpaaltje +4948

Exact. Je wordt toch gek als je Hendriks bent.

03-02-2022 12:45

Mrunterwijst +10611

Misschien verstandig om hem in dat geval af en toe wat minuten te laten maken

03-02-2022 11:29

Criticus +21920

Goede speler. Is centrale verdediger, maar nog niet goed genoeg om Marcos eruit te spelen.
Kan op linksback spelen, maar is meer een verdedigend type in vergelijk met Malacia.
Malacia durft meer mee op te komen omdat ie vertrouwen heeft in zijn snelheid. Voor dit soort jongens is het jammer dat er geen jong Feyenoord is. Azarkan en Hendriks (Bannis en Bouchataoui iets minder) zijn jongens die het echt wel kunnen halen, maar op dit moment teveel vlieguren missen. Ben blij dat Feyenoord Hendriks binnenboord wil houden, heb veel vertrouwen in deze jongen.

03-02-2022 11:26

Heithuis +1280

PSV zal Slot wel benaderen.

03-02-2022 11:25

Tistogwa +50418

Gaat Slot niet doen. Die wil eerst hier bij Feyenoord iets neerzetten.

03-02-2022 11:48

MarioFR +11898

Dan moet psv 10 miljoen miljard euro betalen

03-02-2022 11:52

1908OTC +2852

Dan steken we dat lelijke stadion van ze in de fik

03-02-2022 12:04

Moesti-010 +3123

Alsof psv een stap omhoog is

03-02-2022 12:33

demtah +1068

PSV is zeker een stap omhoog. Veel meer financiële middelen en een sterkere en bredere selectie. Maar goed, ik sluit me verder graag bij MarioFR aan

03-02-2022 12:40

Moesti-010 +3123

Sterker zijn ze zeker niet, dat blijkt al jaren. Financieel wel ja

03-02-2022 12:50

onno +15996

Momenteel zijn ze niet echt sterker, vind ik. Maar moet je er helaas aan herinneren hoe vaak zij deze eeuw kampioen zijn geworden en hoe vaak wijzelf.

03-02-2022 16:28

Moesti-010 +3123

Dat zou geen rol moeten spelen in t heden. We zijn al jaren als winnaar van t veld gestapt

03-02-2022 17:26

broodjespeklap91 +6236

Ik sluit me bij 1908OTC aan

03-02-2022 17:46

frtikkieterug +6701

Hoe bedoel je dat blijkt al jaren? Het is alweer 5 jaar geleden dat we boven psv eindigden

03-02-2022 22:55

corfr1912 +8860

Het is niet zo dat Slot niet onvervangbaar is. Ik ben echt wel fan van hem maar er zijn er meer die dit kunnen. Die van AZ kan het ook alleen heeft hij zijn 3 beste spelers zien vertrekken en nu weer 2 spitsen tenminste dat dacht ik gelezen te hebben.

03-02-2022 14:56

Hans.d +97

die van Geel heeft toch veel verziekt om niet in te schrijven voor de KKD.

03-02-2022 11:22

jimdundeegaming +2155

Der was totaal geen geld om in te stappen

03-02-2022 11:24

feyefrank +2078

Onzin, hij had ook een paar aankopen minder kunnen doen.
Als zelfs ploegen als Sparta geld hebben om mee te draaien in de voetbalpiramide dan is er geen enkele reden dat wij dat niet konden.

03-02-2022 12:03

Lambertus +1490

Dat was echt niet zo duur hoor.

03-02-2022 12:34

doelpaaltje +4948

Onzin Frank. Dan waren nooit de resultaten behaald die gehaald zijn en hadden we nu geen nieuw jeugd- en trainingscomplex gehad.

03-02-2022 12:46

Engelbert Bakker +16330

Ja dat is zijn grootste fout geweest. Niettemin kun je ook spelers verhuren aan KKD clubs. Dat doen ze nu ook al wat he.

03-02-2022 11:42

corfr1912 +8860

Dat riedeltje kennen wij wel nu wel.

03-02-2022 15:01

corfr1912 +8860

Dan heb je er geen zicht meer op en die spelen niet hetzelfde als wij.

03-02-2022 15:03

Engelbert Bakker +16330

Hendriks wordt de opvolger van Malacia

03-02-2022 11:21

De blonde pijl +2741

Hendriks is niet snel genoeg voor de backpositie zoals er hedendage gespeeld wordt. Maak hem klaar voor Back up van Senesi.

03-02-2022 11:27

Engelbert Bakker +16330

Niet snel genoeg??? Hij is juist razend snel.

03-02-2022 11:31

De blonde pijl +2741

Nee, nee, blijven kijken!

03-02-2022 11:39

Engelbert Bakker +16330

Heb het zelf gezien. Hij is echt snel.

03-02-2022 11:40

doelpaaltje +4948

Ik zag hem niet. Dat betekent dat hij heel snel is.

03-02-2022 12:47

Engelbert Bakker +16330

Ja idd niet normaal zo snel is ie

03-02-2022 14:15

corfr1912 +8860

Ze hebben mij ooit verteld dat als je een sliding moet maker er ergens iets verkeerd is gegaan. B.v. te laat terug of uitgespeeld.

03-02-2022 15:07

js +1671

Zou toch beter zijn als die knul meters kan maken?

03-02-2022 11:21

Solida +37328

Rouleren dan

03-02-2022 11:22

Mandem010 +1752

Van botteghin, van beek, van der Heijden naar Trauner, Geertruida, Senesi, Hendriks en sandler. Ik besef nu eigenlijk hoe mooi dat is 🥰

03-02-2022 11:21

Rossopatonero +333

Dat was wel anders toen we kampioen werden met die gasten...

03-02-2022 11:35

Mandem010 +1752

Om m terug te draaien: dat werd toen wel weer anders toen ze telang bleven staan en niet doorgeselecteerd werd 🤣

03-02-2022 17:57

flip12 +991

Henk Fräser vervanger van Roger Schmidt volgend seizoen?

03-02-2022 11:20

Solida +37328

Jammer dat Schmidt stopt daar, altijd garantie op puntenverlies

03-02-2022 11:24

doelpaaltje +4948

Ik kijk er niet van op. Hij is daar jeugdtrainer geweest en ze waren erg enthousiast over hem.

03-02-2022 12:47

Rood-Wit1908 +2620

Vond hem in de paar wedstrijden die hij gespeeld heeft wel indruk maken en vertrouwen uitstralen. Speelt ook wel echt meer als CV maar blijkbaar ziet Arne het toch niet helemaal in hem zitten. Klote voor hem dat hij zo ook niet verder komt, verhuur aan middenmoot zou het beste voor hem zijn

03-02-2022 11:20

filipino +197

Je hebt geen andere Linksback in je selectie.
Hij is niet eens LB van nature

03-02-2022 11:19

Spiderpig +174589

Jammer dat hij weinig speeltijd zal krijgen, verhuur was beter geweest voor hem

03-02-2022 11:17

Murlock +9807

Denk dat het Malacia - Hendrix - Hendriks is.

03-02-2022 11:15

[FR]Thomas +227603

Optie tot koop op Dessers zal niet gelicht worden:

Cyriel Dessers
Een andere huurling is Cyriel Dessers, die al meerdere keren belangrijk was met zijn doelpunten en zelfs de bijnaam 'Mister 92' kreeg, door zijn late treffers. De Rotterdammers kunnen hem voor vier miljoen euro definitief over te nemen, maar dat gaat Feyenoord niet betalen. "Terwijl hij doet waarvoor we hem hebben gehuurd. Dessers heeft gewoon de pech dat Linssen er is. De trainer is echt tevreden, alleen is het inderdaad zo dat we als club niet in staat zijn zo'n speler voor zo'n bedrag er bij te nemen."

03-02-2022 11:14

[FR]Thomas +227603

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397000/arnesen-gaat-dessers-niet-kopen-en-wil-til-langer-huren/

03-02-2022 11:16

fr--opa +110427

4 miljoen???? Zei Rutger Vinke van FeyenoordTM niet dat hij voor een vast bedrag van 1.8 miljoen Euro overgenomen kon worden? Anders was het 2.8 miljoen Euro, zo iets

03-02-2022 11:17

Spiderpig +174589

2,8....als het echt 4 is moet je het niet doen

03-02-2022 11:18

fr--opa +110427

Precies! 4 is teveel.. 2.8 prima, maar niet hoger

03-02-2022 11:46

De blonde pijl +2741

Dessers is niet de spits die Feyenoord omhoog brengt in de "vaart der volkeren"
en waar je het over een aantal jaren nog hebt. Dessers blijft niveau Heracles ondanks een paar heel goede invalbeurten. Daarvoor dank!

03-02-2022 11:32

corfr1912 +8860

Linsen zijn contract loopt door en Arnesen heeft nu al dootgesellecteerd en gaat daar in de zomer mee door. Dus dan zal Linsen 2e

03-02-2022 15:15

Maradollar +5683

Minimaal verhuren binnen de eredivisie anders verkopen met een % of terugkoop clausule, met 20 jaar is het gewoon kapitaalvernietiging om hem weer een jaar in de KKD te zetten.

03-02-2022 11:14

Engelbert Bakker +16330

Diemers weg en Hendrix komen. Dat lijkt mij een prima verbetering. En nu eerst maar zien of het wat wordt. Goed dat ze eerst huren.

03-02-2022 11:13

De blonde pijl +2741

Hendrix zijn pirouettes zijn gelukkig minder!

03-02-2022 11:34

detrotsvanrotterdam +8618

Mag hij dan ook eens meedoen? Wel zo aardig.

03-02-2022 11:12

Lucas_010 +6597

Goede speler! Jammer dat hij zo weinig speelt. Is ook al 20, een leeftijd waarop je eigenlijk wekelijks moet spelen. Ben benieuwd hoeveel hij na de winter gaat spelen.

03-02-2022 11:12

Soesa7 +984

Speelde voor de winterstop ook potjes in O21.

03-02-2022 16:48

huissie79 +20058

haha petities. Mensen die daar in geloven....
net als demonstraties en stille tochten. verspilde moeite.

03-02-2022 12:50

baer_010 +10394

Ik vraag me nog steeds af wat slot nou van hem vind. Valt nooit in wanneer een back of cv uitvalt er zit wat achter denk ik

03-02-2022 11:10

Nolletje010 +9209

ik vind dit een topper

03-02-2022 11:07

wapper +1079

laat die jongen in godsnaam spelen. Hij moet minuten maken en als RB kan dat af en toe prima. Gewoon 10-15 minuten er aan laten ruiken, de laatste keren deed hij het prima

03-02-2022 11:04

De blonde pijl +2741

Malacia zat in 'n dipje en zie nu, doordat Slot hem heeft laten staan krabbelt hij nu weer uit die kuil! Hendriks gaat weinig kansen krijgen, ook doordat Geertje het goed doet als invaller voor centrale duo.

03-02-2022 11:38

JS-FR1 +17054

Je had Haps zeker dit seizoen moeten houden en Malacia 2 seizoenen moeten laten in vallen.

Dan zou nu pas Malacia voor het eerst een basisplaats krijgen en Hendriks is nou niet echt een LA

03-02-2022 11:03

MG4UBTS +2316

Ja, want Haps is een slaaf en heeft zelf helemaal niets te zeggen over z'n carrière...!

Man man man, je weet toch wel hoe t werkt met topsporters, zeker op n bepaalde leeftijd... die willen spelen! En als dat niet kan, willen ze dat ergens anders doen!

03-02-2022 11:06

Heithuis +1280

Dit wordt m niet. Gelukkig hebben we Sandler.

03-02-2022 11:03

Dikkestrontineentrechter +2579

Dat hij niet verhuurd is, heeft denk ook te maken met het feit dat er maar 3 nieuwe namen op de lijst mochten voor de Europese wedstrijden en hij al op de lijst stond?

03-02-2022 11:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties