''Feyenoord van hetzelfde niveau als Heerenveen en Twente''

''Feyenoord van hetzelfde niveau als Heerenveen en Twente''

Feyenoord speelde vandaag in 120 minuten gelijk tegen ADO Den Haag. De basisspelers speelden maar 30 minuten, de overige 90 minuten werden ingevuld door wissel- en jeugdspelers. Arne Slot wil zijn offensieve speelstijl er deze voorbereiding inslijpen bij de spelers, maar kan daarbij niet op steun van Johan Derksen rekenen.

De Snor waarschuwt Slot voor een 'Jaap Stam-scenario' en verwacht dat Slot nog voor de kerst kan vertrekken als hij vast blijft houden aan de huidige speelstijl. ''Daar hebben ze gewoon de spelers niet voor'', begint Derksen bij De Oranjezomer. ''Ik krijg de indruk, uit de voorbereiding, dat Feyenoord er echt heel slecht voor staat. Kijk, die trainer heeft goede ideeën en hij heeft het zowel bij sc Cambuur als bij AZ heel goed gedaan.''

''Het is hooghartig om te zeggen dat hij het bij Feyenoord eens even helemaal anders gaat doen. Er zat een hele geroutineerde trainer voor hem (Dick Advocaat, red.) en die heeft 'het anders doen' meteen teruggedraaid omdat Feyenoord helemaal de spelers niet heeft voor aanvallend voetbal. Als hij niet uitkijkt, loopt het avontuur voor hem op dezelfde manier af als voor Jaap Stam.''

''Stam ging het ook anders doen en hij kreeg toen links en rechts nederlagen om de oren'', vervolgt Derksen. ''Dan komt ook nog Het Legioen in opstand, waarna je voor de kerst weer thuis zit. Slot moet echt oppassen, want zijn carrière kan op die manier een echte knauw krijgen. Je moet je niet verkijken op Feyenoord: het is gewoon een middelmatig clubje dat vergelijkbaar is met sc Heerenveen, FC Twente of FC Groningen. Maar de verwachting is daar altijd dat ze misschien wel kampioen worden.''

''Of hij zijn aanvallende plannen alsnog moet wijzigen? Nou, ik denk dat hij zo eigenwijs is dat hij deze tactiek doorzet. In de interviews zegt hij dat hij het wel even helemaal anders gaat doen en dan zit hij een beetje mysterieus te doen. Dat is allemaal wel erg boeiend... op het terras, wanneer de competitie stilligt. Maar nu gaat het om de punten. Als hij dadelijk door schade en schande wijs is geworden, dan gaat hij het vanzelf anders doen'', sluit Derksen af.

Lees meer over
Johan Derksen Arne Slot
Plaats reactie
666

Alianna17 +18

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo06487.x17.fun

07-08-2021 16:22

Di76 +328

Vanavond zien we eerste verbeteringen t.o.v. de laatste wedstrijd, let op.

05-08-2021 11:33

Di76 +328

Zelfs achtste worden met veel jeugd uit eigen opleiding, oogstrelend aanvallend voetbal, Bozenik of Bannis tegen het einde van het seizoen op dreef geeft mij persoonlijk meer voldoening dan de vertoning van vorig seizoen en meer perspectief voor komende jaren. Hartjes en Hendriks zijn maar 2 voorbeelden die gaan slagen als ze maar de kans krijgen. Misschien wil de snor zijn snor op zetten? Feyenoord is back!!! Wen er maar aan. Misschien kan de snor Irakzomer presenteren volgend jaar tijdens het WK, zijn we mooi van hem verlost.

03-08-2021 10:53

Adrie De Bruijn +93

Oogstrelend met dit team. Never nooit

03-08-2021 22:30

Koetje123 +170

Vorig seizoen ja. Waar Berghuis de beste speler was en daar niemand voor is terug gekomen.

02-08-2021 23:30

jack98 +46868

Feyenoord schat ik wel hoger in. FC Twente eindigde in de onderkant van de middenmoot en Heerenveen haalde geen eens de play-offs.

02-08-2021 22:13

Koetje123 +170

Vorig seizoen ja. Waar berghuis je beste speler was en daar niemand voor is terug gekomen.

02-08-2021 23:31

FR-1993 +5659

Zit een kern van waarheid in, maar aan de andere kant heeft Dickie met dat afgrijselijke 'resultaatvoetbal' ook slecht gepresteerd. Probeer dan maar een nieuwe tactiek.

02-08-2021 21:32

whasjoewahn +16562

Vriendje Dick eindigde vorig seizoen met 30 punten achterstand op een schamele 5e plek. Met ook nog een verschrikkelijk voetbal...

Heb veel vertrouwen in Slot. Komt wel goed dit seizoen. 4e of 5e met een positieve tactiek en jonge gasten die de kans krijgen

02-08-2021 20:18

beppie172 +65695

De cultuuromslag is op woensdag 4 augustus om half 2.

02-08-2021 19:56

FeyenoordLeen +1008

Ben het niet altijd met Derksen eens maar hij heeft wel een punt. Arne Slot wil op een bepaalde manier spelen. Harstikke leuk natuurlijk maar naar mijn idee hebben wij daar de spelers niet echt voor.

Arne heeft natuurlijk nog niet heel veel ervaring. Alleen bij AZ als hoofdtrainer. Met een goede selectie. Een provincieclub.

Bij ons gaat het er toch echt anders aan toe. Wij moeten presteren.

Hoop dat hij toch echt gaat inzien dat zijn speelstijl niet bij elke selectie werkt.

02-08-2021 19:26

Copr +1701

Liever 7e met leuk voetbal dan 5e met advocaat voetbal.

02-08-2021 21:47

echtwel +2202

ook dan gelijk dat praten met "een clubje" echt die mensen praten zo voorspelbaar.
Feyenoord is geen clubje? Feyenoord is heel groot ook als we op het niveau van Twente en hereveen of wat de fuck ook spelen dan nog is Feyenoord geen clubje, maar een hele grote CLUB!! en dat blijven we!!

02-08-2021 19:05

Hamza West +150

Ik denk eerder niveau Heracles almelo

02-08-2021 18:59

Hark 1e +12178

Ik ben zo bij met die Johan Derkse.
Hij kan alles altijd zo goed en duidelijk uit leggen.
Goed dat hij al zijn kennes, op welk gebied dan ook, met ons wil delen.

02-08-2021 18:39

sjaarloos52h +21758

En mijnheer wijsneus TD en trainer Derksen: hoe had u het dan aangepakt? Dát horen we nooit!

02-08-2021 18:22

Andone +1557

Feyenoord en de supporters snappen dit zelf ook wel. met spelers op het middenveld als Fer lukt dit idd niet. maar met de nieuwe verdediging kun je prima vooruit druk zetten. zet er nog een goede middenvelder bij en een spits is er snelheid genoeg.
je zag alleen dat ook ADO en Drita zich er prima onderuit speelden en dat kan niet. dat moet er echt uit anders krijg je veel goals tegen

02-08-2021 17:54

Proffeyenoord +795

Kunnen we de ‘wijsheden’ voortaan laten voor wat ze zijn. Een geboren mopperkont met weinig visie. Geen aandacht geven is de beste remedie bij dit soort lieden.

02-08-2021 17:21

KoudBierLimonade +2543

Dit jaar top 5 en dan verder bouwen. Meer zit er helaas niet in.

02-08-2021 16:57

DinDjarin +650

Ongeacht op welke plek je gaat eindigen, je moet er voor zorgen dat in de gehele club een bepaald speltype wordt gespeeld. Dan kan je daarop scouten, trainen en spelen in de jeugd en zo die jongens vanaf het begin klaarstomen op het eerste elftal.

Ik heb sinds Arnesen er zit echt het gevoel dat we nu wel die weg in zijn ingeslagen. Hij heeft de focus op het tweede elftal en de jeugd. Heeft de gehele scouting vernieuwd en is echt bezig met een lange termijn visie.

Dit jaar en volgens jaar moet je daarop investeren door er voor te zorgen dat je tweede elftal zo snel mogelijk in je eerste divisie speelt. Spelers als Malacia, Kokcu, Bijlow, Geertruida en Sinisterra hebben je geen of amper geld gekost en moeten je veel gaan opleveren.

Een speler als Jahanbakhsh is een prima aanwinst aangezien je niet met 11 jeugdspelers kan spelen. Maar dat is geen speler die je straks weer met een dikke winst gaat doorverkopen

02-08-2021 16:56

Andone +1557

helemaal mee eens

02-08-2021 17:55

opajan +258

Wie de laatste wedstrijden heeft gezien en niet door een feyenoord bril moet toch ook gezien hebben dat we hiermee niet hoger komen dan de vijfde plaats we hebben geen creatieve spelers en helemaal geen spelers die een doelpunten kunnen maken en dan bedoel ik elke wedstrijd
dus met een enkele betere speler is niet genoeg
Fer.Kokcu.linzen weg en de jeugd de kans geven

02-08-2021 16:36

wesley85 +1732

Precies in dit artikel staat dat Feyenoord met de basiskern 30 minuten heeft gespeeld en met de jeugd/wisselspelers 90 min. Hoe verzin je het dan om te zeggen dat we met de jeugd verder moeten? Er zit gewoon op dit moment niets in de jeugd waarmee we kunnen presteren in de eredivisie. Kunnen we als supporters wel willen en roepen dat we het met eigen jeugd moeten doen, maar als dat er simpelweg niet voldoende is.

02-08-2021 16:49

ph4ge +1874

Het is maar de voorbereiding. Hebben deze clubs zo'n geweldige voorbereiding? En hoe vaak zegt een voorbereiding iets over de competitie?

02-08-2021 18:37

Likmereet +2237

Drita was geen voorbereiding. En.. het spel ziet er gewoon niet uit al die wedstrijden. Denk je nou echt dat bij aanvang vd competitie het ineens als een trein gaat lopen ?

02-08-2021 19:40

dbergmaN +177

Ik zie niet in wat mis zou zijn met plek 4 of 5 mits we spelen met veel jeugd en daar de focus op houden. Het plan wat nu gevolgd lijkt te worden lijkt me prima weg om op termijn weer vast mee te draaien voor het kampioenschap, de huidige weg heeft bewezen niet langdurig succesvol te zijn.

02-08-2021 19:20

DinDjarin +650

"Maar de verwachting is daar altijd dat ze misschien wel kampioen worden.''

Ik ken geen enkele Feyenoorder die denkt dat we dit jaar gaan meedoen voor het kampioen. De media is zelf altijd vrij goed dit soort verwachtingen te scheppen.

02-08-2021 16:36

jepe1949 +6716

Snel dat langharige, onzin uitkramende, baasje vervangen door die lekkere vrouw van die v/d Vaart.
Daar kijk ik veel liever naar en er komt ook nog eens verstandige taal uit.
Win win situatie dus.
En die Helene mag van mij ook blijven.
Man man. Wat een lekkere tieten. Moet je die Gijp ernaar zien kijken.
Buiten dat. Ook zij praat nog zinnig. Genee kan wel gaan wieberen.
Het nadeel is wel dat er dan een pur sang mannen-programma van de buis is.

02-08-2021 15:34

Oenke Boenke +20691

Kijkersaantallen lopen toch al drastisch terug na al het politieke gelul van die ouwe seniele dwaas.

02-08-2021 16:42

Jigsaw +10031

“ Het is gewoon een middelmatig clubje dat vergelijkbaar is met sc Heerenveen, FC Twente of FC Groningen. Maar de verwachting is daar altijd dat ze misschien wel kampioen worden.''

En jij bent een middelmatige, zelfs beperkte analist, dat vergelijkbaar is met Krabbekut… Maar de verwachting/arrogantie (van jezelf) is dat je de beste op tv bent….. Seniele gekke bejaarde zeehond!

02-08-2021 15:12

Anilkumar So +29

Die ouwe achtelijke jodensnor mot echt z.n muil houen over ons rotterdams club iedereen weet heus wel dat het jaren sportief en financieel niet lekker gaat maar dan hoef je het niet elke keer in te wrijven net als die gore vewende ouwe aasgier dicky die ook graag mee eet van de olie staat.

02-08-2021 15:09

Fan4ever +35

We willen er niet aan, maar Feyenoord gaat spelen voor plek 5 t/m 8. Dat is gewoon realiteit. Hopelijk kunnen we wat groeien dit jaar waar we dan op door kunnen borduren. Dan moeten we Slot laten zitten en geduld hebben.

02-08-2021 15:04

jepe1949 +6716

Als we dan maar bij de meeste wedstrijden de sfeer zoals bij FC Drita in de Kuip hebben dan is er ook niet zoveel aan de hand.

02-08-2021 15:36

Roel +329

als je 5 tot 8 wordt verlies je ook regelmatig dat komt de sfeer niet ten goede

02-08-2021 16:30

Franklin Janssen Van Mierlo +7

Wat een domme lulverhaal hierboven...

02-08-2021 15:00

Djk1 +5696

Ik begrijp deze negativiteit niet en denk dat we er op 9 posities op vooruitgegaan zijn tov vorig seizoen:
1. Jahahanbakhsh: was bij AZ beter dan Berghuis ooit geweest is, ging voor 25 miljoen naar Brighton en heeft het veel langer uitgehouden in de PL, is sneller, jonger, meer tweebenig, pakt geen onnodige kaarten, wel een echte teamspeler en goede mentaliteit. Bovendien had hij een goede klik met Til en kent hij de speelwijze van Slot.
2. Trauner: de beste speler van de Oostenrijkse competitie is natuurlijk beter dan Spajic en Botteghin. Met Lask schakelde hij PSV en AZ uit in de EL en speelde hij ook altijd aanvallend voetbal.
3. Til was op zijn 19e bij AZ al een topper en ging voor 18 miljoen naar Spartak Moskou. Heeft het daar nog niet gered maar is nog maar 23 en een klasse beter dan Diemers. Ook hij weet precies wat Slot wil.
4. Bijlow was vorig seizoen grotendeels geblesseerd en is volgens kenners de beste keeper van Nederland.
5. Ook Sinisterra was vorig seizoen grotendeels geblesseerd. Is natuurlijk een klasse beter dan Linssen.
6. 7. & 8. Kokcu, Malacia en Senesi hebben weer een jaar ED ervaring, zijn nog (zeer) jong en gaan alle 3 nog stappen maken.
9. Tot slot Slot: heeft veel meer ervaring en succes geboekt als trainer met aanvallend voetbal dan Stam. Aanvallend voetbal past natuurlijk veel beter bij Feyenoord dan dat inzakken met Advocaat.

De eerste weken verwacht ik nog wel een paar misstappen omdat deze spelwijze verdedigend nauw luistert en de selectie nu pas op orde is. Trauner moet nog wennen aan zijn teamgenoten en nieuwe cultuur, Jahanbaksh is ook nog niet wedstrijdfit. Zal allemaal met de week beter gaan. AZ verliest zijn 2 topaanvallers. Dus tenzij we weer een blessuregolf krijgen, worden we gewoon derde zoals het hoort met onze begroting. (En met een kapitaalinjectie voor een goede centrumspits etc. kunnen we misschien nog naar boven kijken, maar da's een ander verhaal.)

Graag hoor ik van degenen die het eens zijn met De Snor wat hun argumenten zijn.

02-08-2021 14:46

jepe1949 +6716

Kijk kameraad.
Je haalt me de woorden uit de mond.
Het glas is altijd half vol.
YNWA.

02-08-2021 15:40

pauls +924

Ik ben het deels met jou eens, maar zeker ook met Derksen.
1) Berghuis is onvervangbaar. Jahanbaksh in huidige vorm en conditie is vooralsnog een stuk minder gebleken dan Berghuis. Dit verlies gaan wij zeker nu een tijd voelen.
2) Trauner is op het eerste oog een prima speler. Hier ben ik het met je eens.
3) Til heb in altijd een tikkeltje overschat gevonden. De transfersom van Spartak was natuurlijk veel te veel voor een jongen die nauwelijks echt serieus in beeld bij Nederlands Elftal geweest is. Verder heeft hij twee jaar nauwelijks gespeeld. Til heeft zeker nog een tijdje nodig en verwacht ook nog geen hele grote wonderen van hem.
4) Bijlow is in potentie een topkeeper, maar zijn blessures staan ontwikkeling in de weg. Gaat het dit seizoen weer mis met hem, dan heb je een serieus probleem met hem. Van Marciano ben ik zeker niet kapot dus zaak voor Bijlow is om nu eens 34 wedstrijden te gaan spelen.
5) Sinisterra zat vorig jaar november alweer bij de selectie. Hij is dus niet grotendeels geblesseerd geweest zoals jij beweert. Ik vind hem meer en meer een momenten speler. Je ziet hem soms fases niet en dan doet hij iets beslissends. Toch overtuigt hij lang niet altijd en persoonlijk vind ik dat je meer mag verwachten van hem.
6-7-8) van die drie zie ik alleen progressie bij Malacia. Kökcü valt steeds terug, zet maar weinig stappen. Senesi heeft deze voorbereiding ook nog weinig laten zien vind ik. Op deze manier zie ik hem niet die grote klapper maken waar wij wel op hoopten.
9) Feyenoord heeft nog nooit het voetbal gespeeld waar Slot voor staat. Dus hoe kom je erbij dat dit beter past? Slot is een betere trainer dan Stam, maar meer ervaring heeft hij zeker niet. Ik ben heel benieuwd hoe Slot het straks gaat managen. Verwacht geen hele gemakkelijke periode voor hem en iedereen kan nu een trainer de tijd geven, na 4 nederlagen wordt alles anders.

Ik zie het lang zo rooskleurig als jij. Te vraagtekens en te veel dubbeltjes die de goede kant op moet vallen. Dat vind ik al met al behoorlijk risicovol. Lang niet alle talenten overtuigen, ervaren spelers zijn aan het einde van hun latijn en dragende spelers brengen niet wat nodig is. Het vertoonde spel in de voorbereiding is nog steeds erg matig en ook Slot valt terug op spelers van vorig seizoen. Ik zie Hartjes of Hendriks nog niet terug in de basis bijvoorbeeld.
Al met al stemt mij het zeker niet positief geloof ik niet dat top 3 haalbaar is. Sterker nog, ik denk dat met dit materiaal top 5 maximaal gaat zijn.

02-08-2021 16:22

Djk1 +5696

Bedankt voor je inhoudelijke reactie, leuk! Enkele kanttekeningen:
1. Pas over een maandje is Jahanbaksh topfit, daarna zal het nog wel een maandje duren voor hij zijn oude topvorm terug heeft en hij en zijn teamgenoten op elkaar zijn ingespeeld. Logisch en slechts een kwestie van tijd. Extra puntverlies in de eerste weken is sowieso ingecalculeerd.
3. Wat Til als tiener al presteerde is weinigen gegeven. Spartak was carrière-technisch natuurlijk geen slimme zet. Maar zoveel geld is natuurlijk nauwelijks te weerstaan. En die 18 miljoen was inderdaad overdreven veel. De helft is waarschijnlijk reëler voor zijn niveau. Anyway, ook hij zal tijd nodig hebben om zijn oude topvorm te hervinden. Ook ingecalculeerd. Hoe dan ook beter dan Diemers.
4. Eens, blessures zijn een bovengemiddeld risico bij Bijlow en zonder hem vallen we een stuk terug vergeleken met vorig seizoen.
5. Hier heb je denk ik verkeerde informatie. Volgens https://www.transfermarkt.nl/luis-sinisterra/leistungsdatendetails/spieler/512385/saison/2020/verein/0/liga/0/wettbewerb//pos/0/trainer_id/0/plus/1 zat hij pas op 13 december voor het eerst weer bij de selectie. Voor de winterstop heeft hij 2 keer een half uurtje meegespeeld. Pas in februari kon hij hele wedstrijden spelen. Door zijn blessure heeft hij dus 60% van de speelminuten gemist. Nu is hij er vanaf het begin bij en kan ook hij via wedstrijdritme in de topvorm van net voor zijn blessure komen. Dit moet zijn eerste volledige seizoen worden.
6. Ook Kökcü heeft nog nooit een heel seizoen gespeeld en vorig seizoen slechts de helft vd speelminuten (blessure, corona, schorsing, concurrentie). Logisch dat je dan weinig stappen maakt.
9. Onder Fred Rutten speelden we ook met veel druk naar voren. Driekwart van de wedstrijden hebben we een overwicht. De meeste spelers wouden vorig seizoen ook aanvallender spelen. En het legioen wil dat altijd "jagen, jagen!".
Begin wordt moeilijk ja, 4 nederlagen in korte tijd is wel erg zwartgallig gedacht.

Toornstra is niet minder dan afgelopen jaren, Fer hoort natuurlijk niet achterin en staat wel weer zijn mannetje als controlerend middenvelder. Jeugd zal zich moeten waarmaken in invalbeurten. Voorbereiding zegt zeker met zo'n nieuwe speelstijl en incomplete selectie niks.

Enige wat roet in het eten kan gooien zijn veel blessures want in de breedte zijn we niet sterk. Maar dat geldt ook voor AZ, Vitesse en Utrecht.

02-08-2021 20:58

n.s.h +1444

Zwaar met jou eens. Ben het bijna nog nooit eens geweest qua voetbal met brulsnor😂

02-08-2021 16:32

AirMax1 +1648

Tijdens de wedstrijd een paar lichtpuntjes gezien ( Trauner, Hendriks en El Bouchataoui) verder mis je creativiteit en snelle omschakeling. Die vieze snor heeft wel gelijk dat er iets moet gebeuren, want op deze manier wordt het strijden met H'Veen, Vitesse en misschien Fc Twente voor plek 4

02-08-2021 14:28

J_Kiprich +214

De vergelijking met Stam gaat totaal mank. Iedereen was toen nog in de veronderstelling dat we kampioen konden worden. Zijn prestaties voldeden niet aan die verwachtingen, dus exit. Nu is er een totaal andere situatie. Er moet een nieuw team opgebouwd worden. Jeugd moet de kans krijgen zodat Feyenoord eens een keer op de transfermarkt slagen kan slaan en verder kan bouwen. Van het cynisme van de oude mannen (die het allemaal beter denken te weten) moeten we af. Het zal met vallen en opstaan gaan, maar eindelijk eens een wezenlijk andere koers spreekt mij ontzettend aan.

02-08-2021 14:17

martino1987 +14703

ik blijf het wel irritant vinden dat hij zijn vriendje advocaat ten koste van alles moet verdedigen tegenover slot. slot heeft nooit gezegd dat hij het helemaal anders ging doen dat maakt die snor er elke keer van. en ik denk hoe kut ook dat we allemaal wel weten dat we geen kampioen worden. de hoop is plaatsen voor europees voetbal en de doorstroom en het doorgroeien van talenten zodat deze meer waard worden en Feyenoord ook eens serieus zaken kan doen op de transfermarkt

02-08-2021 14:14

RonSon +2563

wanneer houdt deze lelijke snor voorgoed zijn bek? hij wordt vervelend....

02-08-2021 14:12

nultien10 +1002

waarom krijgt deze man iedere keer weer aandacht? ja het gaat nog niet goed maar laat slot werken aan een team. willen we liever een verdedigend elftal wat achterin alles zicht spijkerd en dan misschien met 1 tegen nul winnen en alsnog 5e worden? Of met aanvallende intentie spelen en dan ook 4e of 5e worden. kies ik liever voor het laatste.

02-08-2021 14:05

thomas.n +109

moeten wel realistisch zijn, het gaat niet goed en als we zo spelen moeteb we niet verwachten dat we top 3 gaan halen. Maar om ons te vergelijken met clubs die vechten voor een laatste play off plek is ook wel weer lekker overdreven

02-08-2021 14:00

Griekie +1311

Mensen als je nu naar de oefenwedstrijden gekeken hebt of Fey tegen Drita dan worden we op zeker kampioen en is Derksen knettergek want we hebben het geweldig gedaan toch ?

02-08-2021 13:59

010_FRRR +15426

Ben blij als de beste man stopt want dan hoeft niemand ze gelul meer te horen

02-08-2021 13:51

Zimmer +1023

Je hoeft ook niet te kijken, trouwens hij heeft gelijk. Zo ziet het er op dit moment gewoon uit.

02-08-2021 14:00

Franklin Janssen Van Mierlo +7

🤏 dat is wat ik bij jou denk te weten

02-08-2021 15:05

Moesti-010 +3123

Wie neemt deze dorpsgek nog serieus joh.
Lult elke krant na

02-08-2021 13:30

Snickel +351

Geachte heer Derksen,

je dochter is het zelfde niveau als kim holland

02-08-2021 13:21

supportervanhetspelletje +1747

Zo zelf bedacht droeftoeter? Alsje hem wil aanpakken tot daar aan toe, maar laat de familie erbuiten, zielig mannetje

02-08-2021 13:33

Snickel +351

nee kan het weten

02-08-2021 13:47

supportervanhetspelletje +1747

Je moet wat he als je er zelf niet uitziet... wees er maar trots op

02-08-2021 13:55

Snickel +351

ieder zn niveau he

03-08-2021 09:00

Thierry20 +9992

Fer nog opstellen is niet uit te leggen.
Ga gewoon aan de slag met talenten en probeer ergens nog een spits of scorende middenvelder te vinden.

02-08-2021 13:19

ricodetico +12976

Ik geef ze gelijk over het vasthouden aan dezelfde spelers. Slot moet een kans krijgen, maar dan moet hij wel met spelers als Hartjes, Hendriks en Milambo aan de gang gaan en deze ook durven gebruiken in echte wedstrijden. Spelers als Fer moet je gewoon niet meer opstellen.

02-08-2021 13:16

ernst H +4998

Die Derksen hoopt toch zo, dat Arne Slot faalt bij Feyenoord,

Want dan kan hij zeggen , zie je wel.

Is gewoon heel eng, die man moet gewoon even de kans en de tijd krijgen,

02-08-2021 13:08

Franklin Janssen Van Mierlo +7

Weet je soms zie je nog wat strond in zijn snor hangen in de show op tv... ik denk van zijn vrouw

02-08-2021 15:07

Nabbie +4059

De investeerders moeten zich nu laten gelden. Baas in eigen huis met vreselijk voetbal en een vertrekkende, talentvolle, jeugd of beter voetbal, talentvolle jeugd die blijft en langzaam aan succes. Een moeilijke keus,aar ik zou voor het 2e gaan. Ik hoopte al eerder op een rijke Rus, Arabier, Amerikaan enz enz enz. We hebben nu knaken en beleid nodig en geen vriendjes politiek. Spelers moeten ook meer een prestatie contract krijgen.

YNWA

02-08-2021 13:02

FC_Tatabanya +1793

Er zijn geen investeerders....

02-08-2021 13:23

supportervanhetspelletje +1747

Er is geen geld voor een nieuw stadion, geen geld voor spelers.... Feyenoord wil van alles maar geld ontbreekt.... en dan maar hopen op investeerders? Wij zijn de club van de hoop...... en dat eindigt vaak weer in teleurstellingen ... dat is het verhaal van feyenoord

02-08-2021 13:36

baer_010 +10394

Teleurstellingen of een te hoog verwachtingspatroon? Je moet selectie doelstelling wel reëel houden.

02-08-2021 13:41

supportervanhetspelletje +1747

En vertel mij dan wat reeel is als je zelf geen geld hebt om te shoppen...??? We zijn de laatste jaren aan het schooieren door het ontbreken van beleid en geld... hoe kan je gaan voor een speler van 8 tot 10 miljoen als je nog niet eens 2 miljoen kan aftikken? wat is dan reeel?

02-08-2021 13:45

Franklin Janssen Van Mierlo +7

Dan moet je stelen

02-08-2021 15:08

Fatfive +146

Feyenoord moet met de derde begroting van NL gewoon ook derde worden in de Eredivisie.

02-08-2021 12:57

Maussah +2246

Die Derksen praat altijd denigrerend over feyenoord en zit hiel diep in het kontje van advocaat

02-08-2021 12:56

Tatabanya2326 +362

Klopt, helaas hebben we alleen grote naam, geen groot team meer. Wordt nu echt tijd voor die havenbaronnen enzo, anders blijven we strijden om plek 5 a 6......

02-08-2021 12:44

skin +13964

Die havenbaronnen? Zijn die bedrijven niet al lang en breed in Chinese handen? Daar hoeven we niks van te verwachten vermoed ik.

02-08-2021 12:48

Marco50 +565

Het woord "tussenjaar" aub afschaffen. Dat bestaat niet in topsport en zorgt per definitie voor achteruitgang.

02-08-2021 12:42

skin +13964

Onzin. Wij hebben dat alleen zelden tot nooit goed uitgevoerd. Wij probeerden in een matig seizoen altijd krampachtig de boel "te redden" door toch oude spelers en huurspelers te halen en op te stellen. Wat niet werkte en ook nog eens voor kapitaalvernietiging zorgde.

02-08-2021 12:50

linksbek +15147

Precies je schept dan een verwachtingspatroon van dit jaar even rustig aan . Niks ervan mouwen opstropen en knallen met het materiaal wat je hebt , dan kun je met opgeheven hoofd kijken waar het schip strand !

02-08-2021 12:55

Zimmer +1023

Het is toch niet best of dit moment, geen geld geen geld geen geld, dat is voor een club als Feyenoord onwaardig. Bang zijn dat investeerders zeggenschap krijgen, dat snap ik opzicht wel, maar aan de andere kant is het al jaren een zooitje, waar zijn de talenten? Waarom vertrekken sommigen vroegtijdig?

Er is iets structureels mis, een goede investeerder snijd in de rotte appels eruit.

Een investeerder kijkt niet naar vriendjes politiek. Wat eigenlijk al jaren gebeurt. Er is een frisse wind nodig, dat lukt niet met 1 of 2 anderen te vervangen.

02-08-2021 12:40

FR-Zeelandio +4323

Ik zie op momenten echt vooruitgang onder slot, de verdediging staat ook veeeel hoger, waardoor je met pressie kan spelen. Oke dat is ook de reden dat drita er zovaak doorheen kwam, maar we zijn net bezig. Uiteindelijk zullen de verdedigers ook gewend zijn aan de ruimte in de rug, maar je speelt met meer risico ja

02-08-2021 12:36

SterkerDoorStrijd27 +1000

gewoon de tijd geven

02-08-2021 12:33

feyenoord47 +111

helemaal mee eens

02-08-2021 12:29

FRlegend +16984

Dinosaurussen beschermen dinosaurussen. Derksen is weer goed bezig om het straatje van zijn maat Advocaat schoon te vegen. Advocaat werd alleen 5e met strontchagrijnig voetbal en forceerde kneuzenaankopen als Pratto en Diemers om dat te behalen.

02-08-2021 12:29

Franklin Janssen Van Mierlo +7

Nu mag die in Irak zijn best gaan doen tussen alle extremisten

02-08-2021 15:10

Lambertus +1490

Derksen weet alles zo goed maar dondert wel van de trap af als hij moet piesen. Zo dement als een paard (je)

02-08-2021 12:25

wilbert17 +23476

Sterke argumentatie

02-08-2021 13:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties