'Feyenoord wil contract Kökcü openbreken'

'Feyenoord wil contract Kökcü openbreken'

Feyenoord gaat er de komende weken alles aan doen om Orkun Kökcü te overtuigen van een langer verblijf. De middenvelder staat in de concrete belangstelling van diverse clubs, maar de Rotterdammers willen het contract van Kökcü openbreken en verlengen.

Dit meldt Voetbal International. Ook voor Kökcü hebben zich inmiddels clubs gemeld met serieuze belangstelling. Feyenoord wil de international van Turkije overtuigen door hem een van de bestbetaalde spelers te maken.

Kökcü zijn huidige contract loopt nog tot 2025. Arne Slot zet ook in op het aanblijven van Luis Sinisterra. De trainer wil twee van zijn meest creatieve spelers deze zomer niet kwijt. Ook de Colombiaan kan een nieuw contract tekenen bij Feyenoord.

Lees meer over
Orkun Kökcü
Plaats reactie
666

jack98 +46941

Voor een bod van 25+ miljoen verkopen, anders nog een goed over nadenken. Een contractverlenging helpt daarin wel, maar een driejarig contract is al aardig lang.

07-06-2022 23:45

vfmyv5f7jc +199

Nieuw contract met een clausule erin voor 40 mil geldig voor buitenlandse clubs.

07-06-2022 22:56

beppie172 +65799

Gaat Orkun natuurlijk niet doen.
Die tekent alleen bij als de voorwaarden voor hem top zijn.

08-06-2022 07:40

vfmyv5f7jc +199

Dan tekent hij niet bij. Hij heeft nog een contract tot 2025

08-06-2022 09:44

sjaarloos52h +21764

Moe: iederen haalt bij elke bijna-transfer Jorgensen erbij. Ja, moe, moe, moe wordt je er van!🥱

07-06-2022 22:42

elgardinero1993 +8329

Kokcu hoeft niet eens perse van mij.. ligt toch al tot 2025 vast. Zou veel liever zien dat ze Sini, Aursnes en Geertruida verlengen tot 2025.

07-06-2022 20:42

Spiderpig +174656

Denk dat ze het voor een een eventuele transfer doen... Kun je nog meer geld vangen

07-06-2022 20:47

elgardinero1993 +8329

Daar heb je ook zeker gelijk in. Hoop echt op het aanblijven van Kokcu en Sini

07-06-2022 20:55

Michel.V +4686

nog een jaatje ervaring opdoen en zich meer laten gelden in topwedstrijden en minimaal 15 doelpunten.

07-06-2022 20:21

4pp4czjkn9 +703

Tja ze willen niet een he team verkopen. Ze kunnen er weinig tot niks voor terug halen dus snap het wel

07-06-2022 19:44

beppie172 +65799

Als ze goed kunnen verkopen is er toch budget om te kopen?

08-06-2022 07:42

Maradollar +5694

Lol straks wil niemand Kökcü kopen.. en wij maar 30mio roepen

07-06-2022 19:14

glennkwidama +4352

Smeed het ijzer als t heet is Feyenoord! Bij een goed bod; verkopen, leuke voetballer, heus, maar niet meer dan dat en behoorlijk wisselvallig in zijn prestaties. Denk nog maar ff aan Jorgensen...

07-06-2022 19:12

paardelul +2433

Spijker op de kop, zou altijd verkopen als er een mooi bod komt. Je slaat je voor je kop als je een jaar wacht en hij een slecht seizoen draait.

07-06-2022 21:47

speedy68 +3239

Top. Waarde creëren.

07-06-2022 19:07

Ptet +314933

De miljoenen vangen en doooorrrrr

07-06-2022 19:04

Suri +8964

Alles leuk en aardig maar geen transfer limiet in dat contract opnemen.Als iemand ze.graagwil dan gewoon netjes betalen.

07-06-2022 19:02

Willem_B +55551

Nog jaartje bijtekenen kerel, nog meer ervaring opdoen in Europa League en door! Komt goed

07-06-2022 18:56

fr_1993 +78241

Feyenoord is niet in de positie een megabod van €25.000.000 of hoger naast zich neer te leggen op Malacia, Sini of Kokcu. Als een van deze drie blijft en geblesseerd raakt ben je de lul.

Sini en Malacia zijn beiden teruggekomen van hele zware blessures en het is prima afscheid te nemen van die twee. Onze snelle Turk wil graag naar Arsenal. Die hebben hem al jaren op de radar maar bijten niet.

07-06-2022 18:47

crashtestdummy +21892

"Arne Slot zet ook in op het aanblijven van Luis Sinisterra. De trainer wil twee van zijn meest creatieve spelers deze zomer niet kwijt."

Arne gaat zelf ook bijtekenen?

07-06-2022 18:02

beppie172 +65799

Heeft nog 2 jaar contract. Prio ligt eerst op het veld.

08-06-2022 07:45

AJ010 +379

Cashen en laten gaan !! Te vaak niet thuis op belangrijke momenten

07-06-2022 17:59

FR010FRDAM +43293

Haha nee, kwartfinale en halve finale CL, wedstrijd tegen PSV zijn niet belangrijk. Tig keer over het dooie punt geholpen, maar je moet het wel willen zien

07-06-2022 20:54

fabadero +1268

Kijk, dat zijn mooie berichten. Hopelijk zonder clausules zodat onze club bij een verkoop de absolute hoofdprijs kan vragen. Orkun verdient een passend salaris bij zijn huidige rol in het elftal!

07-06-2022 17:54

HAaN75 +7024

Ik zou zeggen verkopen ...mocht hij komend seizoen weer terugvallen op niveau van vorig seizoen dan is hij geen donder meer waard

07-06-2022 17:54

1234567890 +173611

Zou heel mooi zijn als dat gaat gebeuren

07-06-2022 17:35

Kobus +1558

We moeten de miljoenen pakken als dat kan. Maar niet al je bepalende spelers verkopen. Ik zou van Senesi, Malacia, Sinestera, Kokcu er 2 verkopen en 2 een lucratief contract aanbieden. Tevens zou ik het scoutingsapparaat gaan vertellen dat men zeer zorgvuldig moet gaan scouten op vervangen van degene die verkocht gaan worden. Die moeten de potentie hebben om er ook direct te staan. Mijn voorkeur gaat uit naar Malacia en Kokcu verkopen en Senesi en Sinestera een beter contract geven. Dan staat je verdedigingscentrum nog steeds overeind en kan je daarmee verder.

07-06-2022 16:52

alexnultien +6057

Kockcu heeft nog een jaartje nodig bij ons om een leuke club in het buitenland te krijgen

07-06-2022 16:52

W-1986 +2767

Op zich prima maar een contract tot 2025 is toch al heel goed? Uiterlijk in juli 2023 gaat hij sowieso weg.

Wel goed om te lezen dat Arnessen probeert om de steekhouders te houden: Senesi, Sinistera en bovengenoemde.

07-06-2022 16:44

REV +1373

Tuurlijk, altijd proberen!

07-06-2022 16:39

charlaykc +9523

Proberen waard, volgend jaar verkopen

07-06-2022 16:38

1908forever +18252

Goed nieuws.
Als ze het gaan proberen dan betekent het dat deze spelers ook bereid zijn om langer te blijven.
Ik hoop dat het gaat lukken.
Kökcu heeft grote stappen gezet onder Slot.
Nog minimaal 1 jaar is goed voor hem als de club.
Het zelfde geldt voor Sinistera.

07-06-2022 15:35

feyenoorder89 +3926

Openbreken? Is dit die man met die belabberde corners?

07-06-2022 15:31

Bati +39568

Dat is natuurlijk wel het belangrijkste in het voetbal

07-06-2022 15:56

rebel1983 +744

Was ook de man die er weinig van kon volgens sommige maar dr staan clubs zat in de rij voof hem dat zal met een reden zijn lijkt mij

Ik vind dif een zeer slimme move
Gewoon flink de prijs opdrijven voor zo,n gozer

07-06-2022 16:37

FR1987 +2018

Zijn corners zijn afgelopen jaar zwaar verbeterd moet ik zeggen

07-06-2022 16:56

FR010FRDAM +43293

FrHvH1908, kan je wel grappig doen, maar de statistieken bewijzen dat. Onderbuikgevoel gelul hier altijd op voetbalzone.

07-06-2022 20:56

beppie172 +65799

Voetbalzone? U bent verdwaald.

08-06-2022 07:49

FR010FRDAM +43293

Nee, want als je naar de statistieken qua corners kijkt zit hij bij de top van de competitie. Daarnaast hebben we eerder belabberde aanvallende koppers

07-06-2022 20:55

KFCVGEEL +2071

Zou een prima zet zijn om het contract van hem open te breken en te verlengen. Ik hoop dat ze Geertruida ook meteen even aan de onderhandelingstafel zetten. Loop t/m 2024 dus kunnen we in de zomer 2023 nooit meer voor de hoofdprijs verkopen. Snel verlengen met die jongen!

07-06-2022 15:16

FR_Domingo +14894

Malacia en Senesi voor 20+ miljoen verkopen, dat geld gebruiken voor Kokcu en Sini een upgrade te geven + 2 vervangers.

07-06-2022 14:46

fr1985 +6314

Mooi plan, hopelijk komen ze er uit en tekent hij tot 2027

07-06-2022 14:43

Danny.V68 +4480

Aan dit ventje moet nu geld worden verdiend, dus verkopen die handel.

07-06-2022 14:42

Namli +2444

Ik zie hem wel liever vertrekken.

07-06-2022 14:22

Tapiaz +28541

Voor de juiste prijs ik eigenlijk ook wel, eerlijk gezegd

07-06-2022 14:41

VDVD +20385

Breekt zo lekker de week.

07-06-2022 14:07

beppie172 +65799

Als het ons maar niet gaat opbreken.

08-06-2022 07:53

Sjeep +16063

Mooi, Slot blijft dus ook

07-06-2022 13:52

rood-wit +3765

Doen ze natuurlijk om buitenlandse clubs nu te pushen hem te kopen, omdat hij anders te duur word. Hij heeft nog een contract tot 2025 dus verlengen heeft nu geen enkele zin, steek het geld ergens anders in

07-06-2022 13:50

Sjeep +16063

Nee, dit heeft ermee te maken dat we vol voor nr2 gaan (minimaal) nieuwe seizoen cl halen is gegarandeerd schandalig cashen

07-06-2022 13:55

corfr1912 +8860

Er is nooit iets gegarandeerd.Dadelijk scheurt hij of iemand anders zijn kruisband en dan krijgen we weer hetzelfde liedje. Wij moeten deze periode cashen en geld aan de kant zetten als appeltje voor de dorst. Wel spelers kopen op dezelfde manier als vorig seizoen en 2echte versterkingen.

07-06-2022 14:14

Sjeep +16063

Als we de 2e plek halen kunnen we 60miljoen startgeld bijschrijven. Dus dat is een pre

07-06-2022 14:39

Clasieftw +172

Neehoor. 2e cl plek is pas het jaar daarna

07-06-2022 18:10

beppie172 +65799

NL moet komend seizoen de 6e plaats gaan overnemen van Portugal. Pas dan zal de nummer 2 van seizoen 23/24 zich ook rechtstreeks plaatsen voor de CL in seizoen 24/25.

En ook al is het na het wegvallen van een slecht Europees seizoen 17/18 er opeens een voorsprong op de Portugezen van bijna 2,2 punten, het is zeker geen garantie voor een gegarandeerde 6e plek aan het einde van het seizoen. Twente en AZ moeten flink punten gaan sprokkelen in de Conf League. Vliegen die er voor de groepsfase uit dan wordt het echt lastig, ook omdat het in de EL ook lastiger is punten te halen, en de kampioen niet wederom alle wedstrijden in de groepsfase CL gaat winnen.

08-06-2022 08:05

Kieboom +39863

Zo geweldig is ie nu ook weer niet

07-06-2022 13:50

avondrood +40752

zie liever Wijnaldum in zijn plaats

07-06-2022 13:54

hoebahoeba +2179

Qua stats by far de beste middenvelder in de eredivisie afgelopen seizoen en dat met een leeftijd van 21 jaar...... maar zo geweldig is hij ook weer niet....

07-06-2022 13:55

corfr1912 +8860

Neen hij is niet eens als beste middenvelder gekozen en zijn traptechniek is van een bedenkelijk niveau.Strafschoppen ook niet goed die moeten hard binnen geschoten worden niet van die slappe rolletjes.

07-06-2022 14:18

stefanus +1098

nee hij is niet de beste middenvelder en ook niet, de 2 of 3e beste......die stats is onzin

07-06-2022 16:40

beppie172 +65799

Dat de analisten van FR12 hem niet waarderen, betekent niet dat hij niet de beste middenvelder was. Statistieken laten dat zien maar hij staat ook in bijna alle jaarlijstjes, samen met Sini in FIFA Team of the Season en is 2x Eredivisie speler van de maand geweest.

08-06-2022 08:37

rood-wit +3765

De bankzitter van Turkije....

07-06-2022 14:06

Wouter1993 +4631

Echt letterlijk, waarom stop jij niet met "Feyenoorder" zijn?

07-06-2022 14:09

rood-wit +3765

Oh zeg niks over Kokcu, want dan staat iedereen ineens in brand, Jezus wat simpel

07-06-2022 14:11

Wouter1993 +4631

Als je inhoudelijks wat zegt met wat argumentatie is het oké, maar in het wilde weg wat schreeuwen is lekker makkelijk. Over simpel gesproken.

07-06-2022 14:28

rood-wit +3765

Hij is toch bankzitter bij Turkije, doe niet zo krampachtig, hij speelt daar zeer weinig.

07-06-2022 14:42

Tapiaz +28541

Rustig mannen, het is nog maar dinsdag hé

07-06-2022 14:42

fracdc +2403

Je hebt gelijk, Rood Wit

07-06-2022 16:11

Kieboom +39863

Ik heb m nog niet zien uitblinken in topwedstrijden.
Of 3 doelpunten maken in een topper bv.
Maw, het is een goede speler, maar niet onvervangbaar.
Sinisterra is moeilijker te vervangen.

07-06-2022 17:23

lexiooo +9258

Want elke controlerende middenvelder scoort 3 goals in toppers..... Sommigen zouden eerst iemand met gezond verstand hun berichten moeten laten lezen voor ze ze verzenden...

07-06-2022 18:22

Wouter1993 +4631

Hahahaha echt he.

07-06-2022 19:54

Kieboom +39863

En sommigen moeten niet selectief lezen, ik zeg ook ik heb m nog nooit in een topper echt zien uitblinken....

07-06-2022 19:56

hoebahoeba +2179

Kan niet anders dan heel erg blij zijn met het huidige beleid. Sterkhouders proberen op te waarderen en te verlengen. Spelers welke makkelijker vervangbaar zijn hopelijk goed verkopen en op die manier door selecteren.
Het was aanlokkelijk om Dessers te kopen maar ben blij dat dat niet is doorgegaan. Ga er niet vanuit dat hij nog een keer zo'n seizoen zou draaien en dan ook goed dat je niet mee gaat in voor Feyenoord begrippen te hoge salariseisen.

Ben wel zeer benieuwd hoe de selectie er per 1 september uit zal zien.... Succes Frank!

07-06-2022 13:44

detrotsvanrotterdam +8626

niet doen , verpatsem en een creatieve 10 terughalen.

07-06-2022 13:39

hoebahoeba +2179

Ah, want Orrie is een 10.... wel af en toe ff een wedstrijd kijken he

07-06-2022 13:41

detrotsvanrotterdam +8626

Dat is nou juist het probleem. Hij loopt ergens op 6 of 8 te lummelen waardoo we geen plek meer hebben voor een creatieve 10. Die hebben we keihard nodig om teams met 5 verdedigers te verslaan. Alles wat Kokcu kan, kan Aurness ook, en beter.

07-06-2022 19:05

fr_antwerp +2021

Volgend seizoen kampioen met deze toppers!

07-06-2022 13:31

Juicher +62209

Dat zou echt geweldig zijn als Orrie en Luis bijtekenen. Dan duik ik de fontein in.

07-06-2022 13:28

corfr1912 +8860

Er is meer achter de horizon hoor en beter ook.

07-06-2022 14:20

simplysteef +6307

Voor beide partijen het beste. Kokcu heeft nu 1 seizoen goed gespeeld, daarvoor per seizoen een handjevol wedstrijden goed.

07-06-2022 13:23

sykoofox +87573

Verstandig, verstandig! Zeker ook doen!!

07-06-2022 13:21

Brambino +20524

Goeie zaak dit. Creativiteit moet behouden blijven. En langdurige looptijden van contracten zodat niemand meer (van waarde) voor een appel en ei de deur uitloopt. Die tijd is voorbij.

07-06-2022 13:00

karkop +6635

Heel goeie zet. Geweldige spelverdeler die echt niet zo makkelijk te vervangen is als sommigen hier denken... Samen met Sini de meest bepalende speler.

07-06-2022 12:57

FRFriesland +13424

Eens, een vertrek van Senesi en Malacia zijn beter op te vangen.

07-06-2022 13:07

fluub +8798

Gelukkig blijk ik niet de enige die hem de afgelopen maanden waardeloos vond voetballen. Dan heb ik het nog niet eens over zijn corners en vrije trappen. Waarom neem je die als je het niet kunt? Nu is Feyenoord ook tot de conclusie gekomen, nu er geen enkele club interesse meer toont. Dan maar gokken op verbetering.

07-06-2022 12:44

karkop +6635

Ga maar weer lekker breien, want van voetbal heb je geen verstand

07-06-2022 12:57

Peterk +34841

Neem eens de moeite een jaar terug te kijken....de speler heeft grote stappen gemaakt en natuurlijk zijn er nog verbeterpunten..

07-06-2022 12:59

stefanus +1098

grote stappen gemaakt dat kan zijn maar zijn voetbalkwaliteit zal nooit genoeg kunnen worden voor een topclub, hij mist op verschillende spelonderdelen gewoon teveel kwaliteit. nondeju turkije staat in de c (3e)poule en daar is hij niet eens basisspel, hij is gewoon middelmaat, als feyenoord weer een topteam wil worden met topspelers dan hoort hij daar niet bij en heb je betere middenvelders nodig

07-06-2022 16:45

tanya_lasagna +1603

Wat een fluub mening...

07-06-2022 13:16

CoMulder +16625

Iets te kort door de bocht. Voor wat betreft corners en vrije trappen wel eens. Lijken meestal nergens naar.

07-06-2022 13:42

Sjeep +16063

De mening van fluub net zo beperkt als de techniek van diemers

07-06-2022 13:56

corfr1912 +8860

Gelukkig idd hij werd de laatste weken niet voor niets gewisseld ver onder de maat. Ik zie 10 x liever Arsnes maar ieder zijn eigen keuze en ik snap Slot idd niet dat hij hem vrijetrappen en corners laat nemen.

07-06-2022 14:25

Peacock +1845

"Nu heb ik het nog niet eens over corners en vrije trappen". Gast, dat is letterlijk het enige inhoudelijke wat je zegt. Verder tijd voor een bezoekje aan de opticien; Kökçü is een geweldenaar.

07-06-2022 14:35

Jigsaw +10049

Fluub, je flapt alleen maar onzin uit, je reactie flopt…

07-06-2022 16:33

dikkie_dik +2922

Ik vond het opvallend dat Kokcu na het behalen vd CL finale nauwelijks nog een bal goed kon raken. Speelt in mijn ogen gewoon erg wisselvallig en lijkt mentaal niet klaar voor een hoger nivo.

07-06-2022 12:34

CoMulder +16625

Misschien al een akkoord met ??? Pa Kökcü is blijkbaar al meermaals in Rome geweest.

07-06-2022 13:43

corfr1912 +8860

Ik geloof niet dat er clubs in de rij staan. Hij heeft conditioneel een stap gezet maar er zijn legio verbeterpunten net als bij Sinistera die is veel te vaak afwezig en er is nog iets in ons spel wat ik niet snap? Waarom moeten wij bij iedere corner tegen telkens met 11 man in ons eigen strafschopgebied staan ?Als de bal uitverdedigen wordt is er nooit sprake van diepte. En met hoe meer spelers ( minimaal 2 )er bij de middenlijn staan staan daar 4 verdedigers bij.

07-06-2022 14:33

toxicrain +14983

We willen Slot, Sini, Kokcü en hopelijk ook Geertruida en Aursnes verlengen. Zal lastig worden, maar we tonen in ieder geval ambitie!

07-06-2022 12:34

Qwertykeyboar +4157

Kokcu speelt goed onder slot, maar heb niet het idee dat (grote) clubs op heb staan te wachten. Fysiek geen geweldenaar en technisch ook niet goed genoeg om dat te compenseren. Voor een mooi bedrag verkopen want hij is wel vervangbaar

07-06-2022 12:31

hoebahoeba +2179

hahahahaha. Sommigen blijven alleen maar haten he. Technisch juist heel erg goed en fysiek enorme stappen gemaakt. Staat positioneel bijna altijd goed en is pas 21.... In alle opzichten een veel beter seizoen gedraaid dan Gravenberg en die gaat voor 20 miljoen weg met nog maar een 1-jarig contract.....

07-06-2022 13:50

Qwertykeyboar +4157

Gravenberg speelt bij 020, is toch algemeen bekend dat dat al 10 miljoen extra oplevert..

Maar noem maar een (sub)top middenvelder in het buitenland met het fysiek van kokcu met een vergelijkbare of minder techniek

Ik wacht wel…

07-06-2022 15:50

hoebahoeba +2179

Topmiddenvelder Modric bijvoorbeeld. Zelfde positie, minder fysiek. Die was toen hij 21 was echt niet veel beter dan Kokcu op dit moment

07-06-2022 16:16

stefanus +1098

wat heeft dat met haten te maken.. qwerty ziet net als mij dat hij gewoon tekort komt als topspeler.... en voor jou IK HAAT HEM NIET!!!!

07-06-2022 16:47

stefanus +1098

Modric was 4 klassen beter op 21 jarige leeftijd

07-06-2022 16:48

Qwertykeyboar +4157

Hahahaha respect dat je modric en kokcu vergelijkt. Sinisterra en Ronaldo?

07-06-2022 18:23

corfr1912 +8860

Zeg maar gerust makkelijk vervangbaar.

07-06-2022 14:34

Gerdekaleklets +10950

Bij Sinisterra weet je dat je goud in handen hebt. En dat hij een topseizoen draait als we hem behouden. Bij Kokcu ben ik daar minder zeker van. Ik zou het daarom niet erg vinden als we een mooi bedrag (20m) voor Kokcu zouden pakken.

07-06-2022 12:21

wilbert17 +23477

Geen enkele club gaat 20m betalen voor Kokcu betalen hoor. Geen CL en geen vaste plek in het Turkse team.

07-06-2022 12:23

Pegel +6744

Slot's woord is uiteraard leidend, maar tegen een mooi bedrag kan Feyenoord toch echt geen nee zeggen?

07-06-2022 12:19

FR08pjotr +20423

Elke speler heeft zijn bedrag. Altijd. De vraag is alleen, wat is die voor Kokcu? 25 miljoen?

07-06-2022 12:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties