'Feyenoord wil meedenken over verhuur Wålemark'

'Feyenoord wil meedenken over verhuur Wålemark'

Patrik Wålemark zal deze week mogelijk op huurbasis Feyenoord verlaten. De Zweed komt weinig aan spelen toe en kan mogelijk ergens anders meer minuten maken. De club wil meewerken, op voorwaarde dat er een club komt die 'op of net onder het huidige niveau speelt' én het zelf nog een versterking kan halen.

Dat schreef 1908.nl maandagochtend. Concrete aanbiedingen zijn er momenteel overigens nog niet voor Wålemark, wat betekent dat er snel gehandeld zou moeten worden. Eerst zal er dus nog een club moeten komen die aan de eisen van Feyenoord voldoet, waarna de Rotterdammers ook nog de tijd moeten hebben om een vervanger aan te trekken. Eerder werd wel al duidelijk dat Feyenoord de opties voor een winterse aanvallende versterking bleef bekijken.

Wålemark werd in januari 2022 als veelbelovende vleugelspeler naar De Kuip gehaald, maar slaagde er nog niet in om een (vaste) basisplaats te bemachtigen. De 21-jarige Zweed speelde 35 officiële wedstrijden (veelal invalbeurten) in het shirt van Feyenoord, waarin hij 3 keer scoorde en 3 assists leverde. Ook zijn sterke voorbereiding op de tweede seizoenshelft, waarin hij 4 keer scoorde in de laatste 2 oefenduels, hebben hem nog niet geholpen in de zware concurrentiestrijd op de flanken.

Lees meer over
Patrik Wålemark
Plaats reactie
666

PerrydeS +335

Ongelofelijk dat deze jongen weg moet maken voor de heren Dilrosun en Idrissi ...

31-01-2023 03:36

Jrn +860

Beter dan Idrissi deze man

30-01-2023 22:10

SanFR1908 +9567

Hoe kan dat? Voorbereiding 4 goals tegen Go ahead en Emmen en nu opeens laatste keus. Is wel beter dan Idrissi, die staat echt in de weg bij ons

30-01-2023 21:16

standyourground1908 +775

Slot heeft er gewoon een tyfushekel aan als spelers zijn opdrachten niet uitvoeren, omdat het geheel dan minder goed uitpakt. Denk aan het bewegen zonder de bal

30-01-2023 20:37

MansoryFR +3326

Ik denk het ook. Die Jahanbaksh zal vast een aardig persoon zijn en goed in de groep liggen, maar hij levert nauwelijks. Het was schrijnend om te zien dat zijn voorzetten keer op keer werden geblokt en dat hij nauwelijks zijn tegenstander voorbij kan dribbelen. Ergens blijf ik toch meer potentie en kwaliteit zien bij Walemark.

30-01-2023 21:19

Rock +6489

Scenario Cole Basset

30-01-2023 20:11

Snoek1974 +1827

Die Taylor Booth is weliswaar een mening na paar wedstrijden , maar technisch goed en gaat volle bak en kan Gimenez goed bedienen .

Echt een slot speler

30-01-2023 19:46

Barrypapa +15919

Eens, een zeer interessante speler

30-01-2023 20:08

badeend +7751

Slot ziet het niet in hem. Ik denk dat de meeste hier hem een kans zouden geven dan Idrissi die er maar niets van bakt of Alireza die maar een paar leuke momenten heeft of een Dilrosun die een a twee acties heeft en verder ruzie heeft met de bal.

30-01-2023 19:45

FRM010 +6663

Hij is beter dat die oussama

30-01-2023 19:36

bar +3892

Walemark moet van links komen en niet van rechts. Op rechts loopt ie zich steeds vast. Op links kan ie m voorslingeren met z'n goeie linkerbeen.

30-01-2023 18:54

standyourground1908 +775

Zeg je nu pas...

30-01-2023 19:23

jack.f +5029

Dit gaan ze niet Menene Zo Idrissi man dat is toch 10 keer niks.

30-01-2023 18:48

FeyeDam +566

Ik vind het een prima keus om Patrik te verhuren mits er een nieuwe rechtsbuiten komt, anderzijds wil ik een soort concurrentie strijd zien tussen Patrik en Azarkan net als wat we op de spits positie de afgelopen 2 jaar hebben gezien. Azarkan heeft zich ook zeer goed ontwikkeld in de stilte ben benieuwd.

30-01-2023 18:21

Bolpuntcom +11410

Wat nou als we Idrissi gewoon weer wegdoen en daar een nieuwe speler voor huren

30-01-2023 18:05

FeyeDam +566

Zo werkt het helaas niet Idrissi gaat zijn verhuur periode uitspelen bij Feyenoord. Anders is het weggegooid geld en zit hij weer op de bank in Sevilla.

30-01-2023 18:23

glennnno +1186

Iemand nog leuke ideeën voor een goede haalbare buitenspeler?

30-01-2023 17:43

Johan.O +10

Taylor Booth van Utrecht

30-01-2023 18:21

BBB +962

Je bent niet booth bij je hoofd

30-01-2023 19:40

Kaloe +9527

Net onder het niveau ? Komen dus 17 clubs voor in aanmerking?

30-01-2023 17:26

Kuipje72 +10495

Als ze dit doen, zijn ze hartstikke gek!
Wallmark ❤️

30-01-2023 17:26

dorst +2985

Verhuren aan groningen.... die kunnen nog wel iemand gebruiken.

30-01-2023 17:21

robbie1951 +423

Walemark zeker beter dan Idrissie maar misschien niet geliefd? Zag toen hij inviel dat, hoewel vaak volledig vrij op rechts, hij niet aangespeeld werd. Als hij echte kan krijgt zou hij veel kunnen bijdragen.

30-01-2023 17:20

horus +319

ruilen met booth (utrecht)

30-01-2023 17:17

vrknrd010 +3251

Walemark kneusje kan er niks van

Weer een miskoop van Arnesen die heeft echt miljoenen weggegooid in de Maas, geen wonder dat hij eruit is gedonderd door Don Te kloese

30-01-2023 17:16

Arneblijft +5816

Geef hem gewoon meer invalmomenten ipv Idrissi

30-01-2023 17:16

vrknrd010 +3251

Driesie > walemart

30-01-2023 17:16

4zfzbztzmh +2130

Ken beter Idrissi weer verhuren man man zeg en wålemark lekker houden en laten invallen

30-01-2023 16:32

ReetjeP +872

Ruilen met Azarkan, die is verder en zou beter passen momenteel.

30-01-2023 16:19

zekspeed +4436

Ik zou Wălemark gewoon bij de selectie houden. Verhuren betekent eigenlijk dat hij nooit meer terugkomt in Feyenoord 1.
Vind hem echt wel een goede speler voor ons. We mogen dan wel veel buitenspelers hebben maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Idrissi kan zomaar aan zijn laatste seizoen bezig zijn bij ons (einde huur). En het zou mij niet verbazen als er interesse komt voor Dilrosun . Of dat één van onze buitenspelers een zware blessure oploopt. Op zo'n moment is het heel fijn als je een speler als Wălemark achter de hand hebt.

30-01-2023 15:22

Ladinsky2021 +6054

Ik denk dat verhuur van Patrik een goede zaak is, er vanuit gaande dat hij daar het komende halfjaar wel veel aan spelen toekomt.

Waarom zou je hem dan niet meer terugzien? Kan na een half jaar prima weer aansluiten.

30-01-2023 15:28

zekspeed +4436

Buiten van Bronckhortst, welke speler is er ooit door Feyenoord verhuurd en daarna weer terug naar Feyenoord gegaan? Ik zou het echt waar effe niet weten.

30-01-2023 15:30

Ladinsky2021 +6054

Clasie, Buffel en Kalou om er eens een paar te noemen

30-01-2023 15:32

zekspeed +4436

Yep.....inderdaad. Maar ben je het eens dat de kans dat verhuurde spelers terugkomen bij Feyenoord 1 uiterst klein is?

30-01-2023 15:39

Ladinsky2021 +6054

Hangt er vanaf met wel doel ze verhuurd worden.

Kijk, spelers als Diemers en Bozenik hebben we alleen verhuurd om van hun salariskosten af te zijn dus die gaan we niet meer terug zien.

Maar spelers als Hartjes, Azarkan en Janssen hebben we verhuurd zodat ze meters kunnen maken op niveau. Als die zich ontwikkelen volgens plan kunnen ze zeker weer aansluiten bij Feyenoord 1.

Waarbij we nu al weten dat dit niet voor alle verhuurde spelers zal gelden. Is toch een beetje geluk zoeken. Verhuur 10 grote talenten en hopelijk houd je er 3 of 4 selectie waardige spelers aan over.

30-01-2023 15:45

Maluka01 +1779

Fc Volendam. Zou voor hem een optie zijn spelen gelijk tegen 020 net onder het niveau van ons

30-01-2023 15:17

Jeroen.Z +2461

Beter voor hem inderdaad! Lekker naar RKC bijvoorbeeld gaan

30-01-2023 15:16

SanFR1908 +9567

Raar, want voorbereiding nog 4 goals tegeb Emmen en Go Ahead (sterktste 11) en daarna geblesseerd geraakt. Nu is zaalvoetballer Idrissi beter dan Walemark? Denk t niet

30-01-2023 15:06

Duizendlampen +1899

Ja toch, áls de club van goed niveau is en áls we een vervanger kunnen halen. De window is nog een dag open

30-01-2023 15:05

marcel59 +1905

het heeft er de schijn van dat meneer Slot zijn eigen lievelingetjes bevoordeelt. Ik vermoed dat als Walemark net zoveel wedstrijden kan kunnen spelen als Idrissi en Jankerbatschj we een andere en veel betere Walemark hadden rondlopen. Hij kreeg de kansen niet die de andere 2 wel hebben gehad al presteerden die 2 nog zo waardeloos

30-01-2023 15:02

Tapiaz +28541

Het hele manco van ons elftal is de voorhoede, eigenlijk komen alle spelers die we daar hebben te kort. We hebben al zo vaak ons enorme veldoverwicht niet om kunnen zetten in goals en overwinningen, en dat komt door gebrek aan kwaliteit voorin. DaaroM; weg met al die netniet-spelers (Jahanbaksh, Walemark, Danilo, Idrissi), en echte top porberen binnen te halen. Die Idrissi gisteren weer, pfff zeg

30-01-2023 14:38

[=dave=] +389

100x liever Walemark dan Idrissi als er gekozen moet worden. Hij brengt altijd wel actie en dreiging mee.

30-01-2023 14:24

cipolini +13949

Had hij maar de inzet als Jahanbaksh. Het is een beetje een slappeling. Kijk naar Paixao, die heeft hard gewerkt en is sterker geworden.

30-01-2023 14:13

010Fey010 +1963

Ik heb onze kale opperhoofd echt heel hoog zitten. En ben trots dat hij trainer bij Feyenoord is.

Maar Idrissi iedere keer een kans geven en Walemark willen verhuren…

Heeft Patrik verkeerd naar je vrouw gekeken? Wat is er gebeurt. Dat Idrissi die er echt geen ene kleute van kan. Boven Walemark staat. Ik snap t. Niet.

Idrissi moet echt zsm weg en dan hoeft Walemark niet verhuurt te worden of verhuur Idrissi aan PSV ofzo. Die houden wel van uitgerangeerde luie spelers

30-01-2023 13:58

1987fey +5487

Idrissi en Walemark spelen op een andere positie, besef je dat?

30-01-2023 14:11

010Fey010 +1963

Ik besef., maar hou van klagen

30-01-2023 17:23

Riogio +3955

Een gehuurde speler, kun je niet doorverhuren, besef je dat?

30-01-2023 16:50

010Fey010 +1963

Alles kan, waar een wil is, is een weg! Maar ik snap je punt.

30-01-2023 17:24

Paulus98 +149572

Denk dat we hem nog hard nodig kunnen hebben.

30-01-2023 13:57

cipolini +13949

Om de bank warm te houden

30-01-2023 14:11

Ulie +8172

Mocht dit zo zijn… Jammer.

Ik had hem graag eens een aantal wedstrijden vanaf het begin willen zien. Dat hij gewoon eens een wedstrijd of vijf voor de volle 100% vertrouwen had gekregen. Ik denk dat je dan pas kunt zien of hij naast zijn technische bagage (prachtige balaanname, prachtige linkerbeen, versnelling, prachtige lichaamsbeheersing) ook over de juiste mentaliteit beschikt. Die wedstrijdmentaliteit krijg je mijns inziens pas na meerdere wedstrijden van negentig minuten en… vertrouwen.

30-01-2023 13:53

Y.M +600

Denk dat die lampen uiteindelijk nelson gaan ophalen bij arsenal. Hoop dat wij eerder toeslaan

30-01-2023 13:50

1987fey +5487

Laat ze.maar doen.

30-01-2023 14:12

Harold +7347

Of hem dezelfde kans geven als Dilrosun in de basis!
Walemark laat meer zien in die paar minuten dat hij mag mee doen dan Dilrosun tot nu toe het hele seizoen!

30-01-2023 13:35

12345 +14060

Hou toch eens op is niets voor niets laatste keus komt op alle fronten tekort. Stop met het wegdromen naar een of andere redder omdat je hem amper ziet spelen want die is er niet. Wat een wanhoop hier.

30-01-2023 13:38

Harold +7347

Dilrosun laat veel zien bedoel je?
2 leuke acties in 7 wedstrijden en voor de rest nog geen graspol voorbij kunnen komen!
Ik zie dus 10 keer Dilrosun vertrekken

30-01-2023 13:39

12345 +14060

Het gaat er hier niet om of Dilrosun het laat zien wat een haat en obsessie het gaat erom dat Walemark zwaar tekort komt. Mentaal, fysiek, loopvermogen ga zo nog maar even door. Het grappige is dat heel fr12 altijd alleen kan zeiken op Dilrosun maar hij toch de beste cijfers en statistieken heeft. Nogmaals wat een puin en wanhoop hier, feyenoord onwaardig. Jij ook Harold.

30-01-2023 13:42

Harold +7347

Nu zit jij dus alweer fout!! Mischien wat minder aannames gaan maken!
Ik hoop namelijk dat wie er ook in de basis staat dat hij iedere wedstrijd de sterren van de hemel speelt!
Iedere wedstrijd hoop ik dat ook weer van Dilrosun

30-01-2023 13:46

[FR]Thomas +227603

Naar Heerenveen ofzo

30-01-2023 13:29

12345 +14060

Azarkan voor Walemark, we hebben iemand met overzicht nodig.

30-01-2023 13:22

JS-FR1 +17063

Azarkan en Baldé voor Walemark

30-01-2023 13:34

danny-p +16572

Prima speler voor Vitesse

30-01-2023 13:20

Flapstaart +3041

Groningen contacten, daar kunnen wij echt wel spelers aan verhuren die ook elke week gaan spelen !

30-01-2023 13:05

haai79 +10600

Gewoon ruilen met azarkan, zo moeilijk is het niet

30-01-2023 13:04

slagervanzuid +884

Ruilen met Isaksen met wat geld erbij

30-01-2023 13:04

bonakalou7 +69078

Ongelofelijk dit.

30-01-2023 13:04

Jeliazkov +53

Tsja...zou best goed kunnen werken voor die jongen. Het is hem gegund. Heeft wel wat maar komt er nog niet genoeg uit. Misschien is hij wel gebaat bij heel veel vertrouwen en wedstrijden en gaat hij dan pas vrij uit voetballen. Ik heb het idee dat dat nl. een beetje de bottleneck is voor hem. Hij moet teveel en vooral ook het terug-of meeverdedigen gaat denk ik erg ten koste van zijn kracht/spel. Succes in ieder geval Patrick!

30-01-2023 12:52

Snoek1974 +1827

Taylor Booth halen en Walemark verhuren aan fc Utrecht

30-01-2023 12:42

Kieboom +39867

Dan betrek je hem toch in een deal met Mijnans.
Hoewel ik me afvraag of je daar veel beter van wordt.
Wat was trouwens de reden dat Paixao niet vanaf de aftrap speelde?

30-01-2023 12:41

Ferryarthur +1129

Omdat die volgens mij geen wedstrijd vol gas kan geven. En nu 3 wedstrijden in iets meer dan een week.

30-01-2023 13:02

Kieboom +39867

Woensdag maar half uur gespeeld

30-01-2023 14:08

Ferryarthur +1129

Ja omdat hij de wedstrijd ervoor speelde en anders PSV fysiek niet aankan.

31-01-2023 16:17

Jeroen.v91 +3535

Lijkt me het enige juiste om te doen. Op dit moment niet goed genoeg voor Feyenoord, ga maar half jaartje ervaring opdoen, elke week spelen en hopen dat hij op niveau komt. Als Ali en Idrissi je al uit de basis houden zegt dat wel genoeg.

30-01-2023 12:35

fr16 +2954

Stuur dan gewoon idrissi terug

30-01-2023 12:21

rijnvogels1 +1602

Mee eens maar doen ze niet vriendje van Slot

30-01-2023 12:28

FR010FRDAM +43308

Ja, en Slot ziet wel wat hij allemaal goed doet en hier kijken ze alleen naar de negatieve punten

Blijf het bijzonder vinden, Paixao en Walemark worden op basis van 2 momenten in 5 of 10 wedstrijden positief benaderd, terwijl ze verder niks laten zien en niet mee kunnen in de tactiek, slap zijn in duels etc.
Dilrosun en Idrissi worden afgezeken op enkele mindere momenten, maar kunnen mee druk zetten en lijden veel minder balverlies.

Bizar, dat verschil in benadering. Bij Dilrosun is het weer even rustig door een goal en een actie, maar fr12 zal hun fout nooit toegeven.

Maar rijnvogel vindt Kokcu ook niet goed, dus denk dat ik het eigenlijk tegen de verkeerde zeg

30-01-2023 12:32

Raftel +6744

Het feit dat je zegt dat Idrissi geen balverlies lijdt alsof dat een kwaliteit is die een buitenspeler laat uitblinken is treurig, en bovendien is het ook nog eens een keiharde leugen. Heb je zijn invalbeurt gezien? Leed zeker weten balverlies en heeft dat vaker gedaan. Maar het ergste van alles is dat hij simpelweg niks toevoegt. Kan geen stilstaande auto voorbij dribbelen, heeft een matig schot, geeft geen assists, is niet snel, weinig spelintelligentie. Jij denkt dat jouw god Arne Slot het nooit fout kan hebben, maar het zou je sieren om toe te geven dat Idrissi gewoon een overwegend nutteloze speler is die uit de koker van meneer Slot komt. En dat we beter Walemark de kans kunnen geven omdat hij beter is én ONZE speler is, geen huurspeler als Idrissi.

30-01-2023 12:42

Nawien +544

Helemaal mee eens kameraad

30-01-2023 12:59

Sjasi +200

Ik lees ' zware concurrentiestrijd op de flanken' ... er is momenteel helemaal niemand goed op de flanken!!!!

30-01-2023 12:18

FR010FRDAM +43308

Moet je nagaan....Walemark is de zwakste, terwijl iedereen tegenvalt. Dat zegt voldoende

30-01-2023 12:23

rijnvogels1 +1602

Voor mij ben jij niet goed bij je hoofd

30-01-2023 12:28

FR010FRDAM +43308

Maar heb altijd meer kijk op het spelletje dan jij.
En volgens mij hebben we nog een weddenschap lopen over Kokcu. Jij dacht dat hij niet meer dan 12 miljoen oo zou gaan leveren hahaha

30-01-2023 12:53

onno +16027

Komt momenteel nog tekort voor het Feyenoord niveau. Misschien een half jaartje aan 020 verhuren. Kunnen we in de voorbereiding zien of ie inmiddels ons niveau aankan.

30-01-2023 12:13

DeKuipforever +198895

We gaan 020 niet helpen...

30-01-2023 19:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties