'Feyenoord zet in op langer verblijf van Wellenreuther'

'Feyenoord zet in op langer verblijf van Wellenreuther'

Als het aan Feyenoord ligt, gaat Timon Wellenreuther spoedig zijn contract bij de Rotterdammers verlengen. Volgens 1908.nl ligt er een contract klaar voor de Duitse doelman en hoopt men hem hiermee te overtuigen om langer te blijven. Wellenreuther staat ook in de belangstelling van een groot aantal andere clubs, waaronder PSV.

Wellenreuther zag hoe Bijlow onlangs 'gewoon' weer terugkeerde in de basiself met oog op het aankomende EK in Duitsland. Door zijn goede prestaties moet dit mentaal een klap zijn geweest voor de tweede doelman. Eén ding is wel duidelijk: de 28-jarige Duitser wil volgend seizoen graag ergens eerste keeper zijn. Mogelijk kan dit bij Feyenoord als Bijlow wordt verkocht, of een nieuwe trainer Wellenreuther verkiest boven het kind van de club.

De doelman met een marktwaarde van zes miljoen euro heeft nog een contract voor één jaar bij Feyenoord en de Rotterdammers hopen dit contract met minimaal één jaar te verlengen.

Lees meer over
Timon Wellenreuther
Plaats reactie
666

Dylan01082 +15

Mentaal een klap? Als die jongen niet begrijpt dat dat met oog op wk de enige juiste keuze was dan leg ik 2 mljn erbij om hem weg te krijgen. Bijlow stond lekker te keepen die laatste wedstrijd, was zeker mentale klap dat hij er de laatste 15 uit werd gehaald……

Eens kijken hoe wellenkleuter het doet zonder hancko voor z’n neus. Er is nog niks bewezen in die zin. Bijlow heeft dat wel bewezen, is jonger en voetballend veel beter. Ben benieuwd wie de spelers liever achter zich hebben……..

08-06-2024 02:43

ramsteijn +4881

Timo contract open breken. En de Beste keeper staat op doel. Denk zelf dat Timo, het heeft afgedwongen in zijn voordeel.

08-06-2024 00:01

slopertje1908 +3698

Timo volgend seizoen 1e keeper

20-05-2024 10:02

tdetank +11705

Heel goed. Dat heeft hij dik verdiend.

01-05-2024 10:02

Cluske +6455

Slot moet bijlow gewoon meenemen naar Liverpool. Wellenreuther eerste keeper bij ons. Iedereen blij.

01-05-2024 08:31

Pascal .K +2112

Goed gezien

01-05-2024 22:18

Danny007 +180

Bijlow is een goede keeper, beetje Robben-kwaaltjes helaas..
Ik ben alleen van mening dat je Timon echt niet meer op de bank moet zetten;
Verdien je plek op het veld en dat heeft hij gedaan.

01-05-2024 05:48

Tedje +826

Eerst Marsman, daarna Marciano en vervolgens Wellenreuter. Bij alle drie ter vervanging van Bijlow had ik nou niet echt het idee dat er een mindere keeper op de goal stond dan Bijlow. Als je echt de beste keeper van Nederland bent, ben je echt niet zo eenvoudig te vervangen.

30-04-2024 23:02

Da +54

Bijlow is prima alleen die blesures zijn wel echt een reden om hem te vervangen

30-04-2024 23:43

Dylan01082 +15

Marciano niet minder dan bijlow?? Had je wel je ogen open of niet

08-06-2024 02:45

benigor +848

Wat meer rouleren met de keepers, blijft Bijlow ook fit

30-04-2024 18:50

LordNelom +2178

Rouleren met keepers is geen ding ofzo in voetbal

30-04-2024 21:05

benigor +848

Klopt, ihgv twee gelijkwaardige keepers zou je het kunnen doen. Behouden ze beide wedstrijdritme.

30-04-2024 22:55

Reetkever +5591

Bijlow verkopen roept iedereen maar! Als clubs zijn medisch dosier bekijken schrikken ze zich een hoepla.

30-04-2024 17:25

Kwintsheul +14435

Wat is een hoepla?

30-04-2024 18:25

JohnDeereRDM +788

Een vervangend woord voor iets wat wij niet willen horen

30-04-2024 20:47

Serzzio +3677

Zolang Bijlow niet vertrekt gaat hij echt niet tekenen. Tenzij er morgen een coach komt die zegt jij bent volgend jaar nummer 1. Maar mensen zien liever een kind van de club die elk jaar minimaal 10 wedstrijden mist in de goal.

30-04-2024 17:01

Ron.V15 +2553

Echt niet je moet gewoon de beste opstellen en dat is Wellenreuther bij far.
Wat een klasbak is dat.

30-04-2024 17:52

Dylan01082 +15

Niemand zegt kom maar bij ons als nummer 1 dus lekker ergens anders nr 2 gaan uithangen dan

08-06-2024 02:46

Isdatwat +1835

Beide goed genoeg voor Feyenoord 1 maar wie van de twee krijgt de meest interessante ( buitenlandse ) aanbieding, vermoedelijk Wellenreuther

30-04-2024 16:56

feyenoord021 +7825

Wie wil Justin hebben met zo’n verleden en net terug van een blessure

30-04-2024 16:54

RicoLA +10051

Bijlow verkopen en een volgende stap gunnen, zou toch ook niet erg zijn? Wat hebben we eventueel als 2e of 3e keeper in de jeugd rondlopen?

30-04-2024 16:32

Hadj-Moussa +147

Lekkere supporter ben je als je niet eens weet wie onze beste jeugdkeeper is. Is het halve seizoen 3e keeper geweest achter lamprou en wellenreuther

30-04-2024 16:45

Jrob +2622

Denk niet dat wellie blijft ....tenzij blessure bijlow verkocht wordt !

30-04-2024 16:01

Michel.V +4595

Wellie, praat niet zo kinderachtig.

30-04-2024 18:18

Jrob +2622

Koosnaampie vriend !

30-04-2024 18:33

Clodoaldo +413

Eerst ava nemen jij...

01-05-2024 07:15

realistisch1953 +14007

Volgens mij is dit een tactische zet van Feyenoord, zo hopen ze dat clubs tegen elkaar gaan opbieden om Wellenreuther te kunnen contracteren....slim hoor.

30-04-2024 15:52

FrankAKAFF +2732

Ja of Wellenreuther is gewoon een hele goeie keeper die Feyenoord uiteraard wil behouden

30-04-2024 17:40

progress +2308

Ik vermoed dat ie dat niet gaat doen misschien als die de beker krijgt

30-04-2024 14:30

lange010 +398

Prima keuze liever een keeper die er een seizoen vol kan staan, dan een keeper halve wegen seizoen helft al geblesseerd raakt.

30-04-2024 14:10

lange010 +398

Je moeder moet Ava nemen.

01-05-2024 13:28

Drengr +737

Wir werden ganz verrückt !!! 🍻

30-04-2024 14:01

MFRMaluku +1045

Wellie gewoon laten staan

30-04-2024 13:56

jonathan_van_der_krogt +2324

3 jaar verlengen. Jaartje is niks.

30-04-2024 13:39

SantiagoFR +5498

We gaan het zien meest ideale is dat beide blijven!!!!!!

30-04-2024 13:32

chassie +84

En Wellenreuther als eerste keeper,, je kan dan Bijlow verkopen en Vaessen wordt dan tweede keeper.

30-04-2024 15:20

ibmebudh +3206

Gedronken ofzo? Santiago zegt allebei blijven, jij zegt en dan Bijlow verkopen. Dat is dus niet allebei blijven.

Daarnaast is Vaessen ook weer over z’n Noppert-piek heen, en terug naar z’n niveau. Prima voor middenmoot, maar niet goed genoeg als tweede keeper.

30-04-2024 23:00

SEYVEN +13991

Jullie nemen wel heel makkelijk afstand van Bijlow. Kind van de club en nr1 keeper van Nederland

30-04-2024 13:04

Elinkwijk +1888

biij topvoetbal is geen plaats voor sentimenten

30-04-2024 13:08

SEYVEN +13991

Onzin. Voetbal bestaat niet zonder sentimenten.

30-04-2024 13:09

porto1908fr +10453

Klopt....sentimenten horen bij topsport maar tevens.....
Onzin.....zakelijk verstand gaat voor sentimenten in topsport.

Zeg het maar.

30-04-2024 13:32

Harry.V82 +1002

Leuk voor onze jeugd...en jouw liefde voor de club is vuurwerk afsteken?

30-04-2024 13:37

leukeditter +1065

nee maar bijlow is gewoon net wat beter..meevoetballend en hoge ballen een klasse beter

30-04-2024 21:41

Dylan01082 +15

Vraag dat maar aan Berghuis..🤨

08-06-2024 02:48

FFL +10512

Yep 'kind van de club' en, mits fit, de beste NLdse keeper. Maar uiterst blessuregevoelig.
Laat die twee het maar uitvechten op de training . En de garantie 'eerste keeper' krijg je nooit.

30-04-2024 13:12

jack.f +5026

Wij nemen geen afscheid van bylow maar Bylow van ons.

30-04-2024 13:28

Peter.v37 +5133

Nr 1 keeper van NL? En dat kind van de club gezeik is wel vermoeiend hoor.

30-04-2024 13:32

Michel.V +4595

Kind vd rekening.🧐

30-04-2024 18:19

Peter.P39 +1839

Zolang het kind bij een normale uittrap 2 maanden met een pleisterje op zijn beentje in de ballenbak zit hebben we meer aan een Kerel van de club.

30-04-2024 13:34

Raftel +6726

Wellenreuther is beter en veel betrouwbaarder dan Bijlow.

30-04-2024 13:53

Buddystutta +3234

Kind van de club dat klopt en daar hebben we ook veel respect voor MAAR het probleem zit hem echt in het feit dat hij constant geblesseerd is.

Tevens heeft hij ook wat schoonheidsfoutjes gemaakt in een aantal wedstrijden die hij keepte, afgelopen wedstrijd ook weer echter zonder gevolgen.

Het is dat het EK er aankomt anders had hij denk ik niet eens meer gespeeld dit seizoen want Wellenreuther is momenteel gewoon beter en ook rustiger in het goal.

30-04-2024 14:16

Rob.v95 +3533

Wellenreuther heeft bijna foutloos gekeept, heeft Bijlow doen "vergeten"..
Houden deze man!

30-04-2024 13:03

Hillevliet +18188

Wellenridder!

30-04-2024 13:03

feyenoord_Freak +14013

En nu doorzetten komende 5 jaar

30-04-2024 12:44

Wazzup +30397

Geld doet ook veel voor de mens... laten we hopen dat ie blijft!

30-04-2024 12:37

chris31 +329

Wellenreuther heeft zich echt wel bewezen. Ik zou hem lekker laten staan! Als Slot Bijlow beter vind dan lekker meenemen naar Engeland.

30-04-2024 12:37

Alvorens +6884

Eens' 👊💯🤣🤣

30-04-2024 12:41

Ger.J +1915

Zo mee eens.

30-04-2024 12:54

ndroock1 +2443

Allison schijnt(?) weg te gaan. No way dat Slot dan Bijlow haalt. DIe is zo weer geblesseerd in de heftige Premier League. Denk dat hij eerder Timon haalt !!!

30-04-2024 14:52

goedzopietertje +133

100x 100% !!!!!!!

08-06-2024 08:12

Jacks +1599

Is het raar dat ik Timo HELDreuther gewoon beter vindt.

Ps. Free Palestine nog steeds❤️

30-04-2024 12:29

Alvorens +6884

Nee' driekwart van het land binnen en buiten land en 85% van de Feyenoord supporters willen liever Timon Wellenreuther.
Dus zo raar is het niet.

30-04-2024 12:39

Y.M +591

Ja en btw Free Palestine

30-04-2024 12:42

Alvorens +6884

💯 One Love One Heart Yah Blessings 🙏👊

30-04-2024 12:47

porto1908fr +10453

Zo simpel dit.

30-04-2024 13:34

ndroock1 +2443

ZO is dat. Top!

30-04-2024 14:53

Alvorens +6884

enof zeker weten

30-04-2024 14:54

ibmebudh +3206

De mensen die er kort opzitten en wél verstand van hebben vinden Bijlow beter.
Dus vreemd is het niet dat jullie bij de meerderheid horen, maar ongelijk hebben jullie wel.

30-04-2024 23:04

Alvorens +6884

Die weten niets beter Wellenreuther steek bij alles met ruim 80% erboven op en want Koeman gaat Bijlow helemaal niet meenemen.😜😛😜

01-05-2024 01:01

Feijenoord +5408

Flikker op met je politieke leuzen.

30-04-2024 12:54

Since2002 +4693

Mensen doen hier niks anders dan 24/7 hun privéleven erbij betrekken, hun aantal punten en politieke leuzen(zolang ze maar racistisch zijn). Dat je nou opeens dit zo benoemd maakt je wel echt een held zeg.

30-04-2024 13:02

porto1908fr +10453

Maar hij heeft wel gelijk.

30-04-2024 13:35

FeyUU +2256

Flikker op met mensenrechtenschendingen en oorlogsmisdaden

30-04-2024 13:41

ndroock1 +2443

Ik hou van mensen die ergens voor durven te gaan staan. In WO2 hielden de meesten ook hun bek. In Israel wordt nu een heel volk uitgeroeid.

30-04-2024 14:55

Feijenoord +5408

Nu nl is een prima platform. Voetbal en politiek gescheiden houden.

30-04-2024 14:59

porto1908fr +10453

Nee, is niet raar.
Weet je wat raar is......je P.S.

30-04-2024 13:34

mosfet86 +1918

Je kan de man geen ongelijk geven eerste doelman te zijn, het is blijven en eerste keeper of weg gaan . Ik snap hem wel,

30-04-2024 12:28

Cluip +5802

Olij halen en Wellwmreutwr lekker verkopen

30-04-2024 12:14

TGW +6436

Wellenreuther eerste doelman maken. Bijlow verkopen, het is een geweldige keeper, maar hebben we weinig aan.

30-04-2024 12:12

FrietVanPiet +1197

Yes eens, Bijlow heeft een enorme gun factor maar je kunt eigenlijk niet om wellenreuter heen nu

30-04-2024 12:14

leukeditter +1065

ja hoor een fitte bijlow is een klasse beter in vrijwel alle factoren

30-04-2024 21:43

TGW +6436

Ben ik eens, maar wanneer is ie fit? En hoe lang blijft ie fit? Ik ben trots op Bijlow, maar je kan niet op hem rekenen. Dat is niet zijn schuld, maar als topclub moet je dan de keuze durven maken.

30-04-2024 22:06

ibmebudh +3206

Ik zou het nog een kans geven. Bijlow is nog lang en heeft steeds andere blessures gehad ipv dat hij één overduidelijk zwak punt in zijn fysiek heeft. Het moet een keer over zijn met pech. En zo niet, dan is Wellenreuther een meer dan behoorlijk alternatief. Hopen dat we hem kunnen behouden en blijven motiveren.

30-04-2024 23:09

TGW +6436

Bijlow kan nog een kans gegeven worden, is inderdaad nog jong voor een doelman.

Maar Wellenreuther zou gek zijn om nog een seizoen een rol op het tweede plan te accepteren. Hij heeft nu het tweede seizoen op rij bewezen het niveau van een topclub aan te kunnen. Er zijn naar verluidt clubs die belangstelling hebben. Dan zou het van weinig ambitie getuigem als hij een rol op het tweede plan verkiest boven een mooie stap.

Er zal hoe dan ook een keuze moeten worden gemaakt, al blijft het een lastige.

01-05-2024 00:43

Pensionado +471

Nieuwe technische staf.....nieuwe kansen

30-04-2024 12:10

coolsingel123 +1968

Bijlow verkopen en wellenreuther 1e keeper. Bijlow wilde vorig jaar toch al een stap maken? Laat hem de laatste wedstrijden keepen en hopelijk dan ook op het EK en dan kan je hem voor een mooi bedrag verkopen.

30-04-2024 11:58

fr--opa +109896

Jaaaa Timo 1e doelman dus!

30-04-2024 11:58

Geert-Jan.v +2570

Dat is prima maar dan wel als eerste doelman

30-04-2024 11:56

StaTactics +3258

Bijlow jaartje als 2e keeper. Mag ie laten zien dat ie heel blijft. Timon is beter. En elk jaar punten verliezen doordat ze beide er weer in moeten komen moet gewoon klaar zijn. Het zegt wel iets dat clubs al 2 jaar in de rij staan voor Timon. Bijlow raak je niet kwijt

30-04-2024 11:55

Alvorens +6884

Ik zou zeggen ga naar PSV en laat Feyenoord de tering krijgen met Bijlow. Want jij verdient het beter en beter behandeld te worden Wellenreuther. Ieder seizoen steeds moeten invallen is ook niet de bedoeling en de wenst van een echte gezonde sportclub

30-04-2024 11:55

Freddy_T +4964

al wordt hij bij psv ook geen 1e keeper

30-04-2024 12:01

Alvorens +6884

De kans is groter de percentages is groter dan bij Feyenoord om een goede gezonde carrière neer te zetten. Met Benitez komt PSV betrouwbaarder over dan Feyenoord met Bijlow en al die sentimenten bullshits

30-04-2024 12:31

ReturnoftheMac +24828

En eindigt maximaal tweede volgend seizoen

30-04-2024 13:31

grazianogyan +8211

Moeten we medelijden hebben met een 2e keeper, die zijn rol wist, dat hij nog zoveel mooie wedstrijden gespeeld heeft?

30-04-2024 12:03

taco_mundo +50354

Nee, totaal geen medelijden voor Bijlow ;)

30-04-2024 12:19

Alvorens +6884

Ik heb er geen medelijden en sentimenten voor Bijlow. Dit is topsport en aankomende seizoen en volgende jaar CL waar ik liever Wellenreuther in wil hebben als ik aan die bekers en prijzen miljoenen denkt voor mijn clubje.

30-04-2024 12:34

Alvorens +6884

Eens' 💯

30-04-2024 12:36

grazianogyan +8211

Maar hoezo voor Wellenreuther? Was dit seizoen 2e keeper en heeft zoveel mooie wedstrijden gespeeld. Nu doe je net of het een straf is dat hij zo vaak nodig is geweest.

30-04-2024 12:58

Alvorens +6884

Na'bro ik spreek hard de waarheid en feiten bro' Wellenreuther gewoon eerste keeper een buitenlandse trainer had Bijlow gewoon laten banken. En Heerenveen is sterker
en wijzer dan Feyenoord als het daar op neer komt en als we naar Noppert kijkt als voorbeeld.

30-04-2024 13:03

leukeditter +1065

hoeft ook niet als je beter bent dan de nummer 2

30-04-2024 21:43

Alvorens +6884

Wellenreuther is beter dan Bijlow.

30-04-2024 21:51

ibmebudh +3206

Precies. Noppert is zes maanden boven zijn normale niveau uitgestegen en toen teruggevallen naar zijn eigenlijke niveau van tweede keeper bij een middenmoter.
Wellenreuther doet het nu ook een half jaar meer dan prima, en kan net als Noppert zomaar terugvallen naar zijn eigenlijke niveau: dat van tweede keeper bij Feyenoord, achter Bijlow.

30-04-2024 23:14

Alvorens +6884

Wellenreuther eet geen peen en uiensoep met unox worst net als Bijlow en Noppert Wellenreuther is gewoon top en beter vraagt dat maar aan Cillessen.

01-05-2024 01:04

ibmebudh +3206

Invallen is precies waar een tweede keeper voor is. En dan heeft Wellenreuther bij ons nog geluk dat hij dat zo vaak mag doen. En wij geluk dat hij ook werkt voor z’n salaris (itt veel andere reserve keepers die alleen maar geld kosten en lekker mee trainen).

30-04-2024 23:11

Alvorens +6884

Je wil zeggen dat Feyenoord geluk heeft met Wellenreuther die punten pakt een Gods geschenk is. Want op Bijlow kan je niet bouwen toch?

01-05-2024 01:06

Rotterdam1983 +5750

Maar dan wel als 1e keeper

30-04-2024 11:50

dehoek +2945

Vind beide keepers vrij gelijkwaardig , maar als je afgaat op afgelopen seizoen(en) en je neemt dan mee hoe Wellenreuther gekeept heeft en je zet daar de blessure gevoeligheid van Bijlow tegenover, ben ik toch geneigd te zeggen maak Wellenreuther maar 1e keeper.

30-04-2024 11:48

FR-LEGEND17 +19982

Film lan
🤦‍♂️

30-04-2024 11:47

rcadamiec +847

Bijlow is op zoveel fronten beter (trap, voetballend, uitkomen, hoge ballen, reach). Helaas ook in blessures krijgen.
Timon wil, terecht gezien hij het dit jaar top heeft gedaan, ergens eerste keeper zijn. Die garantie heeft ie bij Feyenoord niet, dus ik vermoed dat dit een manier is om er nog wat meer geld uit te krijgen.
Overigens denk ik dat hij ook bij andere clubs van ons niveau (en zeker hoger) echt geen gegarandeerde, eerste keeper wordt.

30-04-2024 11:39

Thejinxster +159

Op basis wat ik dit jaar hebt gezien weet ik niet of bijlow op zoveel fronten beter is. Ik heb Wellenreuther ballen zien pakken die Bijlow wel vaker mist of uit zijn handen laat glippen.

30-04-2024 11:40

rcadamiec +847

Dit jaar is lastig vergelijken denk ik met voorgaande jaren. Wellenreuther heeft echt topballen gepakt, zeker mee eens. Maar dat heeft Justin in het verleden ook (met wel mindere verdedigingen voor zich) gedaan. Ik huiver naast de balletjes aan de voet soms, bij elke corner en hoge vrije trap. Timon heeft niet veel in de lucht. Dat geeft niet, maar dan moet je wel verdomd goede koppers hebben daar. Ik zou weleens cijfers willen zien tussen deze twee, want nu is het opportunisme van de belangrijke reddingen leading. Valt de bal een paar keer verkeerde kant op is Wellenreuther een koekenbakker.

30-04-2024 11:45

FRJimZ +3023

Reddingspercentage is wel hoger van Wellenreuther wat ik kwa statistieken heb gezien en minder tegengoals en dat is toch wel belangrijk als keeper zijnde. Daarin is niet de Europese wedstrijden mee gerekend maar vindt op het moment Timon wel een stuk beter keepen dus ik snap Timon wel dat hij een stap wilt maken als 1ste keeper!

30-04-2024 11:51

Alvorens +6884

jij bent een blinde paard net als de overigens die de feiten waarheid niet in de ogen wil zien.

30-04-2024 12:01

leukeditter +1065

haha wat laat hij glippen?? hoge ballen valt hij allemaal aan waar wellenreuter altijd veilig in zn kooi blijft staan..meevoetballend komt hij veel tekort bij bijlow

30-04-2024 21:45

remco112 +16288

Wellenreuther is voetballend echt zoveel beter dan Bijlow. Niet voor niets dat de verdediging meer durft met Wellenreuther achter zich

30-04-2024 11:42

rcadamiec +847

Nou, die beelden en statistieken wil ik dan weleens zien.

30-04-2024 11:46

Doelpaal1908 +31507

haha nou ik heb dat gedeelte niet gezien. Meestal de bal snel vooruit schieten.
Overigens vind ik hem wel een hele goede keeper hoor!

30-04-2024 11:56

leukeditter +1065

hahahah wat zijn hier toch een blinde vinken zeg...lees ff terug hoe goed bijlow was in het meevoetballen tegen goahead

30-04-2024 21:46

ibmebudh +3206

Huh?? Echt juist totaal niet. Afgelopen wedstrijd de eerste sinds tijden dat er weer eens van achteruit door de keeper opgebouwd werd ipv een paar ballen rondtikken en dan naar voren rossen. Kijk de 0-2 maar eens terug.

30-04-2024 23:17

Danny007 +180

Daar heeft Slot voor gekozen had je kunnen zien, omdat clubs zich gingen aanpassen aan Feyenoord en de opbouw van achteruit gingen storen.
Dus niet iets vanuit Wellenreuter

01-05-2024 05:43

Arneblijft +5733

Je hebt helemaal gelijk. Voetballend en in de lucht is Bijlow een klasse apart.
In tegenstelling tot wat de meneer hierboven schrijft is de verdediging veel rustiger met Bijlow.
En de bal verdwijnt bij hem niet zo vaak over de zijlijn in tegenstelling tot bij Timon, wat overigens ook een zeer goede keeper is!

30-04-2024 11:44

StaTactics +3258

Volgens de statistiekeen is Wellenreuther dit seizoen veel beter dan Bijlow. Sterker nog, Bijlow kost ons volgens statistieken punten en Wellenreuther pakt punten.

30-04-2024 11:44

mruigrok +2884

Kan je ze even geven, die statistieken?

30-04-2024 11:49

rcadamiec +847

Show ze maar. En waar kostte Bijlow punten? En pak ook even de voorgaande jaren erbij dan, want 1 seizoen maakt nog geen Lev Jasjin. :P

30-04-2024 11:49

Alvorens +6884

Als je de van vorige jaren pakt is er Bijlow nauwelijks veranderd dus wat praat en luk hij er nou over Stevie Wonder?

30-04-2024 12:04

Ono +1904

Als hij echt een transferwaarde heeft van 6 miljoen voor een contract van nog een jaar dan moet je hem altijd verkopen. Dan maar de gok nemen met Bijlow en vd Sas als goede 2e keeper.

30-04-2024 11:38

vreewijk010 +4699

Bijlow als 1e keeper is al een risico.
Maar Bijlow als 2e keeper is helemaal gevaarlijk.

30-04-2024 11:36

Spiderpig +172487

Verstandig

30-04-2024 11:36

VineFeye +8399

Bijlow de komende wedstrijden laten keepen met het oog op het EK, daarna (hopen dat hij een top EK keept) verkopen voor een mooi bedrag en Wellenreuther 1e keeper maken.

30-04-2024 11:35

ibmebudh +3206

Geen enkele bondscoach gaat op een EK met een keeper starten die net weer 4 wedstrijdjes om niks in een niet-topcompetitie gespeeld heeft. Dus als hij al mee mag, dan is het als twee, of zelfs waarschijnlijker, als derde keeper.

30-04-2024 23:20

mataglap +7577

Verstandig besluit. Moet gewoon je 1e keeper zijn. Heel spijtig voor Bijlow want je gunt hem de rol van 1e keeper maar je kan helaas niet op hem bouwen.

30-04-2024 11:31

StaTactics +3258

Precies dit. Wanneer het kiezen tussen gunnen en het belang van de club als topsport organisatie dan is het heet spijtig voor justin

30-04-2024 11:46

Zenn +11288

Je hebt Wellenreuther gewoon nodig . Eerste keeper maken en de sentimenten geen rol laten spelen . Beter dan Bijlow en minder blessure gevoelig

30-04-2024 11:31

Angelo.F +48

Beter dan zeker niet. Minder blessure gevoelig waardoor je meer op hem kan bouwen, dat dan weer wel.

30-04-2024 11:35

Zenn +11288

Meningen verschillen geen enkel probleem

30-04-2024 11:51

john50 +5528

Zou gewoon super zijn

30-04-2024 11:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties