''Geen enkele aanleiding om Geertruida erin te zetten''

''Geen enkele aanleiding om Geertruida erin te zetten''

Feyenoord kreeg nog geen doelpunt tegen met Gernot Trauner in het elftal. De 29-jarige verdediger van de Rotterdammers maakt een sterke indruk en het lijkt alsof hij al jaren onderdeel is van de stadionclub. Trauner straalt rust uit en raakt ook niet in de war als ineens Marcos Senesi vroegtijdig uitvalt.

''Mooi hè! En dan te bedenken dat er nogal wat criticasters waren, omdat hij op een relatief late leeftijd vanuit een B-land naar Nederland kwam'', vertelt Feyenoord-watcher Sinclair Bischop in de podcast van RTV Rijnmond. ''Hij houdt zich knap staande. Ik ben benieuwd hoe hij het straks doet tegen bijvoorbeeld een Zahavi of nu tegen FC Utrecht, dat een betere spits heeft lopen dan Go Ahead Eagles.''

Lutsharel Geertruida is bij Feyenoord op de weg terug. Feyenoord-watcher Dennis van Eersel krijgt de vraag of hij wel in aanmerking komt voor een plek in de basis nu iedereen het zo goed doet achterin. ''Daarmee geef je eigenlijk al antwoord op de vraag. Waarom zou je achterin iets gaan wijzigen bij Feyenoord? Als Geertruida weer fit is en deze spelers blijven het goed doen zoals ze het nu doen, dan is er geen enkele aanleiding om Geertruida erin te zetten. Dan weeg ik nog mee, dat Geertruida een aflopend contract heeft. Ik weet niet of Slot dat ook doet. Normaal gesproken geef je een eigen jeugdspeler de kans om waarde te creëren, maar dat argument geldt nu ook niet. Wat mij betreft denk ik dat Geertruida op de bank moet beginnen en zijn kans moet afwachten.''

Orkun Kökcü begint ook steeds meer zijn draai te vinden, maar omdat het rendement uitblijft, blijft er hier en daar toch nog wat kritiek te horen. Ook Bischop ziet dat de middenvelder worstelt met zijn scorend vermogen. ''Het kan allemaal nog beter en dat ziet iedereen. Hij werkt hard, maar hij is linkspoot en rechtspoot. Hij kan van elke positie schieten zou je dan zeggen. Er moet toch veel meer rendement uit te halen zijn. Het is ook weer een jeugdspeler van Feyenoord waar veel potentie in zit. Hij zit niet voor niks bij de Turkse ploeg, maar toch blijf je het idee houden dat het allemaal net wat beter kan.''

Lees meer over
Lutsharel Geertruida
Plaats reactie
666

MarksmanFR +855

Moeilijke keuze wie er RB moet gaan spelen. Elftal staat natuurlijk zo goed ,maar Geertruida scoorde vorig seizoen redelijk wat goals en is verdedigend sterker (denk ik).

Alleen als Geertruida niet gaat spelen ,dan is de kans natuurlijk nog kleiner dat hij zijn contract gaat verlengen en dan loopt die volgend jaar gratis de deur uit..
Ik denk dat het niet verkeerd is om ze een beetje af te laten wisselen.

24-08-2021 03:24

Micha01020212022 +9224

Kokcu speelt prima alleen de meeste corners afstandschoten en vrije trappen zijn bedroevend

23-08-2021 22:39

Tapiaz +28531

En ik weet zeker dat Joey Veerman een mooiweer voetballer is, bovendien is het geen teamplayer. Het is een Berghiusje in het kwadraat hoor. Je zag het afgelopen weekend tegen RKC weer, als het loopt speelt hij de sterren van de hemel, maar toen in de 2e helft even wat anders gevraagd werd, gaf ie maar weer eens niet thuis.

23-08-2021 20:30

roodwitgekleurd +1353

Joey Veerman is dan ook niet “de verlosser “ zoals het hier soms geschetst wordt die we zoeken. Is indd ook nog te vaak onzichtbaar. Maar wel beter dan Kokcu vind ik. (mening*)…

23-08-2021 20:39

Tapiaz +28531

Ik hoop dat zowel Geertruida en Kokcu blijven, en dat Geertruida bijtekent. Het kan zo maar zijn dat Senesi vertrekt o.i.d. Beide spelers hebben veel potentie en zijn nog erg jong. Zondag hoorde ik weer veel gezeik op de tribune over Kokcu. Kom op zeg, die jongen is pas 20 hé, die speelt nog wisselvallig.

23-08-2021 20:27

roodwitgekleurd +1353

Geertruida vond ik vorig seizoen goed spelen heeft toen ook vaak gescoord voor een rechts back. Wel vind ik Pedersen minstens 2 klasse beter ook voor het teambelang . Hij is in principe een extra aanvaller, door zijn snelheid. Heeft een betere voorzet dan Geertruida ( en jaah ik weet dat Pedersen zijn voorzet nog beter moet) want Geertruida en Malacia gaven beiden vaak slechte passes vorig seizoen (al doetMalacia het dit jaar beter). Kokcu is het gewoon net niet. Wat ik jammer vind …maar al vaker gezegd heb hij draagt het “nummer 10” shirtje. Daar horen doelpunten bij. Je kan mij niet vertellen dat Kokcu erin staat om slechts het spel te verdelen. En de opbouw te fixen. Ken niet eens een corner of vrije trap nemen.. neeh komt echt tekort wat mij betreft.

23-08-2021 20:26

Casder +14087

Geertruida moet bijtekenen tegen een normaal salaris. Zo niet, lekker wegwezen.

23-08-2021 20:00

schotopdepaal +713

Kökcu is te traag en speelt heel vaak risicoloos in de breedte of terug. Lijdt veel te veel balverlies. Hij is omhoog geschreven, nu de speler nog...........Denk nog steeds dat Joey Veerman een klasse beter is, maar daar hangt helaas een flink prijskaartje aan.

23-08-2021 19:46

SterkerDoorStrijd27 +1000

je hebt sowieso een back up nodig dus hij zal vanzelf weer zn minuten maken

23-08-2021 19:05

demtah +1068

Geertruida heeft denk ik dikke pech. Trauner is echt een beest en Pedersen vertegenwoordigt waarschijnlijk net zo veel restwaarde (of misschien zelfs meer) als Geertruida. Het is goed om hem erbij te houden maar een basisplaats zit er gewoon niet in. Hopelijk verlengt hij, dan kan je m komende zomer nog voor een aardig bedrag verkopen

23-08-2021 18:50

Mensini +14563

Je hebt tenminste een echte reserve CV en geen middenvelder die het dan maar doet...

23-08-2021 18:34

Nol +3139

Als hij verlengt dan mag hij van mij gewoon de plek van Pedersen overnemen. Geertruida was vorig seizoen niet voor niets regelmatig man of the match op die positie. Pedersen heeft potentie hoor, maar is echt wel een stuk minder dan Geertruida. Geertruida was bij veel doelpunten betrokken, Pedersen levert maar weinig voorzetten af.

23-08-2021 17:42

klick44 +18096

Petersen vind ik echt beter dan geertruida zeker verdedigend, heeft ook veel meer loopvermogen

23-08-2021 17:58

Nol +3139

Ja, zijn loopvermogen is beter maar hoeveel voorzetten levert hij nou af?

23-08-2021 18:03

klick44 +18096

paar per wedstrijd, doet geertruida ook. beetjes druistig nog. enige dat geertruida vorig seizoen veel scoorde, dat zie ik hem niet veel doen

23-08-2021 18:05

feyenoord18_1993 +1592

Geertruida ia verdedigend wel een oaar klasse beter en is ook een stuk technischer. Met Geertruida wel ander type back.

23-08-2021 18:14

Nol +3139

Ja. Ik vond Geertruida echt heel goed vorig jaar. Mensen lijken hier snel te vergeten. Ook wel de verdienste van Pedersen natuurlijk, die doet het ook goed.

23-08-2021 18:59

keesfr17752 +1084

Nou Mol Petersen heeft meer wapens dan Geertruida hij is sowieso veel sneller hij kan met zijn snelheid zeer snel omschakelen wat Geertruida helemaal niet kan en bij een afgeslagen corner of vrije trap is Petersen het slot op de deur dus altijd Petersen.

24-08-2021 02:42

jack98 +46868

Geertruida uiteraard bijtekenen, en dan even banken naast het broertje van zijn zaakwaarnemer als straf voor de maandenlange soap.

23-08-2021 17:41

ElPanzeFr +21282

Vooral de insteek van Geertruida is een gigantische afknapper. Volgens FeyenoordTM wil hij 1 jaar verlengen en dan direct 1,8 miljoen bruto verdienen. Sorry hoor maar dan sla je echt de plank volledig mis, zeker gezien zijn wisselvallige prestaties. Wil hij überhaupt wel voor Feyenoord spelen?

23-08-2021 17:40

Mensini +14563

Niet logisch, dus dit seizoen veel verdienen als nog steeds reservespeler en dan dus volgende zomer vertrekken...
Stel dat hij weinig speelt dan zal hij dus ook niet voor de hoofdprijs verkocht worden...

23-08-2021 18:38

Loekie +2232

Niet tekenen is een plekje op de bank achter de dug-out.

23-08-2021 17:09

mosfetfeye +438

gewoon bijtekenen, er valt altijd wel een verdediger uit of krijgt rood, we zullen hem nodig hebben dit jaar

23-08-2021 17:04

Okkie +1936

Geertruida lekker laten vertrekken. Matige voetballer die TE VEEL salaris wil. Lekker naast Fer op de bank. Volgend jaar beiden op zoek naar een nieuwe club. Bye, Bye.

23-08-2021 16:55

Southsider +2400

Teken nu maar bij!

23-08-2021 16:45

romeo1 +4417

Geertruida fijn naast Fer op de bank!

23-08-2021 16:35

hakuna +2065

Wat een niets zeggend bericht is dit zeg? Iedereen die Feyenoord volgt heeft al achter zijn oren gekrabbeld voor wie Geertruida plaats zou moeten maken? En dat gelul over Kocku. Is gewoon een normale speler die eigenlijk de zwakke schakel op het middenveld is. Van de 3 misschien de meest genadigde speler waar het maar niet uit komt. Ook dit horen we al 3 jaar. Pfff.
Ik wil horen Ihattaren tekend contract voor 4 jaar of zo! Slot krijgt hem wel in het gareel!

23-08-2021 16:31

shinji04 +385

kokcu is degene die juist de hele opbouw verzorgd.

23-08-2021 16:43

hakuna +2065

Wel nee man. Speelt iets beter dan vorig jaar. Is zeker niet het talent wat men zegt dat het is. Til en Tootnstra veel meer aanwezig en nuttiger.

23-08-2021 16:47

SCFEYY +391

ja dus niet hè

23-08-2021 17:51

FRlegend +16984

Misschien aan Leegreg vragen of die dat ook wil eisen van de club.

23-08-2021 16:31

blackson +2660

Ik word een beetje moe van die nietszeggende berichten, ik wil lezen Feyenoord nieuwe aanvaller binnen.

23-08-2021 16:19

MeneerMandje +3682

Ik zie al weer te veel mensen stressen hier. Mannen, bedenk even dat we Slot hebben. We kunnen rustig adem halen, die regelt het wel. Tijdens van Dikkie en Jaap zijn gelukkig achter de rug

23-08-2021 16:08

CoMulder +16625

Geertruida, wie is dat? Dat lulletje dat niet bij wil tekenen. Nog een paar weken de tijd geven. In die periode blijven weigeren bij te tekenen is zwaai zwaai en tot nooit meer.

Je als club laten gijzelen? Dat nooit.

23-08-2021 16:06

CROOSWIJKER +14718

Het is heel simpel tekent die niet bij mag die op de bank gaat zitten.

23-08-2021 15:58

JDJ +17933

Hoezo een B land? De eredivisie is ook niet bepaalt een A competitie.

23-08-2021 15:48

Jaeger +1665

Dat wordt ook niet gezegd.....wordt alleen gerefereerd aan z'n late leeftijd uit een b competitie.

23-08-2021 15:57

renatevandergijp +1513

Niemand interesseert het ook enige moer waar die jongen vandaan komt, als die maar goed voetbalt. De enige die zeikt is de Snor, ‘want alle goeie Oostenrijkers gaan naar de Bundesliga’. Heb zelf nog nooit dat fenomeen aanschouwd, maar als hij het zegt...

23-08-2021 16:08

Soesa7 +984

Gek dan dat zowel Ramalho als Trauner supergoed bevallen.

23-08-2021 16:32

wilbert17 +23476

Eerst bij tekenen maat.

23-08-2021 15:38

DebestespitsNicoJansen +593

Precies eerst tekenen en anders tribune.

23-08-2021 15:50

charlaykc +9500

Hoe is 't met Senesi?

23-08-2021 15:35

frank.r +178

de blessure van Senesi valt mee zei hij zelf gisteren, heeft zich uit voorzorg laten wisselen....

23-08-2021 15:38

LarsFR92 +508

Twee dagen in z'n nessie blijven en het is weer goed

23-08-2021 16:19

jonaathn +14706

Volgende week of donderdag Kokcu 3 goals! Huppakeeee!

23-08-2021 15:31

CoMulder +16625

Zoveel goals heeft hij de afgelopen 3 seizoenen bij elkaar niet eens gemaakt.

23-08-2021 16:07

frank.r +178

deze jongen lekker op de bank plaatsen, wil niet bijtekenen dus vertegenwoordigd geen enkele waarde, bovendien "never change i winning team"

23-08-2021 15:29

Koning-Nicky-24 +3282

Je moet gewoon die bjørkan halen. Dan heb je bij Feyenoord 1.

Bijlow
Pedersen-trauner-senesi-malacia
Toornstra-til-kokcu
Jahanbaks-Linssen-sinisterra

En bij jong Feyenoord:

Janssen
Hall-Geertruida-Hendriks-bjørkan

Hartjes-burger-milambo

Antounucci-bozenik-balde

Zonde dat we niet met Feyenoord O21 keukenkampioen divisie spelen

23-08-2021 15:29

shinji04 +385

geert wil toch nooit van z’n leven meer in 021 spelen

23-08-2021 16:45

FRJari +4403

5 officiele duels, 0 tegengoals. Geert mag lekker het bankje warmhouden als ie weer fit is

23-08-2021 15:25

renatevandergijp +1513

Geertruida zal moeten gaan concurreren met Pedersen. Die wordt echter ook steeds beter, dus ja...

23-08-2021 15:23

010ert +19626

Op de lange termijn zou het beter zijn om hem erin te zetten ipv Trauner. Maar dat zou met zijn huidige vorm bijna een misdaad zijn

23-08-2021 15:11

FR_Swiss +667

Welke lange termijn?

23-08-2021 15:18

rijnvogels1 +1602

Zeg het dan ook niet

23-08-2021 15:19

010ert +19626

Wie zegt dat hij zo in deze vorm blijft?

23-08-2021 15:23

renatevandergijp +1513

Hij is 29 jaar. In Nederland moeten we is stoppen met denken dat verdedigers maar tot hun 30ste meekunnen.

23-08-2021 15:22

010ert +19626

Het gaat niet om hoe lang hij meegaat maar om de transfersom die hij kan opleveren

23-08-2021 15:28

renatevandergijp +1513

Als die Trauner nog vijf jaar zo in de basis kan spelen zoals die dat nu doet, interesseert het me geen reet hoeveel Feyenoord kan vangen voor een Geertruida. Feyenoord voert nu Juist eindelijk is beleid met weinig geld. Jongens als Bijlow, Malacis, Senesi, Pedersen, Kokcu, Sinisterra zullen genoeg gaan opleveren in de toekomst

23-08-2021 15:32

010ert +19626

Hahah wat een onzin. Geertruida kan in potentie 15 miljoen opleveren. Dat is veel geld voor ons wat je niet zomaar kan weggooien. Gelukkig ben jij niet de trainer/td

23-08-2021 15:40

renatevandergijp +1513

Prima toch. Doen we al die oudjes weg, zetten we daar alleen maar jonge jongens neer. Kijken wat het wordt. En als we het hier hadden over Malacia, was ik het met je eens geweest, maar Geertruida, kom op zeg. Nog geen ene fuck laten zien. Trauner heeft in zijn eerste wedstrijd al veel meer indruk gemaakt dan Geertruida. Maar misschien verschillen onze meningen over de kwaliteiten van Geertruida

23-08-2021 15:45

010ert +19626

''Geen ene fuck laten zien'' man man vorig jaar een van je beste spelers maarja. Waan van de dag heerst hierzo

23-08-2021 15:48

renatevandergijp +1513

Ik kan me vooral grote fouten van hem herinneren.

23-08-2021 15:49

FightingTillTheEnd +2751

Ja en met Trauner eindig je waarschijnlijk hoger ,waardoor je eventueel CL inkomsten krijgt.
De beste moeten spelen, niet degene die het meeste waarde vertegenwoordigd.

23-08-2021 16:09

Peterk +34789

Trauner kan nog moeiteloos 3-4 jaar spelen maar een Geertruida kan niet die periode op de bank zitten dus dan is hij vertrokken...

23-08-2021 15:27

mus +1293

Voor die 1,8 miljoen die hij wil verdienen, kunnen we een aardige verdediger halen

23-08-2021 15:50

Artycuno +7550

Sowieso geen basisspelers die niet willen bijtekenen!!

23-08-2021 15:05

rood-wit +3761

Kokcu me nog steeds niet bekoren, hij heeft schijnbaar iets waar sommige trainers voor vallen, want bij de meeste clubs in het buitenland zat hij al lang op de bank.

23-08-2021 15:04

glennkwidama +4346

Helemaal eens, ook met de analyse van de Kromme. Als spelverdeler moet je meer kunnen brengen, hij loopt zich 32 slagen in de rondte, maar de splijtende passes, de goals, ze zijn er veel te weinig en als je dat optelt bij de momenten waarop hij door te traag handelen balverlies lijdt, is het op dit moment echt te weinig en twijfel ik of hij echt het gewenste niveau gaat halen. Maar ik laat me graag verrassen!

23-08-2021 15:28

CoMulder +16625

Als dienende speler van waarde, als dragende spelverdeler niet. Wat niet is kan natuurlijk nog komen. Duurt al wel een paar jaar inmiddels.

23-08-2021 16:11

Jackyan +3695

Kokcu vertraagt het spel enorm. Hij doet er zo verschrikkelijk lang over om een bal aan te nemen en te passen. Hij komt echt habdelingssnelheid tekort, ik zou die Aurnsen op zijn positie zetten.

23-08-2021 15:30

Pavelichenco +2535

Niet zo moeilijk he. Als hij zijn contract met minimaal 4 jaar verlengd mag die basis. Anders lekker banken en eerst terugknokken in de basis.

23-08-2021 15:03

rijnvogels1 +1602

Al tekend die vier jaar dan maar lekker op de bank

23-08-2021 15:23

sykoofox +87367

Ja moeilijk, zou het nu zo laten staan laat hem maar terug knokken!

23-08-2021 15:01

sykoofox +87367

Ja moeilijk, zou het nu zo laten staan laat hem maar terug knokken!

23-08-2021 15:01

Sander1989 +2396

Komen genoeg momenten voor hem.

Maar zorg eerst maar een dat je bijtekent, dan praten we wel over speeltijd

23-08-2021 14:54

Djim +8188

Ach ja, het ene topic gaat over een te smalle selectie en het volgende over het probleem dat er iemand op de bank moet plaatsnemen.
Gelukkig is er altijd wel een aanleiding om wat te zeiken te hebben.

23-08-2021 14:54

FRfan13 +1851

Mss Geertje is voor het middenveld

23-08-2021 14:51

cipolini +13927

Goede back up voor Pedersen en Trauner Never change a winning team. Ja Trauner houdt nog steeds de nul opmerkelijk goed. Met Bijlow er achter een ijzersterke verdediging.

23-08-2021 14:50

fluub +8787

Hugo de Jonge sluit het staanvak, vak S dus, komende wedstrijden. Demissionair (dus muil houden) en toch het dictatortje uithangen op je rode stoeltje. Ik mag hopen dat gemeentes nu eens zeggen: Hey, je bent demissionair, je mag geen besluiten nemen.

23-08-2021 14:50

SoplulRevived +2160

Misschien je wat beter inlezen over de term demissionair

23-08-2021 14:53

fluub +8787

Blijkbaar is er momenteel geen verschil tussen een gekozen kabinet en een demissionair kabinet. Waarom zouden we nog verkiezingen doen. Er is een reden dat een demissionair kabinet is gevallen. Dat betekent dat je niet functioneert en in die zin geen wetten en regels mag doordouwen, enkel een land tijdelijk en noodzakelijk besturen dat t niet de afgrond in glijdt. Je bemoeien met capaciteiten is volstrekt niet noodzakelijk. Zowieso je land kapotmaken voor een door China gemaakt griepvirus is absurd natuurlijk.

23-08-2021 15:34

SoplulRevived +2160

Dus ik begrijp dat het jou wel een goed idee lijkt om als het kabinet gevallen is dan maar niemand de leiding over het land te geven (leiding geven ZONDER beslissingen te nemen?????)
Ok.
Goed voorstel joh.

23-08-2021 15:39

fluub +8787

Moeilijk he lezen. NOODZAKELIJKE beslissingen. Stel de Russen vallen aan, dan moet je je land leiden. Aan een griepepidemie gaat het land niet ten onder, wel aan domme beslissingen van een gevallen kabinet.

23-08-2021 15:57

SoplulRevived +2160

Je bedoeld noodzakelijk beslissingen.....ehhh zoals nu met een corona pandemie??
Of.....zoals met overstromingen in het land?
Of met het toelaten van vluchtelingen (ze komen toch wel) in het land??

hahaha man man.....de russen vallen aan.
Dit heeft verder geen zin :)

23-08-2021 16:22

erik0610 +2389

Ze kunnen ook gewoon de stoeltjes uitklappen, hoeft niet dicht.

23-08-2021 15:04

fluub +8787

Iets zegt me dat dat niet gaat werken.

23-08-2021 15:35

RotterDaNa +1414

Kokcu heeft juist een doelpuntje nodig voor zijn zelfvertrouwen. Hij heeft een bevestiging nodig dat ie beter en beter aan het spelen is.
En in de voorbereiding viel ie mij ook tegen trouwens maar ook hem zie je groeien op dit momemt

23-08-2021 14:50

AadSieraad +1575

Geertruida gewoon verlengen voor een acceptabel salaris (categorie Malacia / Sinisterra) en dan gaat de beste man echt wel genoeg minuten maken met deze smalle selectie. En dat zal (mits iedereen fit) niet direct als basisspeler zijn. Maar bij blessures en schorsingen, zowel achterin als middenveld zal Geert vaak aan bod komen.

23-08-2021 14:47

Bati +39488

Daar zijn ze gelukkig al gewoon erg lang mee bezig, maar meneertje wilt niet. Wat mij betreft ook geen speeltijd meer dan

23-08-2021 14:51

jacc010 +2720

Kokcu doet het gewoon prima op een positie waar hij oorspronkelijk niet speelt. Hij is nog jong en zal nog groeien en constanter worden.

23-08-2021 14:46

TijnFR1990 +1137

Ik ben altijd vrij sceptisch en kritisch geweest op Kokcu, maar wat hij dit seizoen laat zien (1 linie naar achter) kan mij zeer goed bekoren .. ja, rendement kan beter. Maar hij werkt zich de blubber en maakt stuk minder foute keuzes.

23-08-2021 14:43

Ladinsky2021 +6053

Eens, goede zaak om hem wat naar achteren te halen. Deze jongen komt er wel en gaat dadelijk ook vaker scoren, ben ik van overtuigd.

23-08-2021 14:53

Snoek1974 +1826

Hem nr 10 geven werkt ook tegen want wat is het rendement van Alvarez , Midsjo of Sangare . Ze hadden m gewoon nr 6 moeten geven , dan weet iedereen hoe je m moet beoordelen

23-08-2021 15:47

TijnFR1990 +1137

Dat was toch een beetje zijn eigen ego he ;).
Enige minpuntje vind ik wel dat hij momenteel de vrije trappen claimt en ik eigenlijk nooit het gevoel krijg dat hij erin gaat. Hebben we daar echt niemand voor beschikbaar met een betere trap?

23-08-2021 15:58

Snoek1974 +1826

Ja , heeft die zelf om gevraagd en dit verhoogt de verwachtingen , niet zo handig van m
Vrije trappen kan je idd beter door Ali Reza laten nemen

23-08-2021 16:28

rovo +9337

Verlengen wil deze kerel toch, mits er een absurt hoog salaris wordt betaald

23-08-2021 14:43

rijnvogels1 +1602

100 000 is genoeg

23-08-2021 15:26

RemcoFR +26760

Eerst moet Geertruida zijn contract verlengen. En om hem gelijk weer in de basis te zetten daar is Gernot Trauner weer te goed voor bezig. Wel goed om te horen dat Geertruida op de goede weg is.

23-08-2021 14:41

Ladinsky2021 +6053

Er is geen enkele reden om Pedersen en Trauner er nu uit te halen. Geertruida moet even pas op de plaats maken, en daar hoort ook geen salaris bij van 1,8m per jaar. De helft is al veel.

Wil hij daarvoor niet tekenen, jammer dan. Dan maar een jaartje banken en alleen in geval van nood gebruiken.

23-08-2021 14:58

RemcoFR +26760

Dat zeg ik!!!

23-08-2021 16:25

Scollo010 +3815

''Mooi hè! En dan te bedenken dat er nogal wat criticasters waren, omdat hij op een relatief late leeftijd vanuit een B-land naar Nederland kwam''

Vreselijk dat de arrogantie nog steeds bestaat dat wij een A-land zijn qua voetbal.

23-08-2021 14:38

Juicher +62065

Vervang B-land voor C-land en A-land voor B-land.

23-08-2021 14:43

nummer3 +680

Stop de tijd.

23-08-2021 15:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties