Gevaar én kansen in speelstijl Roma: "Ik vind het geen wonderploeg"

Gevaar én kansen in speelstijl Roma: "Ik vind het geen wonderploeg"

Nu de competitie er voor Feyenoord op zit, is het aftellen geblazen richting de Conference League-finale tegen AS Roma. Intussen worden de verrichtingen van de tegenstander nauwlettend in de gaten gehouden, want de Serie A is nog niet afgelopen. De analisten van Studio Voetbal keken alvast naar wat Feyenoord kan verwachten.

De vraag hoe de Rotterdammers de finale tactisch moeten benaderen, is volgens Ibrahim Afellay geen lastige. "Zoals Feyenoord het hele seizoen eigenlijk al speelt. Roma kwam vroeg op achterstand (tegen Venezia FC, red.) en als ze één ding niet kunnen, is het het spel maken. Je kunt ze gerust aan de bal laten. Dan zie je dat ze daarin heel beperkt zijn." Hij waarschuwde Feyenoord echter ook. "De omschakeling, dat is waar ze je pijn kunnen doen."

Pierre van Hooijdonk zag zijn zoon Sydney in de eerste seizoenshelft met Bologna tegen Roma spelen. Ook hij kwam met een waarschuwing voor de ploeg van Arne Slot. "De valkuil ligt 'm erin dat je denkt dat het allemaal wel meevalt. Het is een typisch Mourinho-elftal, ze raken niet in paniek als de tegenstander veel meer de bal heeft. Ze spelen een systeem dat Feyenoord eigenlijk niet zo goed ligt. De punten die Feyenoord heeft verloren, waren regelmatig tegen ploegen die met vijf achterop speelden. Dat doet Roma ook."

Daarnaast wees hij op enkele sterkhouders van de Italianen. "Ze spelen met twee spitsen, waarvan Tammy Abraham de gevaarlijkste is. Hij is fysiek enorm sterk, snel en kan geweldig koppen. Dan hebben ze een creatieve speler in Lorenzo Pellegrini. Die vormt het grootste probleem voor Feyenoord." Ook de standaardsituaties van laatstgenoemde kunnen een probleem worden. "Ze hebben zeventien goals gemaakt uit vrije trappen en corners, het meest van de Serie A. Hij heeft een geweldige traptechniek en het is een geweldige middenvelder." Tot slot wees hij op de dreiging van wingbacks Leonardo Spinazzola en Rick Karsdorp.

Waar Afellay en Van Hooijdonk de sterke punten van Roma benadrukte, zag Theo Janssen juist vooral kansen voor Feyenoord. "Ik heb ze twee keer aan het werk gezien en ik vind het geen wonderploeg. Je krijgt heel veel ruimte om te voetballen en ze laten ook best veel ruimtes tussen de linies. Achterin, de laatste twintig, dertig meter voor de eigen goal, verdedigen ze wel met alles wat ze hebben. Dat doen ze behoorlijk goed", benoemde hij toch ook de kracht van de nummer zes van de Serie A.

"Maar voetballend is het erg matig. Ze hebben Chris Smalling centraal achterin staan, die slaan ze gewoon over in balbezit. Die krijgt geen bal en als hij 'm krijgt, dan ramt 'ie 'm naar voren. Als ik Feyenoord was, zou ik zeggen: Smalling, hier heb je de bal, doe je ding en daar gaan we op het juiste moment druk op zetten. Dan weet ik zeker dat ze een goede kans maken om die wedstrijd te winnen. Ik vind het geen wonderploeg", herhaalde hij tot slot. "Absoluut niet."

Lees meer over
Feyenoord Conference League 2021/2022
Plaats reactie
666

FF13 +608

Abraham neutraliseren en je hebt de angel eruit. Eerlijk gezegd vind ik Feyenoord beter dan AS Roma
Maja wie ben ik om dat te zeggen maar het is mijn mening ;)

25-05-2022 00:39

Gregor +5243

Eigenijk zijn we dus kansloos begrijp ik hieruit

23-05-2022 18:53

jack98 +46412

Laten we met het hoge druk zetten van Slot Smalling onder druk zetten!

18-05-2022 07:13

timmiesio010 +797

rickie wil liever dat feyenoord de beker pakt als het moet maakt tie er 3 in eigen goal joh

17-05-2022 15:14

feyenoord_Freak +14013

Ik denk door toch snelle positie spel dat onze spelers op de juiste momenten goed hanteren dat ze het Roma echt lastig gaan maken hoor .
Alleen het afronden soms en het net niet goals is het probleem.
Daarom is het belangrijk dat zodra je de kans krijgt om te schieten ze er gelijk in jaagt dan raken ze in paniek want dan moeten ze wel aanvallen krijg je gaten achterin dan is de Romeinse muur gebroken .

17-05-2022 05:23

Mensini +14477

Na de # 1 van Servie en Tsjechie, de # 5 van Duitsland, de # 2 van Frankrijk, zal de # 7 van Italie toch ook wel lukken....?

En Feyenoord is ook niet echt van het verliezen van Finales!

16-05-2022 22:31

FrBubba +19217

Is het trouwens niet zo dat AS Roma al definitief groepsfase EL heeft doordat wij op een EL plaats zijn geëindigd?

16-05-2022 19:21

mdgrdam +12849

Nee, AS Roma zal echt vrijdag moeten winnen want anders gaat Atalanta dat ticket afpakken.

16-05-2022 19:25

Rotterdammer +11198

Heeft Sines zijn dag win je de finale hij kan wedstrijden beslissen met magische acties.

16-05-2022 19:19

edge68 +1033

De laatste alinea's van zowel Pierre als Theo. Zijn die nou voor Arne bedoeld?

16-05-2022 18:52

Stanko89 +1022

roma is een ploeg met individuele spelers, dat is hun kracht. dus hopelijk.is bij feyenoord iedereen op zijn best en vooral de keeper

16-05-2022 18:38

John84 +4403

Als je Leicester uitschakelt kan je wel wat. Ik ben zo bang voor een anti-voetbal wedstrijd, dat mochten we onverhoopt achter komen ze alleen maar gaan liggen rollen en mekkeren. Tijd voor zuivere speeltijd in de top, dat ontneemt zulke ploegen hun kracht.

16-05-2022 18:29

campie010 +3631

Wordt een gevalletje vorm van de dag. Gelijk erop knallen tegen die spaghetti veters. Ze het licht uit hun ogen treiteren.... 1-8 👹

16-05-2022 18:14

crazyc +40955

Waarom moeten ex voetballers altijd als een soort verkapte voetbal journalist fungeren? Ik snap dat je relevant wil blijven maar doet dat dan op een andere manier…

Theo Janssen:’ Ik heb ze twee keer zien voetballen…’ en er dan een hele slechte analyse op na laten dat Roma niet zo sterk is…

Wat een kenner, fantastische analyse… tenenkrommend slecht zo beperkt

16-05-2022 18:02

flying_dutchman +207437

Ja joh, korreltje zout. Als je ons nu twee keer hebt zien spelen, dan wordt je als tegenstander ook niet warm of koud. Uiteindelijk telt in de finale alleen de winst. We moeten van eigen kracht uitgaan. Daarin hebben we laten blijken sterk te zijn. Niet opeens andere dingen gaan doen.

16-05-2022 18:07

crazyc +40955

Nee dat klopt en dat is precies mijn punt.

Roma heeft gewoon op papier kwalitatief betere spelers dan wij, en ik zeg met nadruk op papier, omdat we dit seizoen als team zijnde echt lekker voor de dag komen

16-05-2022 18:11

Alex1908 +4648

Bodo Glimt, wist er ook wel raad mee met dat Roma.

16-05-2022 17:51

ferdi30 +5092

B team Roma destijds kerel

16-05-2022 18:00

smerik1985 +4724

In die 6-1 verloren wedstrijd ja. De andere 3 niet. Daar won Roma ook maar 1x en 1x ternauwernood gelijk.

16-05-2022 19:19

Alex1908 +4648

Volgens mij lag de competitie stil voor Bodo vanwege de winter daar.

16-05-2022 21:44

Fr_88 +15798

Weer een bende analisten die het niet snappen. Wij zijn geen wonderploeg in balbezit. We zijn wel een wonderploeg zonder balbezit. En dan met name in het opjagen van de tegenstander.

Al die ploegen komen niet aan hun spel toe omdat Slot iedereen keihard laat jagen. En dan zeggen ze na de wedstrijd dat ze niet lekker speelden maar dat komt dus door ons.

Slotje heeft dat prima voor elkaar en ik hoop dan ook dat we Roma helemaal gek maken door hun achterste 5 geen moment rust te gunnen. Alleen oppassen voor t countertje

16-05-2022 17:47

SuperGuidetti1. +70325

Ja, deze analisten zeggen toch precies hetzelfde als jouw laatste alinea?

16-05-2022 17:51

vlo +6830

ik vind Feyenoord prima in balbezit

16-05-2022 18:01

MKF +7818

Hij zou een prima analist zijn dus.

16-05-2022 19:40

foreverfey +26453

Die Mourinho gaat zoals altijd de bus parkeren en hopen dat die er snel uit kan komen. Denken dat we beter zijn en dan bam deksel op je neus als je niet oplet.

Slot gaat het denk ik ook zoek met ballen tussen de centrale en backs in van Roma (iets wat in de Kuip 2de helft en uit tegen Marseille niet lukte doordat Feyenoord het lastig heeft tegen die compacte opstelling). Als we ze wel laten voetballen en vanuit daar druk gaan zetten kunnen we ze echt pakken.

Al met al nulletje of 3 a 4 voor ons

16-05-2022 17:40

Roytterdam +1846

Hahah, heerlijke afsluiter

16-05-2022 17:43

fr--opa +109911

Zou Mourinho daar niet op inspelen met zijn 5-3-2? Want in de 2e helft ging Sampaoli dat ook anders doen, daardoor gingen wij niet meer de lange steekbal geven op onze 3 spitsen. Dat hadden zij toen door, gelukkig voor ons: te laat

16-05-2022 17:45

foreverfey +26453

Ik denk dat die daarom sini erg naar binnen laat spelen en het met lage ballen gaat doen. Die centrale houden niet echt van door dekken. Ik heb jou stuk ook gelezen opa en sluit me daar bij aan over de krachten van Roma.

Ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik denk dat Roma iets minder ligt dan Marseille niet door de kwaliteit maar speelstijl van Roma

16-05-2022 17:52

ML010 +6277

3 a 4 nullen is hetzelfde als 1 nul ;)

16-05-2022 17:49

stanleymessi +448

Wat te doen om deze tussen periode zo snel mogelijk door te komen.

Spanning begint al te stijgen
Nog 9 dagen😅

16-05-2022 17:38

Pieter.D +279

echt he 🤣

16-05-2022 17:45

crazyc +40955

Tering dikke lijn pep Snuiven en dan 24 uur lang gaan aftrekken op categorieën Porno die ver weg staan bij waar je in de realiteit mee te maken hebt/zal krijgen

16-05-2022 18:04

crazyc +40955

Na die 24 uur ben je 3 dagen verder, geloof me!

16-05-2022 18:04

Gupmeister85 +1277

Alleen jammer dat je dan een week naar de klote bent. Maar wel net op tijd weer fit voor de finale! ;-)

16-05-2022 18:45

stanleymessi +448

Ik sla de pep even over, of ben ik dan geen ekte meer?😅

16-05-2022 21:29

crazyc +40955

Bro als je user naam verwijst naar een scherp voorwerp waar je mensen mee kan neer steken dan ben je altijd een ekte

16-05-2022 21:30

010dragert +4920

Elke keer tegen Twente weer vuurwerk geluiden dat moet maar eens klaar zijn!!

Maat van mij heeft daar 13Mei een fakkel in z'n oog gekregen... 🙈

16-05-2022 17:38

nelisvoorst +885

wonderploegen kom je ook niet tegen in de conference league

16-05-2022 17:33

IJzerenKees +127047

we gaan geen ballen aan de tegenstander geven ben je nou helemaal besodemieterd

16-05-2022 17:30

Bati +38801

Roma heeft even spits van 40 miljoen, de tering

16-05-2022 17:29

Bobiku +8538

Dessers heeft er nog meer gemaakt heuuu

16-05-2022 17:33

Sjeep +16024

Dessers die Smalling helemaal gek maken

16-05-2022 17:26

SuperGuidetti1. +70325

Vitesse had dat zooitje ook gewoon moeten uitschakelen, waren zelfs de bovenliggende partij.

16-05-2022 17:23

Sjeep +16024

Roma met b ploeg toen toch?

16-05-2022 17:26

SuperGuidetti1. +70325

Me dunkt, Veretout , Smalling Pellegrini, Abraham en Mkhytaryan deden gewoon mee

16-05-2022 17:28

Sjeep +16024

Zeg ik b ploeg😂 nee sorry mijn fout

16-05-2022 17:32

1234567890 +170385

Geen wonderploeg ,maar het spreekwoord zegt .De wonderen zijn de wereld niet uit .Het is finale en alle 22 spelers weten dat er gewonnen moet worden

16-05-2022 17:22

Tapiaz +28520

Ik denk dat het gewoon 50-50 is, dode spelmomenten zijn voor ons een voortdurend bron van gevaar en ergernis. En al helemaal met onze grabbelaar op goal, die alsmaar twijfelt of ie moet komen of niet.

16-05-2022 17:18

EdKroket +7330

Hoop dat hij met zn vrouw in bed minder twijfelt of hij moet komen

16-05-2022 17:27

Tapiaz +28520

Nou hij stelt het in elk geval wel zo lang mogelijk uit, daar ben ik eerlijk gezegd dan wel weer een beetje jaloers op.

16-05-2022 17:57

Doeidoei +39363

Wat betreft kwaliteit denk ik dat we meer van O. Marseille te vrezen hadden.

Tegen AS Roma spelen echter ook andere factoren een rol.....als ze weer kermend over de grond rollen en andere truckjes uithalen is het heel belangrijk dat we ons niet uit ons spel laten halen en ons niet laten provoceren.

Gewoon in hun gezicht uitlachen en weglopen.

Hoop dat Slot dit nog ff goed aangeeft bij met name Dessers, Kökçü, Malacia en Geertruida.

16-05-2022 17:17

crazyc +40955

Wat ben je bang zeg… Vind het juist sterk dag ze zich niet op de kast laten jagen… we hebben amper gekke (rode) kaarten gekregen dus laat zien dat ze prima de grenzen weten te bewandelen als het gaat om om stootjes,uitdagen en voor elkaar opkomen…

16-05-2022 18:07

Doeidoei +39363

Ja, ik ben idd "bang".....ik volg Feyenoord al een tijdje.....

16-05-2022 18:54

keescf +26232

"De valkuil ligt 'm erin dat je denkt dat het allemaal wel meevalt.''
Alsof iemand bij Feyenoord in de kleedkamer denkt dat we wel even winnen met 2 vingers in de neus. Wat een dom gebrabbel zeg.

16-05-2022 17:15

fr_antwerp +2021

Nenee, in de wedstrijd... wat plotse onderschatting/nonchalance in de hand kan werken, wat snel afgestraft zal worden door een Roma.

16-05-2022 20:14

eppo +70375

Sambaolie, Mourinjo, Arne pakt ze allemaal.

16-05-2022 17:13

KritischeBlik +1122

AS Roma moet alles geven komend weekend om Fiorentina en Atalanta van zich af te schudden.
Toch lekker hoor!

16-05-2022 17:13

Mavado89 +2666

Hopelijk komt dat tezamen met een aantal (lichte) blessures.

16-05-2022 17:22

Rotterdammer +11198

Als ze dat doorkomen gaan ze met goed gevoel richting finale plus extra rustdagen ;)

16-05-2022 19:15

KritischeBlik +1122

Maar als ze 8e eindigen zijn ze gefrustreerd en in een dip!

16-05-2022 19:29

Rotterdammer +11198

Of willen ze revanche nemen

16-05-2022 19:32

SuperGuidetti1. +70325

Afellay, die denkt ook dat ie er verstand van heeft

16-05-2022 17:02

FRMH +1759

Ja die trapt alleen open deuren in en is vermoeiend om naar hem te luisteren. Die keren dat ik dat programma heb gekeken dan

16-05-2022 17:05

Nultienelf +1286

Ibi dekt zich alvast in voor als Feyenoord de finale wint. Dan kan hij zeggen ‘ach ja, Roma is ook maar een matig ploegje, het blijft de Conference League he”.

16-05-2022 17:02

feyen00rd23 +5221

Het probleem is meer Mourinho dan as roma

16-05-2022 17:00

Antonius91 +5737

Mourinho is een meester in het ruïneren van finales. Het is niet leuk maar pakt wel de prijzen ermee

16-05-2022 18:15

avondrood +40115

Je weet toch precies wat je kan verwachten......een ploeg die je het initiatief laat, in slaap sust en dan toeslaat om vervolgens de zaak dicht te timmeren.

16-05-2022 16:55

Bati +38801

Die Abraham is inderdaad geen grap, maar goed we hebben de kale kletser

16-05-2022 16:51

ar_rdam +329

Gaat die kale kletster hem bijhouden denk je ?

16-05-2022 16:57

Doeidoei +39363

Hoeft niet, hij staat gewoon goed opgesteld.

16-05-2022 17:19

FRMH +1759

We moeten toch niet bang zijn voor een man van 50...

16-05-2022 17:05

Feye0172 +3026

Hard op gelachen in de trein +1

16-05-2022 17:10

FRMH +1759

Toch niet in de stilte coupe mag ik hopen

16-05-2022 17:22

Sjeep +16024

Bij Geldermalsen er zeker hamassend uitgegooid?

16-05-2022 17:31

fr--opa +109911

Wat hoop ik op een flitsend start van onze spelers.. Roma overdonderden, scoren (het liefst 2 maal) en dan Roma van de wijs brengen door ze uit de tent te lokken en hun spel te ontregelen. Daar kunnen zij niet tegen en Fiorentina deed dat dus ook zeer goed, vorige week maandag. Zo moet het worden uitgevoerd. Ik zie echt wel kansen... AS Roma is in mijn optiek echt wel net wat minder dan dit Marseille, net.

Bijlow pijnstillers en drukverband geven om zijn voet als hij bijvoorbeeld 75% is en de helft van de trainingen kan meedoen. Een niet fitte Bijlow is echt beter in keepen dan een fitte Marciano... Ook veel zekerder bij standaardsituaties en voorzetten.

16-05-2022 16:49

corfr1912 +8859

Ooit eens nagegaan toen hij corona had Groningen uit competitie en beker Twente? En toen heeft hij 2/3 weken niet gespeeld. Maar ik hoop dat het goed gaat ik heb er minder vertrouwen in dan 85% hier.Italianen zijn luizen ploegen idd die geven je het gevoel dat ze beter zijn en dan pats over 3-4 schijven en je staat achter.

16-05-2022 18:08

010ert +19563

Het probleem ook niet de ploeg maar de trainer. Die weet als geen andere hoe je een finale moet winnen

16-05-2022 16:48

Gerdekaleklets +10836

Klopt. Maar dat maakt het affiche ook zo lekker. En een overwinning zou het al helemaal briljant en onvergetelijk maken. Laten we dat dan ook maar gewoon doen.

16-05-2022 16:53

corfr1912 +8859

Ook dat en die geeft 0 om mooi voetbal en haalt alles uit de kast om te winnen. En als ze voor komen dan nadien ze je zo op met hun gedrag dat ze je nog een ronde kaart aan nadien. En ze zijn mentaal zo sterk want verliezen hebben ze een hekel aan.

16-05-2022 18:12

GuusTilbal +419

Een nulletje of 4 maar doen dan?

16-05-2022 16:46

Cluske +6455

Klinkt misschien als open deur, maar als wij als legioen 90 minuten lang de overhand hebben in het stadion. En zo de 12e man kunnen zijn, gaan we roma gewoon pakken. In tirana laten we ze beven, dan gaan we wat beleven.

16-05-2022 16:43

PutdekselGooier +10750

Het legioen en de overhand hebben. Het is geen 2003 meer.

16-05-2022 16:58

Doeidoei +39363

Dat zal sowieso met die dubieuze kaartverkoop moeilijk worden.

16-05-2022 17:21

corfr1912 +8859

Ja want in Italië spelen ze geen uitwedstrijden? Dat was zo maar dat is al lang niet meer. En toen wij daar met een gelijk spel weggingen wonnen Hunnik ook in de kuip.

16-05-2022 18:22

Peterk +34595

Al die "kenners"....wat moet je er mee? De eerste maanden heb ik niks anders gehoord hoe matig iedereen wel niet was t.o.v. de concurrentie en toen iemand Feyenoord bestempelde als mogelijke kampioenskandidaat werd er smalend gelachen. En tegen het "briljante" OM zou het een kansloze missie worden. En nu ineens doen al die "kenners" alsof Roma er niets van kan en Feyenoord er bovenuit steekt. Kolder natuurlijk want die ploeg is net als ons niet zo maar in die finale gekomen. Ik ga er van uit dat Slot dat die spelers wel aan hun verstand zal brengen.

16-05-2022 16:37

atavistic1997 +3682

Naar mijn idee is dit Roma echt niet beter dan Marseille. Ja ze hebben Pellegrini met een goede trap, Marseille had Payet. Snelle aanvallers hadden de fransen ook dus dat is ook niet echt een verschil, ook beiden teams hebben een coach die toch wel een flinke status hebben.....we hebben gewoon prima kansen

16-05-2022 16:34

foreverfey +26453

Zijn ze ook niet denk dat de speestyle van Marseille beter bij ons past. Tegen defensieve tegenstanders gaat het ons nou niet bepaalt van harte

16-05-2022 17:42

ScheleJopie +17616

Hopen dat Mourinho de bus in het verkeerde stadion parkeert.

16-05-2022 16:34

Azzurri +12394

De enige die voetballend van achteruit kan opbouwen is Karsdorp. Ook Mancini en Ibanez zijn voetballend beperkt. Wel oppassen voor die twee, die twee zijn in staat Dessers of Sini uit de wedstrijd te schoppen als de wedstrijd daarom vraagt.

16-05-2022 16:28

Spiderpig +172658

Karsdorp veel blessure gevoeliger

16-05-2022 16:29

SEYVEN +14000

Spinazola ook een aardige toch

16-05-2022 16:30

Azzurri +12394

Spina is een wereldback, maar opbouwend is hij ook niet zo goed. Wel alleen een enorm loopvermogen en heeft veel snelheid. Ik reken erop dat hij er gewoon zal staan, stond er ook tegen Atletico toen hij nog voor Juve speelde (3-0). Toen kwam hij ook pas net van een blessure. Dat was voor mij zijn beste wedstrijd.

16-05-2022 16:31

SEYVEN +14000

Tijdens het EK ook een aantal aardige potten gespeeld toch

16-05-2022 16:32

Azzurri +12394

Zekers. Waren ook goede potjes. Is ook een van de beste backs van Europa.

16-05-2022 16:33

JKTB +21049

Ibrahim Afellay zit daar maar om één reden. Omdat hij Fin is.

16-05-2022 16:25

arthurschopenhauer +23012

Oekraïner, toch?

16-05-2022 16:32

010ert +19563

Hou dat taaltje maar lekker bij dumpert

16-05-2022 16:49

duitser +4317

Dat met die 5 verdedigers blijven ze ook maar volhouden terwijl dat best mee valt

2x verloren tegen vitesse, ok...
Gelijk tegen rkc die 2 kansen 2 goals hadden
Maar verder....

16-05-2022 16:24

Castorefr1908 +294

Zijn toch 7 punten.

16-05-2022 16:27

Haring08 +11992

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-troeft-ajax-en-psv-af-als-hofleverancier-elftal-van-het-jaar
Omdat ik graag positief nieuws deel met kameraden die lijden onder het Calimero syndroom.

16-05-2022 16:21

FC Apendrecht.nl +29789

Is al besproken.

16-05-2022 16:22

JKTB +21049

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-hofleverancier-in-elftal-van-het-jaar-van-vi
bedankt

16-05-2022 16:23

joejoe1979 +8017

Is die steen groot?

16-05-2022 16:24

Haring08 +11992

Niet groter dan de eierschaal die u met zich meedraagt.

16-05-2022 16:27

FRSebbie +37215

Mourinho gaat gewoon hetzelfde doen als toen met Manchester tegen Ajax. Hoop dat we daar een antwoord op hebben.

16-05-2022 16:21

Spektakel +3420

En wat was dat ook al weer?

16-05-2022 16:46

Soesa7 +984

Ze maakten het Ajax onmogelijk om op te bouwen door Schöne uit te schakelen.

17-05-2022 17:00

FC Apendrecht.nl +29789

Spinazzola is terug, Zaniolo doet weer mee. Daarnaast hebben ze 2 uitstekende cv’s en een goede voorhoede. Mensen die zeggen dat Marseille beter is: dat is het echt niet. Marseille = Payet, en niet meer dan dat.

16-05-2022 16:21

Azzurri +12394

Marseille is wel degelijk beter dan Roma. Zeker voetballend. Ik volg Roma al langer dan gisteren. Maar Roma zal lang niet zo naief zijn als dat Marseille was in de Kuip. Daar ligt het verschil.

16-05-2022 16:26

Strijkijzert +827

Voor we tegen Marseille speelden vond iedereen dat met afstand de beste van de vier overgebleven clubs, toen we ervan hadden gewonnen was dat weer omdat ze er geen reet van konden. We zien het allemaal wel. Belangrijkste is dat dit Feyenoord van iedereen kan winnen

16-05-2022 16:26

rickz +14757

Apart dat ze Zaniolo niet noemen. Goeie speler dat.

16-05-2022 16:20

rickz +14757

Mijn duim

16-05-2022 16:36

sini +6730

Je hoeft echt niet 24/7 voetbal te kijken om te weten dat Zaniolo een goeie is

16-05-2022 16:45

ScheleJopie +17616

Fijn samen snuiven met Rick Karsdorp.

16-05-2022 16:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties