"Het is een totaal onwerkbare situatie geworden bij Feyenoord"

"Het is een totaal onwerkbare situatie geworden bij Feyenoord"

Feyenoord wint ongelofelijk knap en tegen de verwachtingen in met 3-0 van Bayern München. De overwinning zorgt ervoor dat Feyenoord een fantastische sprong maakt op de ranglijst van de Champions League. Voor de wedstrijd kwam het gerucht naar buiten dat Brian Priske wel eens op straat kon worden gezet. Karim El Ahmadi vindt daar bij Voetbalpraat het zijne van.

"Ja, ik vind het wel apart dat het zo naar buiten komt", begint de oud-Feyenoorder. "Het is natuurlijk geen fantastisch seizoen, maar wat hij nu in de Champions League heeft laten zien tegen Benfica, Manchester City en nu Bayern München. Dan vind ik dat hij wel iets meer tijd had mogen krijgen. Ook omdat hij er veel jongens niet bij heeft."

Milan van Dongen vraagt vervolgens gekscherend aan Anco Jansen of hij het ooit eerder heeft gezien dat een trainer werd ontslagen nadat hij daarvoor met 3-0 van Bayern München had gewonnen. "Je staat elfde in de Champions League en maakt zelfs nog kans om bij de eerste acht te eindigen. Dat strookt natuurlijk niet helemaal met je trainer ontslaan", reageert Jansen. "Laten we ook eerlijk zijn, voor deze wedstrijd vonden we het allemaal niet heel gek of waren in ieder geval de meningen erover verdeeld."

Kees Luijckx die ook aan tafel zit gooit er nog een schepje bovenop: "Het is een totaal onwerkbare situatie geworden bij Feyenoord. Als dit soort nieuws naar buiten komt zit er iets niet goed. Je kunt terug en hem niet ontslaan, maar je weet dat het intern helemaal verkeerd zit."

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +65682

Media onruststokers

26-01-2025 12:39

Roberto13 +83

De club moet nu echt vandaag een statement maken. Wel of niet verder met Brian Priske en als hij blijft ook het vertrouwen uitspreken. Ik mis ook een leider in de kleedkamer. Quinten Timber is wel aanvoerder, maar is hij ook de natuurlijke leider?
Laat hem samen met Hancko, Trauner en Hwang om de tafel gaan zitten en een uitspraak doen. Staan we wel of niet achter de trainer? Amen

23-01-2025 13:10

Kampioen2025 +5267

Je hebt gelijk man!
Duidelijkheid en niet allemaal van dat gezwalk. En als de pers er een zootje van maakt; meteen reageren

23-01-2025 13:22

jepe1949 +6728

De selectie kan maar op een manier een statement maken.
Gewoon vanaf nu alles gaan winnen.

24-01-2025 04:48

Kwintsheul +14756

Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it, you're gonna bleed
But that's the price you pay

23-01-2025 12:24

FR-LEGEND17 +21196

John de Wolf, leuke sympathieke vent hoor… maar als trainer zou ik hem ook niet serieus nemen…

👋 Dag John…

23-01-2025 11:38

FeyenoordEspana +5302

En lekker een assistent laten zitten die de spelersgroep niet wilt.

23-01-2025 12:07

FR-LEGEND17 +21196

Lekker laten promoveren naar 1 e assistent bij team ‘Baardmans’

23-01-2025 12:15

jepe1949 +6728

De spelersgroep moet,met goed voetbal, wedstrijden gaan winnen.
En verder niets.

24-01-2025 04:51

Murlock +9862

Arne kon goed gebruik maken van zijn kwaliteiten. Type die een aai over de bol geeft. Verder natuurlijk geen hoogvlieger, maar een goede relatie is ook belangrijk en soms is die arm of aai over de bol ook nodig. Daar moet Brian maar mee dealen en het sentiment rond John niet onderschatten.

Een punt vanuit Brian zou zijn op gebied van het nedische vlak. Die zou ik kunnen volgen, aangezien we veel meer blessures dan anders.

Mocht er werkelijk geen klik zijn tussen de assistenten - John - spelersgroep, dan is er helaas maar 1 optie mogelijk. Dat is het vertrek van Priske. Hoe jammer ik dat vind, want ik gun het hem persoonlijk wel. Heeft ook te maken gehad met zo extreem veel blessures.

Een nieuwe trainer kan een prikkel geven, maar op langer termijn zie ik ook een Pusic dit seizoen door de vele blessures Feyenoord in de eredivisie niet uit het slop trekken.

CL staat geen druk op, dus eventuele tussenronde of achtste finale kunnen ze vrijuit spelen, dat is altijd gunstig en met een beetje gunstige loting zit er nog misschien wel een vervolg in, doorstoten naar de achtste finale of kwartfinale, afhankelijk allemaal van wat je volgende week doet.

23-01-2025 12:09

FrNiels2017 +157093

Ik vind John echt een fijne gozer, maar je ontslaat geen hoofdtrainer vanwege een assistent.

24-01-2025 01:22

FR-LEGEND17 +21196

Jaaaa Pecieeeeesssz

24-01-2025 02:02

Rainier +1259

Jij bent de Wolf in schaapskleren....🐾🐾🐾

23-01-2025 15:30

FR-LEGEND17 +21196

Kom gezellig op visite bij Oma…. Kom maar!

24-01-2025 02:03

heiden6 +2010

Te Kloese moet vandaag echt met een statement komen

23-01-2025 11:10

Murlock +9862

Doet hij niet.

23-01-2025 12:09

Rotterdammert +6050

Slot waarschuwde Feyenoord al dat het spelers moest halen aan de bovenkant en dat hij jongens mistte met een individuele actie.

Te Kloese gaf aan dat Jahanbakhsh niet meer het niveau is dat we nastreven, we zouden doorselecteren. 20-tal spelers - al dan niet tijdelijk - weg inclusief een aantal internationals en je tweede overtuigende aankoop pas gehaald in september omdat je weer te lang wacht in de hoop op een koopje.

Uiteindelijk begin je het seizoen met jongens als Kasanwirjo, Lopez, Nieuwkoop, Zechiel en Milambo als basisspelers omdat de selectie wederom niet op orde is. Als kers op de taart valt dan de ene na de andere basisspeler uit met blessures en dat houdt maar niet op.

Trainer na een aantal maanden ontslaan die de JCS pakt, nog in de beker zit, op 10 punten staat van de koploper en in de CL overwintert en dat met wekelijks 4-5 basisspelers die ontbreken. Blijft bijzonder.

23-01-2025 11:07

FR-LEGEND17 +21196

Kortom…. PRISKE IN!!

23-01-2025 11:39

henkmb +30

Zei je dat 2 dagen geleden ook ?

23-01-2025 11:52

FR-LEGEND17 +21196

Uiteraard… ik kom uit een andere trein dan die onnozele nepsupporters die elke x weer van alles roepen…

We zijn deze weg ingeslagen… geef de ‘uitermate nette’ Deense Gentleman dan iig een jaar de tijd om te wennen en aarden etc etc. Doelstelling is al voor de helft bereikt… 💰 💰 💰 💰 💰

Nu nog 2e worden en je draait gwn een top seizoen….

23-01-2025 12:04

FR-LEGEND17 +21196

Tevens hem nu al de laan uit sturen gaat Feyenoord ook weer extra geld kosten… doorgaans hebben die zaakwaarnemers clausules voor precies dit soort situaties ( half jaar geleden zijn we een 3-jaarscontract met elkaar aan gegaan en nu 6 maanden later wit het bestuur dat ik op stap?!….. KEN JE REKENE OF NIEE?!

23-01-2025 12:07

feyenoordrotterdam10 +986

Tot kijk Kameraden naar het bestuur zwaaiend, had ik als Priske- zijnde meteen na de 3-0 zege op Bayern gezegd. Feyenoord is binnen no-time een wespennest geworden waar momenteel 020 een puntje aan kan zuigen

23-01-2025 11:06

De-Witte-Socrates +6894

Zijn we door Priske opgezadeld met zo veel blessures, of ligt de oorzaak ergens anders?
Dat is de hamvraag

23-01-2025 10:54

SuppoostCrooswijk +38258

Medische staf natuurlijk

23-01-2025 11:02

FR-Alkmaar +6861

Óf de manier van trainen dus. Wij weten het niet.

23-01-2025 11:20

De-Witte-Socrates +6894

Onder wie valt de medische staf?

23-01-2025 11:20

dutchrulez +363

De ham-string vraag als het aan Stengs ligt😉

23-01-2025 11:18

De-Witte-Socrates +6894

SJAAK TROOST LOOPT TE STOKEN

23-01-2025 10:52

De-Witte-Socrates +6894

Met z’n allen naar de hoeren, en door

23-01-2025 10:52

CROOSWIJKER +14762

Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part!

23-01-2025 10:43

De-Witte-Socrates +6894

Mooi! Gaan we ook niet doen het laatste

23-01-2025 10:52

FRKKW +1797

De reden dat het niet klikt tussen John de Wolf en de rest van de technische staf is geen reden om hun te ontslaan, er worden vieze spelletjes gespeeld door een aantal mensen mijn inziens.

Een Bijlow en John de Wolf zitten al jaren bij de selectie en hebben een bepaalde status en invloed op het team, laten we dan iedereen wegdoen, als Priske gaat dan kan John mee, want buiten het feit dat het mij een prima kerel lijkt, voegt hij weinig toe natuurlijk

23-01-2025 10:42

Bg86 +726

Pas op er zitten pedos in de kelder van de pizzeria

23-01-2025 10:44

summer1969 +9277

Gerapporteerd

23-01-2025 10:46

RemcoFR +27065

Als iedereen fit was en bleef zag de wereld er heel anders uit.

23-01-2025 10:39

Bolluh +7531

Niemand komt aan John de Wolf!

23-01-2025 10:34

RemcoFR +27065

Zelfs zijn vrouw niet ?

23-01-2025 10:39

Bolluh +7531

Dat is wat anders

23-01-2025 10:57

RemcoFR +27065

Daar zal hij blij mee zijn.

23-01-2025 11:06

RemcoFR +27065

Je weet de Wolf leest hier ook mee !

23-01-2025 11:06

Bolluh +7531

Zijn vrouw ook? 🤣

23-01-2025 11:08

FR-Alkmaar +6861

Nou bij deze dan nogmaals; wat is jou bijdrage in het geheel?

23-01-2025 11:21

Houtman +4685

Dagkoersen

23-01-2025 10:25

stimmer6 +14

Zou het geen idee zijn als De Wolf het probleem is deze te ruilen voor Bosschaart. Denk dat Bosschaart meer toevoegt aan de staf dan de Wolf

Bosschaart assistent en De Wolf O21.

23-01-2025 10:25

Willem07 +8531

Bosschaart staat op promoveren met onder 21. Denk je dat de Wolf hetzelfde kan bereiken, want hij is wel ontslagen bij elke amateurclub waar die ooit gewerkt heeft?

23-01-2025 10:33

FR-JJN +12875

De Wolf is leuk voor de sentimenten. maar maak m dan teammanager ofzo ipv assistent trainer

23-01-2025 10:34

jonaathn +14801

Thanks GOUKA

23-01-2025 10:19

Milaan651970 +207

Wat gezeik allemaal, wie heeft gisteren de tactiek bedacht. Met deze kneuzen die gisteren wel het gras opvraten. En tegen willem 2 niet vooruit te branden waren. Kijk eens naar de spelers groep die effe normaal moeten gaan doen . Dan ziet de wereld er heel anders uit.

23-01-2025 10:11

RuudFeyenoord +1527

En door wie komt die onwerkbare situatie? De wolf? Zag hem gisteren na afloop over het veld lopen met een zuur gezicht terwijl Priske alle spelers dolblij knuffelde en de spelers idem dito. Cultuurbewaker oke maar als De wolf hier de aanstichter van is...... dan mag zijn kop eerder gaan rollen

23-01-2025 10:10

Bulldog010 +6841

blijf het toch zonde vinden, heb het idee dat als we blessurevrij zijn Priske ons echt veel kan brengen

23-01-2025 10:08

Raftel +6746

Geen één team is blessurevrij

23-01-2025 11:18

loewie +91

Ze kunnen beter dat zogenaamde clubicoon, wolf in schaapskleren, ontslaan. Dan kun je eindelijk aan de toekomst gaan werken, in plaats van te blijven hangen in emotie en nostalgie!

23-01-2025 10:06

barbari1505 +426

De reden dat je gisteren wint is omdat Stengs en Milambo niet in bal bezit komen. Zodra dat wel gebeurde was het dribbelen op 35 meter van de goal en balverlies. Ik heb meerdere keren gelezen : Spelen zonder middenveld jaaaa. Blijkbaar is dat de beste optie zonder Timber Hwang en dalijk eventueel Moder

23-01-2025 10:03

Peterk +35051

Wat er precies achter de schermen gebeurt en gebeurd is weet niemand. Maar als er werkelijk het nodige speelt en het wordt naar buiten gelekt achter de rug van een trainer om dan is dat kwalijk en krijg je een onwerkbare situatie. Maar eerst maar eens afwachten wat er van klopt.

Maar ook als het niet klopt is het zo dat Feyenoord een hele grote beleidsfout heeft gemaakt door geen TD aan te trekken maar Te Kloese de ruimte heeft gegeven alle macht naar zich toe te trekken. Omdat er in het bestuur te weinig persoonlijkheden zitten hier een stokje voor te steken.

Te Kloese zowel het TDschap in laten vullen als AD zijn, is gewoon een slechte zaak. Kennis en macht moet je verdelen binnen een club anders gaat het fout. Een TD had met een voorstel moeten komen voor een nieuwe trainer en niet Te Kloese. Hetzelfde geldt voor het aantrekken van spelers. En als Te Kloese met die Pusic op de proppen komt dan moet je daar ook direct grote vraagtekens bij zetten. Want dat zou slechts pure paniekvoetbal zijn.

Feyenoord is zo'n beetje de enige club op die europese ranglijst die geen TD heeft en dat is een slechte zaak...

23-01-2025 09:51

FRRMS +26167

En toch kan deze selectie winnen van bayern.
Dus zo slecht is het niet voor een club zonder TD

Deze trainer is gewoon helaas een mismatch
Al begrijp ik in de kern wel waarom hij is gehaald
Maar de uitvoering is helaas niet wat je had gehoopt

23-01-2025 10:08

RuudFeyenoord +1527

Priske behouden voor de CL, nieuwe trainert voor de ED. Kan mij niet meer heugen wanneer wij zo goed presteerde in de CL. Priske doet want Arne niet is gelukt

23-01-2025 10:13

FrBubba +19505

Ja en Slot deed wat Priske niet lukt.

23-01-2025 11:40

Feyenoord4ever1908 +65682

Ben benieuwd wat hier allemaal waar van is

23-01-2025 09:25

BerendBotje +1485

Je kan ook eens de positie van de Wolf ter discussie stellen

23-01-2025 09:19

CountryHenk +97

Want wat voegt hij toe.

23-01-2025 09:44

wesley85 +1769

Dat intern wel op waarde geschat worden toch? Anders zit hij er niet zo lang, bij meerdere trainers..

23-01-2025 09:45

Peterk +35051

Dat gebeurt toch al. Veel gemeentes willen de Wolf afschieten....

23-01-2025 09:52

FRRMS +26167

Als de selectie niet te motiveren is in de competitie… zit t gewoon niet goed

23-01-2025 10:08

FR-Alkmaar +6861

Vraag me af wat de bijdrage van de Wolf is.

23-01-2025 09:11

Bossche Bol +7414

Die zit er op de bank bij en haalt tussendoor koffie en thee.

23-01-2025 09:13

FR-Alkmaar +6861

Oh, dat is dus waar ik mij voor aangeboden heb, maar ze waren al voorzien.

23-01-2025 10:36

FactaNonVerbaX +377

af en toe eens roepen dat iedereeen gvrrrrdme normaal moet doen

23-01-2025 09:28

FR-Alkmaar +6861

1x gebeurt.

23-01-2025 10:36

Miggerd +2198

Gewoon ontslaan nadat je van Lille verliest, of van de neuzen, of van Pisvee. Wint hij ze allevier dan mag je door tot het einde van het seizoen

23-01-2025 09:10

wesley85 +1769

Als hij ze alle vier wint krijgt hij weer een standbeeld haha!

23-01-2025 09:43

Miggerd +2198

En dan mag Wesley Sneijder hem onthullen

23-01-2025 10:06

wesley85 +1769

Nee doe maar niet..

23-01-2025 10:10

MrMe +3346

Het nieuws komt vanuit Denemarken, dus dan weet je dat Priske of zijn staf het zelf naar buiten heeft gebracht. Voor mij is het geschetste beeld van de sfeer tussen het scandinavische deel van de staf, de spelersgroep, en het nederlandse deel genoeg reden om te zeggen: stop er maar mee (met de scandinaviers).

Een 3-0 pak je omdat je goed verdedigd, maar van Feyenoord willen we dat ze ook goed aan kunnen vallen.

23-01-2025 09:06

wesley85 +1769

Je hebt drie keer gescoord, dus goed aanvallen heb je ook gedaan.

23-01-2025 09:44

barbari1505 +426

Dat goede aanvallen zou me een wordt zijn als je na 95 minuten +3 noteert dat is het aller belangrijkste!

23-01-2025 10:00

Boss63 +1419

Ja eindelijk de 0 gehouden als we dat gaan doen in ED worden we gewoon eerste

23-01-2025 11:18

David.W +9718

Het eerste jaar onder slot was in de eredivisie ook kut en Europees weer goed. Dus er lopen parallellen

23-01-2025 09:06

FrBubba +19505

Toen hadden we ook een veel mindere selectie.

23-01-2025 11:43

Twan.V52 +8148

Golvenbad feyenoord🤣🤣

23-01-2025 09:05

FRlegend +17096

Die spelers leveren niet constant aan Priske. Tegen Bayern hebben ze wel peper in de reet. Goed voor hun Instagram en de vrouwen in hun DM. Maar tegen Fortuna, Willem 2 en zulke clubs moet je het ook opbrengen. Kampioen word je tegen de kleintjes.

23-01-2025 09:02

Ropperdepop +529

Ik lees elders dat het vooral De Wolf is die niet goed gaat met de assistenten.

Overigens: gezien het voetbal tegen bijv Benfica en gisteravond vind ik het toch vreemd dat je als trainer (nota bene 2 jaar lang gescout door Feyenoord) niet meer tijd zou krijgen. Iemand als Pusic zou toch weer een ouderwetse 'een hoop op zegen' move zijn van Feyenoord. In plaats van beleid. Pusic heeft als hoofdtrainer nog nooit ergens gepresteerd, ook op dit moment niet.

23-01-2025 08:59

FR-Brabant +11080

Viel mij gisteren ook op dat hij Priske niet feliciteerde na het fluitsignaal… en Priske wilde de Wolf uit zijn staf maar daar is Te Kloese voor gaan liggen…

23-01-2025 09:04

Peterk +35051

Zo vreemd is dat niet. Trainers krijgen de ruimte hun eigen staf samen te stellen. En als je goed op tv kijkt wat er op de bank gebeurd dan is dat Priske enkel overlegd met zijn Deense assistenten. Ik vindt dat niet zo vreemd want dat krijg je als je trainers de ruimte geeft hun eigen "hofhouding" samen te stellen. En met alles respect. John zit er voornamelijk vanwege zijn spelersverleden. En Slot zag ik vorig jaar ook al niets aan de Wolf vragen...

23-01-2025 09:58

Keeppriets +291

Ik maak mij meer zorgen om Santi …. Zucht wat een gezeik altijd

23-01-2025 08:49

FR-Brabant +11080

Wat is er dan?

23-01-2025 09:05

ReetjeP +872

Niemand lijkt te luisteren of lezen, maar het schijnt vooral jegens de assistenten te zijn.

En laten we eerlijk zijn, zien we ze weleens opvliegen langs de lijn?

Als je daar schoon schip maakt ben je al een heel eind! Pusic doet het nationaal niet goed, Europees gister een overwinning, maar staat onder druk, daarnaast ook bij Twente als hoofd verantwoordelijke gefaald, kortom, de ideale assistent.

Als je Priske en assistenten af moet kopen om Pusic en nieuwe assistenten te halen dan kost het je meer als de genoemde 15 miljoen voor enkel Pusic.

Die haal je weg voor 5 a 6 miljoen denk ik en dan zet je Bosschaart, de Wolf, Reijnen en Mieminen naast Priske en ben je klaar.

En coach mag zijn staf zelf samenstellen, maar DtK moet nu ballen tonen en zeggen “take it or leave it!”

Onrust nu als 4e is het minst wat je wil, wetende dat je volgend seizoen waarschijnlijk echt moet gaan bouwen en dan goed kan zien waartoe Priske echt in staat is.

23-01-2025 08:48

FR-Brabant +11080

“Onrust nu als 4e is het minst wat je wil”

Als 2e of 7e wel dan?! 😂😂😂

23-01-2025 09:06

ReetjeP +872

Nee maar je moet nu eerder een statement maken naar de selectie dat gister je norm moet zijn.

Dat gaat je niet lukken met die halfbakken assistenten die achter hun iPad zitten en je nooit ziet ingrijpen.

Ga dan volle bak voor Pusic, waarvan je weet dat hij het zooitje opzweept en gek maakt en een man die weet hoe Slot de Kuip vol mee kreeg in zijn spel, maar meer nog in zijn wisselbeleid!

23-01-2025 10:40

LLRoelJ +1103

Geef mensen eens de tijd.
Spelers die het niet met de trainer eens zijn, zijn er altijd.
Maar hoe deze man zich presenteert, dat is altijd zeer correct naar spelers en de club.
Is het de beste trainer voor Feyenoord op dit moment, dat durf ik niet te zeggen.

23-01-2025 08:45

Giotazz +1062

Goedemorgen allen met een Feyenoord sjaal aan het werk op Amsterdam CS glimlach van hier tot Rotterdam

23-01-2025 08:45

Reinaldo16 +21063

Ik neem aan dat De Wolf niet het enige probleem is, anders is het wel een rare keuze

23-01-2025 08:43

KaleCler +705

Mogge, dit wordt een heerlijke dag

23-01-2025 08:42

Stphn87 +509

Er zijn een aantal spelers die het vertrouwen in hem kwijt zijn, vanuit het bestuur is er vooralsnog voldoende draagkracht..

23-01-2025 08:35

knarf +3309

Dat betwijfel ik, want de doelstelling lijkt niet gehaald te worden.

23-01-2025 08:37

Stphn87 +509

Als je helder nadenkt dan kun je nu toch ook geen afscheid nemen? Een nieuwe trainer zet de boel weer compleet ondersteboven, los van het feit dat diegene die je wellicht zou willen niet haalbaar zijn.. Geef Priske tot einde seizoen en neem dan afscheid van elkaar..

23-01-2025 08:51

knarf +3309

Als plek één en twee in gevaar moeten er ook koppen rollen.

23-01-2025 08:33

Danishweirdo +3700

Dat is natuurlijk grote onzin, er kunnen altijd omstandigheden zijn die je niet in de hand hebt zoals de gigantische waslijst aan blessures.

23-01-2025 08:40

knarf +3309

Maar niet als er iets is van onrust, dan komt de doelstelling zeker in gevaar. Dan moet je als TD besluiten nemen

23-01-2025 08:43

MarcoG +11352

Hadden we maar een TD in plaats van een hobbyist.

23-01-2025 09:05

MUTANT +272

Als je nog maar 1 middenvelder over hebt is dat geen toeval. Dan zit je er fysiek niet goed op; bij Slot waren er bijna nooit blessures en die spaarde de A-selectie nooit

23-01-2025 09:06

Boss63 +1419

Maar dat is aan het eind van het seizoen

23-01-2025 11:22

knarf +3309

Er wordt natuurlijk van alles geschreven en gezegd. Maar misschien is d’r ook onrust ontstaan vanuit bestuur omdat plek één en twee in gevaar komt en die moeten natuurlijk gehaald worden.

23-01-2025 08:31

FRlegend +17096

Te Kloese is all in op de benen gegaan.

23-01-2025 09:02

BennieOpstekers +2481

Het is geen kaartspel John. Het spel wel eerlijk spelen.

23-01-2025 08:26

RidderkerkFeyenoord +2199

Als je in Spanje wint, in Portugal wint van nota bene Benfica, in Engeland tegen Manchester city gelijk weet te spelen en in eigen huis Bayern München verslaat….

Dat er mensen binnen Feyenoord al jaren op de achtergrond blijven, maar wel sneaky stoelpoten door gaan zagen is verontrustend en triest.

Ook Slot had het in z’n eerste jaar echt niet gemakkelijk en ook hij zag in dat dit binnen onze club gebeurt.

Voor een belangrijk duel olie op het vuur gooien en de media inschakelen… dan ben je voor mij erg triest bezig.

Priske is een topper!

23-01-2025 08:26

Animism +6393

John was belangrijk onder Slot, als clubman moest hij blijven en ik gok dat DtK dat geëist heeft. Priske wil natuurlijk, net als andere trainers, zijn eigen mensen.

Dus is John's ego het probleem of Priske en co.?

23-01-2025 08:24

renedean2306 +39

Je zag na afloop ook dat Priske met zijn assistenten aan het juichen was en de Wolf alleen zijn feestje vierde

23-01-2025 08:22

Flinkevleugel +3244

Misschien is De Wolf dan de stoorzender?

23-01-2025 08:24

010robson +2662

Stoorzender?geloof ik helemaal niks van.

23-01-2025 08:58

TrummekeTweePuntNul +12765

Dan zit het echt niet goed. Want de Wolf is een kudde dier.

23-01-2025 08:33

knarf +3309

Hij stond er wel tussen dat zag je na de wedstrijd

23-01-2025 08:34

010robson +2662

Dat zie ik al het hele jaar,de wolf hangt er een beetje bij.

23-01-2025 08:57

BennieOpstekers +2481

Wat is dit voor Logica. Feyenoord haalt de beste prestaties op het hoogste niveau sinds lang vervlogen tijden, het botert niet met de assistent. En dat zet je je hoofdtrainer op straat. Dat het niet botert klopt niet, want de spelers hebben het plam juist uitgevoerd. Spelers moeten opstaaan om Priske te behouden. Priske in, De Wolf out.

23-01-2025 08:21

Maakjenietdruk +11851

Het botert ook niet met twee assistenten en de selectie. Priske zou achter die assistenten zijn gaan staan.

23-01-2025 08:34

Jrob +2651

Lulverhaal ...over de Wolf .....is er voor t behoudt van t Feyenoord DNA ..!! Priske Out !!

23-01-2025 09:12

ibmebudh +3323

Dat gebeurde gisteren in de interviews bij Bijlow en Santi nou niet echt, helaas!

23-01-2025 09:14

joopkater +6363

Ben zelf nooit zo van de conspiracy’s, maar wat als Priske dit zelf heeft gelekt om te kijken hoe de spelersgroep reageert? Nou blijkbaar strijden ze dan wel voor iedere meter

23-01-2025 08:21

Flinkevleugel +3244

Slimme zet dan van Priske.

23-01-2025 08:28

Maakjenietdruk +11851

Er is naar de Deense pers gelekt. Denk je dat De Wolf zo slim is om.eenrookgordijn op te trekken door naar de Deense pers te lekken zodat het lijkt alsof het uit de hoek van Priske komt?

23-01-2025 08:36

joopkater +6363

John de Wolf lijkt mij niet slim genoeg om te lekken zonder dat z’n naam 40x in het stuk voorkomt

23-01-2025 09:08

Kevinmartens87 +1756

Als Priske mag blijven, waar ik voorstander van zou zijn. Dan moet er in de top van de club een kop rollen. Denk die vieze van Bodegom. Altijd onrust en ellende rondom die man.

23-01-2025 08:12

Flinkevleugel +3244

Van Bodegom heeft ons Arnesen, Slot en Te Kloese bezorgd, met alle sportieve en financiële successen die dat tot gevolg had.

23-01-2025 08:30

Jrob +2651

En Troost.

23-01-2025 09:13

Boss63 +1419

Troos eruit?

23-01-2025 11:24

Jrob +2651

Die had allang eruit gemoeten.....!

23-01-2025 15:43

Bamihap +1840

Jammer voor John, maar hij lijkt toch steeds meer de grote stoorzender te zijn, en niet Priske.

23-01-2025 08:11

Maakjenietdruk +11851

Hoezo, omdat steeds meer mensen elkaar napraten?

23-01-2025 08:36

HwangKing +2320

Kees vuile luijxx ** rat altijd negatief over Feyenoord. Had ook seizoenskaart bij 020

23-01-2025 08:08

TrummekeTweePuntNul +12765

Valt wel op he. Vies mannetje!

23-01-2025 08:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties