''Het is niet ongebruikelijk dat dit op het laatste moment gebeurt''

Algemeen directeur Dennis te Kloese heeft uitgebreid gesproken met RTV Rijnmond over de transferperiode van Feyenoord. De Rotterdamse club kreeg de afgelopen dagen veel kritiek omdat het pas laat tijdens de transferwindow zich officieel ging melden. Te Kloese is het niet eens met het geschetste beeld dat Feyenoord uit paniek heeft gehandeld.

''Het is ook heel moeilijk om wat we intern doen en alle processen naar buiten te brengen'', vertelt Te Kloese. ''Ik denk dat er al heel veel naar buiten komt op een manier die soms zelfs schade veroorzaakt. We moeten daar heel voorzichtig en op een goede manier mee omgaan. De indruk hoe dingen nu naar buiten komen en wat mensen daar dan van vinden, daar kan ik heel weinig mee, want ik kan dat niet veranderen.''

Feyenoord heeft een dag voor het sluiten van de transfermarkt te horen gekregen dat Club Brugge Andreas Skov Olsen toch niet verkoopt. Dat Feyenoord uiteindelijk in Spanje uitkomt voor Assane Diao moet niet worden gezien als paniekbeleid. Sterker nog, de club volgt bepaalde spelers al jaren. ''We schakelen dan door naar spelers waar we veel scoutingsrapporten van hebben, en waar we vijf à zes keer live naar hebben gekeken.''

''Het is niet ongebruikelijk dat dit op het laatste moment gebeurt, want zo werkt het in het voetbal'', legt Te Kloese uit. ''De clubs gebruiken het moment ook, dat doen wij ook. Wij verkochten ook heel laat Geertruida, terwijl we hem ook aan het begin van de transferperiode hadden kunnen verkopen voor een veel lager bedrag. We hebben geen spelers gehaald of willen halen die we op de laatste dag hebben bedacht.''

''Daar zijn we al zes maanden mee bezig'', vervolgt de algemeen directeur van Feyenoord. ''Een speler zijn we zelfs al een jaar mee bezig. Dat het dan niet lukt, dat is een teleurstelling. De teleurstelling slaat niet bij ons om in: dan gaan we maar bij de pakken neerzitten. We gaan over drie maanden kijken of dezelfde speler dan wel te halen is. Nu is de transferwindow gesloten en we kunnen wel bij de pakken neerzitten, maar we kunnen ook kijken naar wat we wel hebben.''

Supporters hadden meer verwacht

Te Kloese is vooral trots dat Feyenoord grote namen heeft weten te behouden. Toch hadden de supporters meer verwacht. ''De lat hebben we zelf heel hoog gelegd de afgelopen jaren. Als je kijkt naar het type spelers dat nu op dit moment gehaald wordt en je zet dat af tegen drie, vier à vijf jaar geleden, is dat een ongelofelijke omslag binnen de organisatie. De lat is, onder andere door Arne Slot en veel mensen binnen de organisatie, ongelofelijk hoog gelegd. Daar moeten we ook naar kijken hoe we dat hoog kunnen houden.''

''Door een transfer die niet doorgaat op maandagnacht te zeggen dat alles wat we de afgelopen jaren hebben gedaan, niet goed genoeg is geweest, dat lijkt me een beetje moeilijk. Aan de andere kant komen we nu in een positie waar ik heel erg trots op ben. Ondanks de teleurstelling dat het niet is doorgegaan. Dat we nu een dusdanig transfersom kunnen betalen, dat we nu wel de zogenaamde bovenkant van de transfermarkt kunnen bereiken. Dat het niet lukt, hangt van veel dingen af.''

''Dat hangt af van de club die verkoopt. Dat hangt af van de manager die de speler begeleidt. Tegenwoordig is er veel meer invloed van de ouders, entourage en de mensen om de speler heen. Dat zie je bij ons ook. Ik denk dat misschien dezelfde vraag in Spanje gesteld wordt: waarom heb je die linksbenige centrale verdediger niet kunnen halen? Die speelt nu bijvoorbeeld nog voor Feyenoord'', zo sluit Te Kloese af.

Lees meer over
Andreas Skov Olsen
Plaats reactie
666

janos +4642

Zware roker die Tabakovic

07-09-2024 22:31

FRM010 +6628

Zerrouki OUT

07-09-2024 22:10

Japio +5661

Waarom zit Wieffer niet in deze selectie? Nog steeds geblesseerd?

07-09-2024 21:21

RemcoFR +26757

Om naar DTK te luisteren is altijd goed te deon.

07-09-2024 21:17

Dordts010 +1963

DtK moeten we gewoon eens wat meer respecteren.

07-09-2024 20:10

Ton.V90 +60

Zoveel supporters, zoveel meningen. Te Kloese en Arne Slot hebben de club in 3 jaar fantastisch omhooggevallen geduwd. Dat verdient wel een beetje respect en krediet. Ik heb alle vertrouwen in de clubleiding. Wij supportes hebben altijd een mening, maar kennen de in en outs helemaal niet. Feit is ook dat we nog steeds geen 25 of 30 miljoen kunnen uitgeven en dat topspelers niet geïnteresseerd zijn in de Nederlandse competitie.

07-09-2024 15:53

1234567890 +173041

Omhooggevallen ?

07-09-2024 16:08

MCMLXX1-Creata +324

Off topic; waar blijft het schitterende groen-witte extra tenue dat voor de klassiekert gelanceerd zou worden ??

07-09-2024 11:21

Sinisterrallures +54

Die ging gelukkig voor Castore niet door 😉.

07-09-2024 17:59

DekselseAchahbar +957

De connectie tussen de afgelopen drie jaar en deze window wordt wat mij betreft te heftig gelegd. Dat het de afgelopen jaren goed is gegaan, maakt deze window niet meer of minder succesvol. Juist een stijgende lijn is lastig, maar wel belangrijk om door te trekken. Dat de versterkingen aan de bovenkant én het vervangen van Minteh niet is gelukt, betekent daardoor in mijn ogen geen succesvolle window.

07-09-2024 09:43

Rheden1908 +8123

Loopt er niet ergens een transfervrije 6 en rechtsbuiten rond?

07-09-2024 09:37

beppie172 +65637

“In het geval van Wieffer speelde hij in het begin niet ,maar is er bewust gekozen in de winter geen speler te halen?”

Waarom werd dan die hele soap met Zerrouki opgevoerd tijdens die winterperiode?

07-09-2024 08:39

DekselseAchahbar +957

Daar merk je dat Te Kloese heel sterk is in zand in de ogen strooien. Ook een kwaliteit en enorm belangrijk als directeur. Maar het eerlijke verhaal vertelt hij hier zeker niet

07-09-2024 09:43

beppie172 +65637

Zijn laatste woorden van het interview ook toen het ging om eventuele transfervrije spelers: ‘…terwijl we de selectie nu wel rond hebben’.

Waarom dan tot de laatste minuut bezig met transfers als je vindt dat het wel rond is?

07-09-2024 09:53

Fhasil +1877

Komt ook door deze slappe interviewer van Eersel. Ik snap niet dat bepaalde mensen hem roemen. Voor de show stelde hij een paar kritische vragen maar beet richting TD nooit door. Daarom werd je niet veel wijzer van dat interview. Zeer matig journalistiek werk.

07-09-2024 12:59

beppie172 +65637

Eens. Hij stelt ook een vraag over samenwerking van TD met Priske en daar geeft ie totaal geen antwoord op. Als interviewer zou je dan de vraag moeten herhalen als je het echt wilt weten.

07-09-2024 15:10

FRM010 +6628

Precies. Zerrouki moest gehaald worden. Dus dik gelul

07-09-2024 22:11

tdetank +11775

De waarheid zal blijken op het veld. Als we mee doen om het kampioenschap en het redelijk tot goed doen in de CL kan de duim omhoog. Lukt dat niet, dan gaat de duim omlaag.

07-09-2024 07:33

Cornelis.B +90

Waarom allemaal zo negatief!!!!!
Wacht nu eens af wat er gaat gebeuren. Vorig jaar ging het precies het zelfde. Beetje vertrouwen.
Vergeet niet waar we vandaan komen.

07-09-2024 05:05

beppie172 +65637

Vorig jaar ging het precies hetzelfde?

Mag hopen van niet. Dat was achteraf een zeer matige transferzomer en in de winter werd er (weer) te laat geschakeld waardoor Rodriguez niet gehaald kon worden.

07-09-2024 09:56

Fhasil +1877

Situatie is nu volledig anders en inderdaad met dank aan TD en Slot.
Echter, resultaten uit het verleden betekenen niet dat het deze transferperiode goed is gegaan. Verre van. En dit terwijl we veel meer te besteden hebben na verkopen van een Wieffer en Geert.
Bepaalde kritiek is zeker op zijn plaats. Te kloese kwam in het interview ook met uitwegen waarom zaken niet naar wens zijn gelopen. Dat vind ik dan zwak.

07-09-2024 13:02

gele_zijde +753

Mensen zijn mild, maar wat een teringzooitje. Middenveld is zo slecht. Waarom je Ezechiël niet op dat lijstje zet is mij een raadsel, die liet zien dat hij er klaar voor is.

07-09-2024 00:59

vatoslocosss +10196

Lees het artikel omdat die lang in de jeugd heeft gezeten mag die sowieso meedoen

07-09-2024 01:42

Jeroen.S71 +1007

Wazig...https://youtube.com/shorts/9u2NLIfcD1k?si=tF0k3M3GaLMPBnXJ

06-09-2024 22:59

FRANKIEBOY9 +309

Ik heb Kloeseterpoepe niet meer gezien. Durft zeker niet meer, die droeftoeter!?

06-09-2024 21:35

FRANKIEBOY9 +309

Een mea culpa Kloeseterpoepe? Buig voor de Don Dennis!

06-09-2024 21:34

FRANKIEBOY9 +309

Hoor je dat Kloeseterpoepe? Gebeurt vaker droeftoeter!

06-09-2024 21:32

wil.o +210

Te kloese je doet het goed ,gewoon doorgaan

06-09-2024 21:20

FFL +10735

Prima, verduidelijkend interview met DtK in het AD vandaag. Alleen om de rol van de RvC bij transfers blijft een 'dubieus geurtje' hangen

06-09-2024 16:30

beppie172 +65637

Die moeten toestemming geven bij grote financiële transacties.
Maar daar hoort wel onderbouwing bij.

Zolang ze zich er maar niet inhoudelijk zich ermee gaan bemoeien is daar niet zoveel mis mee.

07-09-2024 10:01

Geert-Jan.v +2581

Aan de mos moet zijn rotte kop dicht houden met zijn commentaar jij zelf bent al een hele tijd van het rechte pat af

06-09-2024 16:05

Ralph-Feyenoord +27154

Aadje voetbaljonguh

06-09-2024 21:09

pcb58 +228

Dat gesprek tussen Diffa en Bertus Bierbus.......
Zijn dát de supporters?

06-09-2024 16:00

FL107 +679

Helder verhaal, goede beargumentatie. Er is visie, er is beleid en de prestaties van de afgelopen jaren zijn goed.
Sommige hier doen of het een soort wetenschap is die louter op vaststaande feiten berust. Niets is minder waar.

06-09-2024 15:51

reev +152

Kunnen jullie je de selectie van Trainer Stam nog herinneren. Dat is nog maar kort geleden. Een totale ramp. Volgens geruchten kan Feyenoord nu een bod van 17 mio doen op een speler. Dat was de waarde van de selectie in 2020. We maken enorme stappen, zie dat eens in

06-09-2024 15:46

Fhasil +1877

Die extra financiële ruimte die er tot voor kort niet was, maakt nog niet dat te Kloese pareltjes heeft weten te contracteren. Je zou toch verwachten dat de aankoop van een speler nu duizend keer eenvoudiger is dan een aantal jaren terug toen bijv. in de periode Advocaat niks kon en de club noodlijdend was. Van Eersel deed een poging een scherpe vraag te stellen aan Te Kloese maar zodra het enigszins ongemakkelijk werd, beet Dennis van Eersel niet door. Eigenlijk kwam te Kloese er eenvoudig mee weg. Dat deze TD in een dubbel functie nu pas door heeft dat twee banen veel te veel van het goede is, daar komt hij dan wel laat achter. Hij zocht ook naar excuses, omstandigheden, en uitvluchten en dat vind ik nooit sterk. Van Eersel was ook geen partij voor te Kloese. Ik geef hem echter het voordeel van de twijfel omdat ik niet exact weet welke kwaliteit we wel hebben binnen gehaald. Of we op cruciale plekken een goede vervanger hebben, laat zich raden. Laten we het hopen !

06-09-2024 15:53

DekselseAchahbar +957

Helemaal mee eens. Dat de afgelopen jaren goed zijn gegaan, is totaal niet relevant in beoordelen van deze zomer. Tuurlijk zijn er stappen gezet. Maar zoals DtK zelf zegt; je moet wel kritisch blijven. En die kritiek op hemzelf en de organisatie mis ik (helaas begrijpelijk) in z'n interview

07-09-2024 09:47

dehelvandeurne +4145

Die Hadje, zou die er kunnen komen? Wel een jongen die initiatief neemt, soms te makkelijk de bal kwijt raakt, maar wel een met ontegenzeggelijk aanvallende ideeën. Jong en nog onervaren. Moet je wel elke wedstrijd minuten laten maken, net zoals Milambo, Zechiel en Read.

06-09-2024 15:46

FRNelom +3619

Dennis is een held die we moeten koesteren

06-09-2024 14:48

Rumble +6762

Propaganda tv. Slecht gehandeld!!!!!

06-09-2024 14:22

Keesdekip +653

"Nou ik moet eerlijk zeggen..." gebruik je nu al 3 jaar. Tijd voor een andere inleiding om je hersenspinsels te delen Dennis :)!

06-09-2024 14:02

detrotsvanrotterdam +8614

Een goede vraag is of het nodig is dat alles op de laatste dag moet gebeuren.

06-09-2024 12:59

Harry +2039

Waarschijnlijk wordt de wedstrijd 020 Utrecht ook afgelast i.v.m. politie acties dan spelen ze dus al drie competitie wedstrijden op rij niet dit is toch pure competitie vervalsing is het niet beter om de neuzen de rest van de competitie te schorsen

06-09-2024 12:32

detrotsvanrotterdam +8614

Het is natuurlijk van de zotte dat er steeds politie nodig is bij een eredivisoewedstrijd. Ik denk denk dat de KNVB en clubs eigen orfediensten moeten gaan inrichten.

06-09-2024 13:02

Fhasil +1877

Die hebben geen geweldsmonopolie en kunnen dus niet daadwerkelijk ingrijpen zodra er rotzooi ontstaat.

06-09-2024 15:55

detrotsvanrotterdam +8614

Heb ik nog in de kast staan.

06-09-2024 16:07

Vido56 +2425

Hier kunnen die neuzen ook niets aan doen hé?

06-09-2024 15:38

Harry +2039

Klopt maar ze krijgen zo wel veel tijd om uit die gigantische dip te komen waar ze in zitten

06-09-2024 16:11

Bati +39452

Uit de dip te komen zonder te spelen

06-09-2024 18:24

Sinisterrallures +54

Volgens Har kan het 😉.

07-09-2024 18:08

Sinisterrallures +54

Dat dit niet hun schuld is en zeker niet in hun voordeel, ontgaat je?

07-09-2024 18:08

jayjay49 +7839

Complimenten Dennis!!
Indrukwekkend, open, eerlijk gesprek, bijna monoloog van deze top-manager.
Alles volledig logisch en verklaarbaar. Geen defensief gedrag over de afgelopen transferperiode, maar alles te rechtvaardigen op een begrijpelijke manier
Ik vond het indrukwekkend zoals hij zijn beslissingen heeft uitgelegd.
Nogmaals complimenten Dennis en succes gewenst dit jaar. En blijf op deze manier lang bij Feyenoord.👍👍👍👌👌🤞🤞🤞

06-09-2024 12:21

Rumble +6762

Jij bent dus iemand die erin trapt. Bijzonder om te zien wel.

06-09-2024 14:23

Tegendraads +1487

Zucht, je snapt er niets van

06-09-2024 15:44

FL107 +679

Woke idioot dat je bent. Denk je nou echt dat hij Feyenoord kapot wil maken? Deze man heeft het volgens mij niet zo heel slecht gedaan de afgelopen jaren. Zowel op sportief als financieel opzicht is de club gezond. Zijn vele clubs in Nederland die dat niet kunnen zeggend

06-09-2024 15:55

Tegendraads +1487

Helemaal eens jayjay💪💪💪💪

06-09-2024 15:45

BertusBusworst +1585

AD te Kloese: “Lekker gewerkt pik!”

TD te Kloese: “Ja, ik ben ook erg tevreden, lekker windowtje, niks mis mee. Maar jij doet het ook niet verkeerd, ouwe reus!”

AD te Kloese: “Biertje? Zijn we wel aan toe toch?”

TD te Kloese: “Nou en of!”

AD te Kloese: “Sjaak, ga jij eens heel gauw 2 kratten bier en wat bitterballen halen bij de Sligro aan de overkant.”

Sjaak Troost: “Tuurlijk meneer te Kloese, wilt u er ook chippies bij?”

06-09-2024 10:01

Diffa85 +11150

Diffa te Bertus "Doe maar niet meer"..

06-09-2024 10:50

BertusBusworst +1585

Bertus to Diffa: “Bepalen we zelf wel, pik”

06-09-2024 11:03

Diffa85 +11150

Je pik heb je al jaren niet meer gezien man..

06-09-2024 11:11

BertusBusworst +1585

Ik niet, maar je zus nog wel gisteravond.

06-09-2024 11:19

Diffa85 +11150

Owww zo'n viespeukkie ben je dus!! Met snoepjes en kittens langs de speeltuinen aangezien ze 13 is. Bahbah..

06-09-2024 11:58

BertusBusworst +1585

Nu wordt het wel erg niveauloos.
Die 85 in jouw naam, betreft dat de hoogte van jouw IQ?
Hup, terug naar de dagbesteding, mobieltje inleveren en goed luisteren naar jouw begeleider.

06-09-2024 12:12

Diffa85 +11150

Nu pas!! Het begon al met je kansloze "grappige" berichtje!! Daarna als een klein kind op de basisschool een zus comment maken!! Manmanman over niveauloos gesproken!! Doeidoei..

06-09-2024 12:42

BertusBusworst +1585

Pssst, zelfreflectie Diffa85……..
Dank voor uw sterk inhoudelijke bijdrage!

06-09-2024 12:50

Reintjuh +5316

7-0 alleen Ueda niet gescoorde

06-09-2024 08:45

Spspkn +3277

Lekker opportunistisch hier weer. Als er 1 of 2Wieffers of Aursnes tussenzitten dan is er dus niets aan de hand. En als dat niet zo is dan hebben we in ieder geval voor het eerst sinds jaren 2 jaar op rij positief financieel resultaat.
Om het financiele gat te dichten is wel paar jaartjes nodig -helaas-

06-09-2024 07:30

Kings010 +7677

Dus eigenlijk wat hij zelf zegt. Is dat hoe later je koopt hoe meer je moet betalen. Logisch ook, dus waarom ga je dan zo laat proberen te kopen.

06-09-2024 07:26

SuppoostCrooswijk +35403

Omdat die clubs dus ook pas laat willen verkopen natuurlijk

06-09-2024 07:48

Kings010 +7677

Als je met een goed bod komt zullen ze er over nadenken toch. Je kan het wellicht proberen.

06-09-2024 08:19

RoodWitMaastricht +9969

En wie zegt dat dat ook niet gebeurd is?

06-09-2024 11:42

Edje +5343

De beste stuurlui....Tjonge jonge. Arne wordt meer gemist dan we gehoopt hadden, 't is niet anders. Vroeger deed Arne een belletje en dan kwam die speler. Dat voordeel hebben we ook al niet meer. DTK gaat dit repareren, alle vertrouwen. Hopen dat Brian Priske ook een beetje helpt .

06-09-2024 07:23

maakmegek +326

Totaal geen vertrouwen in deze trainer.

06-09-2024 16:46

FRANKIEBOY9 +309

Onsamenhangendheid was daar ook debet aan. Priske is niet veel te verwijten.

06-09-2024 21:39

ringostar1 +2653

We zien het zo in de competitie dat we vaak verliezen dan is duidelijk dat we spelers moesten kopen !

06-09-2024 05:45

beppie172 +65637

Als je 2 maanden de tijd hebt om een vervanger voor Minteh te halen en je biedt dan de laatste 2 dagen opeens bakken met miljoenen aan Brugge en als dat mislukt (omdat je te laat bent) ook een nieuw record voor een jonge speler van Betis, dan zorg je zelf ook voor die beeldvorming, Dennis!

En ook de vervanger voor die andere vertrokken sterkhouder is uiteindelijk niet gelukt, hoewel Hwang zo wel zal worden verkocht.

06-09-2024 02:41

RoodWitMaastricht +9969

Dennis is er voor het beleid van Feyenoord en niet voor de beeldvorming. Wie zegt dat er al niet de nodige biedingen aan Brugge zijn geweest, maar steeds zijn afgewezen?

06-09-2024 11:44

beppie172 +65637

Ze boden wat Brugge wilde hebben, maar die deden het toch niet omdat het te laat in de transferwindow was. Dan ben je dus te laat.
Zelfde gebeurde 1,5 jaar geleden bij Zerrouki in de winter en afgelopen winter was Rodriguez mislukt doordat er tijd te kort was. Het is geen incident, maar een patroon.

06-09-2024 13:57

FRANKIEBOY9 +309

Wil je nou vertellen dat dat alleen bij Feyenoord gebeurt? Waar slaat dat op?

06-09-2024 21:41

beppie172 +65637

Ik zeg dat het een patroon is dat we een gewenste versterking niet binnenhalen door tijdgebrek aan het eind van een transferwindow. En dan ben je dus te laat of te laag gestart met de onderhandelingen.

06-09-2024 22:40

FR-LEGEND17 +20221

Alleen nog trutjes online woulleh…?! 😅

05-09-2024 23:34

FR-LEGEND17 +20221

Maak je niet druk Don DtK… 🙏🏻 ❤️🤍
Feyenoord Rotterdam loves you 🫶 YNWA 🤝

#igotyou..

05-09-2024 23:31

Diffa85 +11150

Goeie uitleg op bepaalde zaken, bullshit uitleg over de “maandag” deadline aangezien je er maanden voor had, helaas simpele vragen en zeker niet kritisch!!..

05-09-2024 23:29

FR-LEGEND17 +20221

#cityoflies… 👀

05-09-2024 23:25

Diffa85 +11150

Genoeg tijd?? Je had aan deze maanden niet eens genoeg!!..

05-09-2024 23:05

Wim.L +1496

Lullo jij.

05-09-2024 23:19

Diffa85 +11150

Mag je tegen die man zeggen, die op zondag het vlees komt snijden bij je lampie..

05-09-2024 23:32

omejoop19 +571

Hij kan mooi kletsen maar praatjes vullen geen gaatjes.

05-09-2024 22:31

Mark.O62 +809

Huh, heb je wel gekeken? Te Kloese legt heel genuanceerd uit wat het beleid is, waarom ze welke keuzes hebben gemaakt en wat er is gebeurd. Pf de keuzes juist zijn gaan we zien. Ik kan niet vanaf mijn mobiel in de tuin daar een voorspelling over doen. We gaan het zien.

05-09-2024 22:36

omejoop19 +571

Ja hij weet zichzelf goed te praten dat is alles. De feiten zien we op het veld jammer genoeg

05-09-2024 22:50

svanw84 +11053

Wat een simpele gedachtengang heb jij zeg.

05-09-2024 22:56

omejoop19 +571

In ieder geval heb ik een gedachtengang

05-09-2024 22:58

oelewapper +162

Als we maar van Sparta en Willem II kunnen winnen . Dan zijn we al een stuk verder .

05-09-2024 22:30

AlsoAlsoAlso +37

Kijk, wat DtK zegt klopt. Het is alleen teleurstellend dat je je niet versterkt hebt t.o.v. vorig jaar ( althans, dat verwacht ik niet) en als je het op die manier bekijkt heb je nu een paar miljoen verdient maar is het de vraag of je ‘t PSV lastig kan maken en of je echt iets in de CL te zoeken hebt. En dat is dan in mijn ogen gewoon teleurstellend…

05-09-2024 22:25

Obq +10259

Het leven is hard en bitter. Wen er maar aan.

05-09-2024 22:28

FeyenoordBrabo72 +1446

WE HEBBEN SOWIESO NIETS IN DE CL TE ZOEKEN!!!! Niet versterkt klopt misschien maar tov vorig jaar zijn nu wel sterkhouders gebleven, op Geertruida na maar met een 0 maanden contract nog 25 miljoen ontvangen is gewoon klasse!!
Alleen jij en Wiefer zijn gegaan, ik tel daar Minteh niet eens bij omdat 90% van alle tienerkutjes hier het een blind paard noemde....
Teleurstellend zijn 95% van alle reacties hier... kijk waar we vandaan komen, kleine stapjes in de toekomst voordat we hetzelfde beleid gaan voeren als in nose town!!

06-09-2024 01:29

FL107 +679

Nou ja, denk dat we (financieel en sportief) genoeg te zoeken hebben in de CL, of heb je liever dat het alleen een competitie wordt voor de Olie Sjeiks en investeerders? De verschillen in begroting zijn (TE) groot. Als iedereen hier zijn verwachting een beetje bijstelt naar beneden en realistisch is, gaan we gewoon een mooi tussenjaar tegemoet

06-09-2024 16:04

FeyenoordBrabo72 +1446

Het voetbal is helaas al een sport van de Olie Sjeiks geworden, zie bijvoorbeeld PSG en Man City.
Mijn verwachting (meer hoop eigenlijk) is dat we in de CL een paar punten sprokkelen met hier en daar een positieve uitschieter en we de zacht stijgende lijn van de laatste jaren voorzichtig doorzetten, dan vind ik een tussenjaar niet eens zo heel erg, die komen er toch nog wel genoeg...ook bij de lampjes!

07-09-2024 13:34

petje +10648

Dennis , ik heb respect voor je en deze antwoorden kon n blinde zien aankomen.
T gaat er gewoon om dat we achter de feiten aanlopen. Als iets normaal is hoeft dat bij ons niet zo te zijn. Zorg dat je selectie op tijd klaar is dan sta je niet weet direct 4 pnt achter. Dan hebt je sneller een ingespeeld team. Dat is geen kritiek maar n feit.
Waarom is iedereen zo snel op zn tenen getrapt als er wat gezegd wordt?....de beurs mogen we trekken en vooral mond dicht.
Zo werkt t niet. We hebben verder meer spelers vd C categorie binnen gehaald dan spelers die ons in de CL kunnen leiden. Maar dat is geen kritiek Dennis....maar n feit.

05-09-2024 22:05

K.T +1765

Welke speler van de A categorie had u dan verwacht?

05-09-2024 22:16

Peter.M62 +949

Rodri en Vinicius bleken net niet haalbaar 😂

05-09-2024 22:23

Mark.O62 +809

Onzin, luister het interview nog eens terug.

05-09-2024 22:37

KalegabberArne +50

Don Dennis blijft toch eigenlijk wel echt een grote leider, na al die jaren onrust in het bestuur, is de rust weer helemaal terug mede door hem!

05-09-2024 21:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties