Trauner: ''We verloren een beetje de structuur door de wissels''

Zijn inzetbaarheid gedurende het seizoen blijft vaak een vraagteken, maar als Gernot Trauner dan daadwerkelijk aan de aftrap kan verschijnen, brengt hij direct heel veel rust met zich mee. Ook tegen Sparta Praag verscheen hij op het opstellingsformulier en met zijn kopbal opende hij na acht minuten de score.

"Het is tot nu toe een heel goed seizoen in de Champions League", vertelt Trauner op de persconferentie. "Alleen los van de wedstrijd tegen Salzburg, waar we wel meer van hadden verwacht. Ik denk dat we verder heel goed presteren in de Champions League. We hebben tien punten na zes wedstrijden en daar hadden we vooraf voor getekend. We staan er goed voor op de ranglijst, dus dat geeft vertrouwen voor de komende weken."

Trauner krijgt vervolgens de vraag of Feyenoord extra gebrand was om voor een overwinning te gaan in eigen huis. "In de Champions League is het altijd een speciale wedstrijd en ik denk vooral tegen Sparta Praag met onze trainer, was het extra speciaal. We wilden uiteraard deze wedstrijd winnen en ook voor de trainer is het natuurlijk leuk om je oude club te verslaan. Nu moeten we herstellen richting de wedstrijd van zaterdag."

Feyenoord gaf initiatief weg

Richting het einde van de wedstrijd werd het spel van Feyenoord duidelijk minder, zo beseft ook Trauner. "We verloren een beetje de structuur door de wissels. Spelers stonden op posities waar ze niet gewend aan waren. We moesten wisselen en we hadden niet veel opties in de verdediging, dus we moesten een oplossing vinden. Uiteindelijk gaven we het initiatief een beetje weg, maar ik kreeg nooit het gevoel dat ze nog twee doelpunten konden scoren."

Lees meer over
Gernot Trauner
Plaats reactie
666

Hargio +45

Was ook niet nodig om alles om te gooien. Gewoon Beelen voor Nieuwkoop als RB en Stengs rechtsbuiten ipv Moussa (op 10 voor Milambo had ook gekund). Zelfde structuur, andere poppetjes.

13-12-2024 15:26

FRM010 +6750

Sneer naar Priske

13-12-2024 14:59

RemcoFR +27018

Je zag het gebeuren. Jammer genoeg.

12-12-2024 20:39

Feyenoord4ever1908 +63910

Fijn dat je er ook bij was Trauner. Je hebt wederom veel aanvallen onschadelijk gemaakt

12-12-2024 16:07

frbergh +13141

Na de wissels liep het voor geen meter meer

12-12-2024 14:16

FFL +10896

Laat dat 'een beetje' maar weg.

12-12-2024 14:15

Kaasiejj +1834

Wat vonden we van Smal in de vorm van een Geertruida rol?
Hij deed het wel aardig toch? Paar keer goed hoog in het middenveld zien staan.

12-12-2024 13:49

FrBubba +19490

Ja maar hij moet alleen niet aangespeeld worden.

12-12-2024 14:03

frbergh +13141

Ik vond Smal goed spelen

12-12-2024 14:15

VanKlotelenBurg +3934

Prima pot gisteren maar ik heb net even gebeld om ons abonnement voor tegendoelpunten vlak voor rust op te zeggen.

12-12-2024 11:56

Dezwartetulp +77135

Priske beter dan Slot zo langzamerhand

12-12-2024 11:51

Verstappen +7850

U bent weer één van de weinigen die het doorheeft

12-12-2024 14:01

SCRSCR +4226

We moeten Priske ook de verdiende complimenten geven. Echt een heel mooie Champions League campagne die wordt neergezet. Daarnaast krijgt hij wat Slot niet voor elkaar kreeg, de buitenspelers aan de praat. Die maken het verschil. Dit Feyenoord is aanvallend echt wel aantrekkelijker dan onder de laatste 1,5 jaar van Slot waar het heel tactisch was wat ten koste van je drie aanvallers ging. Anderzijds had Slot het verdedigend natuurlijk een stuk beter op orde. Dat moet nu ook echt beter, vooral met standaardsituaties. Een nieuwe en goeie keeper die een keer een voorzet pakt zal ook een hoop schelen.

Met dat wisselen maakt Priske er overigens wel steeds een puinhoop van. Benfica uit en ook nu weer ga je je aanpassen terwijl je heel goed speelt. Onnodig.

12-12-2024 10:37

Bati +39943

Heeft ook veel vertouwen in jeugdspelers, Read, Milambo krijgen kansen.

Paixao is beter geworden, Moussa breekt door.

Prikske doet het uitstekend en de selectie is nog geen 1 keer compleet geweest, sterker nog heel veel blessures.
Erg knap van Priske.

12-12-2024 10:43

SCRSCR +4226

Helemaal mee eens

12-12-2024 10:55

den_the_man +1128

Prima, resultaten geboekt. Gisteren wel veel onrust in het elftal gebracht met al die rare wissels. Ook nog van systeem gewisseld, als ik het goed heb gezien.
Eigenlijk zegt Trauner het ook in zijn reactie. Niet meer doen trainer. Is gelukkig goed gekomen. Tien punten is voorlopig boven verwachting.

12-12-2024 12:13

betty +531

Waarom Heang eraf en niet Timber ??

12-12-2024 10:36

Bati +39943

Omdat Hwang al een tijdje met z'n handen op de knieën stond, die was helemaal kapot en ja kan krijg je Zerrouki.
Heel gek dat je kwaliteit inleverd dan he?

Precies daarom wilde Te Kloese Bistrup halen afgelopen zomer.

12-12-2024 10:38

VanKlotelenBurg +3934

Ik vond Zerrouki helemaal niet slecht invallen gisteren. De problemen ontstonden centraal achterin nadat Beelen inviel, die heeft echt een dip. Osman is nog steeds een ongericht projektiel en Stengs brengt helaas ook nog niet wat hij zou moeten kunnen.

12-12-2024 11:59

Djim +8224

Waarom werd hadj moussa gewisseld? Hij vroeg zich dat zelf ook duidelijk af.

12-12-2024 10:33

JasperFR +224

hebben nog 3 wedstrijden binnen 10 dagen, dus vermoedelijk rust gunnen...

12-12-2024 10:36

realistisch1953 +14198

Inderdaad een bijzonder vreemde wissel, hij is één van de weinige die de tegenstander in de gaten moet houden door niet alles en iedereen naar voren te sturen. Toen hij was gewisseld kwam Sparta Praag een paar keer gevaarlijk voor het doel van Wellenreuther.

12-12-2024 10:36

Pixeltje +2648

Om blessures te voorkomen. Beter slecht winnen zonder blessures dan goed winnen waarna je halve elftal er weken lang uit ligt.

12-12-2024 11:04

Djim +8224

Zelfs Trauner spreekt zich dus uit over het slechte wisselbeleid van Priske

12-12-2024 10:28

Barry +395

Denk dat hij het had over de noodgedwongen wissel van beelen voor smal. Waardoor beelen lcv moest spelen

12-12-2024 10:37

Djim +8224

Hij had toch gewoon Bueno kunnen brengen voor Smal, ipv een paar minuten later?

12-12-2024 12:16

SCRSCR +4226

Wissels waren begrijpelijk. Moussa en Hwang kunnen wat rust gebruiken en Gimenez komt nog terug van een blessure. Maar het switchen naar een 343 met Paixao als wingback sloeg nergens op

12-12-2024 10:38

tussenjaar +6232

Osman held!

12-12-2024 10:22

KeithMoon +5280

Een beetje ???

12-12-2024 10:15

Twan.V52 +8114

De titel zegt genoeg

12-12-2024 10:14

Twan.V52 +8114

Heel veel berichten jaaa

12-12-2024 10:12

romeo1 +4428

Zerrouki en beelen feyenoord onwaardig

12-12-2024 10:12

radikale +6862

Een beetje?

12-12-2024 09:52

Djeekop +1273

Enige relevante vraag aan de trainer. Waarom drie spelers eruit halen

12-12-2024 09:51

Don Pablo +8916

Goh, ja joh?? En dat is niet voor het eerst.
Priske beheerst dat als geen ander... van goed spel, met wissels, naar dramatisch spel.

12-12-2024 09:47

JerzyDudek +448

Het is onze beste prestatie in de CL ooit (10 uit 6 ), en dan hoor je mensen hieronder over "Prutske". Het is te gênant voor woorden

12-12-2024 09:44

Gerdekaleklets +10974

Nou, de wissels pakten gewoon heel slecht uit. Mag best gezegd worden.

12-12-2024 09:50

KeithMoon +5280

Vindt ik ook

12-12-2024 10:17

JerzyDudek +448

Alles mag gezegd worden, maar ik verbaas mij wel over de toon

Verder heeft Priske gewoon gelijk gekregen, want op een ongelukkig eigen doelpunt van Beelen na was er ook weer niet zoveel aan de hand. Zo'n eindoffensief heb je altijd

12-12-2024 10:21

Djim +8224

Misschien komt deze, en alle andere, ongelukkige tegengoal wel door de chaos die de trainer steeds veroorzaakt

12-12-2024 10:29

TerAar1908 +15860

Dat zag iedereen, behalve wederom Priske

12-12-2024 09:31

Bati +39943

Vertel meesterbrein wat had jij gedaan?
Want dat er gewisseld moest worden dat was wel duidelijk.

12-12-2024 09:40

Djim +8224

Toen Smal eruit moest, kwam Beelen. enkele minuten later kwam Bueno. 2 keer positie wisselingen. hij had gewoon Smal door Bueno moeten vervangen.
En je kan ook iets beters bedenken dan Paixao op rechtsachter neer te zetten lijkt me.

12-12-2024 10:31

TerAar1908 +15860

Precies, gewoon 1 op 1 wisselen. Je vastigheden achterin en direct je beste man op 6 wisselen was niet heel best

12-12-2024 10:52

TerAar1908 +15860

Het staat 4-1, je hebt doelpunten nodig om met 10 punten jezelf een betere uitgangspositie te geven ipv nog een punt nodig te hebben. Moussa blijft je gevaarlijkste man met Paixao. 1 op 1 wisselen:
Smal -> Bueno
Nieuwkoop -> of Beelen of lekker laten staan, zaterdag speelt Read weer.
Milambo -> Stengs
Gimenez -> Osman

12-12-2024 10:56

Bati +39943

Hwang was kapot man, stond met z'n handen op de knieën en ja dan is Zerrouki de vervanger en ga je er al enorm op kwaliteit achteruit.

Smal ging eruit en Hancko ging linksback spelen, daar is Hancko geweldig, dus helemaal niet gek.
Gimenez werd voor Osman gewisseld, er was namelijk geen andere spits beschikbaar en ja wederom lever je kwaliteit in.

Nieuwkoop kon je ook niet laten staan, die kan tegen een Fortuna niet eens 90 minuten aan.
En daar heb je dus geen vervanger voor, net als een spits.

Daarbij gelul dat je doelpunten nodig hebt bij een 4-1 voorsprong, dat is hilarisch, staan r nu al uitstekend voor.
Psg moet ook nog tegen Stuttgart de laatste wedstrijd..

12-12-2024 11:09

TerAar1908 +15860

Stuttgart gaat op doelsaldo ons mogelijk nog voorbij als wij 2x verliezen. Die gaan nog naar bratislava welke 0 punten heeft en ze met 21 tegengoals makkelijk tegen krijgt. PSG en city winnen nog wel een wedstrijd en gaan ons voorbij. Celtic, PSV en Madrid winnen hun volgende wedstrijd ook wel.

12-12-2024 12:46

faajenoort +4774

Er wordt weer flink geluld door de "kenners" hier, maar wat moet Priske dan doen? Bijna alle backs zijn geblesserd of kwetsbaar. Als je Nieuwkoop de hele wedstrijd laat staan heb je alleen Read nog en die mag in de CL niet eens meedoen, Gonzales heeft hij de vorige keer geprobeerd, dat is ook niet echt een topper. Als iedereen fit is, is het makkelijk.

12-12-2024 09:26

DeKuipforever +200937

Vooral de wissels van Hwang en Moussa haalden de angel uit ons spel...

Het zou overigens ook niet gek zijn als Beelen eerst eens een gesprekje aangaat met een psycholoog of een motivatiecoach om zijn zelfvertrouwen een beetje op te krikken... Hij kan het voetballen toch niet verleerd zijn in de laatste paar maanden...

12-12-2024 09:24

Gerdekaleklets +10974

Ted Troost, leeft die nog?

12-12-2024 09:51

KeithMoon +5280

Helaas niet

12-12-2024 10:19

FRJari +4441

Meer spelers lijken dat systeem met 3 man achterin niet te waarderen. De gezichtsuitdrukking van Zerrouki bij zijn wissel zei voor mij genoeg

12-12-2024 09:24

Kwintsheul +14748

De wissels van Priske tarten alle logica.

Verder echt een prima trainer en bijna net zo goed als Slot. Hij heeft veel pech met blessures als je eerlijk kijkt. Maar we mogen eigenlijk maar over 1 ding klagen:

Die gare wissels steeds.

12-12-2024 09:13

guykroudikorsou +8239

Ja, maar wat moet je nu achterin anders doen (in CL) wanneer Nieuwkoop uitvalt? Die kan nooit hele wedstrijden spelen. Wellicht hield hij daarom Bueno achter de hand. Eigenlijk was Trauner ook klaar voor een wissel.

12-12-2024 09:16

Kwintsheul +14748

Ja dat is wel waar. Maar ik zou dan bijvoorbeeld nog eerder een rechtsbenige middenvelder als rechtsback erin brengen dan Beelen.
Beelen is als RCV al onzeker in zijn huidige vorm, dan moet je hem zeker niet ook nogeens op een positie zetten die niet de zijne is.

12-12-2024 09:20

guykroudikorsou +8239

Het waren inderdaad weer rare wissels. Op basis van al die kut data denk ik.
Ik had Bueno gewoon een op een voor Smal gezet (waarom kon hij 5 minuten later ineens wel erin?) en dan zou ik Trauner eruit doen voor Beelen. Maar ja wat moet je dan met Nieuwkoop? Die zal ook wel weer de komende 6 weken eruit liggen. Je hebt echt niks aan zo'n speler.
En blijkbaar kan Hwang (ik vond hem goed in de eerste helft) dan ook geen hele wedstrijden spelen?

12-12-2024 09:12

FNOORD7234 +240

Ik denk dat zelf een blinde dit nog had kunnen zien, maar laat ook meteen maar zien dat de spoeling dun is, en dat je in de problemen komt als je maar één rechtsback hebt.

Des te zorgwekkender al die blessures dit seizoen. Meeste verliespunten dit seizoen omdat er een ongebalanceerd elftal aan de aftrap moet verschijnen.

12-12-2024 09:11

TGW +6542

Mooi dat ze het zelf ook door hebben. Hopelijk heeft één van hun ook de ballen om dat tegen Priske te zeggen.

12-12-2024 09:08

Bati +39943

Klopt, maar Beelen is dan ook geen rechtsback, maar je moet wat.
Helemaal met zo'n intensieve wedstrijd, alleen de 1e helft zoveel meters gemaakt en druk gezet.
Veel spelers waren gwn kapot de 2e helft.

12-12-2024 09:03

brockie +110413

Zeg dat Priske, Gernot.

12-12-2024 08:50

FR08pjotr +20440

Kap daar nou gewoon mee

12-12-2024 08:49

Ger.J +1915

Daar word je toch schijt en schijt en schijt ziek van van dat kut gewisseld van die prutske he.
En dan nog wie hij er in zet, man man man.

12-12-2024 08:42

TypischFeyenoord +18072

Prutske.. het niveau hier zo triest

12-12-2024 08:48

Bati +39943

Je moeder is een prutser en dom ben jij ook.

12-12-2024 09:04

Ger.J +1915

Ach stakkertje

12-12-2024 09:54

Ger.J +1915

Gelukkig ben jij de enigste die dat denk, sukkeltje

12-12-2024 09:55

Ger.J +1915

En te stom voor een ava

12-12-2024 09:56

JozefKiprich +2765

Wie moet hij er dan in zitten Einstein?

12-12-2024 09:55

kraai59 +5298

Smal had je moeten wisselen voor Bueno. De rest van de achterhoede had je intact moeten laten. Osman heb je alleen wat aan op de vleugels . Paixao loopt rechtsback, het is het wisselen om het wisselen ,complete chaos. Tegen een goede tegenstander was je voorsprong in gevaar gekomen terwijl alles onder controle was.

12-12-2024 08:32

DexFlex +2914

Smal speelde echt een prima wedstrijd

12-12-2024 08:33

louisvanderploeg +13020

Dat is zeker waar, hoop dat zijn blessure meevalt.

12-12-2024 08:35

kraai59 +5298

Mee eens ik bedoel toen hij er geblesseerd af moest

12-12-2024 08:44

louisvanderploeg +13020

Ja, maar wie gaat Priske dit vertellen. Word tijd dat de spelers dat eens gaan doen. Je zag het plezier bij hun voordat al die wissels kwamen.

12-12-2024 08:36

Bossche Bol +7401

Zal echt wel besproken worden.

12-12-2024 08:38

brockie +110413

Bueno nog niet fit genoeg ivm z'n blessure. Moet weer opgebouwd worden. Anders stond een fitte Bueno wel basis

12-12-2024 08:38

Pontiacgto +1174

De stand was ernaar. Dan ga je spelers rust geven. Was bij een gelijke stand niet gebeurd.

12-12-2024 08:40

kraai59 +5298

Dat moet ook kunnen, maar dan moet je mensen wel op hun sterkste positie zetten en geen linksbuiten op rechtsback.

12-12-2024 08:46

Pontiacgto +1174

Dat is waar.

12-12-2024 11:53

Bati +39943

Nieuwkoop was helemaal kapot man, ben je pas net Feyenoorder ofzo?
Nieuwkoop kan nooit 90 min spelen, denk ff na die MOEST gewisseld worden.

12-12-2024 09:05

Willem.H +15690

Dat is het verschil tussen een normale gemiddelde trainer of een toptrainer waarbij dit nooit gebeurt was. Dan had je deze wedstrijd met 5 a 6-1 gewonnen. Want na de 4-1 waren ze rijp om er nog 2 a 3 tegen te krijgen. Opeens gooit Priske de hele boel om. Onder Bosz en Slot was dit nooit gebeurt.

12-12-2024 10:02

louisvanderploeg +13020

Als je 75 minuten de bovenliggende partij bent in een kolkende kuip, lijkt het mij niet nodig om ineens zoveel te wisselen. Het lijkt wel of alle coaches het wisselen doen om het wisselen.
Alleen wisselen als ze geblesseerd zijn of echt niet meer kunnen. Deden ze vroeger ook.

12-12-2024 08:32

pipapaauwe +7651

433 stond goed. Ze speelden de lange bal en Trauner kopt ze terug.
Praag stond muurvast.
Komt Priske...
Haalt Moussa eruit en zet Paixcao rechtsback en gaat met 5 verdedigers spelen.
Als we straks op doelsaldo niet doorgaan, dan is dit door Priske.

En waar is onze cultuur bewaker? John moet even ingrijpen op zulke momenten

12-12-2024 08:28

SantiMetEenMes +315

Misschien weten ze meer dan jij

12-12-2024 08:32

pipapaauwe +7651

blijkbaar niet.

12-12-2024 08:33

brockie +110413

Dit dus maar dat mag je niet zeggen. Dacht na die 3-0 echt dat ze een grote uitslag gingen neerzetten

12-12-2024 08:35

Cluske +6551

Zo is het, Apotheker. De enige die nog enigszins goed inviel was Zerrouki.

12-12-2024 08:24

nimwegenton@gmail.com +1

Inderdaad die wissels. Waarom? Denk ook aan het doelsaldo. Zou wel eens beslissend kunnen zijn. 15 doelpunten tegen in zes wedstrijden is sowieso gewoon te veel..

12-12-2024 08:12

feyenoord_Freak +14063

Ik roep al tijden geef Mitchell een kans en vertrouwen had ook gewoon gekund

12-12-2024 08:09

Lou12 +1716

Tactisch wisselen kan Priske dus niet dat werd ook gisteravond weer duidelijk

12-12-2024 08:06

jellert +222044

Tactisch is Priske gewoon een hele matige coach. Dat bewijst hij het hele seizoen al... Dus gewoon 4-3-3 en op het bankie blijven zitten

12-12-2024 08:07

PriskeFan +666

Hele eerste helft stond Hancko in balbezit linksback en Smal op het middenveld waardoor je ze helemaal wegspeelt maar dat hebben ze vast zelf verzonnen.

12-12-2024 08:14

Kaasiejj +1834

Of je bank is gewoon te matig. Breedte is niet goed genoeg.
Smal Beelen Read Osman(als spits)

Ook hoe gimenez weer geel pakt onwijs super fucking dom.

12-12-2024 08:15

Lou12 +1716

Er staat wisselen

12-12-2024 08:20

jack98 +47188

Trauner legt de vinger op de zere plek; waarom komt Gonzalez er niet in? Waarom laat je Luka niet invallen?

Nu ga je toch weer een verkapte 5-3-2 spelen..

12-12-2024 08:04

jellert +222044

Priske moet eens kappen met systemen veranderen in winnende positie... Elke keer chaos daarna

12-12-2024 08:05

PriskeFan +666

Je autocorrect heeft jellert van Jankerd gemaakt

12-12-2024 08:14

jason1908 +64

Als je een beetje hebt gekeken dan zag je dat hij al vanaf het begin in balbezit 3-4-3 speelde met smal op het middenveld. Het grappige is dat bijna iedereen de illusie heeft dat we 4-3-3 spelen omdat dat de opstelling is die ze zien voor de wedstrijd..

12-12-2024 08:09

FRJari +4441

343 in balbezit uitkomen is prima. Zo deden we het onder Slot ook. Die patronen zitten er wel in.

Echter, verdedigen in een 343 is een complete chaos bij ons

12-12-2024 09:26

beppie172 +66277

Weet iemand hoe het zit met die tussenronde?

Speelt nummer 9 tegen 24, 10 tegen 23 etc zoals NOS suggereert in dit artikel https://nos.nl/l/2537397

Of is er een loting voor de tussenronde waarbij de nummers 9 -16 in één pot zitten en 17-24 in de andere pot, zoals Eurosport suggereert https://www.eurosport.nl/voetbal/uefa-champions-league/2024-2025/champions-league-hoe-werkt-de-nieuwe-opzet-europees-clubvoetbal-ondergaat-grote-verandering_sto20032149/story.shtml

12-12-2024 08:02

jellert +222044

Ja zo werkt het... 10 tegen 23 enz

12-12-2024 08:03

jellert +222044

Dus dat city en real zo laag staan op dit moment kan weleens goed uitpakken voor ons dat we ze ontlopen

12-12-2024 08:03

jellert +222044

Dat ik nog mag meemaken dat kameraden zeiken dat er maar met 4-2 is gewonnen in de CL. Wat een tijden

12-12-2024 08:01

simplysteef +6329

Ik snap Priske wel gezien de vele blessures wil je aan de ene kant spelers rust geven en aan de andere kant bijv Stengs minuten geven.

12-12-2024 08:00

knoepert +76982

minuten maakt hij maar tegen de F-jes. ook lekker voor het zelfvertrouwen. In het 1e team moet je er gewoon staan

12-12-2024 08:06

Gyros +74769

Gewoon debiel als je in 433 een wedstrijd domineert en dan ineens met je buitenspelers op back gaat spelen. Maar kom niet aan Priske. Dit is DE reden dat je zoveel punten hebt verspeeld dat achterlijke systeem dat niemand beheerst.

12-12-2024 07:59

zekerteweten +115465

Nee, dit komt omdat hij te weinig fitte spelers heeft.

12-12-2024 08:01

jellert +222044

Had gewoon die uruguyaan kunnen brengen nog achterin

12-12-2024 08:04

el_capitano +13997

Of niet moeten wisselen....

12-12-2024 08:08

PriskeFan +666

ja precies gewoon Smal laten staan. Je kunt reacties nog even lezen en dan besluiten ze niet te plaatsen he

12-12-2024 08:16

zekerteweten +115465

Haha Smal laten staan met z’n hamstring.

12-12-2024 08:41

OveAiaiaiaiOle +10329

wisselen! (verhuizen)

12-12-2024 07:58

Gio078FR +747

Wat was er boven op dubbel Q gisteravond, ik hoorde iedereen roepen; rot op met je ** vlag??

12-12-2024 07:58

Rotterdammert010 +1222

Het wisselbeleid blijft een dingetje. We moeten echt gaan zorgen dat de bank minimaal gelijkwaardig gaat worden aan de basisopstelling.

12-12-2024 07:55

jellert +222044

Als iedereen fit is is dat ook zo

12-12-2024 07:55

Rotterdammert010 +1222

Misschien. Misschien ook niet.

12-12-2024 18:14

DebestespitsNicoJansen +593

De bank kan wel gelijkwaardig worden als Priske de verkeerde mensen met wisselen de verkeerde spelers kiest schiet het niet op.

12-12-2024 08:17

Rotterdammert010 +1222

Eens. Alleen zal het dan vaker een formatiewijziging zijn denk ik.

12-12-2024 18:13

keesvwonderen +5035

Trauner haalt snoeihard uit naar Priske

12-12-2024 07:55

LM +7694

Helemaal niet blinde

12-12-2024 08:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties