Higler aangepakt: "Wij waren slecht, maar jij was nog slechter"

Higler aangepakt: "Wij waren slecht, maar jij was nog slechter"

Net als Feyenoord viel ook scheidsrechter Dennis Higler flink door de mand tijdens de wedstrijd in Utrecht. Na afloop had onder meer Bryan Linssen kritiek op het optreden van de arbiter. "Wij waren slecht, maar jij was nog slechter", riep hij Higler na de wedstrijd na.

Higler kreeg kritiek na onder meer drie dubieuze penalty-momenten. De eerste, na een vermeende overtreding van Tyrell Malacia op Anastasios Douvikas, greep de VAR gelukkig in. "Dat was natuurlijk geen strafschop", zag ook oud-scheidsrechter Reinold Wiedemeijer. "Misschien zag hij contact, maar dat is er gewoon niet. Het was een terechte ingreep van de VAR", zei hij in Dit Was Het Weekend. Kenneth Perez sloot zich daar - iets minder genuanceerd - bij aan: "Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om deze te geven? Dat is toch krankzinnig?"

De tweede strafschop na opnieuw een overtreding van Malacia bleef wel staan en zou tot de 3-1 voor FC Utrecht leiden. "Dat was ook geen penalty", vond Perez. "Maar als hij hem geeft, snap ik dat de VAR niet ingrijpt." Ook Wiedemeijer vond dat een logische beslissing. "Er was contact. Je kunt het licht vinden, maar je kan hem zeker geven." Andersom zou de VAR volgens hem ook niet ingrijpen wanneer er niet gefloten was. "Dit is zo'n 'discutabel is acceptabel'-moment. Er is contact en hij geeft hem."

Ook Feyenoord leek later in de tweede helft van elf meter aan te mogen leggen, maar die beslissing werd teruggedraaid. De VAR kwam hierbij niet in het stuk voor: het was ingrijpen van de grensrechter waarna Higler zijn beslissing introk. "Dat was een prachtige samenwerking met de assistent", zag Wiedemeijer. "In de tijd dat we de VAR nog niet hadden, hielpen assistenten ook. Deze assistent riep direct dat het de bal was. Hij had gelijk, dus dat was goed gedaan."

Lees meer over
Bryan Linssen
Plaats reactie
666

rijnvogels1 +1602

Die Higler die is al jaren een drama .

01-09-2021 23:01

Patje1992 +1070

De 2-1 was ook een overtreding van de hoorn elleboog werd gebruikt als wapen !

30-08-2021 21:21

jack98 +48063

Grappig van Linssen!

30-08-2021 20:57

FR2610V12 +201

De (op papier)underdog heeft bij adolf higler altijd een streepje voor..

30-08-2021 19:54

Willem_B +57279

Wiedemeijer was, is en blijft een blijft een engnek pur sang!

30-08-2021 18:05

rijnvogels1 +1602

Dat was ook een zelf bagger scheidsrechter

30-08-2021 18:40

Cluip +5935

Wiet veur een mijer

31-08-2021 01:54

FR-Alkmaar +6987

Vreemd dat Makkelie op de radio vorige week vertelde dat ze geen ‘makkelijke strafschoppen ‘ meer moesten geven, maar dat ze meer zouden letten op grove overtredingen. Dat was in een scheidsrechter bespreking zo afgesproken vóór het begin v d competitie

30-08-2021 17:42

Equinox +52669

Higler is dan ook geen scheidsrechter maar een schijtsrechter

31-08-2021 10:19

Btech +1342

Als beloning mag hij woensdag de wedstrijd tussen de Faroe eilanden en Israel .

30-08-2021 17:37

Tistogwa +52552

Als je op een scheidrechter begint te mekkeren, is het altijd een teken dat je zelf iets niet goed doet.
Ja hij floot niet goed, echt veel beslissingen waar je je vragen (terecht) bij kan stellen.
Dan nog eerst naar jezelf kijken. Dat geld zowel bij de profs als de amateurs.

30-08-2021 17:31

EdjeFJ13 +4

Doet ie ook, hij begint bij zichzelf...
'Wij waren slecht...'

30-08-2021 17:45

Feyenoord2907 +2399

Het moet geen standaard gelul worden dat we altijd eerst naar onszelf moeten kijken. Je komt totaal niet in je spel als alles afgefloten wordt in nadeel bij elk duel. Je komt gewoon niet in ne spel.

30-08-2021 20:48

Equinox +52669

Lezen is een vak

31-08-2021 10:19

Jigsaw +10210

Hitler is een vieze gore thuisfluiter…

30-08-2021 17:18

main-bolah_51 +240

En gelijk heeft Linssen !!!

30-08-2021 16:57

ed_de_roodt +1

Wat een stelletje azijnzeikers hier zeg. Hand in eigen boezem steken , als je dit niveau niet aan kan ben je het niet waard om voor Feyenoord te spelen. Altijd zeiken op de scheidsrechter als er verloren wordt, natuurlijk floot Higler niet goed maar dat neemt niet weg dat de inzet van sommige spelers weer veel te laag ligt. Accepteren en de volgende wedstrijd vechten voor de overwinning , FEYENOORD FOR EVER.

30-08-2021 16:36

jeroe3hn +38

Dat tweede doelpunt mag toch ook nooit goedgekeurd worden?

bedoel die van de hoorn heeft twee handen op de schouders van toornstra nodig om die bal te koppen??
hoe kan toornstra uberhaupt dan nog verdedigen?

echt belachelijk dat dat tegenwoordig normaal is!, want hoor er niemand over van de kenners aan alle tafels -__-

30-08-2021 16:30

Henrico +43

Het verbaasde me nog meer dat Toornstra d9t zo gelaten of zich heen liet gaan en de scheidsrechter er niet op attendeerde

30-08-2021 16:49

jeroe3hn +38

Ja ook zeker waar, maar dat was natuurlijk bij iedereen heel de wedstrijd lieten we alles gebeuren… bij al die penalty’s ook, die gel voor malacia sloeg ook nergens op etc..

30-08-2021 19:14

ernst H +4998

Die je van een uur ziet aankomen en hij staat ook nog weleens buitenspel.
En mist hier en daar wel aardige kansjes.

Gisteren ook hij had alle tijd, maar weer gewoon niet wat er om hem heen gebeurt.

30-08-2021 16:22

bloed_zweet_tranen +1975

Als Malacia niet eens de moeite neemt om zich te verdedigen en met een schuldig hoofd er bij staat te kijken dan helpt dat ook niet mee natuurlijk. Een scheids ziet dat als bevestiging van zijn gelijk.

30-08-2021 16:22

Micha01020212022 +9670

Alsof zeuren en in discussie met de scheidsrechter gaan nog zinvol is op zn keuze. Ontzettend domme opmerking

30-08-2021 16:25

bloed_zweet_tranen +1975

O ja over ontzettend domme opmerkingen gesproken. Of helpt mij anders even: waar zeg ik dat een scheidsrechter na het geven van een penal nog omgepraat gaat worden?

Dat zal niet zo snel gebeuren. Wel kijkt een scheidsrechter wel degelijk naar de reactie van spelers bij een beslissing. Als die bijzonder fel is dan kan hij wel degelijk gaan twijfelen over zijn eigen gelijk. Daarom is het altijd belangrijk om bij onrecht dat goed te laten merken want de wedstrijd gaat daarna weer verder.

Ik vind het echter wel tekenend voor de wedstrijd van Malacia dat hij zich als een mak en apathisch lammetje gedraagt richting de scheids. Wat overeenkomt met het regelmatig te laat komen bij de bal.

30-08-2021 16:33

Micha01020212022 +9670

Die reactie van de speler komt na de beslissing.. je bent niet heel snugger he 😅

30-08-2021 16:40

bloed_zweet_tranen +1975

Ja de reactie van de speler komt na de beslissing. Dat heb jij heel goed gezien

oink oink oink

31-08-2021 09:04

Okkie +1936

Hig(t)ler is een zeer matige, in zichzelf genomen, Hufter. Onbegrijpelijk dat bij zo'n wedstrijd krijgt.

30-08-2021 16:15

frenk11 +2869

Higler is geen Haantje!,een arrogante zichzelf overschatte scheidsrechter,die denkt alles in wandeltempo te kunnen overzien.ZEKER niet zonder de var kan leiden,en in twee weken tijd heeft laten zien naar welke clup zijn sympathie uitgaat denk aan vorige week (elleboog Klaasen,klap Alvarez).

30-08-2021 16:05

CoMulder +16625

Het enige dat Linssen met zijn grote waffel bereikt is dat Hilger nog meer tegen Feyenoord gaat fluiten. Iedereen weet dat het allemaal haantjes zijn die scheidsrechters. Laten nou net haantjes niet tegen kritiek kunnen.

30-08-2021 15:30

Barrypapa +16215

Als dat zo zou zijn, dan heeft de scheids invloed op het spel en zou het niet reglementair zijn?

Maar misschien doet Higler iets met deze kritiek (als een waardig scheidsrechter) en zet het hem aan het denken…

30-08-2021 15:56

CPP +3571

Laat je nou net Haantjes aan het spit moeten rijgen voordat je er een keer wat aan hebt. Zolang ze kraaien zijn ze verschrikkelijk, dus nek omdraaien en grillen. Linssen heeft helemaal gelijk.

30-08-2021 15:56

CoMulder +16625

Natuurlijk heeft Linssen een punt. Zeiken helpt alleen zo weinig. Sterker nog, het zou wel eens tegen je kunnen werken.

30-08-2021 16:22

CPP +3571

Zou kunnen ja, maar alles slikken kan ook tegen je werken. Zonder Calimero te willen zijn ben ik oprecht van mening dat de club met de grootste bek het vaakst wordt bevoordeeld.

30-08-2021 16:50

Peterk +35500

Los van Higler moet Linssen natuurlijk zijn mond houden, die bakte er helemaal niets van en riep bij mij als toeschouwer alleen maar irritatie op. Een Feyenoordonwaardige speler, daar blijf ik bij. Ondanks die paar goals tegen clubs die er niet toe doen. Een kwalitatief goede spits had die kans gisteren benut en dan was het nog een wedstrijd geweest. Zo'n vent missen wij...

30-08-2021 15:19

Djk1 +5696

Elke spits mist kansen, vraag maar eens na in Diemen-Zuid! Zeker bij de 3e wedstrijd in 1 week. Linssen is geen topspits maar zijn inzet is weergaloos, hij maakt het elke verdediger lastig en hij pikt regelmatig zijn goaltjes mee. Onder de 10 miljoen of met een zeldzaam huurling buitenkansje ga je geen betere krijgen.

30-08-2021 16:04

12e man 4ever +2170

We waren gist. nonchalant, laks. Had dat te maken met de Conf.Leaque wedstrijden erbij, laks of ? Er waren maar een paar die voldoende speelde. Ook Higler was niet goed, 2x door Var teruggeroepen. Utrecht degene die in goede doen was.

30-08-2021 15:18

frnjs +1663

De scheids mag geen doorslaggevende factor zijn. De 1-1 vlak voor rust is de nekslag. Dit soort wedstrijden moet je over de streep trekken. Neemt niet weg dat hij slecht floot. We zijn gelukkig anders gaan voetballen. Dat gaat met vallen en opstaan.

30-08-2021 15:13

JDJ +18460

Feyenoord mocht gisteren niet winnen van de knjb. Feyenoord was even te goed bezig en Higler deed er alles aan dat Feyenoord punten zou morsen. Higler is normaal gesproken een prima scheids maar was gisteren duidelijk niet zichzelf. Zelf had de knjb er al voor gezorgd dat onze voorbereiding niet normaal was door te weigeren het tijdstip te verschuiven naar 1645 uur. De spelers kwamen pas ergens donderdagnacht thuis en hebben amper de tijd om ritme te vinden omdat ze zondagochtend vroeg weer naar utrecht moesten. Systemen houden zichzelf zo in stand en als Feyenoord het te goed doet moet daar blijkbaar een stokje voor worden gestoken zodat alles blijft zoals het is.

30-08-2021 15:08

simplysteef +6441

Heeft hij gelijk in. Al vind ik dat je niet mag klagen als je zelf een 100% kans mist.
Ik zie wel liever dit, beetje zeiken op de scheidsrechter, dan alles maar accepteren. Vorig seizoen leken we alles wel best te vinden qua scheidsrechterlijke beslissingen.

30-08-2021 15:08

FrNiels2017 +159478

Dit is zo'n 'discutabel is acceptabel'-moment. Er is contact en hij geeft hem."

Waarom moeten beslissingen tegenwoordig in het voordeel van de scheidsrechter uitvallen? Wat doet diens ego er toe? Als je een strafschop wel of niet kunt geven, moet je hem niet geven. Zelfde bij buitenspel - als je niet zeker weet of iemand buitenspel staat, moet je een doelpunt niet afkeuren. Maar nu is de maatstaf schijnbaar de verhouding met de orginele beslissing van de scheidsrechter. Heel gek

Bovendien is het ook wel bijzonder dat je bij een VAR-moment per se moet gaan kijken als scheidsrechter, terwijl je een grensrechter gewoon op zijn woord moet geloven

30-08-2021 15:07

eeuwigtrouw +4021

haha het waren vier geweldige wedstijden , en toen las je dat iedereen het er mee eens waren dat we ook wel eens tegen de lamp zouden lopen. Smalle selectie, veel wedstrijden, was geaccepteerd en wat waren we trots op het nieuwe Feyenoord. Nu loop je tegen de lamp op en.... zeiken afzagen en klagen. Doe normaal en steun je ploeg je ziet toch wel dat ze nu volledig in de positieve opbouw zijn, Steun dit nu ipv van klagen om te klagen, van kansloos vorig jaar vijfde naar ....derde plaats dit jaar ,is wat ik geloof en hiervoor Feyenoord wil steunen.

30-08-2021 15:07

wiet piet +8930

je hebt helemaal gelijk maar het is ook meer jezelf in de maling nemen al dat geklaag achteraf het had zo het had zus.Het is gebeurd rug recht en door.

30-08-2021 15:42

Blue +1195

Nogmaals, we hebben niet van Highler verloren maar speelde zelf als een natte krant (de knappe goal van Sini en de assist van Ali daargelaten). Maar man deze scheids haalt echt het slechtste in mij naar boven.. Echt bizar dat deze man nog in de eredivisie fluit.

30-08-2021 15:05

ruudger +8474

Die 'overtreding' waarvoor Malacia geel kreeg was een 'textbook tackle'. Ik blijf het belachelijk vinden dat de VAR dan niet mag ingrijpen. Zelfde als bij een onterecht gegeven corner waaruit gescoord wordt. Is echt heel simpel om als VAR te zeggen doeltrap!

30-08-2021 14:56

FRVDG01 +3830

Exact, het was gewoon geen overtreding. Laat staan een gele kaart. Voor hetzelfde geldt geeft hij hem later zijn 2e geel en mag hij onterecht vertrekken.

30-08-2021 15:04

Bema777 +1036

Precies dit.
'Er was contact, dus kan hij hem geven' pleur op man, het draait niet alleen om contact maar alles er omheen. Penalty had nooit gegeven mogen worden

30-08-2021 15:04

Casder +14228

Wat een stelletje ongestelde kutjes hier. Ipv zeiken op je eigen ploeg dat ze weer een wanprestatie hebben geleverd allemaal zeiken op de scheids. Stelletje trutten. Als g a eagles vorige week wat beter met de kansen was omgegaan had je ook verloren. Toen was het ook bagger. Om over afg donderdag maar te zwijgen.

30-08-2021 14:56

Bema777 +1036

Dus als Feyenoord slecht is dan mag je geen kritiek uiten op de scheids? Als die laatste penalty niet was gegeven had je, hoe slecht je ook speelde, wellicht de 2-2 nog in kunnen schieten.

30-08-2021 15:06

Equinox +52669

Ook een ongesteld kutje moet je gewoon neuken

31-08-2021 10:32

ernst H +4998

Misschien ook.doordat.Linssen de hele.tijd liep.te.klieren

30-08-2021 14:54

010_SOUTH +5038

Deed mij een beetje denken van Jorgensen.. van die nutteloze aanvallende overtredingen..

30-08-2021 15:26

Ger alhier +2485

Higler? Die heeft ons tot op heden héél veel punten gekost. Zowat de slechtste ref. die in de ED fluit, helaas dikwijls bij ons!

30-08-2021 14:52

Antoniosantini +2245

Higler fluit alleen maar in voordeel van de nichten in Noord. Dat weet je van te voren, dus laten we er niet teveel emoties aan vuil maken. Door

30-08-2021 14:51

realistisch1953 +14390

Higler is één van de slechtste scheidsrechter in het betaalde voetbal en daarnaast heeft hij nog eens een duidelijke hekel aan Feyenoord. Wanneer een speler slecht speelt staat hij de volgende wedstrijd niet in de basis, zou de KNVB willen adviseren om Higler ook enkele weken te laten banken....

30-08-2021 14:50

spzm +13638

Hebben ze het nog over het tweede doelpunt gehad? Die Vd Hoorn duwde Toornstra naar beneden bij die hoekschop. Had ook niet mogen tellen...

30-08-2021 14:47

Mat +3593

Hij heeft 100procent gelijk snap echt niet waarom de knjb die clown steeds maar weer wedstrijden laat fluiten.

30-08-2021 14:47

Weef +9118

Niet onze beste speler, maar toch is Linssen wel een mooie baas.

30-08-2021 14:41

djtsv +3411

Heerlijk die Linssen, gewoon even de waarheid vertellen.

30-08-2021 14:41

Casder +14228

Hij kan beter een keer gaan voetballen die clown

30-08-2021 14:50

FRVDG01 +3830

Dit is natuurlijk gelul. Linssen doet het de afgelopen tijd uitstekend.

30-08-2021 15:05

Casder +14228

Linssen staat bij de top 6 van de eredivisie niet in de basis. Alleen bij ons weer wel. Hoe triest

30-08-2021 16:14

Jaapie22 +3056

Zwakke scheids. Zeer zwak. Geen zelfreflectie.

30-08-2021 14:35

Tapiaz +28566

Higler blijft gewoon een 'gemaakte' scheidsrechter die de denk de regeltjes heel goed toe te passen, overgoten met een arrogant sausje van 'ik weet het allemaal wel'. Maar hij mist het natuurlijke overwicht en charisma, laat staan dat ie het spel aanvoelt, of voetballer met de voetballers is. Eng mannetje, hoewel hij een paar jaar terug nog slechter floot.

30-08-2021 14:34

putdeksel +6589

Hiegler, zo vaak heeft deze Turpin ons genaaid en nu weer.
Zal de volgende keer niet anders zijn ben ik bang tenzij Feyenoord een statement maakt naar de KNJB en niet het veld op komt.
3-0 verliezen hoort er dan wel bij maar discussie gaat het binnen de KNJB echt wel opleveren.

30-08-2021 14:32

Jaapie22 +3056

? Dat is echt kansloos

30-08-2021 14:36

schotopdepaal +713

Mijnheer Putdeksel, heb je gekeken ? Het was dramatisch wat Feyenoord liet zien en idd de scheidsrechter deelde in de malaise. Maar hij was zeker niet de oorzaak van het verlies................

30-08-2021 14:51

Equinox +52669

Niet dan? Heb jij eigenlijk wel gekeken?

31-08-2021 10:34

wilbert17 +23477

Mosterd na de maaltijd.

30-08-2021 14:26

skin +14262

Linssen was flink aan het zeiken en chagrijnen. Niet gewend van hem.

30-08-2021 14:22

keesfr17752 +1084

Heel Nederland weet dat hij en v.Boekel de grootste drama schijdsen zijn en telkens komen ze terug Hitler vergallopeerde de wed strijd tegen Atletico daarna in Enschede en nu weer. Spelers voelen dat feilloos aan dat hij een sukkel is en gebruiken/misbruiken het.

30-08-2021 14:20

Jaapiee +584

schijdsen. Daar gestopt met lezen.

30-08-2021 14:32

demtah +1108

Ik vind van Boekel veel beter dan Higler. Die heb ik toch echt liever dan Blom of Nijhuis

30-08-2021 14:39

maaartijn +15885

Lekker belangrijk

30-08-2021 14:17

viggesz +2796

Hahaha Linssen held!

30-08-2021 14:14

Feyenoord_R +11602

Mooi man tenminste iemand die het zegt

30-08-2021 14:09

Waakvlam1989 +17756

Precies dat. Bij de strafschop gaat er echt bijna niemand heftig protesteren terwijl er niks gebeurd, in ieder geval niet genoeg voor een pingel. Ik weet, men draait het niet terug (meestal niet) maar je kan wel een signaal afgeven dat hij er totaal naast zit.

30-08-2021 14:19

Kabaal +4556

Hahaha Linssen en hij heeft gelijk ook!🤣

30-08-2021 14:09

Peterk +35500

Er was helemaal geen contact. De Utrechter had de bal al gespeeld, kon daar nooit meer bij en gaat vervolgens liggen. Een licht contact is nu het argument. Als ik een speler van Ajax zie die een flinke klap uit deelt dan wordt dat weggewuifd want het was niet hard genoeg? Kortom, Higler meet met twee maten....

30-08-2021 14:08

FRoer +3675

Linssen onze nieuwe berghius

30-08-2021 14:06

duitser +4317

Blijf het bizar vinden dat er in een sport waar jaarlijks miljarden euros in om gaan zoveel ruimte voor interpretatie blijft.

Ja er is licht contact dus als hij hem geeft grijpt de var niet in, maar andersom ook niet. Dit is natuurlijk te debiel voor woorden.

En dat met de bal spelen maar ook je tegenstander onderuit halen die anders door kan lopen slaat natuurlijk ook nergens op. En zeker niet als je malacia de 1e helft geel geeft

30-08-2021 14:00

giio_fr +669

Bij een penalty hoort een speler mijn inziens altijd geel te krijgen. Deze kreeg malacia niet omdat de overtreding niet gard genoeg was. Dus dan is het ook geen penalty!

30-08-2021 14:04

ankona +15400

Nee! Zeker niet! Ik vind dat er al veel en veel te vaak automatisch geel gegeven wordt.
Kaarten zijn voor wangedrag. Voor acties die niet bij het spel horen. Een ongelukkige actie die tot een overtreding leidt zou nooit een kaart moeten zijn. (Zelfs niet als daardoor beide benen van de tegenstander gebroken worden en een doelpunt wordt voorkomen)

Vasthouden is bijvoorbeeld een overtreding die ALTIJD geel op zou moeten leveren. Vasthouden gebeurt nooit per ongeluk en is dus altijd een vorm van spelbederf.

30-08-2021 14:07

giio_fr +669

Een normale fatsoenlijke overtreding in het strafschopgebied moet ook geen strafschop opleveren. 2 gestrekte benen van achter wel, dit is ook een kaart daar de speler weet wat hij aanricht.

30-08-2021 14:13

Euro010 +2242

Niet mee eens. Een overtreding buiten de 16e kan bestraft worden met geel, maar hoeft niet. Datzelfde geldt voor een overtreding binnen de 16, wat automatisch een penalty is. Er komt pas geel bij kijken wanneer de overtreding buiten de 16 ook geel zou zijn.

30-08-2021 14:17

Bobs Rosewood +726

Nee, dat heb je mis. Een overtreding in de 16 is altijd een strafschop hoor.

30-08-2021 14:44

Tuinstoel +12942

Een penalty is op rood na de zwaarste straf.. dit moet je echt verdienen. Tegenwoordig worden zo makkelijk penalty's gegeven dat het nergens meer over gaat. Iedereen weet dat voetballers op zoek zijn naar penalty's, zo ook scheidsrechters. Ze hoeven maar te vallen en ze krijgen hem, juist daarom zullen ze blijven vallen bij het minste contact.

30-08-2021 14:05

Vince78 +12066

Als je als speler niet genoeg skills hebt om zelf goals te maken, is dit de eenvoudigste manier om toch goals te ontfutselen.... MAar eens met je opvatting, ze geven ze veel te makkelijk.

30-08-2021 14:44

CR1908 +3050

Dat Malacia geel kreeg was voor mij ook onbegrijpelijk. Hij maakt een sliding en speelt eerst de bal mijns inziens. Eigenlijk dezelfde situatie als 'onze' penalty, met, in mijn ogen, in dat geval nog een zwaardere actie doordat de sliding van achter wordt ingezet en dan de bal gespeeld.
Nee, deze man was zo inconsequent dat ik alle frustratie begrijp. Zo makkelijk geel geven. En in een wedstrijd waar t al niet lekker gaat, ga je je als speler extra irriteren daaraan waardoor je nog minder in de wedstrijd komt.

30-08-2021 14:09

duitser +4317

Dat ie überhaupt een vrije trap geeft bij die sliding van malcia sloeg nergens op

30-08-2021 14:13

keesfr17752 +1084

Ze moeten eens beginnen om de swalbes uit te bannen ook op de rest van het veld direct rood. kijk eens naar hokcy dat gaat heel wat netter en de teams kunnen onregelmentaire momenten zoveel keer terug kijken via de var ook met kaarten of overtredingen in het veld.

30-08-2021 14:28

martino1987 +14892

ik vind dat linssen dit goed heeft gezegd wij waren slecht maar jij nog slechter geen speld tussen te krijgen

30-08-2021 13:58

you_never_walk_alone +8769

Gaat niet om slecht en slechter, was gewoon allebei heel slecht klaar!

30-08-2021 14:03

royeboy +8051

2-1 was toch ook een overtreding? Ondanks dat Toornstra verdedigde als een wijf leunt die Van der Hoorn zo nadrukkelijk op Jens dat die niet omhoog kan springen. Volgens mij gewoon een overtreding.

30-08-2021 13:58

duitser +4317

Zei ik ook al gelijk

30-08-2021 14:00

Tuinstoel +12942

ja klopt.. zo vaak afgefloten als iemand met arm leunt. Nu zelfs met 2 handen op de schouder.

30-08-2021 14:07

jetfrey +119

Maar waarom reageert niemand (en dan met name Toornstra) daar dan niet op.... Toornstra droop af, maar had tegen de scheids tekeer moeten gaan om de VAR hiernaar te laten kijken.
Hij reageert alsof er niks aan de hand was en dan kan de VAR ook doen alsof zijn neus bloed

30-08-2021 14:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties