''Alleen Trauner blijft als een rots in de branding staan''

''Alleen Trauner blijft als een rots in de branding staan''

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam en schrijver Michel van Egmond zijn groot bewonderaar geworden van Arne Slot. De heren van De Dick Voormekaar Podcast zien de trainer van Feyenoord nu in een nieuwe situatie terecht komen en zijn benieuwd hoe Slot hierop gaat reageren. Afgelopen weekend werd er verloren van Vitesse en de top twee lijkt al weer weg te lopen bij de Rotterdammers.

''Stel dat dit geen incident is en zich voortzet, dan wordt het voor ons heel interessant. Dan krijgen we de volgende fase'', vertelt Van Egmond. ''Hoe gaat Arne Slot ermee om als het echt tegen gaat vallen? Dat heb ik me vanaf het begin afgevraagd. Dan gaan we er ook achter komen of hij het krediet en geduld, dat mensen met hem zouden hebben omdat hij met een plan bezig is, ook gaat krijgen.''

''Je kan een trainer pas echt beoordelen als hij onder druk komt te staan. Hoe gaat hij daar dan mee om?'' vult Krabbendam aan. Van Egmond: ''Nu staat hij niet onder druk, maar ze beginnen denk ik wel wat nerveuzer te worden.'' Toch verwacht Krabbendam weinig problemen voor Slot. ''Als je de wedstrijd bekijkt was er niks aan de hand eigenlijk. Als je dan zelf de doelpunten gaat weggeven wordt het een moeilijk verhaal.''

Trauner
Van Egmond merkt op dat de term Bermudadriehoek momenteel niet meer van kracht is voor Feyenoord. Justin Bijlow en Marcos Senesi zijn nog wel eens te betrappen op een foutje. ''Alleen Trauner blijft als een rots in de branding staan. Als die in elkaar stort, dan kap ik ook gelijk met de podcast. Dan kan je Feyenoord afschaffen'', grapt de schrijver. ''Dat uitgerekend de keeper een beetje moeilijk begint te doen... het is niet te hopen dat het overslaat op het elftal.

Lees meer over
Gernot Trauner
Plaats reactie
666

KAWS +207880

Houdt Rutger trouwens een winterslaap?

19-01-2022 22:21

KAWS +207880

Ik las dat Woerts te gast was dus bewust niet gekeken hoor. Die man heeft toch al zoveel onzin verkondigd en wordt steeds maar uitgenodigd om aan te schuiven. Die man kan zichzelf toch niet serieus nemen, laat staan een ander? Hij kan beter een juice channel beginnen zoveel bagger komt er uit zijn mond.

19-01-2022 22:20

FRMatthias +2092

DE ZILVERVLOOT KOMT JAAAAAAA

19-01-2022 22:15

Genius +7198

al jaren onderweg, maar erg veel last van illegale push backs.

19-01-2022 22:21

lion63 +14288

Ze willen dus door met Feyenoord City

19-01-2022 22:11

Genius +7198

ik mag toch hopen dat de "redactie" van FR12 niks meer plaatst wat uit Woerts z'n mond komt.

19-01-2022 22:09

frpeanuts +5150

Het zal toch niet eh Chris. Jawel hoor voor de zoveelste keer. Om te gieren

19-01-2022 22:07

Octotrauner +1390

Daar hebben we Woerts weer...

19-01-2022 22:07

Genius +7198

kunnen ze die Woerts geen verbod opleggen om nog over Feyenoord en investeerders te praten

19-01-2022 22:06

Vincie +1555

40 mio aandelen en 15 mio lening 4 investeerders wordt nu beoordeeld Lazard.

19-01-2022 22:06

Vincie +1555

Jaaa Chris Woerts laatste nieuws over Feyenoord we worden gek.

19-01-2022 21:43

lion63 +14288

Gaat zeker weer zeggen dat het geld van onze havenbaronnen onderweg is....

19-01-2022 22:03

TrummekeTweePuntNul +12850

Gernot Hansaplast Trauner. Held!

19-01-2022 21:31

Arnout Bijl +2286

Trauner..Beest..Klaar..(!)

19-01-2022 21:29

Dilandro +2451

Deze moet Bannis wel maken.

19-01-2022 21:21

realistisch1953 +14368

Door de blunders van Bijlow kan hij zijn plaats onder de lat bij Oranje wel vergeten, misschien zelfs wel een selectie voor Oranje. Hoop dat het matige spel tegen Vitesse een incident was en dat ze de draad dit weekend weer oppakken, ook weer collectief druk gaan zetten want dat ontbrak er zaterdag ook aan.

19-01-2022 21:18

Kwintsheul +14971

Wedden dat Bijlow gewoon in het doel staat bij de eerstvolgende wedstrijd van Oranje? Bij Oranje heeft hij namelijk nog geen enkele fout gemaakt en had hij zelfs een mega sublieme redding in de laatste minuut waardoor Oranje won tegen Letland.

20-01-2022 03:27

JVRFR +10218

Heeft Feyenoord nog interesse in Mees Hilgers van FC Twente?

19-01-2022 21:11

KAWS +207880

Gewoon frankarnesen@hotmail.com mailen, privé adres. En anders frankarnesen@feyenoord.nl voor de scoops!

19-01-2022 22:03

tussenjaar +6335

pffff Slot is nog lang geen Gio

19-01-2022 21:03

onno +16359

Gelukkig niet

19-01-2022 21:20

Kwintsheul +14971

Hopelijk wordt hij dat ook nooit.
Respect voor Gio hoor maar die had ook winnaar en grote motivator Dirk in zijn ploeg en het seizoen vóór Dirk kwam en het seizoen nadat Dirk weer weg was, was het voetbal vaak niet om aan te gluren.

20-01-2022 03:36

MMFeyenoord30 +8043

nog nieuws over Bazoer??

19-01-2022 20:42

Vincie +1555

Kongolo naar Feyenoord?

19-01-2022 20:34

Maassluice010 +6247

opzich geen slecht idee denk, direct een back up voor zowel linksback als lcv. mooi voor in de breedte

19-01-2022 20:41

adamsfr +935

dan moet hendriks verhuurd worden maar lijkt me dan wel een versterking

19-01-2022 20:54

FeyDev +21421

Was altijd wel gecharmeerd van hem. Helaas na Feyenoord veel geblesseerd geweest. Te groot risico denk ik

19-01-2022 21:14

FRMatthias +2092

Chris Woerts vanavond bij VI

19-01-2022 20:24

Grasspriet +2040

Helaas.
Altijd benieuwd wat voor komisch stuk hij nu weer opvoert.

19-01-2022 20:25

ML010 +6327

Dit keer met echt nieuws over investeerders. ECHT!!!

19-01-2022 20:26

MMFeyenoord30 +8043

ze gaan lappen nu!!

19-01-2022 20:43

FeyDev +21421

De investeerders zijn halverwege de Atlantische oceaan met hun rubberen bootjes

19-01-2022 21:15

Generaalspankee +9888

is die bannis niet wat voor ons?

19-01-2022 20:14

F-R-1-2-Y-N-W-A +953

Bannissssss heuuuj!

19-01-2022 20:14

Berrag +1421

Stopped reading at “Feyenoord-watcher Martijn Krabbedam”.

19-01-2022 19:52

FRSieb +91621

Zonder pleister op je neus hoef je nooit meer te komen

19-01-2022 19:49

sjaarloos52h +22096

Wie. Alle supporters?!

19-01-2022 19:50

FRSieb +91621

+ spelers, stewards en directie

19-01-2022 20:04

ferdi30 +5357

Snel Kongolo vastleggen voordat PSV er mee gaat lopen

19-01-2022 19:28

Leon--Leon +1264

die heeft zijn kruisbanden toch gescheurd?

19-01-2022 19:30

CraigR +839

De bal is rond en het hoofd van Trauner ook.

19-01-2022 19:10

teauvenoir +78886

Trauner is inderdaad de overtreffende trap van “stabiel”.
Maarrrrr: we hebben veel meer toppers (in spe): Pedersen, Geert, Malacia, Sinisterra en ookal hebben ze allebei beetje mindere periode: Senesi en Bijlow ook toppers. Alleen qua creativiteit is onze selectie WEDEROM slecht bedeeld.

19-01-2022 18:56

baer_010 +10409

Walemark gaat genoeg creativiteit brengen op rechts dus zijn gevaarlijk van links en rechts. Linssen en Til zijn gewoon super belangrijk voor pressie en zekerheid maar niet creatief dus wanneer Linssen gaat een creative spits ervoor terug.

19-01-2022 18:59

FRSieb +91621

Eens. Los van de creativiteit en de slordigheden hebben wij dit jaar een erg leuke ploeg op het veld staan. Spelers met karakter, regelmatig attractief spel en de juiste mentaliteit als team.

Nooit verwacht zo te genieten van de eerste seizoenshelft. Goede hoop op een mooi vervolg voor wie de verwachting niet te hoog stelt. Top 3 eindigen is nog steeds een heel mooie prestatie. En dan door bouwen.

19-01-2022 20:03

Maassluice010 +6247

vind dessers creatief genoeg.

19-01-2022 20:44

guykroudikorsou +8373

Ik hoop inderdaad niet dat het helemaal in elkaar gaat storten nu (net als wel vaker na de winterstop).
Maar ik denk het eerlijk gezegd niet.

19-01-2022 18:26

mrp_hlm +2806

"Justin Bijlow en Senesi zijn nog wel eens te betrappen op een foutje"
Benoem de zaken eens zoals ze zijn. Deze twee heren hebben persoonlijke blunders gemaakt die op zijn minst al 10 punten hebben gekost. Een foutje hoeft niet cruciaal te zijn, de blunders van deze heren zijn dat wel geweest, waardoor er een grote achterstand is op de top 2. Als je slechte bent dan je tegenatander en verlies, dan kan je daar vrede mee hebben. Met structurele blunders van profs, die meer verdienen dan de Minister President, dan heb ik daar wel moeite mee.
Een beetje serieus je vak eens gaan beleven zou wel fijn zijn. Overigens geldt dit niet alleen voor deze 2, ook al valt het bij hun wel erg op.

19-01-2022 18:12

michiel2424 +29491

Ze hebben ook wel wat punten gered he. Laten we het wel een beetje genuanceerd houden alsjeblieft. Om nu te gaan suggereren dat ze hun vak niet serieus beleven is eigenlijk best wel sneu. Om niet te zeggen: triest.

19-01-2022 18:19

mrp_hlm +2806

Dat mag jij triest vinden, maar alleen tegen Utrecht was Feyenoord de mindere ploeg. Tegen alle andere ploegen waar ze punten tegen hebben laten liggen waren ze gelijkwaardig of beter. Als zoiets 1 of 2x voorkomt, dan kan dat gebeuren, maar zo structureel als nu (grove persoonlijke fouten) is zo onnodig. 2x Vitesse, 1x Groningen, 1x 020, 1x Twente, Ik vergeet er vast nog wel eentje.

19-01-2022 19:09

michiel2424 +29491

Dat doet niks af aan wat ik zeg he, realiseer je je dat?

19-01-2022 22:28

mrp_hlm +2806

Hetgene dat ik me realiseer is dat als ik zulke terugkerende fouten op mijn werk maak, mijn baas snel afscheid van mij neemt. Je kan hier toch niet over foutjes spreken?

19-01-2022 23:40

michiel2424 +29491

Lekkere vergelijking ook.

Maar laten we iedereen die meerdere fouten maakt in het voetbal, terwijl ze nog jong zijn nota bene, meteen de laan uitsturen. Goed idee man.

20-01-2022 07:33

Tapiaz +28566

Minstens 10 punten? doe niet zo lullig joh! Voetbal is een spel van fouten, weet je nog? Wijze woorden van Johan Cruyff.

19-01-2022 18:19

mrp_hlm +2806

Ga maar tellen. Fouten horen erbij, maar niet zoveel. Het qantal fouten geven het puntenverschil weer tussen Feyenoord en de top 2.

19-01-2022 19:11

Keingeloel +666

Je kan het ook zien dat de fouten bij ons direct cruciaal zijn. Als ze bij Ajax of PSV zo'n fout maken winnen ze vaak alsnog met 2-1. Wij komen dan helaas niet meer tot scoren om het recht te trekken.

19-01-2022 18:47

tanya_lasagna +1603

Lekker wanstaltige reactie dit. Hoe zij hun vak beleven of hoeveel ze verdienen heeft hier bijzonder weinig mee te maken.

19-01-2022 19:01

mrp_hlm +2806

Waar heeft het dan wel mee te maken? We hebben het niet over af en toe een foutje..

19-01-2022 19:14

sjaarloos52h +22096

En als de voorhoede afgelopen zaterdag 2x had gescoord, had je dan wat anders gevonden om over te zeiken?

19-01-2022 19:53

mrp_hlm +2806

Nee, heb ik niet. Ik heb de 1e helft van het seizoen echt wel genoten. Het alleen zonde dat ze zichzelf zo tekort doen met deze fouten. Totaal onnodig om zoveel punten achter te staan.

19-01-2022 20:08

Tuinstoel +12940

Kale rotswand

19-01-2022 18:07

sjaarloos52h +22096

Niet helemaal kaal. In de buurt groeien zeldzame pleisters…

19-01-2022 19:54

Gernot +52176

De bal is rond

19-01-2022 17:57

theo_de_tokkie +13591

Die zijn we kwijt deze zomer. By far beste speler eredivisie tot nu toe.

19-01-2022 17:50

Fr_88 +15898

Dan wel voor een flink bedrag. Bovendien is hij niet by far de beste.

Aursnes, Linssen, sinisterra en kokcu en ook bijlow zijn uitstekend. Daarnaast til, pedersen, toornstra en malacia allemaal degelijk.

Met walemark wat creativiteit in huis gehaald. Ik zie t wel zitten. Dat gejank na een slechte pot moet ook maar eens stoppen.

19-01-2022 17:52

Kaloe +9736

Malacia degelijk ? PlayStation 2 neem ik aan ? Koelere zeg , Malacia en degelijk ? Soort Ali. B en degelijk …

19-01-2022 18:06

sjaarloos52h +22096

Dat Ali B. slaat nergens op. Beetje popiejopie doen, Kaloe?

19-01-2022 19:57

1234567890 +180731

Bijlow uitstekend laten we zeggen redelijk tot goed .

19-01-2022 17:58

theo_de_tokkie +13591

Trauner is dit jaar beste speler eredivisie tot nu toe. overduidelijk, er is geeneen speler in de eredivisie van zo'n hoog nivo en continue. dus die zijn we kwijt.

19-01-2022 19:01

michiel2424 +29491

Tuurlijk zijn we die niet kwijt komende zomer.

19-01-2022 18:19

theo_de_tokkie +13591

tuurlijk wel. als ik valencia/vfb stutgart/etcetc ben is trauner degene die ik oppik voor weinig. weinig in de zin van onder 20 miljoen.

19-01-2022 19:02

michiel2424 +29491

Dat valt nog maar te bezien. En ook of hij dat wel wil

19-01-2022 22:27

Fr_88 +15898

Meteen die paniekmodus. Nergens voor nodig.

19-01-2022 17:49

jack98 +48011

De kale held is er gewoon altijd!

19-01-2022 17:43

thom01012 +14686

Waan van de dag. Voordat het seizoen begon durfde bijna niemand te dromen dat we mee zouden doen om de top 2 en gingen de meeste uit van een tussenjaar. Dan gaat het tegen de verwachting in een stuk beter dan gedacht en is het opeens een schande dat er punten verloren gaan. 020 en Psv kunnen aan 1 speler net zoveel uitgeven als wat Arnesen tot nu toe in totaal uitgegeven heeft. Gewoon realiseren dat dit jaar nodig is om te bouwen aan het team en de speelstijl.

19-01-2022 17:43

Fhasil +1900

Qua budget staat onze club gewoon waar we horen te staan. Gelukkig is het spel tot nu toe leuker om te zien dan verwacht werd. Niets loos dus.

19-01-2022 18:57

Bati +40837

Geertuida is ook echt een topper, doet niet veel onder voor Trauner en vind hem beter dan Senesi

19-01-2022 17:35

Michel.V +4856

wij zijn gewoon nog lang geen topteam , verloren van twente bekerwedstrijd, vitesse thuis en uit, kut wedstrijd yhuis tegen 020, en veel blunders achterin en onze missenvelders zijn ook geen toppers , hoekschoppen en vrijtrappen zijn waardeloos, , bijlow is ook geen zekerheid, malacia geen normale voorzet, , senesie is drama , alleen sinistera steekt er met kop en schouders boven uit, en kokcu is ook niet veel als je tegen de top 5 speelt,

19-01-2022 17:15

MaartenTT +20380

Jezus wat een huilverhaal.
"Alles is kut, behalve Sinisterra".

19-01-2022 17:31

Spektakel +3793

Zozo, met je verkeerde been uit bed gestapt?!

19-01-2022 17:41

Wouter1993 +4705

Stop alsjeblieft met supporter zijn van deze club Michel, want blijkbaar vind je niets goed. Waarom zit je hier dan nog?

Kokcu is een van de beste middenvelders die Feyenoord heeft gehad de afgelopen jaren en heeft een gigantische ontwikkeling doorgemaakt (is allemaal terug te vinden in de statistieken). Linssen was voor Vitesse nog een topspits, aangezien hij vrij hoog staat op de topscorerslijst. Trauner heeft een gigantisch aantal balveroveringen en heeft onze defensie naar een hoger niveau getild. Ook Geertruida die de laatste weken centraal achterin uitstekend invalt en daarbij ook nog een enorm goede trap blijkt te hebben. Pedersen die zijn loopvermogen meer begint te koppelen aan rendement en ook Sinisterra die ook dit seizoen steeds meer creeert.

Het kan aan mij liggen, maar ik vraag me echt af wat je jezelf aandoet als je zo gigantisch negatief bent en nog steeds supporter bent. Ga alsjeblieft weg, doe jezelf een plezier.

19-01-2022 17:42

Michel.V +4856

ik ben al 40 jaar suporter en voor en tegenspoed, alleen ik ben eerlijk,

19-01-2022 17:52

Fr_88 +15898

Je bent niet eerlijk. Je bent een pessimist. Je ontkent alle goede dingen die gaande zijn. Dat zgn realisme hier is gewoon de behoefte om te willen k4nkeren

19-01-2022 17:54

Michel.V +4856

woutertje ga lekker knikkeren en afsjorren op kokcu.

19-01-2022 17:54

viggesz +2796

We zijn nog lang geen topteam. Dat klopt en dat ziet iedereen. Maar het gaat gewoon heel goed. We zijn goed op weg en laten we dat vooral koesteren ipv alleen maar het negatieve belichten. Ik zie nergens in je verhaal de mooie overwinningen van het afgelopen half jaar, dat zijn er ook genoeg geweest

19-01-2022 18:11

Michel.V +4856

wat ik roep id de waarheid.

19-01-2022 18:12

De blonde pijl +2741

Laat Justin met rust. Niks meer over zeggen.
Geen aandacht is het allerbest voor zijn doen en laten!

19-01-2022 17:00

MarioFR +11922

Nu niet gaan overdrijven met Trauner te prijzen, ja hij doet het echt goed, zeker voor het bedrag dat hij heeft gekost. Trauner heeft soms ook wel wat slippertjes gehad, alleen heeft hij het geluk dat dat of in een wedstrijd gebeurde waar het weinig boeit. Of omdat een van de andere verdedigers het goedmaakt.

Nou wil ik niet Trauner gaan afbranden of zoiets, want ik ben echt heel blij met zijn prestaties tot nu toe, en het is echt niet erg om wat spelers een beetje te 'hypen'. Dat is ook van de supporterskant nodig om de Feyenoord-spelers een hogere transferwaarde te laten krijgen.

Ik hoop dat we dat ook binnenkort gaan doen met de spelers die wel wat transferwaarde vertegenwoordigen zoals Geertruida, Pedersen, Malacia enz.

19-01-2022 16:56

frgoaltjesdief +3524

🥚🩹

HELD

19-01-2022 16:53

Me lieve club +649

Wat één stelletje negatieve mannen zijn dit weer zeg ppppppfffffff. Zit even tegen en Bijlow paar foutjes en hoppa gelijk afbranden en negatieve onzin uitkramen . wat één stelletje dombo's zeg . Maar wij Feyenoorders blijven achter deze mooie club staan 👊 . Dus niet zo bijdehand gaan doen en gewoon je mondje houden , wegwezen dat programma van hem gewoon boycotten ! Zo en nu op naar zondag en naar de winst ⚽️👊

19-01-2022 16:49

FeyenoordVdam +5817

Ze zeggen ook gewoon dat we in een opbouwende fase, en dat we staan waar we horen te staan. Ik zou je adviseren die podcast eens te luisteren, ipv alleen op dit stukje te oordelen. Verder hebben ze gelijk: Bijlow is de laatste tijd niet best en Senesi gewoon drama.

19-01-2022 16:59

joejoe1979 +8149

Ondanks dat het soms best leuk is wat ze doen krijg ik wel heel erg een gevoel dat ze hopen dat het fout gaat.

19-01-2022 17:36

CoMulder +16625

Van de komende 4 wedstrijden er 1 of 2 verliezen is voldoende voor de inmiddels bekende klepzeikers hier (no pyro no party wappies?) om Slot tot aan de grond af te branden. Echt lekkere supporters zijn dat , not🤮

19-01-2022 16:45

radikale +6928

Ik vond dat Geertruida het erg goed gedaan heeft als onderdeel van de nieuwe Bermuda driehoek! En bijlow zit gewoon in een dipje! Die komt wel weer terug in zijn vorm

19-01-2022 16:36

MaartenTT +20380

Zelfs dat niet. Twee fouten heeft Justin gemaakt. Twee!!!
En hier gelijk: "prutser", "hij ken dur geen klote van", "onwaardige keeper", ga zo maar door. De meest enge ziektes worden er zelfs bij gehaald (wat NOOIT goed te praten is). Nota bene onze eigen 'supporters' praten hem een vormcrisis aan en halen hem meedogenloos door de stront.
Misselijkmakend.

19-01-2022 17:38

Lambertus +1490

Twee fouten betekent - zes punten

19-01-2022 17:43

MaartenTT +20380

Rekenen kun je dus ook niet...

19-01-2022 19:10

paulfr +36185

Trauner kale held

19-01-2022 16:17

Arcturian_ +3198

Iedereen maakt wel eens foutjes. Het ontbreekt soms aan creativiteit voorin. We zijn teveel afhankelijk van sinisterra en helaas lukt het nog niet met jahanbaksh al heeft hij het zeker in hem.
Laten we hopen dat walemark kan brengen wat bijvoorbeeld sinisterra brengt dan zijn onze vleugels dodelijk

19-01-2022 16:15

ankona +15398

Johan Baks kan een heleboel maar heeft ruimte en diepgang nodig. Rondtikkend een aanval opzetten en de aanvallers dan het uit laten zoeken om in de drukte een gaatje te vinden, dat kan hij niet. Hij neemt prima een bal op snelheid aan maar kan geen spelers passeren. Ik vrees dat hij zelfs een pion nog niet voorbij komt zonder de bal te verliezen.

19-01-2022 16:19

MarioFR +11922

Hopen dat Wålemark dat een beetje kan verbeteren, hopelijk al in de komende maanden.

19-01-2022 16:57

ankona +15398

Trauner maakt ook foutjes. Gelukkig zijn ze meestal (niet altijd) zonder gevolgen gebleven maar hij heeft nog wel eens zeer risicovolle terugspeel ballen of te nonchalante tikjes opzij in zijn spel zitten.
Het is een leuke speler die voor ons over de hele linie nuttig en goed is maar het is beslist niet de halfgod zoals hij vaak bestempeld wordt.

19-01-2022 16:10

.:Feyenoord1908!:. +3659

Krediet zal hij nog wel hebben, na wat hij en natuurlijk de spelers hebben laten zien voor de winter. Geduld zal hij zelf op moeten brengen. Maar komend weekend gewoon winnen en we praten nergens over.

19-01-2022 16:08

schippertje +3388

Precies wat krabby zegt, er was weinig aan de hand tot die fout van bijlow, normaal gesproken hadden ze gewoon de 0 achterin over de streep getrokken.
En wat van egmond zegt,"als het fout gaat word het voor ons pas echt interessant".
Ja dan kan het afbranden door de media opgestart worden.

19-01-2022 16:03

Hansaplast18 +9223

Wint ongetwijfeld de gouden bal dit jaar!

19-01-2022 16:03

Dezwartetulp +78233

De platina pleister

19-01-2022 16:06

Painer1 +9828

Wat een flauwe nietszeggende podcast is dit zeg.. echt bagger

19-01-2022 16:00

Sleepie +12267

99% van de podcasts sla ik over. Kein Geloel, Rijnmond, Corpotcast; vind het allemaal drie keer niks.

19-01-2022 16:19

like-a-pen +3509

veel beter dan de fanboys van Kein Geloel.

19-01-2022 16:43

Painer1 +9828

Je zegt het zelf al


Die zijn tenminste Fan!

19-01-2022 16:48

Mrunterwijst +10664

Ik vind het heerlijk wegluisteren, hou wel van die cynische ondertoon

19-01-2022 17:41

FC Apendrecht.nl +29789

Senesi niet meer in de basis. Geertruida doet het echt uitstekend de laatste tijd.

19-01-2022 15:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties