Huurlingen: Bannis zet doelpuntenreeks voort; Antonucci promoveert

Huurlingen: Bannis zet doelpuntenreeks voort; Antonucci promoveert

Feyenoord verhuurde deze winter weer diverse spelers. Om die reden heeft FR12.nl de rubriek Huurlingen teruggebracht, met daarin wekelijks een overzicht van de prestaties van deze spelers. Deze week was Naoufal Bannis als enige trefzeker, maar had Francesco Antonucci het meest te vieren.

NAC Breda - FC Dordrecht 1-2
Naoufal Bannis: Basis, 87 minuten
Christian Conteh: Basis, 85 minuten
In de wedstrijd tussen het NAC Breda van Naoufal Bannis en het FC Dordrecht van Christian Conteh heeft eerstgenoemde zich wederom laten gelden. Na 38 minuten kopte hij in de korte hoek zijn vierde treffer in drie wedstrijden tijd binnen. Genoeg voor de drie punten was dat overigens niet; na rust kwam Dordrecht terug tot een 1-2 overwinning. Conteh was bij geen van beide doelpunten betrokken.

FC Den Bosch - FC Volendam 1-2
Francesco Antonucci: Invaller, 22 minuten
FC Volendam verzekerde zich dit weekend van promotie naar de Eredivisie dankzij een 1-2 overwinning op FC Den Bosch. Feyenoord-huurling Francesco Antonucci speelde in dat duel een kleine rol. Hij kwam na 68 minuten binnen de lijnen, toen zijn ploeg al met 0-2 voor stond. De promotie betekent ook dat we Antonucci volgend seizoen opnieuw terug gaan zien in deze rubriek. Volgens een clausule wordt zijn huurovereenkomst door het bereiken van Eredivisievoetbal met één jaar verlengd.

Excelsior - Jong AZ 3-3
Marouan Azarkan: Basis, 90 minuten
"Ik heb vaak wedstrijden gehad waarin elke actie lukte, maar waar ik aan het einde niet op het scorebord stond", zei Azarkan dit weekend nog tegenover deze website. Ook zijn optreden tegen Jong AZ was zo'n wedstrijd. Er ging enorm veel dreiging af van de Feyenoord-huurling en hij was zelfs indirect betrokken bij alle drie de doelpunten (een overstapje en twee voorzetten waaruit de goals uiteindelijk vielen). Geen goals of assists dus, al kreeg Azarkan nog wel een enorme kans om zichzelf op het scorebord te schieten. Nadat Thijs Dallinga eerder een strafschop miste, versierde de Feyenoorder er in de tweede helft één waar hij zelf achter ging staan. Deze schoot hij echter naast.

SC Paderborn - Hannover 96 3-0
Mark Diemers: Invaller, 23 minuten
Mark Diemers was voor de derde keer op rij bankzitter bij Hannover 96, nadat hij zijn basisplaats na een coronabesmetting is kwijtgeraakt. De middenvelder kwam 23 minuten voor tijd bij een 2-0 achterstand in de ploeg, maar kon zijn team niet helpen dit om te buigen. In de slotminuut moest Hannover ook nog de 3-0 incasseren.

Fortuna Düsseldorf - Dynamo Dresden 2-2
Robert Bozeník: Invaller, 5 minuten
In dezelfde competitie komt Robert Bozeník bij Fortuna Düsseldorf nog veel minder aan spelen toe. Ook dit weekend moest hij het doen met slechts vijf minuten. De Slowaak kwam in de ploeg toen Dynamo Dresden van een 2-0 achterstand was teruggekomen tot 2-2. Hij moest zijn ploeg aan de winnende treffer helpen, maar slaagde hier niet in. 2-2 was uiteindelijk ook de eindstand.

Overig
Achraf El Bouchataoui zat wederom zonder speelminuten op de bank bij RKC Waalwijk. Voor het Waasland-Beveren van Aliou Baldé zit het seizoen er sinds een week al op.

Eerste Divisie STAND
# Club G W G V P
1
FC Volendam
28 18 4 6 58
2
FC Dordrecht
28 15 8 5 53
3
ADO Den Haag
28 15 7 6 52
4
Excelsior
28 14 8 6 50
5
SC Cambuur
28 15 4 9 49
Bekijk alle
Lees meer over
Naoufal Bannis Francesco Antonucci
Plaats reactie
666

DoubleSpy +8275

SC Paderborn...!
En daar dan ook nog met 3-0 van verliezen ach ach...

Uit altijd lastig :-)

27-04-2022 10:42

rvv_feijenoord +1449

Bannis en Azarkan kan je misschien nog op de bank gooien, maar die moet je eigenlijk nog een vol seizoen basis ED willen zien spelen. Dan de knoop doorhakken. De rest is echt helemaal niets, Antonucci speelt nu al niet, dus zal in de ED helemaal niks meer spelen.

26-04-2022 19:02

1234567890 +170624

Antonucci hebben we ook nog

26-04-2022 17:33

realistisch1953 +14036

Van alle uitgeleende spelers is er helaas niet één geschikt voor Feyenoord, de clubs waar ze nu spelen is echt het plafond voor deze spelers. Het is jammer maar gewoon niet anders.

26-04-2022 15:52

Kieboom +39355

Dat is vrij realistisch.

26-04-2022 15:55

limitless_rdam +1758

Als Van Geel weleens een miskoop deed ruimde hij zijn eigen rotzooi netjes weer op

Hoe capabel is Arnesen om Diemers Bozenik etc weg te doen?

26-04-2022 12:47

JDN1987 +22451

Excelsior voor sparta

26-04-2022 10:41

Peterk +34626

Amntonucci, Diemers en Bozenik krijgen amper speeltijd. Ik vindt het begrijpelijk van spelers die onvoldoende kwaliteiten bezitten. Die moet je financieel gewoon afschrijven, het is niet anders....

26-04-2022 10:35

Alireza +1677

Diemers heeft toch best veel gespeeld? Zou hem overigens wel afschrijven hoor bij Feyenoord….

26-04-2022 11:21

Juventara +11991

Jammer van Bozenik. Advocaat heeft die jongen echt kapot gemaakt. Traject met de sportpsycholoog kan hem echt nog wel helpen.

26-04-2022 10:15

TussenjaarFC +138528

haha goeie maat

26-04-2022 10:21

Peterk +34626

compliment aan Dick dat hij zag dat Bozenik er niets van kon...

26-04-2022 10:36

Juventara +11991

Blijf vooral je eigen spelers afzeiken, gaat echt helpen voor hun prestaties en marktwaarde

26-04-2022 12:42

tuur71 +337

Ik ben het met je eens dat je je eigen spelers moet steunen maar iedereen kan toch zien dat Bozenik geen poot kan voetballen? Ik weet echt niet op welke basis mensen hier met hun volle verstand tegen hebben gezegd "Ja, die moeten we hebben". Die jongen kan er echt helemaal niets van.

26-04-2022 15:27

MDR010 +1659

Bannis zet doelpunten reeks voort, totaal op 6 goals en 0 assists in de KKD😅

Vente staat op 22 goals en 7 assist in de KKD👏🏻

Toch de verkeerde laten vertrekken?

26-04-2022 10:03

[FR]Thomas +227603

Bannis is bijna 3 jaar jonger en speelt er een half seizoen, Vente een volledig seizoen

26-04-2022 10:09

ph4ge +1874

Jonge spelers kunnen zich nou eenmaal snel ontwikkelen.

26-04-2022 10:16

ricodetico +12904

Bannis en Azarkan zou je nog een jaar aan een club in de eredivisie kunnen verhuren, maar van de rest moet je echt afscheid gaan nemen

26-04-2022 09:55

ph4ge +1874

Azarkan zou ik wel een serieuze kans geven volgend seizoen. Die jongen heeft wel wat.

26-04-2022 10:16

BlankeVla +7842

Volgend jaar met Bannis, Azarkan en Bozenik in de Europa League.

26-04-2022 09:55

limitless_rdam +1758

Bozenik is afgeschreven mag ik hopen

Zie liever Conteh die een nieuwe kans verdiend

26-04-2022 10:00

lc0174 +392

ik heb conteh tegen emmen met mijn eigen ogen mogen bewonderen. Ik snap niet wat arnesen in hem gezien heeft werkelijkwaar niks lukt bij die gozer. Als iemand mij van gedachten kan veranderen be my guest maar denk dat we deze gozer niet gaan zien schitteren in de kuip. Balde daar in tegen heb ik goeie hoop in.

26-04-2022 10:10

limitless_rdam +1758

Klopt met Balde zeker eens, ook in de minuten dit jaar bij Feyenoord liet hij toch mooie dingen zien

26-04-2022 10:11

BlankeVla +7842

Sinds Balde stromend water uit de kraan heeft gezien is het ook niets meer.

26-04-2022 10:11

TypischFeyenoord +18052

Ik ben niet eens een Van Geel fan en ik vind het mislopen van de kkd- instroom erg kut. Maar als je nu kijkt naar O21 kun je toch ook concluderen dat de verhouding tussen investeringen en resultaten enorm scheef is? Ik denk dat wij meer hebben uitgegeven aan O21 dan al die andere clubs bij elkaar. Best ironisch hoe bij elke nederlaag van dat team de ‘wanbeleid V. Geel-sneltoets’ weer bij iedereen tevoorschijn komt.

26-04-2022 09:55

limitless_rdam +1758

Destijds was Varkenoord qua accommodatie niet eens goedgekeurd voor de eerste divisie, dus instromen KKD was sws niet mogelijk tenzij er geïnvesteerd werd. Van Geel heeft er dan ook miljoenen in gestopt om het te moderniseren en speelklaar te maken

26-04-2022 10:03

Tilburgert +56683

Was wel mogelijk qua accommodatie want het is gewoon toegestaan om op een andere locatie te spelen als je accommodatie niet voldoet.

26-04-2022 10:09

TypischFeyenoord +18052

Ik was al blij dat de Pedersen-fanclub en Linssen-fanclub opgedoekt waren, maar de Arnesen-fanclub houdt erg stand. Niks mis mee als je blij bent met Arnesen, maar ik denk dat Arnesen vooral geluk heeft gehad dat hij Slot kon aantrekken. (Wat overigens wel goed is dat hij bij Slot heeft doorgepakt)
Hij heeft inderdaad goede aankopen gedaan, maar als je het objectief bekijkt kan je zijn miskopen daar echt wel tegen afstrepen.
Hij mag deze zomer bewijzen dat hij goed kan verkopen.

- Een goede td zou 15 miljoen kunnen krijgen voor malacia (komop die 12 miljoen is toch niet toereikend?)
- Senesi met nog 1 jaar contract moet hij met winst kunnen verkopen (in deze vorm is hij zeker minimaal 12 miljoen waard) hij kan het contract ook verlengen.
- Linssen is nou ook zo’n speler die we nu niet gaan bedanken voor zijn bewezen diensten. 5 ton moet minimaal mogelijk zijn.

Als hij daarnaast nog Sini/Kokcu wil verkopen, dan moet het transferrecord worden verbroken. Voor zulke topspelers voor onze begrippen moet echt het onderste uit de kan worden gehaald.

Begrijp mij niet verkeerd ik hoop echt dat Arnesen het fantastisch gaat blijven doen en mij gaat verassen, maar hij heeft wat mij betreft echt nog wat te bewijzen.

26-04-2022 09:44

limitless_rdam +1758

Iedereen gaat natuurlijk mee met de euforie door het behaalde succes van Slot maar we vergeten idd dat Arnesen gwn een slechte TD is

Niet voor niets dat hij bij elke club doorgaans na 1/2 jaar is ontslagen

26-04-2022 09:47

Snelterugnaardetop +36037

Nou dan halen we gewoon weer 3 dozijn aan spelers zoals


Vejinovisch
gustafson
tapia
Swets
te vrede
verhoek
hahn
Larsson
Kazim
Singh
vormer
immers
mathijsen
boularouz
lordnelom
wilkshere
bakkal
el abdeloui
Fernandez
van deelen
goossens
armenteros
hansson
kramer
bilal
ambrabat
ayoup

Blijkbaar krijgen jullie daar een hard plassertje van

26-04-2022 09:53

limitless_rdam +1758

Kazim > pratto (gehaald door arnesen)
Larsson > bozenik (arnesen)

En veel andere spelers in dit rijtje
presteren gwn zeer goed in het buitenland. Dus die waren gwn goed gescout. Daarnaast heeft bijna iedereen uiteindelijk geld opgeleverd voor Feyenoord. Probeer zo’n bozenik nu maar eens weg te lossen. Van Geel ruimde zijn eigen zooi tenminste weer op!

Tevens zijn veel van deze spelers kampioen geworden met Feyenoord en nog een aantal andere bekers dus daar mag wel een beetje meer respect aan gegeven worden

26-04-2022 09:57

TypischFeyenoord +18052

Ik heb het niet eens over V.Geel in dat bericht en jij moet hem er zomaar weer erbij halen? Lekker makkelijk scoren pff

26-04-2022 10:02

ETSVL +16995

dit wel het meest domme bericht dat ik ooit heb gelezen. Dus jij denkt dat Arnesen 12 miljoen vraag t als hij 15 kan krijgen, dat hij vergeten is dat senesi nog een jaarcontract heeft en daar niks aan wil doen, en dat jij met jouw ongelofelijke carriere en je bewezen zakeninstict dat véél beter kan.

Hup hup duimpje in je mond en verder slapen

26-04-2022 09:56

FR010FRDAM +42073

Of je kijkt niet alleen naar de transfers , maar naar het gehele plaatje. Een visie ontwikkelt, een goede trainer aangetrokken, jeugdopleiding op de schop, jeugdspelers voorzien van contracten, scouting omgegooid. Hij hij heeft de fundering gelegd voor onze toekomst en daar mag hij gewoon credits voor krijgen en mogen we heel blij mee zijn. En niet te vergeten het aantrekken van Trauner en Aursners.

26-04-2022 09:57

TypischFeyenoord +18052

Nogmaals, ik zeg niet dat hij het slecht doet en ik hoop dat hij het goed gaat doen, maar qua transfers moet hij het in mijn ogen nog bewijzen en qua organisatie vraag ik mij af hoeveel je dat op het conto van Arnesen mag schrijven t.o.v. Slot. Die mensen komen immers vooral uit Slots netwerk.

26-04-2022 10:05

FR010FRDAM +42073

Slot was er niet eens toen de organisatie is omgegooid, daarbij heeft Slot niks over de scouting en de jeudorganisatie te zeggen, daar mag je Arnesen gewoon de credits voor geven. Arnesen gaat het dus niet goed doen, maar doet het goed

26-04-2022 11:23

tuur71 +337

Je moet er wel bij vertellen dat een deel van de miskopen er waren door waarschijnlijk een slechte scouting. Sinds hij die heeft aangepakt zijn de aankopen ook beter geworden. We kunnen het dus zien als werk in uitvoering.

26-04-2022 15:31

Alireza +1677

Wat is dat toch met onze club, altijd maar dat gezeur op bestuursleden zoals er nu weer kritiek is op Arnesen.
Hij heeft genoeg spelers voor een prikje opgehaald die inmiddels 40 wedstrijden in de benen hebben en veel meer waard zijn geworden. Daarbij staan we in de halve finale van een Europees toernooi, kameraden. Steun je club positief ipv weer af te geven op het beleid.

26-04-2022 09:41

lfr1908 +22034

Alleen Conteh en Azarkan zou ik behouden. De rest is echt middelmaat.

26-04-2022 09:30

detrotsvanrotterdam +8567

Waarom zou je Conteh houden? Omdat hij mee kan bij FC Dordrecht?

26-04-2022 09:40

Brutaal1908 +8959

Gaat gewoon puur om speeltijd. Banis en Conteh spelen tenminste de afgelopen tijd veel wedstrijden. Je ziet bij Banis nu ook dat hij volwassener wordt. Het zal voor hem goed zijn om nog een jaar in Breda te blijven en er 20+ goals te maken voordat hij weer denkt aan Feyenoord.

26-04-2022 09:24

Van_Geel +18328

Gaat gewoon puur om talent. Je kan nog zoveel spelen, als je niet genoeg kwaliteit hebt is het klaar.

26-04-2022 09:37

40jaarfrustratie +41470

En mentaliteit en geluk, juiste trainer etc. Onze vriend Achabar bijvoorbeeld. Die gozer kon ècht voetballen, maar nooit iets geworden

26-04-2022 09:44

Van_Geel +18328

Als Achahbar echt zoveel talent zou hebben, had hij het uiteindelijk wel gered, al was het via een omweg. Uiteindelijk was hij waarschijnlijk gewoon gemaakt voor het jeugdvoetbal, lekker behendig op (kunst)gras zonder nog fysieke tegenstanders.

26-04-2022 09:52

40jaarfrustratie +41470

Achabar was de eerste die me te binnen schoot. Punt was meer dat alleen talent niet genoeg is. Neem vriend van de site, Raffie van der Vaart. Zal een weinig populaire mening zijn, maar ook hij kon waanzinnig voetballen, heeft het even leuk gedaan bij net niet ploegen als Spurs en HSV en eindigt in de Smørebrød Liga

26-04-2022 09:58

Van_Geel +18328

Vd Vaart heeft 109 interlands en een WK finale gespeeld, hem vergelijken met Achahbar is krankzinnig. Dat vd Vaart niet het optimale uit zijn talent heeft gehaald is een ander verhaal.

26-04-2022 10:05

Brutaal1908 +8959

Ja en sommige talentvolle spelers hebben gewoon een langer aanloop nodig. Je scheert nu wel makkelijk iedereen over een kamp.

26-04-2022 10:10

40jaarfrustratie +41470

Ik maak die vergelijking dan ook in het geheel niet. Je laatste zin geeft aan dat je de strekking van m’n punt begrijpt.

26-04-2022 10:19

Riogio +3949

Net-niet van der Vaart heeft bij Real Madrid gespeeld, met Oranje in WK finale gestaan. Hoezo niet het optimale eruit gehaald?

26-04-2022 10:28

filosoof12 +1957

Die heeft zeker het maximale uit zijn carriere gehaald, heef toch mooi bij Spurs geschitterd en bij de Koninklijke gespeeld. Plus een prachte interlandcarriere. Gekke vergelijking dit.

26-04-2022 13:04

Snelterugnaardetop +36037

T valt mij op dat er nogal wat Arnesen haters zijn hier op fr12.. Wil ik graag wat over kwijt.

- er was 0.0 scouting voordat hij kwam - nu een top scouting met minimale middelen.

- de jeugd werd volledig genegeerd voordat hij kwam - nu vol ingezet op de jeugd en alsnog de piramide

- elke coach deed maar wat voordat hij kwam. Ook bij fey1 hadden ze allemaal een eigen stijl. - nu eindelijk een voetbalvisie voor de hele club waarbij verwacht wordt dat elke coach dat toepast. Dan kunnen spelers makkelijker doorstromen en dat levert veel geld op. Ook bij t 1e wordt die visie geëist

- hij haalt om dat laatste punt kracht bij te zetten een absolute topper bij een directe concurrent vandaan. Slot dus.

- hij koopt 7 spelers die regelmatig basis staan die ook in de halve finale van europa staan voor bij elkaar nog geen 5 milj. Dessers til walemark trauner nelsson pederssen Aursnes.

- hij heeft een netwerk over de hele wereld

- hij legt de 1e na de andere jeugdspeler vast.

Maw Arnesen is een ABSOLUTE TOPPER!

Hopelijk kan hij deze zomer met een paar top verkopen als basis zijn visie verder uitrollen. Geld en visie creëren geld dus dan gaan we vanzelf... snelterugnaardetop ;)

26-04-2022 09:20

limitless_rdam +1758

Slot bood zichzelf aan op een feestje tussen andere Feyenoord bestuurders en zijn contract liep af. Arnesen had hier absoluut minimale invloed op

De scouting van Arnesen loopt nog altijd mijlenver achter op die van AZ heerenveen etc

En logisch dat er nu meer ruimte is in salarisbudget om jeugdspelers te contracteren sinds Slot al die miljoenen in CL binnenhaalt

De miskopen van Arnesen zijn nog altijd meer dan zijn goede aankopen. Negatieve balans dus!

Daarnaast heeft Van Geel in zijn periode veel meer prijzen behaald dan Arnesen ooit zal behalen hier (tenzij hij dit jaar nog de dubbel en volgend jaar treble wint)

26-04-2022 09:27

doelpaaltje +4944

Jij begrijpt het.

26-04-2022 11:08

Van_Geel +18328

1. Waar baseer je op dat we nu wél een topscouting hebben?
2. Jeugd werd volledig genegeerd? Volgens mij speelden alle basis jeugdspelers ook al voor zijn komst.
3. Elke coach deed maar wat voordat hij kwam. En dan toch kampioen worden?
4. Je zegt koopt 7 spelers en noemt: Nelsson, Til en Dessers, die allemaal niet gekocht zijn.
5. Hij heeft een netwerk over de hele wereld. Tot dusver is het anders een hoog Scandinavisch gehalte, dus dat valt nog wel mee.

Ik ben ook blij met Arnesen, maar laten we niet helemaal van stapel lopen.

26-04-2022 09:29

Snelterugnaardetop +36037

1) spelers die gehaald zijn
2) negeren van de kkd en kinderarbeid contracten aanbieden aan jeugd
3) er was geen visie. Als iemand maar beschikbaar was
4) moest haalt binnen zijn. Excuses
5) trauner oostenrijk nelsson engeland dessers België til Rusland alireza Engeland keeper Oekraïne......

26-04-2022 09:37

Van_Geel +18328

5. Merendeel (Til, Dessers en Alireza) zijn oud Eredivisie bekende. Bij Van Geel werd dat bord op schoot scouting genoemd en bij Arnesen blijkbaar wereldwijd netwerk. Met zulke argumenten kan je echt alles recht lullen.

26-04-2022 09:42

TussenjaarFC +138528

aRneSen iS eEn AbsOluTe TopPer

ook Arnesen:

Bozenik,
Antonucci,
Conteh,
Marciano,
Sandler,
Jahanbakhsh,
Texeira,
Hendrix,
Baldé,
Cojocaru,
Diemers
Pratto

26-04-2022 09:32

MarioFR +11879

Aantal hiervan zijn niet verkeerd op zich hoor voor Feyenoord..
Marciano, Alireza, Hendrix, Balde, Conteh, Sandler en Diemers hebben allemaal redelijk gespeeld voor Feyenoord of zit nog genoeg potentie in om te slagen bij ons

26-04-2022 09:53

Rikdekikker +861

Hoe kan je bepaalde spelers nu al afschrijven. Echt en jij noemt jezelf tussenjaar...

26-04-2022 10:08

teauvenoir +77811

Deze zomer moet gaan blijken of Frank een topper is: tot nu toe heeft ie hele goede en ook slechte dingen gedaan. Dit wordt de zomer van verkopen en herinvesteren. We gaan het zien, tot dan voordeel van de twijfel.

26-04-2022 09:32

foreverfey +26459

Plus het feit dat hij topspelers moet binnen halen met geen geld. Elke TD heeft missers zoals een bozenik.

26-04-2022 09:50

doelpaaltje +4944

Wat een lulverhaal. Die Arnesen is een enorme prutser, dat heeft hij bij alle clubs bewezen en dat bewijst hij nu ook weer. Die eikel verbrast miljoenen aan kutspelers en laat zich continu in de luren leggen.

26-04-2022 11:07

Jeroen.Z +2461

Vind die conteh ineens een goede ontwikkeling doormaken bij Dordrecht, goede keuze hem daar te stallen ipv Duitse club

26-04-2022 08:53

Frjuizeh +11585

los van het feit dat Antonucci waarschijnlijk einde verhaal is bij ons is die constructie wel prima. bij promotie zit zo'n speler gelijk bij een eredivisieclub waar ie de omgeving kent

26-04-2022 08:48

MG4UBTS +2315

Is dat een feit, ja?

26-04-2022 09:00

flying-dutchman +2021

Of t wel of geen feit is weet ik niet. Feit is wel dat je je zelf tegen spreekt als je eerst zegt dat iets een feit is en daarna het woordje ‘waarschijnlijk’ in dezelfde zin gebruikt. Is het nou waarschijnlijk zo of is het een feit?

26-04-2022 09:15

stavius +1460

Jij bent vast leuk op feestjes.

26-04-2022 09:22

Sasss +54162

Voor hetzelfde geldt doet ie het daar hartstikke goed en ontwikkelt die zich nog beter en is het over 1,5 jaar een prima middenvelder voor ons!

26-04-2022 09:03

Frjuizeh +11585

het is geen slechte voetballer maar Slot heeft al aangegeven dat het geen speler is die in zijn systeem past. dus zou best kunnen maar dan niet onder Slot denk ik.

26-04-2022 09:05

skin +13875

Ja maar dat had vooral met het fysieke aspect te maken en dat valt te trainen.

26-04-2022 09:12

Kuytblessure +10402

Idd, als die ergens nog enigszins kan slagen is het daar wel, en dan vang je er nog iets voor.

26-04-2022 09:32

FactaNonVerba12 +14715

Ik zoek een kaartje voor donderdag. Wel 40% onder de aankoopprijs en je moet het langsbrengen bij mij. Ik zit namelijk in de ww

26-04-2022 08:48

thom01012 +14651

stichting doe een wens?

26-04-2022 08:55

Kevin_fey +1031

Kunnen we die Baldé nu niet meteen weer inzetten bij ons jong team trouwens?

26-04-2022 08:45

FRgio1908 +6837

Nee, dat mag gezien de regels niet

26-04-2022 09:21

gravencityfr1908 +3698

Donderdag die Fransen opwachten op het voorplein net als tegen Twente in 2010

26-04-2022 08:42

rajanbrunner +449

Eens, geef me locatie tijd en ben er.

26-04-2022 09:19

40jaarfrustratie +41470

Om de locatie vragen die genoemd wordt. Eindbaas ben je

26-04-2022 09:29

rajanbrunner +449

Is ochtend excuus

26-04-2022 09:29

yannick-vakkieO +753

Afscheid nemen van Antonucci en Bozenik, je verlies nemen. Bannis verhuren aan een FC Groningen / Heracles Almelo.
Azarkan volgend jaar in de voorbereiding een kans geven en kijken hoe dat gaat, anders ook verhuren aan een middenmoter in de Eredivisie.

26-04-2022 08:41

40jaarfrustratie +41470

Bozenik 4 en Antonucci 2.2 ofzo? 6,2 is voor Feyenoord ff net wat teveel om je verlies te nemen. Die 6,2 ga je inderdaad nooit meer terugkrijgen, maar toch minimaal de helft hoop ik

26-04-2022 08:57

CROOSWIJKER +14625

De helft?? Die gasten zijn dit moment helemaal niks waard.

26-04-2022 09:04

Sander.S +559

Ze zijn waard wat de gek er voor geeft. De taak voor een goede TD is nou juist om de goede gek te vinden.

26-04-2022 09:42

feyenoord_Freak +14015

Eigenlijk zou ik nog wachten met Antonucci af te schrijven zo snel ben eerlijk eerder benieuwd hoe zich zal ontwikkelen in de eredivisie. Met veel langer speelminuten dan dat hij onder slot kreeg .
Mischien ontwikkelt hij verassend veel beter want ze gaan veel veranderen bij Volendam kwa spel systeem .
Had ik begrepen het tempo ligt in de eredivisie heel anders dan in de 2 divisie geeft Antonucci 1 seizoen nog een kans

26-04-2022 09:14

Kuytblessure +10402

Afscheid nemen van Antonucci? Wat is dat nou voor dom iets. Er staat in het artikel nota bene dat z'n huurcontract automatisch met een jaar verlengd wordt.

Dus over hem moet Arnesen zich pas in 2023 druk maken.

26-04-2022 09:35

Feijenoorder95 +22270

Donderdag allemaal de zwarte capuchonnetjes opzetten vato's! 😎👍🏼

26-04-2022 08:40

40jaarfrustratie +41470

Consequent trollen is een gave. Daar moet je echt iets constructiefs mee gaan doen.

26-04-2022 08:53

NicFR08 +5834

Trol met duim in z’n hol

26-04-2022 09:01

Chitown-Rivera +15028

Das diezelfde halve tamme die gister met droge ogen beweerde een paar mensen ‘had opgespoord en klappen gegeven’ wegens het doorverkopen van kaartjes. Fantasie heeft-ie wel, dat moet ik hem nageven :)

26-04-2022 09:05

TrummekeTweePuntNul +12683

Misschien denken die enge opkoop mensen dan wel een tweede keer na de volgende keer, wanneer ze andere kameraden zo kuip-blocken. Ik keur geweld meestal niet goed. Maar soms moet je een beetje flexibel zijn met je principes in bepaalde situaties...

26-04-2022 09:26

limitless_rdam +1758

Azarkan hoort met zijn kwaliteiten absoluut in Feyenoord 1

In deze vorm/tempo is Bannis absoluut Eredivisie-waardig. Hij is pas sinds een paar weken 20 jaar oud geworden dus heeft nog alle tijd om zich nog naar de top van de Eredvisie te werken, oftewel Feyenoord.

We moeten voor het gemak niet vergeten dat veel jeugdspelers waaronder Bannis zeker 2 jaar achterlopen in ontwikkeling doordat ze zich niet op KKD-niveau konden meten. Het talent komt dus nu pas echt naar boven. In het verleden zagen we dit succesvolle proces al bijv bij Clasie en Salomon Kalou die het nodig vonden om verhuurd te worden in de Jupiler League.

Slot heeft in een persoonlijk gesprek met Azarkan aangegeven dat hij gelooft in zijn potentie en nu als enige taak nog heeft om de beste speler van de KKD te worden (goed op weg btw) en dus kunnen we mogelijk concluderen dat hij wel in de zomer terugkeert op Varkenoord

26-04-2022 08:35

MG4UBTS +2315

Op Varkenoord of 1908?

26-04-2022 09:02

marconmgn +48720

Als je morgen geen lijntje neemt hoef je nooit meer een lijntje te nemen.

26-04-2022 08:28

Snelterugnaardetop +36037

Overmorgen dan?

26-04-2022 08:38

TussenjaarFC +138528

Lekker man. Onze topaankoop Bozenik toch weer een dikke vijf minuten speeltijd.
Geweldige besteding van vier miljoen door een club die al jaren zegt geen geld te hebben. Beste zet van Arnesen.

26-04-2022 08:27

GerseGer +7236

Tsja, ja kan dit tot in den treure blijven benadrukken, maar dat gaat er weinig aan veranderen toch? Of vind je dat Arnesen op basis van deze aankoop zijn conclusies moet gaan trekken?

26-04-2022 08:38

TussenjaarFC +138528

Ik vind dat Arnesen deze zomer moet gaan bewijzen dat hij goed kan verkopen en we anders op zoek moeten naar een andere TD.

26-04-2022 08:57

NicFR08 +5834

Aankopen als een Trauner en een Aursnes zijn ook niet door Frank gedaan toch?

26-04-2022 09:04

TussenjaarFC +138528

Zeker, maar
Bozenik,
Antonucci,
Conteh,
Marciano,
Sandler,
Jahanbakhsh,
Texeira,
Hendrix,
Baldé,
Cojocaru,
Diemers en
Pratto ook

Zelden heeft een TD zoveel geld mogen uitgeven aan zoveel rotzooi. Ook geen positieve transferbalans tot dusver of degelijke verkoop. Aankomende zomer aantonen dat hij wél wat kan verdienen.

26-04-2022 09:07

Van_Geel +18328

Heb je wel echt een punt, ben echt benieuwd hoe goed hij is met het verkopen van spelers.

26-04-2022 09:22

Sander.S +559

Zoveel geld? Bij PSV en Ajax hebben ze miskopen die duurder zijn dan dit hele rijtje bij elkaar. Dat we geen geld hebben is (nog) niet de fout van Arnesen. Op dat punt moet hij zich komende zomer wel gaan bewijzen natuurlijk.

26-04-2022 10:57

slotgod +958

Ga je er een leuke dag van maken?

26-04-2022 08:38

Snelterugnaardetop +36037

Hele slechte zet. Maar ruuimmmmmm goed gemaakt met aursnes trauner dessers walemark til nelsson.. 6 met regelmaat basisspelers die in de halve finale van europa staan voor bij elkaar 5milj...........

26-04-2022 08:40

TussenjaarFC +138528

Bij elkaar vijf ton?

26-04-2022 08:58

doelpaaltje +4944

Arnesen had (salaris)budget genoeg, maar niet voor dat casinobeleid van hem. Arnesen is de slechtste td van Europa.

26-04-2022 11:10

teauvenoir +77811

Azarkan kans geven in de zomer. Rest wordt um niet.

26-04-2022 08:23

Reinbo +17546

Wisselspeler bij een 2e divisieclub is toch niet best?

26-04-2022 08:22

Grote_Kont +1364

Dus eigenlijk lijkt alleen Azarkan interessant en misschien toch Bannis...

Maar zo'n Bozenik, hoe is dat toch in godsnaam mogelijk dat wij een spits voor 4,5 mln kopen die niet kan voetballen?!

26-04-2022 08:19

MG4UBTS +2315

Ah joh, Dessers compenseert dat weer met de ECFL miljoenen!

26-04-2022 09:06

MarioFR +11879

Conteh doet het ook redelijk, is in elk geval relatief fit

26-04-2022 09:58

klick44 +18066

Gelukkig krijgt Diemers nu wel echt een kans.

26-04-2022 08:15

stamplust +24589

Komt net terug van een blessure.

26-04-2022 09:04

Tapiaz +28522

Het is toch wel zo veelzeggend triest dat zowel Diemers als Bozenik zelfs op dat niveau niet eens aan spelen toekomen.

En die jongens komen straks weer terug hé van hun 'buitenlandse avonturen' haha.

26-04-2022 08:13

toxicrain +14983

Diemers stond gewoon een aantal keer in de basis, hoor. Voor zijn afwezigheid begon hij volgens mij best vaak in de basis.

26-04-2022 08:19

Tapiaz +28522

Nou nou, bij een club die onderkant 2e Bundesliga speelt, top! Snel terughalen die man! ;-)

26-04-2022 08:34

Scennix1908 +3011

2e bundesliga is hoger niveau dan de middenmotor van de eredivisie.

26-04-2022 08:23

Tapiaz +28522

Daar geloof ik nou eerlijk gezegd helemaal niets van, maar dat zullen we nooit weten Scennix.

26-04-2022 08:33

Scennix1908 +3011

Gozer.. Schalke, Weder Bremen, St. Pauli, Hamburg, Nürnberg, Darmstadt en Kiel zijn enorme clubs. zijn allemaal formaat van Feyenoord (en groter). Die zouden in de eredivisie minimaal plaats 4 t/m 8 bezetten. Met uitschieters naar boven

26-04-2022 08:48

MG4UBTS +2315

Grote clubs, redelijk... uitschieters naar boven, nee..!

26-04-2022 09:08

arthurschopenhauer +23022

Darmstadt en Kiel?

26-04-2022 09:09

Scennix1908 +3011

duidelijk geen kenner

26-04-2022 09:15

Djim +8130

Dus jij vind clubs op plek 4 tm 8 groter dan Feyenoord.
Misschien lekker naar die clubs overstappen

26-04-2022 09:18

Kuytblessure +10402

Dat ze groot zijn qua aanhang of omzet betekent nog niet dat ze goed voetbal spelen.

Die clubs met 1 of 2 uitzonderingen zijn gewoon de underdog tegen een Twente, AZ, Vitesse of Utrecht.

Die ED clubs bieden ons ook dezelfde weerstand als een Union Berlin.

26-04-2022 09:41

jozef72 +2463

Leuke rubriek!

26-04-2022 08:11

Dre3000 +6059

Iemand nog op zoek naar een kaartje voor donderdag?

26-04-2022 08:06

marconmgn +48720

Mag ik hem voor €50,- overkopen? Dan verkoop ik hem op Marktplaats voor €750,- en krijg jij €25,- extra voor de moeite.

26-04-2022 08:31

Dre3000 +6059

Nee ik zoek er zelf ook nog een namelijk

26-04-2022 08:35

stamplust +24589

Ik heb nog een klaveren Aas.

26-04-2022 09:05

JefCumps +5415

Komen allemaal te kort en gaan het niet redden helaas…

26-04-2022 07:57

deltachore +3076

Ik ben benieuwd hoeveel van de huurlingen volgend seizoen iets kunnen laten zien bij ons.

26-04-2022 07:56

Gers +12738

Bozenik.... we wisten het al maar wat een teleurstelling die gast ...dit scenario pleit voor Dessers met ook zo zn beperkingen

26-04-2022 07:56

broodbeleg +1460

Alleen het verschil is dat Bozenik écht helemaal niks met een bal kan. Dessers heeft wel wat voetballend vermogen

26-04-2022 08:21

GerseGer +7236

Toch opvallend voor iemand uit de Balkan

26-04-2022 08:39

broodbeleg +1460

Ik heb een like voor je, afhalen of bezorgen?

26-04-2022 08:54

NickCuracao +3920

Ik denk als je Bannis bij pak een beet Groningen neerstalt die het niet minder zal d9en dan Strand Larsen.

Beetje gehype altijd als hun spitsen paar goals maken😂

26-04-2022 07:52

alexnultien +6000

Laatste goede spits daar was Marcus Berg

26-04-2022 08:14

teauvenoir +77811

Oneens: Stont Larsen is niet best, maar Bannis is nog minder:

26-04-2022 08:26

jack98 +46450

Bannis is in goede vorm. Hopen op veel minuten voor Antonucci komend seizoen!

26-04-2022 07:51

Dani.D +2252

bannis en conteh heb ik wel vertrouwen in, Antonucci niet echt,bozenik en Diemers verkopen heel simpel

26-04-2022 07:31

campie010 +3631

Hou op over Bannis, die komt zoveel te kort om in Feyenoord 1 te spelen.

26-04-2022 07:44

daam1997 +2804

Dat zeggen we nu ja. maar misschien is ie over 1.5 jaar wel goed genoeg

26-04-2022 07:53

campie010 +3631

Bozenik misschien ook en alle andere...

26-04-2022 10:43

alexnultien +6000

Allemaal puin

26-04-2022 08:14

GerseGer +7236

Het is vooral goed dat Bannis nu op behoorlijk niveau minuten maakt. Daar gaat zo'n mannetje toch wel beter door spelen.

26-04-2022 08:41

Criticus +21898

Heel veel van die verhuurde gasten zullen we echt moeten lozen. Conteh, Balde, AEB, Diemers, Bozenik en Antonucci. Misschien dat alleen Azarkan en Bannis nog een kans krijgen. Maar voor de rest lekker afscheid van nemen.

26-04-2022 07:28

Yorampaar +4055

Baldé is pas 19 en heeft leuke dingen laten zien toen hij voor ons speelde. Om hem nu al af te schrijven is raar

26-04-2022 07:35

toxicrain +14983

Baldé zou ik de komende tijd verhuren aan een club dichter bij huis, wellicht dat Excelsior wel een buitenspeler kan gebruiken in de Keuken Kampioenschap Divisie

26-04-2022 07:48

joopkater +6282

Beter naar een counterploeg in de eredivisie sturen.

26-04-2022 07:52

FRodney12 +953

Volgend seizoen ervaring in de ED laten opdoen: Bannis, Antonnuci, Conteh en Azarkan (al zou ik Azarkan eerst in de voorbereiding nog wel willen zien). Balde proberen te verhuren aan een KKD club zoals Excelsior. Verkopen: Diemers, Bozenik. Daar is geen toekomst bij Feyenoord weggelegd.

26-04-2022 07:25

alexnultien +6000

Voor al deze spelers is helaas geen toekomst bij Feyenoord.

26-04-2022 08:15

doelpaaltje +4944

De weggegooide miljoenen vliegen je om de oren, maar als die Deense lamlul een buitenkansje in de schoot geworpen krijgt last hij het lopen. Ajax gaat straks aardig cashen op Ihattaren.

26-04-2022 07:10

toxicrain +14983

Noem je Frank Arnesen nou een "Deense lamlul"? Nepsupporters zoals jij hebben we hier niet nodig, achterlijke idioot.

Dankzij Frank Arnesen hebben we weer een fatsoenlijke scouting en zijn er ook andere belangrijke wijzigingen doorgevoerd waar we straks de vruchten van gaan plukken.

26-04-2022 07:13

vrknrd010 +3251

Michelbastos, vooral als je kijkt naar de reden wrm die is afgewezen door arnesen (fitheid) terwijl we nu 4 maanden later kunnen zien dat Walemark die 3 mil heeft gekost conditieel nog steeds niet verder is dan Ihattaren

Bij wegvallen Nelson heb je nu gwn een hele dunne bezetting en in de zomer tijdens de leegloop gaat ook Nelson weer terug en dan heb je letterlijk 0 creativiteit voorin lopen

26-04-2022 07:30

grazianogyan +8234

Walemark kwam in januari bij een topfitte selectie terwijl eigenlijk zijn voorbereiding begon op een nieuw seizoen. Onze selectie heeft zich in juni/juli kapot getraind/veel wedstrijden om zo fit te worden. Dat loop je niet zomaar bij door deel te nemen aan gewone trainingen en nauwelijks oefenwedstrijden. Bij Nelson hebben we ook gezien hoelang het duurt.

26-04-2022 07:42

vrknrd010 +3251

1 ding is zeker dat Walemark zich niet op rechts in de basis gaat spelen zolang nelson daar speelt

26-04-2022 07:47

grazianogyan +8234

Walemark kwam in januari.

26-04-2022 07:49

vrknrd010 +3251

Ik denk dat Nelson in potentie toch wel de betere papieren heeft voor de rechtsbuiten dan Walemark aangezien hij veel bewegelijker en sneller is dan Walemark. Dat zijn 2 kwaliteiten die een buitenspeler toch dient te hebben om echt te slagen bij een topclub. Walemark kan zich richten op de 10-positie

26-04-2022 07:54

grazianogyan +8234

Met ons budget koop je ook geen talenten die je gelijk beter maken. Hij heeft hier en daar wel laten zien dat een handige speler is met een goede actie. Nu is het aan de bak gaan om zichzelf te ontwikkelen. Stapje voor stapje beter worden met als mooiste voorbeeld Sinisterra. Toen hij onder Stam echt werd gebracht was het een speler met af en toe een mooie actie. Wat later begon hij een beetje rendement erbij te krijgen. En nu is het een speler met geweldige cijfers. Het is te hopen dat Walemark zich net zo ontwikkeld.

26-04-2022 08:23

yannick-vakkieO +753

Nelson creatief noemen hahaha. Next!!

26-04-2022 08:44

doelpaaltje +4944

Ik ben meer en langer supporter dan jij, maar de zure regen heeft jouw peanutbrain aangetast zeker.

26-04-2022 11:11

doelpaaltje +4944

Jammer, dat is gewoon een flater.

26-04-2022 11:12

Kuytblessure +10402

Tuurlijk niet, je denkt toch niet dat hij bereid was om dit jaar alleen bij de beloftes te spelen? Bij hullie speelt hij KKD.

26-04-2022 13:05

40jaarfrustratie +41470

Wat een klote TD inderdaad. Wat bezielt die vent om een 169 kilo wegende notoire onruststoker geen contract aan te bieden? #OUT!

26-04-2022 07:29

benaantje123 +14254

Ihattaren opnemen in je selectie was gewoon een risico. Voor hetzelfde geld was hij een gigantische stoorzender gebleken in de selectie en had hij verder niks met zich mee te brengen.

26-04-2022 07:30

vrknrd010 +3251

Drm zet je hem ook bij o21 , hij liep op een dood spoor in Italie dus die was blij met elk nieuwe kans en bood zichzelf ook als eerste aan bij Feyenoord

Waar baseer je op dat hij een stoorzender is? Bij psv liep hij niemand in de weg behalve zichzelf en zocht een uitweg bij een ander club en nu uiteindelijk bij 020 maakt hij in alle rust zijn stappen (zonder dat hij een stoorzender is)

26-04-2022 07:36

beppie172 +64956

Als je dat chagrijnige hoofd zaterdag op de bank zag zitten, was de inschatting van Arnesen helemaal niet verkeerd. Daarnaast moet het niet om een individu gaan maar over het team.

26-04-2022 07:48

vrknrd010 +3251

Momenteel is niemand bij 020 in een hosanna stemming , met een beetje pech gaan ze ook nog de titel verspelen

26-04-2022 07:56

Diongouda +36008

Ga jij ook meedoen aan de Iharraren gekte opeens? Die gozer maakt een hattrick tegen het grote vvv. Nou poehpoeh. In de zomerstop weegt ie weer 100 kilo en komt ie niet opdagen. Heb je niks aan

26-04-2022 07:33

vrknrd010 +3251

Deze discussie is al in de gang sinds Ihattaren zichzelf had aangeboden bij Feyenoord

Uiteindelijk is het gwn een gemiste kans kijkend naar komend seizoen met al die gehuurde spelers die weggaan en evt zelfs Sini. Ihattaren zou met dat toekomstperspectief zich absoluut klaarstomen tot die tijd want dat hij talent heeft is onbetwist

26-04-2022 07:40

010_SOUTH +4912

Omdat Ihattaren nu toevallig 3x scoort? Laat hem maar over een langere periode zien.. en niet in Jong..

26-04-2022 07:33

vrknrd010 +3251

Nee niet omdat hij nu in vorm begint te raken

https://m.fcupdate.nl/ampartikel/?id=395681

En in plaats daarvan werd Walemark voor 3 miljoen werd binnengehaald

26-04-2022 07:43

toxicrain +14983

Walemark is een groot talent, nu moet je niet doen alsof de beste man al 38 is.

26-04-2022 07:49

010_SOUTH +4912

Als Mo niet in de basis staat gaat ie mokken vrknrd010

26-04-2022 09:32

teauvenoir +77811

U bedoelt Låmløl ?

26-04-2022 08:30

joejoe1979 +8017

een doelpaaltje heeft geen mening

26-04-2022 08:38

toxicrain +14983

Bannis moeten we nu verhuren aan een Eredivisieclub om te kijken of hij het niveau aankan. Azarkan en Conteh kan je volgend seizoen erbij hebben voor in de breedte. Hartjes en Milambo krijgen volgend seizoen hopelijk wat vaker de kans, Diemers moet je lekker verkopen.

Ik ben erg benieuwd of Bassett volgend seizoen op 10 komt te staan.

26-04-2022 07:09

teauvenoir +77811

Bassett = kut

26-04-2022 08:29

halveleo +9656

Antonucci is toch wel weggegooid geld gebleken. Moet het voornamelijk doen met invalbeurten en heeft na 14 wedstrijden slechts 1 assist op zijn naam staan...

26-04-2022 07:09

badeend +7670

Bannis lijkt de vorm te hebben gevonden. Mocht Slot volgend seizoen hem niet kunnen gebruiken dan meteen verhuren ipv weer een half jaar erbij lopen en stil staan.

26-04-2022 06:07

Tariko +3671

Lekkerrr bezigg Banniss

26-04-2022 06:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties