''Ik denk dat Te Kloese bezig is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord''

''Ik denk dat Te Kloese bezig is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord''

Bij Feyenoord duurt het nog wel even voordat het rustig is in de top. De raad van commissarissen roert zich nadrukkelijk nadat de Rotterdammers matig presteren in de Eredivisie. Trainer Brian Priske is ontslagen en de geluiden gaan dat de positie van algemeen directeur Dennis te Kloese ook niet langer houdbaar is.

''De raad van commissarissen vond dat Te Kloese Priske moest ontslaan na Bayern München'', legt journalist Valentijn Driessen uit in gesprek met De Telegraaf. ''Dat heeft Te Kloese niet gedaan, dat is een vorm van onbetrouwbaarheid richting de commissarissen. Ik denk dat ook Te Kloese bezig is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord.''

''Als je dan nog verder kijkt, dan wordt de opvolger misschien wel Robert Eenhoorn. Hij is weggegaan bij AZ en heeft nu iets meer dan een half jaar rust gehad en dat kan een ideale kandidaat zijn om Feyenoord bij de hand te nemen. Maar het laatste is wel speculatief allemaal, maar het feit is dat Te Kloese hier geen goede beurt mee heeft gemaakt.''

Keuze pakte volledig verkeerd uit

Journalist Sjoerd Mossou heeft ook zijn bedenkingen bij de rol van Te Kloese. ''De keuze voor een bijna-tegenpool van Slot pakte volledig verkeerd uit. De door Priske gewijzigde speelwijze ging na een paar weken alweer overboord. De afwijkende (fysiologische) trainingsaanpak leidde tot een absurde waslijst aan blessures.''

''De weinig autoritaire leiderschapsstijl van Priske leidde evenmin tot een match'', vervolgt Mossou in het Algemeen Dagblad. ''Te Kloese trachtte zijn protegé zo lang mogelijk te steunen, zelfs toen de druk bij Feyenoord van binnenuit werd opgevoerd, maar de directeur kon uiteindelijk niet anders dan constateren dat de chemie er simpelweg niet meer was. Niet op het veld, op de werkvloer evenmin.''

''De erfenis van Slot was al op voorhand een loodzware. Maar de keuze om die erfenis zó snel en zo rigoureus overboord te gooien, valt Te Kloese wel degelijk aan te rekenen'', is dan ook de conclusie. Voorlopig staat Pascal Bosschaart voor de groep, maar daar moet wel iemand naast die over de juiste papieren beschikt. Feyenoord beraadt zich ondertussen over een geschikte opvolger van Priske.

Het is logisch om afscheid te nemen van de algemeen directeur
Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

jaap100 +295

troost gewoon zakken vuller
totaal ongeschikt om de club van het volk te leiden

13-02-2025 19:25

fer67 +299

Ja dat vond ik ook een grote blunder van zo’n goede speler Szymanski. Wilde wel meer geld ik vond zijn kwaliteiten zeer goed en nu nog steeds een gedreven mannetje en scoort nog steeds. Hij had nu of volgend jaar een leuk bedrag op kunnen leveren. Maar toen waren ik gehoord heb van ten Kloeze dat ze geen geld genoeg hadden. Maar weetje het is altijd wel wat met en bij Feijenoord daar worden mensen ook wel eens zat van pfffff wat een moeilijke club is dat zeg met zo verschrikkelijk veel tegen hangers en dan nog dat verhaal over kut aandelen van varkenoord en nog veel meer ellende wat het zaken doen bij de club Feijenoord geen doet.

12-02-2025 04:14

Wisselspeler +7794

DtK, de man die Feyenoord in rustiger vaarwater heeft gebracht.
Wie eruit moeten zijn Troost en Bodegraven. Zoveel spanning brengen die: het oude stuurloze Feyenoord belichten zij.
DtK zijn lange reeks successen:
Het stadion dossier gesloten: eerst rust daaromtrent en dan verder.
Nu dus bezig met de aankoop van de Kuip om dan meer invloed te krijgen.
Super goede aankopen: Gimenez, Mitchell, Wieffer, Timber etc
Zeer hoge opbrengsten bij verkopen: Kcokcu, Geertruida, Wieffer Gimenez
Selectie elk jaar versterkt: nu duurste selectie ooit
Goed met je geld omgaan door op de laatste dag de gescoute koopjes proberen te halen: hierdoor is Feyenoord eindelijk weer boven man en financieel onafhankelijk aan het worden.
Moderne structuur met een bestuur met een AD, die ook de grote transfers doet en een technisch manager en andere functies zoals marketing etc etc. Goed dat dit ook bij voetbal komt.
Het ophangen van netten om de harde kern in toom te houden en ze ook gewoon te laten hangen. Feyenoord wordt door hem tegen zichzelf beschermt.
en dan lees je dingen over opties en afspraken, waar wij fans gewoon niet van weten hoe die precies in elkaar steken. Het handelen met spelers en hun contracten is behoorlijk complex.
Szymanski lees ik ook nog: dat is door de UEFA en Rusland gedaan. Niet door Feyenoord.

Er moet echt niet teveel verzonnen worden en gepapegaaid.

11-02-2025 18:36

Zenn +11355

Bodegom bedoel je

11-02-2025 19:45

Henk.s.t +829

Helemaal eens wisselspelert!

11-02-2025 20:12

MenserGerjewel +512

Die tyfus Zerrouki heeft ons gewoon de competitie gekost dit seizoen en daar blijf ik bij! Als ‘ie een beetje ruggengraat had gehad tijdens al zijn wedstrijden als grote nr6 én vooral al zijn directe tegenstanders niet had laten scoren én niet zoveel op ‘t gras lag omdat ‘ie weer eens ondersteboven was gelopen, evenals geen rode kaart had gepakt, dan stonden we nu gewoon op plek 2 of 1 ondanks alle afwezigen!! Motoriek zwakke tyfus hond..

11-02-2025 17:01

Wisselspeler +7794

Wat mij betreft de keuze voor Wellenreuther als eerste keeper. Die heeft in het begin van het seizoen voor gatenkaas achterin gezorgd en sindsdien lopen we achter de feiten aan.
Kijk eens wat je aan Bijlow hebt.. zie Bayern.

11-02-2025 18:26

Rechtsbinnen +3420

Wie is een goede Technisch Directeur?

Ik denk dat Eenhoorn het antwoord daarop wel weet.

Eerste wat hij moet doen is Troost uit zijn kantoortje halen en naar de parkeerplaats begeleiden.

11-02-2025 12:43

ramsteijn +4916

Dennisis is onze kapitein. Het moet maar eens afgelopen zijn,met de kut negatieven tering Media en azijn zeikers. Ga achter de club staan ,dan komt alles goed.

11-02-2025 11:19

Dharm747 +1924

Je taalgebruik is minder maar wat je schrijft is het enige goede dat zou moeten gebeuren op dit moment en de fase waarin wij zitten!

11-02-2025 11:56

fer67 +299

Ja dat doe ik allang met al dat gezeik van Feijenoord wanneer stop dat nu is ook de mensen raken dan wel ook geestelijk geblesseerd . Zeker nog als dat kut Ajax steeds de voordeel heeft in bijna alle wedstrijden van de twijfel. Hoeveel clubs er al niet genaaid zijn door die Ajacieden schijtrechtetd is niet meer bij te houden

12-02-2025 04:21

YuveBMF +182

Ik mag hopen dat Sjaak Troost aan zijn laatste maanden bezig is.. Dan is het lek naar de Televaag en Falentijn ook gedicht! DtK mag wat mij betreft aanblijven als Algemeen directeur, maar er moet wel een technisch verantwoordelijke komen.. Niet te veel hooi op zijn vork nemen ;-)

11-02-2025 10:33

feyenoordlover56 +2

precies die Valentijn is altijd al aan het stoken en aannames aan het verkondigen wil onze club naar de vernieling helpen , plus Troost moeten ze lozen is waarschijnlijk het lek wie al die info lekt

12-02-2025 17:21

GekkeGerrit78 +160

Ik denk dat Driessen aan zijn laatste maanden bezig is pffff.

11-02-2025 09:59

petje +10670

dennis kan gewoon aanblijven hij zal enkel een deel van zijn functies moeten inleveren.
Algemeen directeur , prima
TD?..nee , daar hebt je een ander voor nodig
zo simpel is het
en dennis , geef vooral toe dat je n mismatch hebt gemaakt en ga niet roepen dat hij hoe dan ook de beste keus was

11-02-2025 09:50

Goof-j +690

Hij moet zich bezig houden met 1 ding, TD of AD. Niet allebei...

11-02-2025 09:32

adrie_butzelaar +57

Voorgaande jaren is ten Kloese beïnvloed door Arne Slot in het aan en verkoop beleid, omdat Arne eigenlijk de baas was. Priske is te lief geweest en te Kloese te laf.

11-02-2025 09:29

FRU +2393

top AD, maar mist focus door het gebrek aan een ervaren TD

11-02-2025 08:35

Waakvlam1989 +17489

Als AD een prima uithangbord voor de club, heeft ook stadion dossier in een rustig vaarwater gebracht, heeft het allemaal goed voor elkaar. Als TD Eenhoorn aanstellen als die er oren naar heeft.

11-02-2025 08:07

Ladinsky2021 +6053

Eenhoorn is toch geen TD man? Te Kloese overigens ook niet, maar zie de resultaten.

11-02-2025 10:42

bietje +1447

Te Kloese hoeft misschien niet weg, maar hij moet niet zo eigenwijs doen en een technisch directeur aanstellen. Daar zit het probleem.

11-02-2025 08:00

ringostar1 +2660

Bezem door bestuur word tijd !
En begin met goeie aankopen en een goeie trainer

11-02-2025 07:43

NoPeIsDope +307

Word tijd........ pfff, je doet alsof het al jaren slecht is... Te Kloese heeft gegokt en verloren... Hoe jij het zegt is net alsof het nooit goed is geweest...

11-02-2025 09:03

fer67 +299

Nee dat is het ook niet wat stabiliteit betreft . Het was weer even hoesanna en dan pleur je weer van je voet stuk af. Er gaat iemand weg en het schip zink weer naar de bodem. Het zijn gewoon een stelletje onkundige kwezels.

12-02-2025 04:26

NoPeIsDope +307

Dat is niet misschien.... Maas

12-02-2025 06:43

Serzzio +3754

Die miljoenen die verdiend zijn. Koop is geen nieuwe spelers maar ga het geld anders investeren.

11-02-2025 07:31

NoPeIsDope +307

Een goede selectie is waar je geld mee maakt...

11-02-2025 09:04

FeyMaas +83

Dtk is top AD. Moet gewoon een TD bij

11-02-2025 07:28

Jrob +2644

Slechste TD ooit bij Feyenoord....bestuur had allang een TD moeten eisen en aanstellen ! Haal schuiteman maar terug ... De hele scouting is naar de klote geholpen door DtK . ...of ist Troost ?

11-02-2025 07:27

Tuinstoel +12875

Altijd maar weer dezelfde namen roepen op basis van nostalgie

11-02-2025 07:23

herman010 +72

Gewoon 1 taak ipv allebei

11-02-2025 07:07

Jc1908 +537

Moet er niet is naar die rvc gekeken worden. dtk is een prima ad een td erbij en dat is prima.

11-02-2025 07:02

FRM010 +6663

IEDEREEN OUTTAAAAAA

WE STORTEN IN!!!

HEB HET OUDE FEYENOORD GEMIST. LEKKER MAN.

11-02-2025 06:39

FFL +10778

"De afwijkende (fysiologische) trainingsaanpak leidde tot een absurde waslijst aan blessures.''
Hier ben ik het volledig mee eens.
ON-BE-GRIJ-PE-LIJK dat dit heeft kunnen gebeuren!!
Je ziet als fysioloog toch dat het fout gaat? Dan grijp je toch in?
Of hebben we hier te maken met een ego dat "my way or the highway,ongeacht de gevolgen" dacht?

11-02-2025 05:44

FFL +10778

Beetje kort door de bocht
DtK doet het prima als ad dus waarom ontslaan? Een nieuwe td volstaat en moet
naast een nieuw trainer, toppriotiteit zijn

11-02-2025 03:57

Brandonnfk +11832

idd grootste onzin

11-02-2025 05:11

NoPeIsDope +307

Ja maar de beste man heeft wel onze beste TD weggestuurd... Dus ik vind dit wel iets om rekening mee te houden

11-02-2025 09:05

Chitown-Rivera +15071

Is Sjaak Trump al weg?

11-02-2025 03:24

bd +1194

Denk dat Kloese vond, hoopte wilde bewijzen dat t succes vd laatste jaren vooral aan hem was te danken ipv slot.
Stelde daarom n trainer aan die alles anders wilde doen.
Kloese zei laatst "slot is n goede trainer, maar heb ook met andere goede trainers gewerkt...."

11-02-2025 03:23

Joepie. +10184

Tja

* Feyenoord City om zeep geholpen
* Voor meer dan 30 miljoen aan miskopen
* Op vakantie tijdens transferwindows
* Selectie niet versterken aan de bovenkant
* Te laat handelen op deathline day
* Scouting weg
* Medische staf weg
* Arnesen eruit gewerkt
* Dubbel functie
* Geen TD aanstellen maar een assistent
* 1,5 jaar Priske grondig gescout
* Kokcu, Wieffer, Geertruida, Gimenez goedkoop weg
* Lingr optie lichten, en 1 maand later met 2 miljoen verlies verkopen.
* Blunderen bij (niet) lichten optie Szymanski

11-02-2025 00:40

zitanero +6919

Jouw rijtje valt nog aan te vullen hoor. Maar er staat ook wat tegenover!

Komst Slot.
Diverse prijzen
Voor onmogelijk gehouden resultaten, nationaal en internationaal
Feyenoord staat weerbop decEuropese kaart
Financieel sterk verbeterde positie club
Altijd een vol stadion
Recordbedragen verkopende spelers

11-02-2025 02:41

jepe1949 +6718

Slot is door Arnesen gehaald.

11-02-2025 02:53

Jrob +2644

Prima maar het negatieve overheerst alles , en die record verkopende spelers klopt niet ...

11-02-2025 07:32

Brommerpech +69515

Komst Slot, haahhahaha

11-02-2025 11:45

fer67 +299

Ze zijn niet voorbereid op het volgende wat al speelde het laatste jaar met slot. Nu Pusic niet komt althans daar ga ik van uit. Waar om niet Bert van Marwijk Koeman dat zijn mensen met verstand van zaken met ook hun mondje bij zich. Plus ze spreken redelijk Engels ook belangrijk. Volgende optie ,voor dat hij naar Utrecht ging was hij ook beschikbaar RonJans. van Bommel met zijn schoonvader waar om niet maak dat halfjaar af en kijk hoe het gaat. Maar dat soort dingen leeft helemaal niet bij Feijenoord . Brian Priske dat was het pfffff lekker hè nu nog niet eens hij zelf maar die mafkees die meegenomen heeft . Balans of zo iets die moetje in de speeltuin zetten malloot.

12-02-2025 04:38

Mensini +14582

Staat 'Recordbedragen verkopende spelers' tegenover 'Kokcu, Wieffer, Geertruida, Gimenez goedkoop weg'?

12-02-2025 12:29

rodjeknor +5323

Het was zeker laat?

13-02-2025 16:51

Kwintsheul +14595

En Arnesen door Troost. Want dat zijn vrienden van elkaar en ze hebben ook dezelfde zaakwaarnemer.
Dus indirect kwam Slot dankzij Troost. Je weet wel, die man die zijn hele voetbalcarrière Feyenoord trouw bleef, ook toen hij 3 keer zo veel kon verdienen in het buitenland. Tevens die man die hier altijd afgezeken wordt.

16-02-2025 15:03

FFL +10778

De scouting en medische staf waren niet te houden,
Szymanski was onbetaalbaar
Wie zegt dat hij Arnesen heeft 'weggewerkt'? Was u daarbij dan?
Gimenez is de enige die te goedkoop, en op een gruwelijk fout moment, weg mocht.
Feyenoord City was de dood van de club geweest. Financiële luchtfietserij door de Gemeente die alleen interesse in de wijk had, niet in de club
En verder wat Zitanero zegt

11-02-2025 04:04

Brandonnfk +11832

haha jaa mensen doen net alsof ze der bij waren

11-02-2025 05:11

blinddooreenfakkel +676

Szymanski kon niet gelicht worden ivm regels omtrent Rusland. De fifia wijzigde deze per 1 juli maar toen was de clausule al verlopen

11-02-2025 06:51

rodjeknor +5323

Dom, feitenvrij, uit de onderbuik geboer. Allemaal gelul op basis van een ongeinformeerd meninkje. Tuurlijk maakt de man fouten. Tuurlijk vind jij het allemaal niet tof. Maar als je bijvoorbeeld stelt dat dtk heeft geblunderd bij lichten optie Szymanski, dan heb je werkelijk geen benul van waarover je praat. Dus ben je een nepsupporter die hier afzichtelijk stemming loopt te maken. Dat je er nog zoveel likes voor krijgt is echt ronduit bizar.

13-02-2025 16:49

HwangKing +2175

Om toch de dag positief af te sluiten ->
Etienne Reijnen mag eindelijk de veldtrainingen doen daar kijk ik natuurlijk wel naar uit. Gehaald door Slot en wilde hem ook mee nemen naar Liverpool.

11-02-2025 00:28

Dezwartetulp +76753

Zout eens op met je Slot joh hahaha. Totaal gebrainwasht al die gastjes hier haha. Niet te peilen joh.

11-02-2025 00:29

KardinaalRichelieu +10657

Einde oefening voor Prutske Tulpie learn to live with it

11-02-2025 00:30

Dezwartetulp +76753

Ja zal wel moeten hè.
Maar laten we nog steeds niet doen alsof alles wat Slot aanraakt(e) goud is. Ik hoef alleen Zerrouki te noemen.

11-02-2025 00:33

Theo.R +30

Ueda ivanusec. Maar er zat altijd wel spirit in het elftal van Slot en dat heb ik hier vaak gemist. Bij slot wonnen we vaak in laatste kwartier bij priske verspeelde we punten in laatste kwartier.

11-02-2025 01:26

jepe1949 +6718

Ivanusec, Lingr, Osman.

11-02-2025 02:55

Feijenoord +5500

Tegen Sparta voor het eerst 2 doelpunten in het laatste kwartier.

11-02-2025 03:22

Feyewolf83 +4584

Xavi is ook nog vrij

11-02-2025 00:24

jepe1949 +6718

🤣🤣
Is dat ventje van Man City geen optie?
Die is daar toch klaar lijkt me.

11-02-2025 02:58

Feyewolf83 +4584

Zeker wat.. Nadeel is alleen die zulke gasten dat nooit gaan doen, naast het feit dat Feyenoord ze niet kan betalen is het afbreukrisico voor die lui veel te groot.

11-02-2025 07:28

jepe1949 +6718

Helemaal mee eens.
Was ook niet serieus bedoeld kameraad.

12-02-2025 06:22

Feyewolf83 +4584

Nee dat snap ik, van mij uiteraard ook niet haha.

12-02-2025 08:49

appelstroop +263374

Priske heeft van begin af aan domme dingen gedaan - een hele waslijst als je het op een rijtje zet - en nog steeds zijn er hier een paar die dat niet inzien... Het is echt ongelofelijk.

11-02-2025 00:24

KardinaalRichelieu +10657

Heeft een selectie gekregen waarmee hij mits goede keuzes makkelijk 2e had moeten worden!

11-02-2025 00:25

jepe1949 +6718

Misschien gewoon wel kampioen.
De traditionele Bosz dip is nu ook bij Psv ingeslagen.

11-02-2025 02:59

Dezwartetulp +76753

Ja jij bent weer zo’n Slotzuiger die vindt dat Priske hem 100% had moeten kopiëren. En dat je Slot zo goed vindt heb je van horen zeggen, want dat kan je zelf niet beoordelen.

Ik heb nieuws voor je, maar in de CL, waar het echt om gaat, presteerde Priske veel beter dan jouw heldje.

11-02-2025 00:27

KardinaalRichelieu +10657

Heb ik nieuws voor jouw, dankzij jouw grote held halen we geen CL pommetje horlepiep

11-02-2025 00:29

Dezwartetulp +76753

Niet mijn grote held, maar moet wel gewoon de credits krijgen voor zijn erg goede CL prestaties. En we worden gewoon 3de hoor.

11-02-2025 00:31

Theo.R +30

Waarom kan dat in de eredivisie dan niet. Geertruida en santi op 1 na laatste dag van transferperiode verkopen was grove fout van ten Kloese.

11-02-2025 01:29

sterski010 +4991

In de CL staat Slot nu stijf bovenaan.

11-02-2025 05:25

marcianorsd +9310

3e worden is niet gewoon maar op basis van de selectie ondermaats

11-02-2025 06:32

Dezwartetulp +76753

Maar bij ons niet hè. Bij ons was hij kansloos in de CL. Geef dit nou eens gewoon toe.

11-02-2025 09:59

Dezwartetulp +76753

Jawel, PSV en Ajax hebben een betere selectie.

11-02-2025 10:00

Dezwartetulp +76753

SJOUT (Sjaak out)
TROUT (Zalm)

11-02-2025 00:22

joejoe1979 +8036

Trout is geen zalm maar forel.

11-02-2025 08:34

POVG +4762

Mazzel ga slapen all the best X

11-02-2025 00:21

Feyewolf83 +4584

Stoppen als TD maar aanblijven als AD.

11-02-2025 00:21

POVG +4762

Hans van der Zee halen als scout

11-02-2025 00:20

Theo.R +30

Misschien een goede scout
Maar die trekt zichzelf hele dag af omdat hij zijn eigen zo goed vind

11-02-2025 01:32

KardinaalRichelieu +10657

Een echte Feyenoorder als Sjaak is weer de boosdoener hoor , ach ja iemand moet de schuld krijgen nietwaar

11-02-2025 00:20

Zuidelijker +123132

Is volkomen incapabel, net als een overgroot deel van de RVC

11-02-2025 00:20

KardinaalRichelieu +10657

Ja en dat kun jij beoordelen clown bassie

11-02-2025 00:21

Zuidelijker +123132

Er is meerdere jaren aan wanbeleid van de RVC en voornamelijk Sjaak dat mijn punt onderstreept.

11-02-2025 00:26

Danny 91 +61437

Alles na buiten lekken vind je goed

11-02-2025 00:25

taco_mundo +53013

Misschien sjaak troost zelf haha

11-02-2025 00:52

Chitown-Rivera +15071

Troost in de Feyenoord versie van Trump. Opsodemieteren dus!!!

11-02-2025 03:24

Verstappen +7640

Waarom denken mensen dat Schuiteman een goede TD zou zijn? Was natuurlijk een goede scout, maar als TD komt er veel meer bij kijken natuurlijk. Zit nu net een paar maanden bij Den Bosch (!) en heeft alleen nog een trainer ontslagen.

11-02-2025 00:20

KardinaalRichelieu +10657

Heeft zijn oren laten hangen naar zeurpieten, Nascimento presteerde subliem

11-02-2025 00:23

POVG +4762

Ik ga me opgeven voor Lang leve de Liefde.....lekker scoren

11-02-2025 00:19

boontjes +297

Misschien eens mensen aanstellen die alleen in het belang van Feyenoord besturen inplaats van voor henzelf. Leuk weer stoken van Driessen 👎👎

11-02-2025 00:18

Feyenoordqq +33953

Te Kloese mag wat mij betreft wel blijven maar moet echt van de functie TD af, overschat zichzelf enorm. Schuiteman in die positie zetten wat sommige hier wensen klinkt als een prima plan. Verder Troost eruit gooien en het liefst vandaag dan morgen! Met Priske eruit gooien is er in ieder geval een goede stap gezet. Hopelijk slaat dit ook aan op de spelers en krijgen we weer een Feyenoord terug wat gaat strijden op het veld.

11-02-2025 00:17

Gyros +74497

Zou de 2e keer zijn dat v Bommel Priske opvolgt na diens ontslag. Bijzonder.

11-02-2025 00:17

Danny 91 +61437

Jip bij Antwerpen ook.

11-02-2025 00:18

sickick +27334

Ik vind alle namen weer zo enorm treurig.

11-02-2025 00:18

Dezwartetulp +76753

Even voor de duidelijkheid het ware verhaal:

Priske in - top gedaan op het hoogste niveau

Slot niet zo goed als (bijna) iedereen nu zegt.
Was kansloos met ons in de CL.

DTK out
Puur vanwege flutbedragen voor Kokcu en Santi.
Zijn aankoopbeleid is prima.

Troost en de Wolf OUT
Die zijn van het oude Feyenoord.

Nooit van Bommel
Heeft als trainer niks speciaals

11-02-2025 00:17

appelstroop +263374

Whahahahaha

11-02-2025 00:18

Dezwartetulp +76753

Sssst jij mag niks zeggen over voetbal, want mijn vriendin geeft er nog meer verstand van.

11-02-2025 00:19

sickick +27334

Het lult en ratelt ook maar door.

11-02-2025 00:21

Feyenoordqq +33953

Ik hoorde dat je vriendin het wel durft om 3-3-4 opstelling te maken.

11-02-2025 00:22

Dezwartetulp +76753

Hou jij ook je waffeltje. Jij doet niks anders dan meelezen hier, dus niet opeens wijs gaan doen

11-02-2025 00:24

eefb014 +5429

Eens een sukkeltje altijd een sukkeltje, aandachtshoertje dat je bent.

11-02-2025 07:24

Dezwartetulp +76753

Je mag blij zijn dat ik dit nu pas lees…

11-02-2025 09:58

Spiderpig +174639

https://x.com/NL_FansOnTour/status/1889047461127446931?t=X3X5eoJd9uNoSC9aeVLKCQ&s=19

Whahahaha krijgen het uitvak niet eens vol

11-02-2025 00:17

Feyenoordqq +33953

Maar o wee als je daar wat van zegt. PSV fans zijn echt fucking triest.

11-02-2025 00:22

sickick +27334

Geen fan van Vlugge Japie, maar credits naar hem, hierbij wat hoogtepunten van troost:

Sjaak Troost;

- HET LEK
- Wil Nederlandse spelers (eis)
- wilde Kuyt i.p.v. Slot
- Ontsloeg o.a. Makaay via de media
- Wil de VVF niet uitkopen
- Ziet niets in de Kuip overnemen
- Probeerde de transfer van Paixao blokkeren
- Doet overal zijn plasje over. Heeft enorme macht

11-02-2025 00:16

Dixitoilet +223

Maar liet zich niet door Tapia in de maling nemen.

11-02-2025 00:17

Feyenoordqq +33953

Vlugge Japie is een dikke meme, kan wel om hem lachen en soms komt er nog wel wat nuttigs uit. Doet wat Rutger doet alleen neemt hij zichzelf niet serieus en is hij een parody op Bever.

11-02-2025 00:20

sickick +27334

Precies waarom ik er geen fan van ben.

11-02-2025 00:22

Feyenoordqq +33953

Ach, hij doet het alleen op Bever te irriteren en ik weet dat de Bever hem enorm haat. Dat was een beetje het hele doel en om de Bever zijn bek te laten houden.

11-02-2025 00:23

Verstappen +7640

Ondanks dat mensen hier zichtbaar gefrustreerd zijn vanwege de chaotische situatie en er veel onenigheid heerst (alle polletjes 50/50), blijft iedereen hier enigszins beschaafd in de discussies. Niet gewend op FR12. Feyenoorders functioneren het best in crisistijden blijkbaar.

11-02-2025 00:16

Spiderpig +174639

We hebben toch allemaal het beste voor met ons Feyenoord?

11-02-2025 00:19

appelstroop +263374

Jaaaa goeie ouwe tijd

11-02-2025 00:17

POVG +4762

Sjaak wilde ff scoren bij die sponsors met een bakkie op niet te druk over maken

11-02-2025 00:16

Goos +25665

Zulke dingen kun je in zo’n functie écht niet zeggen

11-02-2025 00:21

zekerteweten +114582

Sommig mensen willen alles en iedereen maar weg bij de club houden wanneer zij ook maar iets anders doen dan Slot.
Intussen wordt ajax straks kampioen door hun eigen filosofie te verloochenen. En iedereen loopt daar de polonaise straks.

11-02-2025 00:16

appelstroop +263374

Dit is echt het domste bericht van de avond met afstand

11-02-2025 00:16

zekerteweten +114582

Want ik heb geen gelijk dan?

11-02-2025 00:17

Danny 91 +61437

Nee jouw berichten zijn oke haha

11-02-2025 00:18

zekerteweten +114582

Leg uit. Wat klopt niet?

11-02-2025 00:20

appelstroop +263374

Zeg alsjeblieft dat je een grap maakt

11-02-2025 00:21

zekerteweten +114582

Op welk punt? Of wil je het niet aangeven omdat ik wellicht weleens gelijk kan hebben?

11-02-2025 00:24

bonakalou7 +68923

Je hebt gewoon gelijk. Die appelflap neemt hier niemand serieus.

11-02-2025 00:27

zekerteweten +114582

Ach ja. Als je argumenten vraagt dan hoor je hem niet meer.

11-02-2025 00:30

appelstroop +263374

Omdat je zo aandringt: Priske heeft van het begin af aan allerlei domme beslissingen genomen. Hij week af van Slots visie, maar dat is zeker niet het enige... Nee hoor: hij heeft twee onervaren assistenten - die nooit zelf professioneel gevoetbald hebben en totaal geen autoriteit hebben - aangesteld en belangrijk gemaakt, hij heeft laten blijken te kort te schieten in voorbereidingen bij wedstrijden en voornamelijk in analyse van de tegenstander, heeft zeer slecht wisselbeleid gevoerd keer op keer, heeft spelers overbelast op trainingen of in ieder geval qua fitheid iets fout gedaan in samenwerking met assistenten en medische staf, heeft totaal geen vastigheden in het spel kunnen inbrengen, heeft nooit goede uitleg gegeven over speelstijl of zijn visie op het spel, heeft alleen maar in wollig Engels gesproken zonder de vinger op de zere plek te leggen... Het is compleet idioot geweest om de visie van Slot achter te laten terwijl deze net in de club verankerd was en succesvol was. Dat je 020 erbij haalt als tegenvoorbeeld is compleet idioot, omdat zij vanuit een totaal andere uitganspositie opereren: zij zaten in de put en moesten wel iets anders gaan doen om er weer uit te komen. Wij waren voortvarend en gingen het compleet anders doen met alle gevolgen van dien... Je begrijpt toch hopelijk dat verschil wel?

11-02-2025 00:35

Eef1908 +218944

Die worden geen kampioen

11-02-2025 00:16

zekerteweten +114582

Wie dan wel?

11-02-2025 00:18

Eef1908 +218944

Psv natuurlijk

11-02-2025 00:18

Danny 91 +61437

Als elke week de scheidsrechter mee hebt dan wel.

11-02-2025 00:19

zekerteweten +114582

Wil ik nog weleens zien. Maar goed. Dan worden ze met anti voetbal 2e.

11-02-2025 00:21

Ruck +10953

Prima ga jij ook maar weg dan

11-02-2025 00:16

ZureLeo +1270

Dat tekent vooral de armoede van de Nederlandse competitie. Daarnaast mogen zij straks ook gewoon opnieuw beginnen als die rare Italiaan met zijn waardeloze voetbal weg is.

11-02-2025 00:23

zekerteweten +114582

Dat wel, maar dat interesseert niemand daar.

11-02-2025 00:25

ZureLeo +1270

Komen ze nog wel achter, een kinderhand is snel gevuld. Spelen echt ontzettend slecht voetbal.

11-02-2025 00:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties