"Ik had niet het gevoel dat PSV alleen Feyenoord vastzette"

"Ik had niet het gevoel dat PSV alleen Feyenoord vastzette"

Feyenoord verloor zondag de topper tegen PSV met 1-2. In Studio Voetbal werd de wedstrijd uiteraard uitgebreid nabesproken. Het ging daarbij onder meer over de manier waarop Feyenoord de wedstrijd aanvloog en de redenen dat het wederom niet lukte een topwedstrijd te winnen.

"Ik vond dat Slot met de opstelling toegaf dat hij tegen Atlético verkeerd was begonnen", doelde Pierre van Hooijdonk op de basisplaats van Ramiz Zerrouki. Dinsdag bleef hij nog 90 minuten op de bank zitten. "Maar ik vond Zerrouki niet goed. Hij was degene die in de opbouw tegen de druk van PSV de vrije man moest zijn. Daar maakte Feyenoord niet goed gebruik van, maar hij liep zelf ook vaak niet goed vrij."

Arno Vermeulen verbaasde zich überhaupt over de basisplaats van Zerrouki. "De vraag is toch gewoon: waarom begint Feyenoord thuis, in een wedstrijd die ze moeten winnen, met hem? Hoe je het went of keert, is dat een defensieve concessie aan je elftal. Als je Stengs op 10 zet en Minteh als rechtsbuiten, heb je een aanvallender elftal."

"Dan is het toch gek dat Slot kiest voor een extra controlerende middenvelder, die nog niet uit de verf komt en waarvan we nog niet weten of hij nu de man is die Feyenoord dit jaar beter maakt. Eerlijk gezegd denk ik dat de kans groot is dat we na dit seizoen zeggen van niet. En dan stel je hem in deze wedstrijd toch op. Waarom?" Van Hooijdonk vermoedt dat het antwoord te maken heeft met Minteh. "In de wedstrijd tegen Atlético oogde hij heel dreigend, maar lag hij heel vaak op z'n poeperd. Uiteindelijk heeft hij de ene na de andere counter van Atlético ingeleid."

Weinig voor de goals
Toch zag Van Hooijdonk tegen PSV geen Feyenoord dat veel minder was dan de tegenstander. "Ik had in het stadion niet het gevoel dat PSV alleen Feyenoord vastzette, maar dat dat aan beide kanten gebeurde. Daardoor werd het een wedstrijd waar eigenlijk heel weinig voor de goals gebeurde. En als dat wel zo was, dan was het vaak juist Feyenoord."

Scorend vermogen
Hij zag echter ook een duidelijk verschil tussen beide ploegen. "PSV heeft veel meer scorend vermogen. Als Feyenoord speelt met Timber, Zerrouki en Wieffer, dan zitten er niet veel goals in dat middenveld. Zeker als je het vergelijkt met dat van PSV. Dan ga je kijken naar de zijkanten. Ivanusec hebben we helemaal niet gezien en Stengs speelde ook een mindere wedstrijd. Dat betekent automatisch dat de spits ook geïsoleerd wordt."

Plaats reactie
666

guykroudikorsou +8250

Feyenoord had in de rust met 2-0 voor moeten staan. Dan hadden ze de wedstrijd makkelijk gewonnen.
Net als tegen Atletico; als de 1-1 was gevallen.....

05-12-2023 01:34

jack.f +5031

Ja moet maar het gebeurde niet en dan kan je er op wachten dat die aan de andere kant wel weer in gaat en dat gebeurde dus weer.

05-12-2023 10:08

taco_mundo +53615

Arno Vermeulen heeft toch geen verstand van voetbal joh

04-12-2023 16:08

S.A.F +5600

En toch heeft zelfs hij hier gelijk. Kun je nagaan.

04-12-2023 19:31

Djk1 +5696

Zerrouki was gisteren niet goed. Maar dat was niet de reden dat Geertruida dom de bal verspeelt, Timber Boscagli vrij laat inkoppen, we niks met een dozijn corners en vrije trappen doen en diverse kansen om zeep helpen.

Was logisch dat Slot voor Zerrouki koos omdat hij het eerder wel goed gedaan heeft en Paixao en Minteh erg wisselvallig zijn.

04-12-2023 13:55

NicoJansen +3310

lampies zitten in een flow dat alles meezit Feyenoord zit in een flow dat het net niet lukt.

04-12-2023 13:10

Frans Keemink +131

Precies en niet anders .

04-12-2023 15:26

taco_mundo +53615

Te makkelijk en fatalistisch. Altijd blijven nadenken.

04-12-2023 16:09

MansoryFR +3329

het staat waarschijnlijk in de steren geschreven dat PSV kampioen wordt. Alle voorwaarden hebben ze mee. Gelukg, de rode kaarten en juiste moment toeslaan.

Maar we blijven strijdbaar. Liever tot de laatste snik ten onder gaan.

04-12-2023 20:56

crashtestdummy +22127

Hoe je het ook wendt of keert, Kroe. Niet went ...

04-12-2023 11:54

jack98 +47258

Ja, het ligt niet aan of Zerrouki meespeelt of niet: het spel is gewoon te slordig en aanvallend ben je niet effectief en creatief genoeg.

04-12-2023 11:52

Feyenoordvrouwtje +2624

Pierre heeft gelijk. Zo veel slechter waren we niet. Het heeft er meer mee te maken dat het bij ons net niet lukt. En bij hun vliegt alles er in.
Net niet geldt ook voor veel andere wedstrijden. Maar bij de kleinere clubs komt er dan een niet te missen kans. En dan draait het om.
Laten we de ploeg steunen. Denk ff aan 3 jaar geleden terug voordat je begint te blaten.

04-12-2023 11:50

Azzurri +12571

Zerrouki opstellen was zeer logisch. Zeker nu Psv achterin met een inschuivende Schouten begon. Alleen Zerrouki beheerst het spelverdelen vanuit achterin totaal niet. Soms had hij de mogelijkheid om het spel te versnellen of om zelf met de bal aan de voet in te dribbelen en dan deed hij dat niet uit pure angst. Dat maakt de keuze van Arne verder niet fout. Ik vond de opstelling gisteren logisch

04-12-2023 11:43

FRlegend +17096

Laatste alinea bevat de crux. Te weinig scorend vermogen opgesteld. Zeker nu alle vleugels niet scoren en de bal ook amper voorkrijgen. Niet vanuit een actie en ook niet uit een corner. Als we net zo effectief uit corners waren als psv hadden we 3-0 gewonnen.

04-12-2023 11:40

FrBubba +19505

En als Slot Zerrouki niet had opgesteld tegen PSV konden ze weer zeggen dat Slot eigenwijs was en niet van z'n fouten leert.

04-12-2023 11:36

fb010 +1525

Al die analisten moet je anaal laten penetreren door minteh. Was gewoon een goede wedstrijd helaas verlies je hem op naar de volgende Volendam 7-0 winnen is alles weer koek en ei

04-12-2023 11:26

FR4LIFE(Dui) +3998

....met een hatrick von Gimenez

04-12-2023 11:28

AfstandsSchot +9597

... of twee.

04-12-2023 11:36

brockie +110559

Die laatste alinea is gewoon het hele seizoen al het probleem. Met name dat de flanken het laten af weten.

04-12-2023 11:24

Peterk +35049

Goed gezien van Arno. Zerrouki is wat je gerust als miskoop mag bestempelen. Maar ja, als je hem eind dit seizoen wil verkopen ga je nooit meer vangen dan dat je er voor betaald hebt. En...eerlijk is eerlijk... met Zerrouki begon je gewoon met een meer verdedigende instelling dan tegen Atletico wat onnodig was...

04-12-2023 11:23

wesley85 +1767

Laten we niet iemand na zijn eerste 4 a 5 maanden afschrijven. Hebben we in het verleden al vaker fout mee gezeten. Verder betreft de opstelling, had Slot niet met Zerrouki begonnen, had dat het weer geweest.

04-12-2023 11:42

rodjeknor +5376

Het probleem is dat alle statistieken in ons voordeel zijn, behalve de score. Dat komt ook tegen PSV weer omdat we fouten maken. Geen fouten die ontstaan door de tegenstander, maar unforced errors. Dan wordt het lastig om een gelijkwaardig duel te winnen.

04-12-2023 11:23

dierenhulp +94325

Wat die blonde soepkip Vermeulen vind dat interesseert mij totaal niet.

04-12-2023 11:22

12demanfr +693

Gwoon de moed houden

04-12-2023 11:21

lion63 +14016

Heb de indruk dat Slot het ook even niet meer weet. Keuzes vallen niet goed. Het Pusic effect?

04-12-2023 11:04

TalkOfSBeek +4058

Nee. Zitten in een klein dipje. Niet meer niet minder. We gaan voor het kampioenschap maar de 2e plek is een must.

04-12-2023 11:07

AfstandsSchot +9597

"Hoe je het ook went of keert..."

Crew! EERLIJK?? Lees de rommel over voor publicatie, dan is het daarna geen rommel meer.

04-12-2023 11:03

brockie +110559

Wat is er mis met 'hoe je het went of keert'? Behalve dat het 'wendt' moet zijn.

04-12-2023 11:28

brockie +110559

Zeiken om het zeiken noem ik dat. Om dan meteen heel het artikel af te doen als rommel slaat nergens op.

04-12-2023 12:04

frankyboy +6826

Het is toch ook niet nieuw dat Feyenoord onder Slot in topwedstrijden vaak wat tegenvalt of ongelukkig is ? Eigenlijk was Ajax uit vorig seizoen 1 van de zeldzame wedstrijden dat Feyenoord wel leverde. In de beker tegen Ajax eruit. Vorig jaar uit verloren en met hangen en wurgen thuis gelijk tegen PSV. Uit bij Twente winnen we ook niet.

04-12-2023 10:55

rodjeknor +5376

Uit en thuis van Az gewonnen, Lazio thuis.

04-12-2023 11:24

Feyenoordvrouwtje +2624

Misschien moet je voor een andere club worden.
Met financiën die Arne heeft doet hij het prima. En het gat wordt financieel alleen naar kleiner. Laat hem aub nog een jaar of 10 blijven. Dan winnen we de CL.

04-12-2023 11:55

Peter.S23 +288

Ja Slot is voordat hij bij Feyenoord kwam nog never nooit bij n topclub trainer geweest dus zowel voor hem als ons is t beter dat hij nog langer blijft, dan kan hij ook leren door tegen andere nog grotere topclubs te spelen waar wij ook weer door profiteren. Gaat hij nu naar n echte topclub in de Pl dan is zijn naam straks Frank Slotboer en dan is ook hij zelfs in de zandbak nog ongewenst

04-12-2023 12:45

Reinbo +17693

Het was gewoon kut. Feyenoord was niet minder, maar wel minder doeltreffend. Te veel spelers zijn uit vorm.

Maar goed, plek 2 is ook CL, dus Finn dat AZ punten verspeelde. We moeten voorlopig onder ons kijkenen niet meer naar boven. Hopelijk pakke we de lampjes in de uit wedstrijd en gaan we een mooi Europa League seizoen krijgen. Er is nog zat om voor te spelen. Dat is ook wel eens anders geweest.

04-12-2023 10:50

SxDean +1184

"De vraag is toch gewoon: waarom begint Feyenoord thuis, in een wedstrijd die ze moeten winnen, met hem? Hoe je het went of keert, is dat een defensieve concessie aan je elftal. Als je Stengs op 10 zet en Minteh als rechtsbuiten, heb je een aanvallender elftal."

En dit is dus exact wat ik vorige wedstrijd tegen Atletico het over had. Toen was de consensus dat Feyenoord had moeten spelen met Zerrouki (van velen in de media, achteraf, en ook wat veel supporters zeiden). Nu doet ie dat, en moet er weer met vleugelspelers gespeeld worden omdat je moet winnen (lees: dat moest je ook tegen Atletico...).

Achteraf roepen is zo makkelijk. Er is niks mis met de opstelling van gisteren. Er is ook niks mis met de opstelling van tegen Atletico. Het probleem ligt hem in het feit dat het wat minder geolied draait, en in toppers zoals tegen Atl, PSV en Twente krijg je het dan gewoon moeilijk.

En nee, dit is niet om mijn "gram" te halen, maar word gewoon moe van dat gelul dat x beter is of y beter is. Punt bij paal zijn beide opstellingen prima, alleen zijn er gewoon teveel die niet in geweldige vorm verkeren.

04-12-2023 10:45

rodjeknor +5376

Precies dat. Het is niet moeilijk om van Atletico en PSV spelers te noemen die goed speden tegen ons. Maar noem maar eens iemand van ons die echt een goede wedstrijd speelde. Te veel fouten, dat breekt je op.

04-12-2023 11:10

Spiderpig +175983

Media spoort ook niet eerst zeiken dat je te aanvallend speelt dinsdag doe je het omgekeerde is het weer niet goed

04-12-2023 10:45

Reinbo +17693

Zijn twee verschillende tegenstanders. Niet enkel de spelers zijn uit vorm. Slot is dat ook.

04-12-2023 10:50

LarsFR1908 +5642

Pusic wegdoen grootste fout van dit seizoen

04-12-2023 10:43

hetmannetje +18566

Kan wel zo zijn, maar Pusic kreeg een heel mooi aanbod om zelfstandig te worden. Mooie kans voor hem, is hem gegund.

04-12-2023 10:45

LarsFR1908 +5642

Hij kreeg een mooie kans inderdaad, maar Feyenoord heeft ook geen poging gedaan hem langer te binden of iets open te breken

04-12-2023 10:55

Reinbo +17693

Wat een onzin. Wat had hij nu toegevoegd tegen Atletico. Had hij Griesman onschadelijk gemaakt?

04-12-2023 10:51

LarsFR1908 +5642

Dat niet maar feit is wel dat het tactisch een stuk minder is nadat hij weg is gegaan, na Lazio thuis geen wedstrijd meer gedomineerd als we daarvoor deden

04-12-2023 10:54

frankyboy +6826

Kom op zeg. De spelers die bij PSV het grootste verschil maken deden niet eens mee. Je speelt thuis en het moeten winnen was bij ons groter dan bij PSV. PSV speelt met een opvallend aanvallende opstelling en Feyenoord past zijn opstelling aan en komt er voetballend niet uit. Dus wederom wordt Feyenoord op tactisch vlak afgetroefd. Slot staat bekend om zijn tactisch inzicht en als kraker van de code van de tegenstander maar afgelopen 2 wedstrijden heeft hij verkeerd beoordeeld en lijkt zelfs te zwalken door tegen Atleti zich niet aan te passen en vervolgens tegen PSV wel terwijl dat andersom een stuk logischer was geweest

04-12-2023 10:40

Arjan.P +555

Bijna 3 (!) succesvolle seizoenen zonder echte tegenslagen heeft Slot er bij Feyenoord op zitten. Financieel zijn we enorm gestegen maar nog steeds de mindere van Amsterdam en Eindhoven.
Nu verliezen ze een wedstrijd van de nummer 3 van Spanje en van de koploper in de eredivisie die 0 verliespunten uit 13 wedstrijden heeft en wat doen sommigen onder ons? Opportunistisch de keuzes van Slot onderuit halen.
Welkom in de echte wereld. Daar waar het er bij hoort om keihard je best te doen en nog kunnen dingen, soms op details, fout lopen. Er zijn ook andere manieren om hier mee te dealen dan alleen door boosheid en frustratie te uiten.
Baal er van, leer er van en... door.

04-12-2023 10:54

wesley85 +1767

Als Geertruida geen gekke pirouette doet en Feyenoord gewoon oplet bij corners, was er geen kut aan de hand. Makkelijk zeiken over zogenaamde tactiek, spelers zijn helaas minder in vorm als voorheen. Dat zie je vooral aanvallend terug komen, want je mist mogelijkheden die er eerder wel ingingen. Verder heeft psv niet voor niets 0 verliespunten en zijn zij wél door in de CL.

04-12-2023 11:48

Snelterugnaardetop +36286

Tegen psv die redelijk vleuglam was had je juist extra druk erop kunnen zetten met snelle vleugelspeler als minteh en paixao en stengs dan op 10 voor in de kleine ruimte.. dus zonder zerrouki.

Tegen atletico had je juist met zerrouki moeten binnen om griezmann op te vangen. Die heeft nu 90 minuten lang geen speler in zijn omgeving gezien.

In beide wedstrijden, en ook daarvoor al, zie je dat arne zijn zwakke plek nu blootgesteld is. Zelfs in de rust van atletico zet hij t niet om. Griezmann bleef maar strooien met ballen.. nul druk op hem.

Sinds pusic weg is worden we tactisch overklast. In elke wedstrijd.
Er moet MET SPOED een tacticus bij om weer de overhand te krijgen voordat we dadelijk die 80 milj uit de CL mislopen!

En we moeten eens ophouden met spelers en stafleden "transfers te gunnen" zie wat het resultaat is! Had iig tot de winter gewacht zodat hij goed vervangen kon worden. Dat had shaktar een interim kunnen aanstellen voor die 7 wedstrijden.. nu is hun probleem ons probleem geworden!

04-12-2023 10:36

teauvenoir +78335

WAT WEL WEER ZO IS:

Dit wordt gewoon weer een tussenjaar... maar waar dat vroeger betekende: 5e plaats en kansloos vroegtijdig in Europa uitgeschakeld door een Bulgaarse middenmoter, zien onze huidige tussenjaren er als volgt uit: tweede worden, directe plaatsing Champions League, Europees overwinteren en wie weet: de beker winnen.

04-12-2023 10:33

PelleFR1908 +128852

Vind ik niet per definitie een tussenjaar..

Gewoon één club die een top seizoen draait, 2e worden betekenend CL ( dus 60M erbij ) vind ik geen tussenjaar.

04-12-2023 10:34

eppo +72718

Waken voor arrogantie in de gelederen.

04-12-2023 10:34

Mensini +14618

Bij Feyenoord is dat geen jaar maar een periode...

04-12-2023 10:48

mediameubel +7931

"PSV heeft veel meer scorend vermogen. Als Feyenoord speelt met Timber, Zerrouki en Wieffer, dan zitten er niet veel goals in dat middenveld."

En dat kon je afgelopen zomer al weten, maar dat mocht hier niet gezegd worden.

04-12-2023 10:33

PelleFR1908 +128852

Timber is in dit middenveld wel ondenkbaar geworden.

Ontwikkeld zich fantastisch ( + begint te scoren ).

04-12-2023 10:37

rodjeknor +5376

Dat PSV veel meer scorend vermogen heeft wil niet zeggen dat wij weinig scorend vermogen hebben.

04-12-2023 11:13

ZoonVanDeMelkboer +66985

Dat eeuwig terugvallen op 'ja een paar jaar geleden waren we nog slechter' en 'Slot heeft ons uit de stront getrokken'.. Is ook zo maar je mag best kritisch zijn, als je maar reëel blijft.

04-12-2023 10:32

Technicus +18712

En dat laatste daar ontbreekt het nu aan. Je ziet termen voorbij komen als ‘schandalig’ ‘seizoen voorbij’ etc etc. Gaat werkelijk nergens over, mensen zijn de realiteit totaal uit het oog verloren.

04-12-2023 10:37

pipapaauwe +7652

Maak je dat doelpunt wel op slag van rust, dan heb je een hele andere wedstrijd.
De meest gelukkige scoorde als eerste en het geluk is met psv dit seizoen.
lekker kut

04-12-2023 10:29

eppo +72718

Meer dat ze op het juiste moment weten te pieken. Feyenoord heeft in dezelfde fase gezeten.

04-12-2023 10:31

FRmikoman +2310

Ik vraag me oprecht af wat er was gebeurd als we de opstellingen van afgelopen dinsdag en van gisteren precies andersom hadden gedaan...
Volgens mij waren beide wedstrijden dan veel beter verlopen...

Waarom defensief tegen Psv maar aanvallend tegen Atletico? Zonde...

04-12-2023 10:27

feyenoord_Freak +14064

Je kan opbouwen vanuit achteruit prima maar het spel ging veel te traag het moet gewoon veel sneller.
Als je dat niet doet geef je de tegenstander meer kans op weer sneller verdedigend positie te nemen .
En daar maakte psv dankbaar gebruik van
Ook toen Feyenoord ineens begon de lange bal in combinatie te te spelen kreeg psv het moeilijk en toen viel het doelpunt ook van Gimenez .
De spelers of van slot verwacht je eerder ook dit te herkennen als het even niet loopt dan eerder deze tactiek in combinatie vanuit de opbouw eerder te gaan gebruiken als het even niet loop.

04-12-2023 10:27

radikale +6878

Goh het zit allemaal een keer tegen! Wat een paniek weer! We hebben 1 punt minder dan vorig seizoen op dit moment

04-12-2023 10:26

fr19982002 +236747

Denk dat gisteren de beide ploegen gelijk waardig waren, zij waren iets gelukkiger voor de goal.

04-12-2023 10:25

PelleFR1908 +128852

Goal van Saibari was prachtig.

04-12-2023 10:25

FRmikoman +2310

Heel vreemd dat dat ventje niet vaker speelt bij de lampjes, is echt een prima speler

04-12-2023 10:28

robbie_van_nassau +824

Achteraf is t allemaal makkelijk lullen. Slot heeft feyenoord uit een stikkend donker moeras getrokken, zonder hem waren we nog verder afgegleden naar de subtop of lager. Hij kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de persoonlijke vorm dip van een aantal spelers....

04-12-2023 10:25

teauvenoir +78335

Ik vind Slot een topper, MAAR hij mag zich niet meer bemoeien met het aankoopbeleid. Daar heeft hij geen talent voor.

04-12-2023 10:26

glennkwidama +4369

Nieuwkoop...

04-12-2023 10:33

Technicus +18712

Hahaha alsof jij dat kan bepalen. Praat jij lekker die spastische bever na. Slot wilde trauner, Wieffer en Timber. Zijn echt totale miskopen!!

04-12-2023 10:40

PelleFR1908 +128852

Giménez had gewoon 2x moeten scoren

Wieffer op het laatst..

Win je gewoon met 3-2

Feyenoord mist scherpte (misschien toch kwaliteit) voorin.

04-12-2023 10:25

teauvenoir +78335

pi-Air heeft de beste analyse van het weekend.

Geen scorend vermogen op het middenveld en slechte flanken. Dat is ons probleem. En verder waren we zeker niet minder dan PSV.

04-12-2023 10:24

AurelioVidmar +3268

Eens. En desondanks was het Feyenoord met de eerste 3 kansen in de eerste helft.

04-12-2023 10:25

RemmingtonSteele +21788

veel amateur analyses

04-12-2023 10:23

Jasonking1908 +107677

Je moet objectief kijken naar het hele elftal. Het aankoopbeleid wat betreft van afgelopen zomer is gewoon matig tot slecht. Je haalt tig middenvelders. Maar flankspelers(alleen Ivanusec kopen is onvoldoende) en verdedigers ho maar. Nieuwkoop terughalen is echt het slechtste wat men kan bedenken om als verdediger aan te trekken.

Zeker gezien dat hij als vervanger van Geertruida werd aangetrokken, had dan Pedersen gehouden. Trauner is blessuregevoelig, goed dat je Beelen heb gehaald, maar voor de top komt hij op dit moment gewoon tekort. Als Hancko geblesseerd is, wie vervangt hem dan?

Flankspelers Jahanbaksh, dilrosun lozen en snel. Heb je geen kut aan. Goede vervangers halen

Feyenoord heeft moeite als ploegen met 5 verdedigers aankomen. Slot verander je tactiek en speel een keer 4-4-2 ipv 4-3-3 als je flankspelers gewoon kut zijn op dit moment.

04-12-2023 10:23

Technicus +18712

Hahahahhaha 442 spelen, je leest het hier echt….

04-12-2023 10:41

rodjeknor +5376

Je zit te janken op spelers die gisteren niet eens meededen. Waar heb je het over? Een nederlaag is blijkbaar voor veel mensen een aanleiding om onterechte en feitenvrije kritiek weer te uiten. Jij bent er een van.

04-12-2023 11:19

Jasonking1908 +107677

HAHAHAH janken wat een mongool ben je joh. Kijk naar het elftal. Het is gewoon niet in balans. We hebben geen stootkracht voorin. Teveel defensieve middenvelders. Geen strategie wanneer een ploeg met 5 verdedigers speelt.

04-12-2023 12:13

rodjeknor +5376

Als het enige weerwoord een belediging is zijn we uitgepraat.

04-12-2023 13:05

VSOPXO +62470

Meer liken

04-12-2023 10:23

ankona +14093

Beide teams waren redelijk effectief in het vast zetten van elkaars opbouw. Daarom waren er weinig kansen. PSV kreeg de kansen als Geert weer eens mis maaide al werd dat vaak door Trauner weer opgevangen. (Onbegrijpelijk dat Slot juist hem wisselde, daarna was het echt openhuis achterin maar gelukkig leidde dat niet tot extra schade)

Eigenlijk waren wij de bovenliggende partij. Het is alleen bizar hoe weinig gevaar wij uit (de vele) corners weten te creëren. Misschien toch eens op gaan trainen.

04-12-2023 10:22

fr19982002 +236747

Eerste helft hadden we zeker twee keer moeten scoren, dan had het een hele andere wedstrijd geweest

04-12-2023 10:22

Pegel +6764

Laat ik het eens positief aanvliegen, Feyenoord wordt dit seizoen alsnog kampioen en pakt als toetje de Europa League ook nog even mee. De miljoenen stapelen zich op in de aankomende transferperiode en vanaf 2024 breekt definitief de sportieve Gouden Eeuw aan. In Slot We Trust!

04-12-2023 10:22

Ausdauer010 +73725

Komt een dwaas bij de dokter

04-12-2023 10:21

DeKuipforever +201198

Vorige 2 jaren speelden we veel opportunistischer dan dit jaar en door dat getik achterin lijkt het ook al snel een stuk minder (of in ieder geval saaier)...

04-12-2023 10:21

fr19982002 +236747

Zakken veel teveel terug elke keer

04-12-2023 10:23

hoekieuitzoekie +21733

Arne Slot speelt tegenwoordig een topwedstrijd om niet te verliezen, in plaats van om te winnen. Daarom gaat het steeds mis. Voorin gigantisch veel stootkracht tekort omdat Hartman niet meer op mag komen en de vleugelspelers drukker zijn met terug verdedigen en druk zetten dan met aanvallen.

Het is toch tegenwoordig hip om alles in "blokken" te delen. Prima. Slot heeft dit blok ongelofelijk hard gefaald! Daarbij geholpen door Geertruida die elke topwedstrijd om zeep heeft geholpen met zijn ouderwetse slaapwandelvoetbal. De Geertruida van 1,5 jaar geleden is alweer een tijdje terug.

04-12-2023 10:20

Technicus +18712

Hahahahahhaa krijgen we dit domme geneuzel weer. Je kraamt alleen maar opportunistische onzin uit.

04-12-2023 10:42

hoebahoeba +2199

Mooi wel al die negatieve reacties. Je hebt voor rust gewoon 3 prima kansen waarvan je er minimaal één maakt als er wat meer spelers (zoals Santi) wel de juiste vorm hebben. Helaas schort dat er op dit moment aan en ligt hun eerste kans er wel gelijk in en ja....dan loop je achter de feiten aan.

04-12-2023 10:20

Legioen033 +2615

Santi en Geert hadden in de eerste helft parels van kansen. Als Santi de bal niet eerst naar zijn linkervoet had willen spelen had hij hem zo in de korte hoek kunnen douwen. En Geert wilde te mooi in de kruising schieten, waar hij voor een leeg doel stond.

04-12-2023 10:19

hoebahoeba +2199

Precies dat. Een spits in vorm ramt zo'n bal gewoon met rechts binnen. En nu is opeens iedereen weer zuur en was Feyenoord slecht etc.... wat een gelul man.

04-12-2023 10:23

Ausdauer010 +73725

HAND IN HAND ♥️🤍

04-12-2023 10:19

Ausdauer010 +73725

Mogguhhhhhh👊🏼

04-12-2023 10:21

bd +1218

Gelul. Eerste helft waren we gewoon beter op deze manier. Alleen linksbuiten had er 1 met diepgang moeten staan

04-12-2023 10:18

bd +1218

En iemand die een corner hoger dan kniehoogte kan nemen

04-12-2023 10:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties