''Ik sluit niet uit dat deze zomer het record weer verbroken wordt''

''Ik sluit niet uit dat deze zomer het record weer verbroken wordt''

In een uitermate zomerse stemming werkt RTV Rijnmond de één na laatste uitzending van FC Rijnmond af. Buiten de prestaties van Sparta gaat men in de talkshow ook in op het grootste Rotterdamse nieuws van de dag. De aanvoerder van Feyenoord staat namelijk op het punt de overstap naar Benfica te maken.

Verslaggever Dennis van Eersel bevestigt de geruchten die de ronde doen. ''Rond de 30 miljoen krijgt Feyenoord sowieso. Ze wilden eigenlijk een hoger bedrag. Dat krijgen ze nu via een clausule waarin een deel van de transferrechten aan Feyenoord zijn vergeven. Dus als hij verkocht wordt door Benfica zal Feyenoord tussen de 20 en 25% van dat transferbedrag ontvangen.''

Thomas Verhaar, oud-speler van onder meer Sparta, weet niet zo goed of hij de som geld die gemoeid is bij de overgang genoeg vindt. ''Ik vind het lastig om prijskaartjes aan spelers te plakken. Je zult het 'maar' met 30 miljoen moeten doen. Daarbij vind ik de club waar hij naartoe gaat minder aansprekend dan de Premier League.'' Mike Snoei voegt toe: ''Bij de lagere prijs speelt het wel mee dat Kökçü niet in de Champions League heeft gespeeld.''

Santiago Gimenez
Ten slotte ziet Van Eersel een positieve ontwikkeling bij de Rotterdammers, maar waarschuwt Het Legioen. ''Ik sluit niet uit dat deze zomer het record van Kökçü ook weer wordt verbroken. Er zit een stijgende trend in de transfersommen. Je weet niet wat er met Gimenez gaat gebeuren, het kan soms raar lopen. Ik verwacht het echter niet.''

Transfersom Kökcü stemt mij tevreden
Lees meer over
Benfica Orkun Kökcü Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

Ewajakokcu +2228

Ookal verkoop je santi je houd bijna niks over 40 procent transferrechten !!!!

10-06-2023 21:02

rebel1983 +745

Hoe kom je er bij ?
Feyenoord heeft nu al dan niet of de volledige rechten nu of 80%

Volgens mij nu 100 % omdat er op 12 april al een nieuwsbericht de wereld in geslingerd werd met dat feyenoord binnenkort de volledige rechten zou gaan kopen

12-06-2023 09:38

CW010 +1825

Een zin beginnen met ‘ik sluit niet uit dat…’ en de zin afsluiten met ‘maar ik verwacht het niet’

Op die manier kan je gewoon alles zeggen…hoogstaande journalistiek

10-06-2023 18:09

Dirk Zeeland +365

Zo’n programma moet toch volgepraat worden

10-06-2023 19:57

kazan +1463

zo de uitverkoop stop zetten en alleen nog kijken waar we wat weg kunnen halen wat we nodig vinden.

10-06-2023 16:19

doelpaaltje +4978

Hancko voor 35 miljoen euro naar Arsenal.

10-06-2023 16:08

taco_mundo +54199

Nou dat wordt eerder voor 2 euro naar Hannover

10-06-2023 21:15

Buddystutta +3298

Voor Santi gaat men niet meer dan 20 miljoen voor bieden....

En wees nu eerlijk als Kokcu nu voor 30 gaat en dat is je beste speler dan zal men niet zeggen nou we doen voor een andere speler meer betalen.

10-06-2023 14:34

Yorampaar +4130

Als Santi op de Gold Cup erg goed speelt, kan het allemaal gek gaan lopen

10-06-2023 16:05

Wisselspeler +7889

Spitsen zijn altijd duurder en zeker een jonge talentvolle. Dus boven de 40 al snel.

10-06-2023 18:09

FRlegend +17147

Verwacht eerder bieding op Hancko dan op Gimenez. Onder de 30 moet je die ook niet laten lopen.

10-06-2023 14:01

roel_velema +138

Ik verwacht intresse voor beide spelers ..

10-06-2023 14:24

CoolNogSteedsSingel +2557

Op kökcu na iedereen houden. Hancko en Santi gaan volgend jaar voor de overwintering in CL zorgen

10-06-2023 13:11

SambaFR +368

Dit jaar, volgend seizoen

10-06-2023 13:50

grenzeloos +14064

Recken ick goedt.

10-06-2023 13:55

Wisselspeler +7889

Geertruida gaat nog weg en waarschijnlijk Pedersen en uit de set: walemark, jahanbaks, dilrosun en de 60 middenvelders ook nog wel een a twee en de terugkomende verhuurde spelers( allemaal).

10-06-2023 18:11

Miggerd +2215

Voor 100 miljoen is ook Gimenez te koop

10-06-2023 12:58

EIJK1969 +4284

Alleen Kokcu laten gaan. Geertruida salaris van 3.000 000 geven. Verder andere ook opwwaarderen. Maar Gimenez en Hancko niet te koop. We spelen CL. Biedt er iemand 50.000.00 en 20% transferrechten voor Geertje, kan er altijd bakkie worden gedronken. En nu als een gek (30 000.000 binnen) een linksbuiten met kwaliteit (bv Weah) voor 10.000-12.000.000 (dus dat niveau buitenspelers) snel halen. Dan goeie selectie. Bylow; Geertruida Trauner Hancko Hartman; Wieffer Zerrouki Szymanski; Paixeio Gimenez en goeie linksbuiten aankopen. Die Pedri verloren tijd geweest. Positie Gimenez Danilo. Dachten ze dat ie voor een zak rijst zou komen met een woordenboek?

10-06-2023 12:48

Jones9899 +11812

"een linksbuiten met kwaliteit (bv Weah) voor 10.000-12.000.000 (dus dat niveau buitenspelers) snel halen."

Tussen €10.000 en de €12.000.000.....
Dus we gaan zelfs al in de hoofdklasse scouten want zelfs in de KKD vind je ze niet meer voor 10.000,-

2 nulletjes vergeten maakt een wereld van verschil.

10-06-2023 14:07

RickH99 +5020

3 nulletjes

10-06-2023 15:14

Jones9899 +11812

Shit...

Een nulletje vergeten in schijnbaar makkelijker dan ik dacht!

10-06-2023 16:45

EIJK1969 +4284

Wat een humor op de avond

10-06-2023 22:10

EIJK1969 +4284

Circus Feyenoord in voorprogramma! We hebben al een kandidaat

10-06-2023 22:11

Jones9899 +11812

EIJK1969 je bent jezelf niet als je honger hebt so grab a snickers!

11-06-2023 00:16

Zakdoekje +1347

Als we aankomend seizoen weer kampioen worden en we komen de CL poule door dan zullen ook de prijzen van onze spelers nog meer gaan stijgen.
Ten opzichte van de vorige seizoenen zie je dat nu al gebeuren.

10-06-2023 12:43

Paixaobeste +5715

Precies, helaas zullen we dan ook meer moeten betalen voor inkomende spelers

10-06-2023 13:22

ramsteijn +5015

Feyenoord haal die Manhoef bij Vitesse.

10-06-2023 11:51

MscSanchez +2213

Past niet in ons spel. Kan alleen met grote ruimtes achter de verdediging spelen die krijgen wij bijna nooit. Iedereen speelt compact tegen ons.

10-06-2023 12:09

JoszefForever +1923

Heerlijke speler

10-06-2023 12:31

jonaathn +14828

Jongens, het was toch al duidelijk dat de keuze Lissabon of bijv. Manchester snel gemaakt is? Niet alleen vanwege grotere kans op speeltijd daar, maar ook omdat het leven daar vele malen beter is dan op dat koude Brexit schiereiland. Tevens, mocht hij het hier goed doen dan kan hij straks voor 80 mil weggaan en houden we er toch weer 55 mil aan over. Feyenoord is een klein clubje dat langzaam ontwaakt, maar verwacht niet dat wij nu al 60 mil hadden gekregen voor Kokcu. We hebben nog paar jaar nodig om op Ajax's niveau te komen.

10-06-2023 11:35

Limbow1 +3061

Ssstttt. Sommige hier snappen dat nog niet.

10-06-2023 11:50

Peterk +35222

ja....... dat kost ons wel even om 10 punten achter de nummer 1 te staan

10-06-2023 13:30

ElleFR1406 +37790

Vind het nog steeds te weinig.

10-06-2023 11:32

wickyfr +2732

Zeg ik ook steeds tegen mn vrouw. Soms moet je tevreden zijn met wat je hebt...

10-06-2023 12:06

marto +261

Volgens mij zegt je vrouw dat vaak tegen jou 🍆😆

10-06-2023 12:40

Dezwartetulp +77573

Jongens, hieronder ook, je kunt het proberen te spinnen als je wilt, maa het is gewoon te snel en te weinig. Klaar.

10-06-2023 11:30

hakuna +2068

Al die zeikerds die roepen dat 30 milj te weinig is. Eenvoudig 1 miljoen extra besparen? Zorg ervoor dat we geen boetes krijgen.
30 milj is gewoon een goed bedrag voor een speler zonder veel ervaring op het hoogste nivo.

10-06-2023 11:26

Myekel +1275

Waarom alleen ja of nee in de poll, kan je geen middemantwoord geven voor de mensen die snappen dat t nou eenmaal zo is en zodra wij in de cl t goed gaan doen dat die prijzen uiteindelijk wel neergelegd gaan worden bij ons.

10-06-2023 11:22

David.W +9798

30 milj voor kokcu wat nog kan oplopen naar 54a 60 milj ( wat ook gebeurt) is gewoon veel geld. Voor een speler zoals kokcu uit eigen jeugd. Hij heeft nu 1 jaar echt fantastisch gedaan bij Feyenoord. Dus begrijp niet wat vele hier zitten te zeiken over dat het meer moet zijn. Vergeet niet geen Champions League ervaring, en heeft alleen of maar bij het mooie Feyenoord gespeeld.. begrijp me niet verkeerd hè...maar kokcu is nog niet de ervaren vedette.

Dus deze 30 milj zeker en oplopen naar 54 milj is gewoon een prima prijs voor een gozer van 22

10-06-2023 11:22

Van_Geel +18641

Mensen vergelijken het gewoon met Ajax, maar dat is niet eerlijk. Hun trackrecord in Europa is gewoon velen malen beter.

10-06-2023 11:23

detrotsvanrotterdam +8731

Ja maar eigenlijk is dar raar. Als kopende club moet je naar de kwaliteiten van de speler zelf kijken en niet maarr de euforie van de club waar hij gespeeld heeft. Daar krijg je als kopende club nl. niks van terug.

10-06-2023 11:47

Raftel +6748

Bullshit. Ook PSV verkoopt veel beter dan Feyenoord en zij doen in Europa al minstens 5 jaar niks meer. Ook al 5 jaar geen kampioen geworden, en toch zal die Sangaré voor zeker 37,5 miljoen vertrekken.

30 miljoen voor Kökcü is gewoon teleurstellend, punt. Je beste speler nu al verkopen en de transferwindow is niet eens open. Het is mooi geweest met die dubbelrol van Te Kloese, tijd om een echte TD aan te stellen zodat hij zich kan focussen op zijn functie als Algemeen Directeur.

10-06-2023 12:41

Peterk +35222

zo is het maar mensen gebruiken dit soort teksten omdat ze niet durven toe te geven dat Feyenoord dit niet goed gedaan heeft...

10-06-2023 13:33

Wereldster +10189

En die manueke dan?

11-06-2023 21:39

Alex1908 +4678

Kun jij dit om de 7 berichten even copy en paste. Er zijn er die het nog altijd niet snappen.

10-06-2023 11:45

keescf +26503

Ik ben nu vooral benieuwd hoe ze het gat Kökcü gaan opvangen. Dat is een zeer lastige uitdaging. Ik snap ook niet waarom hij zo graag naar Benfica wil. Kleinere competitie en sportief niet echt een stap voorwaarts.

10-06-2023 11:16

Max23 +130

Naja, ze hebben de afgelopen 2 jaar de kwartfinale van de CL gehaald

10-06-2023 11:22

keescf +26503

Eens, maar Feyenoord zit gigantisch in de lift. Die stijging meepakken was niet raar geweest.

10-06-2023 11:23

lerenbalmetveter +2914

Is geen garatie hé, Benfica speelt elk jaar CL

10-06-2023 11:29

GuusBrox78 +1694

Die garantie is nu weg, nu Portugal 1 CL plek minder heeft en de Eredivisie die CL plek van Portugal heeft overgenomen.

10-06-2023 11:37

David.W +9798

Kleinere competitie ja vast. Portugal speelde standaard met 3 clubs in de Champions League, waar Nederland het moest doen met 1 club daar. Daarbij wordt Benfica 8van de 10x kampioen. En heeft die club echt grote spelers in het verleden en heden gehad.. dus je kan ook zo bekijken dat Benfica en prima tussen stap is naar de grote clubs op deze aarde

10-06-2023 11:26

keescf +26503

Je praat inderdaad in het verleden, ''speelde standaard met 3 clubs in CL''. Dat is al even niet meer zo en Nederland staat nu boven Portugal.

10-06-2023 11:29

lerenbalmetveter +2914

Geen verleden, afgelopen CL seizoen 3 Portugese clubs in CL.

10-06-2023 11:33

GuusBrox78 +1694

Porto wordt vaker kampioen en ze zijn ook een aantal keer 3de geeindgigd in die 10 jaar. Nu ze 1 CL plek kwijt zijn geraakt aan de Eredivisie, ligt het echt niet zo voor de hand dat Benfica CL voetbal gaat spelen de komende seizoenen.

10-06-2023 11:39

detrotsvanrotterdam +8731

Deze man heeft gelijk. Nederland is Portugal voorbijg op de coeëfficientenladder maar onze punten komen vooral uit de Conference League en Portugal doet met 3 teams mee in de Champions Leugue. De top is in Portugal echt wel beter, of i.i.g. constanter, als bij ons..

10-06-2023 12:00

Raftel +6748

Welke 3 Portugese clubs deden mee in de Champions League dan dit seizoen?

10-06-2023 12:44

detrotsvanrotterdam +8731

Volgens mij is het antwoord er al: Szcymanski, Timber, Zerrouki en Wieffer met vd Belt erachter.
Als je iemand als vervanger wilt halen dan herhaal ik mijn tip van vorig jaar zomer: Mike Tresor van Genk. Maar ja,, diie is nu als speler van het jaar als en sssistenkoning schier onbetaalbaar geworden.

10-06-2023 11:52

MrTeacher +1173

En toch kunnen ze Kökçü 3x zoveel salaris betalen.... hoe kan dat dan!?

10-06-2023 15:53

TeS1979 +4373

Als 25 procent klopt zou ik deze deal wel dik vinden.
Was eerst ontevreden voor 30 en 20%.
Maar 25 % zou top zijn en kan ook zo maar want je krijgt ook al een opleidings percentage van 5 a 6 , dus als ze 20 bedongen hebben zonder het opleidings percentage dan kom je idd op rond de 25.
Benfica zal kokcu altijd met winst willen verkopen en door dit percentage zullen ze al zeker 50 moeten pakken anders pakken ze niets. Pakt te kloese toch lekker weer ff 12.5 wat een mooi totaal maakt, alles hierboven is top.

10-06-2023 11:01

detrotsvanrotterdam +8731

Nee het opleidingspercentage zit in de 20%.

10-06-2023 11:54

TeS1979 +4373

Oke dat gedeelte had ik nog niet gelezen, dat zou jammer zijn.

10-06-2023 13:15

TeS1979 +4373

Heb wel gelezen 25 procent rechten behouden

10-06-2023 13:16

gogo9Q +1513

Ik vind 30 mil als nog niet echt veel, echter heb je afgelopen seizoen ook gezien wat Kloese en arne met een soort gelijk bedrag kunnen halen.

dat stelt mij wel gerust er zal vast een creatieve slimme leider terug gehaald worden, plus nog aanvallende versterkingen!! en niet te vergeten nog centrale verdedigers.

10-06-2023 10:57

Roffadam +285

-Verkoop record van de club verbroken
-Aankoop record van Portugal verbroken
-Kan zomaar volgend jaar voor 100 mil naar de PL
- De toon is gezet!

Tuurlijk hadden we liever gezien dat hij direct 40+ had opgeleverd maar momenteel hebben wij europees niet die status waardoor we kunnen krijgen wat we willen.

Geen zorgen kamaraden, binnen drie jaar hebben wij die status wel!

10-06-2023 10:56

jack98 +47538

Verwacht naast het vertrek van Orkun geen andere verkopen van basisspelers, en dus ook helemaal geen nieuwe transferrecords deze zomer.

10-06-2023 10:51

Toktok +2226

Gimenez blijft heeft hij al naar buiten gebracht. Gelukkig

10-06-2023 10:48

jespertje +1329

De zomer is lang.....

10-06-2023 12:33

GuusBrox78 +1694

Benfica gaat nu elk jaar shoppen bij Feyenoord. De volgende beste speler zal voor 30 miljoen + 1 euro verkocht worden.

10-06-2023 10:45

Frankie62 +1792

Gewoon dom..Je had gelijk minimaal 40 miljoen moeten vragen

10-06-2023 10:44

KeyFey +3096

Stel....als ze Kokcu voor 40 miljoen doorverkopen krijgen wij daar ±8 a 10 miljoen van, dan zitten we in totaal in de buurt van de verlangde 40 miljoen.
Als de verkoop meer is, wat wel reëel is wordt dit alleen maar meer.
Dus met doorverkoop percentage is de deal best schappelijk.

10-06-2023 10:41

FFL +11049

Is geen doorverkooppercentage, maar 20% eigenaar van de transferrechten. Is toch nèt iets beter

10-06-2023 10:56

KeyFey +3096

Wat is dan het verschil? (ik vraag dit voor een vriend)

10-06-2023 13:35

FFL +11049

Je blijft nu mede-eigenaar van de speler. Bij een doorverkooppercentage kan het zomaar zijn dat dat over het verschil tussen aan-en verkoopprijs is

10-06-2023 15:11

Gers +13113

Lastig iets origineel te bespreken dat al tot het bot afgekloven is

10-06-2023 10:41

Melvin785 +2981

Wow, wat een hoop azijn hier. Bonusweken, uitverkoop, 2 voor de prijs van 1, kort gezegd heeft Te Kloese totaal gefaald....
Maar Te Kloese heeft er echt wel kijk op hoor en is zeker niet de enige persoon binnen Feyenoord die goedkeuring geeft aan een transfer.
Daarbij, hoe kut het voor ons ook is, heeft Kokcü gewoon nog te weinig top wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau. Voor hem is dit gewoon een hele mooie stap omhoog en indirect ook voor Feyenoord. De druk op hem zal bij Benfica lager zijn dan in Engeland waar je na een slechte eerste wedstrijd gelijk bestempeld wordt als miskoop. Hij voorkomt nu een vd Beek scenario die voor (ik geloof) een 40 miljoen naar Engeland ging en daar de bank warm houdt. Als Kokcü in Portugal zijn lijn omhoog kan doorzetten, zie ik het echt wel gebeuren dat Feyenoord nog een mooi geldbedrag bij kan schrijven.

10-06-2023 10:40

Raftel +6748

Zo'n Sangaré heeft natuurlijk wel veel topwedstrijden gespeeld met PSV, kampioen geworden, geïmponeerd in Europa en gaat daarom verkocht worden voor €37,5 miljoen.

10-06-2023 12:47

Melvin785 +2981

Denk dat je eventjes iets over het hoofd ziet...
In Engeland gaan de regels veranderen met het aantal buitenlandse spelers. Sangare is een Engelsman dus een hele interessante speler voor Engelse clubs.

10-06-2023 13:09

Raftel +6748

Sangaré Engels??? Alsjeblieft, zet jezelf toch niet zo voor schut jongen. Dit bevestigd alleen maar dat je wat uit je nek lult om het te lage bedrag van Kökcü goed te praten.

10-06-2023 13:10

Melvin785 +2981

Ok, moet na kort onderzoek toegeven dat ik hier inderdaad naast zit. Is Ivoriaans.

10-06-2023 14:15

Melvin785 +2981

Maar hij is al wel international sinds 2015 en heeft een contract tot 2027 dus dat zal vast ook wel meewegen in de vraagprijs.
Er was wel iets waarom hij ook interessant zou zijn voor Engelse clubs met betrekking tot de nieuwe regels maar kan het zo snel niet terug vinden.

10-06-2023 14:22

tboy68 +2008

Door deze deal bevestigen we dat we minder zijn dan benfica. Wij krijgen blijkbaar niet meer dan 30 mln maar rekenen er op dat benfica minimaal het dubbele gaat krijgen voor dezelfde speler. Waarom? Omdat benfica blijkbaar hoger aangeschreven staat volgens onze eigen onderhandelaars. Kom op zeg, maak jezelf niet zo klein.

10-06-2023 10:37

010Robert +2133

Benfica speelt al sinds 2010 ieder jaar CL… en wij? Wees een beetje realistisch

10-06-2023 10:41

onno +16207

Benfica staat in Europa ook hoger aangeschreven. Niet leuk, maar wel een feit.

10-06-2023 10:42

arthurschopenhauer +23287

Verdiep je eerst eens in de club Benfica voordat je zulke onzin plaatst alsjeblieft

10-06-2023 10:44

Wereldster +10189

Benfica staat op 15 op de eci lijst en wij op de beste positie sinds jaren: plek 39

10-06-2023 10:48

caswise +1264

Denk dat je post aardig mislukt is, waar je vast op het moment van schrijven helemaal achterstond

10-06-2023 11:01

tboy68 +2008

Ben jij zo onzeker dat je overal bevestiging zoekt? Ik niet. Ik schrijf wat ik vind. Sta ik nog steeds achter. Dat niet iedereen hetzelfde denkt is niet vreemd.

10-06-2023 13:25

caswise +1264

Haha haphaphap

10-06-2023 14:14

tboy68 +2008

Ok. Niveau is duidelijk.

10-06-2023 14:29

010Robert +2133

Al deze mensen hier, ontevreden over minimaal 30 miljoen! Vorig jaar hebben we pas een transferrecord van 15 jaar terug verbroken en nu breken we het volgende record.
Als wij structureel meedoen in de CL gaan we sowieso hogere bedragen krijgen, maar kijk eens niet door die Feyenoord bril maar gewoon objectief naar de afgelopen 20 jaar wat we hebben gepresteerd..

10-06-2023 10:35

DonDennis +1963

Zo is het! Gemiddeld 1x in de 10 jaar kampioen en dan gelijk verwachten dat we ook het Europese tranfer record gaan benaderen, laten we realistisch blijven! Volgend jaar na nog een kampioenschap en aansprekende wedstrijden in CL gaan de prijzen vanzelf nog verder omhoog!

10-06-2023 10:42

Technicus +18718

Precies tot vorig jaar geloof ik twee keer overwintert in de EL in 20 jaar. Mensen denken echt dat het football manager is en we gelijk ff bedragen van 40-50 mil gaan ontvangen, de stappen die we de afgelopen twee jaar hebben gezet zijn al gigantisch.

10-06-2023 10:45

FC Apendrecht.nl +29789

Ik snap dat gezeik niet zo omtrent de prijs. Van de Beek ging voor 39 miljoen naar United, Ziyech ging voor 40 miljoen naar Chelsea.

En dat was nadat die gasten een indrukwekkende campagne hadden neergezet in de CL.

30 miljoen is gewoon een hele prima deal voor 75-80% van de rechten.

10-06-2023 10:16

lion63 +14131

Mooie taak voor ons om een indrukwekkende reeks neer te zetten in de CL dit seizoen....

10-06-2023 10:18

Woeke +8663

Naast de 30 mln zijn er ook nog bonussen. En de media hebben het ook niet altijd juist. Ik ben benieuwd of de bron van dit bedrag uit Portugal of Rotterdam komt.

10-06-2023 10:23

kunstgrashater +8553

Zo denk ik er ook over, als Orrie dit niveau nu 5 jaar achter elkaar kan laten zien was het misschien wel te weinig maarja we hebben géén glazen bol het ga je goed Orrie.

10-06-2023 10:40

Technicus +18718

Precies zeg het ze

10-06-2023 10:45

Gers +13113

Precies dit

10-06-2023 10:47

roodwitgekleurd +1353

Tis natuurlijk geen supere lage transfersom.. maar je vergelijkt een huidige transfersom met transfersommen uit het verleden. Terwijl ook de transfersommen meebewegen met tijd.. spelers die vroeger 10 miljoen waard waren zouden nu voor 30 miljoen verkocht worden bijvoorbeeld.

10-06-2023 10:59

roodwitgekleurd +1353

Voor 2010was er geen speler die verkocht werd boven de 100+ nu is het als je goed bent of gezien wordt als de wereld top eerder regelmaat dan uitzondering om boven de 100+ miljoen te kosten.. das een feit* geen onzin. Nu jij weer.

10-06-2023 12:26

Raftel +6748

Realiteit. Zelfs een clown als Antony wordt tegenwoordig verkocht voor €90 miljoen. Maar maak jij jezelf maar wijs dat de transfersommen niet gigantisch zijn gestegen in de afgelopen 20 jaar, zet je alleen maar jezelf mee voor lul.

10-06-2023 12:52

beppie172 +66552

Henk Wery wordt vandaag 80 jaar.
Één van de minder genoemde helden van het topteam dat de EC1 won. Maar ook kampioenschap, beker en UEFA-cup

Oud interview via onderstaande link.

https://twitter.com/voshans/status/1667434149672525824?t=PpUbZzdshkOJ58ZSKN9WrA&s=19

10-06-2023 10:06

Belanda +2967

Gefeliciteerd Henk. En bedankt dat jij Feyenoord, mede, op de kaart hebt gezet

10-06-2023 10:33

FFL +11049

Gigant!! Kreeg helaas 'hoorntjes opgezet' door Franz Hasil. 🤪😂

10-06-2023 10:58

Peterk +35222

30 miljoen verbreken is niet zo'n kunst alhoewel....deze directie doet aan "twee halen en eentje betalen"....wat een afgang. En als een enkeling dit nu opmerkt maar een duidelijke meerderheid is van mening dat met name Te Kloese gefaald heeft. Net zoals hij ook al het schip in ging door veel te veel centen neer te tellen voor een Zerrouki.

Feyenoord heeft gewoon een uitgelezen kans laten liggen met Kokcu om er het maximale uit te slepen. Echt triest maar....ook typisch Feyenoord. Ik zou mij hier eigenlijk niet meer druk over moeten maken. Feyenoord laat weer eens een hoop centjes liggen.

Net zoals men ook geld heeft laten liggen bij de transfers van Aursness en Malacia. Als MU langs komt en je haalt er zo'n bedroevend transferresultaat uit dan doe je het gewoon niet goed. En het is daarom begrijpelijk dat die Portugezen na Aursness er happig op waren om zo snel mogelijk langs te komen voor Kokcu. Het is net als in het bedrijfsleven: als er ergens koopjes te halen zijn moet je zorgen dat je er snel bij bent.

Het komische aan die transfer van Kokcu is dat er nog supporters zijn die het nog een goede deal vinden ook. Ik ben benieuwd naar hun mening als er straks andere spelers uit Nederland vertrekken die meer geld opleveren...en dat zal ook niet bijzonder zijn omdat in de internationale markt momenteel zulke bedragen als vrij normaal worden beschouwd...

Dit transferresultaat toont aan dat er snel een TD aangesteld moet worden want nu is het Te Kloese die zowel voor TD als AD speelt en dat is een slechte zaak. Als het om zulke bedragen gaat moet daar veel breder naar gekeken worden en heb je ook de inbreng van anderen nodig om tot een goed besluit te komen. Nu keurt slager Te Kloese zijn eigen vlees en dat is niet goed.

Maar door de titel zijn een hoop mensen een beetje verblind geraakt en het zicht op de realiteit verloren. De transfer van Kokcu is er een mooi voorbeeld van. Hopelijk steekt men wat op van deze dure les en komt er verbreding van de directie want dat is echt noodzakelijk...

10-06-2023 10:05

Janjaapdepaapknaap +2104

Jeetje.. dat ze jou nog niet hebben gevraagd als TD, ouwe kenner dat je er bent. Ik blijf onze Dennis toch meer vertrouwen dan jou.. Sorry dat ik na zo'n lang bericht toch nog blind blijf!

10-06-2023 10:09

dieguymetlanghaaropz4 +1512

Teveel woorden, niet gelezen

10-06-2023 10:22

arthurschopenhauer +23287

Gerapporteerd wegens te veel tekst

10-06-2023 10:31

Bart2021 +1056

Je bent een pannenkoek zonder verstand

10-06-2023 10:35

Belanda +2967

Zo'n hoogbegaafde als jij kunnen we goed gebruiken. Lekker zeiken vanaf de zijlijn. Je bent duidelijk vergeten uit welk dal we hebben moeten klimmen.

10-06-2023 10:36

onno +16207

Een meerderheid op fr12 vindt het ook ok om eerste te staan in het boeteklassement van de UEFA, dus die duidelijke meerderheid hier zegt mij niet zoveel. Vind het een goede deal. Misschien zelfs beter voor Feyenoord dan voor Kökcü. Lijkt mij dat jij verblind bent geraakt door de lokale bewieroking van Kökcü en de realiteit uit het oog bent verloren. Of anders misschien door een fakkel?

10-06-2023 10:39

FFL +11049

Toont het gebrekkige IQ en gemis van fatsoen bij veel van die gasten

10-06-2023 11:00

Technicus +18718

En opnieuw lul je alleen maar opportunistische onzin. Gelukkig weet jij veel beter hoe de markt in elkaar zit.

10-06-2023 10:46

Gers +13113

Malacia is wisselspeler daar toch?

10-06-2023 10:49

Leonardo2 +3167

Natuurlijk leven we in het hier en nu, maar Kokcu heeft nu gewoon een kleine stap omhoog gezet. Momenteel spelen er geen oud spelers van ons bij grote clubs, we kunnen niet gaan wijzen naar spelers die zomaar slagen bij grotere clubs.

Bij Kokcu heb ik dat vertrouwen wel. Als hij zich een beetje doorontwikkeld, kan hij zomaar in de top 10/15 van Europa uitkomen. Dat is ook wat waard.
Ik verwacht niet dat hij dat niveau nu al heeft.

Dit is gewoon de fase waar we nu inzitten. Helaas is dat niet anders.

Natuurlijk is het jammer dat Kokcu nu niet naar een Tottenham, Atletico of Juventus gaat voor een bedrag rond de 40 miljoen, maar ik weet niet of hij daar zou slagen. Terwijl je die garantie bij Benfica wel min of meer hebt.

10-06-2023 10:02

Snelterugnaardetop +36374

🎵het zijn weer hamsterweeeeeeken, HAMSTEREN🎵

NU in de AANBIEDING bij aankoop van 1 middenvelder de 2e gratis!
Zo koopt u nu aursnes en Kokcü voor de prijs van 1, 42 milj!
2 halen = 1 betalen
50% korting!

🎵Alles mag, alles kan weken! Dat isss t lekkereee van fey e noord🎵

10-06-2023 10:01

lilly010 +4675

Vergeet je bonuskaart niet.. anders geen korting

10-06-2023 10:22

FFL +11049

U bent een bewezen gevalletje 'te dlm om te poepen'

10-06-2023 15:14

robin_superfeyenoord +1816

Als Kokcu over 2 jaar voor 75/80 miljoen verkocht word dan heeft Feyenoord totaal 45 a 47 miljoen verdient aan deze transfer. En Benfica is op dit moment een perfecte stap voor hem.

10-06-2023 10:00

PaulR +1572

Ik vond juist dat hij het heel goed deed? Hoezo is een stap terug dan de perfecte stap? 🤔

10-06-2023 10:03

filosoof12 +1987

Maar die gozer gaat echt niet zomaar voor 75/80 weg haha.

10-06-2023 10:07

arthurschopenhauer +23287

Waarom denk jij van niet?

Als hij net zo belangrijk wordt bij Benfica als bij ons, dan gaat hij zeker wel voor zo’n bedrag weg.

Aursnes is inmiddels ook al 50 miljoen waard hè

10-06-2023 10:32

Raftel +6748

Is Aursnes al verkocht dan? En Aursnes is echt geen 50 miljoen waard. Wat zit je nou dom te lullen allemaal?

10-06-2023 12:56

JosTrossenLos +1470

Het is onze captain gegund om door te groeien en een wereldtopper te worden. Die prijs van 30 miljoen doet alleen pijn. Je weet als ze direct alles willen betalen, dat je te weinig vraagt en het niet slim hebt gespeeld..

10-06-2023 09:58

Spiderpig +176996

Ik wel ....uitverkoop is voorbij

10-06-2023 09:55

svanw84 +11164

Daarom sluit van Eersel niet uit dat het record van het uitgaande transferbedrag weer wordt verbroken.

10-06-2023 09:57

FRFriesland +13515

Ben heel benieuwd naar de afweging van Te Kloese waarom hij deze deal heeft geaccepteerd.

10-06-2023 09:54

Spiderpig +176996

Misschien wou Kokcu heel graag en zijn er afspraken gemaakt vorig jaar zomer

10-06-2023 10:06

FRFriesland +13515

Precies dat zou een belangrijk aspect in zijn afweging kunnen zijn.

10-06-2023 10:53

robin_snowdog +1288

Kokcu heeft zelf ook wensen die gerespecteerd dienen te worden, vorig jaar kon hij weg, maar koos ervoor te blijven, nu is dus iedereen blij met nog een extra toetje als hij voor de hoofdprijs wordt verkocht door Benfica.

10-06-2023 10:07

marwas +514

Afdeling open deuren in trappen van de heren analisten van Rijnmond. Dit soort gewauwel zouden een hele hoop mensen echt met gemak elke week kunnen doen op TV. Sterker nog, we zouden het nog beter doen ook.

10-06-2023 09:46

lilly010 +4675

Precies, ze zullen wel stroeve deuren hebben die je met wat geweld moet openen daaro in het Rijnmond gebouw

10-06-2023 10:25

foreverfey +26603

Gimenez gaat sws meer opleveren. Aanvallers zijn altijd goud waard.

10-06-2023 09:36

hans_berkheij +2093

Daarom lukt het ons ook niet zo goed om voor een acceptabele prijs goede vleugelaanvallers te halen.

10-06-2023 10:13

keukenkoning +8308

Wauw... kunnen we nu eindelijk verder? Bedrag is bedrag.... het lijkt me zinvoller om lekker te speculeren welke Gnonto we nu gaan kopen.

Ik heb weinig eisen.....als ze maar corners kunnen nemen. Dat heeft Orrie zijn prijs namelijk gedrukt met 29miljoen.

10-06-2023 09:35

MarcoG +11383

Nee, juist door hier niet over blijven door te gaan blijven we de lidl van de voetbal wereld.

10-06-2023 09:41

keukenkoning +8308

Tsja.... dit jaar overwinteren in de CL zal alles anders maken. Als je dan ook nog eens je titel prolongeert dan is de koopjeshoek voor altijd gesloten.

10-06-2023 09:48

Raftel +6748

Hahah je gelooft het zelf bijna. Gasten als jij zullen dan weer met het volgende excuus komen als Geertruida voor maar €20 miljoen verkocht wordt.

10-06-2023 12:58

keescf +26503

30 miljoen is weinig. Als hij volgend seizoen CL zou spelen en het contract 1 seizoen verlengt verkoop je hem voor 50 of 60.
Daarnaast Benfica... Leuk weer, maar gewoon kleine competitie.

10-06-2023 09:33

svanw84 +11164

Ligt er ook maar net aan hoe er gepresteerd wordt in de CL. Ik merk dat veel supporters zich heel snel te rijk rekenen.

10-06-2023 09:58

OJ84 +2735

Snap zijn keuze niet. Benfica…. Kom op man! Had dan gewoon nog 1 jaar gebleven. Ben ik de enige die dit geen stap omhoog vindt? Kijkende naar club en competitie?

10-06-2023 09:32

michiel2424 +29275

Het is een perfecte tussenstap

10-06-2023 09:33

Joepie. +10207

Van de 6e competitie van Europa naar de 7e competitie.

10-06-2023 09:35

FR_Domingo +14960

Nee, 3x zoveel salaris, nieuwe omgeving, altijd meedoen om het kampioenschap, spelen in de CL en hij speelt daar sowieso. Genoeg potentieel om te groeien en vanuit 2 seizoenen bij Benfica nog een stap te maken. Mensen kunnen wel lullen van Feyenoord dit en CL zo maar hij is gewoon toe aan die nieuwe stap en ik begrijp zijn keuze wel. Ga naar pakweg Chelsea, United of Spurs en zie maar of je daar gaat spelen…. Kijk naar Bergwijn of Ziyech….. als hij vanuit Benfica die stap maakt komt die heel anders binnen. Gewoon strategisch een veilige maar zeker geen slechte keuze

10-06-2023 09:43

svanw84 +11164

Goed verwoord! Veel supporters zijn hun realisme kwijt en slaan door. Maar jij verwoord het gewoon goed.

10-06-2023 09:59

OJ84 +2735

Wellicht heb je gelijk. Maar los van de clubs die jij aangeeft zouden clubs als Dortmund/Leipzig of Newcastle/Brighton prima kunnen. Kans op basis is ook bij deze clubs groot en zit je bij grotere clubs in Europa.

En nee, het is niet onrealistisch hoe ik denk zoals hieronder beweert , maar ik vind het simpelweg geen stap omhoog. Dank voor jouw uitleg. Nogmaals, ook iets voor te zeggen.

10-06-2023 10:12

hans_berkheij +2093

Vanuit Kokcu begrijp ik het ook wel.

10-06-2023 10:15

FR_Domingo +14960

Lees mijn stuk nog ff en als je dan tot de conclusie komt dat het geen stap omhoog is dan hebben wij klaarblijkelijk een andere definitie van stap omhoog. Stilstand is ook achteruitgang hè, hij kan daar op zo veel gronden zichzelf ontwikkelen dat ik het steeds meer een logische (en vooral ook slimme) keuze ga vinden. Langzaam groeien naar een mooie top 15 club. Kijk ff naar onze vriend Bruma die op zijn 16e al bij Chelsea zat, speelt nu in het mooie Friesland!

10-06-2023 11:02

FFL +11049

En die clubs stonden, tegen elkaar opbiedend, allemaal in de rij om Kökçü te contracteren. 🥳🤡

10-06-2023 15:15

MeneerLarsson +11019

Ik weet dat er op een gegeven moment bedragen zoals € 40 miljoen + rond gingen, maar ik denk wel dat er sprake moet zijn van een bepaald realisme. In twee jaar tijd is er al veel progressie geboekt, maar voor te Kloese was het zo, zo onrustig bij de club en alles wat er om heen gebeurde. Bedenk je wel, voor dik twee jaar had Feyenoord als club;

- Wederom een algemeen directeur die was opgestapt; binnen korte tijd had je twee man eigenlijk weg gestuurd.
- Een hoofdpijn dossier mbt het stadion wat jaren heeft geduurd.
- De negatieve gevolgen van Corona
- Weinig positieve lichtpunten in Europa
- Een selectie met weinig waarde op dat moment (hier en daar potentie)
- Oftewel, weinig transfer inkomsten
- Een scouting apparaat wat verouderd was
- Gerommel op Varkenoord tussen de oude en nieuwe garde
- En het belangrijkste; een club zonder lange termijn visie
- Het vervelendste, een Ajax en PSV waarbij de kloof alleen maar leek te groeien.

Wat ik hierboven opnoemen, daarvan is het merendeel inmiddels opgepakt en in sommige gevallen zo snel gegaan dat ik in dat opzicht Feyenoord op een positieve manier niet herken en dat levert mij persoonlijk een prettig gevoel op.

Te Kloese als rustgevende factor; zegt heerlijk verstandige dingen. Het stadion dossier duidelijkheid geven. Orde op zaken stellen bij Varkenoord, vooral moderniseren (Arnesen, held), Slot aanstellen, een Conference League finale spelen, leuke spelers gehaald, spelers beter gemaakt, met een herkenbare stijl voetballen… en dat met een beduidend minder budget. En dan kampioen worden. Al gaan we nu voor het eerst over de € 100 miljoen qua budget.

Daar komt inmiddels bij dat je in amper twee jaar er voor gezorgd hebt dat je nu spelers voor twee keer zo veel geld verkoopt. We deden ze soms voor een broodje braadworst en een lauwe cola weg, maar nu hebben we spelers die € 25 en over de € 30 miljoen waard zijn. Dit is enkel het begin van iets moois hoop ik.

10-06-2023 09:28

Snelterugnaardetop +36374

Jij bent zo een blinde feyenoorder..

Dat is ons grootste probleem. Door onze immense liefde voor de club blijven mensen ook fouten tot in het oneindige verdedigen... zo ging t ook met martin, immers etc etc etc..

Omdat ze als onderdeel van feyenoord gezien worden mag niemand er iets negatiefs over zeggen..

Onze sterkte is daardoor ook onze zwakte. Liefde maakt blind.................

Je moet gewoon kritisch blijven. Daar wordt de club beter van! We hadden t fooitje van aursnes kei maar dan ook KEIHARD massaal moeten veroordelen. Dan had feyenoord nu we 2 x gedacht voordat ze weer dezelfde fouten maken.. maar nu gaan ze t gewoon weer doen..

Onze eigen liefde is 1van de redenen waarom we een top 2 in nl hebbeb ipv een top 3

10-06-2023 09:33

Actcom.N +332

We moeten inderdaad kritisch blijven en liefde maakt blind. Maar voor Aursnes hebben we vorig jaar een goede prijs gekregen. Dat ie nu meer waard zal zijn doet daar niks aan af.

10-06-2023 09:41

Snelterugnaardetop +36374

Verklaar u eens?

En zeg niet;
1jarig contract t was 2
Hij heeft weinig gekost. Kokcü heeft nul gekost. Hadden we die dan gratis moeten laten gaan?

10-06-2023 09:42

MeneerLarsson +11019

Uh, wie verdedig ik?

Ik zie namelijk ook geen concrete punten in je betoog; dat we “kritisch moeten blijven” is een ding wat zeker is. Maar ik denk dat je de focus op de verkeerde dingen legt en dat je verwachtingspatroon te onrealistisch is. Niet om er een welles niettes verhaal van te maken, maar ik denk dat er maar één blind is en dat komt door de euro tekens die in je ogen zit haha.

Aursnes is daar een mooi voorbeeld van; het oude Feyenoord had een bod van vijf miljoen geaccepteerd bijvoorbeeld. Tuurlijk doet het zeer om te lezen dat Benfica zei “zo hey zon goede voetballer voor een prikkie, onvoorstelbaar”, maar je hebt een speler die je voor zes ton hebt gekocht verpatst voor € 15 miljoen. Dat is een uitstekende return on investment.

Kritisch zijn is belangrijk; maar Feyenoorders (en daar heb ik me ook schuldig aan gemaakt de laatste jaren) zijn ook kampioen hopen tegen beter weten in. We moeten ook niet te hard van stapel lopen direct. Er worden mooie stappen gezet nu en hopelijk met een goede Champions League campagne word het zelfs beter.

10-06-2023 09:50

Arjuanito +9231

Mooi stukje… 100% eens

10-06-2023 09:33

MarcoG +11383

En weer een hele rij met excuses om het maar goed te praten. Het moet keihard duidelijk worden dat bedragen die we krijgen voor Aursnes en Kokcu onacceptabel zijn en dat we beter verwachten van het Maasgebouw.

10-06-2023 09:44

LM +7766

Hihihi. Dit zijn van die stoere uitspraken.

10-06-2023 09:47

MarcoG +11383

Wat is er stoer aan?

10-06-2023 09:52

VSOPXO +62470

Sta je al klaar met je verhuisdoos

10-06-2023 10:20

Raftel +6748

Je lult maar wat. PSV is al jaren geen kampioen en breekt nog langer geen potten in Europa. En toch gaat Sangaré, die minder is dan Kökcü, voor 37,5 miljoen verkocht worden. Daar gaat je betoog.

10-06-2023 13:03

porto1908fr +10593

Kameraden, ik snap de emoties betreffende de verkoop van Orkun maar snap eerlijk gezegd niet het klagen over de prijs.
Vandaag de dag worden transfer sommen bijna altijd in delen betaald, als ik het goed heb begrepen van DtK is er een directe betaling van 30+ miljoen afgesproken.
Daarnaast 20% transfer rechten. Iedereen staart zich blind op de afkoopsom van 120 miljoen. Dat is gewoon een getal.
Stel Orkun haalt de top net niet en Benfica verkoopt hem voor 'maar' 75 miljoen, daar 20% van levert een extra op van 15 miljoen, totaal dan heeft Orkun 45+ miljoen opgeleverd.

10-06-2023 09:11

joebeste +1703

Ja stel hij dient daar zn contract uit, dan levert t helemaal niks op

10-06-2023 09:17

Stevenachterhuis +2972

Precies dit. Ik vind het helemaal kut.

10-06-2023 09:27

MarcoG +11383

Daar heeft Kokcu toch echt ook wat over te zeggen.

10-06-2023 09:29

porto1908fr +10593

Nee, stel, hij dient zijn contract bij Feyenoord uit, dan levert hij helemaal niets op.

10-06-2023 09:30

porto1908fr +10593

Juist, Benfica staat erom bekend hier in Portugal dat die géén grote spelers uit hun contract laat lopen.
Het is of bijtekenen of verkopen.

10-06-2023 09:31

MarcoG +11383

Dan zorgt hij er mede voor dat we nog 2 jaar kampioen worden, is meer waard dan 30 miljoen.

10-06-2023 09:46

MarcoG +11383

Leuk, maar ik heb liever 7,5 tot 10 miljoen meer voor zeker dan misschien 15 miljoen over 4 jaar.

10-06-2023 09:30

Traunerworden +13781

lul niet zo dom. je kan hem verkopen voorminimaal 40 miljoen exclusief doorverkooppercentage. 30 vast is gewoon schandalig. en nu zit je dus elk weekend naar die kutcompetitie te kijken of orkun speelt en hoe het daar gaat, in de hoop dat hij wordt verkocht voor die paar extra miljoen..... dat is gewoon een waardeloze, echt compleet waardeloze deal voor een verkopende partij. onbegrijpelijk dat ze niet gewoon 2 weken hebben gewacht en nog een keer nee hebben gezegd.... is bijna een basisregel in deze sector.

10-06-2023 09:31

porto1908fr +10593

Gestopt bij LUL!
Enig respect voor andermans mening zou fijn zijn.
Jij denkt dit, een ander zus en ik denk zo.
Fijn weekend nog.

10-06-2023 09:36

Harrypipo +9004

Je hoeft niet te kijken

10-06-2023 10:22

feyenoordgazza +4012

Ik snap die emoties ook niet net als jij .
Maar ik snap ook niet dat gelul met cijfers niet.
Niemand weet wat de deal gaat zijn ,maar weet wel te vertellen dat het te weinig is .
En ik neem ook niet aan dat feyenoord benfica of kokcu fff de media gebeld heeft en de deal vertelt heeft .
Dat waarschijnlijk kokcu minder oplevert dan een 020 speler heeft gewoon te maken met de cl en dat hij volgens mjj geen ek of wk heeft gespeeld .
Ben zelf ook geen voorstander van lagere som en doorverkoop hoger.
Maar heb het volste vertrouwen in onze directeur van alles te kloese .
Is toch een verademing ivm wat er hiervoor zat

10-06-2023 09:37

porto1908fr +10593

Juist. Zo 100% met je eens.
'Iedereen' weet de details maar niemand zat aan tafel.

10-06-2023 10:54

demolenaar +18907

25% ipv 20% las ik dus met die 75M transfer dan 22.5M + 30 = 52.5M

10-06-2023 15:24

Liser +19916

Dat transferrecord zal echt niet deze zomer nog verbroken worden.
Andere clubs zien dat we nog steeds niet de hoofdprijs krijgen voor onze spelers, zelfs niet voor onze aanvoerder.

10-06-2023 09:11

MarcoG +11383

Precies, en met de excuses die hier bedacht worden om de 30 miljoen goed te praten heeft Gimenez helemaal niets in zijn voordeel om meer op te brengen.

10-06-2023 09:31

Jozef4ever +820

Hij is spits.

10-06-2023 09:34

MarcoG +11383

Zoals hieronder, geen CL, geen WK, geen vaste spits Mexico en geeneens topscorer in de Micky Mouse competitie. Dus moeten we blij zijn met 20 miljoen. Dan maken we ook nog eens 10 miljoen winst in een jaar, iedereen blij met weer een fantastische transfer.

10-06-2023 09:50

feyenoordgazza +4012

Die geen cl en ek of wk gespeeld heeft

10-06-2023 09:39

bar +3911

Natuurlijk, als andere clubs zien waarvoor wij onze beste speler van 22 jaar weggeven komen ze als bijen op stroop af. Dag Hancko,dag Gimenez.

10-06-2023 09:09

Rotterdam1983 +5793

Moet je een tissue??

10-06-2023 09:29

MarcoG +11383

Dag Geertruida. Levert ons toch weer 50 miljoen op deze 3.

10-06-2023 09:32

Elburg +3407

Eerst maar eens afwachten wat er straks officieel naar buiten word gebracht. Die journalisten zitten niet aan de onderhandelingstafel dus beetje vertrouwen maar hebben in dtk

10-06-2023 09:07

MarcoG +11383

Ja, want de laatste 2 jaar zaten ze er altijd naast bij onze verkopen?

10-06-2023 09:33

Elburg +3407

Nou kan me niet heugen dat ze altijd alles goed hebben voorspeld

10-06-2023 09:52

MarcoG +11383

Ze wisten precies de 12 miljoen voor Lyon en later de 15 voor Manchester bij Malacia, de 25 voor Sini en 12 van Aursnes. Dus ik vermoed dat ze er nu ook weer dicht bij zitten.

10-06-2023 09:54

Elburg +3407

We gaan het meemaken

10-06-2023 11:07

MarcoG +11383

Gimenez gaat natuurlijk nooit het record verbreken. Die heeft nog maar eenn4 jarig contract dus kan nooit zo duur zijn zonder champions league ervaring.

10-06-2023 09:05

Mitch1974 +45

Wat bedoel je met " nog maar een 4jarig contract? Hoe langer het contract des te beter voor de prijs die ze kunnen vragen.

10-06-2023 09:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties