Kritiek na strafschop: ''Ik vind Higler echt een pannenkoek''

Kritiek na strafschop: ''Ik vind Higler echt een pannenkoek''

Uiteraard is een Rotterdamse derby niet compleet zonder het commentaar van Radio Rijnmond. Na de wedstrijd kwam het Feyenoord-deel van de verslaggeving bijeen om de overwinning op Het Kasteel te analyseren. Een duidelijke en meer dan terechte overwinning bleek de conclusie. Verder bespraken de heren het resolute optreden van Timon Wellenreuther en het niet zo resolute werk van de scheidsrechter van dienst.

Het landskampioenschap is vergeven, aldus Dennis Kranenburg: ''Het kan echt niet meer mis.'' De commentator van dienst in Spangen was tijdens de wedstrijd ook uitermate zelfverzekerd over de uitkomst van de Rotterdamse tweestrijd. ''Feyenoord is fit, blijft rustig en je weet dat er kansen zullen komen. Ik had niet het idee dat Sparta de wedstrijd over de streep zou trekken.''

Dennis van Eersel voegt hier nog een kleine sneer aan toe richting het Spartaanse deel van de regionale omroep. ''Een terechte winnaar. Feyenoord was op het veld de betere. Het heeft meer middelen, supporters en prijzen. Dus de discussie wie de grootste is, hoeven we hier niet meer te houden.''

Wellenreuther
De doelverdediger die de laatste periode Justin Bijlow moest doen vergeten, lijkt op stoom te zijn geraakt. ''Hij begon weifelend toen hij Bijlow moest vervangen, wat een geweldige keeper is. Maar er waren wel wat momenten waarbij je denkt dat hij meer had kunnen doen. Door zijn reddingen vandaag en in de ArenA heeft hij een wezenlijk aandeel in de landstitel. Nadat hij de penalty had gestopt staat hij in het doel met het idee: wie maakt mij hier iets.''

Scheidsrechter
Het spreekwoordelijke stoom komt nog uit de oren van het duo als het gaat over de penalty: ''Ik vind Higler echt een pannenkoek. We hebben een paar goede scheidsrechters in Nederland, maar daar hoort hij niet bij. Wieffer springt omhoog, hij moet zijn arm ergens laten en de bal komt daar tegen, maar hij voorkomt er geen doelpunt mee. Aan de andere kant had Feyenoord ook een strafschop moeten hebben na hands van Vriends.'' Van Eersel voegt er aan toe: ''Hij is echt niet rechtlijnig.''

Record
Een decennia oud record is vandaag geëvenaard door de Mexicaanse spits. ''Gimenez heeft als tweede Feyenoorder ooit zes Eredivisie uitwedstrijden op rij gescoord. De eerste was Ove Kindvall in 1967. Gimenez kwam begin dit seizoen binnen, zonder dat hij hele wedstrijden kon spelen en nu dit. Ik denk dat hij blijft. Hij heeft het onwijs naar zijn zin, en ze hebben hem geadviseerd om nog een heel jaar bij Feyenoord te blijven. Maar het is afhankelijk van welke club zich meldt en voor welk bedrag.''

Vleugellam?
Ten slotte bespreekt men in podcast Feyenoord de situatie op de vleugels. Het sentiment rond de buitenspelers was lang negatief, onterecht zo blijkt. ''Heel vaak praten mensen elkaar na dat het rendement op de vleugels bij Feyenoord beter kan. Dat blijkt eigenlijk beduidend hoger dan vorig seizoen. Ze zijn nu ook bezig om Idrissi over te nemen van Sevilla. Paixão is behoorlijk bedrijvig, maar van Idrissi gaat meer dreiging uit.''

Plaats reactie
666

KeyFey +3067

Nooit meer Higler, autoritaire Snavel.

03-04-2023 17:53

SICBO888 +502

Bij ESPN mogen ze best de waanzinnige beslissingen van de heer Higler onder de loep nemen. Inconsequent handsballen zien, scheidsrechtersbal aan de verkeerde kleur geven, terugspeelbal toestaan, duwfout in de 16 niet zien... en ga zo maar door.
Nee, dan liever over die terechte buitenspel beslissing bij die snavels. Dan raken die clowns niet uitgepraat.

Selectieve verontwaardiging.

03-04-2023 16:07

hulst24 +4109

Idrissi overnemen ? Hij zal wel goed kunnen kaarten in de bus terug , anders zou ik niet weten waarom ze hem over willen nemen.

03-04-2023 15:43

Roffainha +1082

Nouja, als ze hem voor een redelijk bedrag kunnen halen. Heeft toch belangrijke doelpunten gemaakt en zie maar eens een linksbuiten te halen die er gelijk kan staan.

Het is een speler met specifieke kwaliteiten maar ook duidelijk zijn tekortkomingen. Volgend jaar gaan we Champions League in, dan is het goed om een speler als hem erbij te hebben. Die toch ervaring heeft en een wedstrijd kan beslissen.

Maar alleen als hij tegen een redelijk bedrag te halen is, maar dat spreekt voor zich.

03-04-2023 16:32

hulst24 +4109

Ik denk niet dat hij goedkoop is ook niet in salaris en we hebben paxiao natuurlijk nog

03-04-2023 18:26

Roffainha +1082

Zeker. Ik hoop dat Paixao volgend seizoen er kan staan, maar dat is afwachten.

We gaan wel wedstrijden spelen in de Champions League. Dus we moeten een brede selectie houden. Met Idrissi weet je wat je in huis haalt. We moeten het niet alleen met jonge spelers doen, en zeker wat ervaren spelers in het team houden. Daar kan hij er eentjes van zijn.

Maar hij zal inderdaad niet goedkoop zijn, ook niet qua salaris. En hij heeft duidelijk zijn minpunten. Dus ik kan ook begrijpen als Feyenoord voor een andere rechtsbuiten gaat.

Veel zal afhangen van wat Sevilla vraagt en Idrissi als salaris vraagt, denk ik.

04-04-2023 14:36

Theedoek +17449

Ik vond die terugspeelbal gek. En daar is zo weinig aandacht voor omdat het al 1-3 stond.

03-04-2023 15:25

HumbleFR +1676

Feyenoord heeft het antwoord op de aparte besluiten van de scheid/var.... Doelpunten maken en voor staan...


Dus niet leunen op scheids en var en hopen dat je dan de wedstrijd wint.. Gewoon op eigen kracht.

En dan kan er niet gesproken worden over Lucky Feyenoord...

03-04-2023 14:57

No-one-likes-us +11045

Ik vond de scheidsrechters dit weekend zeer goed wat kleine foutjes bij Feyenoord maar dat hebben ze ruimschoots goedgemaakt bij GAE

03-04-2023 14:35

OmeChris +3901

Er is altijd een zweem van 'ik gun het jullie niet' als hij Feyenoord fluit.

Higler heeft het niet kunnen voorkomen dat we deze wedstrijd wonnen,
Lekker man

03-04-2023 14:32

JDN1987 +22446

Discussie wie de grootste is? Is dat na de oorlog nog een discussie geweest dan? Sparta was in de jaren 60 al weg gezakt

03-04-2023 13:27

wiet piet +8865

Hij werdt gek van die sparta supporters.

03-04-2023 14:06

JDN1987 +22446

Die moeten gewoon weer even degraderen. Dan zijn ze weer even stil. Een spartaan is gewoon exact het zelfde als een neus . Alleen zit er bij een spartaan nog frustratie bij om dat ze niet het succes hebben naast het griezeligheid wat bij ren spartaan net zo erg is als bij een neus. Het is gewoon ajax in het klein

03-04-2023 14:17

RayR1989 +691

Vind dat je als scheids neutraal moet zijn! En bij blom en higler gaat duidelijk club liefde voor het vak scheids uit oefenen ik zou beide na vele malen betrappen hier op uit de functie gezien worden...

03-04-2023 13:18

Hetvaltnietmee +4784

Mik, zou jij als grootste Feyenoorder van het jaar, onze helden de kampioenschaal willen uitreiken?

03-04-2023 12:57

Cor.H +779

vorig jaar gaf higler 2stuks aan AZ tegen ons

03-04-2023 12:39

1908_Paul_12 +736

prima als je dan een penalty geeft maar dan moet hij em ook aan ons geven. Ook snap ik niet dat de keeper de bal na een terugspeelbal zomaar in zn handen mag pakken?? higler durft gewoon niet die penalty te geven

03-04-2023 12:10

lsimon +1240

Terugspeelbal is geen penalty maar een indirecte vrije trap. Voor de rest is Higler inderdaad een zeer matige scheidsrechter die meestal tegen Feyenoord fluit.

03-04-2023 17:25

charlaykc +9414

Hij moet hem dan aan de andere kant ook geven.

03-04-2023 11:50

wibo +212

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Het niveau van onze scheidsrechters is in combinatie met de VAR te laag. Dit weekend ook weer veel fouten. Beter opleiden.

03-04-2023 11:41

Liser +19811

Penalty tegen kan gebeuren, dat heeft al heel vaak een rare situatie opgeleverd bij alle clubs dit seizoen.

Die penalty die wij mogen krijgen, duidelijker krijg je ze volgens mij niet. Een bal bewust weg slaan is rood + een pingel. Hij floot niet eens?!

03-04-2023 11:25

Cultheld +4302

Nou als de VAR na 5 minuten nog niet heeft gezien waar Wieffer werd geraakt, dan lijkt me toch duidelijk dat het geen penalty is. En als het niet zien wordt de beslissing van de scheids gevolgd, waanzin!

03-04-2023 14:25

Juled +2124

Opzich vond ik de penalty tegen niet geheel onterecht, zeker met hoe onduidelijk die regel is.

Waar ik vond dat Hitler zijn waren kleuren liet zien, was bij de volleybal verdediging van Vrirnds en die terugspeelbal. Daar was eigenlijk geen twijfel en fluit hij niet eens. Grote schande van de VAR en scheids.

Verder heeft hij alle 50/50 sparta kamt op gefloten evenals de kaarten.

03-04-2023 10:32

patrickbmx +2205

De penal verdedigen is gewoon raar. Je heb er maar weinig verstand van.
De rest zijn inkoppertjes.

Als je echt gaat kijken had vriends twee x geel moeten hebben door hands maar ook overtredingen, die lange op het middenveld had rood moeten krijgen en zo zijn er nog wel meer van die dingetjes.

Maar dat jij hier neerzet dat je nog begrip heb voor de penalty is waarschijnlijk wel echt het domste

03-04-2023 10:39

Juled +2124

Grote mond maar weinig argumenten. Waarom vind jij de penalty onterecht dan?

De rest zijn geen inkoppertjes, dat vond ik dwalingen.

Het feit dat het enige argument dat je uit je mond krijgt, is dat ik dom ben, geeft mij wel aan dat ik niet met scherpste mes uit de la te maken heb.

03-04-2023 10:49

patrickbmx +2205

Of je doet er iets mee en ff…
Welke penalty?
Hoezo geen argumenten, brilletje nodig?

03-04-2023 12:39

Bema777 +1009

Penal valt niet te verdedigen. Korte afstand, harde bal, Wieffer draaide in de lucht, wat moest hij dan doen? Zijn armen strak langs zijn lichaam houden tijdens het springen? Dát is geen natuurlijke houding van de armen.
Daarnaast, als de armen wel langs zijn lichaam waren geweest dan was de bal alsnog tegen hem aangekomen en had de bal hooguit een iets andere richting gekregen dan nu.

En dan nog, als je wel een penal hiervoor geeft, maar niet voor Feyenoord na het wegslaan van de bal én een duidelijke terugspeelbal op de keeper over het hoofd ziet dan ben je als scheids gewoon een kneus eerste klas.

Zo, en nu weer door naar woensdag!

03-04-2023 10:50

Juled +2124

Zeker met het laatste stuk helemaal eens Bema, dat probeerde ik ook uiteen te zetten. Dat vond ik zelf namelijk veel schandaliger.

Eerst die bal wegslaan en daarna een zuivere terugspeelbal gewoon akkoord geven.

Over de penalty tegen: het blijft wat mij betreft heel moeilijk en met name de regels omtrent de VAR maken het lastig. Als higler hem zelf niet geeft, gaat de var hem ook niet zeggen te kijken (want gen giga fout) en andersom corrigeert de var de scheids als hij hem geeft niet want geen giga fout.

03-04-2023 10:56

Bema777 +1009

Ja, ze maken het zichzelf zo moeilijk door all die regeltjes. Neem ook dat moment van buitenspel toen de bal via een speler van sparta bij (volgens mij) Gimenez terecht kwam. Omdat het geen bewuste actie was van die speler is het dan weer wel buitenspel. Zucht.

03-04-2023 11:02

FRJari +4372

Penalty is 50-50.

De helft geeft hem, de helft niet.

Heb er meer moeite mee dat Higler die bal niet op de stip legt bij het moment van Vriends + dat de Var niet eens gaat kijken

03-04-2023 11:26

hans_berkheij +2093

Is Paixao niet waardevoller dan Idrissi?

03-04-2023 10:29

Baschris010 +1027

@titel Hans

03-04-2023 10:29

FFL +10529

Idrissi is veel voorspelbaarder met zijn acties. Ben eerlijk gezegd geen fan van 'em. Ook niet van Dilrosun trouwens.
Zal aan de leeftijd liggen. Ben meer van de Moulijn, Ressel, Kristensen types 😉

03-04-2023 10:41

14mei17 +3320

Haha FFL ik heb dat ook, maar die Ressel en Kristensen waren echt bij lange na niet zo goed als Idrissi, hoor!

03-04-2023 11:19

hans_berkheij +2093

Peter en Jurgen, van die generatie ben ik ook nog, en van Moulijn natuurlijk, en Wery.

03-04-2023 13:08

Despotem +1340

Goedemorgen Kees!

03-04-2023 10:21

dannypeter +2452

Hitler floot echt heel erg slecht.
Fijn dat dat niet (meer) doorslaggevend is!

03-04-2023 10:11

hoekieuitzoekie +21629

Hij fluit werkelijk ieder miezerig duelletje af alsof het een veredelde zaalvoetbalwedstrijd is. Maar een zuivere handsbal en terugspeelbal mag gewoon door. Deze man kan er echt geen ene klote van. Schande dat hij nog in de Eredivisie mag fluiten. Spelers hebben geen idee meer waar ze aan toe zijn bij deze clown.

03-04-2023 09:53

Hem110949 +176

Juist , terug naar de amateurs als ze hem daar nog willen . Wat een koekenbakker dat zoiets nog op de velden rond huppelt .

03-04-2023 10:33

Despotem +1340

Ik eet mijn pannenkoeken met stroop, en jullie?

03-04-2023 09:53

Baschris010 +1027

Met menstruatiebloed

03-04-2023 10:30

Tilburgert +56649

Kan er niks van

03-04-2023 09:41

ph4ge +1874

Paixão heeft uiteindelijk veel meer talent als Idrissi, die komt er wel.

03-04-2023 09:35

Hetisweerfeest +56

Neeee beter he

03-04-2023 09:49

Baschris010 +1027

Heeft ie nu al

03-04-2023 10:30

dennis_achterberg +2292

"meer dan" "hetzelfde als"

03-04-2023 11:46

rebel1983 +742

Snap niet zo goed waar de text van idrissi komt meer dreiging uit vandaan komt

De laatste 5-6 wedstrijden eens maar dat mag ook wel met zoveel speeltijd

Maar paixão heeft voor zn speeltijd ook ern behoorlijk hoog rendememt dus doet niet onder aan Idrissi

03-04-2023 09:28

josm +11232

Laten we het janken over de scheids vandaag lekker aan Heitinga en Tadic laten. Weer lekker een dagje leedvermaak op het werk. Heerlijk

03-04-2023 09:24

dennis_achterberg +2292

ik vind die gast die de huilfilters op die snavels zet een held, dat klopt precies.

03-04-2023 11:46

Futre +2992

Higler hoort ons nooit meer te fluiten.

03-04-2023 09:18

kikkererwt +28645

Goedemorgen, aanstaande KAMPIOENEN van Nederland!

03-04-2023 09:11

Voetbalgek123 +6859

Wel grappig dat het 020 dit jaar niet lukt wanneer ze de VAR een keer niet mee hebben.

Al jaren meer dan zat geholpen

03-04-2023 09:10

rebel1983 +742

Ze vergeten ff voor het mooi dat ho ahead ook een goal onterecht afgekeurd zag worden dus meer dan terecht die 0-0

03-04-2023 09:29

dennis_achterberg +2292

onterecht afgekeurde goal, alvarez die al lang rood had moeten hebben, de knjb heeft die snavels enorm gematst en dan nog lukt het ze niet.

03-04-2023 11:47

Frank.P43 +3055

Wat ziet iedereen in idrissi, denk gewoon pure middelmaat en. Het Feyenoord waardig

03-04-2023 09:04

Klaphark +1653

Ja iedereen zal het wel fout zien behalve jij

03-04-2023 09:08

theo_de_tokkie +12670

Ik vind hem ook niet beter dan paksoi

03-04-2023 09:11

dennis_achterberg +2292

zijn lach is ook beduidend minder.

03-04-2023 11:48

FR010FRDAM +42072

Tsja Frank, sommige mensen hebben gewoon kijk op het spelletje. Idrissi is sterk aan de bal, goed in de combinatie, prima wisselpass en ook nog een goed schot. Sinds Hij op conditie is vrijwel iedere wedstrijd bij een doelpunt betrokken.
Blijft zijn actie maken, ondanks dat, net als bij iedere buitenspeler, het merendeel van de acties logischerwijs mislukken, maar het gaat on die paar keer per wedstrijd dat het wel lukt.

03-04-2023 09:25

Yalmarr010 +1443

Idrissi heeft ruimschoots het meeste balverlies van het gehele team

03-04-2023 09:37

MrMe +3308

Je moet aanvallers niet beoordelen op hoeveel balverlies maar op hoeveel grote kansen ze creëeren, doelpunten en assists. Het is de taak van een aanvaller om risicovolle acties te doen. Het is logisch dat daar veel balverlies op volgt. Als de actie lukt leidt dat meestal tot grote kansen.

03-04-2023 09:51

FR010FRDAM +42072

Ja, zo werkt het

03-04-2023 10:32

Bati +38801

Gewoon een goede speler man, wat een gek ben jij joh.

03-04-2023 10:05

YNWA74 +1031

En heel media land alleen maar weer zeuren over de afgekeurde goal van de neuzen …. Niemand hoor je daar over de overduidelijke hands bal van Vriends … die het na zien van de beelden ook toegeeft … dan nog de de overduidelijke terugspeelbal …. Bah bah media 020 geilers

03-04-2023 08:52

P010M +89

en doelpunt uit corner situatie. het was weer overduidelijk dit weekend

03-04-2023 09:17

edtfeyenoordpedt +28443

Het is triest inderdaad. Ze moeten in 020 realistisch zijn: zowel Feyenoord als ajks gingen gisteren met een gelijkspel de tweede helft in. Feyenoord won en ajks wist geen doelpunt te maken. Wie zijn schuld is dat? Die van de scheids? Dacht het niet.

03-04-2023 09:19

Bati +38801

En het doelpunt van GAE dan?
Was toch ook een zuiver doelpunt?

03-04-2023 10:06

YNWA74 +1031

idd ook nog eens !

03-04-2023 11:17

dennis_achterberg +2292

als dat het niet was, en die scheids fluit, dan moet het een penalty zijn, want timber probeerde daar z'n gele band judo te halen.

03-04-2023 11:50

Bati +38801

Indd daar hoor je niemand over

03-04-2023 13:13

Duizendlampen +1898

Ik ben er voorstander van om Idrissi binnen te hengelen, maar dan wel het liefst Walemark verhuren en een echte klasbak terughalen voor 10 mil+. Ali als ideale supersub

03-04-2023 08:48

avondrood +40115

Met Idrissi en Gimenez heb je CL waardige voorhoede

03-04-2023 08:57

FR010FRDAM +42072

Je begint er kijk op te krijgen avondrood. Netjes

03-04-2023 09:26

karel_jan_overbeeke +822

En dan vergeten ze nog het moment waar hij een scheidsrechtersbal aan de keeper van Sparta geeft terwijl wij balbezit op de middellijn hebben.
Dat geval met Vriends is ook bizar van de VAR. veel meer een pingel dan bij Wieffert

03-04-2023 08:44

Van_Geel +18325

Vriends snapte zelf ook niet dat het geen pingel was, dat zegt genoeg.

03-04-2023 08:48

dennis_achterberg +2292

hij keept wel eens op de training denk ik.

03-04-2023 11:51

Traunerworden +13614

deze man heeft echt iets tegen ons, dit was na gisteren al helemaal duidelijk. mag hopen dat feyenoord hier minstens vragen over gaat stellen. Gisteren kon echt niet.

03-04-2023 08:40

keescf +26232

Penalty is discutabel, maar als zij hem kregen moeten wij hem ook krijgen.
Daarnaast kregen wij zo ook een penalty vorig seizoen tegen psv toen Toornstra uithaalde. Gewoon lastige situatie, maar nogmaals, hij had aan beide kanten op de stip gemogen.

03-04-2023 08:38

DeKuipforever +196268

Wieffer springt en draait zich met zijn rug naar de bal dus geen opzet en die Vriends van Sparta sloeg gewoon naar de bal en dat mag volgens deze onbenullen (scheidsrechter Higler + VAR) wel...

Deze scheidsrechter en vooral de VAR zou geschorst moeten worden voor deze miskleun... De VAR had Higler beide keren naar het scherm moeten laten komen om de situaties te bekijken maar heeft dat nagelaten...

03-04-2023 08:36

FRedS +2470

Hoorde absurde statistiek bij Langs de Lijn gisteren. Alle 5 penalties die we in de eredivisie hebben tegengekregen sinds 2021 zijn gegeven door D. Higler.

03-04-2023 08:34

Ferryarthur +1126

Dit was nummer 6 toch? Las 5 al vorig jaar.

03-04-2023 08:35

glennkwidama +4299

Goedemorgen kameraden, nog 2 nachtjes voor we getuige mogen zijn van de totale ontmanteling van onze vrienden uit Abcoude Noord...

03-04-2023 08:26

horus +311

jou mening over idrissi wat betreft paixao zullen de mensen die er wel verstand van hebben niet delen!

03-04-2023 08:24

Criticus +21898

Higler is gewoon een clown!

03-04-2023 08:23

FR-liefhebber +419

Higler floot ook al de wedstrijd in de Kuip tegen AZ. Ook toen was dit al een vreselijk drama. Als ik zie dat hij is aangesteld voor een wedstrijd van Feyenoord krijg ik het altijd benauwd.......deze judokus slaapt in een Ajax-pyama.......maar dat zal ook niet lekker meer zitten de laatste tijd........:):)

03-04-2023 08:17

boerindekuip +4643

Higler is al jaren een enorm slechte scheids. Echt een schande dat hij op europees niveau mag fluiten

03-04-2023 08:16

Thomas-FR +229

Ik zeg het al jaren, dit is echt de slechtste scheidsrechter die er rondloopt op de velden. Niet per se tegen Feyenoord (al zijn zijn statistieken qua penalties tegen ons bizar), maar gewoon dramatisch voor alle teams.

Wat hij bijna altijd doet, is heel vroeg in de wedstrijd al een rare beslissing nemen met een kaart o.i.d. waar hij zichzelf mee in de problemen werkt. Later is hij dan inconsequent bij vergelijkbare acties en ontspoort de wedstrijd. Dan nog lukrake penals uitdelen... Elke wedstrijd discussie en dan loopt hij daar met z'n uitgestreken hoofd. Wat kan ik me opnaaien over die vent.

03-04-2023 08:14

Grote_Kont +1364

Vorig seizoen AZ uit.... die smeerlap. Wat een inconsequente naaidoos. Makkelijk gegeven pingel tegen Feye, maar waarom geen hands van Vriends? Buitenspel terwijl de bal van een Spartaan komt? Géén terugspeelbal?

03-04-2023 08:34

Thomas-FR +229

De bal die in ons bezit was aan de keeper van Sparta geven na blessurebehandeling :')

03-04-2023 08:46

VDVD +20351

Zoveel foutieve beslissingen. Gelukkig speelde we goed

03-04-2023 08:14

Sandhawk +1598

Dit is een belediging voor deze heerlijke lekkernij, vooral met kaas, spek en stroop.

Noem hem liever wat anders

03-04-2023 08:13

Lenpa +4613

Van al die clowns van de knjb de ergste in zijn soort

03-04-2023 08:06

lfr1908 +22008

Strontzak is het.

03-04-2023 08:05

tam1978 +3572

Mee eens higler wist niet hoe snel hij naar de stip moest wijzen. Complete waanzin en ons een duidelijke pingel niet geven.

03-04-2023 08:05

eeuwigtrouw +3928

Morgen aanstaande kampioenen ,sttan as woensdag 150 dagen bovenaan,zal een mooie overwinning toch bij passen ,

03-04-2023 08:04

Plandman +2025

Woensdag weer Makkelie of Nijhuis hoop ik.

03-04-2023 08:03

ankona +13384

Higler is slecht en voldeed wat dat betreft volledig aan de verwachting. Die strafschop die wij moesten hebben kun je echter volledig de VAR verwijten. Dat een scheidsrechter op het veld dat mist is niet vreemd, voor de VAR was het goed te zien en kan er geen discussie mogelijk zijn.

03-04-2023 08:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties