''Daarom zijn namen als De Vrij en Wijnaldum niet realistisch''

''Daarom zijn namen als De Vrij en Wijnaldum niet realistisch''

Arne Slot heeft Feyenoord binnen anderhalf jaar ogenschijnlijk volledig naar zijn hand gezet. Schijn bedriegt echter, want het geheim van de trainer is zo simpel als 'laat mij doen waar ik goed in ben en laat zij goed zijn in waar zij goed in zijn.' Slot is de trainer van Feyenoord 1, zijn staf doet waar zij voor aangesteld zijn, zonder overmatige invloed van de trainer.

"Ik ben heel dwingend in mijn speelwijze. Dat is mijn wereldje en daarin ben ik veeleisend’’, aldus Slot in het Algemeen Dagblad. "Ik ben ook op een punt beland dat ik niet meer dagelijks, als er een scout of een zaakwaarnemer met een naam van een mogelijke versterking komt, op WyScout naar die speler ga kijken. Ik houd me nu liever bezig met de jongens die er zijn en die komend weekeinde tegen FC Utrecht er weer moeten staan."

Wat opvalt is dat Slot in zijn speelwijze graag door het midden wilde spelen, maar door de ontwikkeling van het voetbal wordt dat steeds moeilijker. Daardoor worden de flanken voor hem ook steeds belangrijker. "Ik wil nog steeds wel door het midden aanvallen, maar er is een ontwikkeling gaande dat zo’n verdedigende tactiek op steeds meer plekken in de wereld aanwezig is. Kom er maar eens doorheen.’’

Argentinië maakte er op het afgelopen WK een kunst van om de verdediging dicht te gooien, maar ze werden er wel wereldkampioen mee. "Er zijn weinig dingen van het WK die je als trainer nog kunt gebruiken. Maar hoe de Argentijnen verdedigden, dat was wel hét voorbeeld hoe je dat moet doen. Die beelden heb ik al gebruikt bij Feyenoord", zo vervolgt Slot, die daarna ook terugkomt op het ontbreken van Gernot Trauner en Quinten Timber bij Feyenoord: de twee spelers die ook de verdedigende orde bij de Rotterdammers in de gaten moesten houden.

Met die twee spelers was het kampioenschap toch wat dichterbij dan zonder die twee. Toch? "Ik weet niet of ik ja had gezegd, maar je hebt het al voor mij ingevuld. In de winterstop was het ons idee om het elftal te versterken. Om de positie van de vertrokken Aursnes nog eens te bekijken. Nu zitten we helaas in een situatie dat we hooguit spelers kunnen vinden die gelijkwaardig zijn aan Timber en Trauner. En in het allermooiste geval net iets beter zijn dan die jongens.’’

Clubliefde
Feyenoord heeft dus behoefte aan versterking, maar ex-Feyenoorders die kwalitatief iets toe kunnen voegen aan de club liggen tegenwoordig niet meer voor het oprapen. "In het verleden wel ja, misschien was de financiële positie beter. Dirk en Robin hadden ook een enorme clubliefde, maar kwamen niet al op 29-jarige leeftijd terug naar de Kuip", zo vertelt Slot. "Wij moeten het hebben van clubliefde, we kunnen nooit in de buurt komen van salarissen die spelers nu nog bij topclubs verdienen. Daarom zijn de namen van Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum op dit moment voor beide partijen absoluut niet realistisch. Onmogelijk gewoon. Maar ergens in de toekomst moeten we spelers kunnen aantrekken die prijzen hebben gewonnen."

Lees meer over
Georginio Wijnaldum Stefan de Vrij Arne Slot
Plaats reactie
666

RobbieDeHaag +1312

Zouden De Vrij en Wijnaldum al weten dat hun namen niet realistisch zijn?

04-01-2023 16:50

Johan.d80 +0

Situatie van Sportclub Feyenoord is dus eigenlijk heel simpel.
Omdat het nog 1 van de weinige volks/supporter clubs van Nederland is kunnen ze zakelijk vrij weinig tot niets, daar waar 020 en PSV wel degelijk zakelijk meer kunnen omdat daar gekozen wordt voor zakelijk belang boven supporters belang.

Het is eigenlijk te treurig voor woorden en een grote puinzooi bij zowel sportclub als stadion.

Hier gaan we jou lang de naweeën van houden, of beide partijen moeten veel zakelijker gaan kijken en de 12 de man op de 2de plaats stellen, dan zou het eindelijk zover kunnen komen dat ook wij wat vaker naar de coolsingel kunnen om een kampioenschap te vieren.

04-01-2023 15:39

john_noordam +32

Wijnaldum en Stephan,dat zou wat zijn.
De Vrij,echte Feyenoorder, Wijnaldum voor hem,en dat 2 jaar.
Mits Arne Slot coach blijft!

03-01-2023 22:18

FRVDG01 +3813

De Vrij zou wel een bizarre stunt zijn.

03-01-2023 16:29

Openruggetje +1216

de Vrij zou wel top zijn maar die gaat toch niet komen als die nog een paar jaar kan cashen.
Wijnaldum helemaal niet aan beginnen

03-01-2023 12:43

aadvb +1722

Cashen? Die gozer is al multi miljonair. Eer kan hij toch alleen nog in de kuip halen?

03-01-2023 17:36

beppie172 +64931

De namen zijn wel degelijk realistisch. Maar zullen nu alleen nog niet terugkomen. De Vrij gaat nog één keer naar een andere club en komt dan terug naar huis. Gini komt na afloop van zijn huidige contract.

02-01-2023 23:58

fracdc +2403

Ok, helder. Hahahaha

03-01-2023 03:43

YSL +757

Dat zegt ie toch ook badmuts. Stukkie begrijpend lezen.

03-01-2023 07:50

beppie172 +64931

Lieverd, ik reageerde eigenlijk op de koptekst. Hij zegt inderdaad in de tekst 'op dit moment'. Wat hij niet zegt is dat ze in de toekomst wel komen, en dat doe ik wel. Daar zit het nuanceverschil.

03-01-2023 08:06

VakSNoPyroNoParty +975

Tegen de tijd dat ze een rollator nodig hebben om de tunnel uit te komen, komen ze terug.

03-01-2023 09:06

FrNiels2017 +155747

Ach dat werd van Kuijt en Van Persie ook gezegd. En die hebben toch best nog hun waarde gehad

04-01-2023 04:08

fey4life010 +2784

Het is stil in het maasgebouw...

02-01-2023 22:11

charlaykc +9419

Ze verdienen 10x meer in 't buitenland

02-01-2023 21:58

Champman079 +3535

Ze krijgen 10x meer in ‘t buitenland

02-01-2023 22:05

12345 +13995

Zou wel wat zijn potverdikkie word het team bij de hand genomen door deze 2 helden

02-01-2023 21:37

Glenn Lagerwaard +2125

Zou leuk zijn. Maar is inderdaad niet realistisch op dit moment.

02-01-2023 20:46

Fworldcup1970 +11225

Slot doet ongelofelijk goed, zo goed dat er amper meer kritiek is, hij blijft tot nog toe ook normaal doen. En laten we hopen dat hij nooit die arrogante van Gaal-achtige trekjes krijgt. Van dat gelul over een plusje bij de strafschoppen. Hoogmoed komt voor de val zoals duidelijk is geworden.

02-01-2023 20:34

FrNiels2017 +155747

Dit zou wel hét moment zijn voor een investeerder om eens echt iets te betekenen. Lekker sommetje neerleggen voor De Vrij en Wijnaldum en je wordt gewoon kampioen

02-01-2023 19:24

Qwertykeyboar +4103

Goed idee, zoals toen we Makaay, Gio, de Cler en zo haalde. Was Bijna ondergang van Feyenoord

02-01-2023 20:21

Maasovich +3610

In het verleden behaalde resultaten...

02-01-2023 20:47

LangzaamZingenAUB +1083

Laten we er talentpools voor oprichten, top idee!

02-01-2023 21:04

FrNiels2017 +155747

Ja, die waren wel nog een paar jaar ouder en werden voor veel te hoge salarissen veel te lang vastgelegd. Dát moet je natuurlijk niet doen

02-01-2023 21:18

FrNiels2017 +155747

Bovendien zou je die logica volgend ook nooit meer een buitenlandse speler moeten halen. Of ben je vergeten hoe dat ging onder Gullit en Wotte?

02-01-2023 21:19

1234567890 +170593

Gewoon weer een heel programma in de PL

02-01-2023 19:22

Kieboom +39354

Wel realistisch, als ze zelf willen.
Maar ja als je in Italie woont

02-01-2023 18:38

FrNiels2017 +155747

Dit zijn spelers waarvoor je je salarisregels mag breken, maar daar moet dan natuurlijk wel budget voor zijn. Misschien als je wat overbodige ballast (zoals Jahanbaksh) weet te slijten...

02-01-2023 19:26

Kieboom +39354

Zo,n speler kan ook denken,
Feyenoord heeft mij de kans gegeven en het is mijn club.
Dus ik hoef niet het onderste, maar ja...

02-01-2023 22:51

FrNiels2017 +155747

Je zult een middenweg moeten vinden. Iets meer dan de rest krijgt, en tegelijk minder dan ze nu krijgen bij een andere club

02-01-2023 23:18

HAaN75 +6993

Dat hoeven ze niet uit te leggen

02-01-2023 18:33

DutchVenitian +2306

Zullen het voorlopig met Wieffer en Dermane moeten doen? Eigenlijk wel benieuwd wie er gaan opstaan, bied nu kansen voor andere. Hoe sterk is onze bank?

02-01-2023 17:32

topper70 +3099

Zijn ook allebei (helaas) geen echte Feyenoorders.

Wijnaldum ging naar psv en zette onze club onder druk bij de onderhandelingen.
De Vrij wilde niet bijtekenen waardoor we met vijf of zes miljoen genoegen moesten nemen.

02-01-2023 17:25

Larry-01 +188

Wijnaldum geen feyenoorder? Hij moest op dat moment gewoon een stap maken voor z'n ontwikkeling. En na zijn transfer heeft tie nog 5ton aan de jeugdopleiding geschonken.

02-01-2023 17:34

mdgrdam +12849

Hij heeft een fors bedrag geschonken aan de jeugdopleiding maar het bedrag is bij mijn weten nooit bekend gemaakt. Twee ton is bijvoorbeeld ook al een fors bedrag. Weet je echt heel zeker dat het rond de vijf ton is? Dat zou echt een relatief groot percentage zijn geweest van wat hij bij Feyenoord tot dan toe had verdiend.

02-01-2023 22:19

VSNFR +11989

De vrij was vóór het wk 2014 door ( van geel?) In principe al aan Lazio verkocht voor een (achteraf) lachwekkend bedrag.... Daarna werd hij beste verdediger van het WK....

02-01-2023 18:51

jostie +7544

Iemand een idee wie we gaan halen voor de 6 positie?

02-01-2023 17:19

1234567890 +170593

Dat kon je van te voren weten, die willen nog een klapper maken

02-01-2023 17:13

feyenoordertje00 +2290

Ik schat de kans groot in dat Zeefuik wordt gehaald als rechtsback en dat Geertje dan tijdelijk naar RCV verhuist.

02-01-2023 16:40

Weslo +1745

Op basis van wat schat je die kans groot in?

02-01-2023 16:45

aartinho +34517

Bjorkan worden

02-01-2023 23:37

1908forever +18196

Ik hoop niet dat als ze van plan zijn spelers te gaan halen ze niet net als afgelopen zomer wachten tot het einde van deze transferperiode.
Ik neem aan dat ze al enige tijd bezig zijn met spelers.
Dus kom op Feyenoord hak snel de knopen door.
Het zou echt zonde zijn mochten we punten verliezen kort na de winterstop.

02-01-2023 16:02

SantiagoFR +5498

Zoals Hartman onverwacht doorbrak ontstaat die mogelijkheid nu ook voor andere spelers

02-01-2023 15:40

Geitekaas +42287

Gewoon roeien met de riemen die je hebt idd. 020 kocht voor 100 miljoen en staan onder ons dus kopen zegt niet altijd alles.

02-01-2023 16:54

vlo +6833

Je wilt toch kampioen worden en de CL in ?
Dan zal je toch echt je knip moeten trekken !

02-01-2023 17:15

taco_mundo +50617

Wij hebben ook best aardig ingekocht volgens mij....

Wij zijn zelfs nog niet klaar op de transfermarkt, dus dat is/was zeker niet roeien met de riemen die je hebt/had

02-01-2023 17:20

Geitekaas +42287

Dit is een aanname die nergens op gebaseerd is. Ja, op angst. Gewoon uitgaan van je eigen kracht plus jeugd. Alsof we niks op de bank hebben. Kom op zeg..

02-01-2023 17:43

taco_mundo +50617

Hartman heeft de laatste keren prima gespeeld, maar definitieve doorbraak kan ik het nog niet noemen.

02-01-2023 17:19

Legioen033 +2576

Martins Indi is ook weer fit.

02-01-2023 15:33

40jaarfrustratie +41470

Beter Roya2Faces halen.

02-01-2023 15:42

rosbergen80 +1765

Beter lerra Gini en biseswar

02-01-2023 15:58

taco_mundo +50617

Lexie en boem boem theo halen
Lurling en jonas kolkka erbij lekker man

02-01-2023 17:22

Ruub078 +2069

Doe SambaSam er ook gelijk bij!

02-01-2023 19:32

hizkia +1962

Toch hoopte ik dat ze allebei dit jaar zouden komen en ons kampioen gingen maken

02-01-2023 15:20

wilbert17 +23475

Daar is uberhaupt nooit spraken van geweest.

02-01-2023 16:30

Djim +8130

Misschien Vilhena proberen.

02-01-2023 14:32

Kuytblessure +10402

Dat is een lopende speler/waterdrager die meters maakt, geen nr 6 of CV.

02-01-2023 14:50

VSNFR +11989

Die kan echt prima op 6 uit de voeten. Laat Koeman hem maar eens een berichtje doen of hij zich op die positie wil richten. Dan kán je volgend jaar gewoon weer een oranje international in je ploeg hebben.

02-01-2023 16:13

wilbert17 +23475

Waar komt toch die overtuiging vandaan dat Koeman ineens Feyenoord spelers gaat oproepen.

02-01-2023 16:31

vlo +6833

Sjok sjok ... drassige Tonny

02-01-2023 17:16

Kuytblessure +10402

Haha, Vilhena op 6 in oranje. Je leest het hier.

02-01-2023 18:12

Kuytblessure +10402

Eens, alhoewel Timber, Geert en wellicht Azarkan of Hartman zie ik nog wel debuteren.

02-01-2023 18:13

betty +531

Nooit meer Vilhena

02-01-2023 16:47

Djim +8130

Hoezo dat?
Volgens mij was hij de jongste vaste basisspeler in ons laatste kampioensjaar

02-01-2023 16:56

taco_mundo +50617

Ontzettend belangrijke goal tegen Hoerenveen gemaakt ook. Hij was in dat jaar echt ontzettend goed, vooral als je in je achterhoofd houdt dat zijn moeder niet lang geleden daarvoor kwam te overlijden.

02-01-2023 17:25

VSNFR +11989

Omdat in oranje nu een clown genaamd De Roon op 6 moet spelen dus de spoeling daar is wel dun. Je kunt van Vilhena zeggen wat je wilt maar hij is op alle vlakken beter dan de Roon.

02-01-2023 21:39

Wietse +23711

Geluk bij een ongeluk. Het feit dat Feyenoord niet telkens oud gedienden aantrekt helpt ons enorm verder. Sinds vorig jaar stelt Feyenoord wekelijks talentvolle spelers op die men hoopt voor veel geld te verkopen.

02-01-2023 14:31

theone +10208

Maar met hun erbij had je kampioen geworden, en door die inkomsten kan je grotere talenten kopen die dan nog meer opleveren ;). Maar ik vind het prima zo hoor, maar snap wel dat iedere trainer een de Vrij en Wijnaldum wil 😉

02-01-2023 15:34

Peterk +34615

De Vrij is niet beter dan een Trauner of Hancko...kortom deze posities zijn al goed ingevuld....

02-01-2023 15:43

willememsland +492

Alleen is Trauner er de komende maanden niet.

02-01-2023 15:50

hattrickguidetti +189

Hahaha ik weet niet welke plaat jij voor je kop hebt

02-01-2023 16:12

theone +10208

Nou ik geniet van Trauner, maar de Vrij was 2 jaar terug nog de beste verdediger in de serie A, Trauner is 1 van de beste in de eredivisie. Ik denk toch dat de Vrij een iets betere verdediger is maar goed meningen verschillen, en dat is prima anders is het zo saai op de site ;)

02-01-2023 16:17

taco_mundo +50617

De vrij is niet beter ? Que!?

02-01-2023 17:26

Zoeterwoudernaar +45189

Slechtse speler in de afgelopen 15 jaar?

Erwin Mulder

02-01-2023 14:15

Wietse +23711

W. Verhoek

02-01-2023 14:31

kuurie69 +12751

Van Burgerking

02-01-2023 14:34

Rotterdammert +5979

Wilde Philippe Léonard zeggen, maar de tijd gaat snel.

02-01-2023 14:39

keescf +26260

haha same here

02-01-2023 15:41

samdjs +4201

Onzin. Veel slechtere gehad. Het feit dat je ze vergeten bent zegt genoeg. Ken jij Darley Ramon Torres nog? Precies....

02-01-2023 14:45

Mitchell.v78 +692

Ken ik zkr nog wel.... maar dan waren serginho greene en kermis erasmus veel slechter

02-01-2023 14:51

taco_mundo +50617

Nee joh, Darley was een goede keeper. Hij had pech met blessures, maar zou de nr1. zijn toentertijd

02-01-2023 17:31

samdjs +4201

Onzin. In 4 jaar tijd heeft hij 5 wedstrijden gekeept, en was daarin voornamelijk derde keeper. Wel twee ernstige blessures gehad ja. Maar dan nog is dat niet mijn punt.

Mijn punt is dat een basisspeler nooit de slechtste speler kan zijn. Daar achter staan namelijk altijd slechtere.

Maar goed, verder nutteloze discussie. En door.

02-01-2023 21:38

Peterk +34615

die speler uit Zoeterwoude vond ik nog slechter...

02-01-2023 15:26

OlavFR +193

Lucas pratto

02-01-2023 15:30

keescf +26260

Philippe Léonard die werd in 5 minuten helemaal dol gedraaid door Tom de Mul. Daarna nooit meer op het veld gezien gelukkig.

02-01-2023 15:41

CLAM +1710

Richard Budding ..

02-01-2023 16:34

fozzies +2986

Gelukkig nieuwjaar aan alle kameraden die Feyenoord een warm hart toedragen .
Laat 2023 maar het jaar zijn om die schaal te winnen en ver te komen in Europa.

02-01-2023 14:15

feyenoord_Freak +14015

Ach jaaaa ! De pels van de beren is nu al verkocht dat dat ze geschoten zijn

02-01-2023 14:00

realistisch1953 +14034

Niet geschoten is altijd mis, deze twee mannen hoeven niet meer voor het geld te voetballen (zijn al lang binnen) dus kunnen ze laten zien echte Feyenoorders te zijn en voor een wat minder salaris Feyenoord aan het kampioenschap te helpen.

02-01-2023 13:40

Wim de Ruiter +25

Zo werkt het (helaas) absoluut niet!!!!

02-01-2023 14:10

010dragert +4920

"al lang binnen" is ook relatief. Je wilt mss wel dat de kinderen van je kinderen ook miljonair gaan zijn als opa het zo goed gedaan heeft. En je pensioen duurt mss wel 60jaar lang. Vergeten veel mensen.

02-01-2023 14:16

realistisch1953 +14034

Wat ook veel mensen vergeten is dat is een voetballer na zijn carrière nog zeker 30 tot 35 jaar gewoon kan werken...daar is toch helemaal niks mis mee?

02-01-2023 14:20

010dragert +4920

Kan werken zeker. Dat kan ook weet ik wel, niks mis mee.

02-01-2023 14:25

cliffhanger1964 +2908

Vroeger werd iedereen sigarenboer......

02-01-2023 14:45

stamplust +24588

En reed de melkboer met paard en wagen.

02-01-2023 14:51

Peterk +34615

gratis tip ( uit clubliefde): zet voortaan "on" voor je naam...

02-01-2023 15:36

Danny 91 +61180

Jaa Dikke Zeefuik

02-01-2023 13:32

bonakalou7 +67565

Jahanbakhsh is volstrekt overbodig. Rechts heb je Wålemark en Dilrosun en links Paixão en Idrissi. Daarachter zelfs nog Slory.

02-01-2023 13:22

Peterk +34615

hij is overbodig omdat hij niet goed genoeg is.....

02-01-2023 15:27

bonakalou7 +67565

Dat zeg ik. Die anderen zijn allemaal beter. Ik denk dat zelfs Timon Wellenreuther beter is op rechtsbuiten.

02-01-2023 15:36

fr_1993 +78112

Twente vroeg afgelopen zomer ruim €10m voor Zerrouki, terwijl Twente hem per week minder dan €2000,- brutosalaris betaald.

Mees Hilgers? Verdient €2.204/week bruto.

Oftewel: Uiterlijk €2.500.000 op Zerrouki en uiterlijk €1.500.000 op Hilgers. De transferwaardes volgens transfermarkt.nl liggen bij beide spelers hoger en Twente vraagt nog steeds exorbitante bedragen.

Dan kijk je verder voor versterkingen op aanval buiten, CDM en RCV.

TL:DR: Twente mag zo hoog in de boom gaan zitten als ze willen, Feyenoord kijkt beter via Wyscout naar een betere prijs/kwaliteitverhouding.

02-01-2023 12:50

jonaathn +14674

Verdienen die maar 8.000 per maand? Nog geen ton per jaar. Absurd!

02-01-2023 13:30

fr_1993 +78112

Jeugdcontract Mees Hilgers.

En Zerrouki kon niet bij de top 3 jeugd aanhaken en is deze deal uitgekomen.

Twente vraagt feitelijk de hoofdprijs voor spelers waar ze zelf te lui zijn geld aan te betalen.

02-01-2023 13:35

Drkokosnoot +506

Kut club joh

02-01-2023 14:06

whasjoewahn +16538

Kan nooit man. Je gaat mij niet vertellen dat deze goede Eredivisie voetballers minder binnen harken dan ik iedere maand...

02-01-2023 14:04

fr_1993 +78112

Is niet mijn probleem dat je meer verdient dan een eredivisiespeler bij een provincieclub.

02-01-2023 16:38

taco_mundo +50617

Per week he

02-01-2023 17:33

whasjoewahn +16538

Ja dat zeg ik...

02-01-2023 23:14

Reinaldo16 +20588

dat blindstaren op neppe websites, bijzonder.

02-01-2023 14:28

Peterk +34615

Misschien moet je eens stoppen deze onzin te lezen. Transfermarkt bepaalt niet wat een speler "waard" is. De voetballerij is een open markt van vraag en aanbod en waarvan de prijzen vooraf niet vast liggen...

02-01-2023 15:30

fr_1993 +78112

Volgens mij moet jij eens stoppen met dom te ouwehoeren over zaken die online open source verkrijgbaar zijn.

02-01-2023 16:38

VDVD +20351

Clubliefde is niet te koop

02-01-2023 12:47

cliffhanger1964 +2908

Bestaat ook niet meer

02-01-2023 14:46

Peterk +34615

Jawel dat bestaat wel. Als je voldoende salaris betaalt dan houdt elke speler van zijn club...

02-01-2023 15:32

fr_1993 +78112

Bjorkan en Alireza ertussenuit. Dan verdien je €3.000.000 cash terug die je dan anders kunt besteden.

02-01-2023 12:40

baer_010 +10391

Aan Bjorkan verdien je niks dan het kleine deel aan salaris wat je deels hebt overgenomen van Herta. Ali daarentegen is een grote speler in vorm van salaris en je kan nog een transfersom aan het verdienen.

02-01-2023 13:26

stamplust +24588

Azarkan terug halen.

02-01-2023 14:53

fr_1993 +78112

Gio.
KEA.
Kuyt.
Thomasson.
Robin van Persie.

Zal ik ff doorgaan? Gewoon blij zijn als dat soort klasbakken terugkomen rond hun 33-35e en nog ff een paar jaar losgaan voor deze mooie club.

02-01-2023 12:33

Bobiku +8540

Ga maar door. Ben het met je eens hoor, maar volgens mij heb je ze nu allemaal wel

02-01-2023 12:55

hulst24 +4112

Peter houtman

02-01-2023 13:35

Kaloe +9434

Bep Bakhuys in de spits ?

02-01-2023 13:16

fr_1993 +78112

Bjørkan een salaris van €1,03-1,15m? Geen wonder dat die moest spelen. Liever kwijt dan rijk.

https://www.capology.com/club/feyenoord/salaries/
+
https://salarysport.com/nl/football/eredivisie/feyenoord-rotterdam/

Kokcu en Geertruida mogen echt wel richting de miljoen gaan per seizoen. Dit is echt financieel mismanagement en verklaard waarom de onderhandelingen zo stroef verlopen.

02-01-2023 12:29

40jaarfrustratie +41470

Zo, Taabouni heeft er dan nog een bijbaantje bij zeker? Met z’n 40k bruto.

02-01-2023 12:32

SantiagoFR +5498

Dan kan die beter in de topklasse amateurs gaan ballen

02-01-2023 14:54

Ladinsky2021 +6043

Klopt niet veel van deze lijst, dat kan ik je wel verzekeren.

02-01-2023 12:44

fr_1993 +78112

Het zijn twee lijsten. Een ter indicatie, een ter vergelijking. Als je het beter weet kom dan door met een betrouwbaardere bron.

02-01-2023 12:52

Bobiku +8540

Ik geloof ook zeker niet dat Kökcü en Geertruida zo matig verdienen ten opzichte van anderen. Een ter indicatie en een ter vergelijking, dat is leuk, maar welke klopt dan volgens jou?

02-01-2023 12:59

fr_1993 +78112

Ik kan merken dat u de basisschool nog net heeft afgerond en te lui bent een boek te lezen. Aju.

02-01-2023 13:11

hulst24 +4112

Lekker veel reclame ook op die site , zocht al jaren naar een steelstofzuiger 🤣

02-01-2023 13:41

stamplust +24588

add blocker installeren

02-01-2023 14:57

Riogio +3949

Kokcu, onze aanvoerder, die nog minder verdiend dan een reserve linksback. Moet niet gekker worden, als het al klopt.

02-01-2023 14:17

Reinaldo16 +20588

Wie gelooft dit? Jay Gorter verdient 50 euro per week, zon 5k per jaar haha

02-01-2023 14:28

Sasss +54162

Lees net dat Zeefuik van Hertha transfervrij vertrekt. Zal een type voor ons kunnen zijn. Heeft ergens talent, 24 en heeft wat ervaring en lijkt me fit omdat ie op Duits niveau acteerde en is RB + gratisch

02-01-2023 12:29

40jaarfrustratie +41470

Regel jij het tekengeld en salaris?

02-01-2023 12:29

lilly010 +4435

Talent op d BBQ misschien

02-01-2023 12:32

ElPanzeFr +21035

Las ook dat hij "in gesprek is met meerdere Nederlandse clubs". Denk zeker dat wij daarbij zitten. Kan je iig gemakkelijker Geertruida centraal zetten en houd je geld over voor een verdedigende middenvelder

02-01-2023 12:45

Danny 91 +61180

Er staat dat hij liefst in het buitneland wilt blijven. Dus waar haal je dat verhaal vandaan

02-01-2023 13:21

stamplust +24588

Van uit Duitsland is Nederland buitenland.

02-01-2023 14:58

elgardinero1993 +8282

Enig nadeel, heeft echt amper gespeeld dit half jaar..

02-01-2023 12:54

fr_1993 +78112

Niet per se een probleem dat hij weinig heeft gespeeld.

02-01-2023 13:14

Sasss +54162

Is de transfermarkt nu officieel open?

02-01-2023 12:26

Bjorn1980 +6040

Wanneer je echt ambities hebt, zal je na 2 blessure gevallen echt moeten doorpakken. Al was een 6 en een goede winger zonder deze blessures toch al een noodzaak.

02-01-2023 12:24

Kuytblessure +10402

Die Balde en Azarkan doen het prima, dus dat laatste mogen we Slot verwijten (als dat nog niet verboten is)

02-01-2023 14:57

Spiderpig +172834

Waar blijven die aankopen

02-01-2023 12:22

Tapiaz +28522

OT: zijn we nu eindelijk ook een van de VvF af, of hebben we nog steeds schulden aan die lui?

02-01-2023 12:17

fr_1993 +78112

Staat nog €14m open.

Feyenoord moet nog voor €80m verkopen om die lui definitief van papier te schrijven.

02-01-2023 12:31

Tapiaz +28522

wat zal Dennis zich ergeren aan de constructie en blok(land) aan het been van Feyenoord. En ik ook trouwens

02-01-2023 12:39

fr_1993 +78112

De VVF wordt uitgekocht op basis van vooraf vastgestelde percentages van de brutowinst minus transferfees.

02-01-2023 12:41

pellevg +4432

Alleen Kokcu verkopen en we zijn klaar dus ;)

02-01-2023 13:16

Tapiaz +28522

Jij weet er veel vanaf begrijp ik fr_1993, en ik helaas niet. Zou er graag meer van weten, misschien kun je er wat meer over vertellen?

02-01-2023 13:20

fr_1993 +78112

Nee, want je raakt vd zomer Kokcu, Geertruida, Bijlow, Trauner en Szymanski kwijt in het scenario dat je wordt leeggekocht of koopopties niet worden gelicht.

Vergeet niet dat de selectie er goed uitziet, maar je in de basis sportief en financieel nog een keer moet oogsten om de basis van de selectie te kunnen formeren.

02-01-2023 13:31

fr_1993 +78112

Lees het jaarverslag van seizoen 2019, daarin wordt precies geformuleerd onder welke voorwaarden en welk tempo de VVF uitgekocht wordt.

Feyenoord moet zwarte cijfers schrijven.
Het transferresultaat moet positief zijn.
En dan wordt tegenover het transferresultaat een vast uitkooptarief gezet.

02-01-2023 13:33

RPI +46347

De Vrij en Wijnaldum hadden leuk geweest voor dit jaar. Volgend seizoen moet je er niet meer aan beginnen. Zijn leuke voetballers maar doen nu net alsof het wereld-top is.

02-01-2023 12:08

40jaarfrustratie +41470

De Vrij, jarenlang één van de beste CV’s in de Serie A. Ja, die gaat het niet redden tegen spitsen van topclubs als Emmen, Sparta, Volendam. Niet aan beginnen idd.

02-01-2023 12:10

Bjorn1980 +6040

Afbouwende aanvallers kan je nog aan beginnen, maar trage verdedigers op hun retour moet je inderdaad niet aan beginnen

02-01-2023 12:40

Wisselspeler +7709

Ja volkomen met jou eens: Koeman, Rijkaard ergens anders.. Van die trage verdedigers, die het hele team even structureren en de boel achter op Slot zetten. Gewoon niet doen. de Vrij heeft niets geleerd in Italie..

02-01-2023 12:59

pellevg +4432

Trauner en De Vrij zijn even oud he. Trauner volgend jaar ook afgeschreven?

02-01-2023 13:17

Kuytblessure +10402

Het is natuurlijk de grootste kul om te stellen dat elke speler net boven de 30 meteen veel snelheid inlevert.

Ieders lichaam slijt anders. Ik heb die Giggs op z'n 40ste nog menig sprint duel zien winnen.

02-01-2023 15:00

DickLeCoq +1637

Die had hier met 29 al te oud geweest 👍

Interessant dat veel mensen voorbij gaan aan de behoefte voor kwaliteit. Er wordt enkel naar leeftijd gekeken omdat er dan vermogen gegenereerd kan worden. Maar om dat te kunnen doen is kwaliteit nodig.

02-01-2023 15:44

ndroock1 +2443

Eens. Héél duidelijk maken dat we nu, én nooit, niet meer in de markt zijn voor bejaarde voetballers. - Oh jawel, graag zelfs: maar bij de Academy in de staf, maar niet op het veld. - Prijzen winnen moet weer een standaard zijn.

02-01-2023 12:13

Ronskk +22180

De russen

02-01-2023 12:03

Christian +1057

Ruud Vormer een optie voor de nummer 6 positie?

02-01-2023 12:01

Van_Geel +18328

Dat is wel een beetje of je Toornstra terughaalt, Vormer kan het steeds minder belopen bij Brugge.

02-01-2023 12:05

Christian +1057

Meen dat hij goede kritieken kreeg bij Club Brugge en zonder pardon aan de kant is gezet, voor een half jaartje huren kan geen kwaad lijkt mij

02-01-2023 12:08

Ui +909

Wat een uitstekend idee. Zerrouki proberen binnen te halen voor redelijk bedrag. Vormer als backup.

02-01-2023 13:46

DeKuipforever +196377

Het is ook wel een moeilijke keuze...

Leven in een land waar je gezien wordt als een topspeler en als een held behandeld worden tegen een vorstelijk salaris...

Of leven in een land waar ze je na één of twee mindere wedstrijden tot de grond toe afbranden en uitkotsen (media en "supporters") tegen een in vergelijking veel minder salaris...

02-01-2023 11:54

FR_Domingo +14715

En dan vergeet je nog het (vaak) onrealistische verwachtingspatroon van het legioen te benoemen

02-01-2023 12:01

Fabian +63588

Wat een leven heb ik nu na ik de 30 miljoen heb

02-01-2023 11:45

Neuspleister +22209

Hopelijk ga je dan echt wat doen met je leven?

02-01-2023 12:09

Sasss +54162

We mogen nu dus wel hopen dat je 1 dusdanig dikke pyro show geeft dat je meteen heel de Uefa wegblaast

02-01-2023 12:25

hoekieuitzoekie +21629

Is ook te vroeg om direct terug te komen. Maar goed dat ze nu alvast de banden aanhalen en het contact warm houden, want als ze straks wel positief tegenover een terugkeer staan sta je vooraan in de rij. Ik zou vooral De Vrij echt dolgraag terugzien bij ons.

02-01-2023 11:44

ElPanzeFr +21035

Beide spelers zouden zeker versterking zijn, maar het ziet er inderdaad niet naar uit dat we genoeg geld hebben daarvoor. In ieder geval proef ik wel de ambitie bij Slot om door te groeien, dus dat stemt mij hoopvol dat hij nog een seizoen wil blijven

02-01-2023 11:39

feyenoordgazza +4008

De vrij kan nog wel wat jaartjes mee bij een grote club in het buitenland
Ik denk dat je bij gini deze zomer best haalbaar is als hij zelf wil

02-01-2023 11:38

arjanfr812 +404

Ik denk dat Gini echt nog wel even wilt bewijzen dat hij beter is dan zijn PSG periode deed doen lijken.

02-01-2023 11:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties