''In Rotterdam moet alles wijken voor sportief succes''

''In Rotterdam moet alles wijken voor sportief succes''

Arne Slot is de laatste dagen onderwerp van gesprek geweest in Nederlandse en buitenlandse media. De trainer van Feyenoord wordt nadrukkelijk gevolgd door clubs uit de Premier League en is volgens De Telegraaf 'ook in andere buitenlandse competities bij clubeigenaren en bestuurders in beeld.'

Feyenoord heeft meerdere malen aangegeven dat een vertrek tot de zomer niet bespreekbaar is. De Rotterdammers houden de deur op slot tot de transferperiode. ''In Rotterdam moet alles wijken voor sportief succes. Slot is in deze fase ook niet bezig met zijn persoonlijke situatie en heeft alleen oog voor zijn elftal'', schrijft Feyenoord-watcher Marcel van der Kraan.

Volgens de journalist heerst er rust rond de eerste ploeg. Dat de Vrienden van Feyenoord zich juist nu roeren wekt onbegrip. ''Opmerkelijk dat juist in deze periode een deel van de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord zich opnieuw roert en voor bestuurlijke onrust zorgt. Juist de rust rond de club stelde Slot na het fraaie Europese seizoen in staat om met beperkte investeringen weer een heel nieuw elftal te bouwen. Dat elftal kan in zijn ogen alleen nog maar beter worden.''

Plaats reactie
666

1908forever +18252

Nou ik neem aan dat ze komende zomer ook niet bereid zullen zijn om mee te werken aan een vertrek.
Laat Slot zijn werk doen en nog wat meer de tijd krijgen om er iets moois neer te zetten.

10-02-2023 18:43

Peterk +34845

De man heeft een clausule in zijn contract. En dat kan je niet zo maar negeren. Feyenoord heeft niets te willen als Slot aangeeft te willen vertrekken want aan een trainer die tegen zijn wil hier werkt heb je helemaal NIETS...kwestie van gezond verstand gebruiken door beide partijen. Slot een uitdaging en Feyenoord nog een paar centen...

11-02-2023 10:44

J.F +43

Sportief succes prio 1
Kuip overnemen prio 2
Onder 21 in KKD prio 3

10-02-2023 18:07

kunstgrashater +8536

Er is maar 1 prio als er een 2 achter staat is het géén prio

10-02-2023 20:35

delacruz +5615

Geeft dus aan hoe belangrijk die 3 dingen zijn.

11-02-2023 05:56

Fworldcup1970 +11254

Precies dat.

10-02-2023 21:29

LarzFR12 +4808

Inderdaad onbegrijpelijk dat de 'vrienden' nu weer onrust stoken.

10-02-2023 17:59

Reintjuh +5317

Ik heb het gemist, welke onrust?

10-02-2023 19:54

LarzFR12 +4808

Ze willen van Bodegom zn termijn niet verlengen. Je kan het daar prima mee eens zijn, maar doe dat lekker aan het eind van het seizoen.

10-02-2023 19:58

Reintjuh +5317

Ok djw , ja eens met je .

10-02-2023 20:12

TheoLeenhakker +79

Einde van het seizoen.. wanneer de zomerse transferperiode is.. nee dan kan je lekker onrust gebruiken

10-02-2023 20:36

jack98 +46945

Focus op de rest van het seizoen wat ongetwijfeld mooi gaat eindigen!
Negeer dus de onrust die op de achtergrond speelt. Beide partijen zullen (deels) gelijk hebben.

10-02-2023 16:12

Peterk +34845

Wat gaan er toch veel mensen hier tekeer tegen de VvF. En waarom is mij een raadsel. De VvF wordt van alles verweten alsof zij de koers van de club bepalen en eindbeslissingen nemen. De VvF heeft een minderheidsbelang en als het puntje bij paaltje komt helemaal niets te vertellen. Feyenoord trekt nog altijd zelf aan de touwtjes. Als je dus met allerlei verwijten komt moet je daar niet de VvF op aanspreken maar de club zelf.

En dat ze liever van Bodegem zien vertrekken zou een ieder die wat met deze club op heeft enkel toe moeten juichen. Want als onder jouw verantwoordelijkheid er 30 miljoen wordt verkloot voor een plan dat tot niets leidt dan ben je gewoon niet geschikt voor deze functie.

Op dit onderdeel ben ik het helemaal met de VvF eens en verdienen zij lof i.p.v. hier afgezeken te worden.

10-02-2023 15:46

eppo +71934

'Niets te vertellen' is niet correct en tevens onjuist.

10-02-2023 15:48

Peterk +34845

Het enige wat ze kunnen doen is het inleveren van een voorstel en dan hopen dat de club er mee in stemt. Formeel gesproken heeft men dan ook als enkel VvF niets te vertellen....

10-02-2023 15:56

eppo +71934

Dan was de vvf allang onder het tapijt geveegd, hadden ze nergens geen zitting gehad, en had het niet als een molensteen om de nek van Feyenoord gehangen.

10-02-2023 16:20

Feyput +7723

Ik ben het met je eens.

10-02-2023 15:53

StaTactics +3258

Die 30 miljoen is 'verkloot' door de pandemie, het stadiondossier en de hoognodige investering in de selectie.

Pandemie kan je hem niet verwijten. Van het stadion zouden alleen het netwerk van de vrienden profiteren en zonder investering in de spelersgroep speelden we nu nog met spelers als Kramer en Van der Heijden.

Ze hebben inderdaad een minderheidsstem en net nu het alleen bij Feyenoord eindelijk rustig is en we er zo voorstaan dan ga je hiermee komen. Wacht dan lekker tot de zomer. Als je alleen Köçkü verkoopt voor €40m dan heb ie ineens verdiend ondanks het stadion en de pandemie. Daarom brengen ze het nu. Omdat de poppetjes en hun eigen belangen zwaarder wegen dan de club.

Zegt genoeg

10-02-2023 17:14

willem pieter.h +195

Wat heeft de gvd

10-02-2023 21:15

delacruz +5615

Geen vrienden van feyenoord maar geldwolven van feyenoord, en zo is het.

11-02-2023 05:59

jack.f +5029

Leeds wat moet je daar dan zoeken, ja juist degraderen alleen maar. En zo groot is die club zeker niet als Feyenoord .

10-02-2023 15:23

Jaapiiee +735

Leeds is veel groter dan Feyenoord.

10-02-2023 15:30

Kuytblessure +10422

Alleen de begroting is groter.

Leeds heeft nog geen eens een miljoen fans. Daar gaan wij ver over.

10-02-2023 15:35

eppo +71934

Dan is de prijzenkast van Feyenoord enorm, in tegenstelling tot die van leeds.

10-02-2023 15:42

Don.C +5358

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leeds_United_FC

Wij hebben 11 jaar meer geschiedenis en way more prijzen

10-02-2023 16:58

HanskooBV +31654

Gewoon uitkopen die gasten. Ze helpen helemaal niks meer nu.

10-02-2023 15:18

cmd94t4vjm +355

Heel .. maar dan ook heel erg snel straks uitkopen die “ VVF”. Zodra de CL miljoenen binnenstromen uitkopen die gasten. Blijkt nu dat hun alleen maar voor hun eigen imago vriendjes zijn geworden. “Bedankt voor je hulp toen en nu afscheid nemen. “.

10-02-2023 15:12

Bossche Bol +7368

Van je vrienden moet je het hebben.

10-02-2023 15:00

Paulus98 +149572

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

10-02-2023 14:48

4zfzbztzmh +2130

Lekkere vrienden man, zodra er geld is uitkopen die mensen !!!

10-02-2023 14:41

Wazzup +30697

Slot geeft aan in persconferentie dat ie niet vertrekt.

Nr1 competitie
Nog in de beker actief
Europees nog actief

Veel om nog voor te spelen, en heeft het naar zijn zin!

10-02-2023 14:41

Pascal .K +2130

Zo is het, verwacht zelfs niet dat hij aankomende seizoen vertrekt. Of er moet echt een topper komen voor hem. Maak me nu al zorgen als hij gaat wie we dan moeten nemen als trainer. Pfff dat wordt wel een uitdaging

10-02-2023 17:49

1234567890 +173725

We zijn een top club zonder centen

10-02-2023 14:39

DaveGooij4 +7128

Wel bovenaan dat is tering knap van Slot

10-02-2023 17:50

MJ75 +4449

Feyenoord kon de cash destijds goed gebruiken maar er is veel gedoe met de zelfbenoemde Vrienden; wellicht is “Narcisten van Feyenoord” een betere benaming.

10-02-2023 14:35

Fworldcup1970 +11254

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

10-02-2023 14:33

Ballenjongen2 +6421

Ik moet wel lachen om die reacties.
Laten ze die miljoenen gewoon weggeven.
En even later zitten ze zelf te zeiken over de prijs van een kaartje, bier of patat.

10-02-2023 14:19

Raymond.K +1488

Tja ze stonden ook zo lang al in de schaduw en dat willen onze vrienden en rvc niet ! Die willen in de spotlights ??? Dit zijn geen vrienden van Feyenoord!! Zelfde met de hr troost die zou het well even gaan doen ? Om vervolgens door alle zaak waarnemers in de maling genomen te worden !!!! En daarna dood leuk weer in de rvc gaat zitten om ze eigen werk te gaan evalueren??? Vervolgens word de man die alle heilige huisjes omver heeft gegooid de jeugd opleiding en de Scouting op nieuw op poten heeft gezet Frank Arnesen er uit gegooid ..
En nu het goed gaat waarde staat op het veld !!! Een verwaarloosd stadion en alles moest wijken voor een nieuw stadion wat het legioen in 2 hakten en ik weet niet hoeveel miljoenen weggegooid zijn !!!!

Als je echt een vriend van Feyenoord ben en het beste wil neem je de schuld over van het stadion en neem het in eigen beheer !!! Een goed en haalbaar plan om de kuip te renoveren naar de standaard van nu ???

De mensen met kennis van zaken !!! Moeten niet over het voetbal gaan zoals onze tennis vriend en ze maatjes ???

10-02-2023 14:14

Rock +6489

Ik ben mijn hele leven al supporter. Heb met natte haartjes de Europa cup 1 in Milaan voor de tv zitten kijken.

En als ik dan deze berichten lees van dat hele bestuurlijke gerotzooi, diep triest. Sterker nog de moed zakt je in de schoenen..

10-02-2023 14:21

Likmereet +2241

!!!!???? Enig idee wanneer je dit gebruikt?

10-02-2023 14:27

Rock +6489

Man als je Slot volgend seizoen nog kan houden ben je spekkoper.
Die man ziet toch ook wat een mogelijkheden er liggen bij buitenlandse clubs, zowel financieel als sportief.
En laten we zeggen, dat je bij Feyenoord het met beperkte middelen moet doen. Helaas

10-02-2023 14:14

SalsaSamba +6533

Ik zie Slot niet snel vertrekken, voornamelijk omdat het een trainer met visie is en geen trainer die binnen 2 wedstrijden de punten binnen harkt, links- of rechtsom. Dus is het van belang dat hij tijd krijgt en dat hij met een elftal begint dat kan voetballen. Doordat hij zo vervelend vertrok bij AZ staat hij nu bekend als een trainer die snel de trein pakt, maar dat zou gezien zijn trainersstijl averechts werken. Ik denk dan dus ook dat Slot er verstandig aan doet om in de zomer nog geen overstap te maken.

10-02-2023 14:13

lauwersfr +889

Dat hij op de gegeven moment tegen een limiet aan loopt van financiële mogelijkheden of sportieve mogelijkheden en er komt een club waar hij die mogelijkheden of vrijheid wel zou krijgen, waar hij je Europees ook meer kan betekenen + zichzelf verder kan ontwikkelen als trainer...
Dan gaat die dat echt wel overwegen om die stap te zetten

10-02-2023 16:08

Bannisisdebasis +5148

VVF eruit werken.... Daar is maar één iemand capabel genoeg voor. GKL!

10-02-2023 14:11

MJ75 +4449

De GKL was ook een drama die woekerrentes vroeg aan zijn favoriete club.

10-02-2023 14:38

JDJ +17958

Laten wij ons als supporters de komende maanden ook alleen maar bezig houden met een goed resultaat in de eerstvolgende wedstrijd. Dan worden we vanzelf opeens wakker als kampioen, CL en de aankondiging van Slot dat hij er nog minimaal een seizoen bij ons blijft.

(En laten we alles negeren van het stadion en de onechte vrienden)

10-02-2023 14:10

Wesley Pol +7734

Ooit vrienden van Feyenoord, nu vijanden van Feyenoord? Ben blij dat ik niet alles weet.

10-02-2023 14:07

slam +2479

Dit is waarom de vvf er nog zit,achter de schermen gebeurt er een hoop waar we geen weet van hebben.
Zij weten nu waarschijnlijk dat van Bodegom ,niet de juiste man op de juiste plek is,om de club verder te helpen.

10-02-2023 14:01

MJ75 +4449

Dat had je rond zijn komst 5jr (?) geleden al kunnen vaststellen obv de interviews in de local media (AD); vooral vol van zichzelf.

10-02-2023 14:41

slam +2479

Ik weet niet hoe hij destijds in rvc is gekomen en door wie hij naar voren is geschoven...maar ik denk dat het hele kliek eigenlijk moet opstappen inclusief Troost

10-02-2023 18:44

mdgrdam +12854

Onrust is:

1. afscheid nemen van je succesvolle technisch directeur en geen geschikte vervanger voor hem vinden;

2. opeens je commercieel directeur wegsturen en dan met twee directeurleden over blijven;

3. termijn verlengen van een onbetrouwbaar RvC-lid;

4. de hoofdprijs vragen voor een bekerwedstrijd aan het hondstrouwe legioen dat de club drie coronaseizoenen lang heeft gesteund.

10-02-2023 13:41

sjaarloos52h +21764

Onrust is:

1. mdgrdam blijft er maar over zeiken!

Punt.

10-02-2023 13:51

onno +16033

Lijkt dat, met name door de media, wordt getracht om scheurtjes in het Feyenoord bolwerk te ontdekken, deze uit te vergroten en paniek te zaaien. Wij laten ons niet gek maken, worden gewoon kampioen en spelen volgend seizoen Championsleague met Slot.

10-02-2023 13:31

sjaarloos52h +21764

Exactamento!

10-02-2023 13:51

beppie172 +65799

Klopt. Maar die VvF moeten dan hun muil houden als ze hun zin niet hebben gekregen in de RvC. Je houden aan de Eenheid van bestuur en je er bij neerleggen en anders opzouten en het pluche verlaten. Wees dan consequent.

10-02-2023 15:18

FeyenoordEspana +5234

Slot gaat nu natuurlijk nog niet weg, als hij verstandig is volgt hij de route van ten Hag gewoon jezelf jaren in de top van Nederland bewijzen Europees het goed doen.

Gewoon bijtekenen

10-02-2023 13:29

badeend +7751

Kan en ik hoop het ook, maar een tussenstap maken bij een financieel gezonde club in een competitie waar hij graag heen wilt (PL) om vanuit daar door te groeien is ook een optie natuurlijk. Wat als we nu alles mislopen ivm smalle selectie en weer gaan de beste spelers as zomer weg dan kan ik me goed voorstellen dat hij ook verder kijkt. Het is wel een ambitieuze trainer en niet een Feijenoord supporter.

10-02-2023 13:53

Mrunterwijst +10612

VvF en al die bestuurslagen zorgen al jarenlang voor onrust, onbegrijpelijk dat dit maar door blijft etteren

10-02-2023 13:29

Gesse +6836

Hoe kun je jezelf vriend van Feyenoord noemen en bijdragen aan onrust. Tevens ben je geen vriend als je iemand geld leent en er allemaal verplichtingen en rentes tegenoverstelt. Dan ben je een bank of geboefte.

10-02-2023 13:22

Peterk +34845

Wel eens van Sinterklaas gehoord? Wel nu, die bestaat niet....

10-02-2023 13:45

Ballenjongen2 +6421

Bij een lening hoort in ons belastingstelsel nou eenmaal een rente

10-02-2023 14:20

beppie172 +65799

Hoe kom je aan rente? Het zijn aandeelhouders die dividend krijgen. En afgelopen jaren was dat niet zoveel vanwege de verliezen. Dan worden aandeelhouders meeste chagrijnig.

10-02-2023 15:21

thomasd +6982

Ik verwacht niet dat Slot vertrekt als we CL voetbal halen. Hij kan eenzelfde stap maken als Ten Hag, mits hij nog een jaar goed presteert met Feyenoord in de CL

10-02-2023 13:21

Kwintsheul +14613

Slot gaat zelfs bijtekenen a.s. zomer, let maar op!

Die heeft het reuze naar zijn zin bij ons en vindt het heerlijk om de uitvoerend archtitect te zijn van de wederopstanding van Feyenoord.

Zijn beloning komt vanzelf als Feyenoord straks weer volop meetelt in Europa.
En als we CL halen gaat dat voorlopig behoorlijk hard.

10-02-2023 13:13

Woeke +8630

Ik zal er extra goed op letten!

10-02-2023 13:15

Kwintsheul +14613

Is goed. En denk dan nog eens aan mij :)

10-02-2023 13:16

Woeke +8630

Zal ik doen, ik vergeet je niet! :)

10-02-2023 13:17

toniroth +2832

Mooi hoe jullie elkaar vinden. Klasse. Er is al zoveel ellende in de wereld.

10-02-2023 13:29

Wisselspeler +7795

Wat is die moeite toch met personen die regelmatig onze club redden. Iedereen was tegen de GKL, nu weer tegen de VvF. Zij hebben beiden gezorgd dat de club nog bestaat en het enige wat ik lees is negatief commentaar op deze personen. De haat en nijd tussen onze eigen achterban begint mij langzaam te irriteren.

10-02-2023 13:07

michiel2424 +29069

Ik denk dat dat in beide gevallen te maken heeft met het gevoel dat, als de club eenmaal gered is, de hoofdpersonen op een bepaalde manier inzitten, waarvan men vreest dat het de club alsnog niet vooruit helpt.

Dus ja, ze hebben de club gered, en dat is top. Maar daarna zijn ze een soort blok aan het been.

Lastig.

10-02-2023 13:14

Therion55 +1618

Omdat de afkorting FvF zou moeten zijn. Het zijn geen Vrienden maar Financierders. Ze lenen geld aan Feyenoord in ruil voor rente en inspraak. Ik weet niet wat jij voor vrienden hebt..?

10-02-2023 13:38

beppie172 +65799

Ze krijgen geen rente maar dividend, zoals andere aandeelhouders ook krijgen.

10-02-2023 15:22

RobinLandman +2021

Kunne we het hier gewoon niet meer over hebben? Slot blijft gewoon nog voorlopig punt ;)

10-02-2023 13:04

keesvwonderen +5023

De goede resultaten onder Slot verbloemen de organisatorische chaos bij Feyenoord. Geen commercieel directeur en geen td, terwijl het contract met de hoofdsponsor bijna afloopt en onze trainer en aanvoerder waarschijnlijk weg gaan in de zomer.
Terecht dat de VvF aan de bel trekken. Interessant dat de Telegraaf naar de pijpen van Toon van Bodegom danst.

10-02-2023 12:58

michiel2424 +29069

Deels eens, maar dat onze trainer en aanvoerder waarschijnlijk weg zullen gaan hoort wat mij betreft niet bij " organisatorische chaos". Dat is gewoon een logisch gevolg van prestaties.

Waarvan ik het van Slot nog moet zien, overigens, als we kampioen worden en CL kunnen spelen.

10-02-2023 13:00

Gers +12915

Chaos lijkt me een voorbarige conclusie maar eens een nieuwe hoofdsponsor zou wel fijn zijn....waarom wil niemand? En dat kan natuurlijk nooit alleen aan de persoon CD liggen lijkt me

10-02-2023 13:15

fozzies +3003

Ik denk dat als we Kampioen worden Orkun nog weleens zou willen blijven.
Aanvoerder en Mr.Feyenoord.
Als Szymanski gaat Wijnaldum proberen

10-02-2023 13:53

bonakalou7 +69116

''In Rotterdam moet alles wijken voor sportief succes. Slot is in deze fase ook niet bezig met zijn persoonlijke situatie en heeft alleen oog voor zijn elftal''

En dit geloof ik dus voor 100%. Alleen zou Slot dat ook gewoon een keer kunnen zeggen. Maar dat het zo is twijfel ik geen seconde aan.

10-02-2023 12:58

Peterk +34845

Ach, het is nog nooit rustig geweest rond deze club. Al 50 jaar bestuurlijk gezeik door een onwerkbare structuur waar elke boerelul wat in de melk te brokkelen heeft als hij een paar lullige flappen op tafel gooit.....

10-02-2023 12:53

Wollahmark +15681

Koop die VVF zsm uit! Indien CL wordt behaald, de helft aflossen aan die engnekken en van elke uitgaande transfer nog eens 10% van de transfersom hier voor aanwenden. Zo spoedig mogelijk van die lui af en een nieuwe eenvoudigere structuur samenstellen, waarbij sportclub door de proftak wordt overgenomen. Vervolgens toewerken naar stadion in eigendom en jaarlijks een deel van de tribunes vernieuwen!

10-02-2023 12:40

Peterk +34845

Versneld de VvF aflossen is het domste wat je kan doen en daarom doet men dat ook niet. De jaarlijkse financiële verplichtingen richting VvF zijn te overzien en financieel niet schokkend. Met een lage hypotheekrente ga je ook niet je hypotheek versneld aflossen. Het geld wat binnenkomt heeft men terecht in de selectie gestoken. En e.v.t. toewerken naar een stadion in eigendom is iets wat je nu ook al zou kunnen doen omdat de VvF daar geen beslissingsrecht over heeft. Kortom, je verwijt de VvF van alles wat volkomen ten onrechte is.

10-02-2023 13:05

Wollahmark +15681

Jij bekijkt het vanuit de financiële kant, ik wil weer dat Feyenoord baas in eigen huis wordt zonder een onoverzichtelijke bestuurslaag. Dat lijkt mij voor zowel de korte als lange termijn meer verstandig dan wel of niet druk maken over de verschuldigde financiële verplichting waaraan Feyenoord kan voldoen. Laat staan dat de VVF iets over het stadion in eigen beheer nemen heeft te zeggen. Waar jij deze punten aan de VvF koppelt is mij een compleet raadsel.

10-02-2023 13:35

Peterk +34845

Alles draait om geld en ook in dit geval. Verder maak je de fout te denken dat Feyenoord niet de baas in eigen huis is. De VvF heeft een minderheidsbelang en als Feyenoord wel of iets niet wil kan men dat gewoon beslissen ook al is de VvF het daar niet mee eens. En Feyenoord is vrij welke standpunt dan ook in te nemen m.b.t. eigendom stadion, nieuwbouw, verbouw of wat dan ook. De VvF heeft een minderheidsbelang en geen enkele eindzeggenschap. Maar voor velen is de VvF in dit geval een makkelijke pispaal.
De fouten m.b.t. een nieuwbouw zijn niet gemaakt door de VvF maar zijn Feyenoord te verwijten. Die zijn te lang door gegaan met de planontwikkeling door daar liefst 30 miljoen in te steken. Het is Feyenoord zelf te verwijten dat men zo lang is doorgegaan en er 30 milj. verkwist is. Daarom snap ik wel dat de VvF niet met de primair verantwoordelijke van Bodegem wil doorgaan. En als de man zelf enig fatsoen had was hij na dit debacle zelf opgestapt....

10-02-2023 13:59

beppie172 +65799

Met je eens. Alleen zou het beter zijn in het stadiondossier de scheiding tussen de BVO en Stadion zuiver te houden.

10-02-2023 15:32

Wollahmark +15681

Feyenoord heeft geen 30 miljoen er in gepompt, maar het stadion!

10-02-2023 15:53

KouweArie +505

Telegraaf dus anti VvF

10-02-2023 12:35

Barrypapa +15919

Waarom? Het is ook best raar om in deze fase op bestuurlijk niveau voor onrust te zorgen lijkt me. Ik snap het standpunt van de VvF enigszins wel, alleen de timing niet

10-02-2023 12:38

Anonymous.A +488

Timing lag niet aan vvf. Die plant die stemming niet in.

10-02-2023 12:40

KouweArie +505

VvF is tegen herbenoeming van Bodegom. Daar schijnen ze 14 punten voor te hebben aangedragen. Zou liever zijn dat er een onderzoek is naar deze punten en onvrede. Nu kiest de Telegraaf ervoor VvF in een bepaalde hoek te zetten alsof zij onrust creëren in een periode dat het sportief goed gaat. Alsof je dan niks mag zeggen of vinden want heb niet het idee dat het op elk vlak goed gaat. Neem alleen al het stadion en de schulden/kosten daarvan

10-02-2023 12:47

Barrypapa +15919

True, dat is ook zo
De punten die aangedragen zijn kan ik zeker ook begrijpen
De stemmingsronde zal voort komen uit het termijn waarop de verlenging zal moeten worden bevestigd (of niet natuurlijk). Baal gewoon van de timing dat deze nu is. Rommelen binnen de organisatie op bestuurlijk niveau is nooit gunstig. Maar we zijn een bepaalde weg ingeslagen, ik hoop dat we dit vooralsnog kunnen blijven volgen. Ziet er toch goed uit

10-02-2023 14:02

Peterk +34845

als je als van Bodegem er 30 milj. door heen gejaagd hebt aan een mislukt stadionplan dan is een verder onderzoek overbodig....

10-02-2023 14:03

beppie172 +65799

De vertegenwoordigers van VvF in RVC moeten de bespreekpunten binnenskamers houden en het besluit accepteren, en anders opstappen.
Maar ze blijven lekker op het pluche zitten maar creëren nu wel onrust.

10-02-2023 15:35

jostie +7606

Je mag altijd kritisch zijn. Of is tegen de aanstelling van van bodegom. Maar waarom niet gewoon binnenskamers bespreken ipv via de media. VVF hebben we veel aan te danken maar ze moeten nu gewoon weer een pas op de plaats maken nu het weer goed gaat

10-02-2023 12:54

feyenoord_Freak +14035

In slot we Trust

10-02-2023 12:26

feye_88 +3112

Pffff, het zo wat zijn als we als supporters met een aantal door supporters gesteunde investeerders het technisch beleid kunnen overnemen. De club moet gerund worden door mensen die het beste voor hebben met Feyenoord. Niet met zichzelf. Dat Duitse model spreekt me nogal aan.

Ik ben klaar met VvF en die fossielen die de club nooit vooruit hebben geholpen.

Volgens mij willen we als supporters niet zo heel gekke dingen:
- goede jeugdopleiding
- beleid gericht op beter voetbal (hard werken is een voorwaarde, maar een mooi spelend elftal zou ook weleens leuk zijn).
- Oplossing voor een herkenbaar stadion dat sfeer heeft en meer inkomsten genereert
- Ruimte voor het rauwe randje zonder dat dat negatieve impact heeft op de club.

10-02-2023 12:25

jellert +221336

Pim Plopsaland

10-02-2023 12:23

jellert +221336

vrienden voor zichzelf worden

10-02-2023 12:22

Kieboom +39877

Media doen er van alles aan om ons uit evenwicht te brengen.

Vanochtend trouwens A(msterdams)Dagblad opgezegd.
Donderdag geen wedstrijdverslag omdat de wedstrijd te laat was afgelopen.
Vandaag piepklein stukje, ging alleen over dat Hartman rood had moeten krijgen.
Niks over het spektakel.
Wel 5 bladzijden over die andere club.
Geweldig dit en zus en zo
Om over die podcast maar te zwijgen

10-02-2023 12:22

feye_88 +3112

Ze hebben het overigens ALTIJD mis met de opstelling haha

10-02-2023 12:26

feyenoord_Freak +14035

Belachelijk toch deste zoeter zou smaken het zou zijn als Feyenoord als nog kampioen zou worden

10-02-2023 12:28

elgardinero1993 +8329

Hoeveel moet er eigenlijk nog afbetaald worden aan de VvF? Iemand die dat weet?

10-02-2023 12:19

sebas1980 +6707

Iets met 2,50 dat zie ik hier vaak voorbij komen

10-02-2023 12:37

Geitekaas +43207

In Rotterdam moet bijna alles wijken....wel ruimte laten om te zeiken....

10-02-2023 12:15

haai79 +10600

Als er maar snel een nieuw stadion komt maar dat zit er niet in, dus de groei zal maar beperkt blijven, hoe goed de trainer ook is.

10-02-2023 12:13

Santiagotto1961 +5216

Dat noemt zich de Vrienden van Feyenoord!!!! Stelletje seniele ouwe gekken.

10-02-2023 12:13

demolenaar +18599

Stemmingmakerij, onze Arne gaat voorlopig nergens naartoe

10-02-2023 12:04

Joszef4ever +597

Vrienden van Feyenoord mijn reet. Die gasten zitten er enkel en alleen voor zichzelf.

10-02-2023 12:01

06Marquito +2249

Ze hebben al een lijstje klaarliggen als Arne mocht vertrekken van de zomer.

10-02-2023 12:00

zandhaas +32769

Misschien Pusic

10-02-2023 12:04

Mensini +14586

Pascal Jansen of Stijns?

10-02-2023 12:51

Alsvartr1908 +7066

Komt er nog een persconferentie?

10-02-2023 11:57

demolenaar +18599

Hij komt als Arne het zegt

10-02-2023 12:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties