"Jahanbakhsh en Idrissi vielen echt goed in"

"Jahanbakhsh en Idrissi vielen echt goed in"

In een enerverende wedstrijd speelden Feyenoord en PSV zondagmiddag met 2-2 gelijk. Na afloop was er veel om over na te praten en in Studio Voetbal werden dan ook enkele spelers aan de kant van de Rotterdammers extra uitgelicht.

De eerste was uiteraard Alireza Jahanbakhsh, die met twee treffers de hoofdrol speelde in de comeback van Feyenoord. "Hij en Oussama Idrissi vielen echt goed in", opende Pierre van Hooijdonk, die de twee goals uitlichtte. "Hier hoor je als rechtsbuiten te zijn", zei hij over de eerste, waar Jahanbakhsh voor het doel kwam en een voorzet van Idrissi inkopte.

De mooiste treffer was echter de tweede, die Jahanbakhsh van buiten de zestien perfect wist te plaatsen. "Hét voordeel van Jahanbakhsh is dat hij over een goede trap beschikt. PSV liet hier de gevaarlijkste speler, met de beste traptechniek van het hele elftal, vrij op twintig meter van de goal. Dan is het raak."

Jahanbakhsh en Idrissi
"Voor Jahanbakhsh is het fijn dat hij heel belangrijk was voor Feyenoord vandaag, want het is nog geen gelukkig huwelijk geweest", ging de oud-Feyenoorder verder. "Slot gebruikt 'm vaak, maar vooral omdat hij zoveel werk verzet. Dan moet hij een back tegenhouden, maar ik heb liever dat ze een buitenspeler gebruiken omdat hij elke keer zijn man voorbij gaat."

Rafael van der Vaart gaf aan nog niet zo'n fan te zijn van Jahanbakhsh en sprak zelfs over Kuipvrees. Hij was meer onder de indruk van Idrissi. "Die is in mijn ogen tien keer beter. Dat komt er ook nog niet uit, maar door hem heeft Feyenoord 2-2 gespeeld. Zijn één-tegen-één, zijn dreiging. Tot hij inviel, was Jordan Teze de beste man van het veld - na Xavi Simons. Maar toen Idrissi inviel, dacht ik: nu gaat het gebeuren. En het gebeurde ook."

Gemis Szymanski
In de wedstrijd tegen PSV moest Feyenoord enkele vaste krachten missen, onder wie Sebastian Szymanski. Zijn gemis was groot, zag Van Hooijdonk. "Feyenoord speelde met Wieffer, Kökcü en Timber op het middenveld. Dan heb je eigenlijk drie spelers die heel veel op elkaar lijken. Je hebt geen loper die echt in de zestien komt en daar ook nog in staat is om een goal te maken. Szymanski is goed aan de bal, creatief. Dat heb je nu helemaal niet."

Met name over Quinten Timber was hij niet erg te spreken. "Ik zie het nog niet bij hem. Bij elke balaanname gooit hij meteen zijn lichaam erin. Maar dat doet hij omdat hij tijd wil kopen, want hij ziet de oplossing niet direct." Volgens Van der Vaart had dat vooral met zijn positie te maken. "Hij speelt nu als tien, maar dat is hij niet. Maar ik vind hem wel zo goed, dat het raar zou zijn als hij niet zou spelen."

Discussie over Timber
"Hij heeft alles wat een natuurlijk middenvelder nodig heeft. Snelheid, kracht, voetbal", somde Van der Vaart op. "Maar hij gaat niet die beslissende pass geven. Wieffer is in een keer gekomen en ik vind ook dat hij moet spelen, dus het is voor Timber een ongelukkige situatie. Misschien moeten ze met z'n drieën op het middenveld spelen en Szymanski (als hij terug is, red.) op rechtsbuiten. Ik denk dat dat de oplossing is."

Van Hooijdonk had daar zijn twijfels bij. Hij wees vooral op de door Timber gemiste kans in het eerste deel van de tweede helft. "We hebben het over de positie van Timber, maar ik vind dat je als middenvelder een goal moet kunnen maken. Als je deze niet maakt, welke ga je dan wel maken?" Van der Vaart vond het vooral de schuld van Santiago Gimenez, die zijn kopbal ervoor gekeerd zag worden.

Lees meer over
Alireza Jahanbakhsh Quinten Timber Oussama Idrissi
Plaats reactie
666

charlaykc +9657

Woensdag basis

06-02-2023 23:10

Feijenoord1908 +3659

Gewoon laten staan, want Dilrosun en Paixao bakken er helemaal niks van.

06-02-2023 22:37

jack98 +47967

Superinvallers van Super Feyenoord!

06-02-2023 19:28

bonakalou7 +70183

Nou, Jahanbakhsh heeft wel een goede, maar geen betere traptechniek dan Kökçü hoor.

06-02-2023 18:21

Flinkevleugel +3263

Gisteren wel, met afstand zelfs.

06-02-2023 19:39

bonakalou7 +70183

Ik heb Pedersen ook een keer een bal de kruising in zien jagen. Neemt niet weg dat hij een verschrikkelijk slecht schot heeft.

06-02-2023 19:42

Flinkevleugel +3263

Laten we hopen dat Jahanbakhsh de rest van het seizoen ook zo gericht blijft schieten, want de afgelopen anderhalf jaar schoot hij doorgaans niet veel beter dan Pedersen.

06-02-2023 19:45

FRJimZ +3024

De 1ste keer dat ik blij was dat Iddrisi het veld op kwam.. Hij heeft vele van ons doen verbazen en was lekker dreigend aan de linkerkant. Wat was Paxiao slecht gister zeg! Kwam amper z'n man voorbij en lag meer op de grond dan crybaby Simons!

06-02-2023 17:55

Michael.T +7

Is er een mogelijkheid om die Misidjan erbij te halen einde van dit seizoen hij schijnt transfervrij te zijn 🤔

06-02-2023 16:40

Frankie62 +1806

Idrissi basis Ali Basis!!!!!!!!

06-02-2023 16:33

feyenoordeen +741

Paixao 10x meer potentie, die jongen komt er echt wel hoor geef hem gewoon wat tijd en vertrouwen

07-02-2023 11:17

sk1969 +517

Ook na die kopbal blijft Ali's haar in model. Klasse!

06-02-2023 16:08

lodj +358

Kan die altijd over Feijenoord negatieve van Hooydonk zijn muil niet houden ....ga bij NAC maar weer een paar voetballers ontslaan en gezinnetjes kapot maken ...lekker directeur the spelen he

06-02-2023 16:08

DebestespitsNicoJansen +635

Idrissi viel dit keer redelijk in iets wat me verbaast want ik ben tot nu toe geen fan van hem maar tegen PSV deed hij het redelijk tot goed.

06-02-2023 16:02

Liser +19944

Idrissi lijkt op dit moment de beste keuze op links, wonder boven wonder

06-02-2023 15:50

kunstgrashater +8560

Altijd maar zeiken over Idrissi, van begin af aan zeg ik het al dit is gewoon een intelligente voetballer

06-02-2023 12:38

FR010FRDAM +45660

Precies, maar mensen hier kijken dan naar twee acties die mislukken en willen niet zien wat hij allemaal goed doet.

06-02-2023 14:38

fluub +8855

Luuk de Jong, viel ook geregeld in het veld. Een 8.

06-02-2023 12:21

Mojo010 +23

Ahjo woensdag spelen ze weer slecht, hoop van niet maarrrrrrr

06-02-2023 12:09

jonaathn +14849

Prachtig hoe Geertje en Orkun hem terugtrekken om door te gaan.

06-02-2023 11:34

kkhahsdedhkdh +46494

Foto lijkt een beetje op het schoolplein vroeger, waarbij Ali een panna heeft gekregen en getrapt mag worden tot hij de veilige plek heeft bereikt

06-02-2023 11:31

Koning-Nicky-24 +3282

Woensdag tegen NEC Kokcu even rust geven en starten met Timber op 8. Kijken hoe hij dan zijn taak uitvoert

06-02-2023 11:12

JosTrossenLos +1470

Gelukkig heeft van der Vaart met zijn dikke kop het niet voor het zeggen..

06-02-2023 11:11

Dennis010 +1579

Met zijn snackbarhasses

06-02-2023 13:43

rockn_roll +8320

Nou. Deden net zoveel goed als fout. Psv stond als een stel amateurs te dekken en vooral Idrissi kreeg alle ruimte maar verneukte de meeste van zn acties

06-02-2023 11:02

Arne4president +4032

Ik heb wel 1 ding waar ik echt niet goed van wordt. In de 12e minuut ynwa voor thijs sleegers, geld ophalen voor het sophia kinderziekenhuis, maar wel de halve wedstrijd spreekkoren met kk erin: kk de Jong, Danny is een kk .... enz. Echt heel veel dommer ga je het niet meemaken en het is zo onnodig. Verzin wat anders, maar dit slaat nergens op

06-02-2023 10:48

Ninovas +29280

Ajo leeghoofden, moeten gewoon achter je club en je team staan en niet verlagen tot dit niveau.
Als je verliest kut, maar hier benadeel je jezelf alleen maar mee.

06-02-2023 11:29

JayFeyenoord12 +545

Misschien moet je is gaan begrijpen dat het gewoon 'een scheldwoordje' is en het niet zo zwaar maken en net doen als of we iedereen dood willen hebben! Het geeft meer kracht aan iets ipv K.U.T. zoals bij jou op de hockeyclub oh excuus vereniging

06-02-2023 16:16

Arne4president +4032

Check. Ik geef het effe door aan de kids uit het sophia kinderziekenhuis en hun ouders: "stel je niet aan het is maar een scheldwoordje". Thanks man!

06-02-2023 16:31

JayFeyenoord12 +545

Mijn god hey dat is precies wat ik bedoel! Alles word zo zwaar gemaakt tegenwoordig en er word vanalles bij gehaald als mensen hun punt maar kunnen maken. Maar als of we het over zieke kinderen hebben! Heel onnodig omdat erbij te gaan halen! Dingen los zien van mekaar is moeilijk voor heel veel mensen! Mijn broer is eraan dood gegaan dus nu? Ben ik zeker triest omdat ik dat woord gebruik? Loop toch niet zo te mierenneuken dqt is precies het probleem in NL. Niemand mag geen mening of een eigen ding meer hebben van die linkse kk kant

06-02-2023 16:40

RdB +2894

Ik hoop echt van harte dat feyenoord idrissi gewoon vastlegt na dit seizoen. Hij heeft het echt wel in zich. Gewoon een paar keer laten staan. Kan ook scoren van buiten de 16

06-02-2023 10:46

karkop +6635

Waan van de dag. Heeft buiten zn blessure alles gespeeld, en in die tijd waren gister en tegen Graz de enige goeie wedstrijden. De rest van de tijd was hij keer op keer met afstand de slechtste man op het veld.

06-02-2023 11:15

Ninovas +29280

Begon voor zijn blessure wel langzaam aan dreigender te worden en dat was ook duidelijk te zien. Al zie ik vastleggen liever ook niet gebeuren

06-02-2023 11:28

FR010FRDAM +45660

Karkop, ik heb het je gezegd he. Binnen twee weken wordt hij basisspeler en snoert hij je mond. Het tweede is gedaan en het eerste volgt volgende week.
Graag de credits.
Was overigens voor zijn blessure ook prima. oa tegen PSV

06-02-2023 14:40

karkop +6635

Credits gaan dan naar Idrissi zelf, niet naar een of andere roeptoeter op het internet.

In de uitwedstrijd tegen PSV heeft hij 2 tegendoelpunten ingeleid door Sangare direct in te spelen. Dus nee, buiten dat zondagsschot was dat geen goede wedstrijd van hem.

07-02-2023 00:10

Brutaal1908 +8979

Hopelijk kunnen deze speler nu de stijgende lijn doorzetten. Zou ongelofelijk fijn zijn nu.

06-02-2023 10:29

Drie90 +8477

Kuipvrees... Jahanbaksch is een vd favoriete spelers die het meest gegund wordt. En legt gisteren onder hoge druk het ene na het andere fantastische schot aan. Raakte ook nog de lat.

Hij is of heel goed of heel slecht. Ik stel het volgende voor: Jahanbaksch laat je tijdens de warming up een pass over 10 meter geven. Komt die bal aan dan heeft hij een geweldige dag en stel je hem op. Zo niet dan pik je een ander.

06-02-2023 10:25

Roodwitteziel +6088

De waarheid schuilt in de eenvoud

06-02-2023 10:43

tm62 +99

Op 10 zetten kan wel eens veel betere positie zijn dan rechtsbuiten. Heeft een hard schot

06-02-2023 15:08

Richard_BM +3038

Idrissi kan goed tegen een gesloten verdediging iets forceren, de kleine ruimtes. Heeft geen snelheid, moet nooit starten tegen frisse backs

06-02-2023 10:08

FR010FRDAM +45660

Onzin, heeft gewoon wedstrijdritme nodig en gaat nu vlammen

06-02-2023 14:41

marwas +514

Van de Vaart die zegt dat Jahanbakhsh kuipvrees heeft, nadat hij 2 keer heeft gescoord. Van de Vaart, de Jhon van Beukering onder de analisten.

06-02-2023 09:56

corfr1912 +8860

Veel grappiger vind ik de hype over Simons. Ongelooflijk dat hij maar genoemd word. En dan zeggen dat hij 2 assists gaf maar volgens mij kwam die 1e goal van Psv na een pass van Veerman. Verder heb ik Simons niet heel veel gezien ik zag hem zelfs opgeven in een duel met Petersen die hem met bal de snot uit zijn neus liep. Maar ja als je dan toch pluspunten moet noemen dan is het Simons maar. Ik zag vooral een matig Psv die terug liepen en zich in de 16 verschanst en aanvallend niets klaar stoomde. Door 2 fouten van Orrie scoorde. Als je de budgetten er bij pakt is het een trieste balans voor de Eindhovenaren. Een overwinning voor ons was niets meer of minder dan terecht geweest.

Dan komt ons probleem ook weer aan het licht te lange slagkracht telkens weer. En dan moeten we ook rekening houden met het doelsaldo kameraden dat kon wel eens de doorslag gaan geven. Niet alle teams blijven wedstrijden winnen of geen punten verspelen en wij ook niet. Het is te makkelijk te stellen dat wij na AZ thuis nog maar 1 gevaarlijke tegenstander hebben. Dat zijn er echt wel meer.

06-02-2023 10:30

marwas +514

Volledig eens, de moeilijke reeks komt er juist aan om te spelen tegen de zogenaamde mindere tegenstanders. En ja, die hype over Simons. De media heeft een hoog papegaai gehalte. Het is best een aardige voetballer, maar staat echt niet in het rijtje van persie, robben e.d. Die hadden echt iets bijzonders toen ze 18 /19 jaar waren.

06-02-2023 10:38

Frankster +21358

Ik vind het wel een goede speler hoor. Als je op je 19e het team al draagt. Is mijn objectieve mening. Die dribbels tussen de linies en zelden balverlies.

06-02-2023 11:09

JayFeyenoord12 +545

Eerste tegen doelpunt begon niet bij Orrie maar bij een pass van geert die die nooit had mogen geven aangezien orrie tussen 3 man instond. Maar voor de rest heb je best gelijk kameraad

06-02-2023 16:19

FR010FRDAM +45660

Zou woensdag starten met Idrissi links, rechts Dilrosun en Ali op 10.
Paixao mag even banken

06-02-2023 09:53

ElPanzeFr +22113

Timber moet je beoordelen op zijn eigen positie. Nu heeft hij 2 rollen vervuld (verdedigend en aanvallend) die niet optimaal zijn voor hem en dat ook nog in een sterk gewijzigd team. Ik denk dat we de echte Timber volgend jaar gaan zien op de (oude) positie van Kökcü

06-02-2023 09:53

foreverfey +26640

precies. dat is zijn positie. jammer dat hij die mega kans miste. had het gevoel dat als die toen viel we hem ook gingen winnen.

06-02-2023 10:31

Homerus +1313

Begrijp eigenlijk niet waarom Alireza niet de vrije trappen waar je uit zou kunnen scoren neemt ? Meestal Kokcu maar eerlijk gezegd vind ik hem daar niet zo heel goed in

06-02-2023 09:45

FR-Zeelandio +4391

Omdat het bij ali alles is of helemaal niks. Hij kan hem dicht bij de kruising leggen of bij de cornervlag zeg maar. Kokcu is daarin toch wat stabieler

06-02-2023 10:03

beppie172 +67132

Stabiel amper scoren heb je ook niet zoveel aan. Liever dan 3 van de 4 ballen in de tribune als die vierde dan een doelpunt is.

06-02-2023 10:22

Nolletje010 +9228

Bullaude basis woensdag!! De argentijnse parel

06-02-2023 09:45

Spiderpig +178917

Beetje vlakjes gisteren, maar mag zeker meer speeltijd krijgen

06-02-2023 09:46

Rumble +7015

Won bijna elk duel. Viel enorm goed in

06-02-2023 10:11

Spiderpig +178917

Maar aanvallend bracht hij niet zoveel, kan nog komen natuurlijk

06-02-2023 10:14

beppie172 +67132

Had ook veel teveel tijd nodig en verloor daardoor ook de bal. Bij de 0-2 gaf hij Hazard teveel tijd en ruimte. Speelde tegen Utreg echt een stuk beter. Vond m gisteren matig.

06-02-2023 10:25

marwas +514

Stond lekker te verdedigen bij die 0-2.

06-02-2023 09:56

vanpersie-fan +1033

Sterke speler! Als zn handelingssnelheid ietsjes omhoog gaat is hij onze ideale 10.

06-02-2023 10:50

petje +10747

Vd Vaart is n neus en wil de slechtste spelers erin.
Indrisi en Timber het is echt n neus hoor , mister betweter vd Vaart.

06-02-2023 09:45

Kritisch +22744

“Van der Vaart vond het vooral de schuld van Santiago Gimenez, die zijn kopbal ervoor gekeerd zag worden.”

Ok. Deze moeten jullie mij uitleggen. In hoeverre is het de schuld van Gimenez dat Timber deze kans knullig mis schoot?
Het was een goede kopbal van Gimenez die goed werd gekeerd door die uitblinkende keeper van PSV.
Waarom moet je het Gimenez kwalijk nemen dat Timber vervolgens in de rebound slap inschoot?

06-02-2023 09:41

Hansaplast18 +9223

Die dikke heeft echt een klap van de molen gehad

06-02-2023 09:50

FR010FRDAM +45660

Zo'n kopbal moet er wel gewoon in. Panklare voorzet
Had Dilrosun ook weer een assist

06-02-2023 09:52

Kritisch +22744

Moet erin? Gimenez deed alles goed, draaide bij zijn man weg, maakte een goede loopactie en kopte vervolgens goed hard in.
Het was een uitstekende redding van de keeper.

Maar de rebound was alles wat je niet moet doen; binnenkant voet, slap ingeschoten en recht op de keeper af.

Dat Gimenez de pech had dat die uitblinkende keeper zijn inzet keerde kan je toch niet als excuus gebruiken voor dat mislukte schot van Timber?

06-02-2023 09:58

beppie172 +67132

Kopte niet goed in, want recht door het midden. Alireza kopte goed in.

06-02-2023 10:27

Kritisch +22744

Als het geen goede kopbal was had de keeper hem wel klemvast.
Maar de keeper kon hem met de grootste moeite keren, waardoor die voor de voeten van Timber kwam.

06-02-2023 12:14

FR010FRDAM +45660

Timber moet hem wel gewoon maken ja

06-02-2023 12:21

beppie172 +67132

Een spits hoort zo'n afgemeten voorzet af te maken.

06-02-2023 10:26

AntonioSanting +16863

Jongens moet jahanbaksh niet gewoon op 10 komen? Dicht tegen de 16 en afwerken?
Dat passeren en voor zetten is het gewoon niet

06-02-2023 09:39

tm62 +99

Ja helemaal eens, goed schot en t is geen rechtsbuiten die over z'n man heen gaat

06-02-2023 09:41

Legionist +1800

Van der vaart lulde zich toch helemaal vast om zijn vriend timber te verdedigen door santi de schuld te geven. Als santi nou raak kopt, hoeft timber niet te missen. Betere analistsen aannemen. Tenenkrommend.

06-02-2023 09:30

Spiderpig +178917

Dat sloeg echt helemaal nergens op ja... Pierre ging daar ook flink tegenin

06-02-2023 09:33

PabloOno1908 +137231

Als de keeper gewoon niet duikt was het een goal.

06-02-2023 09:34

Feyenoord1 +102602

Hahahaha gingen zowat vechten aan die tafel, mooi man

06-02-2023 09:34

Spiderpig +178917

Die woonwagenfridandel roept ook van die achterlijke dingen

06-02-2023 09:45

beppie172 +67132

Hij heeft wel een punt vind ik. Alles wat Santi mist hoor je niemand over, maar zo'n afgemeten voorzet moet er bij een spits waarvan gezegd dat hij goed kan koppen dan ook in, of in ieder geval veel beter gekopt worden. Er was niet echt een wereldredding nodig om die bal tegen te houden.

06-02-2023 10:30

Snoek1974 +1827

Gewoon Bullaude op 10 , Timber is een 8 alleen daar speelt onze aanvoerder die genoeg krediet heeft ondanks zijn mindere wedstrijd maar toch was hij in de eindfase ook de speler die het spel naar zich toe trok .

je zou Timber wel woensdag kunnen laten spelen op de 8 positie aangezien Kokcu met pijntjes speelt en je ook een oplossing nodig hebt voor de nadere schorsing van Kokcu , je zal zien dat die tegen Heerenveen tegen geel oploopt en geschorst is voor duel tegen Az

06-02-2023 09:29

svanw84 +11236

Bullaude is het ook niet.

06-02-2023 09:41

FR-Zeelandio +4391

Vond bullaude eigenlijk best goed, mist nog wel een beetje agressiviteit maar hield zich beter staande tov sangare als timber dat deed. Zeg niet dat hij in de basis moet maar wat vaker gebruik van maken zou wel mogen

06-02-2023 10:06

Snoek1974 +1827

erg snel geconcludeerd , maar is meer een tien dan Timber en je moet spelers wel benutten en beoordelen op hun eigen posities . Zie dat het een goede voetballer is , rendement en passie moet blijken maar dan moet die wel de kans krijgen

06-02-2023 11:30

AntonioSanting +16863

Tot hij inviel, was Jordan Teze de beste man van het veld

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

06-02-2023 09:27

FR-Zeelandio +4391

Nou ja, klopt wel. Hij had dilrosun en paixao en ook nog lopez in zijn zak de gehele wedstrijd

06-02-2023 10:07

ShinjiUno +52624

Ali alleen al door zijn mentaliteit voorlopig in de basis laten staan.

06-02-2023 09:22

-Feyenoord-010- +4064

Ali begint beter en beter te worden hoor, laat hem nog maar een poosje staan

06-02-2023 09:19

skin +14245

Raffie heeft er wel een aparte kijk op.

06-02-2023 09:17

main-bolah_51 +240

Op vakkie VV heb ik mij gisteren vooral zitten ergeren aan Paixao.. en ik was niet de enige supporter! Waarom Slot deze fysiek beperkte aanvaller door zijn kabouterbouw blijft opstellen is voor mij een groot raadsel! De 2 goede en juiste buitenspelers voor Feyenoord zijn/ waren gisteren de invallers Janahbaksh en Idrissi !!! En dat hebben zij gisteren bewezen, meneer Slot.

06-02-2023 09:17

AntonioSanting +16863

Snelheid, dreiging, dynamiek , technisch en oog voor de goal. Daarom.

06-02-2023 09:27

FR-17 +1259

Maar komt nog steeds geen man voorbij

06-02-2023 09:32

SoplulRevived +2164

Tsja...lijkt mij ook geen rocket sience....maar nu hebben we ook niet de allerslimste achterban helaas....

06-02-2023 09:33

faajenoort +4821

En als Slot ze de volgende keer in de basis zet is het weer niks en moet Paixão erin. Of Wålemark. Er is er niet één die elke week levert vanaf het begin Dilrosun begon goed en zakte ook helemaal weg.

06-02-2023 09:30

Feyenoord1 +102602

Lekker boeie op welk vak je zat… zodra je je eigen spelers belachelijk gaat lopen maken met woorden als kabouter telt je mening al niet meer

06-02-2023 09:32

jonaathn +14849

Ok doehoei.

06-02-2023 09:37

Gironimus +3680

idrissi zou wat vaker naar dat linkerbeen moeten zoeken, dan wordt hij niet zo voorspelbaar en je krijgt dan voorin meer ruimte

06-02-2023 09:16

VSNFR +12240

Gestopt met lezen na "Jordan teze de beste man op het veld". Whoehoehoehahaha

06-02-2023 09:14

FR-Zeelandio +4391

Was ook gewoon zo, tot idrissi erin kwam

06-02-2023 10:09

ZiekeKoolmees +35256

Op de foto hierboven lijkt het net alsof ze kegelroof in de gymzaal spelen.

06-02-2023 09:10

Bema777 +1036

Idrissi viel verrassend goed in gister, al had ik wel het idee dat hij de bal een paar keer voor had moeten geven ipv naar binnen trekken. Of is hij stijf rechts? Dat zou t wel verklaren

06-02-2023 09:09

FR-Zeelandio +4391

80% rechts ja

06-02-2023 10:10

Bema777 +1036

Dan wordt het lastiger ja. Wel jammer want er was een paar keer flink wat ruimte voor een voorzet

06-02-2023 11:39

marcianorsd +9398

Jahanbaks ja! Idrissi mwahh... had weer een actie dat hij die bal er gewoon in moet gooien en tikkie breed geeft... 2e assist is natuurlijk geen assist als ali hem zo zelf afwerkt. Bracht in iedergeval meer dan dilrosun/paixao dus dat was wel weer mooi om te zien.

06-02-2023 09:06

DeKuipforever +203732

Ga je nu echt de regels van een assist aanpassen om een eigen speler minder credits te geven...???

06-02-2023 09:10

marcianorsd +9398

Nee hoor idrissi mag van mij alle credits vind alleen dat hij weer te veel wordt opgehemeld na 1 goede voorzet en een pass naar een teamgenoot...

06-02-2023 09:13

DeKuipforever +203732

Viel gewoon goed in en was samen met Ali dreigender dan welke voorhoedespeler ook... Natuurlijk lukt niet alles, anders had hij niet bij ons gespeeld...

06-02-2023 09:15

FR-Zeelandio +4391

Het is niet alleen 1 goede voorzet en 1 pass naar een teamgenoot. Idrissi is de enige buitenspeler waar creativiteit inzit.

Paixao zou het kunnen, hopelijk snel
Dilrosun is te voorspelbaar
Walemark zoekt liever de voorzet
Jahanbakhsh gaat te graag voor het schot

Teze had paixao, dilrosun en lopez de hele wedstrijd in zijn zak tot idrissi erin kwam en keer op keer teze voorbij speelde, ene keer buitenom (goal) andere keer binnenlangs. Omdat idrissi zo gevaarlijk was werd er ook nog een mannetje extra naar toe gestuurd, waar de kans van danilo etc weer door kwamen. Gisteren speelde idrissi gewoon heel goed, maar dat is geen garantie voor de volgende wedstrijd helaas

06-02-2023 10:14

Rusa01 +1124

Ik ben wellicht de enige maar ik vind Dilrosun te negatief belicht worden. Zeker vanaf links.

Zie gister gewoon:
kopkans Gimenez na voorzet Paixao: uitstekend doorgezet met snelle 1/2
Penaltysituatie Lopez uitstekend pass op de juiste snelheid tussendoor
Uitstekende voorzet vlak voor rust die Gimenez liet lopen op Paixao
Supervoorzet op de niet te missen kansen van Gimenez en de rebound van Timber

Ook verdedigend doet hij zijn werk.

Natuurlijk staan daar soms domme acties en simpel balverlies tegenover maar ik vind de negatieve tendens niet helemaal terecht.

06-02-2023 10:34

maaartijn +15871

Dit soort gesprekken zijn niet echt een toevoeging op de Nederlandse publieke omroep.

06-02-2023 09:04

NelisHoe +4208

Die blikken van Kokcu en Geertruida 🤣🤣

Ik ga die Jahanbahksh pakken en hem terug slepen naar de middenstip!!

06-02-2023 09:01

ShinjiUno +52624

Gewoon Taabouni op 10 en Timber met Wieffer rouleren. Desnoods Ali op 10 vanwege zijn schot. Dat gebrei in en rond de 16 is vermoeiend.

06-02-2023 08:59

frmo +4084

Precies mijn gedachte, zet Taabouni of Bullaude op 10, dat zijn echte nummer 10 spelers, als Bullaude zijn handelingsnelheid omhoog gaat word dat een prima speler.

06-02-2023 09:08

Harold +7352

Met Tabouni gaat het hard minder worden

06-02-2023 09:31

aartinho +35248

Timber op 10 was armoede gister

06-02-2023 08:56

JKTB +21376

20 jaar lang dagelijks op een trainingsveld staan en zo'n bal vanaf 5 meter er niet in kunnen schieten. Ikke niet snappe

06-02-2023 08:59

TussenjaarFC +138539

Wålemark viel nog redelijk in, maar is dan weer de clown door over die bal heen te maaien als een F-je met een slechte motoriek.

06-02-2023 08:54

JKTB +21376

idd, als Danilo scoort uit zijn teruggetrokken voorzet is Wallie een held. Het kan verkeren.

06-02-2023 08:55

Michiel.v72 +8652

Dat was nogal ridicuul. De Zweedse Messi hebben we daarmee niet binnen gehaald.

Wat ik wel grappig vond om te zien, was dat die Idrissi zich steeds zo positioneerde dat Wallie als back erover kwam. Alleen Idrissi gaf de bal niet af. Maar je creërt daarmee wel diepte en dreiging steeds.

06-02-2023 09:07

Leon--Leon +1264

Timber zou normaal gesproken het voordeel van de twijfel moeten krijgen, maar door zijn transfersom word er anders naar hem gekeken want voor zoveel geld moet iemand er gewoon staan en hij bakt er heel weinig van de eerste seizoenshelft. Zou me niet verbazen als hij op de bank beland.

06-02-2023 08:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties