Kein Geloel: ''Hendrix voor Diemers is de beste wissel van het jaar''

Kein Geloel: ''Hendrix voor Diemers is de beste wissel van het jaar''

Eindelijk hebben we na heel veel magere jaren vanaf nu een positieve balans in Waalwijk: 9 overwinningen, 8 keer gelijk en 8 keer gingen we de bietenbrug op bij RKC.

Zó vreemd is het historisch gezien dus niet dat we een moeizame middag beleefden. Waar normaal ons middenveld heerst, was het nu te gehaast, slordig en soms zelfs wat paniekerig aan de bal. Maar de 3 punten tellen en er viel heus genoeg positiefs te melden.

Wat te denken van de marktwaarde van Orkun Kökçü, die met wéér een ontzettend knappe goal en een assist van onschatbare waarde was. Of de invalbeurt van Jorrit Hendrix, die hem bekroonde met de bevrijdende 0-2. Maar bovenal was het fijn om te kunnen constateren dat wanneer het even niet loopt zoals we gewend zijn, we kunnen leunen op Bijlow, Trauner en Senesi, die het elftal met cruciale reddingen, perfecte slidings en het dichtlopen van passingslijnen van puntverlies behoedden. De Bermudadriehoek in ere hersteld.

Ook buiten het veld liet Feyenoord van zich horen, want jawel: binnen nu en een week of 6 hakt de club de knoop door: voor nieuwbouw of voor één van de renovatieplannen (DMK en FFC). Wat is dat ultrasnelle onderzoek waard? Wat zijn de intenties en motieven - misschien het slinkende geduld van de Raad van State - om nu toch weer twee alternatieve plannen op tafel te leggen? En vooral: in hoeverre is het fair om het huidige Programma van Eisen als meetlat te gebruiken voor al deze opties? Misschien is (ja, alweer) op 0 beginnen het meest eerlijke.

Plaats reactie
666

grenzeloos +13987

Bermudadriehoek?
Zeg dan, met een diep gevoel voor de historie van deze mooie club, de "muur van beton".

15-02-2022 17:21

Kris-Feyenoord +14244

Makkelijk om te roepen op basis van letterlijk 1 wedstrijd pfffff

15-02-2022 15:30

charlaykc +9526

Bhahaha, makkelijk scoren dit.

15-02-2022 14:36

delangemuur +11773

6 weken is echt ruim genoeg om er achter te komen welke variant haalbaar is of niet. Er liggen 3 plannen en die zeggen allemaal goed doordacht te zijn. Als je dat niet binnen 6 weken kan aflezen dan zijn het gewoon hele onduidelijke plannen.

15-02-2022 14:08

fr_1993 +78241

Don't geven a F* over opnieuw beginnen.

Sinds 1984 wordt er gepraat, gepraat, gepraat en niet gebouwd.

Intussen is de Kuip op. Ooit een ironisch stadion op Zuid. Met de beste grasmat van Europa. Met spelers zoals Wim Jansen die technisch en cognitief begaaft waren en onze club naar een hoger plan trokken.

De Kuip is op. Nieuw plan? Kijk ff naar andere clubs in Europa en ook binnenlands.

Tik tribune voor tribune weg en bouw het gelaagd af en op. Dan heb je 75% capaciteit, lever je een stukje parkeerplaats in en ja de oude Kuip is in dat geval vanaf de grond tot aan de nieuwe luifel herbouwbaar volgens de standaarden van nu.

Een extra ring erop is een boemerang over een jaar of 30. Niks doen aan het staal wat moe begint te worden of het beton op ring twee wat langzaam begint te verkleuren, scheuren en wegrotten.

Je kunt nog zo van deze club houden. Of van de Kuip houden. Maar de club heeft een levensader nodig. Vers bloed. In de vorm van een stadion waar je nog jaren mee vooruit kunt.

Dat hoeft niet op de huidige plaats te zijn en boven het water kost wellicht te veel. Je maakt mij niet wijs dat er geen beschikbare lapjes grond op Rotterdam-Zuid zijn waar een stadion kan herrijzen in juiste proporties van faciliteiten, mobiliteit en waar de club en haar supporters een warm hart van kunnen krijgen.

15-02-2022 14:03

Sergiofr12 +83

Het staal in dit kuip is nog niet moe en wordt dit de komende decennia ook niet, heeft TNO aangetoond. Dus weet niet waar je die lulkoek vandaan haalt. Ik was vroeger ook voor een nieuw stadion, onder het mom 'van nostalgie kun je niet vreten'. Hoe meer ik me ben gaan verdiepen, hoe meer ik er erachter ben gekomen dat we, in ieder geval in het huidige economische tijdperk, juist van nieuwbouw niet kunnen vreten, volstrekt onbetaalbaar en al helemaal voor de luttele miljoenen die het al dan niet oplevert. Het echte geld zit hem in een goede scouting en het maken van financiële klappers, we lopen zelfs achter op Heerenveen. Gelukkig heeft Arnesen dat goed begrepen.

15-02-2022 14:37

Peterk +34845

nou joh, wat lopen wij toch een verschrikkelijk eind achter op Heerenveen....en dan gaan wij het er maar niet over hebben dat scouting en opleiden niets te maken heeft met je huisvesting ...

15-02-2022 15:16

Sergiofr12 +83

Qua transferinkomsten lopen we achter op Heerenveen, dacht dat je dat wel zou begrijpen, maar klaarblijkelijk dien ik dat er bij te zeggen.

Het tweede punt is larie, scouting staat los van huisvesting. Opleiding uiteraard niet, maar we hebben net een nieuw prachtig complex, wat WEL financieel haalbaar was.

15-02-2022 15:19

fr_1993 +78241

Als u niet zou lopen Zwanschen op mij had u al door dat de huidige staalconstructie niet sterk genoeg is voor een extra ring of een verzwaarde ring en het al moeilijk heeft met de huidige constructie.

Daarnaast spreken de foto's van 2016 boekdelen over de kwaliteit van het beton onder ring twee. Zijn online te vinden. Een stadion is in beginsel een kostenpost, maar een stadion waar de veiligheid niet kan worden gegarandeerd of zo veel onderhoud in zit gaat nog harder ten koste van liquiditeiten.

Neem het verlies voordat de Kuip het begeeft. Vernieuwbouw komt neer op verminking, dus je zal op enige wijze naar een nieuw stadion toe moeten. Het kan me echt de reet roesten hoe je dat noemt of wie het bouwd, zo lang het maar gaat gebeuren, zodat de club niet langer wegzakt onder het stadiondossier en het inderdaad over de transferwaarde en clubwaarde kan gaan door juiste scouting en spelers op te leiden.

15-02-2022 19:03

Dakhaas +191

Hendrix gaat ons allemaal nog verrassen denk ik! Toch denk ik nog steeds dat hij met een toupet voetbalt..

15-02-2022 13:37

Heyplaat +1295

Diemers was helemaal geen verkeerde speler en had veel meer kwaliteit dan Hendrix.

15-02-2022 13:17

RdamNoord +205107

Hahaha.
Diemers kan het niveau niet aan.

15-02-2022 13:18

Southsider +2400

Lekker op Heijplaat blijven man.
Hendrix heeft meer dan 250 wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld.
Diemers kon het niveau van Utrecht niet eens aan.

15-02-2022 13:19

eppo +71944

Heijplaat heeft meer vrachtwagens dan inwoners.

15-02-2022 13:22

RdamNoord +205107

Waalhaven altijd al mooier gevonden.

15-02-2022 13:59

panache +7872

Wat een onzin. Hendrix heeft jaren in de basis bij PSV gestaan.

15-02-2022 14:01

Waakvlam1989 +17495

Zoals ze bij Kein Geloel al zeiden: We hebben een speler uit de onderkant van de Eredivisie (Diemers) ingeruild voor een speler die 3x landskampioen en 2x supercup heeft gewonnen en 1 interland heeft gespeeld. Volgens mij geen slechte verandering, ook niet gezien zijn ervaring die je straks Europees nodig kunt hebben

15-02-2022 14:28

Peterk +34845

overdrijven is ook een kunst.... alsof die prijzen te danken zijn aan de individuele kwaliteiten van Hendrix....toen wij kampioen werden was dat ook niet te danken aan Nelom....

15-02-2022 15:20

Waakvlam1989 +17495

Je hoort me ook niet zeggen dat dat dankzij Hendriks is gebeurd. Enige wat ik zeg is dat hij die ervaring wel heeft meegenomen. Met alle respect voor Diemers, maar die heeft met Fortuna alleen het Bert van Marwijk Zonnebril toernooi gewonnen.

15-02-2022 15:49

mdgrdam +12854

Die titel ...
Na 24 officiële speelminuten al zo'n conclusie trekken...
Laten we iets meer tijd nemen voor een oordeel over Hendrix.
Diemers kreeg van Slot ook wat speelminuten. Dat zag er beter uit dan onder Advocaat.

15-02-2022 13:15

Engelbert Bakker +16330

Triest dat Diemers hier altijd pispaal is. Diep schamen degene die dat doen!

15-02-2022 12:33

Moreno Sager +1490

Markie miste gewoon het niveau voor de basis en het ontbrak m ook aan het lord-niveau om de nieuwe diks/nelom te worden

15-02-2022 12:40

beppie172 +65814

Hij is ook niet voor de basis gehaald.

15-02-2022 12:45

Rotterdam1983 +5765

Zakdoekje nodig??

15-02-2022 16:16

SuugLit +28797

Hij kwam er in voor Sinisterra dacht ik

15-02-2022 12:33

fluub +8801

Wat echt belangrijk is: zit het stadion zondag al vol? Of geldt de 1,5 meter. En is het dan met 3G of helemaal k*t met 1G? Spannond!

15-02-2022 12:28

Orgullo +7666

Heb toch het idee dat de heren nog met wat meel in de mond praten over de Feijenoorder. Die enquete over het stadion sloeg helemaal nergens op, zelden zulke bevooroordeelde vraagstelling gezien. Het wordt wel aangekaart in de podcast, maar er wordt dan nog met veel mitsen en maren omheen gepraat.

15-02-2022 12:16

Goos +25699

Vond ze juist redelijk kritisch

15-02-2022 12:18

Orgullo +7666

Ja, Freek deed dat goed, maar dan eindigen ze toch met: 'ik snap het wel maar'. Ik snap niet dat je zulke vragen opstelt in een enquete en verwacht serieus genomen te worden.

15-02-2022 12:19

Goos +25699

Dat is inderdaad niet handig, lijkt net politiek wat dat betreft. Insinuerende vraagstelling en kortzichtige keuzes voorleggen.

Ik snap het ook wel, maar maakt het niet beter. Denk dat Freek het ook zo bedoelde.

15-02-2022 12:25

MarioFR +11912

Die enquête hebben ze volgens mij in een klein uurtje opgesteld en zo geniepig mogelijk vragne gesteld. Een goede enquête met juiste vraagstelling ben je echt wel even mee bezig volgens mij.

15-02-2022 12:27

Moesti-010 +3126

Ik heb wel wat beters te doen dan naar anderen hun mening te luisteren

15-02-2022 12:27

Orgullo +7666

Wat doe je dan op FR12?

15-02-2022 12:33

Moesti-010 +3126

Nieuws lezen.

15-02-2022 13:13

realistisch1953 +14144

Denk dat Hendrix ook meer meerwaarde heeft voor het elftal dan Diemers maar Diemers heeft wel altijd wel een uitstekende inzet getoond dat het niet geworden is wat Feyenoord en Diemers er van hadden verwacht kan gebeuren. Niet iedere aankoop is een topaankoop.

15-02-2022 12:13

beppie172 +65814

Best bijzonder als dat zo is. Hij werd namelijk als breedte aankoop gedaan (ofwel bankzitter) maar doordat er het eerste half jaar continu middenvelders ongesteld waren heeft hij bijna alles gespeeld.

15-02-2022 12:49

Gorillaz +728

Werd een beetje gaar van die discussie rondom de Kuip. Volgens mij snappen de heren niet goed waarom er juist een plan van eisen is opgesteld. Dat is juist waar je op kan sturen als club, en daar kan je alle nieuwbouw en verbouw varianten op toetsen

15-02-2022 12:11

JefCumps +5418

Valt weinig te eisen zonder geld!

15-02-2022 12:38

Gorillaz +728

Alsof in de rest van het land stadions alleen worden gefinancierd door een BVO. Ajax was ook helemaal niet zo'n rijke club in 1992 toen de arena werd gebouwd.

15-02-2022 12:44

beppie172 +65814

Klopt helemaal. Hadden ook maar 20m eigen vermogen om in te brengen. Er is daar enorm veel geld van overheden ingegaan.

15-02-2022 12:51

FRSebbie +37757

moet Hendrix eerst maar eens een 360 zien maken zoals alleen Diemers dat kan.

15-02-2022 11:47

Dwightx +745

"En vooral: in hoeverre is het fair om het huidige Programma van Eisen als meetlat te gebruiken voor al deze opties? "
Je proeft gewoon de heilloze Kuip verering.

Ik wil betogen dat een club met ambitieuze plannen op voetbaltechnisch gebied een dienovereenkomstige instelling MOET hebben voor zijn toekomstig onderkomen. Discussie hierover of erger, concessies doen op dit gebied, staat gelijk aan pure volharding in zelfkastijding waar Feyenoord al zo lang om bekend staat.

Hendrix voor Diemers is overigens inderdaad een wereld van verschil.

15-02-2022 10:58

Reintjuh +5317

Ik wil betogen dat er ook genoeg geld voor is en binnenkomt bij een club met ambitieuze plannen .

15-02-2022 11:43

jepe1949 +6718

Allemaal mooie onderzoeken maar:
Ga nu eerst eens na hoe het draagvlak verdeeld is onder de financiers.
1 : Wie zijn er voor een nieuwe Kuip en willen er ook vol instappen.
2 : Wie is er vol voor renovatie en wil daar concreet instappen.
De groep heeft zijn eigen agenda over hoe men het meeste aan dit project kan verdienen.
Daar gaat men toch voor en niet voor het belang van Feyenoord.
Feyenoord is allang zover in de financiele misère gedrukt dat er zonder financiers geen oplossing meer is in dit stadiondossier.
Leer daarmee leven en richt de aandacht en energie daarop.
Laat intussen de BV voetbal gewoon resultaten leveren want dat levert direct centjes op.
Lukt het om 1-2 seizoenen Champions League mee te draaien dan is de basis alweer gezond.
Zeker omdat er dan ook spelers voor hoge bedragen verkocht kunnen gaan worden.
Knap dan eerst eens uit eigen middelen de Kuip enigszins op.
Dan zien we wel weer verder.
Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd en van luchtfietserij houd ik niet.
Nooit gedaan ook.

15-02-2022 11:47

onno +16035

Eens. Weet echter niet hoelang het bouwen van Keulen en Aken heeft geduurd, maar volgens mij waren die in deze moderne tijd al bijna klaar geweest met bouwen. Terwijl Feyenoord nog steeds niet weet of er een paal in de grond wordt geslagen.

15-02-2022 12:49

Peterk +34845

Het is dan ook geen stadionvraagstuk maar een financieringsvraagstuk geworden. De keuze gaat enkel bepaalt worden wat nog betaalbaar en financierbaar is. Met het plan van eisen zal men ineens heel "flexibel" mee omgaan.

15-02-2022 13:06

spzm +13225

Jouw woordgebruik = stijve kokerwerk. Alleen daarvoor al een +1

15-02-2022 11:47

Gorillaz +728

Helemaal mee eens. Was genant dat stukje.

15-02-2022 12:12

Armin +8947

Zo blij dat Diemers weg is, zo een vent past toch totaal niet bij Feyenoord.

15-02-2022 10:56

RET1908 +278

Diemers blijft toch zoals de Duitse media schreven een 'Feyenoord Star', die reputatie heeft Hendrix nog niet.

15-02-2022 10:50

Tistogwa +50601

Bij dat verhaal over die enquête onder hun eigen leden inzake het stadiondossier, hebben ze natuurlijk wel een punt.
Waarom geen onafhankelijk onderzoeksbureau maar een uit uit eigen geledingen (daar begint mijn twijfel aan objectiviteit)
Dat ook nog gevestigd is in Amsterdam, nou ja zeg :p
Als daar maar geen rare reacties op komen lol

15-02-2022 10:44

onbekend +90182

Mocht Rusland nou Oekraine binnenvallen (wat ik overigens niet hoop), dan lijkt het mij dat zowel Til als Hendrix hier gewoon kunnen blijven en transfervrij de overstap maken?!

15-02-2022 10:32

IJzerenKees +130237

ja lijkt me ook haha

15-02-2022 10:56

Sjeep +16063

En deze reactie heeft bestoffr12 gehaald. Van alle geniale berichten......

15-02-2022 11:36

Peterk +34845

Nee, die worden door die Rus direct naar het front gestuurd. Aanvallen!!!!!

15-02-2022 13:08

djahdjahcity +10689

Toornstra kreeg zelfs een orgasme van die goal zo te zien...

15-02-2022 10:30

JDJ +17968

Zowiezo schandalig dat een Diemers ooit naar Feyenoord is gehaald.

15-02-2022 10:30

Lucas_010 +6597

Eens. Net als bozenik voor 4,5 miljoen. Voor dat geld moet het een zekerheidje zijn, net als walemark. Kijk 450.000 voor aursnes kan je een gokje nemen net als pedersen en trauner voor weinig geld.

15-02-2022 10:35

Panzerfaust +8428

Maar het zou de nieuwe Lewandowski zijn, dan is 4,5 miljoen een koopje.

De kanttekening is wel dat toen het scouting apparaat nog niet op orde was en dat hij ook nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis mocht startten.
Alireza was misschien nog wel slechter dan Bozenik begin dit seizoen maar die krijgt wel het vertrouwen en heeft inmiddels een verbeterd rendement.

15-02-2022 10:46

Lucas_010 +6597

Wat je zegt klopt eigenlijk helemaal. Alleen alireza hebben we voor 1 miljoen gekocht en bozenik voor 4,5 even ter besef dat we aursnes,trauner,alireza en pedersen niet hadden gehad als we in de zomer een speler van 4,5 miljoen hadden gekocht. En ja alireza was echt heel erg slecht echt alles mislukte, neemt niet weg dat ik bozenik een kneus vind die niks kan maar das mijn mening

15-02-2022 10:52

MarioFR +11912

Ali heeft in elk geval maar 1 tot 2,5 miljoen gekost..

15-02-2022 12:30

dkuh013 +2079

je weet niet hoe walemark bij feyenoord is , en of die er tussen past . eerst afwachten

15-02-2022 12:37

JoostFeyenoord83 +110

Die foto 😂😭

15-02-2022 10:23

[FR]Thomas +227603

Media altijd nog opportunistischer dan de gemiddelse supporter. Jahanbahksh kon er niks van en is nu opeens weer de verlosser. Hendrix nu na 1 balletje in de hoek de held. Gelukkig houdt Slot de waarheid in het midden i.p.v. mee te gaan in de waan van de dag.

15-02-2022 10:15

Moreno Sager +1490

laten we wel eerlijk zijn, Hendrix was gewoon een paar jaar basisspeler bij psv, die is echt wel beter dan diemers die bij fortuna ok was, maar bij een topclub keihard door het ijs zakte. Prima zaak dat hij er is ipv diemers.

15-02-2022 10:22

slot-is-goat +8201

Diemers ok bij Fortuna, dan kan ik je dus echt niet serieus nemen. Die heeft in z’n eentje Fortuna behoeden van degradatie en was daar echt ontzettend goed. En, het is ook gewoon een bruikbare speler voor de breedte, maar dan moet ie wel stoppen met dat irritante gekap en gedraai.

15-02-2022 10:49

bloed_zweet_tranen +1975

Het zijn net mensen soms

15-02-2022 10:22

Feyenoordqq +34508

Beetje optimistisch, 1 goal en gelijk uitroepen tot held en Diemers als extra nog ff natrappen.

15-02-2022 10:05

Reinaldo16 +20925

Zelfs het bashen van Diemers wanneer hij al een tijdje weg is, triest.

15-02-2022 09:52

MaartenTT +19931

Ik heb het idee dat de citroenclub een beetje aan het terugkrabbelen is met hun premature vooroordelen over Hendrix. Aanvankelijk was het allemaal bagger, beetje bij beetje komt de acceptatie.
Wel als spelers voor de breedte overigens (en terecht).

15-02-2022 09:42

Sicko +49

Lekker opportunistisch weer haha. Hij maakt hem prima af hoor, maar als die verdediger niet bezeten werd door een duistere onzichtbare kracht hadden we het hier nooit over gehad natuurlijk.

15-02-2022 09:30

tikkie_terug +8939

Dan was het ook gewoon een prima reserve geweest.

15-02-2022 09:33

cipolini +13963

Doelpunten zijn altijd het gevolg van fouten van de tegenstander. Dus het was gewoon een prima goal. Heel beheerst ook.

15-02-2022 09:45

amarellovai +3275

Heel beheerst? De bal sprong 3 meter van zijn voet, dat had die verdediger niet verwacht. Goed ingeschoten, dat wel. Maar toch een lucky goal.

15-02-2022 10:02

Taksi +3957

Er gaan geruchten dat Trauner z'n pleister de verdedigingskracht uit tegenstanders zuigt

15-02-2022 10:17

Dezwartetulp +76766

Hendrix vertoont haargrensoverschrijdend gedrag…

15-02-2022 09:24

tikkie_terug +8939

Had gewoon voor de Trauner/Slot look moeten gaan ipv die cavia op z’n kop.

15-02-2022 09:28

Sicko +49

En Arnesen wist er al van voordat hij hem binnenhaalde... schande!

15-02-2022 09:30

dkuh013 +2079

uitelijk is ook heel belangrijk

15-02-2022 12:39

Richard_BM +3034

Iedere wissel voor Diemers was dat

15-02-2022 09:22

Murlock +9844

Tweede ring verlengen en het stadion wordt extreem verkracht!

15-02-2022 09:22

Kether +18281

Ander soort voetballer dus vergelijking slaat al nergens op. Diemers is een aanvallende middenvelder die tekort komt voor Feyenoord. Hendrix is een sobere verdedigende middenvelder met voldoende ervaring in de top van Nederland.

15-02-2022 09:18

Snelterugnaardetop +36185

Maar diemers koste salaris om de tribune de verwarmen. Van dat salaris heb je nu een bikkelaar terug voor lastige uitwedstrijden waar je de 0 1 over de streep moet trekken in de laatste 10 minuten. Goeie wissel toch

15-02-2022 09:24

Kether +18281

Ja ik was niet heel duidelijk in mijn post misschien, maar ik heb 10x liever Hendrix op de bank zitten

15-02-2022 09:25

tikkie_terug +8939

Hoezo kan je dat niet vergelijken? Matige speler die je niet kan gebruiken geruild voor een prima controleur die je graag op de bank hebt zitten. Zijn andere types maar juist daarom mag je blij zijn met Hendrix.

15-02-2022 09:30

Dezwartetulp +76766

Die foto...ze hebben allebei eigenlijk geen zin in deze bro-hug :)

#ongemakkelijk

15-02-2022 08:58

arthurschopenhauer +23136

ja klein beetje awkward maar

15-02-2022 09:23

Dezwartetulp +76766

PSV reject Hendrix beter dan Feyenoord star Diemers???!! No way

15-02-2022 08:58

De blonde pijl +2741

Gek hoor, dat de "Bermuda Driehoek" tegen een ploeg als RKC als beste genoemd moet worden. Heel slechte wedstrijd en slecht gevoetbald. Er komt weer aardig wat praatwerk aan, wij zijn er nog lang niet! Nog een paar van deze wedstrijdjes en Slot zit in Eindhoven!

15-02-2022 08:54

Snelterugnaardetop +36185

We moeten vast en zeker weer een x in eindhoven spelen idd. Denk idd dat slot dan gewoon meegaat.. gebeurd wel vaker hè met ONZE coach dat hij meegaat met uitwedstrijden..

15-02-2022 09:04

Kether +18281

Dit soort wedstrijden zitten er altijd tussen. In andere seizoenen had je hier de 1-1 op de neus gekregen

15-02-2022 09:15

tikkie_terug +8939

Ga lekker PSV TV kijken.

15-02-2022 09:31

jack98 +46950

Interessante aflevering weer. Ben benieuwd wat de uitkomsten zal zijn van het stadiononderzoek!

15-02-2022 08:51

hoekieuitzoekie +21655

Lood om oud ijzer

15-02-2022 08:38

Reintjuh +5317

Er word gezegd : over een week of 6 . Ja het zal eens duidelijkheid zijn in het stadion verhaal.

15-02-2022 08:28

Solida +37392

En we zitten al in februari

15-02-2022 08:08

Linksbuiten +959

Het programma van eisen is nooit anders geweest.
De renovisten maakten er alleen zelf een omdat ze liever 10e worden in een ouwe Kuip.

15-02-2022 07:55

grazianogyan +8296

Word er ook wel beetje moe van alsof het allemaal aan de Kuip ligt. Een nieuw stadion en het geld stroomt binnen. Die paar miljoen extra worden ze in Amsterdam of Eindhoven echt niet zenuwachtig van. Met de Kuip hadden we ook best wat meer CL kunnen spelen of meer spelers konden verkopen als de club goed geleid zou worden. Daar valt nog steeds de allergrootste winst in te behalen. Een nieuw stadion met het oude beleid zou nog steeds niks geworden zijn. Hierbij wil ik niet zeggen dat je in de Kuip moet blijven maar die praatjes over liever 10e worden in de Kuip. Dat we ooit 10e zijn geworden lag zeker niet aan onze mooie Kuip.

15-02-2022 08:44

teauvenoir +78133

Slaat nergens op. Zijn twee reserve-spelers die er weinig toe doen. Allebei te matig voor Feyenoord1. Om deze wissel nu als een hoogtepunt te markeren gaat me veel te ver.

15-02-2022 07:54

SuperGuidetti1. +73232

Koelbloedige afmaker die Hendrix.

15-02-2022 07:45

RoodWitMaastricht +9980

Bermuda-driehoek, opmerkelijke vergelijking. In de legendes is dat geen prettige plek met vliegtuigen die er verdwenen…

15-02-2022 07:32

jetfrey +119

vliegtuigen=tegenstanders

15-02-2022 07:44

harlemshuffle +4501

Zo is dat. En zijn haar zit ook beter.

15-02-2022 07:29

IJzerenKees +130237

wat een gelul

15-02-2022 07:20

paulus56 +256011

Volgens mij staat er iets fout inplaats van 6 weken moet het 6 jaar zijn .

15-02-2022 07:19

KEA8 +4536

Met Dick was dit gewoon een echte wissel geweest

15-02-2022 07:17

HAaN75 +7024

Dat is een beetje snel geconcludeerd na 15 minuten dat hij gevoetbald heeft

15-02-2022 07:15

Staatje69 +2156

zou iets voorzichtiger zijn met onze nieuwe nummer 6 af te branden zou nog wel eens een verrassing kunnen worden... (en ja is een betton voetballer so what)

15-02-2022 07:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties