Kritiek laait op na pijnlijke Klassieker-nederlaag Feyenoord

Kritiek laait op na pijnlijke Klassieker-nederlaag Feyenoord

Feyenoord heeft zichzelf in een lastig parket gebracht na de pijnlijke nederlaag in De Klassieker tegen Ajax. De Rotterdammers, die vorig jaar nog met een straatlengte voorsprong eindigden op de rivaal, zagen dit seizoen het ene na het andere foutje zich opstapelen. Onder supporters heerst woede, teleurstelling en twijfel over de koers die de club onder het huidige bestuur en trainer Brian Priske vaart.

De toon onder de Feyenoord-aanhang is somber en kritisch. Wesley van Oevelen vat de gevoelens van velen samen op X: "29 punten voorsprong op Ajax vorig jaar. Nu een gênante vertoning in de Klassieker. Arne heeft een geweldige erfenis achtergelaten, maar Kloese en Priske hebben alles fout gedaan. Weg, weg, weg."

MaartenTT reageert op FR12.nl en ziet een tweede plaats inmiddels als een utopie: "Helaas zit plek 2 er niet meer in. Mede omdat het muntje vaak net (weer) de verkeerde kant op viel." Toch blijft er nog hoop voor Champions League-voetbal: "Utrecht halen we nog wel in. Dan maar als derde via kwalificatiewedstrijden alsnog de Champions League halen."

Veel supporters nemen vooral de tactische keuzes van Priske onder de loep. FightingTillTheEnd ziet een cruciale fout in de slotfase van de wedstrijd: "Priske weer een tactische blunder door na de 1-1 met 3 verdedigers te spelen, koester een punt en met een beetje geluk maak je de 1-2.. Laatste half uur open huis."

Toch zijn er ook geluiden die de trainer niet volledig afvallen. Vinnie wijst op de omstandigheden: "Voor Priske is het ook niet makkelijk met alle blessures en Santi die weggaat, zou een andere trainer het beter hebben gedaan denken jullie met dit materiaal en verkoopbeleid?"

Kritiek op Kloese en het beleid

Niet alleen Priske krijgt de volle laag, ook het transferbeleid van Dennis te Kloese moet het ontgelden. Rensrotterdam is snoeihard: "Slot is weg en het is weer het oude liedje. Sjaak Troost en andere Einsteins hebben weer de macht. Ten Kloese dacht even dat hij verstand van voetbal had en ging de laagste divisies doorspitten naar nieuw talent, helaas."

FRBoskoop sluit zich daarbij aan en wijst naar de recente verkoop van Santiago Giménez: "Dennis te Kloese heeft bewust dit Feyenoord tandeloos gemaakt door je meest renderende spits voor een fooi te verkopen vlak voor deze wedstrijd."

Trainer Priske zelf lijkt de storm voorlopig nog te doorstaan, maar het vertrouwen brokkelt af. Lou wil zijn woorden niet eens meer horen: "Ik wil het commentaar van Priske niet eens meer horen. Want dat is een grote lariekoek van open deuren intrappen. Hoewel het best een sympathiek iemand is. Maar na vandaag ongeschikt voor onze club inclusief Dennis te Kloese die hem via data aangesteld heeft."

Ondertussen vragen anderen zich af of Priske niet harder moet optreden richting zijn spelers. Beernink vindt hem te mild: "Hij blijft een gentleman. Laat hij de spelers die falen op hun flikker geven, zijn baan staat op het spel."

De felle kritiek op Te Kloese is terecht?
Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +56824

Onnodige nederlaag

03-02-2025 21:06

Wesluitennudefinitiefaan123 +698

Volgens mij paar nuchtere conclusies:

- Arnesen-Slot-te Kloese hebben voor Feyenoord mega veel betekend ( ongeveer van hel naar hemel)
- Gimenez is ook eeuwen uit vorm geweest, timing klote, opbrengst niet verkeerd ( door dtK gehaald)
- We spelen dit jaar voor 3de plek, geen schande ( overgangsjaar van Slot naar Priske) via via naar CL
- aanhoudende blessure golf, jong team, helpen niet in overtuiging, zelfvertrouwen
- CL seizoen mooiste dat we in eeuwen hebben gehad, genieten, 50.000 man Feyenoord-AC
- Geen modder gooien, ze (ook P & DtK) weten zelf welke fouten ze maken, support is enigste dat helpt
- Goeie TD aanstellen, dat is een must, spelers volgen dan vanzelf

03-02-2025 07:50

Manzondernaam +1282

Voordeel is dat er hopelijk gekapt gaat worden met dat don Dennis gelul deze accountant is in zichzelf gaan geloven dankzij het fenomenale werk van Slot, die was aangesteld door Arnesen en dan moet ik ook niet te lang blijven piekeren dat die krotenkoker plaatsing voor CL in de begroting heeft op laten nemen

03-02-2025 03:38

Kaasvanwonderen +803

Ergste vind ik denk ik dat je ze laatste 10 minuten naar adem ziet happen.. dit was voorgaande jaren onze wapen om juist tempo hoger te voetballen.. dit mag je wel de trainer kwalijk nemen

03-02-2025 03:38

010R074D +853

Nou, dit is dus resultaat van "ooo, het komt goed". Op basis waarvan dan?!
Als je dat loser gedachte zelfs in je hoofd parkeert, laat staan accepteer, jà..dan ben je alles behalve winaar of je hebt die mentaliteit niet. Je HAD SCHIJN dat je dat hebt, maar dus niet. Verre van dat. En dat is wat zo kwalijk is. Dat terugval in je "gewoon".
Men dacht (fuck me ook daarvoor, want dat dacht ik ook!) en hoopte dat je eindelijk, eindelijk uit dat "gewoon Feyenoord" bent ontsnapt en dat je hogere doelen kon stellen, maar jà..dat mentaliteitje van "Ja, maar wonnen bij Almere" is dodelijk gebleven. Vaak is voor "gewoon" iemand verdomd lastig om aan hogere niveau te komen, laat staan blijven.

02-02-2025 23:48

Brandonnfk +11797

uiteindelijk worden we straks 5de met een Jc schaal op zak en geen CL en wss tiefen we er tegen AC uit. Gimenez zal in een deuk liggen.
Spelen we straks weer conference met the boysss

02-02-2025 23:17

Fien Janssens +1492

Je wordt 7e !

03-02-2025 07:38

Brandonnfk +11797

Ben het niet meer eens dat het Dtk ze schuld is volledig.

Priske is gewoon geen people coach maakt geen spelers beter.
veel spelers spelen nu gewoon beneden hun niveau bij ons en niemand word beter. We zijn ook niet meer fit zoals ze onder Slot wel waren

02-02-2025 23:15

predje +98

Dtk haalde de trainer. Volgens hem is priske de juiste man maar zie jij het? Ik en vele zien het niet. Zelfs de uitslagen zijn het eens. Dtk en zijn beleid is gewoon weg niet op orde ook dat meneertje ad en td wil zijn is ook niet goed. Hij doet niet alles fout maar wel veel. Antwoord dit ff. Waarom haalt ie niet een soort gelijke trainer als slot? (Er is niet nog 1 dezelfde klopt maar er zijn genoeg trainers die beter presteren dan priske) waarom haalt ie zerroukki,lingr,ueda,carranza, moder,nieuwkoop,stengs,wellenreuther,ivanusec en Gonzales? Allemaal gescout wordt er gezegd. Ik geloof geen zak ervan want het zijn vele spelers die niks presteren en vele ook niet onder slot. We hadden geen slechte scouts hoor dus dit is niet uit hun lijstjes. Dtk haalt zijn spelers net zoals die mislintat toen bij die neuzen. Slot verbloemen veel. Hij was en blijf een goede trainer dus vraag jezelf af hoe we die weg niet konden volgen want hij had veel klaar gelegd op vele gebieden en das nu weg. Priske is een gentlemen maar moet net zoals dtk gewoon weg. Wel op een normale manier natuurlijk

03-02-2025 00:15

Fien Janssens +1492

Slot wilde Zerouki en ook v.d Beld en Stengs

03-02-2025 07:41

predje +98

Weet ik maar alsnog de club kon ook nee zeggen

03-02-2025 09:00

charlaykc +9464

Onzorgvuldig weer, onprofessioneel om in laatste minuut wedstrijd te verliezen.

02-02-2025 23:13

SanFR1908 +9556

Priske word genaaid, mindere selectie, slechte aankopen en teveel blessures. Je kan niks bouwen

02-02-2025 23:00

SanFR1908 +9556

Je kan hem niet veel de schuld geven. Selectie is minder, Ter Kloese heeft teveel miskopen gehad en we raken te veel geblesseerd. Daar kan Priske ook niks mee

02-02-2025 22:58

Hatsikidee +1298

35 miljoen, 32 contant. Maar er is geen geld.

simpel, zal een boek kopen voor TDK, management voor Dummies.

02-02-2025 22:35

Wolkenstein +323

1 het is 35 excl. Maar ook dat is een gerucht doch zekerder dan die 35 incl.
2 iedere club betaalt in termijnen (met bankgaranties), ook Feyenoord.

Dus nee, je hebt niet plots 35 miljoen in je zak. Plus dat je ook kosten hebt.

03-02-2025 00:22

Hatsikidee +1298

Meen je dat nou? Oh, ik dacht dat ze kostenvrij geld ontvingen....

03-02-2025 02:15

M.f..F +42

Al die blessures zijn ook de trainer en de staf aan te rekenen,verkeerde kracht training en conditie training.Slot had dat met zijn staf wel goed voor elkaar.

02-02-2025 22:32

Michiel.D +3370

Psv haalt nog ff een extra aanvaller en bij ons gebeurd geen klote net als afgelopen zomer. Wanneer krijgen we eindelijk een TD? haal frank Arnesen terug. Een club als Feyenoord kan niet zonder TD opereren dat is wel duidelijk nu

02-02-2025 22:29

Marlin +1021

Waar zijn alle miljoenen gebleven die binnen zijn gehaald met alle verkochte spelers?
Tot nu toe 49 miljoen verdiend in de champions Leaque … waar is dit geld?
De duurste kaartverkoop in de champions Leaque van alle clubs … waar is dit geld?

Zoveel geld en slechte aankopen van onbekende “goedkope” spelers!
Wordt het niet eens tijd dat er weer een elftal staat die voor het kampioenschap kan en wil gaan?

AMEN

02-02-2025 22:29

Bibi +298

Dikke kak allemaal dit! Voelt alsof je weer terug in de tijd gaat voor Arne.
Begrijp dat je blessures hebt en dat het moeilijk allemaal is, maar je maakt mij niet wijs dat het allemaal puur toeval is: ook deels aan te rekenen op training en kracht en conditionering training. En als een club zoals Feyenoord heb je gewoon een betere bank nodig: je mag als een club die 3 jaar geleden in de Conference league finale staat gewoon meer verwachten dat je een betere bank hebt. Dit is TK aan te rekenen. En ook deels Priske dat hij zijn reserve spelers niet beter laat voetballen… leuk dat je gimenez voor 35m verkoopt en effe lekker casht maar waarom nu verkopen als hij eindelijk weer een beetje begint te voetballen? Heb je dan als club echt geen sportieve ambities?

02-02-2025 22:24

vanhanegem +25

3 jaar slot naar de klote

02-02-2025 22:24

Tzortzi de Bruyn +352

Dit alles ligt nog niet eens aan Priske. Is net een half jaar bezig. Nee de grote fout ligt bij de directie en vooral bij DTK. Selectie is niet goed aangevuld er zijn wel versterkingen gehaald maar bij lange na niet de nivo CL/bovenkant eredivisie. Trauner was vorig jaar al achterhaald. Moussa, milambo en Read zijn jong en onervaren. Nieuwkoop komt gewoon tekort. Keepeskwestie had ook veel eerder moeten worden opgelost. Daar komen nog de vele blessures bij. Het is heel erg makkelijk roepen Priske out maar er moet worden nagedacht hoe dit alles tot stand is gekomen. Om nog maar te zwijgen over de onrust binnen de trainersstaf

02-02-2025 22:22

taco_mundo +52105

Wat een gelul "met 3 verdedigers spelen"

02-02-2025 22:06

Hans Wil.N +518

Wat zijn we toch allemaal kritisch op Feyenoord, ik zou het wel eens willen zien hoe jullie met zoveel blessure gevallen een goed elftal op het veld te krijgen dat goed voetbal speelt, nee het is veel te makkelijk om andere de schuld te geven , we moeten het maar accepteren hoe het gaat en hopen op verbetering het volgend jaar gaan er ook weer een paar spelers weg en misschien een nieuwe trainer en dan begint het weer van voren en hopelijk Europees voetbal

02-02-2025 21:58

Benijofar +2453

Inderdaad veel blessures maar dan nog moet je winnen van de teams waar je tegen hebt gelijk gespeeld.

02-02-2025 22:01

PrattoTheGoat +1597

inmiddels heb je toch wel gezien dat priske en te kloese het van zandvlietplein mogen verlaten

02-02-2025 21:44

DerKeijzer +3635

2-1 is toch niet echt een pijnlijke nederlaag?

02-02-2025 21:40

PrattoTheGoat +1597

als je kijkt tegen wie wel

02-02-2025 21:42

Wolkenstein +323

En nogal werd geholpen....

03-02-2025 00:23

MKF +7826

Vind jij dat niet pijnlijk dan?

02-02-2025 21:54

LeidenNoord +204

Tegen ajaks is altijd pijnlijk

02-02-2025 22:23

Peterk +34748

Als je de ambitie hebt een topclub te willen zijn dan bestaat het niet dat je de AD tevens TD laat zijn.

Elke club van een beetje niveau heeft een TD en laat die de verantwoordelijkheid dragen voor het technisch beleid. Feyenoord is de enige club die een andere structuur heeft. Feyenoord is gewoon min of meer een èènmanszaak geworden. En dat is een slechte zaak omdat je dan geen goede beoordeling krijgt van het gevoerde beleid op technisch gebied. Feyenoord heeft een slager die zijn eigen vlees keurt. En ook als daar een luchtje aan zit dan doet iedereen of hij niks ruikt. Bang voor zijn baantje.

En er zijn talloze voorbeelden aan te dragen dat er op technisch gebied foute besluiten zijn genomen of niet tijdig is ingegrepen....

02-02-2025 21:37

st6n79gzp7 +1356

Als je trainer bent en je kunt je team niet als een geheel laten spelen. Na de 1-1 werd het een gatenkaas. Niet meelopen met je man. Niet meeverdedigen, geen restverdediging, linies die ver uit elkaar liggen. Verkeerde keuzes maken en niet overtuigd bent van je eigen kunnen. Zal je woensdag niet winnen. Zul je als 5e eindigen in de competitie. Is nu de doelstelling al niet meer haalbaar CH L behalen.
Kun je beter zeggen Priske out je hebt de doelstelling niet behaald. En haal een technisch directeur die verstand heeft van het scouten en ophalen van kwalitatieve spelers. Die niet steeds achter de feiten aanhobbelt. En 2e rangspelers haalt. Laat DTK algemeen directeur zijn en verder niets.

02-02-2025 21:36

Benijofar +2453

Niet te betalen en Twente laat hem niet gaan natuurlijk

02-02-2025 22:02

Toddemij +902

Dtk loopt weer achter zijn eigen beleid aan, Giménez ip laatste moment verkopwn en geen tijd voor goede vervanger meer. Heeft niets geleerd van vorige transferperiode waar het last minute ook verkeerd ging. Waar zijn de ambities van de club??? Je kan wel mooi lullen maar je moet er ook naar handelen betuur/ td/ verantwoordelijken! Dit competitieseizoen gaat naar de kloten, zie dit geklooi niet meer gedraaid worden.

02-02-2025 21:31

Benijofar +2453

Die zogenaamde Feyenoorder Gimenez weigerde gewoon nog te spelen en eiste keihard dat hij verkocht zou worden.,

02-02-2025 22:03

ClydeBest +1844

Toch maar heel duidelijk geworden dat Slot de afgelopen drie jaren de architect van het succes was. DtK heeft ontzettend veel geluk gehad dat Arnesen Slot heeft gehaald (niet de verdienste van DtK geweest, voordat iemand het vergeet).

DtK is door Feyenoord in een circuit gekomen van Europese topclubs en is zich zelf erg belangrijk gaan vinden.

02-02-2025 21:30

Iluyan +233

De kritiek is terecht, Veel spelers spelen onder hun niveau, het veldspel is alles behalve overtuigend, de selectie is veel te matig qua kwaliteit, vooral in de breedte. Een paar leuke wedstrijden in de CL(zoals tegen benfica, en bayern) maar daar staan ook een paar schandalige wedstrijden tegenover (zoals salsburg, leverkussen en lille) een dramatische ranking in de eredivisie.....Nee dit seizoen is echt zwaar ondermaats......We krijgen de goals veel te makkelijk tegen en het rendement voorin is te gerin.

02-02-2025 21:29

CROOSWIJKER +14695

"29 punten voorsprong op Ajax vorig jaar. Nu een gênante vertoning in de Klassieker. Arne heeft een geweldige erfenis achtergelaten, maar Kloese en Priske hebben alles fout gedaan.


Dit doet zo pijn om te lezen!

02-02-2025 21:27

taco_mundo +52105

Ik heb een hekel aan zulke waardeloze commentaren. "Hebben alles fout gedaan" zonder één voorbeeld te noemen.

02-02-2025 22:08

FRlegend +16938

Het ging al mis toen de Troost (wanbeleid) kliek binnen Feyenoord Arnesen weg wilden hebben. Mocht niet eens meer als adviseur meedenken. Te Kloese alle macht naar zich toegetrokken. Dacht wel even op z’n gemakje AD/TD rol te kunnen vertolken. Blunderde de hele zomer qua aankopen. Pas in de staart geluisterd naar scouting en kwamen Hwang en Lotomba.

Inmiddels Schuiteman afgevallen, Akkas ook wel. Ruijl oké maar uiteindelijk ook jaknikker richting Te Kloese. Knuffelen harde kern dood, komen niet op voor andere supporters. Beste spelers die verkocht worden matig vervangen. En die uitgebreid geanalyseerde trainer die Slot moest vervangen kan z’n team niet georganiseerd, gemotiveerd en fit houden. Als klap op de vuurpijl nieuw stadion afgeblazen, relatie met de gemeente om zeep geholpen en geen enkel alternatief in de maak. Korte én lange termijn vernaggeld door Te Kloese.

Het is wachten op een interview waarin hij gaat aangeven dat hij niet te benijden is.

02-02-2025 21:19

Snelterugnaardetop +36131

1 januari, Dtk:
"Giménez is onze topspits en we gaan pas onderhandelen vanaf 40 miljoen "

1 feb, ac milan geloot ÉN geen tijd voor vervanging meer:
" hey ac milan, neuk ons ajb droog in onze reet en neem onze beste speler ajb over zodat we 5e worden en jullie ons uit kunnen schakelen in de CL"

GUYS DIT IS TOCH GODVERDOMME GEWOON SABOTAGE!!! dtk is het paard van troje!!!

02-02-2025 21:18

walk_on +322

3 feb - Te Kloese AD van AC Milan ;)

02-02-2025 22:54

Riogio +3949

Prima, dan kan Feyenoord ook door.

02-02-2025 23:15

BenWolfs +254

Had iemand een ander elftal kunnen opstellen dan had die dat moeten doen maar van dit sooytje zwakkelingen is het moeilijk iets fatsoenlijk neer te zetten ik wil daar mee zeggen dat priske niet alleen schuldig is aan dit wanbeleid en daarmee moeten we nu eerst genoegen mee nemen of we willen of niet kunnen er nu toch niks meer aan doen laten we hopen op een nieuw en goed seizoen volgend speeljaar

02-02-2025 21:10

NmeLineZ +10468

Kerel als het 1-1 staat dan metsel je de achterhoede toch dicht. Nee deze trainer gaat een op een spelen.

02-02-2025 21:16

ReturnoftheMac +25693

Wetboek schrijven U, ook lange zinnen.

02-02-2025 21:18

Legionist +1787

Priske na de gelijkmaker in de fout

02-02-2025 21:09

John.D21 +58

Haal die Simonis Gae of meelopen met Priske , krijgt ze wel scherp /tactisch

02-02-2025 21:07

Robbert van Ede +625

Ben het oneens met de kritiek dit is een pech jaar. Slot heeft te veel mensen van de technische staf meegenomen. De scouting is ontmanteld en niet goed aangevuld. Te veel geblesseerden de 1 is net terug of er zijn 2 nieuwe. Ja de selectie is te smal niet Priske moest met jeugdspelers en talenten werken die nog niet rijp voor de top zijn. Met nu nog 2 a 3 goede aankopen kan het seizoen nog gered worden

02-02-2025 21:06

FRlegend +16938

Scouting ontmanteld is een direct gevolg van de keuzes van Te Kloese. Dat Dennis liever te dure spelers van z’n vriendjes bij Muy Manero haalt dan suggesties van de scouting is tekenend. Vertrouwt ook in Troost die met elke vorm van wanbeleid is gelinkt bij Feyenoord.

02-02-2025 21:21

Riogio +3949

Op jouw zin van de geblesseerden na, heeft het allemaal te maken met beleid en in mindere mate met pech. De club wordt op technisch vlak gewoon niet goed bestuurd.

02-02-2025 23:22

MarcoFR +2172

FR12 houd ajb op met verslag doen van de reacties hier en dat als ‘nieuws’ presenteren.

02-02-2025 21:03

12e man 4ever +2121

Ben nu wel echt kritisch geworden op DtK.
-Een nwe.coach die niet hoefde door te borduren op hetgeen Slot had opgebouwd., dus terug naar af.
- De vele nationaliteiten. Wennen aan cultuur, taal enz:
Voorbeeld is o.a. Jeyland, al een half jaar aan het " wennen" eer hij mee kan doen.
Interlands vergen tijd, zoals bij Gimenez duidelijk zichtbaar werd.
-Last minute: Gimenez. Hij moest min. 40 mio, werd, 32 + 3 krijgen, last minute. Ook hij heeft alle info voor de CL match tegen AC.
-Soort tunnelvisie met eerder Priske, eerder met Zerrouki, die bij ons past, , maar is niet verkocht.
-Aankoopbeleid hapert , geen Pepi of Schouten of waar AZ wel in slaagt met bv Parrott.
-De enorme lijst blessures. Enz. enz.

02-02-2025 21:03

MrdeKep +673

Als je je topspits verkoopt godverdomme een dag voor de klassieker, dan mag je bij een nederlaag gelijk je conclusies trekken.. dtk out! #bestuurtegendemuur

02-02-2025 20:47

Jrob +2640

En nou alle 4 wegweze.....dtk, prutske en zijn 2 assistenten...

02-02-2025 20:42

feyenoordraalte +81

Te Kloese heeft veel te laat gereageerd op het vertrek van Geertruida etc Nu weer met Geninez, zal wel weer niet lukken om vervanger te halen. Echt jammer, nu loop je weer achter de feiten aan.

02-02-2025 20:26

Australia +113

Rot op coach, simpel meer downs dan ups idioten tactiek. Kapitaal vernietigen.

02-02-2025 20:26

Dommeloempia1 +19728

Wang net terug van een blessure…. Liep gvd op zijn tandvlees….. priske vraagt erom

02-02-2025 20:24

taco_mundo +52105

Om versterkingen ja

02-02-2025 22:09

Orgullo +7666

Nog 21 procent die doodleuk vindt dat Te Kloese geen kritiek verdient. Knettergek.

02-02-2025 20:21

Johnregenton +1314

Zijn allemaal mensen die direct naar de trainer wijzen en denken dat een nieuwe trainer het oplost. Kansloos

02-02-2025 20:37

Expat +151

Lees het boek Slot-bal, kijk naar de aanpak van Arne Slot, dan kun je niet anders concluderen dat Priske in heel veel gevallen het tegenovergestelde doet. Plus; tactisch zwak, kan niet bijsturen tijdens een wedstrijd en maakt rare keuzes als hij wisselt.
In Slot-bal stellen spelers heel duidelijk: als de coach iedere keer gelijk heeft, geeft dat heel veel vertrouwen. Dus als een tactisch plan vaak het verkeerde plan is ....
En ja, er zijn excuses: spelers niet fit, geen goede aankopen, spits voor een cruciale wedstrijd verkopen, maar dat neemt niet weg dat er ook heel veel bij Priske fout gaat.
Ik heb hem tot afgelopen weekend ook gesteund, maar er zit een keer een grens aan.

02-02-2025 20:43

Johnregenton +1314

Hij zal ook wel kind van de rekening worden en de volgende gaat het ook verneuken met deze toppers en zonder scorende spits, maar hé het ligt aan de trainer!

02-02-2025 20:45

Expat +151

Het is triest, maar voetballers zijn blijkbaar uit zichzelf niet gemotiveerd om iedere dag alles te geven, met enkele uitzonderingen (Hancko). Slot was altijd bezig om de spelers te motiveren. Een trainer kan niet overal iets aan doen, maar is wel de belangrijkste man in je organisatie. Dus ja, het ligt vaak aan de trainer.

03-02-2025 16:20

1-fijn-oord +526

Hoezo? Die 80% waren afgelopen jaren kritiekloos op DtK. Ik reken mij tot de schare mensen dat niet anders dan anders kritisch op tK.

02-02-2025 20:53

Arie13 +480

Veel geblesseerden, halve krachten die niet fit genoeg zijn voor 90 minuten, spelbeeld wat niet meezit. Vond het niet heel schokkend eigenlijk... Tekenend voor de situatie waar we in zitten momenteel.

02-02-2025 20:20

Dommeloempia1 +19728

Milambo, Zechiel, Carranza…..nog geen Feyenoord 1 niveau

02-02-2025 20:25

Plandman +2025

Spelers komt deels we goed zodra Priske weg is. Dat is de grootste fout.

02-02-2025 20:11

NoSurrender12 +186

Tuurlijk gaat het nu kut. Er zijn spelers gekocht die achteraf mislukt zijn. Er werden ook onder Slot miskopen gedaan. Slot maakte er alsnog wel wat van. Met een Priske lukt dat niet. Er mag zeker kritisch naar Te Kloese gekeken worden. Maargoed, we zijn financieel wel veel sterker geworden onder hem. Nu moet je ook goed kijken waarom een Ivanusec, Ueda en Zerrouki (totaal zon 25 mio?) Allemaal mislukt zijn. Qua transferbeleid moet je psv achterna. Dus spelers van circa 13 tot 15 mio kopen. Dan koop je gewoon regelrecht kwaliteit. Feyenoord heeft verzuimd om gedurfd te investeren. Je wint met de zerroukis a 8 mio de oorlog niet.

02-02-2025 20:07

FrBubba +19321

Kap met deze niks toevoegende artikelen over meningen van de FR12 leden.

02-02-2025 20:02

Nabbie +4059

Alles aan het einde evalueren en knopen doorhakken. Een andere trainer??? Misschien wel. Maar een andere performance trainer zou misschien eerder moeten daar de helft de laatste 10 minuten door de hoeven zakt en gezien het aantal blessures. Afgelopen 3 seizoentjes werd iedereen, in de eredivisie, omver gekegeld op het einde. Nu storten we zelf in.
Doorselecteren is nu van het grootste belang daar we ook nog eens Hancko en bv Timber zullen kwijt raken. Er moeten iig spelers bij die er direct staan. Zeker op eredivisie niveau.
Een duidelijke speelwijze en daar niet van afwijken. Minder blessures en ff wat bij Arne lenen wat daar 2e of 3e keuze is. Win win voor iedereen.

YNWA

02-02-2025 19:55

rickbo14 +411

Ja ik ben het hier helemaal eens. De performance coach heeft hierin gefaald

02-02-2025 20:00

joebeste +1691

Priske is wel echt klaar. Tactisch heel zwak en de punten in de CL zijn met behoorlijk veel geluk verzameld.
In competitie gewoon de hele erfenis van Slot weggegooid.
Hij is niet de juiste man om voor deze klus maar zal net zo lang blijven aan ploeteren totdat Feyenoord zn contract afloopt...

02-02-2025 19:48

Aw +0

Een nieuwe speler halen Sem Steijn van fc Twente ( middenvelder ). En 1 0f 2 goede aanvallers /spits naar Feyenoord halen. Misschien 1 aanvaller/spits huren van ander club. Een nieuwe trainer is ook niet verkeerd 1: Marino Pusic 2: Jürgen Klopp

02-02-2025 19:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties