Maaskant en Van Eijk 'niet serieus genomen': ''Het wordt Dennis''

Maaskant en Van Eijk 'niet serieus genomen': ''Het wordt Dennis''

Robert Maaskant en Theo van Eijk gaan beiden niet de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord worden, zo meldt Chris Woerts in het voetbalpraatprogramma Veronica Inside. De twee hebben de afgelopen dagen via verschillende journalisten aangegeven oren te hebben naar een baan bij Feyenoord, maar worden 'niet zo serieus' genomen.

Dennis te Kloese is de man die Feyenoord op het oog heeft. ''Het wordt Dennis'', is Woerts zeker van zijn zaak. ''Hij is al heel lang weg uit Nederland, is ooit naar Mexico gegaan en heeft daar een goede carrière gehad. Zijn ouders wonen in Baarn en die ziet hij misschien één of twee keer per jaar. Zijn ouders zijn al behoorlijk op leeftijd en hij wil hun laatste jaren in Nederland zijn. Hij ziet Feyenoord als een geweldige uitdaging, al is er nog niks getekend en staat er nog niks op papier. Hij heeft gesprekken gehad met enkele commissarissen en dat is hem heel goed bevallen. Hij steekt wel zijn nek uit, want hij zit nu heerlijk in Amerika.''

Johan Derksen spreekt zijn twijfels uit of Te Kloese wel de juiste man is voor Feyenoord. ''Ik vind het een sprong in het duister. Die jongen is, geloof ik, jurist en werkt nu in Los Angeles en heeft geen Nederlands netwerk. Die komt bij Feyenoord, weet niet wie hij kan vertrouwen, wie hij moet wantrouwen en heeft niet het netwerk om gewoon zijn werk te doen. Dat duurt dus drie jaar voordat hij ingewerkt is. Dan is hij zover dat ze bij hem ook de ruiten eruit gooien.'' Woerts vult aan: ''Hij komt wel onbevangen hierheen en heeft een heel goed netwerk in Zuid-Amerika.''

Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

ndroock1 +2443

Tijdens de persconferentie was er al sprake van een kandidaat. Als ze Koevermans wilden ontslaan dan wilden ze natuurlijk geen zoektocht naar een opvolger zoals vorige keer...

02-11-2021 15:19

Salvatore +451

Johan Derksen heeft altijd de wijsheid in pacht en wel wat te zeiken.
Als het dadelijk wel goed gaat dan loopt hij weer in die polonaise mee.
Leuke gast voor VI maar verder niet te serieus nemen vind ik.

02-11-2021 13:10

kkhahsdedhkdh +43819

Heeft Woerts al een keer gelijk gehad met zijn Yomanda-praktijken? Elke week draait ie een paar tarotkaarten om en gaat aan de hand daarvan de toekomst van Feyenoord voorspellen. Ik hecht er weinig waarde aan

02-11-2021 13:03

KeyFey +3086

Een gristen zonder voetbal ervaring en Maaskant...... Dan zou ik ook de voorkeur geven aan iemand met voetbal ervaring en connecties in USA, Mexico en Zuid Amerika. Als je dan een club uit USA kan besturen weet je waarschijnlijk ook wel hoe je met geld om moet gaan. Voordeel van de twijfel, welkom Dennis.

02-11-2021 11:52

FrNiels2017 +156838

Wat een redenering van lik-me-vestje. Hij heeft met al dat geld daar geen prijzen gewonnen. Hij zal heus een betere AD zijn dan Maaskant, maar ik vermoed dat dat voor mijn schoonmoeder ook geldt. Misschien zijn er nog meer mogelijke kandidaten dan alleen deze drie?

03-11-2021 09:08

KeyFey +3086

Feyenoord is op de achtergrond vermoedelijk al langer bezig met hem, dus ze zullen hem toch wel een beetje doorgelicht hebben? En verder: ik zei toch, voordeel van de twijfel? Jij geeft dat iig niet, maar ik wel.

03-11-2021 13:22

FrNiels2017 +156838

Oh ik mag zeker hopen dat Feyenoord er beter over heeft nagedacht dan vele supporters en de mediageile Woerts. Iedereen die bij Feyenoord wordt aangesteld krijgt het voordeel van de twijfel, maar op voorhand kritisch zijn voorkomt juist dat we straks weer met een of andere slappe zak zitten die alleen is binnengehaald omdat hij ooit eens een baantje kreeg toegespeeld bij een grote club

03-11-2021 14:09

DoubleSpy +8275

Lekker handig Chris, alvast melden dat zijn ouders in Baarn wonen...

02-11-2021 11:13

FRoer +3645

Goed voor de Amerikaanse investeerders. Misschien krabbelen ze terug.

02-11-2021 10:48

jayjay49 +7839

Deze Dennis te Kloese lijkt een topper, die in ieder geval het professionalisme van de Amerikaanse Sport kent.
En DAT hebben we nodig bij Feyenoord, dat onnodig op achterstand is gezet t.o.v. Ajax, PSV en AZ, omdat we gewoon incompetente managers hadden, die met weinig VISIE Feyenoord hebben misbruikt voor hun eigen Ego!!
Deze man naast Arnesen en Slot kan Feyenoord weer een topclub maken, omdat hij al weet HOE topsport geleid moet worden. Zijn netwerk in Nederland bouwt hij zo op met steun van Arnesen en Slot.
Deze DRIE zijn TOP. Alleen onze eigen hooligans kunnen de nieuwe Feyenoord DROOM verstoren, als ze doorgaan met hun criminele activiteiten.
De UEFA staat klaar om drastische straffen uit te delen, als Feyenoord criminelen er in Berlijn weer een puinhoop van maken!!
SUCCES Feyenoord!!! Laat het "Geen Woorden, maar Daden"weer klinken!!

02-11-2021 10:24

fr_antwerp +2021

Ik kan helaas niet naar Berlijn, maar laat ons inderdaad vriend en vijand eens verbazen en er een feest van maken ipv een massale knok-/slooppartij.

02-11-2021 15:04

Peterk +34896

Wat een ophef over die Maaskant en van Eijk. Totale onzin want deze mensen zijn gewoon niet serieus in beeld. Dus dit gaat echt nergens over...
Het tekent de luiheid van een deel van de de pers dat men zo maar deze namen dropt...

02-11-2021 10:03

fluub +8817

Als je Maaskant je club binnen laat, dan is er grote kans dat je degradeert. Hoeveel clubs heeft hij naar de afgrond gebracht? Begon dat niet al ooit bij RBC?

02-11-2021 09:54

SalsaSamba +6586

Maaskant heeft heel zijn carrière te danken aan Matthew Amoah, daardoor leek hij een prima trainer.

02-11-2021 11:00

kkhahsdedhkdh +43819

Hahaha, Matthew Amoah, held uit de oude doos

02-11-2021 13:02

soccer4future +1521

Maaskant was de trainer die met 8-0 verloor van Feyenoord met Go ahead eagles in het kampioensjaar, dat hij een ramp zou zijn als AD zal zacht uitgedrukt zijn
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Maaskant

02-11-2021 17:04

teauvenoir +78186

Ze werden beetje lafjes in de mondhoeken genomen, binnenkant wang, maar niet serieus diep elders.

02-11-2021 09:54

Brandonnfk +11854

of hij heb juist een netwerkbin mexico amerika en omstreken. ;) zo kan je het ook bekijken

02-11-2021 09:41

Willem10 +11982

Tja Johan, hou alle opties maar open om het later af te kunnen branden. Een suggestie kom je ook niet mee natuurlijk. Lekker roeptoeteren vanaf de zijkant. Heel veilig en heel gemakkelijk.

02-11-2021 08:56

FeyDev +20288

Dan zullen die investeerders wel gelijk meekomen uit Amerika

02-11-2021 08:55

Tininho +526

Klinkt nog altijd beter dan t netwerk van een tennisser..

02-11-2021 08:38

VineFeye +8612

Te Kloese, klinkt voor mij als een soort boekhandel. Wel verbazingwekkend dat vele een duidelijke mening hebben over hem terwijl ze die beste man nog maar 3 dagen kennen vanuit het nieuws.

Laten we hopen op het beste!

02-11-2021 08:34

Jigsaw +10054

Die Derksen kent m gewoon niet, daarom komt ie met een sprong in het duister…

02-11-2021 08:25

Rood-Wit1908 +2623

Die Chris zal er nog steeds de schurft over inhebben dat hij bij ons weg moest. Alleen kan ik uit zijn optredens bij VI alleen aanwijzingen halen dat hij totaal ongeschikt is

02-11-2021 08:10

FR08pjotr +20427

“ Dat duurt dus drie jaar voordat hij ingewerkt is. Dan is hij zover dat ze bij hem ook de ruiten eruit gooien.''


Hahaha, ja op die manier kun je nooit iemand vinden. Bij iedereen kan dit gebeuren, zo lang ze niet naar die leipo’s hun pijpen dansen.

02-11-2021 07:52

tvbfr +451

Marcel Brands had ik graag gezien. Denk niet dat hij haalbaar is, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad.

02-11-2021 07:46

Ladinsky2021 +6060

Is TD, geen AD

02-11-2021 11:29

Ladinsky2021 +6060

Als het waar is dat ze al ver zijn met Te Kloese dan mogen we er wel vanuit gaan dat Koevermans vertrekt vanwege een conflict met de RvC en dat de hooligans wel een rol hebben gespeeld maar niet de hoofdrol.

02-11-2021 07:24

jozef72 +2478

Precies zo. Dat verwijt richting de fans is een excuus voor ze.

02-11-2021 08:28

Pat82 +5106

Ik ben benieuwd!

02-11-2021 07:12

beppie172 +65926

Ik zie de naam van een ervaren man uit het voetbal niet voorbij komen.
Als voetballer en technisch directeur heeft hij prijzen gewonnen en hij heeft ook ervaring als Algemeen Directeur van een BVO.
Weet wat het is om bij moeilijke clubs te werken, heeft een netwerk in NL en kent ook Rotterdam en Feyenoord. Waarom wordt er niet een belletje gepleegd richting Tilburg?

02-11-2021 07:09

MarcoG +11316

Omdat die man niet gek is, die zit best waar hij nu zit :).

02-11-2021 09:03

Rourix +3384

Omdat hij er net dubbel glas heeft laten inzetten vanwege de hoge gasprijs. Dat is wel ff een investering voor jaren. Die mogen niet kapot.

02-11-2021 09:52

ElPanzeFr +21392

Met alle respect voor van Eijk, maar zo verpletterend is zijn CV niet. Te Kloese lijkt mij echt topkandidaat #1. En die Rotterdamse ervaring, ja ach, je kan afvragen of dat sws iets positiefs is gezien het gekonkel de laatste tijd, en sws is dat wel iets wat je snel meekrijgt.

02-11-2021 07:06

fr--opa +110658

@ElPanzeFr Helemaal mee eens. Heeft 14 (!) jaar ervaring bij La Galaxy FC en heeft een groot netwerk in Zuid-Amerika. Misschien kent hij mensen die de nieuwe Sinisterra of Seneesi naar ons weten te praten

02-11-2021 07:35

Mummy +1272

Hoe kom je bij 14 jaar ervaring bij galaxy? Hij zit daar sinds 2018

02-11-2021 07:47

fr--opa +110658

Ik las dat hij 14 jaar bestuurlijke ervaring heeft als AD/TD, maar dat dit dus niet alleen bij LA Galaxy FC is wist ik niet.. Dank

02-11-2021 09:59

svds +33511

Feyenoord mondeling akkoord met Te Kloese volgens de telegraaf. Hij is bezig zijn contract te ontbinden bij LA Galaxy, per 1 januari gaat hij beginnen.. vanaf minuut 1 de top kandidaat geweest. Groot scoutingsnetwerk in Mexico onder andere waar Ajax en PSV al jaren scouten..

02-11-2021 07:01

glennkwidama +4366

Chris Woerts; de Evert Santegoeds van VI. Dat deze man elke keer weer een podium krijgt om gebakken lucht/cola te verkopen, vind ik een regelrechte gotspe...

02-11-2021 06:56

Ladinsky2021 +6060

Inderdaad Glenn, begin zelfs te twijfelen of ik Valantijn Driessen nog steeds de grootste kwal op de TV vind, of dat ik toch voor Woerts ga kiezen. En dat wil wat zeggen…

02-11-2021 07:26

Willem10 +11982

Ik hou het op Derksen.

02-11-2021 09:02

Ladinsky2021 +6060

Ach, die ouwe kan ik nog wel hebben. Je moet hem natuurlijk niet serieus nemen, maar hij irriteert mij heel wat minder dan Woerts en Driessen.

02-11-2021 09:08

FR-Arnhem +50393

Als Chris het zegt dan wordt het dus niet te Kloese. En dan komt Chrisje met een smoesje in de trand van ‘beide partijen wilden echt en ze waren er ook uit, maar de vrouw van Te Kloese was ongesteld waardoor het dus net niet door ging’.

02-11-2021 06:54

jordyFR010 +634

Die investeerders gaan lappen!

02-11-2021 06:34

jack98 +47022

Er zullen vast nog wel andere kandidaten zijn dan 🦄, Maaskant, te Kloese en van Eijk.

02-11-2021 06:26

tsjiendwal +2047

Ik wordt ziek van die Chris Woerts wat een kwal die vent.

02-11-2021 06:22

Paulus98 +151433

Johan Derksen weet het weer hoor, een beetje olie op het vuur gooien.
Ga jij maar naar Rutte.

02-11-2021 06:06

paulus56 +256603

Een jurist en zakenman hebben we nodig
En dat hij nog wat connecties heb overzee mooi mee genomen
En een TD Arnesen heb het netwerk hier ieder ze functie zo werkt het nou eenmaal
En voor de zeikers op de vroege morgen had geen zin om puntjes neer te zetten

02-11-2021 05:57

Paulus98 +151433

Ook al weer op paulus.

02-11-2021 06:05

paulus56 +256603

Ja moet dadelijk effe assisteren van 8 tot 11 hoef niet meer te werken maar ben er wel effe tussen uit beter dan binnen zitten

02-11-2021 06:08

Paulus98 +151433

Ja, ik heb zo een gesprek in de kuip, niet verder vertellen hoor.

02-11-2021 07:12

NicoJansen +3262

Robert Eenhoorn

02-11-2021 05:50

RutgerDK010 +763

Oud Commandant Landstrijdkrachten Mart de Kruif halen. Gaf leiding over 50k soldaten in Afghanistan, weet alles over Feyenoord en kan leiden als geen ander.

02-11-2021 03:17

bahiaindespits +3107

Ja gaat lekker daar

02-11-2021 03:18

ElPanzeFr +21392

Zowel bij het leger als in Afghanistan :p

02-11-2021 07:10

DutchVenitian +2306

Neemt ie dan de mariniers mee als suppoost?!

02-11-2021 06:03

you_never_walk_alone +8639

Ze zoeken geen AD bij FIIIR......

02-11-2021 06:03

heiden6 +1998

Ik ken deze man niet, maar een buitenstaander halen lijkt me een goede zaak.

02-11-2021 03:08

panache +7872

Waarom zou iemand die in Mexico gewerkt heeft nerveus worden van wat hools.

Zag dat hij ook in Guadalajara heeft gewerkt. Waarschijnlijk in een soort compound maar dan wordt je niet snel nerveus.

02-11-2021 01:08

13eer +3825

Toch een mooie gast die Maaskant. Altijd beheerst en gecontroleerd zijn woorden uitzoeken om belezen over te komen in combinatie met een uitstraling alsof hij elk moment in tranen gaat uitbarsten en zichzelf wil gaan besnijden met een keukenmes.

02-11-2021 00:52

thomasd +6982

Met de transfer tricks van arnesen en te kloese's grote netwerk in zuid Amerika, hoop ik op een hoop nieuwe sini's

02-11-2021 00:33

Zarpa +1920

Als je jarenlang in Mexico hebt gezeten wordt je niet nerveus van tokkies, daar weet hij waarschijnlijk wel raad mee.

Eerst maar eens afwachten. De narcistische Woerts ten spijt, hij heeft altijd groot nieuws wat al lang in de krant stond.

02-11-2021 00:28

Panzerfaust +8428

Kunnen ze niet gewoon de Algemeen Directeur van McDonald's oppikken ofzo?

Veel "supporters" zijn toch niveautje patatbakker of vuilnisprikker.
Dan heb je iemand met ervaring (bij een groot bedrijf) en het sluit ook nog eens aan op een gedeelte van de doelgroep.

Dat is toch een onvervalste win-win situatie.

02-11-2021 00:25

Zarpa +1920

Toch vrees ik dat dat deze “supporters” helemaal niet het niveau van een gemiddelde werknemer van de MacDonalds hebben. Dan zou een reclasseringsambtenaar eerder geschikt zijn:)

02-11-2021 00:31

13eer +3825

Ik weet het niet maar ik vind die lui altijd best hard werken dus die verdienen meer respect.

02-11-2021 00:34

DIRK7THEDON +1952

Stefan babovic heeft ook oren naar de functie, schijnt dat zij pa betaald!

02-11-2021 00:12

Panzerfaust +8428

De held! Wie herinnert zich die snoeiharde kopbal na voorzet achter het standbeen van El Ahmadi niet?
Ik heb nog een shirt met zijn handtekening erop, jammer dat zijn carrière nooit vleugels heeft gekregen.

02-11-2021 00:16

panache +7872

Ik herinner me vooral een domme rode kaart tegen de neuzen.

02-11-2021 01:09

PutdekselGooier +11018

Oh ja. Even daarvoor gaf Suarez ook een elleboog, uiteraard kreeg ie niks.

02-11-2021 06:52

nlx78 +1758

Maaskant is 1 stap verwijderd van ene soort Johan Vlemmix met z'n aandachtstekort. Als die Vlemmix zich ook nog aan gaat bieden zou mij niet eens meer verbazen.

Oh, gelukkig: PSV-supporter Johan Vlemmix vindt PSV beter dan Ajax: "Wij worden kampioen"

02-11-2021 00:00

13eer +3825

Eigenlijk wel een mooie vergelijking. Ik zie maaskant ook nog wel een grote papegaai maken en van een schans afglijden.

02-11-2021 00:35

nlx78 +1758

Toen ik zocht hij uberhaupt een link met Feyenoord had kwam dit filmpje als eerste in de resultaten, geen idee wat het met Feyenoord te maken heeft, maar hij heeft altijd wel knaken om gekke dingen te doen. Ook al zo'n 30 jaar terug toen hij in iedere afleveringen van "Ter land, ter zee en in de lucht" met z'n bouwwerkseltjes aan de start verscheen.

Dit was die video die tevoorschijn kwam. Een auto in je huis, zag je weleens bij MTV Cribs, dacht Missy Elliott.

https://youtu.be/9POlV9U5xtk

02-11-2021 00:42

panache +7872

Johan Vlemmix is een afgestudeerde natuurkundige. Op de universiteit nog les van gehad.

02-11-2021 01:10

nlx78 +1758

Dom is hij absoluut niet nee, wel een beetje erg raar. Zelf aan school terugdenkend even nu klopt het ook wel dat mijn natuurkunde leraar ook een zo'n totaal ander mens als andere leraren was. Niet zo'n saaie leraar Nederlands of Biologie.

Ooit heb ik wel geweten hoe hij aan zijn geld kwam, dacht zelf verdiend te hebben en niet een makkelijke erfenis.

En uiteraard dat hij ergens begin of midden jaren 2000 een partij had die meedeed aan verkiezingen met 'de Minister van Feest'. Net even de partijnaam opgezocht, Partij van de Toekomst. Maar ik zag dat hij begin dit jaar ook weer meedeed, dat was mij ontgaan.

Wederom iets in die trant De Feestpartij - https://www.parlement.com/id/vlg2lniqkwy6/de_feestpartij_en_de_tweede

02-11-2021 10:03

Kevinmartens87 +1749

Waarom lijkt het erop dat zo weinig mensen weten wat een AD doet. Een AD geeft leiding aan een organisatie van mensen die op diverse onderwerp specialisme hebben. Zoals een technisch directier, een commercieel directeur, een operationeel directeur of een financieel directeur.

Deze man of vrouw hoeft dus geen netwerk te hebben, een tactisch wonder te zijn of de F'jes te kunnen trainen. Het is belangrijk dat iemand ervaring heeft met een organisatie lijden, andere kan inspireren, hoofdlijnen uit kan zetten en belangen kan overzien.

Onze 'vriend' van der Sar heeft niet voor niks een versnelde management opleiding aan de UVA gevolgd voordat als algemeen directeur aan de slag ging.

01-11-2021 23:58

nlx78 +1758

Klopt ook, alleen is het wel een pré als je ook met voetbal te maken hebt gehad. Je zag het aan Jan de Jong. Die deed het als Hoofdredacteur en andere bestuursfuncties bij de NOS best goed wat ik er van begreep maar binnen en jaar bij Feyenoord het zichzelf al onmogelijk gemaakt. Ik geloof dat hij nu weer wel op zijn plek zit bij de KNVB. Op de achtergrond. En dat blijf je bij Feyenoord nog meer niet dan bij andere clubs.

02-11-2021 00:05

beppie172 +65926

JdJ zit bij de Eredivisie CV en is daar juist bezig de KNVB buitenspel te zetten met het oprichten van de NL League.

02-11-2021 06:59

rob52 +1265

Misschien een rare opmerking , maar is jorien van de herik niks voor de functie van algemeen directeur , kent de klappen van de zweep is niet op zijn bekkie gevallen en woont 34 hoog dus ramen ingooien wordt wat lastig . En het wordt tijd dat hier in nederland men het zelfde gaat doen al in engeland aanpakken die raddraaiers .

01-11-2021 23:52

Luuk12 +6720

Je zegt het goed, niks voor deze functie.

01-11-2021 23:57

RicoFR36 +26740

Dan komt Feyenoord City er sowieso niet...

01-11-2021 23:58

Peterk +34896

ja, laten wij een 77 jarige gaan aanstellen, goed voor de continuïteit....

02-11-2021 00:05

13eer +3825

Haal dat misschien maar weg hoor.

02-11-2021 00:37

beppie172 +65926

Die gaat niet onder toezicht van een RvC zijn werk doen.

02-11-2021 07:00

FR010FRDAM +43704

Grappig welke namen ik hier allemaal voorbij zie komen. En dat soort mensen heeft dan kritiek op Koevermans en de RVC. Ze begrijpen duidelijk niet wat de AD doet.

01-11-2021 23:37

Peterk +34896

Kolder van die Derksen dat je 3 jaar nodig hebt om in te werken. Als dat het geval zou zijn had die jongen het nooit vol gehouden in de USA want daar wordt het nodige van je geeist. Slechte journalistiek ook om die burgemeester op te voeren als kandidaat want dat is hij gezien zijn achtergrond nooit geweest...

01-11-2021 23:29

Danny 91 +61579

Gewoon troost ad maken jaa kom het goed. Was.ook een goeie TD.

01-11-2021 23:25

rotterdam-feyenoord +1692

van GAAL, waarom hij niet

01-11-2021 23:24

remco112 +16288

Omdat AD heel wat anders dan trainer of TD

01-11-2021 23:25

Danny 91 +61579

Arme personeel dan.

01-11-2021 23:25

De uitsmijter +10376

Maar wat heb je aan een algemeen directeur met een netwerk in Zuid-Amerika? Als technisch directeur kan het van toegevoegde waarde zijn omdat je verantwoordelijk bent voor de samenstelling van de selectie. Maar voor een algemeen directeur bij Feyenoord heeft het geen toegevoegde waarde.

01-11-2021 23:23

Noud +11107

Voetbalschool daar starten en dan gasten als Gerson Magrao halen man!

En de rechten op de nieuwe Fred verkopen voor 12 paar voetbalschoenen natuurlijk.

01-11-2021 23:24

rvp62 +1761

Het is juist andersom. Waarvoor heeft de AD een netwerk nodig? Hij is niet verantwoordelijk voor het binnenhalen van spelers. En Sjaak Troost werd geknipt en geschoren omdat hij hier niemand kende en een makelaar moest inhuren om namens Feyenoord een deal rond te maken. Bijkomend voordeel is wel dat hij Arnesen daarbij kan helpen in (Latijns) Amerika en eventueel goede scouts daar kent. Hij moet het bedrijf leiden en managen als hij dat daar kan, kan hij dat hier ook.

01-11-2021 23:55

Evert010 +2649

Is dat een serieuze vraag, waarom een AD een netwerk nodig heeft? Net of netwerk alleen betrekking heeft op spelers?

02-11-2021 00:32

13eer +3825

Kan toch prima wat deurtjes openen voor Arnesen dan, dus het is zeker wel een plus.

02-11-2021 00:42

ruudger +8418

Clubicoon en alleskunner Paultje Bosvelt

01-11-2021 23:23

Danny 91 +61579

In de RVC zitten ook mensen die nooit gevoetbald hebben. Is ook zorgelijk eigenlijk zo weining met een voetbal achter grond zit.

01-11-2021 23:22

GroguFR +3016

Ho ho! Sjaak zit er ook hè. Dit laat zich niet in de maling nemen en zeker niet door Tapia.

01-11-2021 23:24

Danny 91 +61579

Ja die AD maken goed plan.

01-11-2021 23:24

13eer +3825

Is gewoon een misverstand. Tapia verstond hem gewoon niet, en dat ligt trouwens niet aan dat die Peruaan is.

02-11-2021 00:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties