Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Dit meldt De Telegraaf vrijdagmiddag. MediaMarkt gaat aankomende zomer de opvolger worden van Europarcs, dat sinds 2021 op de voorzijde van het shirt staat. De Rotterdammers en de grootste elektronicaretailer hebben een akkoord bereikt over een contract voor meerdere seizoenen.
Met MediaMarkt als hoofdsponsorschap heeft Feyenoord een recorddeal weten te bewerkstelligen. In de komende drie jaar kan er met het nieuwe partnership bijna 20 miljoen euro binnenstromen. Het hoofdkantoor van MediaMarkt staat in Rotterdam en is overtuigd geraakt van de samenwerking nadat het inzicht heeft gekregen in de diverse data.
''Voor MediaMarkt speelt ook een rol dat Feyenoord niet alleen nationaal, maar ook internationaal door lange, redelijk succesvolle deelnames aan de Conference League, de Europa League en ook de groepsfases van de Champions League een grotere uitstraling heeft gekregen'', schrijft de krant.
MediaMarkt timmert de laatste jaren aan de weg en heeft afgelopen jaar de omzet met zes procent zien stijgen. Het bedrijf behaalde een omzet van 16,9 miljard euro. Met het aanstaande hoofdsponsorschap met Feyenoord hoopt het verder te groeien.
Plaats reactie
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties