''Met ons budget zou dat een prestatie van wereldformaat zijn''

''Met ons budget zou dat een prestatie van wereldformaat zijn''

Met het vertrek van Steven Berghuis levert Feyenoord doelpunten en assist in. De Rotterdammers speuren op de transfermarkt naar rendement en dat gaat in de ogen van Arne Slot een lastige taak worden. ''Met ons budget zou dat zelfs een prestatie van wereldformaat zijn.''

''Je kunt als trainer een elftal best leuk laten voetballen, maar om kansen te krijgen en te verzilveren heb je gewoon speciale kwaliteit nodig’’, vervolgt Slot in het Algemeen Dagblad. ''Dat had Feyenoord met Berghuis. Niet dat dit Feyenoord het helemaal niet heeft, maar zonder Berghuis hebben we wel iets extra’s nodig.''

''De kans dat Berghuis zou gaan, was al snel in de zomer erg groot. Dan heb ik liever dat het nu definitief is en we kunnen werken aan een ploeg zonder Steven dan dat het allemaal op het laatste moment van de transferdeadline zou gebeuren. We kunnen nu werken aan een oplossing om zijn rendement een beetje op te vangen.''

Conference League

Volgende week wacht de eerste belangrijke wedstrijd voor Feyenoord. Maakt Slot zich zorgen? ''Eigenlijk wel ja'', vertelt de trainer eerlijk in gesprek met Voetbal International. ''Kijk naar de clubs die de laatste jaren bij Feyenoord in de buurt stonden: allemaal hebben ze een veel bredere selectie, met veel meer ervaring in de Eredivisie dan wij. Ik heb noodgedwongen moeten schuiven met middenvelders. Leroy Fer kan centraal achterin spelen, maar valt tijdens het trainingskamp geblesseerd uit, terwijl hij de wedstrijden tegen FC Zürich en Young Boys nodig had om te wennen aan zijn nieuwe rol. De zorg is er dus wel.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo05325.porra.club

08-08-2021 18:51

fronderdeloep +242

Een seizoen middenmotor (wordt pijnlijk maar we moeten er maar even door heen) en dan volgend seizoen met investeerders en veel bredere en (nog) betere selectie. Dan gaan we weer meedoen in de top. Maar denk niet dat je dat dit seizoen kan verwachten van Slot.

15-07-2021 19:12

fan-realist +3929

Zonder veel geld erbij eindigen we in het rechterrijtje. De breedte van de selectie alleen al! En de selectie zelf is om te beginnen al middelmaat.

Is er dan dus geen hoop? Jawel, op geldschieters.

15-07-2021 13:51

Goos +25699

Je doet je naam geen eer aan. Zou jij investeren in een bedrijf wat al jaren achtereen laat zien bijzonder slecht met geld om te kunnen gaan? Als ik van mijn geld af wil pleur ik het zelf wel weg, heb ik geen bestuursleden voor nodig.

15-07-2021 13:57

cipolini +13963

Ik zou niet te veel rekenen op Fer, die is te vaak geblesseerd. Dan wordt het Burger als CV.

15-07-2021 09:11

detrotsvanrotterdam +8631

Met het budget wat wij hebben is volgens mij niet zo veel mis. Het probleem is dat onnodige en domme uitgaven er toe geleid hebben dat al het budget is vastgelegd. Het kost tijd om dat te herstellen.

15-07-2021 08:28

1908forever +18252

Nou dan heeft Arnesen een enorme prestatie geleverd volgens Slot met het aantrekken van Jahanbaks.
Zal die toch tevreden moeten zijn denk ik zo.

15-07-2021 03:48

Murlock +9844

Welke speler is serieus nog ons niveau? Misschien een fitte Bijlow? De rest kan je ook bij FC Utrecht neerzetten en aan onderscheiden zich niet! Reken maar op een leuker Feyenoord, maar wel plek 5 met hangen en wurgen.

15-07-2021 00:30

Juicher +62209

Senesi, Sinisterra en Malacia zouden zich wel onderscheiden bij Utrecht. Daarnaast is de markt nog niet gesloten dus om al voorspellingen te gaan doen is veel te voorbarig.

15-07-2021 10:45

Murlock +9844

Ja, mee eens.

15-07-2021 12:21

Murlock +9844

Die 80 miljoen?

15-07-2021 00:26

Erik.O +96

Waar blijven de nieuwe investeerders.? Gaan ze pas investeren als Jorgensen weg is?

14-07-2021 21:46

Stort11 +367

die stappen pas in als het weer telaat is!!

14-07-2021 22:13

Edje +5349

Eigenlijk staat Slot er nog erger voor als Stam. Hij is wel positief. Hoop echt dat het hem gaat lukken. Ligt voor een groot gedeelte aan ons!!! Geef hem de tijd!

14-07-2021 21:10

jack98 +46949

Je hoeft niet bang te zijn voor de tegenstanders voor volgende week donderdag. Ik ben wel erg benieuwd hoe Feyenoord zich verhoudt tot de tegenstanders van de komende twee weekenden.

14-07-2021 20:45

partymarty010 +254

Hij durft wel gewoon eerlijk te zijn. Tuurlijk mag hij zich zorgen maken. Wel moeten we met deze spelopvatting en hopelijk nog een paar inkomende transfers er alles aan doen om ons te kwalificeren voor deze europese campagne.

14-07-2021 20:31

balophetdak +484

Wat een verademing vergeleken met de oude opa en slechtste trainer ooit
Populist Dick Advocaat.
Wat een kutcoach was dit en komt steeds duidelijker naar boven.
Maar vi houd hem alleen nog de hand boven zijn hoofd, maar die gekken zijn ook niet wijzer (m.u..v. wim kieft)

14-07-2021 18:47

sjaarloos52h +21764

Heb jij ook lippen in je nek?

14-07-2021 20:27

sebas1980 +6707

Ja en met onze begroting is alles lager dan een 3e plek een wanprestatie.

14-07-2021 17:46

LARSCF2 +3121

Het wordt dit jaar niks! Slijp nu maar je spel opvatting erin en dan zien we wel waar het schip strand

14-07-2021 15:46

badeend +7751

Juist en dan hopelijk volgend seizoen oogsten

14-07-2021 16:34

sebas1980 +6707

Daar staan wij om bekend dat oogsten.

14-07-2021 17:46

fr_1993 +78241

Een keer de beker winnen zou ook leuk zijn.

14-07-2021 18:06

sebas1980 +6707

Die komt er nu achter dat deze selectie niet veel beter is dan de rest van de ploegen van 4 tm 8

14-07-2021 15:40

1908forever +18252

Misschien moeten de supporters een crowdfunding beginnen om de club te helpen goede spelers te kopen hahahaha.
Zou wel uniek zijn in mijn ogen.
Ik denk alleen dat er niet genoeg zal worden opgehaald

14-07-2021 15:21

Kameraad1984 +870

Ik ben voor! Als we allemaal €25 lappen, zouden we zomaar een eind kunnen komen. Weet alleen niet of het volgens de regels mag....

14-07-2021 15:31

badeend +7751

Dan zijn wij eigenaar en lenen hem aan Feijenoord. Bij verkoop delen we de winst.

14-07-2021 16:31

1908forever +18252

Zou mooi zijn.
Zowel voor de supporters als voor Feyenoord.
Als iedereen gemiddeld 25 euro stort maal 50.000 is toch mooi 12.500,000 euro.
Daar kunnen ze toch aardige spelers voor halen.

14-07-2021 16:46

Sjeep +16063

1.250.000

14-07-2021 17:57

fr_1993 +78241

2.5 x 500.000 = 12.500.000? Owkeu. :p

14-07-2021 18:07

FRRMS +26132

Had botteghin er nog een jaar bijgehouden
Voor achter de hand

Had niemand gek gevonden denk ik zo

14-07-2021 15:08

Peterk +34845

ik wel...

14-07-2021 15:18

badeend +7751

Nee joh die was al op en kan helemaal niet meekomen met het spel wat Slot wilt.

14-07-2021 16:32

fr_1993 +78241

Feyenoord is nu verplicht door te selecteren en iets voor de nabije toekomst te vinden door het vertrek van Spajic, v. Beek en Botteghin.

En die RCV waar Arnesen achteraan zit bevalt mij wel.

14-07-2021 18:08

guykroudikorsou +8183

Hou toch eens op over Leroy Fer. Hij is compleet out-of-shape; hij kan niet meerennen in dit systeem.

14-07-2021 14:35

badeend +7751

Tja als er nog niets is mag hij hopen op een basisplek. Daarna lekker banken en volgend seizoen transfer vrij weg

14-07-2021 16:33

spammie +250

Wouter Burger is zo om te toveren tot centraal achter links.
Is lang , snel, stevig, spelinzicht, kan bal inspelen. Snap Arne zijn probleem niet. Met zijn spelsysteem heb je eigenlijk mandekkers achterin nodig, nou daar heb je niet veel voetbal verstand voor nodig.
Een type zoals NickViergever!! Laat die ook nog transfervrij zijn

14-07-2021 14:30

EefHoos +283

jaja indekken kenne ze allemaal als de beste

14-07-2021 14:08

frankyboy +6802

Slot zal zich ook wel rot geschrokken zijn van het niveau van veel spelers.

14-07-2021 14:06

AntonioSanting +16728

dit heet indekken 2.0

14-07-2021 13:29

tussenjaar +6205

Het lijkt Arnesen weinig te interesseren dat we volgende week Europa in moeten. die man moet met pensioen

14-07-2021 12:39

luke010 +760

Haha heb jij eindelijk iemand die beleid voert

14-07-2021 12:46

eefb014 +5429

Martin kan het niet laten hier op fr12 te blijven reageren.

14-07-2021 14:52

Diongouda +36054

Hij zegt eigenlijk,fans hou rekening met plek 4/5/6/7. En dat deed ik al

14-07-2021 12:38

hassan2 +43767

8,9,10,11 met dit materiaal. Frank moet opschieten.

14-07-2021 16:36

fr_1993 +78241

Is dit een optelspelletje? Dan doe ik mee. Volgens mij waren 12, 13, 14 en 15 aan de beurt.

14-07-2021 18:09

tussenjaar +6205

nog 4 weken en Slot is een tactisch onbenul

14-07-2021 12:37

jjtc19 +539

Zou wat zijn zeg als we volgende week er direct uit liggen

14-07-2021 12:28

Dezwartetulp +76766

Hij begint zich steeds meer in te dekken....

14-07-2021 12:24

Diongouda +36054

Terecht ook

14-07-2021 12:38

Dezwartetulp +76766

Mwahh, wist waar ie aan begon.

14-07-2021 12:40

Zuidbewonert +411126

Ja dus dan is indekken niet nodig, is gewoon een rampzalige teringzooi waar langzaam lijn in moet komen. Ik ga pas over 3 jaar weer oordelen, en in de tussentijd een leuk bedrijf beginnen ofzo.

14-07-2021 12:43

bahiaindespits +3107

Gewoon meer goals maken ja toch

14-07-2021 12:03

koffieslurper +2160

Ik lees nog steeds reacties omtrend ene drol op twee benen. Waarom. Een neus zwijg je dood toch. Hij zag dat hij onder slot moest gaan werken voor zijn geld. dus rent die uit de kast nog moet komende natnek weg.

Mensen zwijg het geval gewoon dood. Het heeft ons een paar miljoen opgeleverd en daarmee kan de technise staf om zich heen kijken.

Hoe beroerd sta je er voor als je van diarree afhankelijk bent.

Ik ga genieten van een elftal dat misschien niet de meeste kwaliteit heeft, maar wel de wil heeft. Dan verliezen we er een stel dan spelen we een stel gelijk en winnen we een aantal wedstrijden, niets nieuws onder de zon.

Doe niet teveel gekke dingen met die paar centen. ga door met je jeugd en investeer daar in . Met een Jens en Linssen heb je best wel wat ervaring in het veld staan en met Justin de beste keeper van de gehele ere divisie.

14-07-2021 11:27

Hatseflats +155

En jij denkt dat hij bij ajax niet hoeft te werken en er de kantjes vanaf kan gaan lopen

14-07-2021 11:47

koffieslurper +2160

ik denk dat absoluut niet. Maar wat hij denkt geen idee. Het laat wel zien hoe labiel deze knaap is .

14-07-2021 11:51

Liser +19872

Maar die voorronde van de Conference League moeten we wel 'gewoon' doorkomen hoor Arne. Ook zonder Berghuis en Fer.

14-07-2021 11:23

Solida +37392

80 mln wie niet joe!

14-07-2021 10:55

Bushalte 67 +8598

Laten we aub ook afscheid nemen van Fer en Diemers.

Die hebben echt niks gebracht en gaan ook niks meer brengen

Doei doei

14-07-2021 10:55

Pietertje +460

Nog 6 dagen... Blijkbaar heeft Europees totaal geen prioriteit of is er totaal geen geld, of beide...

14-07-2021 10:50

Solida +37392

Je kunt geen ijzer met handen breken

14-07-2021 10:53

Peterk +34845

Van de aanvallers heeft enkel Sinisterra iets extra's in huis zodat hij een wedstrijd kan beslissen. Daar verwacht ik nog veel van. De rest wat er rond loopt is middelmaat zoals een Linssen, Bozenik, De laatste kan misschien nog wat worden als hij een jaartje uitgeleend wordt maar hoort hier momenteel niet thuis.. Iets wat je Arnesen best mag aanrekenen. Met het aantrekken van Jahanbaksh heb je wellicht weer een speler in huis die iets boven het etiket "modaal"uit stijgt.

Feitelijk geeft Slot aan dat met het huidige budget te weinig kwaliteit is gehaald. Want laten wij niet vergeten dat je met dit budget clubs als AZ en Vitesse makkelijk achter je kan laten. Als dit niet lukt moet je naar de TD kijken die dan te weinig kwaliteit heeft gehaald gezien het budget. Met ons budget moet je het zelfs de nummer 2 nog heel lastig kunnen maken....

Feitelijk doet Slot niks anders dan Advocaat verleden jaar ,Die riep ook tegen dovemansoren dat er te weinig kwaliteit rond liep. Zowel Slot als Advocaat zien het niet verkeerd....

14-07-2021 10:44

Qwerty +542

Hebben we meer budget dan az en Vitesse? Heb ik iets gemist?

14-07-2021 10:46

CPP +3515

Als je dat niet weet heb je inderdaad heel veel gemist. Hoewel spelersbudget iets anders is dan begroting (spelersbudget worden niet bekend gemaakt) blijkt de begroting van Feyenoord zoveel hoger dan die van Vitesse en AZ dat het niet anders kan dan dat het spelersbudget ook veel groter is.

14-07-2021 10:56

Peterk +34845

blijkbaar wel want iedereen weet dat Feyenoord hogere salarissen betaald dan Vitesse en AZ...

14-07-2021 11:00

Hatseflats +155

Ja we betalen hogere salarissen aan mindere spelers.Az vangt straks weer miljoenen aan een transfer van Stengs die naar Nice gaat.

14-07-2021 11:54

NicolaasFR +10

Dat er nu geen geld is komt door het wanbeleid van M.V.G. Die had lieven oude ervaren spelers zonder restwaarde of dure Eredivisie spelers waar je geen rendement op kon maken. Hij heeft prijzen gepakt met zijn beleid alleen bleek het lange termijn effect dramatisch voor ons. Tot dus ver ben ik wel erg gecharmeerd van Arnesen, die heeft tenminste een visie met toekomst.

14-07-2021 11:42

balophetdak +484

En daarna Dick Advocaat die korte termijn werk aflevert en nog waardeloos ook

14-07-2021 18:34

GerrieFR +7635

We mogen dit jaar echt blij zijn als we vierde worden met deze selectie. Elke plaats hoger is een grote prestatie.

14-07-2021 10:41

RicoFR36 +26725

De selectie is nog niet rond...

14-07-2021 10:47

CPP +3515

Vierde (of misschien derde) is ook de plek waar we thuis horen. Dat is niet negatief, maar realistisch. Samen met AZ en een verrassend goed presterende subtopper strijd je om de plekken 3 tm 5. 2 jaar terug deed Willem2 mee, afgelopen jaar Vitesse en ik denk dit jaar Utrecht. Als we derde worden en heel lang de illusie hebben hoger te kunnen eindigen doen we het gewoon erg goed. En heel soms, als wij ‘verrassend’ goed presteren en/of een top 2 ploeg wat minder dan strijden we mee voor meer. Wanneer was dat de afgelopen 40 jaar anders???? Wees realistisch, Feyenoord supporter ben je niet voor de lol. Gloryhunters moeten elders hun heil zoeken. En toch is er maar één club, ‘de beste club van Nederland, dat is …….
Kampioenen!

14-07-2021 11:18

radikale +6852

Slot voelt de druk al aankomen! Dit probleem hoor ik elk jaar! Nood gedwongen dit, nood gedwongen dat….., wil feyenoord meedoen, dan moet er geïnvesteerd worden! Of geduld hebben, en afwachten. En dan wel vooral accepteren dat we niet bij de top 5 zullen eindigen.

14-07-2021 10:25

CPP +3515

Is gewoon realistisch. En als ‘wij’ dat nou ook eens zouden zijn was de toekomst veel rooskleuriger. Geef Slot en Arnesen wat tijd en accepteer bovendien dat de (financiële en sportieve) achterstand op ajax en psv gigantisch is. Mee doen kan alleen als alles meezit en we iets heel bijzonders presteren.

14-07-2021 11:03

Lambertus +1490

Ik heb een vreselijk mooie boom in mijn tuin maar daaronder groeit niks, mijn buurman heeft ook zo'n boom en heeft hem gekapt en moet je zien wat er nu op die plaats allemaal prachtig groeit. Neem dit als voorbeeld met het vertrek van Bergh.

14-07-2021 10:23

stamplust +24663

Aan de rand van de afgrond bloeien de mooiste bloemen.

14-07-2021 10:34

Flo93 +3405

Hij was bij AZ toch niet anders gewend? Zoveel zou het budget toentertijd toch niet hebben gescheeld met Feyenoord nu (zeker als we Judas verkopen).

14-07-2021 10:07

fr--opa +110516

AZ is vele malen rijker dan ons kwa transferbudget. Die club heeft dankzij topverkopen van tussen de 10-25 miljoen euro (afgelopen 4 jaar zeker 7 van plaatsgevonden) bakken met geld. Zoveel hebben wij niet.

14-07-2021 10:42

Peterk +34845

Transferbudget is geld wat je èènmalig in kan zetten maar dat zegt niets over de hoogte van de salarissen die je structureel kan betalen. Daarnaast is het zo dat een speler met een hoge aankoopsom van betere kwaliteit is en ook hogere salariseisen heeft...

14-07-2021 11:22

CPP +3515

Wat een onzin post. Bakken met geld hebben is anders dan het uitgeven. Als je naar de afgelopen (10) jaren kijkt geeft AZ jaarlijks gewoon minder geld uit aan aankopen dan Feyenoord. Ook de hoogte van de salariskosten liggen bij AZ veel lager dan bij Feyenoord. Blijf gewoon bij de (pijnlijke) feiten. Van Geel heeft er gewoon een zooitje van gemaakt. Arnesen nog te kort in dienst om te kunnen be (ver)oordelen.

14-07-2021 11:30

Zuidbewonert +411126

Een winnend team heeft ook een goede dynamiek in de groep.... Wees nou maar blij.

14-07-2021 10:05

tussenjaar +6205

slot in niet te benijden

14-07-2021 10:03

svds +33474

Slot is eerlijk en oprecht, een verademing om deze man te horen praten. Durft zich uit te spreken. Openheid bij Feyenoord lang geleden

14-07-2021 10:01

GerseGer +7259

Wow, een trainer die oprecht eerlijk is. Het is niet het verhaal dat je wil lezen, maar ik begrijp 'm wel.

14-07-2021 09:49

010SDM +166

Sowieso al ingecalculeerd dit jaar: tussenjaar

14-07-2021 09:46

Flo93 +3405

Huh vorig jaar was toch een tussenjaar??

14-07-2021 09:55

010SDM +166

nog minimaal 13 jaar te gaan!

14-07-2021 09:59

Zuidbewonert +411126

Tussendecennium.

14-07-2021 10:05

Technicus +18711

Het kampioensjaar was een tussenjaar.

14-07-2021 10:08

GerrieFR +7635

Elk jaar is een tussenjaar bij Feyenoord

14-07-2021 10:37

Thomasio +4573

En toch winnen we de beker

14-07-2021 09:45

Scheveningert +1603

Het zou ons supporters sieren als we dit seizoen niet te kritisch zijn op het elftal. Met een nieuwe trainer met nieuwe speelstijl kun je niet verlangen dat het elftal er direct staat. Vergeet niet dat vorig seizoen eigenlijk een stilstand was ipv dat er progressie is geboekt. Toornstra en Fer zijn weer een jaar ouder geworden, bozenik is niks beter geworden en van de nieuwe jonkies ( balde, conteh) moeten we het nog maar zien.
Til heeft een jaar amper gevoetbald, net als eventueel jahanbaksh als hij komt. Verder is de selectie inderdaad vrij dun, dus mocht feyenoord 3e/4e worden met eventueel minimaal halve finale knvb beker dan hebben ze het in mijn ogen nog aardig gedaan

14-07-2021 09:33

FR-JJN +12867

Zwaar overschat individu die een gehele selectie, incl trainer en bestuur in zn greep had.

Eindelijk zijn we verlost. Wel jammer dat er zon j0denstreek voor nodig is, maar dit zet de verhoudingen weer lekker op scherp.
Alleen maar winners voor kamp Feyenoord.

Echter voor dat concentratiekamp in Abcoude, is dit nog maar ten zeerste de vraag.
Die halen een vervelend mannetje binnen, die voornamelijk met zn one-man-show bezig zal zijn en dwars gaat liggen zodra het niet naar haar zin gaat. Bovendien staat ie bij een groot deel van de fanatics daar, al met 3-0 achter. Tel daar wat mindere wedstrijden bij op en ze kotsen m daar na een maand al uit. Bovendien zullen die wandelende oren en die homofiele hobbit het voor hun kiezen krijgen, dat ze deze mislukking bij de rivaal hebben weggekaapt.

14-07-2021 09:32

Flo93 +3405

Nee joh die begint de eerste training met het nederig pijpen van Tadic, die kent z’n plek straks wel hoor.

14-07-2021 09:56

Zuidbewonert +411126

Jij schept een heel verstorend beeld voor mijn geestesoog, maar ik snap wat je bedoelt.

14-07-2021 10:06

FR-JJN +12867

dat zal zeker wel. maar al snel zal er onenigheid ontstaat omdat ie de een vaker pijpt dan de ander

14-07-2021 10:09

Technicus +18711

‘Zwaar overschat’ ja man kijk ff hoeveel goals en assists hij had de afgelopen 4 jaar. Was gewoon een van de betere eredivisiespelers. Als jij denkt dat we dat wel ff gaan opvangen met Linssen die goed in de groep ligt en hard werkt dan spoor je niet.

14-07-2021 10:10

FR-JJN +12867

ja zwaar overschat en veel te belangrijk gemaakt.
en we gaan dat niet opvangen met 1 speler. We gaan dat opvangen met een team, zoals voetbal bedoelt is itt een one-man-show

14-07-2021 10:51

Technicus +18711

Belangrijk ‘gemaakt’?? Dat heeft hij zelf afgedwongen aangezien hij met afstand de beste was. Het was een one-man show omdat hij verder niks om zich heen had wat het verschil kon maken. Jij denkt echt dat Bozenik er opeens 25 inlegt en dat linssen opeens heel creatief wordt omdat berghuis er niet meer is?? Zo werkt het niet, je hebt gewoon kwaliteit nodig. Uiteindelijk maakt individuele klasse de doorslag en dat hebben we nu veel te weinig.

14-07-2021 11:36

FR-JJN +12867

Nee er liep niks beters. Daardoor werd ie zo belangrijk. In het land der blinden is eenoog koning.
Zeker als die koning niet de moeite neemt de rest mee proberen te laten liften.
Het was een one-man-show omdat mevrouw berghuis geil was van zichzelf en altijd eerst naar eigen succes zocht.
Je bedoelt zoals de individuele klasse van nederland tegen het tsjechie wat op iedere positie een mindere speler had?
Gelul natuurlijk, een sterk team wint het van een zwak team met 1 goede speler of 11 goede spelers die vertikken als team te spelen.

14-07-2021 12:11

Technicus +18711

Ah vandaar dat berghuis na tadic veruit de meeste kansen creëerde van heel de eredivisie. Je kraamt alleen maar onzin uit. Een goed team is belangrijk maar je hebt individuele klasse nodig om wedstrijden te winnen en hoog te eindigen. Dat ga je niet doen met Bozenik, toornstra, til en linssen. Zonder berghuis hadden we de afgelopen jaren niet eens Europees voetbal gehaald.

14-07-2021 13:53

FR-JJN +12867

bergneus is verre van onmisbaar en we houden genoeg kwaliteit over en wellicht komt er nog wat erbij. Hij was gewoon een uitzaaiend gezwel voor de selectie en de club, wat ie maskeerde door te zorgen dat ie goede individuele stats had.
Dit bedoel ik. Dat oeverloze gepijp van bergneus. Zonder die schizofrene psychoot hadden we we nog beter geeindigd. Door die achterlijke met zn bewuste schorsingen tegen ado en snavels.

14-07-2021 14:27

13eer +3825

Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen.

14-07-2021 09:31

ferdi30 +5233

Wij niet.....

14-07-2021 09:34

Zuidbewonert +411126

Hahahahahahahaha :)

14-07-2021 10:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties