"Na Gimenez hoort iemand te staan die 11 of 12 goals maakt"

"Na Gimenez hoort iemand te staan die 11 of 12 goals maakt"

Feyenoord is in het eerste duel van 2024 direct tegen puntenverlies aangelopen. De wedstrijd tegen NEC, die in 2-2 eindigde, was er volgens de analisten van Studio Voetbal een met twee gezichten. In de eerste helft domineerde Feyenoord, maar na rust gaf de ploeg de controle ook heel snel weer uit handen.

"De eerste helft was een van de beste helften die ik van Feyenoord heb gezien dit seizoen", trapte Pierre van Hooijdonk af. "NEC is niet dichter dan 30 meter bij de goal van Feyenoord gekomen. Tot die vrije trap in de 44e minuut. Dan kom je na rust terug, gaat Bijlow in de fout, is het 2-2 en moet je de muur van NEC gaan slechten. In de tweede helft was er niet veel meer over van het Feyenoord van de eerste helft."

Weinig doelpuntenmakers
Buiten het verval na rust, vond Van Hooijdonk ook dat Feyenoord in de eerste helft meer had moeten scoren. "Ze creëerden veel kansen. Timber kreeg de grootste, toen hij op een paar meter de bal te wild over schoot. Dat zijn wel momenten waarop je wedstrijden killt." Dat bracht de oud-spits op een groter probleempunt: buiten topscorer Gimenez (19 goals) heeft Feyenoord weinig echte doelpuntenmakers. "Op plek twee hoort iemand te staan die er ook 11 of 12 maakt. Dat is nu Timber met 6 goals; dat is eigenlijk best weinig."

Ibrahim Afellay kijkt daarbij vooral naar de vleugels. "We zijn zeventien wedstrijden verder en er komt nog steeds niks van de flanken af. Dat is het grote verschil met PSV. Die hebben individueel zoveel klasse, met genoeg spelers die ook slechte wedstrijden kunnen beslissen. Dat heeft Feyenoord niet. Dat zag je vandaag ook, met name in de tweede helft, waarin ze geen kans meer hebben gehad."

Plaats reactie
666

vatoloco1908 +352

Die hadden we kunnen overnemen voor 10 miljoen in de persoon van Sebastiaan Szymanski.

Die gaat nu met 12 goals en 14 assists in 1 seizoenshelft van Fenerbache naar Tottenham voor 35 miljoen.

23-01-2024 15:04

Arneblijft +5747

Zet Stengs dan op de flanken en geef Ivanusec een kans op zijn eigen 10-positie

16-01-2024 06:44

Jeli +1386

Het probleem ligt echt op de flanken. Tegen dit soort verdedigende tegenstanders moet je buitenspelers hebben die het veld breed houden en buitenom gaan. Nu heb je steeds spelers die de drukte opzoeken omdat ze naar binnen moeten draaien. Ik begin daar echt van te balen, al die buitenspelers die naar binnen draaien omdat ze aan de verkeerde kant van het veld staan. Dat is echt het hele probleem hoor, al jaren.

15-01-2024 23:31

Bartje +945

Ze draaien naar binnen omdat dat Slots visie op voetbal is. Ergens begrijp ik dat ook wel. Doorrennen naar de achterlijn om de bal vanaf de hoekvlag de 16 in te pompen is zo voorspelbaar dat het nauwelijks rendeert.

16-01-2024 07:53

kunstgrashater +8495

Tegen Vitesse de dozen van de schoenen af en dan nog maar eens proberen 😁

15-01-2024 20:16

jaapb +17872

Maar niemand heeft het over de boycot die omzeild is door die kut lampen om Til binnen te halen

15-01-2024 19:46

ElleFR1406 +36421

Sinisterra terughalen

15-01-2024 18:27

Ob1908 +1014

Otman Bakkal terughalen

15-01-2024 17:27

charlaykc +9419

Moet wel lukken

15-01-2024 17:18

Peanut +16152

Feyenoord uit eigen kracht groot gebracht
PSV dit seizoen met gemeentegeld

15-01-2024 16:49

tussenjaar +6128

Slechte goal ook van Gimenez. Hij laat die bal helemaal naar zijn linkerbeen rollen. Een beetje verdediger had er al lang voor gelegen.

15-01-2024 16:29

Willem_B +54836

Maar goed dat jij niet in het veld stond dan..

15-01-2024 16:40

tussenjaar +6128

Je bent te snel tevreden Willem. De lat moet omhoog.

15-01-2024 18:22

Willem_B +54836

Neu heb wat meer ervaring, hij voelt precies hoeveel ruimte hij heeft om te doen wat hij doet.

15-01-2024 18:23

kunstgrashater +8495

Dat is waar dan had die van timber gezeten

15-01-2024 20:18

tussenjaar +6128

Gimenez heeft alleen tegen Hato een keer naar zijn rechterbeen gekapt. Voor de rest altijd naar links. Het is te voorspelbaar

16-01-2024 08:54

Jrob +2623

En die verdediging werd zo geprezen . . Geertruida, trauner, hancko, hartman ....wereld verdediging toch ? ...oh en wereldkeeper bijlow .....nou NIET dus !

15-01-2024 16:09

Mensini +14477

Alleen psv heeft minder goals tegen...

Dat waren er vorg jaar meer..(clubs)

23-01-2024 15:00

achtertuin +8030

Slot geeft vleugelaanvallers te breed takenpakket, Igor moet in balbezit richting middenlijn komen om spel mogelijk te maken, zo sta je als aanvaller direct tegenover 3 verdedigers ipv als ze hoger mogen staan en een 1 tegen 1 kunnen aangaan.

15-01-2024 16:06

cipolini +13808

Twee verdedigende fouten gisteren. We scoren genoeg.

15-01-2024 15:49

rodjeknor +5290

Als je denkt dat het probleem gisteren bij het scorend vermogen ligt heb je natuurlijk de wedstrijd niet gezien. We geven twee goals weg door persoonlijke fouten in de verdediging. Eentje per wedstrijd kan gebeuren, maar niet twee per wedstrijd. Dát nekt je. En dat was gisteren niet voor het eerst.

15-01-2024 14:02

WeWordenKampioen +23796

Ik mis Orkun & Szymanski

15-01-2024 13:37

FRalways +3800

Respectievelijk 8 en 9 goals in een heel seizoen (vorig seizoen).
Timber 6 goals in een half seizoen en Stengs 5 goals....
Lekker allemaal Pierre na gaan praten !

15-01-2024 15:26

aw_vakj +5573

Orkun had wel iets meer gif dan wat er nu loopt. Absolute aanjager. Qua goals scheelt het niet veel inderdaad, timber haalt de 10 wel, alleen vanaf de zijkant komen te weinig assists en goals. Zou toch voor stengs naar rechts gaan en Lingr proberen, die loopt ca. 1 op 3 in zijn carrière

16-01-2024 20:56

Mitchell.v78 +692

Ik mis sinisterra

15-01-2024 16:43

DieGuzman +1770

Ik mis L. Messi

15-01-2024 17:15

ankona +13390

PSV heeft De Jong. Vanaf de flanken hoef je de bal maar hoog voor te gooien en hij kopt hem er in. Dat is het verschil, wij hebben niemand die kan koppen. Daarom halen we ook niets uit de hoekschoppen.

15-01-2024 13:17

FRMause +6153

We geven vrijwel geen voorzetten, terwijl Santi wel degelijk kan koppen. En anders kan Wieffer in de 16 komen om te koppen

15-01-2024 14:35

Maakjenietdruk +11670

En Igor kan koppen. Ze moeten hem instrueren naar de tweede paal te lopen als Dilrosun naar binnen komt.

15-01-2024 14:51

lion63 +13583

Bij ons is er niemand die de bal fatsoenlijk voor kan geven. Net als een fatsoenlijke corner. We hebben er legio gehad maar totaal ongevaarlijk. Traptechniek zonder weerstand zou toch geen probleem moeten opleveren voor een Nederlandse topclub

15-01-2024 15:14

Verstappen +7400

Sauer heeft een goede voorzet. Moet meer minuten krijgen

15-01-2024 18:17

FightingTillTheEnd +2708

Wij hebben niemand die een voorzet geeft, we hebben weinig lengte, maar je kan wieffer de laatste minuten naast Gimenez zetten..
Geen plan b van slot

15-01-2024 15:17

Aproxis +3740

Timber 6 en Stengs 5. En dan is Timber pas laat op gang gekomen met zijn doelpunten. Aan het eind van het seizoen is dat gewoon 10-12 goals voor beide. En dan zou Paixao misschien ook nog kunnen aanhaken. Het valt allemaal wel mee. Enige is te weinig rendement van de buitenspelers. Maar misschien komt er nog eentje wel op gang.

15-01-2024 13:15

12345 +13992

Gewoon beschamend. Een nummer 8 die meer goals heeft dan alle flankspelers bij elkaar. Het is zeker niet genoeg.

15-01-2024 13:44

Aproxis +3740

Is ook wel een beetje waar Slot zn prio’s legt. Hij zit gewoon mis met zijn type buitenspelers die hij wil. Moeten allemaal in de bal komen, vol meeverdedigen en zuinig zijn met de bal. Dan heb je sowieso geen jongens die kunnen verrassen.

15-01-2024 21:27

Kieboom +39339

Te Kloese moet gewoon een TD aanstellen
Nee die gaat eerst op vakantie en dan op t laatste moment komt Ivanusec.
Nou tel uit je winst, de scouting die goede spelers aanleverde werd genegeerd.

En dan heb ik t niet eens over Nieuwkoop

15-01-2024 13:06

rodjeknor +5290

Creatief dat je in een bijzin nog even Nieuwkoop zondebok kan maken voor de uitslag van gisteren. Die jongen kwam er in toen het al gelijk stond.

15-01-2024 14:03

FRMause +6153

Heeft het er ook geen moment op doen lijken het om te kunnen keren

15-01-2024 14:36

rodjeknor +5290

Nee, maar blijkbaar moest Trauner eraf.

15-01-2024 14:51

Ton.H62 +401

Probleem dit jaar is niet het scoren maar tegendoelpunten voorkomen. Zowel Geertruida als Trauner leiden de verdediging niet. De leiderschapskwaliteiten van Kockü worden nu nog duidelijker.

15-01-2024 13:05

rodjeknor +5290

Hehe, iemand die het ziet. Tegengoals zoals gisteren mag je hooguit 1 keer per 2 wedstrijden krijgen. Wij krijgen er 2 per wedstrijd en niet voor het eerst.

15-01-2024 14:05

EdvakJ +870

Aan beide kanten hoort er iemand naast Santi te staan die goals maakt

15-01-2024 13:02

FRalways +3800

Even doorrekenen... volgens Pierre moet de aanvallende middenvelder dus op 22 tot 24 doelpunten uitkomen.
Meer dan de topscorer van vorig jaar

15-01-2024 12:56

Dre3000 +6057

Dat gezeik over de vleugels de hele tijd. Elke counter die wij tegenkrijgen is levensgevaarlijk. Ons middenveld en onze verdedigers staan veel te aanvallend ingesteld.

15-01-2024 12:51

ankona +13390

En ook dat is niet erg, als ze maar actief druk zetten. Dat is vermoeiend, maar onze verdediging wordt doorgaans veel meer afgejaagd dan wij bij de tegenstander doen. Daarmee voorkom je ook dat de tegenstander de omschakeling kan maken voordat de verdediging weer georganiseerd is. (En als bonus, maken ze onder druk een foutje ben je aanvallend gratis heel dicht bij het doel)

15-01-2024 15:09

Dre3000 +6057

Keerzijde daarvan is dat het meteen open huis is als dat afjagen aan onze lant fout gaat. En dat gebeurt gegarandeerd 2 a 3 keer per wedstrijd (wat normaal is).

16-01-2024 11:12

ankona +13390

Punt is wel dat Feyenoord nu ook elke wedstrijd tegen een of twee onnodige tegendoelpunten aanloopt. Dus ondanks dat ze geen druk zetten is het toch vaak genoeg open huis.

16-01-2024 14:24

Tootski +944

Er wordt werkelijk geen voorzet gegeven......het is alleen maar rondspelen en naar binnen trekken. Het speelveld maakt Feyenoord zelf heel klein. Het is heel 1 dimensionaal en heel makkelijk te verdedigen.

Feyenoord heeft geen plan B. Gewoon een kopsterk iemand erbij en die bal erin pompen. We missen snelheid en diepgang op de flanken, het is alleen maar continu naar binnen komen en elkaar in de weg lopen.

15-01-2024 12:46

rodjeknor +5290

Er worden heel veel voorzetten gegeven alleen heeft het geen enkele zin als je enige kopper tussen drie verdedigers staat. Vandaar dat voor combinaties wordt gekozen.

15-01-2024 14:06

FRMause +6153

Wil wel eens een vroege voorzet zien

15-01-2024 14:37

rodjeknor +5290

Heb er gisteren heel veel gezien. Die werden allemaal weggekopt door NEC. Gimenez is onze beste kopper en is bepaald geen Luuk de Jong

15-01-2024 14:51

ankona +13390

Slot zou eens bij Hake stage moeten lopen. Geweldig hoe die met veel mindere spelers constant combinerend gevaar weet te creëren met een spits die in het betaald voetbal enkel als toeschouwer thuis zou horen. Gisteren waren ze zo ook weer duidelijk heer en meester (alleen van een zeer dubieuze Van Boekel valt dan helaas net niet te winnen)

15-01-2024 15:13

joramakaay +470

ik zou lingr dicht om gimi heen laten spelen. kan stengs gewoon rechts en igor/ivanu links

15-01-2024 12:38

Symex010 +5491

Oh we gaan gewoon met zn 12en spelen, nee tuurlijk joh.

15-01-2024 13:01

Hange-die-kip +4255

Begrijpend lezen is ook een vak.

15-01-2024 13:12

Symex010 +5491

Hebbie honger?

15-01-2024 15:57

Brambino +20181

Het probleem ligt GEHEEL op de vleugel. We hebben daar alleen maar middelmaat lopen die

1. geen van allen echt hun man kunnen passeren
2. geen van allen een fatsoenlijke voorzet hebben
3. Het scorend vermogen van Trauner hebben
4. gewoon middelmaat zijn

En onze spits kan niet meevoetballen. Dan wordt het verdomd moeilijk om voorin iets te creëren.

Daarnaast mag iemand de jongens nog eens even een keer uit gaan leggen dat ze bij een aanval niet allemaal als een kip zonder kop dat centrum in moeten rennen. Ik zie continu Geert, Hartman en Nieuwkoop de ruimte dichtlopen wanneer ze de vleugels inspelen. Standaard staat er in potten van ons 16 man in de 16 meter. En dan willen we daar vaak nog doorheen gaan combineren. Waarom zou je het de vleugelspelers nog moeilijker maken door het gat dicht te lopen. En dan komen ze ook nog eens allemaal naar binnen toe. Wordt daar dan echt niet over nagedacht?

15-01-2024 12:34

rodjeknor +5290

Het probleem ligt natuurlijk niet bij de vleugels. Je mag gewoon thuis een 2-0 voorsprong niet weggeven. Punt.

15-01-2024 14:07

Revelatie +1020

Ze hadden 2 doelpogingen, wij nul reddingen.

15-01-2024 12:30

Snoek1974 +1806

Checken die gasten geen statistieken , ook bij PSV staat de nr 2 op 7 doelpunten .

Alleen zij killen de wedstrijd beter en sneller .

je moet ook niet 5 keer wisselen , want bij wissel 4 en 5 werd het halve elftal omgegooid

15-01-2024 12:18

feyenoordertje00 +2290

Ivanusec lijkt je grootste miskoop ooit te gaan worden. Paixao is geen schim van zichzelf meer sinds de foto van zijn dollo. Alireza takelt af. Dilrosun is middelmaat. Sauer is er nog lang niet.

Kortom je flanken zijn veruit het grootste probleem aangezien er geen enkele speler echt rendeert.

15-01-2024 12:18

FR-Arnhem +49420

U bent Van Beukering, Pratto en Spajic voor het gemak even vergeten?

15-01-2024 12:21

feyenoordertje00 +2290

Alleen kostte hun je geen 8 miljoen..... Nogal een verschil.

Spajic huur, Pratto huur, Van beukeringen transfervrij.

15-01-2024 12:22

FR-Arnhem +49420

Daar heeft u wel een punt

15-01-2024 12:24

rodjeknor +5290

Een miskoop is een miskoop. Verder viel hij beter in dan Sauer.

15-01-2024 14:08

FRunn +1628

Vergeet Nieuwkoop ook niet. Elke keer weer spannend als hij iets in zn kop krijgt

15-01-2024 12:29

huissie79 +19973

Ja en nee. Dat zou betekenen dat die speler aan het einde van het seizoen ook minimaal 20 doelpunten zou moeten maken.
Dat is normaal alleen weggelegd voor de topscorer.
6 doelpunten van timber zijn prima, zeker voor een '8' echter zouden er wel meer spelers moeten zijn met minimaal 6 a 7 doelpunten in dit stadium van de competitie.

15-01-2024 12:00

rodjeknor +5290

We hebben gewoon prima hoeveelheid doelpunten voor.

15-01-2024 14:09

FR_Domingo +14708

Zou het wel weer typisch Feyenoord vinden om tegen Vitesse kans op kans te creëren maar niet tot scoren te komen en een tegenaanval die er direct invliegt.

15-01-2024 11:32

JKTB +21052

Kokcu stond bovenaan de lijstjes met gecreëerde kansen. Dat mis je sowieso, zerrouki stond ook in de top 10 vorig jaar.. maar ons huidige middenveld creëert niet heel veel. Daarnaast mis je inderdaad doelpunten... Til, Szymanski, Sini, etc scoorde er ook wel 15 per jaar... nu is er een groot gat na Gimenez.

15-01-2024 11:28

Brambino +20181

Onzin, als je het aantal assists van het middenveld bekijkt hebben ze nu al meer dan het middenveld van vorig jaar aan het einde van het seizoen. Het probleem ligt op de vleugel.

15-01-2024 12:26

rodjeknor +5290

Vind je echt dat als je naar gisteren kijkt het probleem bij de vleugels ligt en niet bij de individuele fouten achterin? Bij een 2-0 voorsprong moet de wedstrijd gelopen zijn. Zeker tegen NEC.

15-01-2024 14:11

J500sec +224

Laten we eerst maar eens zorgen dat we de 0 houden.

15-01-2024 11:27

Maussah +2212

Laten we eerst bijlow is een keer banken

15-01-2024 22:04

feyenoord_Freak +14015

Volgende vraag is dan ook hadden we daar niet eerder aan kunnen denken vanaf het begin van het seizoen.
Dat het kwaliteit inderdaad terug zou lopen na dat er Sinisterra verkocht hadden .

15-01-2024 11:27

JDJ +17825

Het ligt niet eens aan de kwaliteit van de spelers. Het ligt puur en alleen aan de mentaliteit. Je moet een voorsprong verdedigen alsof je leven er van af hangt. Dat zie ik niet. Je tegenstander is drie klassen minder en je zo laten verrassen is amateuristisch. Tegenstander mag gewoon niet aan het voetballen toekomen. Ze moeten voelen dat er werkelijk niets te halen valt.

15-01-2024 11:06

Spiderpig +172737

Keeper pakt ook bijna nooit punten voor je

15-01-2024 11:10

PScts +3584

Feyenoord speelt mijns inziens al het hele seizoen veel te nonchalant. Of ze gaan ontzettend slordig met kansen om, of ze staan achterin te verdedigen alsof ze een vriendschappelijk potje aan het spelen zijn, of een combinatie van beiden. En Slot helpt mijns inziens ook niet mee door na elk puntverlies te zeggen dat ze statistisch zo goed spelen. De enige statistiek die telt is die op het scorebord, de rest is bijzaak. Slot denkt helaas te vaak het omgekeerde en dat slaat neer op de ploeg.

15-01-2024 11:31

Technicus +18706

Lul toch niet zo dom joh, slot benoemt gewoon wat hij heeft gezien, dat heeft werkelijk niets met het omgekeerde te maken.

15-01-2024 11:43

JDJ +17825

Hoe vaker hij zijn spelers beschermt hoe ongeloofwaardiger het wordt.

15-01-2024 12:46

PScts +3584

Slot heeft meermaals gezegd na nederlagen dat we statistisch geweldig speelden. Na Atletico uit had hij het zelfs over de perfecte wedstrijd. Er is echt geen land ter wereld waar ze kunnen spreken over een perfecte wedstrijd na een vrij kansloze nederlaag. Dat kan echt alleen in Nederland en helaas is Slot daar een schoolvoorbeeld van. Die vindt balbezit en aanvallend voetbal spelen belangrijker dan het resultaat. Slot lijkt te denken dat voetbal een jurysport is, anders kun je niet zo ongeloofwaardig positief zijn steeds na puntverlies en zelfs nederlagen. Nog los daarvan is Feyenoord ook gewoon erg nonchalant dit seizoen en dat is mijns inziens ook gewoon op conto van Slot te schrijven. Erg ironisch ook daar Slot tijdens de persconferentie voor Twente uit nog vragen over nonchalance weg lachte alsof het allemaal onzin was. Juist in die wedstrijd leden we puntverlies door nonchalant spel wat uiteindelijk een periode inluidde met slecht en slordig spel.

15-01-2024 16:13

Dreezy0110 +934

Na het vertrek van Kokcu zie ik ook zelden een mooie lange bal van één van onze middenvelders. Alleen Zerrouki zie ik dit weleens doen..maar Wieffer en Timber kunnen het spel niet verleggen met een goede lange bal..waardoor tegenstander minder tijd heeft om te kantelen.

Maar goed..als Timber volgende wedstrijd weer een keer mooi weggedraaid bij zn tegenstander en toevallig die bal er wel inschiet..moet hij weer in Oranje

15-01-2024 11:04

Technicus +18706

Koop jij lekker een touw joh met je zwakzinnige gejank. Timber speelt een geweldig seizoen maar blijf gerust overal om huilen. Alles is kut, niets klopt, iedereen is slecht blablabla

15-01-2024 11:44

Dreezy0110 +934

praat ff netjes, mietje..je hebt je punt gemaakt..netjes praten mietje..

je vindt timber geweldig..ik niet..niet tof doen mietje

15-01-2024 11:45

Technicus +18706

Hahhahahahahhahaaha kk mongooltje. Gewoon en touw kopen met krukje erbij, ben je overal vanaf domme lul.

15-01-2024 11:49

Brambino +20181

Beter kijken dan. Wieffer verlegt regelmatig met een lange bal het spel.

15-01-2024 12:28

rodjeknor +5290

Of je probeert eens een wedstrijd te kijken voor je oordeelt.

15-01-2024 14:13

Thekingg +2835

Timber wisselt hele knappe dingen af met hele slechte
Een speler van een beetje niveau schiet die bal snoeihard en laag binnen. Dit was echt schandalig

15-01-2024 11:02

Spiderpig +172737

Hoeft niet eens hard...gewoon gecontroleerd binnen tikken

15-01-2024 11:08

Edwinvz +1137

Het afwerken is ook zijn belangrijkste verbeterpunt. Verder een zeer goede speler

15-01-2024 15:01

FRbovenaan +563

Wanvertoning de 2de helft

15-01-2024 11:01

FRJari +4381

Die staat er ook, met Stengs (zeer waarschijnlijk). Het enige nadeel is dat ie vooral zn goals maakt tegen Go Ahead, Heracles en PEC

15-01-2024 11:01

Dreezy0110 +934

Dat Timber die kans mistte kan gebeuren...maar de manier waarop wauw.
Net zoals die kans vorig jaar tegen PSV thuis..die paar goals dit jaar veranderen niet dat het gewoon een matige speler is..ondanks zijn specifieke bijzondere kwaliteiten.

15-01-2024 11:00

Technicus +18706

Matige speler hahahhahahahahahahhaahhahahha clown🤡

15-01-2024 11:45

Revelatie +1020

Kreeg je bij registratie 129 startlikes?

15-01-2024 12:32

Dreezy0110 +934

hahaha volwassen man die over likes begint..

je kon beter wachten totdat hij de 3-0 maakt tegen vitesse..je gelijk komen halen

15-01-2024 12:36

Peterk +34595

Timber is vaak nog wat te wild en onbesuisd maar hij komt tenminste nog in scoringsposities. De grote tegenvaller, ook gisteren, is Stengs die er als een ballerina bij loopt en helemaal niets heeft laten zien. In aanleg kan hij goed voetballen maar mentaal moet er nog een hoop bij hem veranderen wil hij een bepalende speler worden. Het schijnt èèn van de best betaalde spelers te zijn maar te vaak schittert hij door afwezigheid. Ook gisteren was hij onzichtbaar...

15-01-2024 11:00

Dreezy0110 +934

Ik denk niet dat het iets mentaals is, maar gewoon kwaliteit. Hij is te 1 dimensionaal..redelijke trap met een bovengemiddeld inzicht..daar houdt het bij op. Soort Luigi Bruins..leuke speler om bijv. op de bank te hebben..maar niet als je vaste nummer 10.

15-01-2024 11:02

rodjeknor +5290

Stengs was gisteren slecht zoals iedereen de tweede helft slecht was. Maar hij heeft natuurlijk vaak genoeg laten zien dat hij beslissend is.

15-01-2024 14:15

Liser +19817

En daarom speelt Timber nog bij ons

15-01-2024 10:59

Noud +10953

Szymanski laten gaan en dan Stengs, Ueda, Zerrouki en Ivanusec halen voor soortgelijke bedragen is een enorme fout geweest. Daar heb je ook echt een makkelijk scorende 10 (op belangrijke momenten) mee ingeleverd.

15-01-2024 10:57

rodjeknor +5290

Szymanski was vorig jaar ook vaak dramatisch en is qua statistieken allang ingehaald door Stengs en Timber. Maar dat kun je beter voor het gemak maar vergeten. Stengs staat op 6 goals en dat worden er 12. Prima voor een 10.

15-01-2024 14:16

DV-FR1908 +628

Timber had zijn 7e moeten maken gister dan was het klaar.

15-01-2024 10:53

stamplust +24584

veel te onbesuisd

15-01-2024 10:55

Peterk +34595

Feyenoord zijn speelwijze is teveel afgestemd op een eindeloos gebrei door het centrum waar de ruimtes zo klein zijn dat scoren moeilijk is. Elke keer heb je een overvol centrum. En dat komt omdat van de vleugels weinig tot niets komt. Juist iemand met een aktie trekt verdedigers weg uit het centrum. Nu kan elke tegenstander rustig in het centrum blijven afwachten.

Dilrosun is stijf rechts , gaat nooit buiten om .Elke keer gaat hij terug naar zijn linkerbeen en krijg je een indraaiende voorzet, als die er al komt trouwens, waar je als spits niets mee kan. Paixao heeft ook geen aktie buitenom en een voorzet. En van Ivanusec weten wij inmiddels dat die jongen geen buitenspeler is. Het gevolg is dat Gimenez te weinig in stelling wordt gebracht terwijl zijn rendement met een behoorlijke aanvoer nog groter kan zijn. Wat dat betreft is het best nog knap dat hij al zo veel gescoord heeft.

In kopen of huren zie ik helemaal niets. Slot had er beter aan gedaan Sauer eens een kans te geven en geen laatste kwartiertjes waarbij je van een jonge speler geen wonderen meer mag verwachten. Deze selectie heeft nog kwaliteit genoeg maar dan zal Slot zijn spelwijze aan moeten passen en af moeten stappen van deze buitenspelers.

In Spanje had hij de kans dat te proberen maar heeft dat niet gedaan. En vervolgens zag je gisteren wat wij allemaal al weten en dat is dat deze jongens niet de vereiste kwaliteiten hebben voor die posities. En om hier eindeloos maar mee door te blijven gaan houd je jezelf voor de gek en is de kans op nog meer puntenverlies enkel groter.

15-01-2024 10:51

rodjeknor +5290

Als je Dilrosun stijf rechts noemt, ben je wel klaar met argumenten denk ik zo.

15-01-2024 14:17

cino010 +47133

In heel 2024 nog niet zo saggo geweest

15-01-2024 10:50

stamplust +24584

Afellay




pppffffttt.....

15-01-2024 10:49

HAaN75 +6993

Ron.d30 is jood

15-01-2024 10:48

Revelatie +1020

Zijn ze allemaal

15-01-2024 12:33

jostie +7540

Zo jammer dat die timber te weinig scoort. Dat was voor zijn komst ook al een probleem. Hij is meer een 8 dan een 10… ook stengs scoort gewoon te weinig op 10.

15-01-2024 10:47

Spiderpig +172737

Probleem ligt meer op de vleugels...Creëren weinig kansen en scoren bijna nooit

15-01-2024 10:50

ClasieVilhena +2874

Lingr op 10 en Stengs naar rechts

15-01-2024 10:42

Liser +19817

Dilrosun scoort er volgende week 8 in het Gelredome, probleem opgelost

15-01-2024 10:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties