'Naam oud-PSV'er Hendrix valt bij Feyenoord'

'Naam oud-PSV'er Hendrix valt bij Feyenoord'

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een breedteversterking voor het middenveld. In die zoektocht is voormalig PSV'er Jorrit Hendrix, tegenwoordig onder contract bij Spartak Moskou, een van de spelers die voorbij komt. Dat meldt 1908 op Twitter.

Daarbij werd benadrukt dat het nog om een oriënterende fase gaat en dat dus nog lang niet vaststaat dat Hendrix ook daadwerkelijk zal worden benaderd. De 26-jarige middenvelder verruilde PSV in januari 2021 voor Spartak. Daar moet hij dit seizoen genoegen nemen met een reserverol.

Bazoer
De afgelopen tijd werden er meerdere middenvelders aan Feyenoord gelinkt. Eén van hen was Vitesse-sterkhouder Riechedly Bazoer, maar zijn komst is inmiddels vrijwel zeker van de baan. Trainer Arne Slot bevestigde dat zondag na de wedstrijd tegen NEC, al stelde hij dat daar in het geval van een kapitaalinjectie nog verandering in zou kunnen komen.

Lees meer over
Jorrit Hendrix
Plaats reactie
666

keymakerz +310

Ik kijk alleen naar Feyenoord en toch weet ik dat oud-PSV-er Hendrix niet veel soeps is. Nooit naar Rotterdam halen.

24-01-2022 09:40

schotopdepaal +713

Ik blijf schrijven dat Bazoer het allerbeste alternatief is. Maar die Russische eigenaar in Arnhem is van God los met zijn afkoopsom. In de zomer krijgen ze niks en Vitesse moet maar verder zien te komen op diverse fronten. Slot doet veel voor onze club, kom geef hem die mazzel in de vorm van Bazoer !

24-01-2022 09:25

13eer +3825

Svp geen rejects van concurrerende clubs.

24-01-2022 08:38

Jordan84 +1995

Net op Rijnmond. Voor de linksback positie Ard van Peppen in beeld. Huur met optie tot koop. Lekkah!

23-01-2022 23:14

Kuytheld +3328

Eindelijk kwaliteit

24-01-2022 15:25

troy +2274

Het is toch wel een heel bijzonder fenomeen bij een fors deel van de supporters op de site hier. Bijna iedere speler die komt of zelfs maar wordt genoemd, kan er geen pepernoot van volgens die zelf verklaarde deskundigen hier. Dat was in het verleden al zo met de komst van Guidetti, Pelle en recent Trauner en Aursnes en noem ze verder maar op. Gelukkig zitten er bij Feyenoord wat mensen die meer verstand van voetbal hebben dus daar heb ik vertrouwen in. Is iedere speler die wordt aangetrokken dan een succes? Nee, maar dat is bij iedere club zo. Het is geen exacte wetenschap. Dat roepen om de jeugd vind ik ook zo iets. We hebben nogal wat jeugd in het elftal staan, laten we dat niet vergeten en de jeugd krijgt kansen. Vandaag Hill voor het eerst gebracht. De jeugd die we hebben is helaas (nog) niet goed genoeg, anders zouden ze echt wel spelen. Ik vind Hendrix overigens een echte Feyenoord speler. Fysiek sterk, altijd hard werken en voorop in de strijd. Lijkt me een prima en risicoloze constructie. Huren met een optie tot koop. Wat mij betreft doen.

23-01-2022 22:35

Nietie +1101

Het merendeel hier denkt dat de jeugd altijd beter is! Ik heb absoluut vertrouwen in Slot als hij een jeugdspeler goed genoeg vindt, maar blijkbaar is de stap te groot naar het eerste, dus je opleidingsniveau moet onhoog en dat heeft jaren nodig. Helaas zien te weinig mensen dat.

Daarentegen moet ik zeggen dat we de afgelopen jaren veel spelers hebben gehaald (huur/koop) wat uiteindelijk volledig mis blijkt te zijn.
Dit seizoen voor t eerst, naar mijn gevoel, dat meerdere spelers ook echt iets toevoegen (Pedersen; Trauner, Aursnes, Dessers)
Nu met Walemark en Basset is het ook maar de vraag hoe ze het gaan oppakken! Maar hopelijk hebben we nu structureel de juiste koers te pakken

23-01-2022 22:43

Alex1908 +4661

Heerlijk iemand met verstand..

23-01-2022 22:52

Jordan84 +1995

Wie is Hill? Die speelde bij Willem II toch

23-01-2022 23:06

Limbow1 +3043

Dan liever een jeugdspeler de kans geven.

23-01-2022 21:42

jellert +221449

Dus nu moet ik echt gaan juichen voor hendrikus... My my

23-01-2022 21:29

Juicher +62216

Die is volgend seizoen nog aanvoerder ook.

23-01-2022 21:28

debreker +6444

Nog een feit hendrix is deze eeuw vaker kampioen geworden dan heel feyenoord, en heeft vaker champions league gespeeld dan heel feyenoord.....just saying een beetje meer respect soms. Hendrix is gewoon een nuttige ervaren voetballer om in je selectie te hebben.

23-01-2022 21:17

jellert +221449

Hendrix groter dan feyenoord

23-01-2022 21:26

Limbow1 +3043

Kent de stad niet

23-01-2022 21:43

Moesti-010 +3126

En dan? Gwn n matige speler

23-01-2022 22:05

Painer1 +9763

Ja tuurlijk ...
Nog ff en Aursnes kan banken...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

23-01-2022 22:33

debreker +6444

Allemaal zeiken zonder feitelijke kennis, hendrix is 3x kampioen van nederland, heeft 2x de supercup gewonnen met psv, heeft 18 cl wedstrijden achter zijn naam, europa cup wedstrijden. Welke huidige feyenoord speler kan die lijst ook op noemen?? Misschien toornstra en bijlow...je haalt dus een zeer ervaren middenvelder binnen. Die nog maar 26 is. Meer internationale ervaring dan aursnes bv.

23-01-2022 21:01

Andre010 +4640

Nou beiden Toornstra én Bijlow kunnen deze lijst niet opnoemen. Toornstra 1x kampioen, wat bekers, Fruitschalen en wat groepsfase-wedstrijden CL. CL wedstrijden lopen wel op in het nieuwe toernooi 😆

23-01-2022 21:09

Painer1 +9763

Crew.......we hebben hem!

Gewoon een fucking Hendrix Fan😳

23-01-2022 22:34

Alex1908 +4661

Hij is gewoon realist

23-01-2022 22:55

Likmereet +2241

Boom boom Theo Lucius II. Weggegooid geld wordt dit.

23-01-2022 20:54

troy +2274

Je kent je klassieken niet. Theo Lucius was een hele nuttige speler voor Feyenoord in die periode. Als we van Hendrix net zoveel plezier krijgen (mocht hij komen) ben ik dik tevreden.

23-01-2022 22:23

PortofRotterdam +862

Wat een armoedige periode was dat. Theo Lucius was serieus onze beste speler op dat moment, captain, vaak beslissend. Niet te geloven eigenlijk. Maar wel waar!

23-01-2022 22:46

13eer +3825

Jij kent ze wel ....Theo Lucius. Echt de zwartste jaren uit de decennia dat ik Feyenoord volg.

24-01-2022 08:41

Juicher +62216

Jorrit is wel goed als back-up. Zit altijd in een mooie houding op de bank en zorgt dat iedereen er warmpjes bij zit in de winter.

23-01-2022 20:54

KritischeBlik +1122

Vond het vroeger altijd de zwakste schakel bij die lampies. Ook al hebben we geen geld, staat er nog een ander op het lijstje Frank?

23-01-2022 20:54

bar +3892

Geloof dat het echt gaat gebeuren.... Nou ja vooruit als het voor de breedte is. Is wel een speler met karakter. Een linkspoot kunnen we ook nog wel gebruiken op het middenveld. Of Vilhena nou veel beter is? En Slot ziet het in m zitten dus laten we hem gewoon de kans geven.

23-01-2022 20:52

Jordan84 +1995

Diemers 2.0 heel mijn zondag weer naar de klote. Haal Bazoer op man. Leg 3 miljoen neer en over een half jaar is hij al het dubbele waard.

23-01-2022 20:51

Juicher +62216

Jajajajaja, of je moet hem ontslaan vanwege wangedrag. Die kans is groter, gezien zijn verleden, dan dat hij nog miljoenen op gaat leveren.

23-01-2022 20:52

Adjappa +510

Eens. Ook mijn zondag hiermee verpest. Heb maar een snel een bacootje gepakt om dit zure nieuws weg te spoelen. Typische feyenoord transfer weer. Kansloze speler, duur salaris, geen restwaarde, blokkeert jeugdspelers, je hebt de toorn en bassett en walemark nog voor middenveld opties. Wtf moet je met deze kneus?

23-01-2022 20:55

Jordan84 +1995

Idd. Over een half jaar roept iederen weer. Hadden we maar het geld opzak gehouden. En de talenten een kans gegeven. Ze leren het nooit!

23-01-2022 20:57

Adjappa +510

Jep, repeterend patroon. Te kansloos voor woorden.

23-01-2022 21:00

Alex1908 +4661

Laat jij je zondag hierdoor verpesten, kolere zeg. Vertel ff welke jeugdspeler het niveau van Feyenoord enigszins aan kan en niet met o-21 meedoet.

23-01-2022 22:58

Jordan84 +1995

Onder 21 speelt geeneens. Maar Milambo en Hartjes deden het aardig.

23-01-2022 23:01

Meent +6488

Kan ook linksback,daar hebben we wel wat nieuws nodig

23-01-2022 20:51

karkop +6635

Kan Hendrix bij ons op de tribune zitten ipv in Moskou. Toch een stuk warmer hiero

23-01-2022 20:50

Leon--Leon +1257

zie liever hartjes

23-01-2022 20:49

Weef +9085

Jezus... Leek net weer een beetje ergens op te lijken qua transfers, gaan ze opeens voor deze drol. Doe dat nou gewoon niet joh.

23-01-2022 20:48

Adjappa +510

Dafuq?? Ik snap echt helemaal niks van deze transfer. Waardeloze speler.. Dat is 1. Maar buiten dat.. Je hebt straks ons huidige middenvel, toornstra, bassett en nog talenten achter de hand. Dan huur je jorrit hendriks toch niet? Wat een bizarre move.. Ongelooflijk typische feyenoord transfer weer dit.

23-01-2022 20:48

fmd21 +1149

Deze speler werk hard en zeurt niet, typische Feyenoord voetballer. Ja we leren het nooit.

23-01-2022 20:47

romeo1 +4418

badoer, veerman.....jorrit. hoe diep kan je zinken

23-01-2022 20:46

Alex1908 +4661

Niet zo diep als jij

23-01-2022 22:59

dekrabsalade +261

prima speler voor op de bank gewoon, eentje die je kan inbrengen waarvan je weet dat ie het prima zal doen en ervaring heeft

23-01-2022 20:46

Jordan84 +1995

Die het prima zal doen. Hahaha. Wat een pauper speler. Zie 100x liever Hartjes

23-01-2022 20:48

dekrabsalade +261

Verlenging conference league knock out wedstrijd heb ik liever dat hendrix erin komt dan hartjes vanwege de ervaring. Dit is maar een voorbeeld he dus niet als argument zeggen dat dit nooit voorkomt

23-01-2022 20:50

debreker +6444

Ik zie hartjes liever 100x nooit meer in feyenoord 1 dat is niveau fortuna of nec die hartjes

23-01-2022 20:50

dekrabsalade +261

Voor een 18 jarige is niveau nec hebben toch wel erg goed hoor

23-01-2022 20:51

Jordan84 +1995

Erg weinig verstand van voetbal heb jij. Heb jij klem gezeten?

23-01-2022 20:55

Jordan84 +1995

debreker. Jij bent Jorrit. Hahahaha. Wat een waardeloze voetballer. Als je dat niet ziet. 😂

23-01-2022 20:58

debreker +6444

Ik zie meer dan jij, deze jongen is meer kampioen geworden deze eeuw dan heel feyenoord bij elkaar

23-01-2022 21:19

Jordan84 +1995

Lag ook echt aan hem. Alsjeblieft zeg. Schei uit met deze loftrompet. Zeer matige speler. Zonde om je geld aan uit te geven.

23-01-2022 21:21

Alex1908 +4661

Nee, mede dankzij hem..

23-01-2022 23:00

Jordan84 +1995

Hahaha. Nog zo'n droeftoeter. Ga naar bed knul

23-01-2022 23:02

debreker +6444

Hendrix komt niet om te banken natuurlijk dan kan ie net zo goed in moskou blijven

23-01-2022 20:49

Adjappa +510

#domstereactievdavond... Hoe kan je dit toejuichen?

23-01-2022 20:49

Roel_Driesvink +1845

Weggegooid geld. Misschien dat er ergens nog een rijke Rotterdammer is die dit leest en denkt, godver nu zijn we echt gek geworden, hier heb je 3 miljoen en haal Bazoer maar op. Maar dat zal wel niet.

23-01-2022 20:46

El_Mike +1769

Is schijnbaar al rond. Huur met optie tot koop. Heel jammer

23-01-2022 20:46

FrenkieT1981 +1362

Weer al die emotie alleen maar omdat hij bij de lampies heeft gespeeld. Hendrix is een hele nuttige en betrouwbare verdedigende middenvelder die wordt gehaald voor de breedte.

Ben nou gewoon even reëel allemaal. We hebben een lege portemonnee en als je dan een 1-malig international kan huren met optie tot koop heb je gewoon een hele aardige speler erbij.

Vele hier vergeten dat wij nog steeds een flinke jas uit doen als we moeten gaan wisselen. Liever deze Hendrix die de laatste 20min invalt als een jeugdspeler. Je moet je ook proberen te verplaatsen in Slot en Arnesen.

In Nederland eindig je hoog op de ranglijst als je gewoon overtuigend van de kleintjes wint. En dan kan je stunten door tegen 020 en de lampies een goed resultaat te halen. Deze "aankoop" is er een om de kans verder te verkleinen dat je punten laat liggen tegen RKC, Sparta, Go Ahead etc.

23-01-2022 20:46

Adjappa +510

Gast je verhaal slaat echt helemaal nergens op. Je huurt.. Ik herhaal huurt een knetter dure speler uit Rusland. Van wie we allemaal weten dat die niks toevoegd en op de bank beland. Geen restwaarde naar de toekomst heeft, talenten blokkeert en je hebt de toorn, bassett en talenten al op de bank. Dus welk jasje doe je uit? Blaat niet zo dom man. Dit is echt een debiele transfer als dit doorgang vind.

Dit heeft natuurlijk niks met sentiment te maken. Want volgens mij was 99% hier een voorstander van bazoer. Die heeft nog meer wedstrijd voor 020 gespeeld.

23-01-2022 20:51

FrenkieT1981 +1362

Wacht ff.. je zegt dat ik onzin uit sla, maar dan zeg je vervolgens dat we toornstra, basset en talenten hebben op de bank.

Toorn is op zijn retour, basset is gehaald voor de toekomst en Slot maakt nu nog steeds geen gebruik van onze talenten. Conclusie nog niet goed genoeg.

Ik las laatst ergens dat Arnesen voor elke positie een lijstje met namen maakt die enigzins haalbaar zijn en dat Slot daar zijn voorkeur over uitspreekt. Dan mag je toch concluderen dat Slot hem graag ziet komen en we hadden toch alle vertrouwen in Slot??

23-01-2022 20:56

Adjappa +510

Ik heb onwijs vertrouwen in Slot. Maar dit druist toch volledig tegen ons toekomstgerichte beleid in? Hoe kan je dit supporten? Het was oprecht een hele matige speler hij psv he? Heb je dat nooit gezien? Dan ga je ene miljoenensalaris overnemen en koop je misschien een speler zonder enkele restwaarde. Wat maakt dat jij dit een goed idee vind? Compleet raadsel voor mij en dit is een typische, kansloze feyenoord transfer.

23-01-2022 21:03

FrenkieT1981 +1362

Ik support dit, omdat we geen talent klaar hebben staan achter Aursnes en omdat "optie tot koop" niet betekent dat dat ook gebeurt. Vooralsnog heb je gewoon een ervaren backup voor 1,5 jaar huur.

En sorry hoor.. het was absoluut geen matige speler. Het is een hele saaie kleurloze verdedigende middenvelder die puur in dienst speelt van het team. Ik heb hem ooit zien spelen in de CL thuis tegen Manchester United jaren geleden en toen wonnen de lampies, omdat hij heerste op het middenveld. Niet veel later debuteerde hij voor Oranje. Zo matig is hij echt niet.

23-01-2022 21:08

Adjappa +510

Wij gaan het niet eens worden. Geertruida en toornstra zijn op die positie beide prima inzetbaar. Wat moet je met deze matige speler? Daarachter heb je nog grote talenten zitten. Je haalt hendriks en dat kost je weer een flinke bak salaris. Die je nooit meer kan uitgeven.

23-01-2022 21:10

FrenkieT1981 +1362

Ze willen hem huren.. jij met je bak salaris.. Toornstra is het beste wel vanaf en Geertruida noemt iedereen een talent, maar wel eentje die veel fouten maakt. En nogmaals, jij hebt het over talenten, maar Milambo en Hartjes trainen al meer dan een half jaar mee en maken nauwelijks minuten. En dat ook nog onder een trainer als Slot die graag met talentvolle jeugd speelt. Denk dat je onze talenten (nog) te hoog in schat vriend :-)

23-01-2022 21:13

Adjappa +510

Haha wat denk jij dat die verdiend kn rusland? Die russen gaan echt niet meebetalen aan zijn salaris hoor. Dus dat beteksnt dat je gewoon 1/1,5 mljn salaris overneemt komend 1.5 jaar. Dat is toch geen beleid? Daarbij is toornstra echt totaaaaaal niet minder dan dit ventje hoor. Zelfs ol zijn retour niet. Ik vind het een bizarre en kansloze transfer die totaal tegen het beleid in druist. Alle psv ers en neuzen maken ons compleet belachelijk met deze transfer. Ze waren bij de lampjes maat wat blij dat die weg was hoor.

23-01-2022 21:19

FrenkieT1981 +1362

Ik ga er mee stoppen na je laatste reactie.. Wat denk je dat we betalen voor Til die eenzelfde salaris bij dat geile spartak opstrijkt? Nou..? Ik zal het je vertellen: "een fractie"

Als Hendrix komt dat zal die niet meer dan 500 a 600k gaan kosten per jaar voor Feyenoord.

23-01-2022 21:22

Alex1908 +4661

En je speelt nog conference league maar dat snapt niemand hier

23-01-2022 23:01

maaartijn +15748

Een voetballer die Jorrit heet. Iedereen lacht je uit.

23-01-2022 20:44

Waakvlam1989 +17501

Nee Maaartijn is een lekkere naam

23-01-2022 21:16

VakJJ1908 +8373

Pijnlijk om te lezen hoe weinig verstand mensen van zaken hebben op fr12.
Feyenoord heeft geen geld. Met 12-15 eredivisie waardige selectiespelers kan je niet meedoen. Feyenoord heeft dit jaar al 12 Europese wedstrijden gespeeld bijvoorbeeld. Een dunne selectie kan niet. Gewoon een goedkope oplossing voor de breedte en mocht hij het toevallig heel goed doen heb je de optie tot koop. Prima!

23-01-2022 20:43

Adjappa +510

Gast je verhaal slaat echt helemaal nergens op. Je huurt.. Ik herhaal huurt een knetter dure speler uit Rusland. Van wie we allemaal weten dat die niks toevoegd en op de bank beland. Geen restwaarde naar de toekomst heeft, talenten blokkeert en je hebt de toorn, bassett en talenten al op de bank. Dus welk jasje doe je uit? Blaat niet zo dom man. Dit is echt een debiele transfer als dit doorgang vind.

Dit heeft natuurlijk niks met sentiment te maken. Want volgens mij was 99% hier een voorstander van bazoer. Die heeft nog meer wedstrijd voor 020 gespeeld

23-01-2022 20:53

MathijsFR95 +6545

Ik geloof in Slot. Als hij hem echt wil hebben, dan heb ik er alle vertrouwen in,

23-01-2022 20:42

maaartijn +15748

Arnesen bevestigt het aan AD….

Treurig nieuws.

23-01-2022 20:42

Adjappa +510

Echt heeeeel teleurstellend.

23-01-2022 20:53

debreker +6444

Geef dit seizoen nu een vb, eentje maar waar een hartjes, milambo, hall, bannis etc echt een meerwaarde zijn geweest voor feyenoord 1 toen ze mochten spelen?

23-01-2022 20:42

Marco van Zutphen +4524

Geef een vb waarbij Hendrix überhaupt van meerwaarde is geweest 😂

23-01-2022 20:43

debreker +6444

Oh jaren lang nuttige bal afpakker geweest bij psv in cl en europa cup waardoor guardado het spel kon bepalen. Ook best nuttige goals gemaakt....oh en 3x kampioen met psv .....

23-01-2022 20:52

010dragert +4952

Reserves van Spartak, neejoh.

23-01-2022 20:41

debreker +6444

Er loopt een reserve van spartak rond in het elftal die er al 11 in heeft liggen in de ere divisie?

23-01-2022 20:42

010dragert +4952

Weet ik wel, maar was ie zo goed bij psv dan? En een defensieve middenvelder, waarom eigenlijk

23-01-2022 21:43

Marco van Zutphen +4524

PFFFF PLEUR OP HOOR. Geef dan een keer goed geld uit aan Bazoer dan geld verspillen aan deze prutser

23-01-2022 20:41

gokufan +5473

Van de regen in de dub ofzo

23-01-2022 20:40

Feyenoordtukker +237

en Geertruida op de back positie zeker? drama

23-01-2022 20:40

Fey010_015 +94686

Wil je hem dan op middenveld?

23-01-2022 20:45

adfen +2552

Hopelijk komt hij ook echt, ervaring in combinatie met jong talent lijkt een prima combi

23-01-2022 20:37

wapper +1079

Het is idd prima om ervaring te halen, maar dat moeten bepalende spelers zijn die stabiliteit in je elftal geven. Hendrix gaat niet in de basis komende tijd. en bovendien heeft hij te weinig ritme.

23-01-2022 20:40

debreker +6444

Mensen hier zijn te dom om te poepen soms echt. Denk je nu echt dat hendrix 1,5 seizoen bij feyenoord gaat ballen zonder garantie op speeltijd? Die gaat gewoon om en om ruilen met aursnes

23-01-2022 20:44

Fey010_015 +94686

Maar zal ook niet voor problemen zorgen… prima om op de bank te hebben

23-01-2022 20:46

dre82 +5732

Het jong talent, moet dan wel tegen een ervaren speler op kunnen kijken. Dat is hier niet het geval

23-01-2022 20:43

goldenboy +18298

We hebben al een Hendriks..

23-01-2022 20:37

dre82 +5732

Vagner Love...... Charisteas

23-01-2022 20:36

Royce +7

Van veerman naar bazoer na deze scheitvoetballer.. en dan ook nog optie tot koop.. begint bijna weer Feyenoord als vanouds te worde

23-01-2022 20:36

debreker +6444

3 totaal verschillende voetballers maar vergelijk lekker.

23-01-2022 20:45

jessey010 +36

Laatste ontwikkelingen, het is rond. Hendrix komt over op huurbasis tot het einde van het seizoen. Ook is er een optie tot koop afgedwongen van 1,4 miljoen.

23-01-2022 20:34

debreker +6444

Je kletst want hij komt voor 1,5 jaar in de huur erna 1,4m beetje de bassett huur

23-01-2022 20:46

Degekstuh +5318

Wordt je eerst blij gemaakt met de geruchten over Bazoer

En dan eindigen bij Hendrix man man.

Dan hadden ze beter ja tegen Ihataren gezegt pfff

23-01-2022 20:34

hen3 +679

Liever bazoer

23-01-2022 20:34

Exit +527

Optie tot koop…
Ze willen hem dus van de zomer overkopen…

Wat een lachwekkend beleid dit.
Bij PSV waren ze blij dat die vertrok, in Rusland zit die meer op de tribune dan op de bank en ja hoor, hier gaat Feyenoord zijn spaarzame centjes aan uitgeven…

Ongelooflijk

23-01-2022 20:33

Feyenoord2907 +2347

Ook ik zie liever een andere speler naar Feyenoord komen. Echter doe je hem wel tekort. Hendrickx werd een soort pispaal bij PSV. Was toch echt een stille kracht bij PSV.

Als hij komt dan is het een betrouwbare breedtespeler. In elk geval beter dan Texeira, Diemers en een handvol jeugdspelers die momenteel nog niet goed genoeg zijn voor Feyenoord 1.

23-01-2022 20:37

haatneuzen +302

blijf maar daar

23-01-2022 20:33

Kevin Monteiro +36

Donder toch op joh met je Hendrix

23-01-2022 20:30

teauvenoir +78136

Lekker laten liggen

23-01-2022 20:27

radikale +6853

We hebben al een Hendriks

23-01-2022 20:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties