Ochtendjournaal: Dure uitglijder Feyenoord tegen Fortuna

Ochtendjournaal: Dure uitglijder Feyenoord tegen Fortuna

Feyenoord heeft een teleurstellend weekend achter de rug. De Rotterdammers verspeelden punten tegen Fortuna Sittard in De Kuip. De kranten schrijven weer uitgebreid over de ploeg van trainer Arne Slot.

''Wat bij Feyenoord tegen AZ allemaal wel klopte, blijkt tegen Fortuna Sittard toch niet te werken'', is de conclusie van het Algemeen Dagblad. ''Een elftal dat een week na de volgens Slot 'beste prestatie van het seizoen' in Alkmaar tegen de slechtste eerste helft van het seizoen aanloopt tegen Fortuna Sittard, mag gerust het etiket 'wisselvallig' worden opgespeld.''

Op Patrik Walemark haalde niemand zijn niveau bij Feyenoord. ''Spits Santiago Giménez kreeg inmiddels vier wedstrijden op een rij een basisplaats en maakte in die reeks geen enkel doelpunt. David Hancko wederom aan de linkerkant van de defensie gebruiken, betekent wel meteen dat er met Jakob Rasmussen een mindere versie van de Slowaak in de as bij Feyenoord staat. Maar ook doelpuntenmaker Javairo Dilrosun, die een snipperdag leek te hebben genomen en Quinten Timber, deelden nadrukkelijk in de malaise.''

''Dure uitglijder Feyenoord tegen Fortuna'', kopt de Telegraaf. ''Feyenoord heeft alle glans van de fraaie zege op AZ, zes dagen terug, laten verdwijnen door in de eigen Kuip punten te verspelen. Het is jammer dat er dit seizoen geen Disney-documentaire wordt gemaakt, anders zou de pauze van Feyenoord-Fortuna wel eens interessant materiaal hebben kunnen opleveren. Dat Slot als trainer net als het Legioen zwaar ontevreden was, blijkt alleen al uit de keiharde ingrepen die hij in de rust deed.''

''In de rust maakte Slot als coach duidelijk dat hij juist in die achterste linie op de flanken andere types spelers wilde hebben. De Noor Marcus Pedersen en de Deen Jacob Rasmussen mochten net als spits Santiago Gimenez in de kleedkamer achterblijven. David Hancko verhuisde van de linksbackpositie naar het centrum, de Peruviaan Marcos Lopez werd linkervleugelverdediger en Lutsharel Geertruida verhuisde van het middenveld terug naar zijn vroegere rechtsbackpositie.''

Plaats reactie
666

Feijenoord1908 +3645

Het is zeker een dure uitglijder, want je speelt verdorie thuis, en je kan verwachten dat Fortuna zo kut gaat spelen. Fortuna is een schande voor de Eredivisie, dat moet echt gezegd worden. Maar Feyenoord heeft het natuurlijk helemaal aan zichzelf te danken dat ze geen 3 punten pakten. Die afgrijselijke 1e helft mag Slot zichzelf helemaal aanrekenen. Die rare 5-2-3 opstelling weer, het werkte voor geen meter. Tijdens de rust zag Slot gelukkig zelf ook dat het niet werkte, en hopelijk is dit ook de laatste keer dat we deze opstelling terugzien. Hopelijk constateert hij nu ook dat Geertruida geen 6 is, en dat Szymanski geen vleugelaanvaller is. Niet zo moeilijk doen, op een gegeven moment zag hij ook dat Dilrosun geen nummer 10 was. Voorlopig geen man overboord, we staan gedeeld 2e wat eigenlijk gewoon heel goed is. Maar 1 keer verloren, dat is ook toch best goed, i.p.v. PSV die al 3 keer heeft verloren. Maar het moet wel gewoon beter, wisselvalligheid moet eruit, betere instelling en geen rare opstellingen meer.

24-10-2022 19:05

0223-010-osascf12 +244

dit moment,, je zegt het zelf! sterke middenmoter? dus met andere woorden geen probleem?

24-10-2022 17:00

Sombra1 +1077

Dure uitglijder, haha, we draaien nog steeds bovenin mee, de prijzen worden pas in tweede deel competitie echt verdeeld...

24-10-2022 15:26

devlin_010 +239

Wist nog dat iemand hierzo zei, 4 makkelijke pots dus 12 makkelijke punten ha ha ha

24-10-2022 13:45

klick44 +18173

zou het ook moeten zijn als je jezelf een topclub vind

24-10-2022 13:49

FRalways +3836

Ik ben groot fan van Arne Slot, maar ik snapte de basisopstelling dit keer niet.
Fortuna is toch geen AZ, dan speel je toch gewoon met echte buitenspelers.
Het mooie aan de selectie van Feyenoord is dat hij verschillende systemen met verschillende spelers kan uitvoeren.
De opstelling tegen AZ is mooi voor de topwedstrijden, maar tegen de "kleintjes" werkt dat gewoon niet.

24-10-2022 12:52

rinusderots +1580

Feyenoord word geen kampioen .omdat er dwarsliggers zijn zoals Heereveen , Nec, Fortuna , en dan krijgen ze nog wedstrijden tegen Gronngen , Utrecht , waar ze altijd de nodige problemen mee hebben ..

De jaren 1968 tot 1974 komen nooit meer terug , dat was echt klasse wat Kieboom er toen had neergezet ,met een top Trainer Ernst Happel .

24-10-2022 12:44

kunstgrashater +8553

En ajax waar je altijd van verliest

24-10-2022 12:45

brf2528 +504

Waarom pas in de rust? Dit had na 25 minuten al aangepakt moeten worden. Zet je spelers op hun vaste plek. Geertruida is rechtsback. Szymanski is een 10. De as moet je niet wekelijs wisselen

24-10-2022 12:17

1234567890 +177025

10 jaar geleden Pelle maakt de 2-2 tegen die neuzen ,stukje radio verslag op de app van Rijnmond

24-10-2022 12:09

aartinho +34883

Dilrosun heeft niet veel snipperdagen meer over dit seizoen

24-10-2022 12:05

0223-010-osascf12 +244

gewoon zoals altijd punten inleveren tegen de kleintjes! 🤬knappe overwinning op az, de zwaar verdiende punten weer inleveren tegen degradatie klant 🤦‍♂️🫣

24-10-2022 11:59

1234567890 +177025

Fortuna gewoon op dit moment een sterke middenmoter

24-10-2022 12:01

mellie +7589

Nog steeds niet verloren met Rasmussen in de basis

24-10-2022 11:22

jack98 +47415

Dit is idd wel een dure uitglijder omdat je zelf hele goede zaken kon doen terwijl twee van je concurrenten punten verspeelden...

24-10-2022 11:05

1234567890 +177025

De uitslag van de concurrenten was niet voorspelbaar Zaterdag avond

24-10-2022 12:13

Elburg +3402

Soms baal ik er zo van dat feyenoord in mijn bloed zit,momenten van grooste vreugde en hysteri afgewisseld met frustratie en schaamte. Als je ziet hoeveel punten we nu hebben laten liggen dit seizoen door geklungel en gebrek aan inzet is het echt bedroevend. Maar goed paar dagen balen en op naar de volgende wedstrijd en dan begint het weer opnieuw de kriebels de spanning het niet kunnen wachten tot de wedstrijd eindelijk begint.

24-10-2022 10:55

Schinkie +1832

Gewoon een hele slechte 1e helft en een okee 2e helft.... alleen vergeten 2x extra te scoren...

24-10-2022 10:47

Andre010 +4674

"Gewoon" een kut wedstrijd tegen Fortuna, waarvan je MOET winnen. Simpel zat

24-10-2022 10:53

Schinkie +1832

Eens.. vizier heel snel op donderdag!

24-10-2022 10:54

Schinkie +1832

Ja nu weten we het wel.. vizier op donderdag aub...

24-10-2022 10:41

Jasonking +23022

Inderdaad. Voor de rest focussen eerst op de 2e plek en hopen dat de jauden punten laat liggen.

24-10-2022 10:47

1234567890 +177025

Zaten met de gedachten n al bij Sturm ze moesten met de gedachten bij Fortuna zijn en er op sf sturmen

24-10-2022 10:23

Fabian +63588

Is maar 1 iemand die dat niet was en die kan helaas niet scoren en spreekt alleen portugees

24-10-2022 10:49

1234567890 +177025

Dan zal die 10 uur per dag Nederland of Engels moet leren

24-10-2022 11:59

gerard1951 +1331

Ik hoorde iemand van het bestuur nog zeggen, willen structureel meegaan doen in de champions league.

24-10-2022 10:22

rinusderots +1580

Tja Ajjakes heeft gisteren het kampioenschap binnen gehaald ,

Steeds hetzelfde liedje bij feyenoord tegen kleine clubjes de punten verspelen , te weinig kwaliteit ..

En dit seizoen vaak op achterstand ,,

24-10-2022 10:22

trybe4udie +1351

Lul niet zo dom man.
Volgende week in het weer heel anders zijn. En anders de week daarop wel.

24-10-2022 10:30

rinusderots +1580

Nee ajjakes kan zo slecht spelen ze winnen toch op een of andere manier , ik ben 65 jaar feyenoord supporter het is een steeds terug kerend dilemma verliezen tegen kleintjes ,,,

24-10-2022 12:30

lerenbalmetveter +2911

ik ruim 70 jaar, weet niet beter buiten een paar spaarzame hoogtepunten ha ha

24-10-2022 15:28

DeAllerlaatste +196

We zijn nog niet eens op een derde van het seizoen

24-10-2022 10:33

Andre010 +4674

Inderdaad, en we verkloten het nu al.

24-10-2022 10:55

rinusderots +1580

Helemaal mee eens Psv uit kun je verliezen , maar 6 punten verspelen tegen Heereveen en fortuna thuis en Nec uit kost je het kampioenschap , altijd het zelfde . het is niet te geloven !!

24-10-2022 12:32

kuipie12 +706

Waarom heeft niemand het over de 0-1, waar gwn een 100 procent overtreding wordt gemaakt op Kokcu

24-10-2022 10:22

Danishweirdo +3724

Omdat dat niet interessant is alleen negatieve zaken die met Feyenoord te maken hebben. Maar Feyenoord speelde ook wel heel slecht de 1e helft.

24-10-2022 10:27

kuipie12 +706

Haha zeker waar. Eerste helft was verschrikkelijk, maar dan helpt dit helemaal niet mee. En het is niet de eerste keer dit seizoen helaas. NEC uit met die achterlijke uittrap, PSV uit met een overtreding op Dilrosun en een onterechte corner en nu dit weer.....

24-10-2022 10:45

lerenbalmetveter +2911

schei uit huilie huilie, gewoon een stevige Engelse ingreep.
Kokcu stond ook gelijk weer op dus niets aan de hand.

24-10-2022 15:29

kuipie12 +706

Engelse ingreep wordt in Nederland altijd voor gefloten. Dus had nu ook moeten gebeuren.

24-10-2022 20:07

lerenbalmetveter +2911

ga vooral zo door in de slachtofferrol

25-10-2022 08:59

kuipie12 +706

Heeft niks met de slachtofferrol te maken. Als er een goal wordt gemaakt uit een overtreding moet er gwn gefloten worden. Klaar

25-10-2022 10:48

lerenbalmetveter +2911

was geen overtreding, klaar.
stop met huilen !

25-10-2022 11:55

lerenbalmetveter +2911

gewoon verder gaan accepteren, volgende keer beter.

25-10-2022 11:55

kuipie12 +706

Helaas was het wel een overtreding

25-10-2022 13:46

lerenbalmetveter +2911

hoe zielig kan een mens zijn.
geen echte feijenoorder dus ha ha.
niet alle donkere tijden meegemaakt .

25-10-2022 14:01

kuipie12 +706

Wat heeft dat hier mee te maken? We mogen neem ik aan toch nog wel gewoon zeggen als een scheids een fout maakt die ons benadeeld

25-10-2022 15:04

Bossche Bol +7430

Gewoon 1 punt op psv ingelopen en op az 1 punt uitgelopen. Kampioen word je dit jaar toch niet. Plaats 2 en 3 speel je voor.

24-10-2022 10:21

1234567890 +177025

Fortuna gewoon een sterke middenmoter als je daar met een verkeerde instelling tegen speel mag je blij zijn met 1 punt

24-10-2022 10:17

4pp4czjkn9 +703

Alleen Szymanski en Hancko zijn toegevoegde waarde. De rest kun je afschrijven. Is hopeloos

24-10-2022 10:09

1234567890 +177025

Kokcu is ook van grote waarde

24-10-2022 10:13

Bossche Bol +7430

En onze kale pleister.

24-10-2022 10:22

4pp4czjkn9 +703

Die waren er al. Heb het over de aankopen

24-10-2022 12:53

rinusderots +1580

Szymansky was gisteren niet in beste doen !!

24-10-2022 10:23

FR010FRDAM +44761

Afschrijven, jij bent niet goed. Zit echt enorm veel potentie in. Komt er ook nog wel uit.
We kunnen jou beter afschrijven

24-10-2022 10:56

PScts +3589

Deze vent zei elders vandaag dat je blij moet zijn met plek 5. Die is echt van het padje.

24-10-2022 11:40

rinusderots +1580

Als je wedstrijden gelijk speeld tegen clubs als Fortuna ,Heereveen, en Nec speel je om plek 4 of 5 idd

24-10-2022 12:34

ref63 +495

Slot weet het zelf ook niet meer. Als je met Gimenez speelt dan moet het spelletje wel over de vleugels gespeeld worden. Nu wordt deze jongen gewoon kapot gemaakt door de trainers om hem iedere keer te wisselen. Maar deze jongen krijgt geen enkele fatsoenlijke bal. Maar wel iedere week zijn vriendjes opstellen. Wil je vooruit dan zul je in de winter moeten schakelen. Genoeg spelers die het niveau niet kunnen halen. 3 linksbacks gehaald allemaal dramatisch en Pedersen ook. En zo lopen er nog een paar. Als je bij Feyenoord voetbalt moet je iedere wedstrijd Top zijn en willen winnen. En zeker niet net als die Dilrosun lopen wandelen afgelopen zaterdag. Conclusie harder aanpakken en wie niet mee wil kan vertrekken. Kijk naar Ten Hag met Ronaldo duidelijkheid.

24-10-2022 09:55

Richard.T14 +434

Pedersen speelt goed

24-10-2022 10:04

Bati +40146

Pedersen speelt goed??
Had toch weer aardig vaak kortsluiting in zijn hoofd bij het opkomen, die heeft echt geen idee wat die met een bal moet doen dan.

24-10-2022 10:10

gerard1951 +1331

Pedersen moet altijd spelen.

24-10-2022 10:17

eeuwigtrouw +4009

Zo zonde en onnodig , nog steeds teleurgesteld hoe een team zo slecht speelt en een coach pas in de rust ingrijp.

24-10-2022 09:51

julio54 +3134

Precies. Hij kan een voorbeeld nemen aan Pascal Janssen die al voor rust ingreep

24-10-2022 10:01

Bossche Bol +7430

Ja en dan verliezen ze nog.

24-10-2022 10:14

1234567890 +177025

En wat heeft het geholpen bij P Janssen

24-10-2022 10:15

JDN1987 +23362

Naja .. achteraf was het niet zo heel duur.

24-10-2022 09:51

PScts +3589

Beetje een ambitieloze opmerking. Je had twee punten voor PSV en twee punten achter Ajax kunnen staan na op papier één van de makkelijkste wedstrijden van het seizoen. Daar moet je je eigenlijk echt voor schamen. Met zo'n instelling wordt je geen kampioen.

24-10-2022 09:53

JDN1987 +23362

Nee maar ik heb ook nooit van ze verwacht dat ze kampioen worden. Wel top 3 . Dat ben je als 3e club verplicht. Laten we nou eerst maar eens stabiel in de top 3 eindigen inplaats van ook wel eens 4e of 5e dan mogen we mee praten.

Voorlopig hebben we veel te veel last van boeren twente en kleine kaasclub az..

24-10-2022 09:55

PScts +3589

Dus als je niet verwacht dat je kampioen wordt is het normaal dat je thuis niet eens langs Fortuna komt? Natuurlijk niet.

24-10-2022 10:01

4pp4czjkn9 +703

Kampioen worden kan ook niet. Als je naar de selectie van Ajax lijkt. Alleen als Berghuis heeft meer voetbal in zijn dikke teen dan heel dit Feyenoord bij elkaar. Lekker plek 3 tm 5 is knap

24-10-2022 10:11

PScts +3589

Of je wel of geen kampioen kan worden doet niet terzake. Ongeacht de situatie is puntverlies tegen Fortuna thuis altijd onacceptabel. Zeker als het door eigen tactisch falen komt. Dit soort smoesjes (maar de rest leed ook puntverlies) past niet bij een club die aan de top wil horen. Los daarvan, als je echt zo tevreden bent met plek 5 heb je wel een hele hoge dunk van die belabberde subtoppertjes.

Als je bij de top wil horen moet je je daar ook naar gedragen. Dat geldt voor alle gelederen binnen de club. Met de begroting die wij hebben is concurreren met PSV en dik boven subtoppers als AZ en Vitesse eindigen het minimale wat je moet nastreven. Vergeet niet dat onze begroting twee keer zo groot is als de ploeg die qua begroting na ons komt.

24-10-2022 11:36

JDN1987 +23362

Ja… maar we blijven een wisselvallige onstabiele club… al heel erg lang..

24-10-2022 18:13

PScts +3589

'Wat bij Feyenoord tegen AZ allemaal wel klopte, blijkt tegen Fortuna Sittard toch niet te werken'

Ik ben het met deze zin al niet eens. Ook tegen AZ verliep onze aanval al erg stroef. Ik vind dat ook logisch. Je begint met een kopsterke spits die het voornamelijk van voorzetten moet hebben, en dan speel je met Szymanski op rechts die alleen maar naar binnen trekt voor zijn linker, Dilrosun op links die überhaupt nooit voorzetten geeft, en Pedersen en Hancko op de backposities die weliswaar goed kunnen voetballen, maar ook geen grootmeesters zijn in het geven van voorzetten.

Wat mij tegen Fortuna dan nog meer verbaasde, is dat je dan tijdens de rust Danilo brengt voor Gimenez, Danilo een spits die het juist niet van voorzetten moet hebben maar van de combinatie, en dan in de tweede helft ineens wel grote delen van de wedstrijd op de lange bal en de voorzet gaat spelen. Tactisch klopt dat gewoon niet.

Ander punt is deze. Dat je uit tegen AZ met een centrale verdediger als controleur speelt kan ik nog inkomen. Maar thuis tegen Fortuna was dat echt totaal niet nodig. Thuis tegen een ploeg die zich in graaft heb je vooral veel voetbal op het middenveld nodig. Daarnaast vind ik Geertruida als controleur nog geen geslaagd experiment. Tegen Fortuna was hij bijna alleen maar bezig met van afstand schieten, terwijl er vijf man voor hem stond met een beter schot.

24-10-2022 09:49

Djim +8236

Wijze praat!

24-10-2022 10:31

FR-liefhebber +424

Het was afgelopen zaterdag zo'n vreselijke zaadpartij dat ik na 10 minuten andere (leuke) dingen ben gaan doen. Wat een arrogantie zoals die Kökcu zich over het veld bewoog, als een wandelende veldmaarschalk in een potje statego.......man, man.... En dan na afloop zich schamen, dat had je dus eerder moeten doen!
En die Pedersen ben ik ook helemaal klaar mee; ook alléén maar de bal terug spelen zelfs als-ie bij de cornervlag van de tegenstander staat, dan nòg probeert hij de bal bij Bijlow te krijgen....diep triest zeg.... Armoedig dus. En als je dan ziet hoe onze hele (veel geprezen) verdediging eruit ziet bij het tegendoelpunt....poe,poe......F-pupillenvoetbal!

24-10-2022 09:32

pendejo1908 +5750

Ik zou niet meer kijken als ik jou was!!

24-10-2022 09:41

Frank.T +104417

Zegt de "liefhebber"

24-10-2022 09:41

michiel2424 +29264

Na 10 minuten (dus na de tegengoal) stoppen met kijken. Dat is niet iets waarover ik zo stoer zou doen.

24-10-2022 09:44

FR-liefhebber +424

waaaaaaahhhhhhhh, dank voor de tip. Nee, knap als je deze zelfkastijding langer kunt volhouden..... hulde voor jou dus...

24-10-2022 09:57

FR010FRDAM +44761

Rot op man, afgeven op Kokcu....en andere dingen gaan doen tijdens Feyenoord, echte liefhebber ja

24-10-2022 10:57

Kether +18292

Deze ploeg is zo wisselvallig. Nu is het weer allemaal drama, deels terecht natuurlijk want tegen Fortuna was gewoon een wanprestatie. Maar tegen Graz is de kans groot dat er weer een hele andere ploeg staat

24-10-2022 09:29

avondrood +41247

Valt geen peil op te trekken.............is geen Feyenoord meer.

24-10-2022 09:30

McLovin +11185

De Tsjech David Hancko, nieuwe speler?

24-10-2022 09:29

Feyenoorder1901 +1138

had pas duur geweest als de concurrentie punten had gepakt.

24-10-2022 09:24

avondrood +41247

Je krijgt open kans op ticket voorronde CL...................PAK DIE DAN!!!

24-10-2022 09:28

zekerteweten +116332

Als je 4 wedstrijden van de 11 niet wint dan heb je het niet meer over uitglijden. Niet dat we het slechter doen dan vorig seizoen waarin we 12x niet gewonnen hebben, maar de manier waarop is tekenend. Er zit geen enkele progressie in.

24-10-2022 09:23

Edje +5393

Vond Paxiao anders beter dan ik hem ooit gezien heb😂😂😊😊😊

24-10-2022 09:45

leonardonl +22188

Ik zit toch wel chagrijnig aan de koffie hoor.
Wat een kutwedstrijd, hele weekend verpest.

24-10-2022 09:23

Criticus +21944

Al die uitglijders waren duur: AZ, Feyenoord en PSV. De dametjes uit Amsterdom zijn in dit geval de lachende vierde! Thuis gelijk spelen tegen Fortuna, is vervelend en onnodig. Als je dan in zo een wedstrijd nog kans op kans stapelt en de doelman van de tegenpartij speelt een wereldpot, dan is dat makkelijker te accepteren. Maar zoveel uitgespeelde kansen hebben we niet gecreëerd. Voornamelijk doordat we te slordig waren. Het aantal keren dat we de bal naar iemand in het geel speelden i.p.v. naar iemand in het rood-wit was niet op 2 handen te tellen. Er staan gewoon spelers in het veld, die het allemaal wel best lijken te vinden als het even tegen zit. Dat kan niet, en dat moet aangepakt gaan worden! Dilrosun en Timber zijn daarvan het grootste voorbeeld.

24-10-2022 09:22

skin +14105

Wålemark viel lekker in maar dat was na een minuut of 20 ook wel weer voorbij. Daarna vooral veel te wilde ballen die hoog over en naast gingen.

24-10-2022 09:22

avondrood +41247

Die probeert wat te forceren.

24-10-2022 09:32

skin +14105

Ja, zijn inzet en intenties zijn goed hoor. Maar het oogt wat lomp allemaal. Maar ik zie hem wel als een ruwe diamant nog en zou hem eigenlijk wel een tijdje vast in de basis willen zien om te kijken hoe hij zich dan ontwikkelt.

24-10-2022 09:53

Frisian +1447

Zou hem wel eens op het middenveld willen zien…..

24-10-2022 11:40

theone +10535

Hier is Gimenez al een soort god die niks verkeerd kan doen. Speelde in 4 wedstrijden maar 1 goede wedstrijd en scoort geen goals, dat zijn gewoon feiten, Danillo heeft 7 goals met de zelfde buitenspelers dus lul niet over bruikbare ballen want Gimenez heeft echt genoeg kansen gehad in deze wedstrijden. Mij interesseert het niks wie er in de spits staat als ie maar scoort. Dilrosun tja kan heel goed voetballen, maar laat het te weinig zien, moet veel beter en constanter. De enige die er bovenuit steekt op dit moment is onze aanvoerder. Nou hopen dat we donderdag een getergd Feyenoord zien en ze zich veilig spelen voor overwintering.

24-10-2022 09:21

Djim +8236

Danilo en Gimenez hebben niet met dezelfde buitenspelers gespeeld.
Dus je lult maar wat

24-10-2022 10:28

theone +10535

Hahaha oké de een speelt in Groningen natuurlijk....

24-10-2022 10:44

Rendiertje +14137

Lijkt mij niet meer dan logisch dan met een andere opstellingen te beginnen tegen fortuna thuis.

24-10-2022 09:18

loet66 +651

Het wordt tijd dat slot de boel eens op de rails krijgt.

24-10-2022 09:15

Ger.J +1915

Helemaal mee eens, de spelers nu eens op de plekken neerzetten waar ze horen, dat eeuwige gewissel, phffffff

24-10-2022 09:13

Rusa01 +1124

Fortuna was 1e helft uitstekend. Tuurlijk hielp het dat het tempo te laag was maar ze hadden het prima voor elkaar. Dat mis ik echt in de analyse

24-10-2022 09:12

Frankie62 +1791

Word tijd dat die slot ze nou is op de juiste positie zet

24-10-2022 09:10

svanw84 +11157

Nou is op!

24-10-2022 09:14

SaKyJo +3298

Iedereen klaagt over de 4 punten achterstand op 020. Maar blijf realistisch en kijk naar de feiten. We staan er prima voor als je kijkt naar het team en vanwaar we komen sinds de start van de competitie. Ik denk dat we op 't moment ruim boven de doelstellingen staan. Volgend jaar dan moet t gebeuren.

24-10-2022 09:09

lifehouse +1162

Laat Santi nou toch gewoon de hele wedstrijd voetballen…. Arne!!!!!

24-10-2022 09:09

FR010FRDAM +44761

Dan moet Santi een keer een bal fatsoenlijk aannemen. Werkelijk iedere bal schiet van zijn voet af.
Dan zeggen mensen dat hij geen aanvoer krijgt, maar die krijgt Danilo wel omdat hij niet iedere aanval om zeep helpt door de bal 5 meter van zijn voet te laten stuiteren.

24-10-2022 09:13

elgardinero1993 +8362

Die krijgt Danilo ook niet... al weken is de aanvoer gewoon drama.

24-10-2022 09:14

FR010FRDAM +44761

Ja en Idrissi allemaal maar afzeiken hier. NIet doorhebbende dat hij gewoon een hele stabiele speler is. De rest van de buitenspelers van ons is zo grillig als de pest. Walremark ook, 3 goede ballen worden opgevolgd door 10 slechte ballen

24-10-2022 09:16

Scollo010 +3818

mwah je staat derde, prima plek met de spelers die je hebt.

24-10-2022 09:01

Grote_Kont +1399

De stand in de competitie staat los van de teamprestatie tegen Fortuna. Zo'n Dilrosun en Timber... gewoon niet meeverdedigen. En dat zijn dan profs! Je had gewoon 2e moeten staan.

24-10-2022 09:16

Lucas_010 +6597

Het begint bij pedersen uit de basis te halen! Als je met een 6 wilt spelen zet ie dermane of wieffer daar maar neer! Ook szymanski gewoon vanaf zn eigen plek laten spelen en lopez linksback!

24-10-2022 09:00

FR010FRDAM +44761

Szymanski is op 10 duidelijk te licht. Wordt iedere keer aan de kant gezet. Is juist een prima oplossing aan de rechterkant...maar dan dus ook echt aan de rechterkant met Pedersen erachter.
Dit was tegen AZ ook gewoon een succes.
Geertruida speelde ook gewoon een prima wedstrijd. Het lag tegen Fortuna gewoon aan de voorhoede

24-10-2022 09:14

960241 +1325

Je mist op cruciale posities goede spelers…

Vleugels en 6 en 1 vaste spits en een echte leider

Kampioensjaar:
Elia Berghuis
6 el ahmadi
Jorgensen
Dirk Kuyt

24-10-2022 09:00

Meent +6502

Die komen niet denk ik.
Helft is ook al gestopt ongeveer

24-10-2022 09:15

960241 +1325

Nee maar het is om een beeld te geven dat we nu op die posities niet voldoende kwaliteit hebben om mee te doen.

24-10-2022 09:16

Meent +6502

Wist ik niet eens

24-10-2022 09:18

960241 +1325

Ja als meen zo dOm gaat reageren doe ik daar vrolijk aan mee.

Ik kan niet iedereen zijn IQ inschatten vanaf een beeldscherm

24-10-2022 09:18

svanw84 +11157

Praat je altihd over jezelf? Geinig wel.

24-10-2022 09:23

960241 +1325

Minder vaak dan jou waarschijnlijk

24-10-2022 09:24

DaveGooij4 +7192

Sherlock die deze titel verzonnen heeft

24-10-2022 09:00

Broodjeaap +49482

Positief blijven, staan 4 punten achter op de koploper. Kan alle kanten op!

24-10-2022 08:58

knoepert +77480

ook een open deur. Maar het eerste woordje, daar doe ik het voor!

24-10-2022 09:03

Broodjeaap +49482

Het waait erg hard buiten dus het tocht een beetje

24-10-2022 09:05

knoepert +77480

het regent hier en het gitaar

24-10-2022 09:05

svanw84 +11157

De bal is rond! Het is elf tegen elf.

24-10-2022 09:16

MarkFeyenoord1 +2063

Tweede in de winterstop zou ook prima zijn hoor. Wanprestatie van Psv natuurlijk. Laten we het even rustig afwachten haha

24-10-2022 09:26

Frank.T +104417

De bal is rond.

24-10-2022 09:50

OkkerseHansweert +1705

Dit seizoen heeft veel weg van het kampioenschap, toen lieten ajaks en pisvee ook regelmatig punten liggen, alleen toen profiteerden we wel....

24-10-2022 08:53

TussenjaarFC +138529

Dus heeft het er niet zo veel van weg

24-10-2022 08:54

4pp4czjkn9 +703

Wat kan Giminez eraan doen. Slot en consorten haalden een mannetje of 10. Die moest en zou die hebben. Kijk eens wat ze halen. Gescout op de bierfesten in München. De helft kun je afschrijven, halve hanen zijn het.

24-10-2022 08:51

FR010FRDAM +44761

En dan ga je Gimenez verdedigen. Die mag eerst een maandje aan zijn aanname gaan werken. Danilo is vooralsnog in alles beter

24-10-2022 08:58

Frank.T +104417

En jij? Kippig?

24-10-2022 09:52

fr-4-life +874

In 4 opvolgende basisplaatsen voor gimeneze scoorde hij niet 1 keer. Was wel in alkmaar heel belangrijk met zijn actie waar de strafschop uit kwam. Krijgt verder geen enkele bruikbare bal dan word het lastig voor een spits

24-10-2022 08:43

Gyros +74858

En alle ballen die die aangespeeld krijgt schieten onder z'n voet door.

24-10-2022 08:46

Ndub +786

In het hedendaagse voetbal krijg je niet veel bruikbare ballen van de buitenspelers meer, is bij de meeste clubs zo

24-10-2022 08:48

zekerteweten +116332

Dan heeft het spelen met buitenspelers dus ook geen enkele zin.

24-10-2022 08:54

svanw84 +11157

Als Gimenez elke bal verkeerd aanneemt.....elke bal ketst van hem af. Hij is veelste wild.

24-10-2022 09:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties